Zdejmij i zaślep od strony kolektora przewód do serwa. Jeśli nie pomoże: plak w rękę i rozpylasz powoli koło kol. ssącego, serwa, DV, odmy, itd., aż praca silnika się wyrówna. Częstą przyczyną jest uszkodzony przewód odmy(kolanko plastikowe) pod kol. ssącym.
przewód podgrzewania kolektora dolotowego po uruchomieniu silnika:)
Na allegro masz przewody za około 150 zł .W VB najczęściej rozszczelnia się przewód elastyczny przy kolektorze wydechowym ja osobiście przykręcam kawałek blachy miedzy przewodem a kolektorem.
podejrzewam że masz reduktor uruchamiany podciśnieniem sprawdź cienki przewód podciśnieniowy od kolektora do reduktora
Jeśli sterownik pokazuje błąd to mało prawdopodobne że zabawa z multimetrem cokolwiek wykaże. Zacznij od wycieczki na dach żeby sprawdzić czy kuna nie zjadła czujnika. Może być również uszkodzony przewód łączący.
no przerobić zawsze można trzeba albo dorobić dodatkowe gniazdo albo z któregoś zrezygnować i przeciąć sygnał w ten sposób że odlutowuję przewód z kołka K505 i ten przewód miał by iśc do kolektora a wracający z kolektora podłączam pod kołekk 505 tak samo dla 2 kanału przewód z kołka k503 do kolektora a powrót na kółek k503 mam nazieję że rysunek ci...
A z tym IRL'em zamiast BC to najzwyklejsze podłączenie do atmegi - ot np takie? Dobrze Czy lepiej od razu dać na 2 tranzystorach żeby wyeliminować zakłócenia i nie obciążać zbytnio portu procka - kto wie jak rezystancja przewodów wpłynie na prąd z portu. Tranzystor blisko ATMEGI i kolektor tranzystora na przewód. Można dać między kolektor a masę jakiś...
Jeżeli układ dolotowy do przepustnicy jest drożny to faktycznie wymień ten przewód o którym piszesz. W kolektorze ssącym wytwarza się duże podciśnienie więc ten przewód musi być sprawny.
kolektor to obudowa teraz wez miernik przelacz go na test diody i jeden przewod daj do kolektora jak bedzie przejscie to ten jest baza jak nie ma przejscia to zmien koncówki miernika i dalej tak samo jak znajdziesz baze to teraz ten przewód co masz na kolektorze przełóż na emiter i też powino cos ci pokazywac na mierniku
Masz Kolego niesprawny reduktor parownik gazu,przewodem podciśnienia jest bez ograniczenia dostarczany gaz do kolektora ssącego co nie powinno mieć miejsca.reduktor do regeneracji lub wymiany.Odłącz przewód podciśnienia reduktora od kolektora ssącego odpal na automacie i sprawdż czy z przewodu podciśnienia nie wydostaje się gaz.
oprócz samego gaźnika musisz wymienić kolektor dolotowy, zaślepić przewód który doprowadza ciecz chłodzącą do kolektora aisana, dorobić płaskownik z otworem żeby trzymał linkę gazu i przyspawać go go blachy przy belce. musisz mieć także inną górę gaźnika i uszczelkę. ja zastosowałem kawałek rury pcv kanalizacyjnej jako redukcję żeby połaczyć tę plastikową...
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
Jeśli chodzi ci o ten cieńki przewód na którym jest filterek z napisem "carb" to jest to przewód podciśnieniowy MAP sensora (czujnika ciśnienia w kolektorze). Zmierz tylko sobie średnicę wewnętrzną i bez problemu kupisz na metry.
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
To są zakończenia elementów w programie do rysowania schematów. Gdy w tranzystorze dorysuję do kolektora przewód, to kwadracik zniknie. https://obrazki.elektroda.pl/6275254800_... Ten program tak ma. Ps.Wątpię żeby autor to co chciał zrealizował.
na 90% masz uszkodzony "popękany" przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwem hamulca... temat znany w VW... polo, lupo i golfa... pod maską znajdziesz go bez problemu; newralgiczne miejsca to połączenie przewód - kolanko... kiedyś w serwisie można było kupić zestawy naprawcze do tych właśnie przewodów... popytaj może jeszcze są... miłego...
Zanim wymienisz uszczelki kolektora odłącz przy nim przewód od serwa i zaślep króciec. Wtedy będziesz wiedział czy to nieszczelność kolektora czy serwa.
Srawdź przewód podciśnienia z kolektora do wspomagania hamulców. Nieszczelność spowoduje zasysanie "lewego" powietrza i tym samym zakłóca pracę na wolnych obrotach, a brak podciśnienia to też brak wspomagania hamulców
Ściągasz przewód paliwowy z gaźnika, ściągasz przewód podciśnieniowy z kolektora i zasysasz ustami. Powinno zacząć lać się paliwo. Zasysasz podciśnieniowy, a z paliwowego ma zacząć lecieć.
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
To jest parownik reduktor podciśnieniowy BRC ten przewód musi być podłączony do kolektora ssącego .Mam taki sam w Favoritce więc napewno się nadaje .
Ile masz przejechane kilometrów,kiedy wymieniałeś filtr paliwa.Może być przewód ,świeca,wtryskiwacz,dziura w kolektorze ssącym,kopułka.
Dzięki Salem za pomoc. Zakopałem przewód 2x0,75.
Prędkościomierz oszukuje bo zapewne bierze sygnał z czujników ABS i w ten sposób określa prędkość. Żeby nie generować kosztów sam możesz sprawdzić zasilanie pompy ABS, stan czujników ABS, przewód serwo-kolektor ssący, sprawdź klocki czy któryś nie blokuje się w jarzmie, któryś tłoczek/cylinderek hamulcowy może być przyblokowany. Tak w ciemno kilka pomysłów...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc i powiedzieć co to za tranzystory i czy są sprawne i czy są coś jeszcze warte. Z tego co pamiętam to są ze starego generatora bądź zasilacza laboratoryjnego. Nie mogę odczytać całego napisu. Hitachi 2S??71. Pomiary, które wykonałem miernikiem na test diod. czarny przewód do bazy czerwony do kolektora 91mV czarny przewód...
Masz uszkodzony MAP sensor lub przerwany gumowy przewód (wężyk) który go łączy z kolektorem dolotowym.
Nikt cię nie wyręczy w mysleniu.I nikt nie postawi kabały. Sprawdź podkładke pod korpusem monowtrysku (czy nierozwarstwiona) Sprawdź ten gumiany wężyk-króciec na odcinku kolektor-przewód do serwa (często sie przedziurawia)
Potrzebna jest oryginalna świeca płomieniowa od MF-a, oraz przewód paliwowy. Wszystko do kupienia w agromie. Ten przekaźnik wystarczy.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Z tym dodatkowym pinem sam mnie naprowadziłeś na odpowiedź. Otóż ósmy pin jest oznaczony w kostce "15T" i służy do załączania układu podgrzewania kolektora ssącego. Jest właśnie załączany przez dodatkowy przekaźnik w skrzynce. Pod kolektorem wymacasz gruby przewód czerwono zielony (cytuję z pamięci). Koloru przewodu przy kostce stacyjki nie pamiętam....
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Witam serdecznie. Posiadam zasilacz prostownikowy bezpieczny BFP12/5, nie wiem, gdzie podłączyć przewód z kolektora (niebieski z 1 zdjęcia) tranzystora BD135, który steruje tranzystorami 2N3055 i jest zamontowany wspólnie z nimi na jednym radiatorze. Proszę o pomoc w tym temacie. Jeśli ktoś posiada taki zasilacz, proszę przesłać zdjęcie, gdzie jest...
A nie przylewa Ci go gazem np z przewodu od podcisnienia? Od reduktora do kolektora ssącego wedruje przewód 5 czy 6mm. Wypnij przewód z kolektora ssacego i wsadz go w słoik z wodą, jak lecą bąbelki, to reduktor do regeneracji.
Podgrzewanie kolektora to „19” - dochodzi jak widać gruby przewód 2,5
Uszkodzony czujnik spalania stukowego, ten przy kolektorze. Odciąłem przewód, dolutowałem do sprawnego czujnika na wydechu i usterka znikła. Dodano po 39 Połączyłem przewody z uszkodzonego czujnika do sprawnego. Ominąłem usterkę.
Zobacz czy nie ciągnie lewego powietrza przez przewód do serwa hamulców (gumowe kolanko przy kolektorze)
Witam. Czy ktoś wie czy z tego przewodu po stronie kolektora powinno syczeć? Przewód nowy dociśnięty do końca po ściśnięciu syczenie ustaje. https://obrazki.elektroda.pl/8878289200_... (cienki czarny przewód)
Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Przewody podciśnieniowe mogą być popękane i nieszczelne w niewidocznych miejscach, odłączaj je od króćców na kolektorze i zatykaj króćce. Odma i serwo hamulców (tu również przepona)- te wziąłbym na pierwszy ogień.
Coś mi się wydaje że przy takich wystrzałach ściągało gumowy przewód ten który idzie od nastawnika biegu jałowego pod kolektor .
Witam! Jak jeździsz na gazie to normalne że bedzie Ci się paliła kontrolka "check engine". A jeśli chodzi o to gaśnięcie to podejrzewam że masz pęknięty przewód gumowy co łączy filtr powietrza z kolektorem. Mój kumpel miał takie same objawy w swojej Vectrze. Taki przewód gumowy to wydatek ok 70-90 zł. Pozdrawiam ;)
kondensatory w przetwornicy równie rz te w okolicy trafo powielacza wyciągnij tranzystor bu i do kolektora podłacz żarówkę 60W a drugi kabelek od żarówki do masy i włącz telewizor i zobacz czy zaświeci się żąrówka ( jak wyciągniesz tranzystor przewód od zarówki podłącz do kolektora ( środkowa nóżka)
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Jak bardzo na biało? Pozniej przechodzi? Czasem nie jest to para wodna? Jaki masz przebieg? Zrzuć przewód gumowy przed kolektorem ssącym i odpal silnik. Zobacz czy nie rzuca olejem.
Czy na zimnym silniku jak odpalisz też tak się dzieje? czy jest normalnie? u mnie w C4 dziś zdiagnozowałem problem bo miałem bardzo podobne objawy. Po rozgrzaniu silnika obroty falują, dławi się przy ruszaniu i przy zmianie biegów od niskich obrotów. Jak przekraczał ok 1200 obr idzie normalnie do odcięcia. U mnie winny jest zawór odpowietrzający zbiornik...
A to auto w które wkładasz ten silnik ma Servo? Pisałem o tym w poście wyżej. Podłącz ten przewód do serva. Każde auto benzynowe ma zasilanie serva podciśnieniem z kolektora dolotowego. Sprawdź to u siebie. Dodano po 1 Tak o ten przewód mi chodzi który zaznaczyłeś.
Odpowietrzaj na zgaszonym, i musi być dobrze. Odpal auto, zdejmij z kolektora ten przewód i zatkaj palcem kolektor, sprawdź czy zasysa paluszek. Jak auto pracuje? Lewego powietrza nie zaciąga na uszczelce za przepustnicą?
Witam! Przewód w izolacji do kolektora BU, dłuższy przewód z pozostałych dwóch "drucianych" na mase.
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Składaj reklamację u "mechanika". Jeśli faktycznie to mechanik nabroił, a nie sami wzięliście się za remont, który was przerósł.... Co z czujnikiem ciśnienia bezwzględnego, zwanym map sensorem? Powinien być na środku grodzi. Podpięty jest do wiązki elektrycznej? Przewód ciśnienia połączony jest z kolektorem; przewód jest szczelny, sztywny i nie zagięty?...
Tym przewodem ma być zasysane powietrze do skrzyni korbowej aby przewietrzać silnik, a następnie odciągane drugim przewodem do kolektora ssącego i przepalane. Jeśli tam pojawia się olej, znaczy to iż mamy problem z zapchaną odmą( wąż odpowietrzający do kolektora ssącego) lub mocno zużyty silnik w którym przedmuchów jest tak dużo, że odma nie wyrabia...
Poszukaj "lewego powietrza"sprawdz okolice przepustnicy,odmy.Wymien uszczelki kolektora dolotowego.Sprawdz przewód podcisnienia do serwa hamulców.
Podłączenie: czerwony przewód +12v czarny przewód masa żółty przewód wyjście strefa dużej czułości biały przewód wyjście strefa małej czułości Typ wyjść - otwarty kolektor Potencjometry - do regulacji czułości (jeden małej drugi dużej)
Sprawdż ciśnienie doładowania,przewody turbina - kolektor sący.Umnie jak przesadze to potrafi zsunąć przewód z kolektora.
Sprawdź czy nie odpala na dwóch paliwach. Często membrana w parowniku/reduktorze LPG przecieka, gaz dostaje się przewodem MAP sensora do kolektora i w momencie rozruchu na 2 paliwach ma za bogato i nie odpala. Po prostu zalewa. Zdejmij ten przewód podciśnieniowy z kolektora, zrób na nim bańkę, np z mydła czy czego tam chcesz i zobacz czy nie leci tamtędy...
Odpal na zimnym-mówisz,że ma 800 0br/min.Spryskaj plakiem odcinek kolektor ssący-przewód filtra powietrza.Jeśli zwiększą sie obroty to łapie lewe powietrze.
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
zobacz jak wyglądają świece , kable ,aparat zapłonowy ,jak filtr od gazu jak uszczelka pod kolektorem ssącym przewód od powietrza od zasilania gazem to podstawy są
Czyli na piewszy rzut oka tranzystory wyglądają OK. Kolejny test: tranzystor npn czarny przewód do kolektora, czerwony do emitera, pnp odwrotnie. Powinno być rozwarcie. Jeśli tak będzie, to na 90% tranzystory są sprawne. Gdzieś ten duży prąd ucieka. Postaram się pomóc ustalić gdzie. Napisz proszę, jakie zakresy prądu ma Twój miernik. W załączonym linku...
Batigol66, a ile razy według Ciebie, mogą być maksymalnie użyte takie śruby? zamontowanie glowicy Sprawdzić, czy w kadłubie silnika znajdują się dwie tulejki środkujące. Położyć na kadłub silnika nową uszczelkę głowicy w stanie suchym stroną z napisem „TOP/OBEN" skierowaną do góry (do głowicy). Uwaga. Grubość uszczelki głowicy jest oznaczana...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
podciśnienie z kolektora, do odsysania opar ze skrzyni korbowej. zamiast pytać, byś miał już dawno wymienione i po kłopocie.
można to zrobić w drugą stronę, podłączyć sprężone powietrze pod kolektor np.przez przewód od mapsensora lub podobny i spryskać kolektor testerem szczelności(woda z mydłem ewentualnie).Pamiętaj żeby ciśnienie nie było duże 2 bary max.Z plakiem lub benzyną może być niebezpiecznie,mi raz silnik stanął w ogniu bo było przebicie na kablach WN
sprawdz czy nie spadł przewód z czujnika. czujnik jest w kolektorze ssącym, jeden przewód. jeżeli jest podłączony to zewrzyj go do masy i wskażnik powinien pokazywac maxymalna temperature. jezeli jest tak jak opisuje to trzeba sprawdzic termostat , pzdr
mnie to wygląda na przekaźnik podgrzewania kolektora, (taki gruby czrewony przewód idący do kolektora), zobacz czy nie spadł ci na kolektor Niestety nie znalazłem takiego przewodu... żaden przewód nie wchodzi do kolektora. Właśnie najlepiej będzie jak uda ci się podłaczyć pod sterownik to podejrzysz jak zachowuje się sonda. Myślę, że poniedziałek-wtorek...
Żadna teoria, po prostu zaślepiłem otwór w kolektorze ssącym do którego jest podłączony przewód z odmy i auto normalnie odpala i równo pracuje.
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Kolor spalin jest czarny. A czy można by było ominąć ten ITC i bezpośrednio podłączyć z turbiny do kolektora ssącego przewód powietrzny ? Dodam że hamulca górskiego ten gad nie posiada.
Gaz przedostający się do kolektora w trakcie postoju daje takie właśnie objawy. Ale najczęściej to wtryskiwacz robi się nieszczelny. Zaraz po wyłączeniu silnika zdejm przewód, który łączy kolektor ssący z komorą podciśnieniową reduktora i końcówkę wężyka posmaruj np wodą z mydłem. Jak będzie rósł pęcherzyk to reduktor, jak nie to wtryskiwacz. Aha, pozycja...
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
Mam układ solarny , kolektory czyli "wodny" https://obrazki.elektroda.pl/6049353200_... , który pisałem , że jest wydajniejszy do grzania wody niż fotowoltaika , nawet w dzisiejszy pochmurny dzień https://obrazki.elektroda.pl/2869504100_... (data nieprzestawiona) . Podgrzewa u mnie 650 l wody (w tym 250l c.w.u.) . Posiadam...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Witam .. (at) Jarek ma rację w silniku x20xev nie ma silniczka krokowego tylko zawór obejsciowy dwa imbusy + czyszczenie benzynką ekstrakcyjną . Przy montazu sprawdz usczelkę i przyleganie zaworu czy nie dostaje fałszywego powietrza .. Oczywiscie czyszczenie całego korpusu przepustnicy obowiązkowe . No i ten nieszczęsny kanał powietrza z pokrywy zaworów...
Sprawdzałeś pod względem szczelności kolektor (map , evap , przewód serwa itd.) ?
Podłączone były tylko dwa przewody, jeden zaślepiony i jeden wolny, nic więcej. Na zdj wyżej w postach podłączone były ten wskazany czerwoną strzałką i i ten na którym jest filtr paliwa. Niejasny opis - czyli przewód z króćca na kolanku kolektora ssawnego z czym był połączony w gaźniku? I po raz N-ty o odmie przypomnę, bo wypychanie oleju przez wlew...
A gdzie na kolektorze mam wpiąć przewód od kompensacji ciśnienia? Jest tam wyjście na to? Pozdrawiam!
sebolm Witam. Temat dość stary ale mam pytanko. Czy ta sprężynka jest w samym zespole odmy, czyli tym elemencie z tworzywa z okrągłym "talerzem", który jest przykręcony do pokrywy zaworów?. Od niego odchodzi przewód do kolektora wlotowego. U mnie jest taki sam przypadek z silnikiem BZB. Prawdopodobnie zasysa lewe powietrze przez ten przewód z odmy...
jak zatkam palcem przewód Kolektor ssący-odma pisk ustaje A czy zaworek odpowietrzania nie przepuszcza w drugą stronę z dolotu w silnik?
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo. odpiąłem przewód od kolektora, po uruchomieniu silnika czuć, że powietrze jest mocno zasysane do kolektora; po zaślepieniu obroty trochę podskoczyły, jednak silnik nadal pracował nierówno, a ciśnienie MAP pozostało bez zmian 0,79 bara
W przypadku dobrego schematu iść jak najszybciej do serwisu. Potencjometr źle podłączony. Brakuje przewód bieguna, brakuje dodatkowy rezystor do ograniczenia prądu bazy i powinno podłączyć z minusem. Potem spełnia zadanie regulacji obrotów silnika. H.
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Na próbę odłącz od kolektora ssącego przewód zasilający serwo hamulców, zatkaj otwór, sprawdź również przyłączenie i szczelność innych przewodów podciśnieniowych sprawdź jak wtedy pracuje silnik. Czasem wystarczy psiknąć w podejrzane nieszczelne miejsce samostartem.
Znaczy ciśnienie idzie z kolektora w stronę pompy Tak jest. Czy jak odepne przewód ciśnienia kolektor-pompa to powinna być jakaś reakcja? Nie. Tylko przy dużym obciążeniu.
w polowie silnika pod kolektorem ssacym przewod wyprowadzony do gory
Zdejmij przewód z kolektora i sprawdź czy zasysa powietrze. Coś nie wierzę, że na plaka nie chce palić, a rozrząd sprawny.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Przewód podciśnienia przy przepustnicy do kolektora cały?
Wymien czujnik i przewód ciśnienia spalin na kolektorze wylotowym zaraz za turbina,elastyczny wężyk z kolektora do czujnika też.
wypadł przewód podciśnieniowy przy kolektorze wydechowym
Zazwyczaj przewód MUTE należy podłączyć do masy. Można to zrobić tranzystorem z otwartym kolektorem. Weź rezystor np. 1k dla bezpieczeństwa i przez niego zewrzyj do masy dla sprawdzenia. Pzdr. N.
Mnie jedna rzecz zastanawia, Sprężarka nie tłokowa tylko jakaś "łopatkowa"/"A'la silnik vangla" (tłokowe wymagają więcej przemyśleń i prw. rozrządu) spręża powietrze(lub jakiś lepszy czynnik roboczy) do cienkiego przewodu wężownicy gdzie się nagrzewa i zwiększa objętość i po nagrzaniu się wchodzi do silnika pneumatycznego (praktycznie identyczny z tą...
powinien byc przy podszybiu idzie do niego przewód z kolektora ssącego a od strony kompa 3 przewody
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
i bardzo dobrze, że odłączona, zaślep tylko króciec do gaźnika żeby nie ssało brudnego powietrza, a do gumowej rurki daj kawałek węża/rurki w górę żeby olej nie chlapał i tyle, poco silnik ma ssać ten olej z powietrzem i tworzyć jeszcze nagar i mieć mniej mocy... a nie pasuje bo ktoś pewnie zmienił kolanko, albo gaźnik, albo kolektor na nieco inny i...
Mało informacji... Co to za wersja - gaźnik polski/Weber czy ten japoński? Jest gaz? A rozkręcałeś kolektor dolotowy? Przewód do serwa i inne podciśnienia do sprawdzenia + przewody wysokiego napięcia. Gdzie konkretnie strzela- filtr powietrza czy z wewnątrz kolektora (dla sprawdzenia odłącz filtr)? Sprzęgło lub nawet jego brak nie spowodują takiego...
Dzięki za radę. Możliwe, ale może to tylko przewód podciśnienia z kolektora do serwa?? Jest tam jakis zaworek. Zdejmę przewód , zatkam krociec i zobacze wtedy.
Witam, czy prostym miernikiem z 'lidl-a' jestem w stanie sprawdzić tranzystor MJ15004 - staram się jako amator/laik naprawić końcówkę od wzmacniacza PA300, Jeden z tranzystorów już namierzyłem do wymiany - zwarcia w dowolnej konfiguracji. Nie wiem jak ma się zachować w/w. Pomiar wykonałem tak (miernik ustawiłem na pomiar diody): przewód czerwony ->...
Kilka lat temu walczyłem z identycznym objawem w Astrze G. Przyczyną okazał się brak masy silnika. Dołożyłem przewód 4mm2 od akumulatora do kolektora ssącego, dalej do modułu cewek i do komputera silnika. Problem już nie wrócił.
Miałem podobny problem w WV transporterze nomen omen T5, 2.5 TDI. Zasysało przewód między intercoolerem a kolektorem ssącym w zakresie 1500 - 2000 obrotów. Z tym, że po zejściu na wolne obroty, wąż wracał do normalności. Przyczyną była przytarta turbina. Po zdjęciu przewodu i włożeniu paluchów wyczułem wyraźny opór gdy pokręciłem sprężarką, czego u...
Dwa pierwsze czyszczenia były jakims preparatem w sprayu, tylko pśikanie, a przy trzecim czyszczeniu przepustnica podobno była wyciągana i czyszczona. Pamietam że przewód gumowy, który wchodzi do filtra był troszke pozaginany i widac po nim slady zużycia, ale popękany nie jest. Domyslam sie ze ten przewód ma byc szczelny? Sprawdze go dokładnie Dodano...
przewód kolektor kolektor słoneczny przewód przewód turbo kolektor
zmniejszyć moment obrotowy climatronic regulacja philips niebieskiego koloru
sztuka elektroniki odkurzacz xiaomi
Miernik elektryczny pokazuje -1: przyczyny i rozwiązania Zerwane sprzęgło ślimaka w Bosch MUM 5 - naprawa