Witam Co do sprawdzenia szczelności kolektora ssącego to chyba bezpiecznie użyć benzyny, pędzelek i smarować podejrzane miejsca kolektora. Poza tym sprawdź kolektor wydechowy.
Uszczelka kolektora wydechowego.
Podłej po kilka kropel ropy pomiędzy wtrysk i głowicę obserwuj czy przy starcie silnika i obrotach o których pisałeś , pojawi się przy którymś mgiełka. Na zimnym silniku pomacaj czy masz wszystkie szpilki kolektora wydechowego. Możliwe też że puszcza uszczelka kolektora wydechowego.
Wszystko wskazuje na znacznie opóźniony zapłon - kolektor wydechowy robi się wiśniowy, gdyż spalanie przesuwa się na wydech. Moc czy moment idzie w wydech... :pub:
Ściąg miskę jak magnesem nie wyciągniesz
W każdym aucie jest trochę inaczej. Przy kolektorze wydechowym itd.
Może faktycznie 30 minut to przesada bo z nie mierzyłem z zegarkiem, ale kwadrans napewno. Aż tyle to trwa? Na parkingu podziemnym tylko moje auto było słychać. To będzie EGR? Może kolektor wydechowy stygnie?
Tak bo mu spaliny puszczo z kolektora wydechowego do ssącego .
mam ten sam problem i już mi ręce opadają, teraz w te szczeliny pomiędzy wtryskami upycham kawałki szmatek żeby piły ten nagromadzony olej, bo innaczej ścieka po całym bloku i kapie na kolektor wydechowy i dpf przez co śmierdzi strasznie spalonym olejem
Problem rozwiązany. Dziura przed sądom i w uszczelce kolektora wydechowego. Auto jak nie to odżyło.
Ile masz sond w aucie? Jedną czy dwie? Moim zdaniem błąd sondy (pierwszej) nie ma nic wspólnego z tym pęknięciem na katalizatorze. Za kolektorem wydechowym przed sondą, już ma znaczenie.
witam napisz czy te odgłosy są słyszalne tylko podczas jazdy czy na postoju też?jeśli na postoju też słychać "dziwne dzwieki" to sprawdz czy nie dochodzą one z okolicy kolektora wydechowego... pozdrawiam
Witam. Przełożyłem. Slupek identyczny. Różnica to kolektor wydechowy i podstawa filtra oleju. Dzięki za pomoc
U mnie ten sam problem. Nie są to ani osłony termiczne tłumika, ani tłumika. Katalizator też u mnie wymieniłem na nowy, kolektor wydechowy sprawdzony u mechanika i niby wszystko ok. Ale to mnie tak irytuje, dwóch mechaników rozłożyło ręce. MOŻE KTOŚ POMOŻE?
Do Vyzn-R: Ratunku mam to samo. Sprawdziłem wszystko, czujniki, czyszczona przepustnica, krokowy, uszczelniony kolektor wydechowy. I nic. Jak u Ciebie sprawa się skończyła, możesz podać co było przyczyną?
Czy wgnieciona rura ta idąca od kolektora wydechowego obok miski olejowa może mieć coś wspólnego? może za mały przelot?
Przerabiałem niedawno taki sam objaw w swoim 2.0 crdi i u mnie była urwaną szpilka kolektora wydechowego a siedzi tam metalowa uszczelka i tak samo gwizdało. Posprawdzaj śruby.
Można dołożyć turbo, znam osobę która zrobiła właśnie w 306. Ale rzeźby jest dużo. Inny kolektor ssący, wydechowy, turbina, InterCooler, plus jeszcze strojenie całego układu.
Wyeliminuj nieszczelnosci kolektora ssacego i ukladu wydechowego przed sada lambda i sprawdz napiecie sondy lambda.
w pugu to będzie-albo przyczepiona blaszka aluminiowa lub nabity na wysokości koła zamachowego (benzyna-od strony kolektora wydechowego,diesel-od strony pompy wtryskowej)
Wimiana głowicy na inną rozwiązała wszystkie problemy. Było jakieś mikropęknięcie w głowicy i zasysało płyn chłodniczy do cylindrów. Ubytek płynu 1l/ 10tyś. km. Ta ilość wystarczała żeby zaburzać proces spalania w cylindrze i część niedopalonego paliwa dostawała się do kolektora wydechowego i tam się dopalała. Stąd były te " fuknięcia " w wydech.
Ściśnięcie węża go nie uszkodzi zwłaszcza jak deseczki będą miały zaokrąglone krawędzie, ciśnienie jest takie samo po obu stronach zacisku i jest takie samo jak bez tego zacisku, na wszelki wypadek często patrz na licznik bo ta operacja to nic innego jak całkowite zlikwidowanie chłodnicy. Pamiętam ori termostaty od vw golfa bodaj dwójki które miały...
Słupek "wizualnie" prawie niczym się nie różni. Rodzina silników ta sama, więc i blokady wszędzie te same. Pod kolektorem wydechowym, przy skrzyni masz mały otwór, taki żeby palec włożyć. Pod nim masz mały otwór na śrubę 6. Tam ma być blokada.
Czy ja wiem czy EGR potrzebuje katalizatora... oczywiście katalizator ogranicza przepływ spalin i tym samym zwiększa ciśnienie w kolektorze wydechowym, a zatem więcej spalin może pójść do kolektora ssącego. Ale to jest turbodiesel, a nie wolnossąca benzyna, więc jest tam turbina i ona powinna stawiać wystarczający opór.
Znalazłem jakąś wiązkę tylko nie jestem pewien czy to jest to pomiędzy alternatorem a kolektorem wydechowym https://obrazki.elektroda.pl/3158513800_... https://obrazki.elektroda.pl/8527717200_...
Objawy dosc klasyczne i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie to rowniez watpliwa sprawa. Najpierw sprawdz to co sugerowali koledzy czyli: EVAP, lewe...
Jak rozbierałeś rozrząd to robiłeś zgodnie z instrukcją czy da się prościej tj. odkręcałeś świece żarowe (w celu łatwiejszego obracania silnikiem), rurę wydechową od kolektora, zdejmowałeś koło, osłonę przedziału silnika, górną osłonę silnika, pasek wielorowkowy przewody itp.?
A to są HDI benzynowe?? Gdybyśmy znali pojemnośc to już dawno byśmy zaglądali w Autodate, a tak co... Jeśli jednak są benzynówk,i to w dieslu mnie się wydaje że EGR będzie gdzieś szedł od kolektora wydechowego do ssącego. I gdzieś tam będzie zawór. Ale po czym autor rozpoznał że EGR zanieczyszczony. Hmnn ....
No to pan z warsztatu powiedział, że wszystkie sugestie powyżej sprawdzone. Rachunek 2050zł. Auto dalej nienaprawione. Na zimnym okey, na ciepło faluje i po zgaszeniu trzeba dogazować, żeby odpalił. Na rachunku prócz sprawdzonych rzeczy powyżej znalazło się: koło wałka rozrządu (ssącego) koło wałka rozrządu (wydechowego) pierścienie uszczelniające wałki...
Cześć! Mam problem z Peugeot 307 1.6 hdi 110 kw. Od tygodnia podczas jazdy wydobywa się biało-szary dym z rury wydechowej. Został wymieniony czujnik ciśnienia temperatury w kolektorze ssącym i niestety problem pozostał. Wyczyszczony jest również zawór EGR. Najbardziej dymi podczas ruszania z miejsca. Mechanik niestety nie wie co to jest. Może ktoś z...
Zimny silnik zbyt szybko się zalewa na ssaniu, podwyższone zużycie paliwa to zbyt bogata mieszanka bez watpliwości. Należałoby przyjrzeć się dyszy głównej, poziomowi paliwa w komorze pływakowej, czy pływak nie dziurawy. Może zatkany filtr powietrza lub nie działa prawidłowo (o ile jest) termostat na dolocie powietrza i ciągle chodzi na zbyt gorącym...
no to wez sie za s.lambade. mozesz sprawdzic czy dziala. potrzebujesz voltomierz, najlepiej wskazowkowy. sondy maja 1,2,3,4 lub 5 przewodow i sa zamontowane w kolektorze wydechowym lub na rurze za kolektorem. czarny przewod to zwykle ten ktory Cie interesi. drugi koniec voltka podlacz do masy (w przypadku sondy jednoprzewodowej) lub do drugiego przewodu...
witam , to co opisujesz kolego to zapowietrzanie może być ten trop... lecz to co napisałem wcześniej bardzo podobny przypadek, nie zawsze wkręcał się na obroty strasznie mulił piany nie widziałem bo czarne przewody paliwowe. ewidentny brak paliwa na kompie wyszło sonda lub turbina turbinę wymieniłem i dalej to samo i w końcu poluzowałem kolektor wydechowy...
Odpal zimny silnik, po ok. 30 sekundach zgaś i sprawdź uważnie ręką temperaturę kolektora wydechowego przy głowicy w 4 miejscach na wprost cylindrów. W ten prosty sposób będziesz wiedzial na którym cylindrze jest problem. Nie pracujący cylinder będzie miał zimniejszy kolektor. Samemu mozna sprawdzić też ciśnienie na cylindrach. Świece żąrowe przy tej...
Wszystko jest jak opisujecie,trzeba zablokować koło zębate wałka rozrządu wkładając wiertło 10mm, a drugim wiertłem 6mm blokuje się koło zamachowe. Ja tutaj mam pytanie do kogoś kto ustawiał już ten rozrząd w silniku 1.4 TU3 , który był montowany w peugeot 405 GL, w którym miejscu trzeba włożyć to wiertło, czy gdzieś tam pod blachą kolektora wydechowego...
Chcac sprawdzic ile kosztuje podlaczenie do komputera diagnostycznego z rozmowy z jednym z serwisantow dowiedzialem sie ze w Peugeot 206 ze sterownikiem Sagem na zimnym silniku nie dokonuje sie wszystkich testow przy uruchomieniu silnika . Moj problem to wypadanie zaplanu przy uruchamianiu silnika na cieplo. Wczoraj ustalilem , ze jedna z sond lambda...
cześć miałem to samo z tym że na silniku 1,8 benzyna przy tych objawach co mówisz to możesz mieć 1) uszkodzony czujnik gazów wylotowych z tylu na kolektorze wydechowym 2) zapchane odmy 3) silnik krokowy w gaźniku to łatwo sprawdzić tam na gorze gaźnika masz wtyczkę z gdzie są trzy kabelki wystarczy odpiąć i sprawdzić czy silnik nie gaśnie na wolnych...
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
A tutaj: http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/psa%20e... a dokładniej tutaj: http://www.pikit.co.uk/peugeotmt/CodeDes... Twierdzą że kod ten jest związany z źle pracującą pompa paliwa. Jak dodajesz gazu nie masz problemów?
Roznice? kosmos :D - blok nie mam pewnosci ale raczej inny (nie wiem czy RFN ma natryski oleju ale raczej nie) -panewki -wal -korbowody -tloki -pierscienie -cala glowica (zmienna faza na dolocie + duzo wieksze zawory 35mm ssace) -inny dolot alumuniowy z przepustnica alu, filtr powietrza, rezonator itp -kolektor wydechowy 4-1 -katalizator metalowy +ogolnie...
niestet to nie wina zaslepionego egr-u . Dzięki Dodano po 7 Zwracam honor , pęknięty lącznik miedzy egr a kolektorem wydechowym . Zaspawałem bo nie mam na miejscu drugiego , jest poprawa ale jeszcze ciągnie tamtędy troche lewego powietrza jak próbuje zadusić go to słychać ze delikatnie ssa ale na tyle ze nawet nie ma problemów w pracy . Kolejna sprawa...
Cześć! Ogólnie to wszelkie problemy z 1,4 i 1,6 VTi wynikają z 1. wady fabrycznej (wszystkie pozostałe to w większości ciąg przyczynowo-skutkowy wynikający z tej 1. wady) - mianowicie pierścieni olejowych tłoków. Po jakich 20.-30. tysiącach kilometrów, pierścienie te zaczynają "przepuszczać" olej, ten trafia do komory spalania i robi 2. główne rzeczy...
0410-wtrysk powietrza do układu wydechowego.Pewnie masz dodatkową pompę powietrza która działa na zimnym silniku pompując dodatkowe powietrze do spalin przez zawór no kolektorze wydechowym.Poprawia to czystośc spalin na zimnym silniku.
Z tym serwo pomyliłem się. Ale przewód 2 i z serwo idzie do kolektora ssącego. Do wtrysku dochodzą 2 przewody paliwowe. Przepustnica jest niżej. ten który zaznaczasz jest albo do wtrysku albo z wtrysku. Tego nie powiem. Bliżej ściany grodziowej na wtrysku masz drugi przewód. jak mi się zdaje na króćcach na które są wciśnięte węże są strzałki pokazujące...
Do wszystkiego doszło teraz rozszczelnienie układu wydechowego w okolicach kolektora - spaliny lecą przodem auta :P Jestem ciekaw, czy jest to spowodowane pchaniem tego powietrza w wydech, na skutek czego wytworzyło się ciśnienie i rozszczelnił się, czy po prostu zrządzenie losu...
Witam Mam problem z moim Peugeotem 807 - silnik 2.0HDI 109KM z FAP rocznik 2004 od momentu zakupu co jakis czas raz na miesiac czasami raz na 2 tygodnie przez chwile podczas jazdy na rozgrzanym silniku (tempetura 70-85 stopni C) szarpnelo kilka rzay silnikiem i po chwili ustarka 'przechodzila'. Jednak od wczoraj nastapilo 'pogorszenie sytuacji' tzn...
Witam, Od jakiegoś czasu zauważyłem dymienie z Rury wydechowej tylko na ciepłym silniku, szczególnie po dłuższym postoju (np korek) po ruszeniu potrafi sporo zadymić, spaliny śmierdzące jakby olejem ale nie są one błękitne tylko bardziej szare. Zastanawia mnie czy to pieescienie/uszczelniacze zaworów? Zastanawiałem się też nad odmą bo widać ze ktoś...
Witam Auto jak wyżej zapchany tłumik albo katalizator nie wiem jeszcze bo są ze sobą zespawane porzez kawałek rury nie ma złączki między nimi (widać że domowa robota). Auto nie pali chyba że popuszcze kolektor wydechowy to chodzi normalnie. Auto jeździło aż do -20st mrozu i wtedy już nie chciało odpalić. Możliwe że woda z pary wodnej w katalizatorze...
Głowica wymieniona. Nowa uszczelka pod głowicę. Zawory sprawdzone. Szczelne. Kompresja równa na wszystkich cylindrach. Świece zarowe sprawdzone. Wtryski bez zarzutu. W między czasie sprawdzone kliny na kołach zębatych rozrządu. Podejrzenie że zerwało kliny ale wykluczone. Po całej operacji auto odpaliło i paliło cyk. Przy pierwszej trasie po osiągnięciu...
W przypadku mojego samochodu przyczyna usterki była z gatunku "zaskakująco banalnych". Warsztat który skutecznie walczył z moimi samochodami przez ostatnich kilka lat, tym razem wspiął się na szczyty profesjonalizmu i zamiast usunąć nieszczelność w układzie wspomagania szukał jej w silniku. W trakcie zdejmowania głowicy uszkodzono kolektor wydechowy...
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała się między 93 a 110 stopni w mieście zaś po przejechani 2 km...
Problem rozwiązany. Przyczyną strzałów w wydechu była niesprawna głowica. Było gdzieś mikropęknięce i na jednym cylindrze dostawał się płyn do komory spalania. Bardzo niewielki ubytek płynu chłodniczego ok 1l na 10tyś km. Dał mi do myślenia. Wymieniłem głowicę na inną i nic już nie strzela. Dziwne , że nie wychwycili pęknięcia w głowicy jak była sprawdzana...
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy,termostatu, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała się między 93 a 110 stopni w mieście zaś po przejechani...
"EGR już kiedyś zatkałem dla wykluczenia możliwej przyczyny" Witaj. Było jak widzę wiele podpowiedzi odnośnie nieprawidłowej pracy silnika, a stwierdzenie jw. mówi niewiele. Zatkanie EGR tzn.. mechaniczne zaślepienie przewodu spalin między kolektorem ssącym a wydechowym. Jeżeli tak zatkałeś EGR to nie może on być przyczyną szarpania. Podpowiedź rafi999...
Nie, narazie nic. Jedyne co zauwazylem to nieotwierajaca sie klapka temrostatu na tym trojniku skąd idzie zimne powietrze z pod maski lub z nad kolektora wydechowego. Zmierzylem takze napiecie na wyjsciu czujnika polozenia przepustnicy i przy zamnkietej ma 0,61V a przy ful otwartej 4,52V W autodacie podaja ze ma byc przy zamknietej 0.3-0.6V a przy otwartej...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Pojazd: Peugeot 405 GRI (kombi) rocznik 90 Silnik: 1.9 DDZ 8V wtrysk jednopunktowy Fenix 1B firmy Solex Bendix Siemens (jak kto woli) Instalacja LPG: Bingo M Objawy: szarpie przy przyśpieszaniu i strzela w gaźnik, poprzednio tylko do 2000 RPM, teraz w pełnym zakresie obrotów. Na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje (jakby wypadające zapłony). Nie...
witam. miałem podobny problem z temperaturą w swoim Peżocie 306 (1.4 "husky" 99 rok,benz.) po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelki pod kolektorem wydechowym, planowaniu głowicy, świec, oleju , filtrów... temperatura cieczy po za miastem przy prędkości 100 - 110 km/h i 3000 rpm wahała się między 93 a 110 stopni w mieście zaś po przejechani 2 km...
1. fałszywe powietrze - sprawdzić przewody przy kolektorze ssącym i przedmuchać zwężkę tam występującą, a wpływającą na wolne obroty. 2. przebijająca cewka zapłonowa powoduje zawieszanie się kompa gazu - wymienić lub zastosować odpowiednie transile na na linii 5V i ewentualnie drugi na 12V kompa gazowego, można też pokusić się i zerknąć czy takie zabezpieczenia...
Witam mam taki problem, że moje autko klekocze jak diesel myślałem, że coś z wydechem i pojechałem na kanał, ale wydech jest w porządku. Klekocze gdzieś z okolicy miski oleju albo gdzieś z góry, ale bardziej koło rozrządu albo kolektora wydechowego ogólnie trudno wyczuć. Byłem u kilku mechaników ale to oni od razu mi walą z góry nawet nie rozkręcając...
Jeżeli masz silnik oryginał bez przeróbek to lepiej daj sobie spokój ze stożkiem. Najprawdopodobniej uzyskasz tylko miły dla ucha dźwięk i spadek momentu na wolnych obrotach. Radziłbym zainwestować w dobry układ wydechowy i poprawić układ ssący. Jeśli jednak się zdecydujesz na montaż to pamiętaj o zapewnieniu dopływu zimnego powietrza. Możesz odgrodzić...
Witam mam problem z silnikiem 1.6 8v HDI przebieg ok.140tys. mianowicie trafiłem na auto gdzie zerwał się pasek rozrządu. Zdjołem głowice zawiozłem zrobił "warsztat" który specjalizuje się w naprawie głowic,stwierdzili ze 4 zawory są pogięte więc je wymienili dotarli zawory i splanowali głowice. Nowe dzwigienki i kompensatory założyłem także. Złożyłem...
Na wstępie bardzo chciałem podziękować kolegom dla których jedyną słuszną radą jest wizyta w serwisie. Przy okazji doznałem olśnienia jak głupie pytanie tutaj postawiłem w sumie to przecież oczywiste że takie rzeczy to tylko w serwisie. Mało tego przecież samochód zarabia na siebie więc wydatek 3000 PLN to tyle dla mnie co splunąć zwłaszcza że średni...
No bo ja nie wiem co ten szymitsu pisze. Zablokowany całkowicie katalizator powoduje jeden charakterystyczny objaw- samochód odpala na kilka sekund po czym gaśnie. Próba rozruchu powoduje objaw dokładnie taki, jak by silnik nie sprężał; całkiem podobnie jak by miał wmontowane świece albo....zerwany napęd rozrządu. Bądź też uszkodzony bendiks. Zupełnie...
Witam. Miesiąc temu kupiłem 406 2.0 hdi rhz z dużym przebiegiem 280tyś mil/450,8tyś km ze świadomością że samochód będzie wymagał nakładu finansowego. Dwa dni jazdy silnik padł. Zawór wydechowy wpadł do cylindra, pękło zabezpieczenie (zamek)sprężyny. Kupiłem używany silnik ten sam kod, po oględzinach wyglądał ok, brak nadmiernego nagaru i złogów olejowych...
Mam taki problem z moim Peugeotem 307sw 2.0i w wersji automatycznej z 2003 roku przed liftem. Przy dodawaniu gazu słychać taki metaliczny dźwięk, jakby tłumik drżał i stukał o osłonę, ale to nie on. Nie są to ani osłony termiczne tłumika, ani tłumik. Katalizator też wymieniłem na nowy, a kolektor wydechowy został sprawdzony u mechanika i niby wszystko...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Jesli masz wypadanie zaplonow tak jak ja w moim 307 to mozesz zaryzykowac wymiane cewki, musze cie jednak ostrzec ze mozesz wydac kase na marne, ja wymienilem takze czujniki od zaplonu, sa 2 jeden na kole zamachowym drugi na rozrzadzie(najwazniejszy, pozycji silnika), nic nie pomoglo. Z tego co piszesz to komputer nie ma kodow bierzacych. U mnie siadl...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witam, Mam pewien problem z pojawiającym się po dłuższym postoju białym dymu z rury wydechowej. Czynowi temu towarzyszy nierówna praca silnika oraz trzęsienie silnikiem. Trwa to przez pare sekund i następnie jak silnik zaczyna łapać temperature sytuacja znika. Spróbowałem zrobić weryfikację Diagboxem wtrysków zaraz po odpaleniu auta i wszystko wygląda...
Zabieram się za wykonanie instalacji do wspomagania silnika diesla parą suchą przegrzaną. Trochę teorii. Para sucha przegrzaną o temperaturze 130 s.t C. Z historii biorąc, w samolotach Stuka (popularne "sztukasy) instalowano do silnika wtryskiwacze wody o ciśnieniu przekraczającym 300 bar. Odparowana woda oddawała energię przy rozprężaniu i tym samym...
P206XS/1.6L/TU5JP-MCU->MP7.2 BOSCH/1998/8V/LPG-> BingoS średnie spalanie LPG -> 10L/100km Ponieważ jeżdżę na LPG już 20 lat to podam kilka uwag: 1. Można stosować instalkę II generacji w P206 i jestem tego żywym przykładem...i jakoś nie zaliczyłem strzału w kolektor -> nigdy !!! ...auto ma 9 lat i reguluję sam śrubą na parowniku co jakiś czas i ustawiam...
Nie tylko :D Żeby pociągnąć przewody hamulcowe od pompy pod prawy błotnik (pod zderzakiem ) do abs-u i z powrotem też trzeba się namyśleć. A miejsca koło serwa na ze 3 abs-y. A po co ? Nie chce snuć teorii spiskowych ale to raczej celowe działanie. Wówczas nieco większa stłuczka i robi się szkoda całkowita, bo pompa ABS kosztuje tyle że zawyża drastycznie...
Liczę na jakieś wskazówki, problem jest z Peugeotem 206 z 2007 roku, benzyna 1.4 na sterowniku SAGEM. Auto jest służbowe, jeździ głównie po mieście ale zdarza się trasa, problemem jest bardzo duże spalanie (raczej wykluczono możliwość kradzieży paliwa), rzędu 11-13l/100km. Silnik pracuje równo, ale pierwsze co mi się rzuciło w uszy to "popyrkiwanie"...
kolektor wydechowy mercedes kolektor wydechowy scania kolektor wydechowy
zasilanie zestaw głośników lokalizacja moduł bluetooth samsung sterowniki win10
strojenie satelit hotbird plany buggy
Opis pinów licznika Citroën C4 Picasso 2009 Suwak w okapie kuchennym: funkcje i zastosowanie