Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Każda nieszczelność w układzie ssącym może podobne rzeczy powodować. Zmień uszczelkę nie będą to drogie rzeczy i wtedy można podjąć dalsze kroki jeśli nic nie pomoże. A kolektor ssący jest w ogóle dokręcony ??
Witaj ! Ja jednak się skłaniam do tego aby stosować "komputerki" do sterowania LPG - silnik w takim przypadku ma ten "komfort", że w szerokim zakresie masz właściwy skład mieszanki a to korzystnie wpływa na żywotność silnika i jego elastczność pracy. Warunkiem jest oczywiście sprawna sonda lambda na podstawie której jest doregulowywana ilość gazu do...
... a cena takiej przeróbki: pompa ok 1000zł wtryski 250zł kolektor ssący 100zł intercooler 100zł świece 150zł razem ok 1600zł w samych częściach (20KM więcej) to wychodzi 80 zł na każdy KM .
Witam. No i mam problem z tym Escortem. Rozrząd jest złożony głowica też auto odpala. Na wysokich obrotach silnik pracuje dobrze a na wolnych tak jakby nie chodził na jeden cylinder. Ale co jeszcze... z rury wydechowej kopci się białym gęstym dymem który szybko wyparowuje. Podejrzewam ze powodem tego jest niedopalona mieszanka w cylindrach gdyż po wyjęciu...
U mnie były takie same objawy: brak wolnych obrotów na 1/2 gazu utrzymywał 3000obr/min albo na 1/3 benzyny 3000obr na min, przy ok 1000obr/ min praca bardzo nieregularna, szarpanie, po zdjęciu nogi z gazu zawsze gasł - okazało się że przy strzale gazu spadła rurka średnicy ok 1cm z krućca na kolektorze ssącym po założeniu na miejsce silnik wrócił do...
Mam podobny problem w Escorcie 1,6 EFI MKIV na wtrysku benzyny przy jeździe na gazie, ponieważ posiada mieszalnik LPG i jest to zestaw I-ej generacji, który bardzo często "STRZELA" w kolektor ssący szczególnie przy większym obciążeniu lub przy przyspieszaniu na wyższym biegu. Jest to wada tych rozwiązań i jedynie delikatna jazda płynne przyspieszania...
Witam. W moim aucie ford escort cabrio z silnikiem 1.6 8V XR3i 105km. Padła instalacja wtryskowa. Jest to wtrysk mechaniczny (wielopunkt)! Czyli nie ma żadnych wtrysków elektrycznych. A chodzi mi po głowie założenie wtrysków elektrycznych od jakiegoś innego samochodu. Wmontowanie wtrysków w kolektor ssący nie stwarza mi problemów. Ale głównym moim problemem...
Witaj. Wlot powietrza zaraz po montażu gozownik odwrócił 0 180 stopni, ala pomimo tego silnik dalej się kołysze na obrotach. Przy ostatniej wizycie w warsztacie podpowwiedziałem mechanikowi, że wydaje mi się, iż to powietrze które wlatuje podczas jazdy do komory silnika jest wszystkiemu winne i potwierdziło się. Dorobił mi jeszcze dwie rury które mają...
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
no to tak, sprawdziłem dziś wszelkie możliwe przewody i nie szczelności, nie zauważyłem sparciałych przewodów. - wyjąłem też zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej (podczas pracy silnika jak już był rozgrzany), nie zmieniło to wogóle pracy silnika, to samo cały czas, a kuleczka wewnątrz po odwróceniu go do góry dnem spada na dół i jest luźna, czy to...
Dziękuję za odpowiedzi ;) Zastosuję się do waszych rad. Cały czas walczę z problemem i robię postępy ;) Więc tak, już opowiadam co zrobiłem. Wczoraj kupiłem nowe świece, kupiłem zwykłe bo platynowe kosztowały ponad 30zł sztuka. Wykręciłem stare świece zapłonowe i się przestraszyłem - były zdecydowanie krótsze od tych co kupiłem i miały podkładkę :|...
Wykręć sondę, wkręć manometr bo wygląda mi to na zapchany katalizator. Jak nie masz manometru to odkręć wydech od kolektora i odpal. Jeśli będzie ok. to wywal kat.
W kolektorze ssącym.
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Sprawdzał kolega CTC pod kolektorem ssącym ?
Powiedzcie gdzie we Wrocławiu moge zakupić metalowy kolektor ssący do mojego Forda Escorta 1,6 16v zetec 98 który jest niestety z plastikowym,a mam instalacje lpg i niestety szczela mi dość często.Mysle że jak wymienie kolektor z plastiku na metal to szczały znikna.Tylko gdzie we Wrocławiu jest producent ewentualnie dystrybutor lub zakład montażowy.
No to jestem po czyszczeniu. Wszystko OK. Obroty się pięknie uspokoiły. Krokowca masz pod kolektorem ssącym
a które węże sprawdzać czy nie są popękane te co idą od kolektora ssącego tak??
witam. do kolektora ssącego wchodzi cienka czarna rurka. za co ona jest odpowiedzialna??i czy jeżeli przy wejściu do kolektora jest luźna to może dziać się coś niepożądanego???
Zerknij na termistor (czujnik temp.) w kolektorze ssącym, jeśli posiadasz.
To nie jest zbyt wczesny zapłon tylko za dużo paliwa.Sprawdż rurkę do MAP-sensora, czujnik temperatury cieczy silnika/pod kolektorem ssącym/.Powodzenia.
huk wystrzał w filtr powietrza To teraz trzeba dobrze obejrzeć kolektor ssący.(poszukać dziury)
Sprawdż odme na kolektorze ssącym i wszystkie podciśnienia
witam pierwszo bym sprawdził świece czy palą wszystkie a jak spada z obrotów przy chamowaniu to może być ujście powietrza na podciśnieniu na serwie lub na wężu lączącym serwo z kolektorem ssącym .pozdrawiam
Miałem podobny problem. Odłącz wtedy czujnik przepływu powietrza i zakręć. Jak nie odpali to trzeba szukać dalej. Bo jak kręci a na ciepłym nie odpala to często wina tego czujnika /nie przepływomierz/. Biała końcówka na kolektorze ssącym. Powodzenia
Były takie 1.6 i 1.6 turbo, oba 8V. Znajdziesz je również w fieście XR2i. Ja miałem taki w Orionie. Tylko te silniki miały wtrysk K lub KE Jetronic i taki wielki, wywinięty do góry aluminiowy kolektor ssący z napisem ford
Jak już to kolektor ssący!- kol. bolero. Faktycznie, (jak któryś z kolegów napisał) przyczyną może być zasysanie fałszywego powietrza począwszy od filtra powietrza po kolektor ssący.Radziłbym również sprawdzić przewód podciśnieniowy wraz z regulatorem podciśnienia - zespolonym z aparatem zapłonowym.
Jest na kolektorze ssącym, koło rozrusznika, dostęp od dołu.
Pale go na benzynie bo gaz nie działa już dawno. wymieniłem przewody zapłonowe sprawdziłem ciśnienie paliwa wymieniłem filtr paliwa nawet sprawdzałem rozrząd Dodam tyko że jak próbowałem go palić na plaku to strzela w kolektor ssący, iskra jest.
Jest pod kolektorem ssącym , dostęp trudny , najlepiej z kanału. Oporność gdy zimny 38kOhm , ciepły ok. 3 kOhmy.
Tam jest cztero-przewodowa; jakby padł termostat to palił by tylko trochę więcej, a nie 15l... Z tego co kojarzę jest tam też Map-sensor, który też może bruździć, ale najpierw sprawdzić ten czujnik i sondę. Czujnik temperatury dla sterownika jest wkręcony pod kolektorem ssącym, z tego co pamiętam.
Czujnik jest gdzieś z prawej strony silnika, chyba na kolektorze ssącym, nie dobrze pamiętam, ale gdzieś tam. Pozdrawiam.
przepustnice wymieniłeś niepotrzebnie , po prostu nie pada , reset kompa przez zdjęcie klemy sprawdź czujnik temperatury silnika i jego wiązkę (całą wiązkę na kolektorze ssącym). potrafi zamakać i wtedy następuje kolba .
Witam mam problem takiego typu iż jakieś pół roku temu robiłem remont silnika Ford escort 1.3 CFI 96' i rozbierając go najprawdopodobniej uszkodziłem mocowanie w kolektorze wężyka który idzie od pompy hamulcowej do kolektora ssącego. W kolektorze był taki plastik stwierdziłem iż to jakiś ubytek z węża i wydłubałem to ;/ silnik złożyłem wszystko fajnie...
Ford Escort 86-90 - umiejscowienie bagnetu olejowego. Poza tym wszystko banalne. Z jakim silnikiem? Miałem takiego z 1.4, i wszystko było intuicyjnie umieszczone. ;) 1,6 CVH na mechanicznym wtrysku, miedzy kolumną przy akumulatorze a kolektorem ssącym schowany tak bardziej pod kolektor. Jak mi się nie zapomni to dorzucę jutro fotkę. Fotki dorzucone...
Sprawdź czujnik temperatury płynu, jest z tylu w kolektorze ssącym, często kolektor się zamula i czujnik jest zimny co w efekcie powoduje zalewanie silnika( zbyt bogata mieszanka). Kilka razy przemieszczałem uchwyt na wąż od nagrzewnicy, i tam wkręcałem czujnik.
Witam : wszystkie uwagi są cenne ale z mojego doświadczenia wynika,że ewentualną usterką Twojego autka jest" branie lewego powietrza " spowodowane nieszczelną uszczelką pod kolektorem ssącym proszę sprawdz taką ewentualność miałem( kilka takich przypadków i te same objawy) pozdrawiam
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
serwo jest pod maską na ścianie grodziowej nad pedałami hamulca i sprzęgła . To taka duża okrągła spłaszczona bańka do której jest przykrecona pompa hamulcowa . Połączone jest przewodem elastycznym (może to być szlauch lub plastikowa rurka) do kolektora ssącego . Właśnie o niej pisałem wcześniej aby odłączyć i zatkać na próbę . Serwo to jest podciśnieniowe...
Sprawdź wężyk gumowy idący od pompy do kolektora ssącego. Często pęka.
tps powinien dawać ok. 0.8-0.9v sprawdź wiązkę na kolektorze ssącym (zasila wtryski i resztę czujników ,jeśli zawilgotnieje auto dostaje kolby ) należałoby ją rozizolować i wysuszyć
Podłączasz wakuometr rurką do kolektora ssącego i podpinasz jeszcze kabelkiem + i - akumulatora.
Powiedz mi taką rzecz jest , jest tam takie coś :) jak zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej , możesz zaślepić tak aby nie było połączenia z kolektorem ssącym ten przewód ,wiem że czasami pada ten zaworek i też dzieją sie cuda .
Tak jak pisali przedmówcy zawór siedzi na kolektorze ssącym i dochodzą tam dwa przewody steruje właśnie ilością powietrza przepływającego przez ten dodatkowy kanał w przepustnicy.
Jakby udalo sie spotkać silnik 1,6 na jednopunkcie, prawdopodobnie blok i głowica będą takie same. Ew. odkręcić i zaślepić EGR. A osprzęt wraz z kolektorem ssącym przelożyc ze starego. Niedawno wymienialem w 1,3 z tym, że miałem jednopunkt a kupiłem z gaźnikiem. Pozdrawiam
Czyli pewnie w E335 są też inne tłoki, wtryskiwacze są według instrukcji takie same. Raz w życiu osobiście widziałem silnik pod maską Escorta 335 i wydawało się że głowica jest bardzo podobna, nawet korek z odmą ten sam. W oczy rzucił się kolektor ssący inny, bo filtr powietrza jest upchnięty pod maską (trzeba zdejmować cyklon do otwarcia maski), a...
DJ-Opornik Też myślałem o kompresji ale nie było większego problemu z paleniem.Sprawdzę ciśnienie gdy tylko zdobędę manometr.Zastanowiła mnie też ilość błota w kolektorze ssącym-20%zwężone przeloty.Rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził ,że to normalne.Zastanawiam się,czy on jest normalny.
Po odłączeniu od map sensora tylko przewodu podciśnienia z kolektora ssącego Skoro rozszczelnienie dolotu pomaga, to może masz zapchany filtr powietrza?
Wydaje mi się że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa.Dwa przowody do elektrozaworu sterowanego komputerem.Zdejmując ten przewód dopuszczasz fałszywe powietrze do kolektora ssącego. Sugerowałbym uszkodzenie regulatora biegu jałowego,jako usterkę w tym autku.
Wentylator jest włączany przez komputer, za pomocą przekaźnika. Czujnik temp. znajduje się w głowicy koło rozrządu od strony kolektora ssącego. Przekaźnik powinien być gdzieś w komorze silnika. Pozdrawiam.
U mnie winowajcą był przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej, poprostu spadł z mocowania(tył kolektora ssącego) nie był mocowany obejmą, a wymieniałem uszczelkę pod głowicą, przypadkowo spadł przy demontażu a ja tego nie zauważyłem. Dodam że wąż nie był oryginalny- chyba ogrodowy:)
Po lewej stronie nad silnikiem masz tzw. zawór trójdrożny , od spodu z zaworku do kolektora ssącego jest przewód powietrzny. Na zapiętym przepływomierzu , przy pomocy nawet kombinerek , zduś ten wężyk. Jeżeli nastąpi poprawa masz winowajcę. Podaj jeszcze kod silnika!
domniemam że silnik HCS CFI (filtr powietrza na silniku).Objawy i kod (jeśli dobrze odczytany) wzkazują na rzadkie uszkodzenie czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym (metalowa kostka na przegrodzie z jednym wężykiem do kolektora).Choć częściej występowało uszkodzenie sondy lamdy na rurze wydechowej , i wtedy było tak duże spalanie (a kody nieadekwatne...
Ok . Sprawdziłeś dużo. Zostało Ci sprawdzić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, od niego odchodzi taka gumowa fajka( ona też czasami parcieje) przewód odpowietrzenia skrzyni czysty raczej nie ma możliwości uszkodzenia wężyka gumowego sprawdzone Przewód ten składa się z trzech części -> rurka gumowa od kolektora ssącego do takiej metalowej rurki pod...
Zakładajac , ze jest to silnik zetec, to prawdopodobnie podło ci odpowietrzanie skrzyni korbowej. Znajduje sie pod kolektorem wydechowym . Jest to taka puszka z wychodzacym z niej zaworkiem i rurka w kształcie litery L. Często pada ten zaworek i parcieje ta rurka. łączy sie ona pod obudową termostatu z metalową rurka, a ta z kolei z nastepna gumową...
Miałem podobny problem z escortem z 99r. 1,6 16V obroty schodziły bardzo wolno, czyszczenie silnika krokowego nic nie pomogło konieczna byla wymiana na nowy-po wymianie problem zniknął ,sprowdz jeszcze przewody gumowe dochodzące do kolektora ssącego czy są szczelne, koszt silnika od 250 PLN w góre. Ja dałem 270 na allegro .Pozdrowienia
A tam ciśnienie, gdyby ciśnienie było małe to tym bardziej powinien palić. Iskra jest zawsze lepsza przy małym ciśnieniu. A nie pali pewnie dla tego, że nie dostaje paliwa na ten gar. Przez 30 sek. na zimnym pali, bo akurat tyle czasu działa pomocniczy piąty wtryskiwacz rozruchowy, jest umieszczony w kolektorze ssącym zaraz przy wlocie powietrza i podaje...
nie. a powiedz co to jest za czyujnik znajdujący sie przed przepudtnica w dolocie kolektora ssącego. bo jak odłączam kable to nic sie nie dzieje. a jak odłącze od krokowego to od razu gasnie silnik
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
Poszukaj na kolektorze ssącym tak niżej w głębi jest przykręcony na dwie srubki taki walec czarny o długości ok.6cm z kawałkiem podstawy+wtyczka(kiepskie dojście) musisz go wykręcić i umyć najlepiej w nitro przedmuchać i sprawdzić czy lekko chodzi.
Ford Escort 1.8 DOHC jak się zagrzeje to szarpie i gaśnie, jak w temacie i jeszcze jak zgaśnie to obrotomierz szaleje(na zgaszonym przy włączonym zapłonie)nawet do 7000 obrotów. Jak zimny to chodzi extra. Jak wskazówka temperatury dojdzie do pionu to kicha. Jak zgaśnie chwilę odstoi to odpali i pojedzie tyle czasu ile stał. Zagadka dla doświadczonych....
Witam. Silniczek krokowy to może być główna przyczyna ale sprawdź stan wszystkich przewodów od kolektora ssącego. zczegółną uwagę zwróć na przewód do serwa i samo serwo , bo jeżeli będzie łapał powietrze to też mogą dziać s
Dokładnie to chodzi mi o cztery metalowe rurki dochodzące do silnika (na pierwszy rzut oka wyglądają jak wtryskiwacze). Czy w tych rurkach przechodzą spaliny?? Idą do takiej puszki a z tamtąd wężykiem gumowym do jakiegoś zaworka a z tego zaworka chyba do kolektora ssącego. Wygląda to na zawór recyrkulacji spalin. Czy to jest rzeczywiście to??
Witam Po wymianie kolektora ssącego i wałków w moim Escorcie 1.8 na 2.0 z Mondeo, zaczął wydalać z siebie spore ilości oleju poprzez wężyk odpowietrzania silnika. Spróbowałem nawet zadrzeć wężyk do góry, ale mimo to wciąż się sączy, choć już nie tak obficie. Ma ktoś pomysł co może być powodem i jak sobie z tym poradzić ? Przed wymianą http://obrazki.elektroda.pl/6398866800_1...
witam kiedyś miałem taki sam problem wszystko działało silniczek idealnie chodził a jak nacisnąłem na sprzęgł to gasł , u mnie była to przyczyna zasysania lewego powietrza między kolektorem ssącym a gaźnikiem - nie wykluczone że i u ciebie jest ten sam problem , chociaż może to być i zła pogoda . Może na przewodach masz przebicie i teraz w zimie pod...
Nie niemówie o przepływce tylko o czujniku temperatury powietrza, umieszczony jest za przepustnicą w kolektorze ssącym po prawej stronie. Mam jeszcze jedno pytanie jaka jest rezystancja sprawnego czujnika. U mnie przy zimnym silniku jest 23 k Ohmy a przy temperaturze około 60 stopni 7 k Ohm. Szukałem w sieci różnych dokumentacji i według jednej jest...
Mam Escorta 1.4 po zamontowaniu gazu też miałem problemy z gaśnięciem ,po pierwsze wymień kable WN do świec (często dostają przebić ,dla paliwa to niema ,aż takiego znaczenia ale przy gazie zaczynają się dziać różne rzeczy np.gaśnięcie silnika przy wciskaniu sprzęgła ,gdy spadają obroty ,brak siły ,duże spalanie gazu na te niedogodności też ma wpływ...
napisz coś wiecej np. czy ten objaw wystepuje na gazie czy na benzynie?? dalej czy przy wymianie rozrzadu albo czegoś innego nie zostala uszkodzona któras uszczelka w okolicach kolektora ssącego tzw falszywe powietrze, i kolejna rzecz czy nie masz jakis dziwnych dlawikow w układzie dolotowym gazownicy lubią to wstawiac w celu poprawienia ssania gazu...
Skolmi: zaraz elektrit cię zje!!! Tam nie ma żadnego silnika krokowego!!! To ELEKTROMAGNETYCZNY zawór regulacyjny powietrza. Faktycznie jego awaria należy do najczęstszych przyczyn. Podobnie z zaworkiem odpowietrzenia skrzyni korbowej i przewodem od niego. Na początek radzę sprawdzić te trzy rzeczy. Ten zawór można deliktanie przeczyścić. Lepiej chemią...
Escort MK7, silnik 1,4 wtrysk wielopunktowy rocznik 96r. Mam pytanie odnośnie czujnika temperatury dający sygnał do kompa, ten pod kolektorem ssącym i czujnika temperatury zasysanego powietrza. Jaka powinna być rezystancja na tych czujnikach w chwili gdy włączy się wentylator a jak jak silnik jest zimny. tj chyba temp koło 90-100*C. Czy powinny być...
Jest przepływomierz. Znajduje się zaraz nad filtrem, jest w nim taka klapa która otwiera się pod wpływem zasysania powietrza przez kolektor ssący. I właśnie przez tą klapę reduktor od gazu musiał mieć podpięte podciśnienie. Założyłem już ''ala'' filtr stożkowy i odłączyłem podciśnienie od reduktora. I w końcu udało się ustawić gaz tak aby silnik płynnie...
Jak to po co ? Na co komu wskazania spalania w jednostce czasu? Przecież liczy się na 100km. Źle po prostu się wyraziłem, bardziej chodzi o ilość przebytej drogi , chociaż informacja o prędkości pojazdu daje podstawę do określenia "gear position" czyli który bieg aktualnie jest zapięty. Ponadto zauważ że przełożenie parametrów wciśnięcie gazu/prędkość...
Kilka tygodni po zadaniu tego pytania padła mi uszczelka pod głowicą. W sumie niezły szmelc tam pchali. Oryginalna "uszczelka" to produkcyjny bubel ale to nie w tym temacie. Po wymianie uszczelki objawy dławienia znikły. Nie jest to oczywiście wina uszczelki, lecz jak myślę pomogły czynności wykonywane pobocznie - związane z tym mozolnym zajęciem (jak...
Na tym zdjęciu go nie widać. Przydała by się fotka od góry, za filtrem powietrza. Gumowy wężyk, wychodzi z kolektora ssącego albo z "wtrysku". Średnica jakieś 8-12 mm (jakoś tak), idący do takiego ustrojstwa, zwanego Map sensorem. Czarny, plastykowy, najpewniej na nadkolu, trochę większy jak paczka fajek, z podłączonym przewodem (wtyczka 3-pinową)....
kolego, jak patrzysz na wprost silnika na środku masz przepustnicę, po lewej stronie przepustnicy będzie widać czujnik położenia przepustnicy (duża kostka 3 pin), pod nim będzie kostaka na 2 pin (identyczna jak od wtrysków) tyle że wtryski wpinane sa od góry a do czujnika biegu jałowego będzie wpinana od lewej. http://obrazki.elektroda.pl/7264642700_1...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Witam! Poszukuje osoby kompetentnej, aby wyjaśniła mi (chociaż ramowo) działanie sterownika EEC IV, montowanego np.: w Fordach Escortach 1,3i HCS CFI '92r. Chodzi mi głównie o zasady odcięcia dopływu paliwa podczas hamowania silnikiem. We wspomnianym Escorcie moim zdaniem nie odbywa się to tak jak powinno. Po podłączeniu woltomierza do wtryskiwacza...
radzio2041 dziękuje za rady dzisiaj jest już pużno (nie mam garażu) więc sprawdze to jutro. uchpal - czy jest możliwość sprawdzenia błędów na kompie domowymi sposobami i gdzie go znajdę.? Dodano po 53 Mimo zimna i ciemna poszedłem z latarką sprawdzić tą "puszke": przewody prowadzące do niej są przelotne, na korku od wlewu oleju nie ma piany i koloru...
Miałem taki sam problem z escortem 1.6 16V. Też odłączałem przepływomierz. U mnie powodowało to przełączenie sterowania wtrysku w tryb domyślny lub serwisowy i wtedy silnik jakoś tam pracował na wolnych obrotach, ale z tłumika szedł ciemny dym i palił 30l/100km BENZYNY. Problemem okazała się urwana rurka odmy, czyli duże ilości fałszywego powietrza...
Witam!!! Po wymianie pierścieni auto chodziło jak cudo, ale nic nie trwa wiecznie... Wyjechałem benzynę do końca mimo, że nie powinno się. Zalałem i w drodze jakby przerywało dopływ paliwa. Potem jeszcze inne bajki się działy. Gasł przez niskie obroty, strzelał benzyną w filtr powietrza. Podejrzewałem, że syf z baku wciągnęło do gaźnika. Przeczyściłem...
W załączonym zdjęciu ów silniczek krokowy opisany w moim poprzednim poście i zaznaczone miejsce gdzie pod silikonem jest opisana śrubka :). Dla wyjaśnienia jeszcze bardziej ów silniczek krokowy można nazwać zaworem biegu jałowego, zaworem wolnych obrotów itd. :P Dokręcony jest do kolektora ssącego :) Czyli zgodnie z obietnicą moderatora Błażej, dostaje...
komputer w teście silnika wywala błąd 48 - silnik krokowy oraz 38 czyli uboga mieszanka na 1 i 4 cyl. krokowiec działa (ale przyznaję, że nie sprawdziłem w nim stycznika wolnych obrotów), wszystkie podłączenia do kolektora ssącego sprawdzone, wymienione uszczelki. sonda lambda daje stały sygnał o wartości 0.8v. (po przygazówce - na chwilę 0.1v) ciśnienie...
Jest obrotomierz, zakres falowania od 1100 do 600 równomierny, przepustnica już dawno wymyta kolektor uszczelniony bo ochydnie ssał lewe i cieszyłemsię że to jes to ale jednak nie. Mam już poprostu dość tego auta. Co do nieprawidłowego działania IACV to też był podminiany (i na nowy i na urzywany ze sprawnego auta). Nie mam pojęcia sił i pomysłów mi...
pompa chodzi tak jak mówisz jak zgaśnie to około 2 sekund i już jej nie słychać , jak odpalę zgaśnie za 1 szym razem , odpalę znów chodzi kolo minuty i znów spadają obroty i gasnie . jak ruszę na zimnym jak wysprzęgle bez gazu od razu gaśnie a jak piłuje go gazem jak ruszę zaraz po odpaleniu gaz w dechę i muli szarpie jak załapie temperaturę to chodzi...
Moja fiesta z silnikiem 1.3 Monowtrysk czy wtrysk wielopunktowy? Posiadałem kiedyś escorta z tym silnikiem na monowtrysku. Super bezawaryjne autko. Swoją drogą palił tyle samo w trasie czy to +20 czy -20 na dworze. Ale posiadał on patent z podgrzewaniem powietrza zasysanego poprzez kolektor wydechowy. We wtryskach wielopunktowych się tego nie stosuje....
Jeżeli hamowanie było ostre np. z 80 km/h do zatrzymania i wbiłeś luz i wtedy silnik zgasł (a co za tym idzie brak wspomagania ukł. hamulcowego i kierowniczego nawet jeżeli samochód się toczy na biegu jałowym) to stawiam na zasyfiony zawór regulacji biegu jałowego (częto nazywany błędnie w przypadku tego silnika - silnikiem krokowym, krokowcem) znajdującym...
Witam Mam escorta 1.6 16v z 93r Na zimnym silniku w ogóle nie chodzi na wolnych, jak sie nagrzeje to ciężko mu to idzie trzyma sie od 500 do 700 obrotow strasznie szarpie, na wyższych jest ok. W tym fordzie byl wypalony zawór wydechowy na 2 cylindrze ale zostalo to zrobione kompresja i silnik jest teraz ok. Musi byc cos z elektronika. Sonda ma sprawną...
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum, ale zainteresowałem się tematem. Kiedyś swojego czasu kręciłem się przy "elektronicznej klimatyzacji" - bajer i podobno działa - nie sprawdziłem, bo nie miałem wolnej kasy. całość działa na ogniwach Paltier'a albo Poltier'a albo jakoś takoś. To ogniwo jest "pompą" ciepła: pompuje z jednej strony na drugą energię...
panie i panowie, przy tym aucie wysiadają lokazlni elektrycy i dotychczas nie ma mocnego. To auto lubi się wyjątkowo mocno grzać aż bucha spod maski. U progu włączenia wentylatora chłodnicy występuje dziwny objaw, a raczej szereg objawów. Otóż najpierw obroty co minutę skaczą 900-1200. Słychać też co minutę syczenie pst-pst jakby wydawał je mały kompresorek,...
Powinno pomóc wymiana świec , ale sprawdź czy masz dobrą kompresję bo może się z darzyć ,że zawór np.ssący będzie przepuszczał i wtedy powoduje zapalenie mieszanki w kolektorze. Posprawdzaj wszystkie przewody podciśnieniowe w kolektorze być może po strzale wyskoczyły. Zapal silnik i wyjmij po kolei kabel ze świecy ,który ci gar nie pali silnik wtedy...
Jezeli polaczenia na linii filtr powietrza - kolektor ssacy sa ok,to gdzie jeszcze mozna sie spodziewac lewego powietrza? Czy moglby to byc przedmuch ktorejs z uszczelek? A moze to jednak cos innego jak to lewe powietrze? Regulamin pkt 11.1. Popraw temat! Wybaczcie za tego byka,na forum siedze po raz pierwszy
Nie wiem jak sie reguluje zawory w tym modelu, najlepiej podjechac do jakiegos warsztatu i poprosic o sprawdzenie luzow zaworowych nie jest to droga usluga, a przy jezdzie na gazie trzeba to robic co jakis czas, jezeli jest zle wyregulowana mieszanka gazu to temperatura spalanie gazu jest wyzsza jak bezyny i siadaja zawory ewentualnie wypalaja sie gniazda...
Witam! Według cennej podpowiedzi emeryta2 znajduje się on pod kolektorem ssącym (nie chodzi mi o czujnik wskazania na deskę rozdzielczą ani o czujnik załączania wentylatora). Proszę o zdjęcie, moje auto to Ford Escort Combie 1.4 1996r. Dodano po 1 http://www.google.pl/imgres?sa=X&espv=21...
kolektor ssący zafira kolektor ssący czyścić kolektor ssący
wykona szafa emulator renault regent vermona
zmywark electrolux esl65070r sterownik rolet
Tablet Lark 70.65 - Czarny ekran po logo Androida Smart 450 nie reaguje na gaz po wymianie alternatora