Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
Wykręć sondę, wkręć manometr bo wygląda mi to na zapchany katalizator. Jak nie masz manometru to odkręć wydech od kolektora i odpal. Jeśli będzie ok. to wywal kat.
W kolektorze ssącym.
Sprawdzał kolega CTC pod kolektorem ssącym ?
No to jestem po czyszczeniu. Wszystko OK. Obroty się pięknie uspokoiły. Krokowca masz pod kolektorem ssącym
Witam. Przyczyną twojego problemu może być pęknięty lub zatkany przewód od turbo do bostera . Sprawdź najpierw ten przewód jak będzie wszystko ok to wkręć trochę boster powinno pomóc. Może autko kopciło i ktoś nie chciał inwestować i wykręcił boster zmniejszając w ten sposób dawkę paliwa. Powodzenia i napisz jak usuniesz problem przyda się innym.(boster...
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Zerknij na termistor (czujnik temp.) w kolektorze ssącym, jeśli posiadasz.
huk wystrzał w filtr powietrza To teraz trzeba dobrze obejrzeć kolektor ssący.(poszukać dziury)
To nie jest zbyt wczesny zapłon tylko za dużo paliwa.Sprawdż rurkę do MAP-sensora, czujnik temperatury cieczy silnika/pod kolektorem ssącym/.Powodzenia.
witam. do kolektora ssącego wchodzi cienka czarna rurka. za co ona jest odpowiedzialna??i czy jeżeli przy wejściu do kolektora jest luźna to może dziać się coś niepożądanego???
witam pierwszo bym sprawdził świece czy palą wszystkie a jak spada z obrotów przy chamowaniu to może być ujście powietrza na podciśnieniu na serwie lub na wężu lączącym serwo z kolektorem ssącym .pozdrawiam
Sprawdż odme na kolektorze ssącym i wszystkie podciśnienia
Miałem podobny problem. Odłącz wtedy czujnik przepływu powietrza i zakręć. Jak nie odpali to trzeba szukać dalej. Bo jak kręci a na ciepłym nie odpala to często wina tego czujnika /nie przepływomierz/. Biała końcówka na kolektorze ssącym. Powodzenia
Pale go na benzynie bo gaz nie działa już dawno. wymieniłem przewody zapłonowe sprawdziłem ciśnienie paliwa wymieniłem filtr paliwa nawet sprawdzałem rozrząd Dodam tyko że jak próbowałem go palić na plaku to strzela w kolektor ssący, iskra jest.
Każda nieszczelność w układzie ssącym może podobne rzeczy powodować. Zmień uszczelkę nie będą to drogie rzeczy i wtedy można podjąć dalsze kroki jeśli nic nie pomoże. A kolektor ssący jest w ogóle dokręcony ??
Jest na kolektorze ssącym, koło rozrusznika, dostęp od dołu.
Tam jest cztero-przewodowa; jakby padł termostat to palił by tylko trochę więcej, a nie 15l... Z tego co kojarzę jest tam też Map-sensor, który też może bruździć, ale najpierw sprawdzić ten czujnik i sondę. Czujnik temperatury dla sterownika jest wkręcony pod kolektorem ssącym, z tego co pamiętam.
Powiedzcie gdzie we Wrocławiu moge zakupić metalowy kolektor ssący do mojego Forda Escorta 1,6 16v zetec 98 który jest niestety z plastikowym,a mam instalacje lpg i niestety szczela mi dość często.Mysle że jak wymienie kolektor z plastiku na metal to szczały znikna.Tylko gdzie we Wrocławiu jest producent ewentualnie dystrybutor lub zakład montażowy.
przepustnice wymieniłeś niepotrzebnie , po prostu nie pada , reset kompa przez zdjęcie klemy sprawdź czujnik temperatury silnika i jego wiązkę (całą wiązkę na kolektorze ssącym). potrafi zamakać i wtedy następuje kolba .
Jest pod kolektorem ssącym , dostęp trudny , najlepiej z kanału. Oporność gdy zimny 38kOhm , ciepły ok. 3 kOhmy.
Czujnik jest gdzieś z prawej strony silnika, chyba na kolektorze ssącym, nie dobrze pamiętam, ale gdzieś tam. Pozdrawiam.
Witaj ! Ja jednak się skłaniam do tego aby stosować "komputerki" do sterowania LPG - silnik w takim przypadku ma ten "komfort", że w szerokim zakresie masz właściwy skład mieszanki a to korzystnie wpływa na żywotność silnika i jego elastczność pracy. Warunkiem jest oczywiście sprawna sonda lambda na podstawie której jest doregulowywana ilość gazu do...
Jak już to kolektor ssący!- kol. bolero. Faktycznie, (jak któryś z kolegów napisał) przyczyną może być zasysanie fałszywego powietrza począwszy od filtra powietrza po kolektor ssący.Radziłbym również sprawdzić przewód podciśnieniowy wraz z regulatorem podciśnienia - zespolonym z aparatem zapłonowym.
Dzięki za podpowiedzi ;) Nie sprawdzałem czy po ciemku świecą, ale dzisiaj to zrobię. A kiedy już uporam się z tym przerywaniem, pojadę do gazownika na regulację ;) Woziłem już kilku ludzi tym samochodem i wszyscy zgodnie mówią że w kabinie trochę śmierdzi ropą. Faktycznie, nie jest to zapach czystej benzyny. Mam w samochodzie wyłącznik pompki paliwa...
a które węże sprawdzać czy nie są popękane te co idą od kolektora ssącego tak??
Sprawdź czujnik temperatury płynu, jest z tylu w kolektorze ssącym, często kolektor się zamula i czujnik jest zimny co w efekcie powoduje zalewanie silnika( zbyt bogata mieszanka). Kilka razy przemieszczałem uchwyt na wąż od nagrzewnicy, i tam wkręcałem czujnik.
Powiedz mi taką rzecz jest , jest tam takie coś :) jak zaworek odpowietrzający skrzyni korbowej , możesz zaślepić tak aby nie było połączenia z kolektorem ssącym ten przewód ,wiem że czasami pada ten zaworek i też dzieją sie cuda .
tps powinien dawać ok. 0.8-0.9v sprawdź wiązkę na kolektorze ssącym (zasila wtryski i resztę czujników ,jeśli zawilgotnieje auto dostaje kolby ) należałoby ją rozizolować i wysuszyć
I myślisz że w tym siedzi silniczek który dał by radę odchylić przepustnicę? :D To tylko czujnik położenia przepustnicy. IACV to zawór dodatkowego powietrza i w tym modelu jest zamontowany chyba od spodu w kolektorze ssącym, ale wątpie żeby to on był przyczyną problemów z obrotami.
Witam : wszystkie uwagi są cenne ale z mojego doświadczenia wynika,że ewentualną usterką Twojego autka jest" branie lewego powietrza " spowodowane nieszczelną uszczelką pod kolektorem ssącym proszę sprawdz taką ewentualność miałem( kilka takich przypadków i te same objawy) pozdrawiam
DJ-Opornik Też myślałem o kompresji ale nie było większego problemu z paleniem.Sprawdzę ciśnienie gdy tylko zdobędę manometr.Zastanowiła mnie też ilość błota w kolektorze ssącym-20%zwężone przeloty.Rozmawiałem z mechanikiem i stwierdził ,że to normalne.Zastanawiam się,czy on jest normalny.
Witam mam problem takiego typu iż jakieś pół roku temu robiłem remont silnika Ford escort 1.3 CFI 96' i rozbierając go najprawdopodobniej uszkodziłem mocowanie w kolektorze wężyka który idzie od pompy hamulcowej do kolektora ssącego. W kolektorze był taki plastik stwierdziłem iż to jakiś ubytek z węża i wydłubałem to ;/ silnik złożyłem wszystko fajnie...
Ford Escort 86-90 - umiejscowienie bagnetu olejowego. Poza tym wszystko banalne. Z jakim silnikiem? Miałem takiego z 1.4, i wszystko było intuicyjnie umieszczone. ;) 1,6 CVH na mechanicznym wtrysku, miedzy kolumną przy akumulatorze a kolektorem ssącym schowany tak bardziej pod kolektor. Jak mi się nie zapomni to dorzucę jutro fotkę. Fotki dorzucone...
Sprawdżiłeś rurkę odpowietrzenia skrzyni korbowej od dołu kolektor ssącego lubi sparcieć , ew, przepsikaj plakiem okolice kolektora ssącego (nieszczelność)
... a cena takiej przeróbki: pompa ok 1000zł wtryski 250zł kolektor ssący 100zł intercooler 100zł świece 150zł razem ok 1600zł w samych częściach (20KM więcej) to wychodzi 80 zł na każdy KM .
Jakby udalo sie spotkać silnik 1,6 na jednopunkcie, prawdopodobnie blok i głowica będą takie same. Ew. odkręcić i zaślepić EGR. A osprzęt wraz z kolektorem ssącym przelożyc ze starego. Niedawno wymienialem w 1,3 z tym, że miałem jednopunkt a kupiłem z gaźnikiem. Pozdrawiam
Były takie 1.6 i 1.6 turbo, oba 8V. Znajdziesz je również w fieście XR2i. Ja miałem taki w Orionie. Tylko te silniki miały wtrysk K lub KE Jetronic i taki wielki, wywinięty do góry aluminiowy kolektor ssący z napisem ford
sprawdz sobie uszcelkę pod kolektorem ssącym, lub przewód prowadzący od kolektora ssącego do serwa - ja miałem pęknięty (hamulec był) lecz silnik ciągnął lewe powietrze i za bardzo nie chciało jeżdzić z tym, że nierówno chodziło na wolnych obrotach.
Ford Escort 1.8 DOHC jak się zagrzeje to szarpie i gaśnie, jak w temacie i jeszcze jak zgaśnie to obrotomierz szaleje(na zgaszonym przy włączonym zapłonie)nawet do 7000 obrotów. Jak zimny to chodzi extra. Jak wskazówka temperatury dojdzie do pionu to kicha. Jak zgaśnie chwilę odstoi to odpali i pojedzie tyle czasu ile stał. Zagadka dla doświadczonych....
domniemam że silnik HCS CFI (filtr powietrza na silniku).Objawy i kod (jeśli dobrze odczytany) wzkazują na rzadkie uszkodzenie czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym (metalowa kostka na przegrodzie z jednym wężykiem do kolektora).Choć częściej występowało uszkodzenie sondy lamdy na rurze wydechowej , i wtedy było tak duże spalanie (a kody nieadekwatne...
A tam ciśnienie, gdyby ciśnienie było małe to tym bardziej powinien palić. Iskra jest zawsze lepsza przy małym ciśnieniu. A nie pali pewnie dla tego, że nie dostaje paliwa na ten gar. Przez 30 sek. na zimnym pali, bo akurat tyle czasu działa pomocniczy piąty wtryskiwacz rozruchowy, jest umieszczony w kolektorze ssącym zaraz przy wlocie powietrza i podaje...
Włącz silnik, i wymacaj cały kolektor ssący, tam gdzie będzie zasysał powietrze (podciśnienie) będzie króciec na który trzeba założyć ten wężyk, nie wiem jak jest w 2,0 bo nie miałem do czynienia z takim silnikiem, ale gwarantuję że jeżeli masz nie podpięty ten przewód do kolektora to silnik będzie strasznie szalał, w Gdyni mogę się spytać w sklepie...
Poszukaj na kolektorze ssącym tak niżej w głębi jest przykręcony na dwie srubki taki walec czarny o długości ok.6cm z kawałkiem podstawy+wtyczka(kiepskie dojście) musisz go wykręcić i umyć najlepiej w nitro przedmuchać i sprawdzić czy lekko chodzi.
Witaj. Wlot powietrza zaraz po montażu gozownik odwrócił 0 180 stopni, ala pomimo tego silnik dalej się kołysze na obrotach. Przy ostatniej wizycie w warsztacie podpowwiedziałem mechanikowi, że wydaje mi się, iż to powietrze które wlatuje podczas jazdy do komory silnika jest wszystkiemu winne i potwierdziło się. Dorobił mi jeszcze dwie rury które mają...
U mnie były takie same objawy: brak wolnych obrotów na 1/2 gazu utrzymywał 3000obr/min albo na 1/3 benzyny 3000obr na min, przy ok 1000obr/ min praca bardzo nieregularna, szarpanie, po zdjęciu nogi z gazu zawsze gasł - okazało się że przy strzale gazu spadła rurka średnicy ok 1cm z krućca na kolektorze ssącym po założeniu na miejsce silnik wrócił do...
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie? pierwszy powinien zadziałać na wtryskach ,jego ciśnienie robocze to max.270kPa,przy pompie jest zawór ale...
Witam. W moim aucie ford escort cabrio z silnikiem 1.6 8V XR3i 105km. Padła instalacja wtryskowa. Jest to wtrysk mechaniczny (wielopunkt)! Czyli nie ma żadnych wtrysków elektrycznych. A chodzi mi po głowie założenie wtrysków elektrycznych od jakiegoś innego samochodu. Wmontowanie wtrysków w kolektor ssący nie stwarza mi problemów. Ale głównym moim problemem...
witam kiedyś miałem taki sam problem wszystko działało silniczek idealnie chodził a jak nacisnąłem na sprzęgł to gasł , u mnie była to przyczyna zasysania lewego powietrza między kolektorem ssącym a gaźnikiem - nie wykluczone że i u ciebie jest ten sam problem , chociaż może to być i zła pogoda . Może na przewodach masz przebicie i teraz w zimie pod...
Witam. No i mam problem z tym Escortem. Rozrząd jest złożony głowica też auto odpala. Na wysokich obrotach silnik pracuje dobrze a na wolnych tak jakby nie chodził na jeden cylinder. Ale co jeszcze... z rury wydechowej kopci się białym gęstym dymem który szybko wyparowuje. Podejrzewam ze powodem tego jest niedopalona mieszanka w cylindrach gdyż po wyjęciu...
Mam podobny problem w Escorcie 1,6 EFI MKIV na wtrysku benzyny przy jeździe na gazie, ponieważ posiada mieszalnik LPG i jest to zestaw I-ej generacji, który bardzo często "STRZELA" w kolektor ssący szczególnie przy większym obciążeniu lub przy przyspieszaniu na wyższym biegu. Jest to wada tych rozwiązań i jedynie delikatna jazda płynne przyspieszania...
Escort MK7, silnik 1,4 wtrysk wielopunktowy rocznik 96r. Mam pytanie odnośnie czujnika temperatury dający sygnał do kompa, ten pod kolektorem ssącym i czujnika temperatury zasysanego powietrza. Jaka powinna być rezystancja na tych czujnikach w chwili gdy włączy się wentylator a jak jak silnik jest zimny. tj chyba temp koło 90-100*C. Czy powinny być...
Skolmi: zaraz elektrit cię zje!!! Tam nie ma żadnego silnika krokowego!!! To ELEKTROMAGNETYCZNY zawór regulacyjny powietrza. Faktycznie jego awaria należy do najczęstszych przyczyn. Podobnie z zaworkiem odpowietrzenia skrzyni korbowej i przewodem od niego. Na początek radzę sprawdzić te trzy rzeczy. Ten zawór można deliktanie przeczyścić. Lepiej chemią...
Nie niemówie o przepływce tylko o czujniku temperatury powietrza, umieszczony jest za przepustnicą w kolektorze ssącym po prawej stronie. Mam jeszcze jedno pytanie jaka jest rezystancja sprawnego czujnika. U mnie przy zimnym silniku jest 23 k Ohmy a przy temperaturze około 60 stopni 7 k Ohm. Szukałem w sieci różnych dokumentacji i według jednej jest...
Jak to po co ? Na co komu wskazania spalania w jednostce czasu? Przecież liczy się na 100km. Źle po prostu się wyraziłem, bardziej chodzi o ilość przebytej drogi , chociaż informacja o prędkości pojazdu daje podstawę do określenia "gear position" czyli który bieg aktualnie jest zapięty. Ponadto zauważ że przełożenie parametrów wciśnięcie gazu/prędkość...
Jest przepływomierz. Znajduje się zaraz nad filtrem, jest w nim taka klapa która otwiera się pod wpływem zasysania powietrza przez kolektor ssący. I właśnie przez tą klapę reduktor od gazu musiał mieć podpięte podciśnienie. Założyłem już ''ala'' filtr stożkowy i odłączyłem podciśnienie od reduktora. I w końcu udało się ustawić gaz tak aby silnik płynnie...
kolego, jak patrzysz na wprost silnika na środku masz przepustnicę, po lewej stronie przepustnicy będzie widać czujnik położenia przepustnicy (duża kostka 3 pin), pod nim będzie kostaka na 2 pin (identyczna jak od wtrysków) tyle że wtryski wpinane sa od góry a do czujnika biegu jałowego będzie wpinana od lewej. http://obrazki.elektroda.pl/7264642700_1...
Kilka tygodni po zadaniu tego pytania padła mi uszczelka pod głowicą. W sumie niezły szmelc tam pchali. Oryginalna "uszczelka" to produkcyjny bubel ale to nie w tym temacie. Po wymianie uszczelki objawy dławienia znikły. Nie jest to oczywiście wina uszczelki, lecz jak myślę pomogły czynności wykonywane pobocznie - związane z tym mozolnym zajęciem (jak...
radzio2041 dziękuje za rady dzisiaj jest już pużno (nie mam garażu) więc sprawdze to jutro. uchpal - czy jest możliwość sprawdzenia błędów na kompie domowymi sposobami i gdzie go znajdę.? Dodano po 53 Mimo zimna i ciemna poszedłem z latarką sprawdzić tą "puszke": przewody prowadzące do niej są przelotne, na korku od wlewu oleju nie ma piany i koloru...
Witam! Poszukuje osoby kompetentnej, aby wyjaśniła mi (chociaż ramowo) działanie sterownika EEC IV, montowanego np.: w Fordach Escortach 1,3i HCS CFI '92r. Chodzi mi głównie o zasady odcięcia dopływu paliwa podczas hamowania silnikiem. We wspomnianym Escorcie moim zdaniem nie odbywa się to tak jak powinno. Po podłączeniu woltomierza do wtryskiwacza...
Sprawdź wężyk gumowy idący od pompy do kolektora ssącego. Często pęka.
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
Czyli pewnie w E335 są też inne tłoki, wtryskiwacze są według instrukcji takie same. Raz w życiu osobiście widziałem silnik pod maską Escorta 335 i wydawało się że głowica jest bardzo podobna, nawet korek z odmą ten sam. W oczy rzucił się kolektor ssący inny, bo filtr powietrza jest upchnięty pod maską (trzeba zdejmować cyklon do otwarcia maski), a...
Podłączasz wakuometr rurką do kolektora ssącego i podpinasz jeszcze kabelkiem + i - akumulatora.
Po odłączeniu od map sensora tylko przewodu podciśnienia z kolektora ssącego Skoro rozszczelnienie dolotu pomaga, to może masz zapchany filtr powietrza?
Wydaje mi się że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa.Dwa przowody do elektrozaworu sterowanego komputerem.Zdejmując ten przewód dopuszczasz fałszywe powietrze do kolektora ssącego. Sugerowałbym uszkodzenie regulatora biegu jałowego,jako usterkę w tym autku.
Witam Po wymianie kolektora ssącego i wałków w moim Escorcie 1.8 na 2.0 z Mondeo, zaczął wydalać z siebie spore ilości oleju poprzez wężyk odpowietrzania silnika. Spróbowałem nawet zadrzeć wężyk do góry, ale mimo to wciąż się sączy, choć już nie tak obficie. Ma ktoś pomysł co może być powodem i jak sobie z tym poradzić ? Przed wymianą http://obrazki.elektroda.pl/6398866800_1...
Zakładajac , ze jest to silnik zetec, to prawdopodobnie podło ci odpowietrzanie skrzyni korbowej. Znajduje sie pod kolektorem wydechowym . Jest to taka puszka z wychodzacym z niej zaworkiem i rurka w kształcie litery L. Często pada ten zaworek i parcieje ta rurka. łączy sie ona pod obudową termostatu z metalową rurka, a ta z kolei z nastepna gumową...
Ok . Sprawdziłeś dużo. Zostało Ci sprawdzić zawór odpowietrzania skrzyni korbowej, od niego odchodzi taka gumowa fajka( ona też czasami parcieje) przewód odpowietrzenia skrzyni czysty raczej nie ma możliwości uszkodzenia wężyka gumowego sprawdzone Przewód ten składa się z trzech części -> rurka gumowa od kolektora ssącego do takiej metalowej rurki pod...
Wentylator jest włączany przez komputer, za pomocą przekaźnika. Czujnik temp. znajduje się w głowicy koło rozrządu od strony kolektora ssącego. Przekaźnik powinien być gdzieś w komorze silnika. Pozdrawiam.
Dokładnie to chodzi mi o cztery metalowe rurki dochodzące do silnika (na pierwszy rzut oka wyglądają jak wtryskiwacze). Czy w tych rurkach przechodzą spaliny?? Idą do takiej puszki a z tamtąd wężykiem gumowym do jakiegoś zaworka a z tego zaworka chyba do kolektora ssącego. Wygląda to na zawór recyrkulacji spalin. Czy to jest rzeczywiście to??
nie. a powiedz co to jest za czyujnik znajdujący sie przed przepudtnica w dolocie kolektora ssącego. bo jak odłączam kable to nic sie nie dzieje. a jak odłącze od krokowego to od razu gasnie silnik
Miałem podobny problem z escortem z 99r. 1,6 16V obroty schodziły bardzo wolno, czyszczenie silnika krokowego nic nie pomogło konieczna byla wymiana na nowy-po wymianie problem zniknął ,sprowdz jeszcze przewody gumowe dochodzące do kolektora ssącego czy są szczelne, koszt silnika od 250 PLN w góre. Ja dałem 270 na allegro .Pozdrowienia
Po lewej stronie nad silnikiem masz tzw. zawór trójdrożny , od spodu z zaworku do kolektora ssącego jest przewód powietrzny. Na zapiętym przepływomierzu , przy pomocy nawet kombinerek , zduś ten wężyk. Jeżeli nastąpi poprawa masz winowajcę. Podaj jeszcze kod silnika!
Witam. Silniczek krokowy to może być główna przyczyna ale sprawdź stan wszystkich przewodów od kolektora ssącego. zczegółną uwagę zwróć na przewód do serwa i samo serwo , bo jeżeli będzie łapał powietrze to też mogą dziać s
Mam Escorta 1.4 po zamontowaniu gazu też miałem problemy z gaśnięciem ,po pierwsze wymień kable WN do świec (często dostają przebić ,dla paliwa to niema ,aż takiego znaczenia ale przy gazie zaczynają się dziać różne rzeczy np.gaśnięcie silnika przy wciskaniu sprzęgła ,gdy spadają obroty ,brak siły ,duże spalanie gazu na te niedogodności też ma wpływ...
pompa chodzi tak jak mówisz jak zgaśnie to około 2 sekund i już jej nie słychać , jak odpalę zgaśnie za 1 szym razem , odpalę znów chodzi kolo minuty i znów spadają obroty i gasnie . jak ruszę na zimnym jak wysprzęgle bez gazu od razu gaśnie a jak piłuje go gazem jak ruszę zaraz po odpaleniu gaz w dechę i muli szarpie jak załapie temperaturę to chodzi...
napisz coś wiecej np. czy ten objaw wystepuje na gazie czy na benzynie?? dalej czy przy wymianie rozrzadu albo czegoś innego nie zostala uszkodzona któras uszczelka w okolicach kolektora ssącego tzw falszywe powietrze, i kolejna rzecz czy nie masz jakis dziwnych dlawikow w układzie dolotowym gazownicy lubią to wstawiac w celu poprawienia ssania gazu...
Witam!!! Po wymianie pierścieni auto chodziło jak cudo, ale nic nie trwa wiecznie... Wyjechałem benzynę do końca mimo, że nie powinno się. Zalałem i w drodze jakby przerywało dopływ paliwa. Potem jeszcze inne bajki się działy. Gasł przez niskie obroty, strzelał benzyną w filtr powietrza. Podejrzewałem, że syf z baku wciągnęło do gaźnika. Przeczyściłem...
Witam! Według cennej podpowiedzi emeryta2 znajduje się on pod kolektorem ssącym (nie chodzi mi o czujnik wskazania na deskę rozdzielczą ani o czujnik załączania wentylatora). Proszę o zdjęcie, moje auto to Ford Escort Combie 1.4 1996r. Dodano po 1 http://www.google.pl/imgres?sa=X&espv=21...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
blaupunkt szumi strumienica zamiast katalizatora magneśnic wirnik
czujnik ciśnienia antara czujnik ciśnienia
Schemat serwisowy radio-CD Disney Medion MD2772 – gdzie znaleźć dokumentację? Bosch RB CMME MEV17.4 CEM3 – opis pinów, złącza X6000x, PSA, BMW, MINI