Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Wiesz tak się zastanawiam.... Rozumiem że powodem demontażu turbiny był wyciek oleju do układu zasilania powietrza i do wydechu, założyłeś zregenerowaną , a przewody kolektor ssący czyściłeś? Ile oleju jest w katalizatorze i tłumiku? Jak długo silnik chodził? Może ta zasłona dymna to wypalający się olej który wszędzie pozostał?
Pewnie chodzi o kolektor ssący , i co tam chcesz czyścić bez demontażu??
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
w internecie znalazłem też taką podpowiedz żebym odczepił przewód od egr i pomogło zadławienia nie było . teraz nie wiem czy mam wymienić zawór czy coś innego dodam ze kolektor ssący był czyszczony .
Wyczyść odmę A odma jest w kapie zaworowej pod kolektorem ssącym i sobie możecie ją czyścić... Olej w tej puszcze był, jest i będzie. Tyle w temacie.
Witam, jak na razie usterka jest dalej. Jak do tej pory , sprawdziłem turbinę - jest ok, demontowany był cały kolektor ssący i czyszczony. Nic to nie dało, wymieniłem EGR na nowy i nic, Wymieniłem 4 wtryski na nowe i też bez zmian. A usterka , czyli szarpanie pomiędzy 1500 a 2000 obrotów na biegu 3 i 4 jest dalej. I nie jest to wypalanie filtra , bo...
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Spadku mocy nie ma. Sam EGR działa bo jak dodam do kostki pełną masę to EGR się otwiera, a więc podciśnenie jest dobre i wężyki szczelne. Kolektor ssący czyściłem z osadu. Wszystko jest czyste i drożne. Jeżeli chodzi o błedy to nie pokazuje żeby ten czujnik był uszkodzony. Ale jak ściągne kostkę zasilająca z tego czujnika doładowania to w opisie błędu...
Tego się nie ustawia. Jeśli wężyki podciśnieniowe są całe, wakupompa wytwarza właściwe podciśnienie i elektrozawór sterujący jest sprawny to turbina jest do wymiany. Jak sprawdzić = komputer + wakuometr + zrozumienie jak to jest zbudowane i jak to działa. Z własnego doświadczenia powiem Ci, że nawet jeśli pierwotną przyczyną będzie pęknięty wężyk podciśnieniowy...
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
Ja to czyszczę taką chemią do karchera (silna zasada), oczywiście coś do skrobania, ale to i tak francowata, brudna robota
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
Na razie zaprzestałem naprawy, święta były, to jeździłem z choinką na desce rozdzielczej. Autko jeździ poprawnie (ale na pewno analizator by to zweryfikował). Mam plan, jak się ociepli, wyjąć i wyczyścić kolektor ssący, który jest na drodze spalin do cylindra, a potem sprawdzę zawór, także chyba nazywany EGR, na rurze wydechowej. Będę miał już całość...
Witam, auto seat leon 2003 silnik BCB 16 16v. Błędy: 17961-cieśnienie w kolektorze ssącym / zła koleracja 17550- rejstracja obciążenia 17912- układ zasysania powietrza/ rozpoznano nieszczelność. Zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy ( była mega brudna i obklejona) - sprawdziałem zawór egr (działa jak go testerem włącze) oraz przewód łączący go z kolektorem...
Bardzo dziękuję za informację jeszcze mam pytanie może Pan będzie wiedział mam ustawiony rozrząd i zablokowany blokadami pompa poszła do regeneracji przy okazji czyszczę kolektor ssący i kanały zaworów i moje pytanie czy będą wszystkie zawory ssące zamknięte jak rozrząd na blokadach jest bo z moich prób dmuchając powietrzem 1i2 i 4 zamknięte a w 3 dmucha...
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
Witam serdecznie. Szukałem na forum podobnego problemu, bo meczę się z nim od kilku miesięcy. Znalazłem kilka tematów, ale nikt nie wie, co dokładnie może być przyczyną wypadania zapłonu na czwartym cylindrze. Opiszę troszkę dokładniej problem: odpalam samochód i jest wszystko OK. Ma moc i przyspieszenie przez kilka sekund, a potem silnik telepie i...
czyszczenie EGR i kanału w kolektorze ssącym
Sprawdź o-ring na połączeniu gaźnik - kolektor ssący i uszczelkę przy połączeniu kolektor ssący i cylinder. Rycho T ma racje, czyszczenie gaźnika wystarcza, ale jeśli nie pomoże, sprawdź to co pisałem.
To jest kolektor ssący plastikowy ? Przepustnice czasami nie czyściłeś , odłanczałeś ? Może wystarczy adoptować przepustnice i po kłopocie , miałem podobny problem w VW Polo ale tam czyściłem przepustnice po adaptacji auto chodzi ja pszczółka.
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Laguna II, 2003, 1.8 B+G, silnik F4P. W moim posiadaniu od kilku lat. Nieprawidłowa praca zaczęła się od tego, że w czasie jazdy na gazie zaczynał dusić się, tracić moc, po chwili wracało wszystko do normy. Przełączałem na chwile na benzynę później znów na gaz i było ok. Po kilku dniach takiej jazdy na gazie juz praktycznie w ogóle nie chce jechać,...
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
Witajcie, zima idzie trzeba wziąć się za moją belle, na desce pali sie check. Wstępna diagnoza, błąd P1238 za niska odczytana wartość mas powietrza względem oczekiwanych . Po sprawdzeniu UNIdiagiem czy Fesem - temperatura -200*C, masy powietrza nie reagują na gaz utrzymują się na pozomie 98 (nie pamietam jednostki), cisnienie atmosferyczne 0 mbar itp....
Do wymiany silnik krokowy (ok 350PLN), ewentualnie można pobawić się w czyszczenie. Ustrojstwo znajduje się pod kolektorem ssącym. Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
Witam. Mam problem, posiadam auto seat toledo silnik 1.6 16V BCB. Problem się zaczął kiedy dojeżdzając do skrzyżowania, zapaliły się kontrolki EPC i Check Engine, totalnie zaczeły falować obroty na biegu jałowym,spadły obroty podczas hamowania i zgasł silnik.Narobił mi stresa, nie mogłem odpalić, po 3 próbe załapał i jakoś odjechałem ze skrzyżowania....
czy to ten czujnik w kolektorze ssącym tak pośrodku. Jeśli to ten to go czyściłem ale może wiecie jakie powinien mieć wartości, chyba że czyszczenie nic nie pomaga.
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
są opinie, że czujnik należy czyścić. Czy możliwe, że zawyża wskazania, bo jest brudny?
pirwszą rzeczą robioną w serwisie jest czyszczenie EGR jest nawet do tego przyżąd.jest zamontowany z góry w kolektor ssący na 3 sróby.pzdr
recelkulacja spalin do czyszczenia i kolektor ssący
Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie to samo, rocznik 2014, przebieg 217 000 km, z tym że przy 190 tys. wymieniłem wtryskiwacze, EGR - ostatnio turbina, cały układ wyczyszczony, kolektor ssący i wydechowy. Dodatkowo dałem DPF na czyszczenie do autoryzowanego serwisu, stwierdzili, że DPF jest ok, nie jest w środku uszkodzony - a jak osmolona rura...
Ja z kolei miałem ostatnio czyszczony kolektor ssący (polecam w dieslu - tam jest pare kilo sadzy i innego syfu który utrudnia ruch powietrza), wydechowy, EGR i turbine.. Nie wiem czy te zabiegi mają wpływ na rozruch ale teraz przy -5 pali z pół obrotu - wczesniej 4-5 obrotów to była norma.
I jak usterka usunięta? Miałem to samo i okazało się że pomogła regulacja zaworów+czyszczenie przepustnicy. Dodatkowo zatkany był odpowietrznik w kolektorze ssącym.
czyszczenie kolektora ssącego
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
Panowie/Panie....mam mały problem : Astra1.7 CDTI , 2005 , czyściłem EGR i kolektor ssący...musiałem wyjąć czujnik ciśnienia pompy wtryskowej....po ponownym wkręceniu leci z niego paliwo???? czy tam jest jakaś uszczelka i mi wyleciała ??? boję się go dokręcić na max żeby nie urwać gwintu ???? proszę o pomoc.....
Za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy więc w pierwszej kolejności demontaż i czyszczenie jest jak dobrze pamiętam pod kolektorem ssącym. Jaki masz filtr powietrza? I czy napewno jest cały dolot jak i wydech szczelny?
Turbo działa sprawdzałem,cyrkulacja spalin prawdo podobnie jest ok jeśli o tym mowa czyli taki metalowy siłownik na kolektorze ssącym rozbierałem to i czyściłem znajdujący się tam zawór nie był zapieczony ale był zatkany sadzami i smarami z oleju,to też nie pomogło. A do czego służy taki czarny jakby zaworek podłączony od pompy wspomagania serwa do...
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
Dzięki za info mam taki http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... wymieniałem kasetory i czyściłem przepustnice i kolektor ssący dałem nową uszczelką i śruby i przejechałem na razie z 2tys km i niby było ok do wczoraj :( Na Pb i na LPG tak samo jest z wydechy słychać jak by pulsacyjnie pracował
sprawdź szczelność kolektora ssącego tak jak koledzy ci piszą, z tych objawów które piszesz to zaciąga lewe powietrze, powinien ci jeszcze falować na obrotach. sprawdź na benzynie spryskując wszystko co jest na kolektorze ssącym sprayem do czyszczenia srzepustnicy za przepustnicą, jak zmienia obroty to tam masz wyciek
Czyściłem właśnie jakiś czas temu cały kolektor ssący z osadów i brudu. Wszystko było porządnie pozaklejane "czarną mazią", pewnie z oleju...
w przypadku montażu nowej turbosprężarki: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą być czyste i nieuszkodzone. 2. Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3. Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem ssącym (ewentualne czyszczenie lub usprawnienie). 4. Należy usunąć zniszczone uszczelki i wymienić...
Odma niedawno czyszczona, olejem nie rzyga, nie bierze oleju. Dodatkowo uszczelniony kolektor ssący, podejrzewam sondę ale nie chcę w ciemno pakować pieniędzy.
Witam mam problem z m40 moja . Otóż problem jest taki że auto od miesiąca ciężko pali nie wchodzi w obroty a jak już odpali i wjedzie to gaśnie po paru sekundach przy wciśnięciu 1/2 gazu momentalnie gaśnie w .Zmienione/sprawdzane już były :kable wn, palec , kopułka , sprawdzany rozrząd , , uszczelka pod kolektorem ssącym , 3 zestawy świec podstawianych...
Witam, jeżeli przepustnica opuszcza się do końca to albo pęknięty (źle złożony) kolektor ssący, lub zapomniał Pan o jakimś wężyku z podciśnienia.
Nexia SOHC ma dwa czujniki; 1 - w chłodnicy - steruje wentylatorem i wskażnikiem 2 - w głowicy pod aparatem zapłonowym do komputera Nexia SDOHC ma trzy czujniki 1 - chłodnica - wentylator 2 - dwa czujniki w głowicy pod kolektorem ssącym nad 2 cylindrem - do wskażnika i do komputera :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: Mogłeś podać więcej szczegółów,...
ściągałeś kolektor ssący? Zaślep na próbę EGR-a i będziesz miał odpowiedz wygląda to na straszną diure w dolocie. A w ogóle o jakim resecie mowa???
Kolektor ssący.
http://www.turbosprezarki.pl/eksploatacj... Jeśli masz takie doświadczenie, jak "Twój" znajomy mechanik, to sobie odpuść! Co do montażu, to tak: 1.Przewody powietrza podłączone do turbosprężarki muszą by czyste i nieuszkodzone. 2.Filtr powietrza musi być całkowicie czysty i wolny od zanieczyszczeń. 3.Należy sprawdzić cały układ dolotowy wraz z kolektorem...
Jeżeli auto jest zagazowane to problem może nie być łatwy do zdiagnozowanie,ale najczaestrze usterki to : 1. Wybuch gazu w kolektorze ssącym uszkodził przepływomierz 2. Brudna przepustnica (Serwis czyszczenie i regulacja) 3. za ubogo gazu -> za wysoka temperatura spalania -> przypaliło zawory w głowicy -> ciśnienie na cylindrach poniżej 10 Bar-ów
Zrób diagnostykę to wyjdzie czemu się zapala,a profilaktycznie to kolektor ssący i klapki zawirowań do czyszczenia,i posprawdzać podciśnienia czy się gdzieś nie powypinały
Góra szczelna od tego małego trójnika (separatora) do przepływomierza. Dalej wezme się dzisiaj za tą gruszkę u dołu. W planie było czyszczenie przepustnicy wiec przy okazji się to zrobi. Czy kolektor ssący też trzeba zrzucać czy da się to jakoś wyciągnąć??
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Strzały były w kolektorze ssącym. Dziś odpalam auto, znowu nie równa praca, falowanie. Rozumiem, że dalsze kroki to wymontowanie przepustnicy, dokładne czyszczenie i adaptacja? Jutro też będę podłączał go pod komputer. Wcześniejsze błędy jakie wyskakiwały: wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów i coś z sondą lambda jak pisałem wcześniej. Podłączyłeś...
EGR czyściłem 1,5 miesiąca temu bo mocno kopcił w momencie załączenia turbo. Czyszczenie trochę pomogło, ale kopci nadal. Pewnie ta nieszczelność powoduję że do silnika dawkowana jest zbyt duża dawka ropy lub za mało powietrza. Specjalistą nie jestem, mogę się mylić.
Zastrzelił mnie kolega niepomiernie. Kilka lat temu byłem u mechanika, powiedział że ten czujnik temperatury jest w przepływomierzu... i powiedział że zamienniki nie działają, oryginał 600 i nie wie czy będzie działało i tak zostało. Wymieniłem na używkę z allegro i nic, to samo. Kupiłem jeszcze dwie i to samo. Przekonany, że pewnie wszystkie wyeksploatowane,...
Reset komputera,czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego, przepchanie cienkiej rurki między pokrywą zaworów i kolektorem ssącym,wymiana świec i przewodów , oraz zastosowanie specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy. Oczywiście wszystkie czynności zostały wykonane prawie w tym samym czasie. Niezbędne jest " nauczenie sterownika pracy na paliwie" a.gry...
Od fiata 126p WEBER Oczywiście z Bisa 700? To chyba najprostsze rozwiązanie dla tego silnika. Ciekawi mnie tylko jedna sprawa; jak udało Ci się zaślepić kanalik płynu w kolektorze ssącym? Ja kiedyś jak zakładałem akurat FOSA to musiałem zmienić kolektor. Wracając do twojego przypadku, to dobre czyszczenie i kalibracja powinny załatwić sprawę pod warunkiem,...
Czujnik położenia wału założyłeś oryginalny? Z Twojego opisu wynika, że nie. Błąd 2796 często oznacza albo przepustnicę do czyszczenia bądź wymiany. 281E coś się dzieje na zaworze w kolektorze ssącym. Nie jestem pewien, czy te trzy elementy są na jednym zasilaniu z ECU. Jeśli by tak było, to poprzez chiński czujnik masz szopki.
Wtryski poszły do sprawdzenia. Zfrezowanie dwóch zapieczonych podkładek wtryskiwaczy. Kontrola pompy bo mam opiłki w baku, ale raczej to opiłki nabyte na stacji benzynowej, bo te pompy ponoć nie opiłkują. Pompa ssąca jest z elementów stalowych a opieki w baku brązowe. Auto chodziło ogólnie, ale ma 400tys więc chciałem trochę przejrzeć. Wymiana uszczelki...
Witam samochodzik audi a3 z klasycznym motorem 1.6 benzynka problem polega na tym że losowo na wielu cylindrach wypada zapłon. Cewke i świece już wykluczyłem. Jedyne co mi się nie podoba to około 700mbar w kolektorze ssącym na wolnych obrotach. Egr zaslepiony bez zmian, rozrząd sprawdzony, filtr powietrza nowy, przepustnica po czyszczeniu i adaptacji,...
Sprawdzałem katalizator komórki całe i drożne. Dodano po 2 Co do EGR-u to około pół roku temu czyściłem zawór i był tylko lekko pokryty sadzą.
Oczyściłeś dolot spalin do EGR? Kolektor ssący? Olej w/g specyfikacji producenta? Częstym powodem zbyt dużej ilości oleju w dolocie jest brudny filtr powietrza,kiedy go zmieniałeś?
bo już nie wiem co mam zrobić To zrób jeszcze jedno. W kolektor ssący wstrzyknij trochę Plaka( środek w sprayu do czyszczenia plastiku). Jeżeli silnik odpali, to sprawa jest raczej prosta-brak kompresji.
Piszesz, że cewek nie ruszasz. A masz pewność, że są sprawne? Potencjometr położenia przepustnicy sprawdzony? Zawór powietrza (tzw krokowiec) sprawny. A może nawet kolektor ssący nieszczelny. czyściłem pompkę paliwa . Ciśnienie paliwa odpowiednie? tylko rozrząd czeka I tutaj przygotuj się bowiem możesz marnie skończyć. Ale skoro kłopoty zaczęły się...
ERRATA: błąd p0068 powrócił po 19 dniach od czyszczenia przepustnicy... Będę wyciągał przepustnicę do gruntowanego czyszczenia oraz poprawię masę na przepustnicy (nie podoba mi się spadek napięcia pomiędzy obudową i klemą "-"). Planuję też przeczyscic/wymienic czujnik cisnienia w kolektorze ssącym. Blad P0068 to niezgoda we wskazaniach TPS i czujnika...
witam, Panowie sorry że odgrzewam kotleta,ale wierze że u was znajdę podpowiedź,więc posiadam leona 1.9 tdi ARL 2003r i podlaczam wskaznik boost wpinając się w egr.I tu zaczeły się schody bo po odkręceniu egr,zobaczyłem jak jest zawalony nagarem,więc zaczynam akcje z egr-em czyli podwójne zaślepienie,czyszczenie,zmiana bloku 3 w vag-u na max. Przy okazji...
Witam wszystkich. Tez mam taki problem i z tym samym autem czyli: Seicento 2002r 1.1 MPI + LPG Tartarini I mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem? Ja zrobiłem: - wymiana filtru powietrza - wymieniłem świece + przewody WM - podmiana sondy lambda (w celu sprawdzenia) - sprawdzanie czujnika temperatury cieczy - czyszczenie przepustnicy - zdemontowałem...
przepustnicy, czytaj, klapy gaszącej. Ostatnio czyściłem kolektor w A3 1,9 TDI, było tego syfu z 0,5cm
No to jestem po czyszczeniu. Wszystko OK. Obroty się pięknie uspokoiły. Krokowca masz pod kolektorem ssącym
Typowe dla silnika DTI że zapchany sadzą kolektor ssący.
Jeżeli chodzi o poprawność połączeń podciśnień to jest na pewno dobrze, sprawdzałem 2 razy. Kolektor ssący był wyczyszczony przy czyszczeniu sprężarki. Katalizator ? nie wiem. Przewód od N75 do filtra drożny. No właśnie wygląda to tak jakby geometria nie zamykała się do końca. Sztanga nie była ruszana (nie była regulowana). Ok 4 lat temu miałem podobny...
Coś się dostało pod zawór jeśli nikt nie grzebał wcześniej przy silniku to prawdopodobnie oderwany kawałek nagaru (albo z obudowy zaworu EGR albo kolektora ssącego) przyblokował zawór, proponuję wypiąć odmę z dolotu i zaślepić zawór EGR (po uprzednim czyszczeniu dolotu z nagaru, czyszczenie kanałów ssących w głowicy bez jej zdejmowania pozostawiam...
Sprawdzałem przewody, świece, wymieniłem kopułkę zapłonu i tyle nic się nie polepszyło. Czy możliwe ze benzyna straciła swoje właściwości bo tankowałem go przed nowym rokiem i to może mieć wpływ? , chociaż jak przełączam na gaz to jest to samo. Konieczne jest czyszczenie zbiornika ,przewody ,gaznik .benzyne masz teraz już w zbiorniku prawie jak wode...
Powinien ktoś zerknąć do komory silnika w Twoim aucie kto wie gdzie i czego szukać by dokładnie wszystko sprawdzić. Ja tego przez internet nie jestem w stanie zrobić. Uszczelka przy EGR jest pomiędzy nim a kolektorem ssącym oraz pomiędzy nim a rurą doprowadzającą doń spaliny z chłodnicy spalin. Czyścili EGR to sprawdź czy dobrze dokręcili i czy czasem...
Miałem takie przypadki, ostatnio klient sam próbował czyścić przepustnice i nie zauważył że uwalił wąż plasikowy, który łączy kolektor ssący z przewietrzaniem skrzyni korbowej. Z reguły nieszczelności na wężach. Pozdrawiam
Nie wiem co w nim mechanik robił ! Z tego co piszesz silnik krokowy wymieniono !zastanawiam się czy przepustnica była czyszczona i czy nie ma nieszczelności na kolektorze ssącym ?zastanawia mnie to ,że piszesz o wciskającym się samoczynnie pedale .Myślę ,że w tym samochodzie jest jeszcze linka do gazu ,choć nie wiem jaki ma silnik .Więc przepustnica...
A czyściłeś przepustnicę? Gaśnięcie przy dojeździe do skrzyżowania, to typowy objaw na brudną przepustnicę. KotS
kup sobie plaka takiego do czyszczenia tapicerki w spraju zapach dowolny i na zapalonym silniku popsikaj kolektor ssący jak jest dziurawy zwiększą się obroty silnika
Sama instalacja gazowa do tego auta jest OK, Valteki może są trochę wolne i mało dokładne, ale są wystarczające w zupełności do tego auta. Jeżeli chodzi o umiejscowienie listwy wtryskowej, najlepiej by było zamocować ją pod kolektorem ssącym(skróci to długość wężyków) ale biorąc pod uwagę że po takowym montażu, każdy problem z listwą (wymiana czy kalibrowanie...
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Zaczynając od początku. Auto użytkowane jest przeze mnie najczęściej w pełnym zakresie obrotów gdyż nie jestem zwolennikiem powolnej jazdy. Poza tym w aucie zostały wymienione wszystkie przewody podciśnieniowe, filtry, czyszczony był kolektor ssący, EGR, intercooler. Zaworek N75 był sprawdzany przez mechanika więc podobno działa. Co do gruszki jakoś...
Moim zdaniem problem może tkwić w termostacie, jeżeli instalacja gazowa ma trochę przebiegu to w kolektorze dolotowym napewno osadził się osad z gazu ,bo jakość jego jest jak wiemy bardzo różna.Następnie w trakcie rozprężania gazu w parowniku występuje niska temperatura w efekcie czego do kolektora ssącego zasysane są nawet odrobinki lodu powstałe z...
kolego a spróbowałeś wymienić MAP Sensor? To taki mały czujnik sterujący praca turbiny na kanale przed kolektorem ssącym za silnikiem blisko podszybia.Pomaga...
kolego siłownik EGR był czyszczony jakieś pół roku temu wraz z kolektorem ssącym, do tego był wymieniony czujnik ciśnienia doładowania. Wtedy to check engin świecił non stop. Po wyczyszczeniu już widocznie jakieś błędy są wyeliminowane że błąd się kasuje po ponownym uruchomieniu. Ale nadal mnie zastanawia to że na nie zagrzanym silniku nie ma tego problemu....
Witam po krótkiej przerwie, zdemontowałem kolektor ssący, wyczyściłem dokładnie cały kolektor kanały odlotowe w głowicy wyczyściłem specjalnym środkiem do czyszczenia egr, środek sporo rozpuścił nagaru który dostał się na tłoki, zaczoł em kręcić ręcznie wałem i sporo tego syfu uciekło przez otwór od świecy żarowe resztę wydmuchałem spręrzonym powietrzem...
Witam ja właśnie zakończyłem prace w garażu wymieniłem kolektor ssący klapki u mnie były na wyczerpaniu zobaczymy co będzie chociaż nadal słyszę jakieś bulgotanie w silniku czyściłem również seperator oleju był w stanie masakrycznym zobaczymy co teraz będzie na obroty wchodzi ładnie przepale zobaczę pozdrawiam........
Ale gdyby było coś z tym czujnikiem, to świeciłby się serwis. Sprawdź, czy nie rozłączyłeś któregoś z wężyków przy kolektorze ssącym. W wyniku tego dostaje się powietrze powodujące zakłócenia obrotów silnika.
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
Jeżeli czyściłeś egr to warto by wyczyścić jeszcze kolektor ssący i klapy tam również są takie skamieliny. Jeżeli chodzi o kwestię naprawy pompy to pierwsze co wrócił bym do mechanika u którego to robiłem, tylko nie wiem czy ty przejechałeś Powiecie pompa - wykluczyć nie można choć regenerowałem ją jakieś 20 kkm temu: wymieniany był wałek oraz sterownik....
Współczesne silniki z wtryskiem bezpośrednim mają problem z nagarem po części z tego powodu, że wtrysk bezpośredni nadmiernie wychładza silnik (drugą składową jest pobierany olej). Współczesne silniki mają problem z nagarem ze względu na połączenie EGR z oparami z odmy w kolektorze ssącym (eliminacja co najmniej jednego z nich usuwa problem). Gaźnikowe...
1️⃣ Ciśnienie paliwa – pompa tandemowa Silnik BMN nie ma klasycznej pompy CR, lecz pompę tandemową, która dostarcza paliwo do pompowtryskiwaczy i generuje podciśnienie dla układu wspomagania. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie – jeśli pompa tandemowa nie daje odpowiedniego ciśnienia, wtryski mogą nie pracować poprawnie. 2️⃣ Problem z uszczelnieniem...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
lotnicze słuchawki serwis pozna wzmacniacz siemens micromaster
Jak wyłączyć kontrolki VSC i TRAC OFF w samochodzie? Mercedes 412d - brak wysokiego ciśnienia wtrysku