Skoro komputer pokazał błąd czujnika to trzeba sprawdzić przewody miedzy komputerem a czujnikiem. Te objawy bardziej mi wyglądają na jakieś nieszczelności w kolektorze ssącym.
w takim razie wymień filtr gazu koszt 5zł i sprawdź poziom płynu w układzie chłodzenia może być że reduktor jest nie dogrzany i dlatego takie rzeczy sie dzieją.... za skakanie wolnych obrotów winne jest też lewe pwietrze na gumie dolotu lub kolektorze ssącym....
jest pod kolektorem ssącym
Rozrzad i zaplon sprawdz. Mialem podobny problem i problemem bylo zle ustawienie rozrzadu o jeden zabek.
witam prawdopodobnie masz pęknięty przewód przy silniku wolnych obrotów lub zrzucony przewód podciśnieniowy pod kolektorem ssącym
W przepływomierzu masz czujnik temperatury zasysanego powietrza!!! może to problem z przepływomierzem albo czujnik temperatury silnika jest na wykończeniu a znajduje się on na bloku silnika pod kolektorem ssącym.
Teoretycznie tak bo będzie ssał lewe powietrze.Sprawdź połączenie servo kolektor ssący.
Bo taka jest jego rola w tym układzie.Ciśnienie paliwa zależy od podciśnienia w kolektorze ssącym.
czy ktos odp Nie rozumiem jaki masz problem? kod 112 to zawór przełaczania kolektorem ssącym
Tak silnik n42 a czy z valvetroniciem to szczerze nie mam pojęcia . Moge powiedzieć ze na forum dużo piszą bym wtryski wymienił bo ponoć 4 jest powodem wypadania cewki z rana inni zaś bym sprawdził uszczelki pod kolektorem ssącym
Co znaczy nietypowa śrubka? Taka do której mogę nie mieć kluczyka;) Czy wymontowując listwę wtryskową muszę zdejmować kolektor ssący?
falowanie może być spowodowane -przepływomierz -sonda -czujnik położenia wału -silniczek krokowy -zbyt mały poziom płynu w chłodnicy -zasysa lewe powietrze w kolektorze ssącym
odma do wymiany na nową,jest pod kolektorem ssącym,pozdrawiam
Możesz również wyprzedzac ruchy przepływki palcem w momencie dodawania gazu...jeśli silnik będzie próbował pracowac, oznacza że przepływka jest uszkodzona, lub nieszczelna (przez strzały w kolektor ssący) ..
Monterzy gazu upierają się przy wtrysku sekwencyjnym, a ja się pytam szanownego gremium czy można zamontować system II generacji ( zwykły duży reduktor lub dwa, sterownik, emulator, zawór krokowy) do 12 cylindrowego silnika z aluminiowymi kolektorami ssącymi ??
1.8 bara to za mało. Sprawdź szczelność całego dolotu łącznie z kolektorem ssącym i egerem.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Znalazłem taką informację:na przewodzie brązowo-czerwonym od czujnika temp. powinno być napięcie przy 20 stop.-3,5V,przy 80 stop.C -1V dla Motronic 1.7.2 a dla Motronic 1.7.3 przy 20 stop.C -3,6V a przy 80 stop.C -0,7V.Czujnik od temperatury znajduje się na środku silnika pod kolektorem ssącym.
Klapki w kolektorze ssącym są wszystkie
Witam potrzebuje sprawdzić czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i jakie ma mieć wartości mam bmw 530d e-39 2002r 193km w automacie
Wydaje mi się że w głowicy, pod kolektorem ssącym, gdzieś w okolicy 5 i 6 cylindra.
Bardzo prosty.Nie mam rysunku ale mogę opisać bo znam na pamięć.Z vakuum pompy gruby przewód plastikowy czarny do serwa chamulców.Po drodze wychodzą z niego cienkie króćce do podłączenia poszczególnych zaworów.Przewód prowadzący do zaworu regulacji doładowania jest przyłączony do tłumnika podciśnienia dopiero po nim jest podłączony do zaworu w miejsce...
Witam, mam problem z moim BMW F07 N55, otóż cały czas walczę z ubogą mieszanką i nierówną pracą silnika, szarpaniem podczas przyspieszania. Wszystkie świece i cewki wymienione, świece białe, co świadczy o ubogiej mieszance. Pompa HPFP ok, VANOS okej, w komputerze brak błędów, tylko uboga mieszanka. Otóż przy sprawdzaniu szczelności rozebrałem chargepipe...
Coś to napięcie na przepływce nie pasuje do kilogramów.W tym silniku napięcie na jałowym oscyluje około 2,2-2,3V.Tam jest przeplywka bosch z końcówką 010.
Panowie mam problem w swoim aucie taki że wskaźnik przebiegu nie podświetla. Mianowicie po przekręceniu stacyjki w pozycję 1 powinno podświetlić mi przebieg samochodu a tak nie jest, totalna ciemność. Po włączeniu pozycji podświetlają się zegary i widać że pokazuje przebieg lecz nadal jest nie podświetlony. Nie wyciągałem licznika jeszcze bo późno już...
Kolego czy zostawiłeś swoją pompe wtryskową? Czy tez przyszła z silnikiem , i już uprzedzam kolejne pytanie czy masz z plastikowym kolektorem ssącym czy metalowym.?
Żeby rozebrać odme w twoim przypadku trzeba zdjąć kolektor ssący. Często dolny przewód odmy pod kolktorem jest pekniety i przez to nie ma żadnej reakcji na otwarcie korka oleju. Jestem prawie pewny ze cały blok pod kolektorem ssącym jest zawalony olejem.
Czujnik temp. powinien być w kolektorze ssącym, z prawej strony przepustnicy, nie w przepływomierzu. Dla silnika 20 6S 1lub2 oporność przy 15-30C to 1300 do 3600 Ohm, piny przy sterowniku 77 i 78.
Skoro silnik cały czas pracował na otwartym zaworze przewietrzania zbiornika to po zaślepieniu zanim na wolnych złapie nowe adaptacje to trochę zejdzie.Proponuje odpiąć klemy na godzinkę będzie szybciej.Te odgłosy przy kolektorze ssącym to może być luzna klapa zaworu DISA,pierwsza fota na samym dole kolektora.Ale skoro ma moc,nie słychać tam odgłosów...
pisałem - szczelność kolektora ssącego z głowicą - sprawdzone?
Uszkodzony przepływomierz lub dziura w kolektorze ssącym.By pass jest na woskowym reg.obr.b.jałowego może uszkodzony w 20-letnim aucie napewno.
Może uszczelka się podwineła od ssącego i ciągnie powietrze.
A elektrozawór vanos'a to może być przetarty przez łańcuch jeśli ślizg jest pęknięty ? Bo na niskich obrotach silnik ładnie pracuje a po dodaniu gazu strzela najprawdopodobniej w kolektor ssący. Po zmianie elektrozaworów z BMW E46 316Ti Compact N42 patrząc na nie to ten dolny został obtarty a nie było na nim żadnych uszkodzeń
Tak. Nie tylko koło przepływki, koło przepustnicy i w ogóle w okolicach kolektora ssącego.
Temat zakończony Pomogła wymiana : sondy lambdy , rury ssącej , kolektora ssącego oraz wymiana przepływomierza.
Szukał bym problemu w przepływonierzu i w składzie mieszanki, to że strzela i dymi znaczy że nie dopala moieszanki w cylindrach, lub tylko w którymś cylindrze. Powinieneś sprawdzić ciśnienie i spróbój wyczyścić przepływonierz.
jezeli nei miałes załozonej klapy antywybuchowej przepływomieerz dawno juz szlag trafił(badz tego pewien) napisz jakiej firmy masz instalke i czy jest tam chociaz pełny komp gazu czy tylko najprostsza instalka na centralce i registerku...
witam czy przypadkiem się nie urwała klapka w kolektorze ssącym bardzo łatwo to sprawdzić bardzo częsty przypadek pozdrawiam
A korekty sond lambda jakie są? Rozrząd składany na blokady? Auto już uleczone, winna była jedna sąda w kolektorze a odnośnie rozrządu, tak był składny na blokadach 😉
Wymieniamy był też kolektor ssący na OE regenerowany Tu szukałbym przyczyny.Może coś z długością średnicą.
Silnik widlasty V8, wolnossący, 4998cm3, 400KM. Kompresor pojedynczy czy podwójny? Bo w silnikach typu V chyba może być problem z dostarczeniem doładowania do kolektorów ssących w przypadku tylko 1 kompresora.
Witam zrobiłem przekładkę w BMW e36 1.6 97r na 2.0 z 98r auto zapala i chodzi niestety na komputerze wyskakują błąd przepływomierza i sondy, na przepływce na kompie ma 0.10v i nic się nie zmienia co może być taka przyczyną? Czy czasami w kosce łączącaj instalację z silnika i karoseri nie trzeba czasem podmienić pinów ? Dodam że przełożyłam ews i auto...
To ZAWÓR evap ,odpowietrzenie zbiornika paliwa, wężyk idzie do zaworu i potem do kolektora ssącego.
W BMW E36 320i trzeba wymontować najpierw kolektor ssący, osłony podszybia, wycieraczki z mechanizmem, przednią osłonę mieszalnika i silnik dmuchawy jest wyjęty. Medal dla konstruktora. Polecam.
Skup sie na silniczku krokowym, przepływomierzu i gumie łączącej kolektor ssący z przepływomierzem.
Witam. Ciśnienie paliwa jakie jest ? ma być 3-3,5 Bara na próbę zaciśnij przewód powrotu z listwy paliwowej ,wylot masz pod kolektorem ssącym przy grodzi. Czy podając w kolektor ssący jakiś preparat np. samostart lub Plak silnik wchodzi na obroty?
BMW E61 N47 - wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, wtryski, kolektor ssący. Samochód jedzie dobrze, przy nagłym wciśnięciu gazu do oporu, wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu, wszystko wraca do normy i ponownie po wciśnięciu gazu do oporu, to samo. Dzieje się to powyżej 3500 obrotów.
Witam! Prowadzę zakład montażu instalacji gazowych w samochodach i miałem przypadki jakie opisujecie z BMW E-36 . Nie montowałem tzw. zaworu "stop", natomiast pomagała dokładna regulacja systemu zasilania gazem. Ważne jest miejsce zamontowania reduktora tzn. jego odległość od miksera . Chciałbym jednak przestrzec przed zbytnim lekceważeniem "strzałów...
Witam forowiczów mam taki problem z BMW E46 m54b22. 1.Stukanie w silniku i nierówna praca silnika. Widziałem już na forum jakimś ze jest takie coś ale nie pisze rozwiązania. Daje link do stukotu https://youtu.be/MMpkWYJ7Tgg?si=iVx01cyV... 2. Syczenie za kolektorem ssącym jutro zobaczę podciśnienia i dam znać.
raczej nie, gdyż w aucie nie widać żadnych dodatkowych zbędnych modułów, przekaźników czy innych przełączników a poprzedni właściciel nie mówił o jakiś "większych" przeróbkach. jedynie co było to niebieskie ledy podświetlające nogi kierowcy i pasażera ale zaraz po zakupie auta zostało to zdemontowane z auta, gdyż zależy mi na oryginalności i nienawidzę...
Ktorej generacji masz gaz ,jakiej mocy masz reduktor i jaki to 2,0 129 cz 150km(chodzi o kolektor ssący plastik czy aluminium)
Wygląda na nieszczelność w kolektorze ssącym, ewentualnie uszkodzony przepływomierz. Sprawdź przewody odmy i resztę przewodów od podciśnień.
sprawdzę jeszcze szczelność na poszczególnych cylindrach tak jak na filmiku i zobaczymy co z tego wyjdzie, Dodano po 1 ale mam nadzieję że to chyba tak jak pisze kolega rafal35 ubytek koło kolektora ssącego.
Gumowo/aluminiowa uszczelka wpadła do zaworu ssącego Zawór ssący stanowi jednoelementową odkuwkę. Nie ma żadnej możliwości, aby coś do niego wpadło! Odkręcić kolektor. Dobrym światłem i haczykiem z cienkiego mocnego drutu zlokalizować ciało obce i starać się je wyjąć w całości! Gdyby przy próbach wyjęcia doszło do rozerwania uszczelki , wyjąć wszystkie...
Mnie to też dziwim ale znajomy miał podobny temat w BMW zapchany katalizator uszkodził vanosy. Bierze olej ? I jeszcze jedna sugestia - czy nie bierze lewego powietrza np uszczelka na kolektorze ssącym, pęknięty kolektro ?
Podstawa to sprawdzić nieszczelności w układzie ssącym, często problemem są cienkie wężyki przy ścianie grodziowej. Następnie układ odmy - na czas diagnozy można ją odpiąć od grzebienia przy kolektorze, zaślepić otwory w kolektorze, a odmę puścić w atmosferę. Jeśli się poprawi - do wymiany separator odmy i rurki. Tylko niech Ci nie przyjdzie do głowy,...
Posiadam bmw 525i 24v plastikowy kolektor ssący chce wrzucic gaz nie mam za duzo kasy prosze o rade jaki gaz dziekoje z gory pozdrawiam[/b]
Czujnik położenia wału założyłeś oryginalny? Z Twojego opisu wynika, że nie. Błąd 2796 często oznacza albo przepustnicę do czyszczenia bądź wymiany. 281E coś się dzieje na zaworze w kolektorze ssącym. Nie jestem pewien, czy te trzy elementy są na jednym zasilaniu z ECU. Jeśli by tak było, to poprzez chiński czujnik masz szopki.
Witam. Potrzebuję pilnie porady. W Mercedesie w203 c200 2.2 cdi urwała się klapa w kolektorze ssącym. Czy po usunięciu wszystkich klap auto będzie chodziło normalnie? Czy ktoś już usuwał klapy z kolektora ssącego w Mercedesie 2.2 cdi? Ja usuwałem już klapy w Bmw 2.0d i w 3.0 d. Auto chodzi idealnie a Mercedes nie wiem. Pilnie potrzebuję porady.
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
są 2 opcje jak po wymianie końcówek. 1- jak zakładałeś kolektor ssący były 2 wężyki 1 do zaworu recyrkulacji spalin 2 do czujnika ciśnienia turbo (mały czarny 3 pinow kwadracik z wężykiem) na lewyn nafkolu. 2- przy montażu końcówek uszkodziłeś czujnik ruchu iglicy(wtrysk z kablem)
Uszczelniacz- oring. Kolektor ssący won mapewno. Alternator też jak dobrze pamiętam. Wymiar uszczelniacza podam ci jutro bo mam gdzieś w warsztacie.
3.0 r6 bmw zenit i hercules. Śmiga po druciarzu od 1.5 roku. Pamiętaj 10% jazdy na Pb a 90% na lpg i ważniejsze jest lpg. Zmieni się odrobinę emisja dusić nie będzie.
A odmę z tyłu kolektora ssącego wymieniałeś?
Jak można w samochodzie wymieniać coś, czego tam nie ma i nigdy nie było? Równie dobrze mógłbyś napisać, że wymieniłeś tam dyszel.[/quote] Jak to nie ma? Tuż przy kolektorze ssącym obok bagnetu od oleju ten srebrny silniczek z wężykiem podłączonym do kolektora to co to jest?
Patrzyłem tą odmę, w sumie za wiele nie napatrzyłem bo żeby się do niej dostać trzeba zdjąć kolektor ssący, jedynie dmuchnąłem w rurkę która podłączona jest do kolektora obok Vanosa. Przepływ jest ale to pewnie i tak nie o to chodzi :)
zaworu odmy nie uszczelnisz, to jest taka bańka z kilkoma przewodami, a w środku jest zawór z membraną ( jeżeli mówimy o tyn samym typie) takie coś plastikowe pod kolektorem ssącym. jeżeli nie to sprawdż błędy na benzynie, być może vanos się zacią.
Za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy więc w pierwszej kolejności demontaż i czyszczenie jest jak dobrze pamiętam pod kolektorem ssącym. Jaki masz filtr powietrza? I czy napewno jest cały dolot jak i wydech szczelny?
Witam--- trzeba sprawdzić te wężyki podciśnieniowe przy kolektorze ssącym oraz taki grubszy co idzie do serwa czy nie są pęknięte przetarte a może spadły
Klapa kręta?pewnie chodzi ci o klapki w kolektorze dolotowym.Po pierwsze podłącz go pod jakis tester i zobacz kluczowe parametry pracy.
Przecierz już raz pisałem ,że jest to VANOS bez ciśnienia w kolektorze ssącym i obojetnie na jakiej instalacji to auto nie pojedzie gdzie jest czujnik cisnienia kolektora ssącego. Montażysta dał kichę po prostu. Tylko pojedzie na holenderskim PRINSIE i SEC-u.
[quote="Tomas666p"]dett napisał "Mam pytanie, co może powodować ten plus po stacyjce jeżeli się utrzymuje dłużej?" 1. Będzie zalewać auto więc problemy z odpaleniem W jaki sposób będzie zalewać auto?? Do autora tematu, problemem w tym przypadku może być też reduktor, który jest połączony z kolektorem ssącym jednym podciśnieniem, jeżeli membrana w reduktorze...
Tam gdzieś pod kolektorem ssącym, ale wywalało by ci błąd wypadania poszczególnych cylindrach i nie palił by więcej tylko mniej bo odcina kolejno wtryski na pół gwizka.
Dogadamy się. To nie jest 125p, tu popychacze hydrauliczne są. Do pracy zaworów ssących nie mam żadnych zastrzeżeń, specjalnie ściągałem kolektor dolotowy żeby sprawdzić czy równo się otwierają.
czy to ten czujnik w kolektorze ssącym tak pośrodku. Jeśli to ten to go czyściłem ale może wiecie jakie powinien mieć wartości, chyba że czyszczenie nic nie pomaga.
Czy auto ma lpg? Patrzyłeś czy w okolicach ecu jest czysto i sucho? Nie posiada LPG w okolicach ECU jakby z fabryki wyjechał. Sprawdź czy przeplywomierza daje jakiś sygnał, sprawdzałeś szczelność układu dolotowego? Właśnie zrzuciłem kolektor ssący i będę od nowa wszystko uszczelniać i sprawdzać. O co chodzi z opcja kolektor indukcyjny tak jak widnieje...
Bez gazu 2.0 benzyna. W kolektorze ssącym było ponad litr wody, jak go odpaliłem jeszcze trochę wyleciało i od tamtej pory nic nawet kropelki.
Witam wszystkich . Mam problem z bmw e 46 1,9 benzyna 77KW 1999r. Podczas gwałtownego dodania gazu silnik strzela w kolektor ssący i nie od razu wchodzi na obroty. nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły.Wymieniłem obie sondy lambda przepływomierz powietrza świece i dalej to samo.Sprawdzone zostało cisnienie paliwa , jest w normie oraz wężyki podciśnieniowe...
Witam.Być może komuś przyda się informacja zwiazana z moim problemem w X3. (Silnik 2.0d M47) -2005 r Wielu użytkowników modelu e83 z silnikiem diesla ma problem z uruchomieniem silnika,przykładowo po postoju w nocy kiedy rano uruchamiamy zimny silnik zapala on ale po 2-3 sekundach gaśnie.Uruchamiamy silnik ponownie i później już nie ma tego problemu....
Miałem ten sam problem w mondeo 1.8. Nie wiem czy w swojej instalacji masz klapę zwrotną zabezpieczającą przepływomierz powietrza (zaraz za kolektorem ssącym) jeśli tak to sprawdz jej działanie musi chodzić swobodnie lubi się zacierać na ośce. Pozdro
Jeżeli chodzi ci o klapki anty wystrzałowe na kolektorze ssącym to mają dolegać szczelnie a co do reduktora OMVL to nie znam jego budowy.pozdrawiam
Reduktor zamontowany :) trochę ciężko było ale upchany :) Kolektor Ssący już też :) ale mam pytanie z praktyki gdzie najlepiej zamocować wtryskiwacze od góry i pod co jest przymocować ?
Może opisze wszytko od początku. Więc lecieliśmy 140km/h Silnik osiągnął czerwone pole na wskazówce temperatury po chwili buchnął dym spod maski Pękną przewód idący pod kolektorem ssącym po ściągnięciu kolektora i wymianie węża oraz montażu kolektora niestety silnik nie odpalił. Brak iskry oraz prądu na czarnej kostce przy pompie paliwa na zapłonie...
Nooo! Wstawiłem cały kolektor ssący wraz z przepustnicą i listwą wtryskową [wtryskiwacze sprawdzane. Nie puszczają] BMW ładnie pracuje na wolnych obrotach i wkręca się bez żadnych problemów. Jednak jest pewien problem ;] wkręca się ale za wolno, tak jakby nie miała siły. Będę musiał podpiąć ją pod komputer i sprawdzić sondę. Kiedy otwieram klapkę od...
Turbina czym bliżej końca tym bardziej hałasuje najczęściej jest to szum i popiskiwanie przy schodzeniu z obrotów ( puszczenie gazu) czasem potrafi tak pracować jeszcze długo . Świst nie koniecznie musi dochodzić z samej turbiny może też być nieszczelność w kolektorze ssącym która jest słyszalna dopiero na wolnych obrotach warto się przyjrzeć połączeniom...
Po serwisie gaz chodzi wspaniale, a benzyna się dławi, jak się "rozchodzi" i zagrzeje to jest lepiej ale w dalszym ciągu nie jest to prawidłowa reakcja na gaz. Tuż po odpaleniu samochodu przy dodaniu gazy obroty praktycznie nie rosną i jakby strzela w kolektor ssący . Jak można sprawdzić cewki zapłonowe ( brak błędu w komputerze) ? Pozdrawiam
Przepraszam że wtrącę się jako laik, ale nie przemawia do mnie stwierdzenie, że niema ukadu dodatkowego powietrza dla zimnego silnika.Niewiem jak to jest w tym przypadku rozwiązane ale skoro silnik dostaje dodatkowe paliwo to musi i dostać dodatkowe powietrze czy to na zasadzie by-pas przepustnicy, czy też ukadu wymuszonego uchylenia przepustnicy dla...
Cześć potrzebuje rady poszukuje lokalizacji czujnika położenia wału w bmw x3 e83 3.0d rok 2004. Myślałem że jest pod kolektorem ssącym jak w 2.0d ale go tam nie widać. Ktoś podpowie gdzie go szukać ?? podejrzewam że gdzieś w okolicy skrzyni -kola zamachowego ale go tam nie widze. Proszę o pomoc, sprawa dość pilna. Objawy takie że auto ciężej pali i...
Przerabiałem starego zetora 4 cylindry średnica 95mm na 7211 uszczelki zetor muszą być i trochę trzeba kolektor ssący przerobić inne kąty są- ja w tej chwili zakładam Tubo z BMW-e34 24td. do swojej 60 -tki. wszystko już mam dopracowane ze smarowaniem włącznie , pozdrawiam.
Witam mam problem z bmw E90 silnik n46 20b 150 km, otóż auto straciło moc, nie wchodzi na obroty, poprostu jedzie jak stary zamulony klekot, ale nie dzieje się tak zawsze, ci raz odzyskuje moc i jedzie normalnie, pali sie tylko kontrolka z połową silnika( kod cc id29). Po podłączeniu kompa wyswietliło sie "sygnał temperatury powietrza wlotowego nieciągły"...
Mam problem z moim BMW ciężko odpala na ciepłym silniku czasem mu przejdzie i normalnie niedawno wymieniałem uszczelki na kolektorze ssącym i od tego momentu zaczęło się tak dziać po czym znów to rozebrałem i nic tam złego nie widziałem i samochód normalnie odpalał przez 3dni i teraz od nowa to samo w między czasie wyczyściłem pompkę w zbiorniku paliwa...
Witam. Jak w temacie. Krótko: rozpięte połączenie "pedał" hamulca, 4 śruby mocujące serwo, odkręcona pompa hamulcowa, węże podciśnieniowe itp. Serwo wisi luźno, a za diabła nie mogę go wyjąć. Między kolektorem ssącym a nadkolem mam luz -1cm. (minus 1cm). Nie mogę go wyjąć. Jeśli trzeba to dam foty. Pytanie: czy muszę zdjąć kolektor ssący? Może jakiś...
Jak pisze andrzej20001 ciśnienie sprawdzane przy nie pracującym silniku ma wynosić 3 bary,po odpaleniu ma spaść o wartość podciśnienia w kolektorze ssącym czyli będzie około 2,4-2,5 bara.Przy gwałtownym otwarciu przepustnicy ma wzrosnąć chwilowo do 3 barów po czym znowu spaść.
Minęło prawie dwa lata od ostatniego postu a postęp miał miejsce. Finalnie zamontowałem w silniku więcej czujników niż chciałem ale wszystko po to żeby to dobrze współpracowało z komputerem. Komputer EasyEcu Micro. Swoje miejsce znalazły IAT, CLT, TPS, Knock, Lambda, regulator ciśnienia paliwa i kilka innych elementów :) Zasilanie paliwem z oryginalnego...
Sprawdz dokładnie połączenie od przepływomierza do mocowania kolektora i wszystkie wężyki od podciśnienia(i czy dokładnie dokręcili kolektor ssący)bo objawy wskazują że silnik może łapać lewego powietrza.A swoją drogą to nie może ci rzucać na 5 garnku bo są tylko 4.
Czujników nie da się podmienić bo od wałka ssącego jest z kablem aż pod kolektor ssący, a wydechowy jest bez kabla. Będę musiał gdzieś ogarnąć czujnik na podmiankę. A tak na marginesie, myślisz że awaria czujnika na jednym wałku powodowała by że stoją oba vanosy?
BMW zdecydowanie mniej wygodny i praca silnika rzeczywiście jest porównywalna z URSUSEM 30 lecz ma to też swój urok co kolega miał na myśli ? sprawdź wtryskiwacze wykręć wszystkie i sprawdz czy nr seryjne są zbliżone do siebie ile kosztuję sprawdzenie w serwisie bmw i czy nie można tego dokonać bez wykręcania i o ile nr mogą się mylić? turbo też można...
Ja tego nie zakładałem, to jest znajomy mojego klienta i chce koniecznie żebym mu to poprawił, auto kalibracja trwa w nieskończoność i jeszcze przed auto kalibracją wywala błąd o niewłaściwej wartości ciśnienia w kolektorze ssącym samochód chodzi nie równo, podczas jazdy niestety nie miałem możliwości sprawdzić korekt, ale na wolnych obrotach ma za...
Nie wiem czy jest tak u Ciebie, ale kiedyś miałet taki przypadek, że pękła ośka klapy-przepustnicy w kolektorze ssącym /tej co dzieli kanały dolotowe/. Kawałki ośki narobiły uszkodzeń w silniku. Jednak nie jestem pewien, czy masz podobny silnik, bo mało danych o aucie zawarłeś.
Jak niby kolega wyobraża sobie chłodzenie zamkniętych wtryskiwaczy benzynowych podczas zasilania silnika gazem? Gdzie zdaniem kolegi zimne paliwo zostanie dostarczone przez pompę paliwa? Moim zdaniem pompa wymiesza tylko paliwo w zbiorniku przez regulator ciśnienia. Jeśli BMW ma zwrotny przewód paliwowy, czego obecne samochody na wtrysku nie posiadają...
kolektor ssący mercedes kolektor ssący kolektor ssący octavia
awaria pralka whirpool rozebrać konica sterowanie triakiem atmega
Doładowanie w Iveco Eurocargo: Turbosprężarki i ich parametry Podświetlenie przycisków lusterek Mazda CX-5 - różnice i problemy