\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Udało Ci się rozwiązać problem? U mnie to samo, rocznik 2014, przebieg 217 000 km, z tym że przy 190 tys. wymieniłem wtryskiwacze, EGR - ostatnio turbina, cały układ wyczyszczony, kolektor ssący i wydechowy. Dodatkowo dałem DPF na czyszczenie do autoryzowanego serwisu, stwierdzili, że DPF jest ok, nie jest w środku uszkodzony - a jak osmolona rura...
Z fusów kawy ciężko wyrokować! Wpierw kontrola wszystkich złączy, przyłączy oraz do masowania silnika -karoseria. Kontrola akumulatora i alternatora. Odczyt błędów, kontrola całego dolotu powietrza. Nie zaszkodzi czyszczenie - czujnik MAP w kolektor ssący
Witam. Mam problem z moją Vectrą (2006 rok, silnik 1.9 CDTI 150 KM), którą mam 3 miesiące. Całą historię opiszę chronologocznie w punktach: 1. Zauważam jednego dnia, że samochód stracił moc na niskich obrotach, do ok 2 tys obrotów rozpędza się koszmarnie wolno, powyżej 2 tys odzyskuje moc. 2. Następnego dnia zapala mi sie kontrolka "samochód z kluczykiem"...
Pewnie chodzi o kolektor ssący , i co tam chcesz czyścić bez demontażu??
pirwszą rzeczą robioną w serwisie jest czyszczenie EGR jest nawet do tego przyżąd.jest zamontowany z góry w kolektor ssący na 3 sróby.pzdr
Teraz czytam i widzę (z opisu), że kolektor ssący zawalony nagarem przez zawór EGR - demontaż i czyszczenie kolektora ssącego oraz wnętrza obudowy EGR - kopci bo brakuje mu powietrza.
Witam wszystkich. Tez mam taki problem i z tym samym autem czyli: Seicento 2002r 1.1 MPI + LPG Tartarini I mam pytanie czy ktoś rozwiązał ten problem? Ja zrobiłem: - wymiana filtru powietrza - wymieniłem świece + przewody WM - podmiana sondy lambda (w celu sprawdzenia) - sprawdzanie czujnika temperatury cieczy - czyszczenie przepustnicy - zdemontowałem...
Góra szczelna od tego małego trójnika (separatora) do przepływomierza. Dalej wezme się dzisiaj za tą gruszkę u dołu. W planie było czyszczenie przepustnicy wiec przy okazji się to zrobi. Czy kolektor ssący też trzeba zrzucać czy da się to jakoś wyciągnąć??
Sprawdź o-ring na połączeniu gaźnik - kolektor ssący i uszczelkę przy połączeniu kolektor ssący i cylinder. Rycho T ma racje, czyszczenie gaźnika wystarcza, ale jeśli nie pomoże, sprawdź to co pisałem.
ma_pok - przerabiałem ten temat w Audi A3 1.9TDI. Zacznij od podstaw. Prześledź dokładnie mój temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... a zobaczysz co możesz mieć nie tak w aucie :) Przerobiłem to na własnej skórze, bo sam wszystko robiłem. Masz tam opisy wykonane przeze mnie. Wprawdzie auto inne, ale podobny problem możesz mieć też...
Identyczny przypadek miałem w Alfa Romeo 156 2.0 TS Selespeed diagnostyka komputera nic nie wskazywała ale odpowiedzialny za usterkę był zaworek na przewodzie powietrznym łączący kolektor ssący z pokrywą zaworów (był zabrudzony i się zawieszał ) tzn. w alfie są dwa przewody pierwszy przewód wolnych obrotów ten z zaworkiem za przepustnicą i drugi wysokich...
W tym aucie jest specyficznie rozwiązane doprowadzenie spalin z EGRa do kolektora ssącego , warto ściągnąć kolektor ssący i zobaczyć czy nie pozatykało kanalików pod nim (pod częścią z klapami wirowymi - na 99% pozatykane a wtedy są takie kwiatki) ... Ostatnio "wyczyszczono mi EGR" , po czym auto świetnie jeździło ok. 3 dni , a potem problem zaczął...
Ja dzisiaj dałem do czyszczenia EGR. Był niesamowicie zasyfiony ale wyczyszczenie nie rozwiązało problemu. W środe będę miał myty kolektor ssący bo podobno skoro EGR się tak usyfił to nie ma co robić sobie nadziei że w kolektorze będzie czysto. Po wyczyszczeniu błąd P0400 Critical System 2 Malfunction zmienił się na P1125 Critical System 2 Malfunction...
Zauważyłem, że objawy te nie występują gdy odpalam auto na benzynie i jeżdżę tylko na niej, natomiast jeśli jeżdżę na gazie i gdy przełączę na benzynę to silnik się zalewa, gdy dodam mu mocniej gazu. Po dłuższej jeździe na gazie auto nie może odpalić na benzynie - trzeba się nieźle na męczyć by odpalało lub odpalać na gazie, nie dość że dodać lekko...
czyszczenie kolektora ssącego
Wymiana uszczelek przy kolektorze ssącym + czyszczenie przepustnicy i wymiana poduszki pod silnikiem tzw kości pomogło.
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
Witam, auto seat leon 2003 silnik BCB 16 16v. Błędy: 17961-cieśnienie w kolektorze ssącym / zła koleracja 17550- rejstracja obciążenia 17912- układ zasysania powietrza/ rozpoznano nieszczelność. Zrobiłem: - czyszczenie przepustnicy ( była mega brudna i obklejona) - sprawdziałem zawór egr (działa jak go testerem włącze) oraz przewód łączący go z kolektorem...
Wiesz tak się zastanawiam.... Rozumiem że powodem demontażu turbiny był wyciek oleju do układu zasilania powietrza i do wydechu, założyłeś zregenerowaną , a przewody kolektor ssący czyściłeś? Ile oleju jest w katalizatorze i tłumiku? Jak długo silnik chodził? Może ta zasłona dymna to wypalający się olej który wszędzie pozostał?
Witam. Zauważyłem że ubyło mi płynu w chłodnicy, więc odrazu zabrałem się za sprawdzanie i okazało się że uszczelka pod głowicą. Na szczęście tylko przedostała się na cylinder. Zdemontowałem głowicę, sprawdziłem szczelność i wziąłem się za czyszczenie. Zdziwiło mnie jednak, że po demontażu kolektora ssącego wylała się z niego woda. Zacząłem obracać...
Sonda przed katalizatorem służy do ustalania korekt zasilania, za katalizatorem kontroluje dopalanie w katalizatorze. Wystarczy zapiąć oscyloskop ( lub nawet miernik analogowy) aby sprawdzić czy sonda działa : powinna oscylować napięcie 0 do 0,8 V z częstotliwością od 1 raz na sekundę. Jeśli nie oscyluje lub oscyluje rzadziej to należy ją wymienić bo...
Wyczyść odmę A odma jest w kapie zaworowej pod kolektorem ssącym i sobie możecie ją czyścić... Olej w tej puszcze był, jest i będzie. Tyle w temacie.
Zwór EGR do czyszczenia Podczas czyszczenia turbiny ściągany był także kolektor ssący i czyszczony EGR, mechanik stwierdził że nie był bardzo zawalony ale był oczyszczony.
w internecie znalazłem też taką podpowiedz żebym odczepił przewód od egr i pomogło zadławienia nie było . teraz nie wiem czy mam wymienić zawór czy coś innego dodam ze kolektor ssący był czyszczony .
W okolicy przepływomierza powinien być króciec ssący do układu podciśnienia. Tam spróbuj
Termostat działa prawidłowo? Jak tak to nieszczelność w układzie dolotowym (między turbiną a kolektorem ssącym). Jak czyściłeś EGR to należy wyczyścić cały dolot. Sprawdź czy nie ma przedmuchów pod wtryskiwaczami lub świecami żarowymi. Pozdrawiam.
Na razie zaprzestałem naprawy, święta były, to jeździłem z choinką na desce rozdzielczej. Autko jeździ poprawnie (ale na pewno analizator by to zweryfikował). Mam plan, jak się ociepli, wyjąć i wyczyścić kolektor ssący, który jest na drodze spalin do cylindra, a potem sprawdzę zawór, także chyba nazywany EGR, na rurze wydechowej. Będę miał już całość...
Za silniczki krokowe, to niedawno opr dawali, zobacz https://www.google.com/search?q=2.0+DURA...
Witam, jak na razie usterka jest dalej. Jak do tej pory , sprawdziłem turbinę - jest ok, demontowany był cały kolektor ssący i czyszczony. Nic to nie dało, wymieniłem EGR na nowy i nic, Wymieniłem 4 wtryski na nowe i też bez zmian. A usterka , czyli szarpanie pomiędzy 1500 a 2000 obrotów na biegu 3 i 4 jest dalej. I nie jest to wypalanie filtra , bo...
witam mam takie pytanko: czy kolektor ssacy z nagaru najlepiej czysci sie przy pomocy palnika gazowego?? jesli tak to czy potem nalezy nalezy wlozyc go do wody i schlodzic czy niech wolno ostygnie?? i jak ma sie sprawa z uszczelkami czy musza byc nowe czy mozna zostawic stare?? z gory dziekuje za pomoc :D[/color]
czyszczenie EGR i kanału w kolektorze ssącym
Spadku mocy nie ma. Sam EGR działa bo jak dodam do kostki pełną masę to EGR się otwiera, a więc podciśnenie jest dobre i wężyki szczelne. Kolektor ssący czyściłem z osadu. Wszystko jest czyste i drożne. Jeżeli chodzi o błedy to nie pokazuje żeby ten czujnik był uszkodzony. Ale jak ściągne kostkę zasilająca z tego czujnika doładowania to w opisie błędu...
Bardzo dziękuję za informację jeszcze mam pytanie może Pan będzie wiedział mam ustawiony rozrząd i zablokowany blokadami pompa poszła do regeneracji przy okazji czyszczę kolektor ssący i kanały zaworów i moje pytanie czy będą wszystkie zawory ssące zamknięte jak rozrząd na blokadach jest bo z moich prób dmuchając powietrzem 1i2 i 4 zamknięte a w 3 dmucha...
Nexia SOHC ma dwa czujniki; 1 - w chłodnicy - steruje wentylatorem i wskażnikiem 2 - w głowicy pod aparatem zapłonowym do komputera Nexia SDOHC ma trzy czujniki 1 - chłodnica - wentylator 2 - dwa czujniki w głowicy pod kolektorem ssącym nad 2 cylindrem - do wskażnika i do komputera :shocked!: :shocked!: :shocked!: :shocked!: Mogłeś podać więcej szczegółów,...
To jest kolektor ssący plastikowy ? Przepustnice czasami nie czyściłeś , odłanczałeś ? Może wystarczy adoptować przepustnice i po kłopocie , miałem podobny problem w VW Polo ale tam czyściłem przepustnice po adaptacji auto chodzi ja pszczółka.
Do wymiany silnik krokowy (ok 350PLN), ewentualnie można pobawić się w czyszczenie. Ustrojstwo znajduje się pod kolektorem ssącym. Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
silnik 01. - bloki pomiarowe grupa 13 / 18 / 23 Proszę Pana ja miałem to samo :) na zimnym silniku szarpanie właśnie na niskich biegach ale to się okazało wina nagaru zrobiłem czyszczenie 2 kolektorów ssący i wydechowy. czyszczenie wtrysków. zalewałem tłoki płukanką też zdejmowałem miskę + pokrywę zaworów aby jak najbardziej usunąć zanieczyszczenia...
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
Zrób ten log na 3-cim biegu od 1000obr do 4 tyś, bo tu nie za wiele widać, poza tym że płynie za mało powietrza. Czyściłeś kolektor ssący?
czy to ten czujnik w kolektorze ssącym tak pośrodku. Jeśli to ten to go czyściłem ale może wiecie jakie powinien mieć wartości, chyba że czyszczenie nic nie pomaga.
I jak usterka usunięta? Miałem to samo i okazało się że pomogła regulacja zaworów+czyszczenie przepustnicy. Dodatkowo zatkany był odpowietrznik w kolektorze ssącym.
EGR czyściłem 1,5 miesiąca temu bo mocno kopcił w momencie załączenia turbo. Czyszczenie trochę pomogło, ale kopci nadal. Pewnie ta nieszczelność powoduję że do silnika dawkowana jest zbyt duża dawka ropy lub za mało powietrza. Specjalistą nie jestem, mogę się mylić.
są opinie, że czujnik należy czyścić. Czy możliwe, że zawyża wskazania, bo jest brudny?
Witam panowie, przychodzę do was z prośbą. Może już ktoś się spotkał z takim czymś, między innymi chodzi mi o Forda C-Maxa 2005 r. 1.8 benzyna/gaz QQDB. Wchodził na obroty po dodaniu gazu i nie chciał zejść. Był uszkodzony przewód gumowy od kolektora ssącego, który prowadzi do separatora oleju. Po wymianie już było okej, ale jest jeszcze jedna przyczyna,...
Witam serdecznie. Szukałem na forum podobnego problemu, bo meczę się z nim od kilku miesięcy. Znalazłem kilka tematów, ale nikt nie wie, co dokładnie może być przyczyną wypadania zapłonu na czwartym cylindrze. Opiszę troszkę dokładniej problem: odpalam samochód i jest wszystko OK. Ma moc i przyspieszenie przez kilka sekund, a potem silnik telepie i...
Witam. Mam problem, posiadam auto seat toledo silnik 1.6 16V BCB. Problem się zaczął kiedy dojeżdzając do skrzyżowania, zapaliły się kontrolki EPC i Check Engine, totalnie zaczeły falować obroty na biegu jałowym,spadły obroty podczas hamowania i zgasł silnik.Narobił mi stresa, nie mogłem odpalić, po 3 próbe załapał i jakoś odjechałem ze skrzyżowania....
No na pewno coś się dzieje tylko co ? może uszczelniacze na zaworach a może samo czyszczenie coś da kolektora ssącego ????
Za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy więc w pierwszej kolejności demontaż i czyszczenie jest jak dobrze pamiętam pod kolektorem ssącym. Jaki masz filtr powietrza? I czy napewno jest cały dolot jak i wydech szczelny?
kolektor ssący kolektor ssący peugeot ciepły kolektor ssący
perpetum mobil transmisja sygnał analogowy tablet samsung galaxy bateria ładować
citroen jumper schemat elektryczny schemat elektryczny
Bosch Siemens zmywarka FD 9408 – rok produkcji, dekodowanie daty Przekształcanie wzoru: wyznaczanie d z m razy d podzielone na 2