Na dole luźny - zawór bezpieczeństwa Na górze do kolektora.
Pewnie dolot niedokładnie zmontowany i dmucha na zewnątrz zamiast w kolektor, posprawdzaj rury filtr pow-turbo i turbo-kolektor dolotowy
Chłodnica EGR do sprawdzenia. No i który to Focus ?
Sprawdź szczelność rury IC -kolektor.
Kolega niech usunie nieszczelność pomiędzy turbo a kolektorem ssącym.
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba?
raczej co widzi MAP, jak reaguja sondy, szczelnosc kolektora i analiza spalin
Musze potwierdzic, ze te silniki tak mają. Przy większych przebiegach mają jeszcze gorzej. Powod jest mi nie znany. To bardzo stary silnik konstrukcyjnie. My cuda z nimi robiliśmy nie pomagało. Zazwyczaj taki problem jest z dawką startową, możliwe że paliwo się gromadzi w cylindrze i w koncu zapali. Dodam, ze na plaku pala od razu czyli po wtrysnieciu...
Blad jest caly czas po skasowaniu, rezystancja niby jest ok. Tylko zastanawia mnie ktory to czy od przeplywomierza czy ten przy kolektorze?
Sprawdż turbine czy nie dmucha oleju w kolektory ?
cześc miałem ten problem jest po prostu zanieczyszczony stabilizator wolnych obrotów wykręc go i przemyj w benzynie ekstrakcyknej to coś co koledzy nazywają to silniczkiem krokowym choć właśćiwie to się tak to nie nazywa mieśći się to przy kolektorze ssącym przykręcony dwoma sróbami pozdrawiam.
sprawdzałeś podciśnienia do chodzące do kolektora ssącego
W bagażniku szukałeś? Bo w innych Focusach niż Twój, jest ona z przodu silnika, pod kolektorem a nad filtrem oleju.
No to życzę szczęścia.......... Bo możesz się przejechać. A co radziłbyś zrobić? Specem nie jestem, a widziałem, że turbina po około 300 zł używana, także to jeszcze nie jest duży wydatek. Mam tylko problem z odkręceniem jej od kolektora.
Sieć przeglądaj komputer ci na pewno pokaże w którym miejscu jest wyciek. Czas zejść z fotela otworzyć maskę wziąć lusterko albo endoskop i zacząć oglądać tym razem od tyłu od kolektora ssącego.
Zobacz czy to nie z EGR. O ile byl zaslepiony.
Zacięta kierownica to popularny problem. Jednak prawie zawsze kończy się na czyszczeniu. Kubas10 - upewnij się, czy wsad sterownika jest fabryczny. Demontowałeś kolektor wydechowy?
Odpowietrzenie skrzyni jest pod kolektorem ssącym. weź latarkę i przyświeć w plastikowego "barana" . Te rurki parcieją i zasysają się. Nowe chyba koło 140 zeta kosztują.
pod względem elektr. niby wszystko ok ,jutro zabieram się do ponownego sprawdzenia ukł. rozrządu , ponieważ zastanawia mnie wydmuchujące powietrze z kolektora ssącego.
Mam forda 1,6 TDI i zmianę siły ciągu wyeliminowałem w prosty sposób. U mnie nie ma głaskania po gazie, albo jedziemy pełną mocą,albo na luzie. W innych przypadkach dochodzi do zadziałania zaworu EGR, który daje spaliny do kolektora dolotowego.
P042E Lub P042F Zwarcie z ziemią. Problem z okablowaniem lub uszkodzone złącze. Korozja przewodów elektrycznych lub połączeń. Zatkane kanały zaworu recyrkulacji spalin. Uszkodzony elektroniczny czujnik różnicy ciśnień ze sprzężeniem zwrotnym (DPFE). Wadliwy czujnik położenia zaworu recyrkulacji spalin lub czujnik absolutny ciśnienia powietrza w kolektorze...
Cześć, czy mogę zamontować turbinę używaną, kupioną bez kolektora. Chciałem ją zamontować lecz mechanik odradził mi montaż takiej turbiny aby łączyć ją z moim kolektorem gdyż powoływał się na jej wyważanie. Chodziło mu o to że jak turbo ma być zakładane to musi być z kolektorem tylko i wyłącznie od tej samej turbiny. Prawda to?
Witam Proszę o pomoc a mianowicie jak sprawdzić czy jest sprawny Czujnik podciśnienia, który cienkim czarnym wężykiem jest podłączony do kolektora ssącego Ford Focus MK2 LIFT 1.8 TDCI Rocznik 2006 Pozdrawiam
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
KOlektor ssący może być zakitowany nagarem.
ciągle wyskakuje błąd ubogiej mieszanki na pierwszym cylindrze Nie ma takiego błędu..... Jeśli masz błąd ubogiej mieszanki to "iskrę" zostaw w spokoju .... Zajmij się paliwem, nieszczelnością kolektora Masz zamontowany gaz?
Żeby nie było nie porozumień właśnie się dowiedziałem ze to "zasysanie" to rzecz normalna w kolektorze, ale to szarpanie mnie denerwuje.
Moim zdaniem powinien być przy kolektorze ssącym.
Niestety tylko z całym kolektorem. Kup używany.
sprawdź węzyk gumowy po kolektorem ssącym. Ze starości pękają i zasysa je do środka
wydaje mi sie ze jak by były wtryskiwacze to auto by za kazdym razem co odpalam by byl problem ;/ a jest tylko rano,i jak by były wtryski to by mógł szarpac albo nie miec kopa?a w dieslach jest sonda lambda???i jesli tak to gdzie bo nie moge jej znalesc na kolektorze szukałem nie ma niegdzie ;/
Zdjąć te podejrzane węże albo kolektor i zobaczyć czy są drożne.... Zdjąć obuwę paska i zobaczyć czy nie jest przestawiony rozrząd
Olej się do cylindrów nie dostaje. Wycieki są przeważnie i pokrywy plastikowej ,uszczelniaczy wtrysków tych gumowych,i oringów kolektora. W większości tych motorów jest bagno koło wtrysków.
Dopiero w weekend będę to rozbierał, myślę też o sprawdzeniu kolektora ssącego. Auto mam od 30 000 km, sporo jeździ w trasach i wcześniej ten problem nie występował.
Okazało się , że rozleciały się dwie zaślepki na kolektorze ssącym z tyłu pod przepustnicą i narobiły tego bałaganu.
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
Splanuj płaszczyznę przepustnica-kolektor krzywi się ona. Podsysa sobie pewnie tam.
A gdzie napisałeś konkrety? Jakie masz wskazanie powietrza, jakie masz kopiowanie zaworu EGR, jakie ciśnienie w kolektorze? Dawaj konkrety to dostaniesz konkrety!
Witam mam ten sam problem ...Ford focus MK1 1.6 zetec spalanie na mieście 16-17 litrów jazda z normalnymi prędkościami po Wrocławiu żona jeźdźi do pracy . Niewiem już co wymieniać mianowicie pełna diagnostyka nie pokazała nic nawet emisja spalin wszystko ok wymieniony rozrząd ,świece ,kable, termostat sonda lambda ....i nic co to może być ??? jak sie...
A co z czujnikiem spalania stukowego? Jest pod kolektorem ssącym między 2 a 3 cylindrem.
Ja miałem takie objawy w moim Golfie 4 i winny był nieszczelny kolektor dolotowy powietrza. Nie twierdzę że tutaj będzie tak samo.
Focus w 2.0 ameryka jest chyba tylko w 16v plastykowy kolektor ssacy sekwencja moze i bedzie dzialala ale zurzycie tez bedzie odpowiednie.
Jak odsuwał te dwie rury od powietrza idące nad pokrywą, to zobacz czy jak wchodzą z jednej strony chyba do kolektora koło egr, a z drugiej do turbiny i tam są jeszcze dwa łączniki czy tu jest szczelne.
Pierwsze to wymontuj kolektor ssacy. Zachodzę w głowę po co /żeby go ściągnąć to wydech też trzeba zdjąć/ przecież w tym silniku świece ma z przodu i większej filozofi w tym motorze nie potrzeba aby wymienić świece żarowe.
Nie przenoś wtryskiwaczy, im bliżej głowicy tym lepiej. Możesz przerobić przewody gazowe. Powinny być w miarę jak najkrótsze od reduktora do listwy. Czy skrócić też przewody listwa - kolektor? Nie wiem, jak działa listwa wtryskowa. Jeśli mogę zamienić wtyczki sterujące cewkami tak aby uzyskać jak najkrótszą drogę przewodu gazowego wtryskiwacz - króciec...
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
Z zaworu odpowietrzania zbiornika (ściana grodzeniowa, prawa strona) idzie plastikowy przewód do kolektora. Zobacz czy nie wypadł z klipsa (po stronie zaworu)
W zetecu Jest nisko osadzona glowica!!! ona sie wypala na dodatek plastikowe kolektory. O to chodzi w tym calym przedstawieniu!
W jaki sposób? Bo spora część ludzi wycina uszczelkę z puszki po piwie i tak to skręca a często to jest główna przyczyną bo te blaszki sie przepalają po jakimś czasie, jak nie masz zaspawanego egr na kolektorze wydechowym i dolotowym to jak blaszka pęknie zaczyna spaliny w opór dawać w dolot.
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
Napięcie na TPS max na na zamkniętej przepustnicy 0,85V, ale lepiej zrobić mniej. Zawór w dolnej części kolektora ssącego. Trudno go sprawdzić, czasami nawet test COER nie wykrywał.
Co może być, śwece, kabel, cewka, wtryskiwacz nic nbie sika , nieszczeliny kolektor, brak kompresji..... Aaa-i krokowca nie trza czyścić na te ewentualność.
Nie jestem pewien jak jest w Mondeo, ale w Focus'ach jedyne instalacje jakie nie niszczą silników to są z wtryskiem ciekłego gazu. Dzieje się tak ze względu na konstrukcję głowicy gdzie zastosowali ceramiczne? prowadnice zaworów, które muszą być chłodzone paliwem, bo inaczej poprostu stają zawory. Na pewno tak jest w Focusie 1.6 16v(wiadomość zaczerpnięta...
O czym wy tutaj w ogóle piszecie? O jakim blokowaniu kierownicy. Zadna kierownica się nie blokuje tylko wyłącza się wspomaganie bo silnik nie działa. Gdyby kierownica się zablokowała mechanicznie to byś wjechał w pierwszy lepszy słup na skrzyżowaniu. Że takie rzeczy trzeba tłumaczyć to jest dramat. Doprowadź wolne obroty do porządku ,zawór na kolektorze...
witam Rubin C-381D czyli rusek z kinolem 20" i z głowicą UHF z tąd literka d w symbolu literka "I" oznaczała imperialistyczny kinol Zasilanie wzmacniaczy końcowych wizji biegło przez taki mały dławik na płycie dekodera w pobliżu linii opóźniaiącej tej długiej zasilał z ok 200 V on miał tendencje do przerywania. Oczywiście należy sprawdzić WN najlepiej...
Sprawdź szczelność kolektora wydechowego.często mylone ze stukaniem z głowicy a to poprostu nieszczelność-uszkodzona szpilka lub uszczelka
Byłbym bardzo wdzięczny za zbliżenie mechanizmu tego zjawiska. Ze względu na nieprawidłowe sterowanie przedostaje się olej smarujący i chłodzący turbinę do kolektora wylotowego, którego gazami turbina jest napędzana? Coś mi tu nie pasuje.
No niby ok tolerancja jakaś jest ale można się zdziwić. Ja już się parę razy zdziwiłem co do kondensatorów. Raczej dużo części nie ma i proponuję nie katować lampy max poświatą szkoda jej dostaje ostro w zadek. Ten fragment co steruje siatką 2-4 co są połączone jest tez sprawdzony. Ma 140V na kolektorze. C708 ok . Tam są 2kV kondensatory 68pf sprawdzone....
Post zamknięty sorki że tak dlugo nie odpisywalem ale czekalem na wizytę u mechanika dziś auto jest już zrobione okazalo się że pękła oddma na środku. Ale żeby to zdiagnoaować trzeba bylo zdjąć cały kolektor odma jest pod spodem już teraz jest dobrze
świece? może prąd do nich dochodzi ale mogą być już zajechane. Druga sprawa jak czuć paliwo z wydechu to zalany zapewne jest..... Swiece to irydówki, są nowe :) takżę raczej to wykluczamy Dodano po 1 W rodzinie również mamy Forda Focusa - i z doświadczenia jakie w podobnym przypadku mieliśmy, przyczyna kłopotów z odpaleniem była spowodowana przez zepsutą...
Kolega to miał w AUDI. Nie pamiętam co to była za błachostka od srtrony zasilania. Sprawdź szczelność obudowy filtra, ciągłość, drożność i szczelność przewodu gorącego powietrza z nad kolektora wydechowego. Może źle pracuje regulacja temperatuy powietrza dolotowego.
Posiadam Forda Focusa 1,8 tdci. Kopci nie wkręca się na obroty. Komputer pokazuje błąd p2339 na pierwszym wtrysku. Szczelność kolektora i turbiny sprawdzone. Pierwszy wtrysk zamieniłem z 2 i cały czas komputer pokazuje błąd na pierwszym. Czy miał ktoś coś takiego??
Byłem dzisiaj u mechanika i on stawia na odmę, ale niestety do tego zabiegu trzeba ściągać kolektor ssący, podobno odwieczny problem z obrotami w DURATEC HE to pękająca odma parcieje i łapie lewe powietrze.
A kondensatory w kolektorze Hota i sterowanie bazy . + B prawidłowe . Może trafo niewydolne .
Nawet pod deską - sterowanie klimatyzacji To nie Daewoo Nexia tylko Focus mk1. A tak na poważnie to zacznij od sprawdzenia przewodów gumowych od puszki odpowietrzenia skrzyni korbowej oraz zaworka w tejże puszce (pod kolektorem ssącym). W razie wątpliwości wymień go, koszt 54 pln w ASO. Jest on powodem 75% problemów z obrotami w tych silnikach.
a czysciles kolektor dolotowy bo w fokusach osadza sie duzo szlamu i potem wychodza cyrki
Witam. Focus normalnie odpala i wkreca sie na obroty. Po ruszeniu nie ma sily dusi sie ciezko go rozpedzic do 20 km/h Wymienione swiece, przewody, WN cewka, podmieniony przepływomierz. Kolektor ssacy caly nie popekany. Usterka jest identyczna na benzynie jak i LPG. Na komputerze brak blędow. Gdzie szukać ?
To może być wtyczka do czujnika MAP/sensor. Zlokalizowany bliżej alternatora w głębi kolektora. i nie jedn przewód, tylko 4 - a wtyczka ma 4piny Wpisz w Google : czujnik map focus " są fotki i wtyczka 4pin.
Dynamic focus jest podłączny do jednej z nóżek trafopowielacza i wymaga zasilania ok 600V z reguły pracuje na 2SC4630 lub czymś podobnym - jego praca polega no " podbijaniu napięcia" do ostrości za pomocą dławika włączanego w kolektor 2SC4630 - szukaj więc tych elementów - czasami gdy nie byłem pewien czy dynamic focus działa OK w tarkcie naprawy wyjmowałem...
ja bym powiedział że jak 4-ty cylinder,i poza tym jak ten czujnik nawali to ford jedzie dali,ale nie ma jedynie wtrysku sekwencyjnego,a przechodzi na sterowanie grupowe. Ja twierdze z uporem maniaka ze czujnik znajduje sie w/w miejscu, czyli przy 1-szym cylindrze od strony kolektora wydechowego. Moze również byc luz osiowy na wale korbowym który bedzie...
Ja tez mam a raczej miałem falowanie problemem był pęknięty wąż miedzy filtrem powietrza a kolektorem ssącym... Wiem ze temat dość stary ale problemy zawsze są nowe i częste wiec ku potomnym napisałem co było u mnie....
Witam, posiadam Ford Focus mk2 po lifcie z 2008r z jakże zrywnym silnikiem 1.8 duratec. Problem u pacjenta polega na tym że podczas jazdy po wrzuceniu luzu (auto dalej jedzie) i zaczynają falować obroty (od ~300 do 2000). Objawy nie występują podczas postoju i w czasie jazdy kiedy auto jest zasprzęglone. Także pytanie. Co może być na rzeczy? Przepustnicy...
Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku sekundach. Aktualnie po wymianie filtra paliwa i podmianie czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym auto odpala i chodzi na wolnych obrotach, ale jak doda się gazu, to gaśnie, i jeszcze jakby coś strzelało w kolektorze. Dodano po 50 Na samym początku było tak, że auto odpalało i gasło po kilku...
Hej, Gdzie w 2,0 ZETEC wkręca się tą śrubę do blokady wału? Patrząc od przodu auta mamy kolektor wydechowy, a tą śrubę wkręca się gdzie? Nie widzę zbytnio śruby do wykręcenia... Dzieki z góry za pomocne wskazówki :)
Dzięki za chęć pomocy ;) wężyki kiedyś tam wszystkie sprawdzałem po tym jak wystrzelił mi wąż z chłodnicy, ale przejrze jeszcze raz,a które dokladnie masz na myśli? Od kolektora ssacego do...? Jestem w stanie taką adaptację sam wykonać czy trzeba jakiś specjalistyczny sprzęt?
Czy sądzisz że to bezpieczne? Owszem bezpieczne bo gdyby było uszkodzenie mechaniczne silnika to już by stał na dobre. Wydaje się, że po odparowaniu wilgoci z płynu chłodniczego silnik ożyje na dłużej. Pamiętaj tylko o uzupełnianiu płynu chłodniczego bo układ prawdopodobnie jest zapowietrzony. Dodano po 8 aż zauważyłem że tłumik który wychodzi zaraz...
Trafopowielacz wymieniony i kondensator w obwodzie kolektora "Hota". Po ustawieniu regulacji focus obraz jest w porządku i głos także, ale pozostał mi problem dlaczego nadal na czuwaniu mruga ta dioda stanby, po załączeniu gdy jest obraz i fonia ta dioda już nie mruga. Diody świecą normalnie po załączeniu się, gdy odbiornik przechodzi w czuwanie to...
Sprawdź podciśnienia za kolektorem dolotowym. ostatnio miałem przypadek nieszczelnej zaślepki właśnie za kolektorem ssącym, powodowało niestabilne obroty jałowe i ciągle ubogą mieszankę. jeśli słabo kręci wyczyścić masę lub dołożyć nową od ramy do silnika
Po mojemu coś wleciało w dolot. Albo przytrzymało zawór w prowadnicy. Widziałem podobny cyrk w V. B. 2.0 DTL po czyszczeniu kolektora dolotowego,piernik wie co to było, nakrętka, kawałek szmaty podszedł pod zawór?
To nie turbo, żeby elektronika tyle ździałała. Pewnie inne wałki wtryski, kolektory. Znając Forda i jego komplikowanie silników to i pewnie dół czymś się różni. W twoim wypadku moc= nowe wałki, nowe wtryski(większe), wydajniejsza pompa paliwa, polerka głowicy, planowanie głowicy, nowy dolot i kolektor wydechowy. Jak widzisz rezerwa mocy jest tyle że...
Jaki masz tam silnik? Z kolektorem wydechowym z przodu a ssącym z tyłu (pierwsze wersje - jak stare mondeo) czy odwrotnie? Zetec SE, ssący z przodu, wydech z tyłu? Zgaduje że ta druga wersja. Dodano po 10 Czujnik temperatury można sprawdzić diagnostyką poprzez odczyt wartości rzeczywistych, lub woltomierzem, jak zimny i zapłon włączony to powinieneś...
Piszesz że podmieniłeś wszystkie elektrolity " Podstawiałem i też są ok " i że " jedynym dziwnym objawem jest ustawiony na maxa FOCUS oznacza to że może kineskop dostał upływności między S2 i S3 (focus) pod warunkiem że żarzenie jest właściwe. Może być jeszcze kondensator w kolektorze - nanofaradowy lub inny styroflex w okolicy może on się conieco grzać.
Poszukaj co "syczy". Najprawdopodobniej "lewe powietrze" ciągnie i przy odpalaniu może kuźlować. Jak to zlokalizujesz i usuniesz,a problem będzie to poszukamy. Mechanik może mieć rację co do kolektora jeżeli jest plastikowy, a auto na gazie jeździ. Jakiś "strzał" mógł go uszkodzić.
I teraz pytanie,może ktoś doświadczony się wypowie. Czy jak odłączyłeś w silniku z turbo odmę od kolektora, to czy nie masz za dużego ciśnienia w skrzyni korbowej (jest równe atmosferycznemu, a nie ma podciśnienia), czyli nie ułatwiasz spływu oleju z turbiny.
powodem calego zamieszania okazal sie wezyk 6mm wewnetrznej srednicy ukryty i podlaczony pod kolektor ssacy - delikatnie mowiac troszke sie zlasowal...i w zaleznosci jak sie ulozyl tak swirowala reszta elektroniki - czasem proste rzeczy a szuka sie bardzo gleboko :P zamykam temat
witam, ja miałem bardzo podobny przypadek i okazało się że w mondeo są 2 termostaty Dodano po 4 oj ten to focus.. nie doczytałem... ogólnie chodzi o fordy, nie wiem czy w Twoim też tak jest ale pod kolektorem ssącym w mondeo miałem drugi termostat, nie grzał nie grzał powymieniane cuda nie widy i okazało się że są dwa, jeden na duży obieg drugi mały,...
Wotam. Obraz po właczeniu jest ok a za 4sek znacznie wzrasta FOCUS, az w kineskopie swierczy i czasem przebija iskra w podstawce. Podmnienilem trafo ale objaw taki sam. Mierzac napiecia w trakcie właczenia TV na Q552 kolektor ma napiecia 7V gdy zaczyna sie ostrosc psuc wzrasta nawet do 35V. Zdjecie podstawki z działa i napiecia pozostają w normie. Czy...
A ja jeszcze dodam, że nie należy się przejmować mierzonym prąd w zakresie do 200mA :) Jest tam włączony bezpiecznik 250mA, tak więc zniszczenie miernika poprzez przepływ prądu o zwiekszonym natężeniu nie grozi (tylko bezpiecznik poleci :idea: ) niestety niezawsze najczęściej jest tam bespiecznik zwłoczny i silne udeżenie prądowe potrafi nieżle narozrabiać,...
Spotkałem się z dokładnie takim samym problemem w Focusie. W moim przypadku uszkodzeniu uległa uszczelka między głowicą a kolektorem wydechowym.
Witam. W monitorze tym uszkodzony jest trafopowielacz, lub ktoś wcześniej wstawił inny model ( zwarcie pomiędzywyjsciem na kolektor a masą ) Model Trafopowielacza jest nieczytelny, a z tego co odczytuję nigdzie nie znajduję (DG300007910). Trafo z 2 wyjściami FOCUS Proszę o pomoc w ustaleniu jego typu lub zamiennika. Pozdrawiam Romson
Witam, dzisiaj po jeździe autem zauważyłem wyciek płynu chłodniczego z auta. Dzieje się to od razu po zgaszeniu auta lub po odkręceniu korka od zbiornika wyrównawczego(na zgaszonym silniku). Wyciek jest gdzieś pod kolektorem(nie widać dokładnie gdzie) i spływa po misie olejowej. Co może być tego powodem? Uszczelka pod głowicą, zapowietrzony układ chłodniczy,...
Odpuściłem sobie regulację valteków i zamontowałem regfast'y jak radziliście. Załączam fotki montażu. Cewki powinny być idealnie w pionie ? Bo chyba lekko do przodu są pochylone. No i druga sprawa: wężyki różnią się w długości +/- 2-3 cm - najdłuższy do 4 cylindra. Musiałem poskracać bo króćce w kolektorze dziwnie zamontowane i się wężyki mocno zaginały....
Witam tak masz z tego co pamietam silnik krokowy powietrza to raz i druga rzecz ma cos takiego podobne do egr. Najpierw czysc jedno i sprawdz czy pomoglo pozniej drugie. Popsikaj tez auto autostartem na odpalonym po kolektorzez ssacym rurkach wezykach co ida do kolektora itp, moze gdzies lewe powietrze ciagnie. I pisz co maszz za silnik benzyna czy...
Witam mam problem z moim focusem mk1 1.8 benzyna mianowicie silnik ma problem z odpaleniem lecz gdy go dłużej pomęczę to odpali, ale podczas jazdy nie ma mocy, paliwo dochodzi do listwy bo aż tryska, filtr paliwa wymieniony, przepływomierz wymieniony, miałem od poprzedniego właściciela to wymieniłem, ale pojawia się błąd system too Lean bank 1, samochód...
czesc z ta funkcja MOIRE dalem sobie spokoj ale wczoraj przypadkowo nacisnal mi sie przycisk STANDBY kilkakrotnie tzn. monitor sie wylaczyl po czym zaraz wlaczyl iiiiiii...... obraz zrobil sie waski w poziomie o jakies 5 cm z kazdej strony oraz na srodku ekranu zawinal na odleglosci 3cm. gdzie szukac usterki? kondensatory 2,2nF sprawdzilem sa dwa w...
Nie ma sensu uturbiać... Poza tym kolektory z ebaya to zło. Lepiej znaleźć zaturbiony silnik z np. Coswortha lub Focusa RS(ale nie u nas, najlepiej w UK) i SWAPować... P.S. Do nitro nie trzeba kucizny, do turbo też nie jeśli jest to soft(i użytkownik się zna).
To nie jest warystor bo wszystkie półprzewodniki oznaczone są Vxxx. Myślę że są to diody wysokonapieciowe. znajdują się w obwodzie kolektora 2SC3997 za uzwojeniem transformatorka. Bez schematu trudno dojść. Przeszukałem dużo schematów ale nie znalazłem nic podobnego. Czekam na dalsze uwagi. Pozdrowienia. :cry:
Z wyciaganiem alternatora w tym modelu też nie ma jakiegoś specjalnego problemu - na spokojnie do około godziny roboty. Pierwszy raz najgorszy jest, zwłaszcza odkręcić te dwie śruby obok osłony termicznej wydechu - a wystarczy je lekko zluzować dosłownie (płaski klucz 16mm, cienki dość) Ale oprócz tego trzeba zdemontować łącznik kolektora dolotowego...
Napięcia + i - 8,6V są idealnie proste (jak na możliwości oscyloskopu którym mogę je sprawdzić). Zacząłem wszystko analizować od początku i pomierzyłem jeszcze raz tranzystory Q845, 840, 835, 829 i 825. Kolejno na zdjęciach: przebieg na kolektorze Q840(amplituda ok. 300mV); baza Q840(zakres ten sam co na poprzednim); baza Q835(amplituda chyba ok. 20mV)...
Nie tylko :D Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć. A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y. A po co ? Nie chce snuć teorii spiskowych ale to raczej celowe działanie. Wówczas nieco większa stłuczka i robi się szkoda całkowita, bo pompa ABS kosztuje tyle że zawyża drastycznie...
kolektor dolotowy focus focus focus instrukcja focus focus sprzeglo
instrukcja webasto schemat radiotelefon motorola schemat cd4047
samsung ww60j4063lw integra wyjście sterujące alarmem
Wybór najlepszej anteny wewnętrznej 5G: pasma, MIMO, zysk Jak usunąć telefon z konta Google - krok po kroku