Sprawdź wiązkę biegnącą w plastikowym korytku po bloku silnika pod kolektorem ssącym.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Wskazania mapsensora są skutkiem ,a nie przyczyną, zacznij od obejrzenia wszystkich wężyków prowadzących do kolektora, może któryś się złamał, pękł, poluzował na zacisku czy zwyczajnie struchlał. Tu nie trzeba dużego otworu. Kolektor to raczej rzadka przypadłość i warto dokładnie obejrzeć. Podobne efekty da też niedomaganie instalacji zapłonowej , obejrzyj...
Z tyłu, od strony ściany grodziowej, pod kolektorem ssącym.
Te silniki nie mają jakichś tendencji do zarastania kolektorów ssących, z tym największy problem miała Alfa. Co nie znaczy, że nie można sprawdzić, dla upewnienia się. z mechaniki jestem zielony, czyli jak mam zrozumieć to co tu napisałeś?? - sprawdzić ten kolektor ssący?
Przy zatkaniu dolotu samochod gasnie No i co z tego wynika ? Jakby nie gasł to byłby problem. Szukaj ogólnie nieszczelności w kolektorze ssącym.
Witam. U mnie pojawił się ten sam problem i zaczyna coraz bardziej doskwierać. Odczuwalne jest delikatne szarpanie w czasie jazdy przy jednakowych obrotach np 2000-3000 obr. Znalazłem informację o ew uszkodzeniu czujnik map znajdujący się w kolektorze ssącym.
Wydmuchuje ciśnienie przez kolektor ssący
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Logicznie, jest tylko jedna mozliwa przyczyna "przepalenia" kolektora (przynajmniej, nie widze innej) - nieszczelnosc wtryskiwacza. Dziwne, ze serwis nie znalazl przyczyny.
Zmierz podciśnienie w kolektorze ssącym. Zmierz ciśnienie oleju jeżeli są regulowane hydraulicznie zawory lub luzy zaworowe. Sprawdź drożność kolektora ssącego.
Czy chodzi tu o listwę elektromagnetyczną i końcówki wkręcone do kolektora ssącego ?
Problem pozostał .W najbliższym czasie wyjmę jeszcze raz turbo i dam je do sprawdzenia na stole próbnym i skontroluję uszczelki na kolektorze ssącym.
cordoba 2004 woda dostaje się kolektorem ssącym, silnik ją wciąga w czasie pracy. Silnika krokowego tutaj nie ma bo to jest 2,2 HDI. W benzynowym silniku jeżeli jest silnik krokowy to jest on bocznikiem kolektora ssącego.
]ciekawe... wszystkich ktorych pytalem mowili ze mam cos z zaworami.Mechanik podłaczyl go pod kompa i nic nie pokazało. Teraz to juz nie wiem czy grzebac cos w silniku czy posprawdzac te rzeczy o ktorych pisales. Wogole szczela mi cos w silniku, mechanik mowil ze przez zawór powietrze wpada do kolektora ssącego
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Przepraszam, muszę sprostować. Auto nadal nie chodzi na wszystkich cylindrach po rozgrzaniu. błędy: wypadłe zapłony cylinder 4, 5, 6. Ciśnienie sprężania sprawdzałem i jest ok. Świece nowe. Sprawdziłem oscyloskopem sygnał na wszystkie cewki i jest ok. Czy sterownik może zarejestrować takie błędy jeśli wtryski nie będą działały? Drażni mnie te auto,...
Witam jeżeli strzela w kolektor ssący to rozrząd źle ustawiony.
Dobry wieczór mam problem z peugeotem 406 dusi się, nie ma mocy, strzela w filter powietrza, na gazie nie chce chodzic wcale. Co może być przyczyną? Wymieniony filter powietrza, uszczelka pod przepustnicą, uszczelki pod kolektorem ssącym.
Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
Witaj. Złożona sprawa ale na początek sprawdź wszystkie połączenia elastyczne podciśnienia (ssania) tzn. wszystkie wężyki wychodzące z kolektora ssącego gardzieli mogą być przyczyną zaburzeń pracy silnika.
Uporałem się z wyciekiem spod miski i dwa miesiące spokoju. Teraz wyglada ze leci spod obudowy filtra oleju, jest tam uszczelka. Mam pytanie, jeśli ktoś wie, jak odkręcić te obudowę, aby wymienić uszczelkę? Czy trzeba demontować kolektor ssący? Samochód to peugeot 407 2.0 benzyna 140km 2007 rok. Dziękuje pozdrawiam Szymon
Witam Pozwolicie, że sie dołączę, peugeot 206 z silnikiem 1.1. Zapalała sie kontrolka silnika. Diagnoza padła na wtryskiwacze. Zostały one wymienione (4 szt.) na używki oczywiście. Błędy wykasowane i był jakiś czas ok, aż tu dzisiaj auto zgasło na skrzyżowaniu i od tego momentu początek problemów. Pomarańczowa kontrolka silnika sie zapaliła i tak juz...
Tak bo mu spaliny puszczo z kolektora wydechowego do ssącego .
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
Gdzie ten drugi czujnik? Obok pierwszego - niebieski. A jak ciśnienie w kolektorze ssącym? Mapsensor sprawdzałeś?
Peugeot 307 SW 2003 rok 2.0 benzyna Witam, czy w tym modelu, by wyciągnąć rozrusznik, trzeba wyciągać kolektor ssący? Czy wystarczy zdemontować przewody z chłodnicy nad tym rozrusznikiem? Pozdrawiam.
prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik podcisnienia w kolektorze ssącym,lub jego obwód.
To jeszcze jedno małe pytanko. Czyśruby mocujące kolektor ssący trzymaja również wałki?
Witam koledzy. Temat zamykam, pacjent uzdrowiony. Skończyło się na wymianie sterownika, wentylator przestał działać , choć parametry ciśnienia w kolektorze ssącym pozostały takie jak w poprzednim sterowniku.
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
witam mam problem. auto nie ma mocy. zasysają się węże kolektora ssącego. i obroty maksymalne to 3000
Sprawdzałeś czy ,,lewego" powietrza nie ciągnie gdzieś?Jakaś nieszczelność w kolektorze ssącym może powodować takie dolegliwości
Kolego jak nie podasz błędów czy choćby podstawowych parametrów to nikt ci tu nie pomoże . Jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym ? czy przepustnica widzi bieg jałowy ?
Jeżeli ten silnik ma EGR sprawdź czy gdzieś nie ma nieszczelności na tym układzie. Miałem kiedyś przypadek wypalenia plastikowego kolektora ssącego na wysokości wejścia przewodu EGR, tam dostawało się "lewe"powietrze. Pozdrawiam.
No właśnie nie ma jak bo dostępu brak, musiałbym wyjąć rozrusznik żeby to sprawdzić ale dostęp kiepski. Z tego co udało mi się ustalić to przewód od elektromagnesu idzie ze skrzynki a ze skrzynki po przekręceniu stacyjki pojawia się 12V. Czy muszę demontować w tym silniku kolektor ssący aby wyjąć rozrusznik?
Peugeot 2003 rok z kolektorem ssącym plastykowym i instalacja mikserowa czy ten emulator ma być do jakiejś sekwencji która nie ma wewnętrznej emulacji???
Witam. Miałem kilka problemów z moim autem ( uszczelka kolektora ssacego) po wymianie delikatny wyciek został zniwelowany auto trzyma temperaturę szybko się nagrzewa przez co szybko schodzi z obrotów ( ssania) co do spalanie mam wrażenie że pali mnie ale okaże się jutro na trasie do krakowa.
Masz pęknięty kolektor ssący, albo inne uszkodzenie skutkujące obcym powietrzem.
Nieprawidłowy skład mieszanki biegu jałowego, prawdopodobnie lewe powietrze na dolocie. Sprawdź wszystkie podłączenia do kolektora ssącego.
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
To sprawdź wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym,nawet jest specjalny tester w szpreju.
kup sobie plaka takiego do czyszczenia tapicerki w spraju zapach dowolny i na zapalonym silniku popsikaj kolektor ssący jak jest dziurawy zwiększą się obroty silnika
witam proponuje sprawdic zawór pochłaniacza par paliwa może być cały czas otwarty wtedy podciśnienie z kolektora ssącego dostaje sie do zbiornika Pozdrawiam
sprawdz napiecie wyjsciowe z czujnika według tego wykresu wyżej napiecie powinno zmieniac sie płynnie .jeżeli bedzie sie zmieniało to jest ok .Dalej :poszukaj złącza od sądy rozgrzej silnik podłacz miernik i sprawdz co dzieje sie z mieszanką przy dodawaniu gazu jezeli sygnał spada na ubogo Dodano po 1 warto też sprawdzić podciśnienie w kolektorze ssącym...
Cisnienie paliwa, to raz, a dwa jakie podciśnienie panuje w kolektorze ssącym, odczyt z map-sensora lub z podpiętego wakuometru
Problem mam taki ze na gazie jak sie wylaczy ssanie to obroty faluja miedzy 500-1000 obr.a chwilami trzyma 900 obr .problem sie pojawil gdyz robilem glowice i po zamontowaniu sie tak stalo. zostaly zalozone stare uszczelki pod kolektor ssacy.Czy to moze byc przyczyna ze lapie lewe powietrze? prosze o pomoc dodam ze na benzynie obroty nie faluja.
dla jasności to nie mój temat. Ja to robiłem na silniku galanta z 4 wtryskiwaczami tak jak wcześniej pisałem podpięte tak jak w sekwencji nawiercany kolektor ssący.
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
Syczeć może wszystko - zarówno podciśnienie - chociażby poprzez nieszczelne serwo, przewody do niego czy "szlaufiki" do elektrozaworów sterujących pracą turba, EVAP czy ogrzewania, tak samo syczeć może nadciśnienie, wydostające się z nieszczelnego dolotu - odcinka pomiędzy samą turbiną a kolektorem ssącym - czyli węże, IC. Nie da się poprzez forum określić,...
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
Może byc uszkodzona uszczelka na kolektorze ssącym (też piszczy jeżeli jest uszkodzona)
Spróbuj autoadaptacji. (po jeździe odczekaj kilka minut aż sobie ecm wszystko zapisze) Odłącz aku. na 10 min Podłącz aku. Włącz zapłon odczekaj 15 sek. (nie ruszaj gazu ,bez odbiorników) Wyłącz zapłon odczekaj j.w. Włącz zapłon i odpal. Czekaj aż się włączą wentylatory chłodnicy. Przejedź się na 3 , 4 biegu do ok 4,5 tys. obr. i uzyskaj ok 5 sek. hamowania...
To przewód pokrótce - z turbiny do kolektora ssącego gdzie jest sprężone powietrze dostarczane do silnika. Po jego wymianie na sprawny auto powinno odzyskać moc. Nie ma wystarczającego ciśnienia doładowania.
Nie ogarnąłem tego czerwonego turbo. Problem musi być gdzieś indziej . może zmienne fazy rozrządu? lub coś innego co reguluje zawory . Z tym że przy wydechowych to ja nie widziałem tam dodatkowej regulacji. Ssące to mają tego sporo.
Witam Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTI 120KM. Tak jak w filmiku. Po zapaleniu samochodu i wróceniu z pracy 6km, samochód wydaje mi się lekko ospały ale sprawa tego typu iż obroty utrzymują się 900(+/- 10) i lekko falują chodź samochód ma temperaturę 90. Wygląda ja gdyby był na lekkim ssaniu? Po ponownym uruchomieniu i kilku chwilach temperatura ma...
https://obrazki.elektroda.pl/9392609700_... Kawałek blachy znaleziony w kolektorze ssącym podczas remontu silnika. Z czego to mogło odpaść? Była w fordzie ale może ktoś kojarzy taką blaszkę/tabliczkę z citroena lub peugeota?
Pod kolektorem ssącym jest łączka wiązki u mnie się rozpięła , złączyłem i upewniłem try-tytkom
Przepustnica jest idealnie czysta, więc to na pewno nie to :-? http://obrazki.elektroda.pl/2437081300_1... <a title="8110fd85.jpg" href="http://obrazki.elektroda.pl/243708... src="http://obrazki.elektroda.pl/2437081... alt="8110fd85.jpg" /></a> Egr jest jak na tej fotce(wydaje...
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
sprawdź rozrząd czy pasek nie przeskoczył , wyprzedzenie zapłonu . a jeśli to nie pomoże szukaj nieszczelności w okolicach kolektora ssącego (lewe powietrze ) miałem podobny przypadek w passacie 99 r benz łapał lewe przez przewód od kolektora do serwa
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
uruchomiłem pod kolektorem ssącym była rozłączona wspólna wtyczka od wtryskiwaczy - trzeba ją zabezpieczyć opaską zaciskową
Witam. Chciałem podłączyć wskaźnik doładowania w swoim Pugu. Jak najlepiej się wpiąć żeby pokazywał prawdziwą wartość? Zrobić wyjście pomiędzy turbo a kolektorem ssącym i tam się wpiąć? Pozdrawiam
Temat udało sie rozwiązać. Przepustnica jest połączona plastikowa rura z kolektorem ssącym. Odkręciła sie jedna z 3 śrub Noi Brał sobie lewe powietrze
Nie jestem do końca pewien jak to jest w samochodzie PEUGET, ale czujnik spalania stukowego powinien być umieszczony w bloku (od zewnątrz). Najczęsciej pomiędzy 2 a 3 cylindrem i po stronie (zapewne) kolektora ssącego. W przypadku czujnika ABS wymiana powinna załatwić problem.
ciśnienie sprawdzałeś przy wszystkich świecach wykręconych? sprawdź czy lewe powietrze się nie dostaje do silnika (uszczelka kolektora ssącego przewód od serwa itp.
1. Sprawdź pompę niskiego ciśnienia masz ją w zbiorniku Filtr paliwa i jego obudowę czy nie ma nieszczelności. 2. Podłączyć interfejs i odczytać błędy jeśli takowe są . U mnie było podobnie okazało się że czujnik indukcyjny położenia wału korbowego miał nazbierane na sobie tyle opiłków że wariował . Jeśli chcesz go koniecznie odpalić to "PLAK" w kolektor...
Witam. Mój Peugeot 406 1.6 z 1996 roku benzyna,gaz, bez klimy projekt z XII miesiąca. Teraz problem który trwa już bardzo długo i po prostu sobie z nim nie radzę. Kupiłem samochód w lipcu ale od początku nie chodził on równo tzn. tak jakby chodził na 3 cylindrach lub jakby miał ciągle włączone ssanie automatyczne. Ale nic stwierdziłem że sobie z tym...
Można dołożyć turbo, znam osobę która zrobiła właśnie w 306. Ale rzeźby jest dużo. Inny kolektor ssący, wydechowy, turbina, InterCooler, plus jeszcze strojenie całego układu.
(at)sebap widziałeś kiedyś 206 na monowtrysku? TU3JP - "JP" jest już na wtryskiwaczach z plastikowym kolektorem ssącym. TU3 MCZ/MZ - miały monowtrysk (czasami gaźnik) i tam na mikserze.
Dzień dobry udało się może rozwiązać problem bo mam takie same objawy jak wysteruje testerem silnik o zniósł zaworów to auto chodzi poprawnie i ciśnienie w kolektorze ssącym jest między 500 a 600 mini barów Jeśli tego nie zrobię to ciśnienie ma 50 mini barów
Ojciec mój ma dokładnie takie samo auto z tego samego roku kupione w salonie + LPG. W przeciągu całego użytkowania wymieniłem map sensora dwa razy bo właśnie takie same objawy były jak opisujesz. Uszkodzenie zawsze następowało po eksplozji w kolektorze ssącym. Koszt tego czujnika to ok 250zl tyle płaciłem ostatnim razem.
Witam, mam problem z moim peugeotem, objawy to utrata mocy jednak na obroty wchodzi dobrze. Zauważyłem także, że w ogóle nie działają zawory podciśnieniowe które sterują klapami na kolektorze ssącym. Jaka może być przyczyna? Może ktoś się już spotkał z takimi problemem?
Pytam dlatego bo na kilku aukcjach na alledrogo są głowice z opisem że niby pasuje do 1,1 i 1,4 ,nie chcę kupować głowicy która i tak nie odejdzie to mój pierwszy francuz przy którym robię coś przy silniku ,jak pisałem wcześniej mam cały silnik kompletny 1,1 ale starszy i nie wiem czy jak bym założył samą głowicę i kolektor ssący do mojego bloku czy...
Niedawno sprawdzałem go na komputerze i co się okazało wtyk od czujnika map sensor jest do wymiany bo lata. Autko nieco lepiej zaczęło chodzić ale jeszcze to nie to. Co do czujnika prędkości wału to jest ok. A przepływomierz znajdę przy przepustnicy czy w kolektorze ssącym ?? Nie kojarze za bardzo jak to jest w tych pugach :P
Masz nieszczelność w dolocie.Prawdopodobnie uszczelka pod kolektorem ssącym-ale to jest do sprawdzenia w kilka minut.Proponuję podjechać do normalnego mechanika a nie do wymieniaczy.
zobacz czy wąż powietrzny któryś nie spadł z turbiny, kolektora ssącego czy skądś, kolega tak kupił c-maxa który nie chciał zapalić za 1800zł i założył wąż, skręcił dobrze opaskę i jeździ :)
chodzi mi o kosz pompy paliwa w nim jest zawór który puszcza paliwo w jedną strone podłacz manometr przy baku i zobacz na spadki ciśnieńa dodczas jazdy pozdro Dodano po 7 co jeszcze oring pod wtryskiwaczem tez sie spotkałem ze był uszkodzony i szarpało na ciepłym Dodano po 3 a sprawdzałeś podciśnieńie w kolektorze ssącym może lewe ciagnie
do kolektora ssącego przykładamy knota z ogniem i palimy. P206, to nie Ursus 325. Nie kompromituj sie takimi "radami".
Rozwiązanie problemu okazało się nader proste. Wysiadł czujnik map znajdujący się w kolektorze ssącym, wcześniej wymieniłem jeszcze cewkę w/n, ale nie przyniosło to rezultatu, natomiast po wymianie czujnika jak ręka odjął.
Problem rozwiązany, zapomniałem wcześniej napisać, pęknięty był kolektor ssący bądź dolotowy. Dymiarką tego widać nie było, z manometru też to nie wynikało, ale po wymianie wszystko jest jak należy. Dzięki za cenne rady, wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam.
Jeszcze jest taka linka na pompie wtryskowej poniżej linki gazu która ciągnie wajchę a ta robi to że wyprzedza zapłon, powinna być wyregulowana ona dużo ułatwia rozruch w niskich temperaturach....i jeśli jest zawór na pompie od przodu (jak stoisz przed silnikiem tak u dołu) to po przekręceniu stacyjki w momencie grzania świec powinno coś tam terkotać...
Przerabiałem podobny problem ale w 2.2 HDI. Jeżeli ten silnik ma klapy zawirowań w kolektorze ssącym sprawdź czy przypadkiem ich nie zamyka na stałe. U mnie przyczyną całego zamieszania był uszkodzony zawór sterujący tymi klapami.
Witam, jak w temacie obroty falują od 600 do 1200 obr/min. na zimnym i gorącym silniku. Czasem gaśnie, brak kodów usterek, podmieniona przepustnica, map, wypięte sondy, sprawdzony rozrząd, cewka + świece, cały dolot szczelny. Jak odepnę przepustnicę to wchodzi w tryb awaryjny i jest ok tzn trzyma 1100 obr/min. Jak odepnę przewód od kolektora ssącego...
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Czytnik map to inaczej czujnik podciśnienia, "kostka" z rurką podłączoną do kolektora ssącego, ten odbiornik to kij wie, (może coś z centralnym), kierunkowskazy to najprościej po prostu na chwilę wyjąć cały przerywacz.
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Czy ja wiem czy EGR potrzebuje katalizatora... oczywiście katalizator ogranicza przepływ spalin i tym samym zwiększa ciśnienie w kolektorze wydechowym, a zatem więcej spalin może pójść do kolektora ssącego. Ale to jest turbodiesel, a nie wolnossąca benzyna, więc jest tam turbina i ona powinna stawiać wystarczający opór.
Przyczyna może,, leżeć,,w niesprawnym silniku krokowym.A odnośnie******* aha dodam ze zauważyłem gdy dodaje gazu słyszę taki zasys powietrza ale to chyba normalne prawda?****** to sprawdź wąż od kolektora ssącego do ,,serwa,,pompy hamulcowej .Jeśli będzie dziurawy -dostaje się ,,fałszywe powietrze,,i cały układ wtryskowy jest,, oszukiwany ,,
Wiem że nie do końca wykonałem zalecenia kolegów z forum, ale nie miałem dostępu do autka tylko wczoraj dostałem go dosłownie na pół godziny i pooglądałem jak to wygląda jak się odpala na zimno. Bardzo zaskakującym i ciekawym zjawiskiem była jedna rzecz. :) Autko jak jest zimne i się w/w odpali to łapiąc po kolei za rurki kolektora ssącego stwierdziłem...
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Wszystko wskazuje na nieszczelność gdzieś w dolocie albo sam kolektor ssący może na odwiertach albo wężykach. Jeszcze kluczowe pytanie co na to warsztat montujący instalację ma jakiś pomysł jak to rozwiązać czy umywa ręce?
witam !! Zacznę od historii ponieważ z podobną usterką wylądowałem kiedyś w serwisie i niestety nic nie znaleziono a silnik miał dokładnie takie same objawy jak opisujesz. Proponowano mi wymianę komputera trzy razy świece dwie pełne diagnostyki i ??? nic!!! Pojechałem do specjalisty z polecenia, czekałem 2 godz na przyjęcie i he he zapalił papierosa...
A to są HDI benzynowe?? Gdybyśmy znali pojemnośc to już dawno byśmy zaglądali w Autodate, a tak co... Jeśli jednak są benzynówk,i to w dieslu mnie się wydaje że EGR będzie gdzieś szedł od kolektora wydechowego do ssącego. I gdzieś tam będzie zawór. Ale po czym autor rozpoznał że EGR zanieczyszczony. Hmnn ....
sprawdzałem jak piszesz i nie odpala Dodano po 1 wtedy bije do kolektora ssącego Dodano po 1 po przestawieniu o zęba w jedną lub drugą stronę jest tyko gorzej
Sprawdź czy po prawej stronie (od przodu samochodu) na pokrywie filtra i wtrysku z boku są wciśnięte dwie rurki. Może też być z kolektora ssącego, może to stamtąd ten wąż - wystaje taka fifka. Obejrzyj tez obudowę wtrysku. Chyba na wtrysku też jest fifka. Do czego ten wąż podłączony?
peugeot ssać mercedes kolektor ssać czyścić kolektor ssać
comarch optima membrana pompa paliwo opalarka grzeje
thomson 40fs3246c traktorek kosiarka
Pioneer F900BT - Obsługa i Podłączenie Kamery Oryginalne rolki wariatora do skutera 4T 80 cm³ GY6, Kymco, Zipp – rozmiar i masa