Obiegu nie ma jest tylko zaślepka i czesto tam jest wyciek.
Teoretycznie mogło coś się dostać poprzez kolektor ssący do silnika,ale to duży znak zapytania.
To się zgadza bo kolektor ssący jest od strony podszybia
Kolektor ssący w Vectrze z silnikiem Fiata...
Kolektor ssący jak, układ wydechowy jak i reszta gratów po maską są tak zaprojektowane aby silnik osiągał optymalną moc i moment obrotowy a i też ekologia ma być spełniona. Wymiana kolektora na inny w jakiś sposób wpłynie na parametry silnika, jak bardzo - nie wiadomo. Być może nie odczujesz różnicy. Nie mniej jednak myślę że warto spróbować, jeśli...
Witam problem rozwiązany jest to w 100 % kolektor ssący a dokładnie klapki przepływu powietrza, które się w nim znajdują. Kolektor wymieniony autko cyka jak szwajcarski zegarek. Polecam uważać przy zakupach na allegro. Ja zamontowałem kolektor z plastikową listwą która łączy klapki (oryginalnie była plastikowo metalowa) Pozdrawiam
\Jak mówią w mojej astrze trzeba rozebrać pół samochodu. To kompletna bzdura. Osobiście demontowałem kolektor ssący u siebie (także 1,7 cdti w AH) celem jego dokładnego czyszczenia. W tym modelu wszystko jest na wierzchu i spokojnie da się to wykonać na parkingu od góry. Wystarczy zdjąć osłonę silnika, wykręcić rurę dolotu, poluzować przewody paliwowe,...
Kolektor ssący składa się z 2 części. Rozkręcasz go na łączeniu - 5 śrub na imbusa. Później od ściany grodziowej jest jedna śruba. W sumie zdjęcie kolektora to maksymalnie 10min roboty. Ściągasz rurę od przepustnicy i powinno być wystarczająco miejsca a jak mało to odpinasz wąż od serwa i od systemu EVAP. Więcej roboty przy demontażu pokrywy niż przy...
Co się dzieje że chcesz go czyścić? On jest przykręcony do bloku silnika, jest pod kolektorem ssącym. Widać go jak patrzysz przez kolektor ssący w dół. Od strony sprzęgła widać chyba wężyk który jest do niego podłączony.
Chodzi o rurę od turbiny czy o kolektor ssący ? Jeżeli o rurę od turbiny to po której stronie( spalin czy powietrza.) Przy starcie nie spala oleju napędowego dla tego dymi, może któraś świeca żarowa wysiadła łatwe do sprawdzenia u mechanika&elektryka. Później się rozgrzewa i już spala ok. Jeżeli zauważyłeś że kontrolka świec gaśnie szybciej niż wcześniej...
Poodkręcać wszystkie śruby trzymające go z głowicami i egr. Następnie rwiesz go do góry.
a jakiejś szmaty w kolektor ssący ci nie wciągnął? pozdejmuj rury od kolektora ssącego i próba aaaaa i może masz tam przepustnicę........
Ja wymieniałem od góry, wyjąłem sobie kolektor ssący potem odkręciłem i odchyliłem na bok rozrusznik
O matko a może tylko słyszysz jak zasysa powietrze? Jeśli głowice są po regeneracji a z jakiegoś powodu spaliny wracają się do kolektora ssącego to albo nie ma luzów na zaworach albo skopany jest remont. Żeby się upewnić czy zawory są szczelne trzeba by sprawdzić ciśnienie sprężania. Możesz odkręcić kolektor ssący i zakręcić ręcznie silnikiem. Będzie...
On ma tylko MAP. nie MAF, więc nie dziwne że podlewał jak ciągnął lewiznę z nieszczelnym kolektorem.
Problem rozwiązany nieszczelny kolektor ssący pozdrawiam i dziękuję. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Kolektor ssący nie ma tam kanału chłodzącego.
Podpowiadam Ci ale chyba nie dociera,że uszczelki pod kolektor ssący są źle wykonane i nie uszczelniają.wymień uszczelkę pod kolektorem ssącym na pasującą kształtem. Firmy GLASER I ELRING zrobiły babola!!!!!
Czyli nauczka na przyszłość- tłumik musi mieć klapkę żeby nie nalało wody. Do rozebrania kolektor ssący z filtrem. Sprawdzić dziurkę w kolektorze wydechowym do spływu wody. Na tłoki dać oleju i obracać bez wtrysków. Założyć i odpowietrzyć wtryski.
Na kolektorze ssącym po lewej stronie masz zawór który rusza tymi klapkami. Zobacz czy można ręcznie poruszać ramieniem od prowadnicy klapek. Poszukaj sobie w google jak wygląda kolektor ssący od 1.8 to będziesz wiedział dokładnie w którym miejscu jest ten zaworek i gdzie trzeba rękę włożyć.
Wydaje się, że przepływka tnie dawkę. Jak masz możliwość, to podmień ją tylko nie na jakiś tani zamiennik (można też spróbować wyczyścić, ale według mnie rzadko jest znacząca poprawa). Jeśli nie będzie poprawy, ogólnie sprawdziłbym też katalizator oraz dolot, szczególnie od filtra do turbo. EGR zaślepiłeś, ale czy on sam i kolektor ssący są czyste?
Kolego chyba pomyliło ci się z kolektorem wydechowym (wylotowym) Bo tak da się zrobić, i nawet niektórzy mówią że coś pomaga. Wymiana kolektora dolotowego (ssącego) wiązała by się z "przestawieniem całego auta". Bo z jednopunktowego wtrysku musiał byś zrobić wielopunkt. Kolektor ssący od GSI nie pasuje do głowicy od GLI czy GLE, inny układ śrób mocujących.
Skoro zawór n75 jest ok i kierownica turbo też to ciśnienie doładowania powinno być w porządku. Możliwe że czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym działa nie poprawnie. Załóż manometr w kolektor ssący i przejedz się. Jak ciśnienie będzie ok to czujnik do wymiany a jak nie będzie ok to na pewno nie możesz mieć dobrej kierownicy albo jej sterowania.
Szukaj z niebieską wtyczką. Kolektor ssący obejżyj.
Jeśli pedał leci do podłogi, to kolektor ssący dostaje dużo powietrza z serwa. Przy sprawnych hamulcach skok jest minimalny, żeby działały. Spróbuj wcisnąć "jak przy sprawnych", żeby wyeliminować uszkodzenie serwa.
Przyglądnij się wężykowi łączącemu kolektor ssący z serwem hamulców, a dokładnie takiemu gumowemu kolanku zaraz przy kolektorze
Czujniki spalania stukowego są wkręcone w głowice, musiałbyś zdjąć kolektor ssący żeby do nich dojść. Miernikiem ich nie sprawdzisz, co najwyżej oscyloskopem, najlepiej przy wtyczce koło ściany grodziowej, to chyba niebieskie wtyczki są od tych czujników. Ale ja wątpię żeby to była przyczyna problemów. Natomiast tych dwóch następnych błędów nie ma w...
Weź idź do salonu Husqvarny, obejrzyj sobie 543RS. To jest oryginał japoński, zmodernizowany przez Husqvarnę. Kosztuje ok. 3000 zł, ale od kilku lat sprzedawany jest w promocji, bo nikt tego nie chce kupić, gdyż za bardzo odbiega klasą od kos profesjonalnych w tej samej klasie pojemności w całości zaprojektowanych przez Husqvarnę. Wszystkie te kosy...
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
SPRAWDZ WTRYSKI I WYCZYSC UKLAD RECELKULACJI SPAKIN A W SZCZEGóLNOSCI KOLEKTOR SSąCY KUP SPREJ DO CZYSZCZENIA GAZNIKOW I ZDEJMIJ RóRę Z KOLEKTORA SSąCEGO I JEDNA OSOBA NIECH PULSACYJNIE DODAJE GAZU DO OPORU A TY PRYSKAJ SPREJ DO KOKEKTORA W TEN SPOSóB WYCZYSCI SIE CAY UKLAD I WYDECZ
siągnij zawór i zobacz czy niejest załadowany sadzą kolektor ssący
Przy składaniu zwróć uwagę na kolektor ssący od strony 1 cylindra, pełni on rolę zaślepki kanału wodnego który przeważnie pęka.
klingeryt Panowie, jeżeli już :))
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Widze że nie wiesz gdzie jest nawet kolektor ssący bo piszesz czy z tyłu czy z przodu, więc proponuje oddać auto do mechanika zanim coś więcej popsujesz
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
Na tym zdjęciu widać, gdzie jest przykręcony kolektor ssący [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph...
Pacjent to Insignia 2.0 turbo. Przy jeździe bardzo delikatnej cisza ale wystarczy deptać w gaz i od razu puszcza serie równomiernych strzałów jak kapiszony na odpuście. Stało się to nagle klientowi podczas jazdy, błędów brak. Wypadania zapłonów nie wyłapuje, na gazie i benzynie to samo, świece nowe. Rozrząd by się przestawił?
Na moje oko to jest spływka z głowicy. Musiał bys sciągnac kolektor ssący bo najprawdopodobnie gdzies masz wyciek paliwa w górnej czesci głowicy. wtrysk badz luzny przewód paliwowy który delikatnie cieknie.
Po pierwsze akumulator żyje? Po drugie przewody od aku dobrze połączone? Masa na karoserie na silnik? Po trzecie jakie bezpieczniki sprawdziłeś? Tylko te w aucie czy pod maską też? Jeśli był wymieniany kolektor ssący podejrzewam że albo ktoś nie dokręcił śruby na przewodzie + na rozruszniku (dojście do jednej śruby mocującej kolektor wymaga odkręcenia...
Witam jeżeli strzela w kolektor ssący to rozrząd źle ustawiony.
Jeżeli myślisz że zawalony EGR był przyczyną pojawienia się oleju w jego okolicy to się mylisz. Ten olej jest przyczyną zawalenie EGRa - olej+sadza i masz swój nagar. Skoro on był taki zawalony to trzeba było też kolektor ssący zrzucić i wyczyścić bo wygląda podobnie. Za jakiś czas te elementy znów tak będą wyglądały. Kolega ROBEK podał Ci powody czemu...
Czy na filtrze tym "stożkowym" skuter jeździł jakiś czas? Niech Pan zdejmie kolektor ssący z gaźnika i wleje tam trochę paliwa przepustnica w połowie lub ruchy przód tył. Jeżeli się odezwie i zgaśnie to problem tkwi w układzie paliwowym.
zablokował się zawór, najlepiej jak już poprzednicy pisali odkręć kolektor ssący (kilka śrub na klucz 13 i wyjmij resztki szmaty i będzie dobrze, wiem, że tam jest ciasno, ale było uważać, dobrze, że nie wpadła jakaś śrubka... na drugi raz się będzie bardziej uważać ;) nauka kosztuje niestety poza tym niewiem jak tam zakładacie filtr stożkowy skoro...
nie zawory EGR a poprzecierane szlauchiki. Poza tym nie widziałem jeszcze w DTH padniętej duchawki, to nie ten syf co TDI. Jak nie ciągnie to albo przepywka, albo nie dziala EGR, albo problem z klapami zawirowania, a najczęsciej to zawalony kolektor ssący czarnym szmolcem.
W tym aucie jest kolektor ssący plastykowy i to on może "wybuchnąć" :D , dlatego w tym przypadku lepiej założyć porządną instalację. Nie proponuję samemu eksperymentować - może drogo kosztować. Lepiej niech się zajmie tym ktoś, kto jest w temacie, a że trzeba zapłacić... cóż tak to już jest.
Wyjaśnijcie proszę w jaki to sposób silnik autora tematu spala olej poprzez uszczelniacze zaworowe? Uważasz że przez uszczelniacze zaworowe olej nie dostaje się do wylotu albo dolotu ? Panewki pomijam bo do spalania nie maja nic, natomiast dużo do układu smarowania i dużo można z tego wywnioskować o sposobie eksploatacji samochodu. Najważniejsza przyczyną...
Do pierwszej świecy (fajki) dostaniesz się żeby sprawdzić iskrę. Wsadź duży, płaski śrubokręt pod kolektor ssący koło bagnetu nad króćcem węża do chłodnicy, podważysz ją do góry i zdejmiesz. Następnie wsadź do fajki cokolwiek metalowego, choćby gwoźdź i zobacz czy skacze iskra do masy. Masz vaga, w blokach pomiarowych oprócz prędkości obrotowej wału...
Jak odkręcałeś przewody WC to się zapowietrzył . Poluzuj je przy wtryskach (jak pisał bladi02) i Plaka mu w kolektor ssący to zapali, zakręć przewody jak będzie z nich tryskać ropa i odpal. Jak popracuje to się odpowietrzy dokładnie i wtedy szukaj reszty.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Kolega bawi się w zgaduj-zgadulę z nami i sam ze sobą. Po pierwsze, czy zjawisko powstało w wyniku działań jak w pytaniu? Po drugie które to pierścienie były wymieniane (może uszczelniacze?). Po trzecie jeśli dobra ocena, że strzały w kolektor ssący to powstaje pierwsze pytanie o szczelność zaworów, czyli sprawdzenie ciśnienia sprężania. I jeszcze pytanie...
Kolektor ssący jest z tyłu silnika,na nim jest przykręcony mechanizm wtrysku paliwa połączony elastyczną rurą z filtrem powietrza.Wystarczy nacisnąć go w dół,odchylić do tyłu,do przodu,potem w lewo i w prawo.Ten zabieg pomoże określić czy elastyczna podstawa pod wtryskiem jest cała czy może jej czas się skończył
Brzęczał,mechanik go "Naprawił" wkręcił dwa wkręty i przez 3,4 miesiące był spokój ale od jakiegoś czasu znowu zaczyna przy 2000 obr. delikatnie brzęczeć ... Podobno ten problem został rozwiązany w corollach po face lifcie z tąd moje pytanie
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
zapłon na pierwszym sie nie pojawia napewno, bo odlączenie swiecy lub wtrysku nic nie zmienia Jak będzie ten cylinder zalewało paliwem to czy odłączysz wtryskiwacz czy przewód WN to i tak efekt będzie taki że cylinder nie będzie pracował więc to żaden dowód na to że nie ma iskry. Sprawdź czasy wtrysków na poszczególnych cylindrach. Warto sprawdzić...
Odpowiem najpierw na ostatnie pytanie - nie, nie można. Żadnej centralki pod II gen. bym nie polecał, bo pakowanie instalacji II generacji do takiego silnika jest nieporozumieniem. Z tego co widziałem na zdjęciach to kolektor ssący w tym silniku jest plastikowy - chcesz go wymieniać na nowy po każdym strzale ? Wybij sobie z głowy montaż takiej instalacji...
Napisz jaki samochód. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... Ja do tego używam niby prostej konstrukcji wkrętarka na 12 V żeby w razie czego podpiąć się pod akumulator. I wiertło 9 z wprowadzeniem 6. Z tym że przy oplach 2.0 muszę odkręcić nieraz turbinę bo nie mam jak podejść. Przy fordzie i mercedesie musiałem odkręcić kolektor ssący żeby...
DV6ATED - silnik używany przez PSA/FORD. Bez FAP-a, w najsłabszej odmianie może nie być DKZ. Przybywanie oleju - wtryskiwacze do sprawdzenia, mogą podlewać, stąd min. może być ten gryzący dym po odpaleniu na zimno. Wycieki - no to już trzeba znaleźć samemu. Jest tam wielka pokrywa zaworów, stanowiąca jednocześnie i pokrywę łożyskową wałków rozrządu...
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
Po co miał to sprawdzać ? A po to że przy nieszczelności tych przewodów silnik procuje nierówno na wolnych obrotach i jest słabszy niż normalnie. A to dlatego że w oplach przewód podciśnieniowy kolektor ssący -serwo zaczyna się tuż przy samej głowicy na 4 cyl. i przy zasysaniu lewego powietrza w tym miejscu nie podnoszą się obroty jak w innych silnikach...
Dysfunkcje potencjometru CO, jak i czujnika IAT nie dadzą aż takich efektów o których piszesz - te elementy tuningują skład mieszanki w stopniu raczej trudno zauważalnym gołym okiem. Przytoczone objawy są typowe dla złego odczytu podciśnienia przez MAP-sensor. Jak wspomniał kolega, sprawdź przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący z króćcem w sterowniku....
Czego na elektrodzie można się dowiedzieć. Masz wyraźnie wypadanie zapłonu cylinder numer 2. Więc kabel wn, świeca lub cewka. Co do cewki to trzeba ją oglądnąć czy nie ma pęknięcia w okolicach gniazda kabla wn dla tego cylindra. Jeżeli układ zapłonowy jest sprawny to szukamy w obwodzie zasilania silnika w paliwo lub powietrze. W paliwo to stan wtryskiwacza,...
sprawdz wtyczkę od przepustnicy przy wtrysku może być że silniczek krokowy sie zatarł normalne przy gazie mozesz jeszcze zdjąc kleme tak na 3 minuty (minus) na zimnym silniku i odpalic go nie dotykając gazu i czekac aż wentylator sie załonczy 3 razy tylko powyłanczaj przed odłonczeniem aku wszystkie odbiorniki (radio,światła) tak robili mojemu ojcu...
Strzaly w kolektor wystepuja z powodu przedostania sie plomienia z komory cylindra podczas otwartego zaworu ssącego.Wywolanie tego plomienia moze miec kilka powodow ale zaden nie ma nic wspolnego z ukladem wolnych obrotow.To ze zmieniles mixer w poprzednim modelu to byla wlasnie istota problemu.Kiepskie dobranie mixera moglo powodowac zbytnie zubozenie...
Pomocy punto hgt 1.8 przy próbie uruchomienia strzela w kolektor ssący,przy kilku próbach odpala i chodzi dobrze po zgaszeniu znowu to samo ciśnienie paliwa ok ,masa, klemy ok stcyjka i kostka druga,rozrząd sprawdzony na blokadach oryginalnych ok,brak błędów,akumulator ok przy kręceniu rozrusznikiem dziwnie zachowują się kontrolki licznika tz. ginie...
Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz 4. czujnik ciśnienia 5. czujniki na kolektorze ssącym ( par paliwa i ciśnienia kolektora) 6. sprawdziłem działanie zaworu zwrotnego turbina przewód ssący łącznie z wymianą zaworka sterującego 7. świece 8. cewki 8. katalizatory 9. zawór regulacji zmiennych faz rozrządu Kolektor ssący nie zawalony...
Dziękuję za odpowiedz zamykam temat
Witam, zdecydowanie wtrysk sekwencyjny. Nie będziesz miał problemów ekspoatacyjnych. Polskie sekwencje są na bardzo dobrym poziomie mam na mysli STAG 300 lub KME DIEGO G3. Warunkiem jest dobór wtryskiwaczy. Dobre wtryskiwacze to moim zdaniem jeden z najważniejszych elementów instalacji. Polecam Magic jet, Reg Uważam że jesli wybierzesz instalacje popularną...
Tu masz widoczny czujnik po lewej stronie wraz z założoną wtyczką. http://mar-motomax.pl/skoda-fabia-14-16v...
Kolego może się mylę (jeżdżę dieslami), ale z tego co pamiętam serwo-wspomaganie hamulców łączy się zwykle z czwartym cylindrem i ja tam bym szukał ewentualnej usterki. Twierdzisz, że iskra i ciśnienie ok. - więc pytam, czy masz sprawny hamulec nożny tj. czy działa Ci poprawnie, czy musisz mocno naciskać na pedał aby się zatrzymać. Sprawdź przewód-rurkę...
Jestem po operacji wiec opisze może komuś się przyda. Znalazłem opis czynności na forum mondeo ale był dość ciężki do zrozumienia. Ściągamy przewody podciśnieniowe z elektrozaworów oraz z egr, następnie odkręcamy zaworki widoczne na przodzie , klucz 10. Wyciągamy akumulator i odkręcamy puszkę od filtra powietrza (tylko dla lepszego dostępu) Odkręcamy...
Bo nie ma napędu pompki paliwa - krzywki. To żart? Fazy ma inne. Jeśli dobrze pamiętam, mimośród napędzający pompkę jest. To jest właśnie żart. Bo mimośród nawet jeśli jest, to nie obrobiony. Silnik jest ten sam, różni się tylko osprzętem - GLE to gaźnik, GLI wtrysk jednopunktowy. Inne fazy rozrządu miała seria z bitą na wałku literą "W". Są jeszcze...
zmierz cisnienie paliwa na listwie :) przerabialem ten temat na swoim m60b30. po wymianie filtru paliwa i zaworku regulacji cisnienia (nie maly koszt) auto na benzynie rakieta i wkreca sie od zera jak japonczyk :)
Silniki są takie same. Spokojnie możesz przekładać.
Inwestycja sprawny korek ze sprawnym zaworkiem . Postaw samochód przednią osią 25-30 wyżej niż tylną (nagrzewnica ze względu na sposób montażu)powinna odpowietrzyć się nawet grawitacyjnie.Zagrzej silnik do kilkakrotnego włączenia się wentylatora,wyłącz silnik pozwól ostygnąć (nie ruszając korka),po ostygnięciu uzupełnij ew. brak.Z "cienkiego"przewodu...
Witam. Pacjent opel Vectra C 1.8 140km problem z pracą silnika a dokładniej po odpaleniu strzela w kolektor ssący nie pracuje na wszystkich cylindrach i na dodatek nie chodzi na wolnych obrotach tylko trzeba gazu dodawać.. rozrząd ustawiony na pewno dobrze... Możliwość jest że koło zmiennych faz rozrządu walka ssącego jest uszkodzone? Z góry dzięki...
Może kolektor ssący nieszczelny i jest za duże ciśnienie na biegu jałowym.
Znam to z autopsji, w prawdzie nie z nie tak dużym agregatem, ale istota tego jest taka sama. Istota ta sama ale wymagania inne. Wyobraź sobie taką sytuację: Organizator wydarzenia plenerowego( koncertu) wynajmuje sobie od Ciebie zespół (zespoły) prądotwórcze w celu zasilenia niezbędnych urządzeń elektrycznych(światło,dźwięk i inne podobne) ku temu...
Jedna? Ok, jak to stwierdziłeś? Jak stwierdziłeś, że "popychacze się podstawiają"? Ogólnie to zacznij od tego, co stwierdziłeś. Byle z sensem. Wtedy można pogadać. Zmierz coś, diagnozuj...Tak to zwykłe pierdzielenie farmazonów i zawracanie ludziom głowy. Ale "porad" tu będziesz miał mnóstwo w poniedziałek. Jeśli o to Ci chodzi, to fajnie opisałeś problem.
Witam wszystkich Posiadam opla Insygnia 2.0 cdti Wymieniłem kolektor ssący ponieważ ciekną płyn chłodniczy dodam że silnik zjadł 2 klapy wirowe więc turbo też zregenerowane Po odpaleniu chodzi ładnie tylko podczas dodawania i odpuszczania gazu dziwnie rechocze tak jakby w kolektorze ssącym jest to intensywny dźwięk ponieważ podczas jazdy przy odpuszczęniu...
Pierwsza podstawowa zasada przy zakładaniu instalacji gazowych- ekonomia w szerokim tego słowa znaczeniu. Im mniej jeździsz miesięcznie i im mniej pali Twój samochód tym dłużej będzie zwracała się instalacja. Jeżeli miesięcznie jeździsz mniej niż 4-5 tys km to przy zużyciu paliwa tego silnika inwestycja zwracać się będzie bardzo długo a potem dopiero...
Dlatego kupiłem tamtego na części chociażby dla kolektorów i jest plan aby kolektor ssący wylądował na swoim miejscu i kilka stron wcześniej pisałem odnośnie filtra powietrza Dodano po 6 Ostatnio męczyłem go na mrozie a dzisiaj wpadłem na pomysł żeby go przytkać i zadziałało
Rozbierz przednią część EGR i zajrzyj do płytek zaworków zwrotnych czy zaklejone, poszukaj, były już takie tematy.
A co proponujesz na początek, dodam ze silnik seryjny rocznik 2000
Świece masz suche ? Jak ledwo co widać iskrę, sprawdź zasilanie cewki. + i masę. Zbiorniczek i magistrala, to pod cewką - cewka nie oberwała ? Dyskoteki iskier tam nie ma podczas odpalania ? Błąd EGR, jeśli nie powstał wcześniej, to C104 czyli jedna z tych kostek przy podszybiu, pierwsza od błotnika, i te złącze C301 przy komputerze... https://obrazki.elektroda.pl/9039350000_...
Kup honownicę. Popraw hon na wszystkich cylindrach i to samo pierścienie. ... sprawdzając luz na zamkach pierścieni, bo znowu głowica do ściągania :)
Kurcze znaczy, że będe musiał wybulić sporo kasy na instalacje LPG jak kupie to auto. Szkoda
jezeli nei miałes załozonej klapy antywybuchowej przepływomieerz dawno juz szlag trafił(badz tego pewien) napisz jakiej firmy masz instalke i czy jest tam chociaz pełny komp gazu czy tylko najprostsza instalka na centralce i registerku...
Czy kolektor ssący od Passata 1.6 d pasuje do Passata 1,9 td? Pytam, ponieważ mam już drugą turbinę, która siadła i chcę przerobić 1,6 td na 1,9 td. Proszę o pomoc.
Powiedzcie gdzie we Wrocławiu moge zakupić metalowy kolektor ssący do mojego Forda Escorta 1,6 16v zetec 98 który jest niestety z plastikowym,a mam instalacje lpg i niestety szczela mi dość często.Mysle że jak wymienie kolektor z plastiku na metal to szczały znikna.Tylko gdzie we Wrocławiu jest producent ewentualnie dystrybutor lub zakład montażowy.
witam, Panowie sorry że odgrzewam kotleta,ale wierze że u was znajdę podpowiedź,więc posiadam leona 1.9 tdi ARL 2003r i podlaczam wskaznik boost wpinając się w egr.I tu zaczeły się schody bo po odkręceniu egr,zobaczyłem jak jest zawalony nagarem,więc zaczynam akcje z egr-em czyli podwójne zaślepienie,czyszczenie,zmiana bloku 3 w vag-u na max. Przy okazji...
Nie ma EGR, intercoolera, najprostszy układ - turbo - kolektor ssący
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Potencjometr sprawny ale źle ustawiony, szkoda że nie zmierzyłeś przed na jałowym ile jest napięcia. A czujnik temperatury silnika masz prawidłowy? mierzy się między obudową a pinami na 1 i 2 te same wartości do obudowy i sprawdź czy krócieć ma przejście na głowicę masę. I czy masz podłączone dwie masy w kolektor ssący kabelki na oczkach.
Mam taki problem gdy przekręcę kluczyk w stacyjce to zapala mi się lampa od grzania się świec ale on tak szybko nie zgaśnie dopiero gdy trochę pojeżdżę. Wydaje mi się ze to jest wina świec ale żeby je wymienić muszę zdjąć kolektor ssący jak go zdjąć ?
witam mam takie pytanko: czy kolektor ssacy z nagaru najlepiej czysci sie przy pomocy palnika gazowego?? jesli tak to czy potem nalezy nalezy wlozyc go do wody i schlodzic czy niech wolno ostygnie?? i jak ma sie sprawa z uszczelkami czy musza byc nowe czy mozna zostawic stare?? z gory dziekuje za pomoc :D[/color]
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Witam, mam dwa problemy z elektryką w samochodzie, pierwszy problem tyczy się błędu zacisk 30, wiem, że oznacza to za niskie napięcie na plusie akumulatora, jednak nie o tym, odkryłem jakiś czas temu, że brakowało bezpiecznika odpowiedzialnego za to, po wsadzeniu bezpiecznika błąd się nie pokazuje, jednak po jakimś czasie jazdy nagle auto zwiększa...
Kolego Baca1988, udało się rozwiązać problem? U mnie to samo (silnik bez LPG). Wymienione świece na oryginał. Cewka: za pierwszym razem Delphi, teraz Beru. Nowy kolektor ssący i wydechowy. Nowa przepływka i dalej lekkie poszarpywanie między 2000 a 2500 obr./min przy szybszym przyspieszaniu. Zauważyłem, że przy delikatniejszym dodawaniu gazu w tym zakresie...
to zwykła grzałka, dostaje napięcie to grzeje.
kolektor ssący peugeot ciepły kolektor ssący fabia kolektor ssący
generator sygnału cyfrowego lutować procesor testy akumulatorów
tranzystor klucz maszyny rolnicze ciężkie
Citroën C2 – legalna korekta licznika, procedura po wymianie, DiagBox, BSI, SKP Volkswagen Passat B5 2002 TDI – nierówna praca zimnego silnika, stabilizacja po rozgrzaniu