Kolor iskry zależy od fazy wyładowania iskrowego, może być białobłękitny, może być żółty, może być krwistoczerwony.
Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Powinna iskra przeskoczyć przy pokręceniu magneta ręką. Czyli jeżeli platynki nowe, kabel WN sprawny, kondensator nowy to pozostaje cewka wysokiego napięcia do wymiany. Dodano po 3 Najlepszy kolor iskry to granatowy.
przerwa była 0,75 i schodziłem po kolei aż do 0,2 Ty nie zmniejszaj przerwy na przerywaczu tylko ją zwiększaj nawet 1,5 mm przy luzach na wale (nie patrz na kolor iskry wcale nie musi być niebieska). Przerwa na świecy także 1 mm szczególnie na dotarciu.
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Napisz coś więcej. Jaki kolor iskry. Jak wygląda świeca (sucha , mokra). Jaka przerwa na elektrodach i na przerywaczu. Ile paliwa lałeś w gardziel.
Gaźnik rozbierz przeczyść benzyną ekstrakcyjną (dysze też ale pędzlem) i wyreguluj, jak rama zdrowa to jasne że jest sens, skoro coś tam próbuje zakopcić to znaczy że iskra jest, wykręć świecę zobacz jaki ma kolor, ustaw tak gaźnik, żeby elektroda świecy miała kolo kawy z mlekiem. 3 lata przestoju to może nowy gaźnik trzeba kupić albo wymienić dysze...
Pisz kolego w języku technicznie zrozumiałym- nie używaj slangów , bo zostaniesz upomniany przez moderatora! Co oznaczają te 2 cm? Odstęp na elektrodach świecy jest z reguły około 1.5mm, kolor iskry - jasno błękitny. Jeśli jest z domieszką czerwieni, to świeca do d.. , albo układ zapłonowy szwankuje. Nie zapominaj o jednym- wlałeś w cylinder bardzo...
Witam, mam to samo, i robiłem to samo co ty, ale po sprawdzeniu błędów wyszedł błąd czujnika temperatury w głowicy nr 19 i nr 20. Co do kasowania błędów: po 4-krotnym przeleceniu trybu diagnostycznego same się kasują. Tryb diagnostyczny uruchomisz poprzez przełączenie kluczyka na on (bez zapalania) przy odkręconej przepustnicy na maxa, przy drugim zapaleniu...
Jaka jest długość i kolor iskry? Czy zmienia się w trakcie pracy? Problemem może być również metalowy pył w powielaczu napięcia, nadpalenia na laminacie. Energia używana do zapłonu HF to zaledwie kilka J (ze względów bezpieczeństwa).
Jaki kolor ma iskra na świecy ?
Wg mnie ewidentnie tu nawala zapłon. Skoro przestawienie zapłonu odpada, świeca też, to zostaje moduł i cewka WN Chyba że to platyna. Jaki jest kolor iskry? Rozumniem że mieszaka z olejem jest ok.
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
figo76 jaki kolor ma iskra? W jaki sposób ustawiasz zapłon? Próbowałeś sprawdzać jak jest na innej świecy, przewodzie WN, cewce zewnętrznej? Cewkę świateł przekładałeś jakoś na miejsce zapłonowej? Kolor iskry niebieska Zapłon ustawiam 1,5mm w zwrotnym punkcie wysunięcia tłoka Na innej świecy jest tak samo, świeca firmy iskra tylko ciepłota w jednej...
Problem już się rozwiązał wystarczyło wymienić świece, stara była zepsuta normlanie dostawała paliwo i była iskra ale miała dziwny kolor iskry i dziwnie iskrzyła, po wymianie wszystko działa. Dziekuję za pomoc.
Jaki kolor iskry masz na swiecy?
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
W woli ścisłości jaki jest kolor iskry na świecy nie jest przypadkiem czerwono- niebieski (świadczyło by to o słabej iskrze). Pierwsze co w gaźniku może się zapchać to dysza paliwowa w komorze pływakowej. Jeśli świeca nie jest okopcona ani zalana to może być lewe (bo dostaje wtedy nadprogramową dawke powietrza) Spróbuj przytkać nic nie kosztuje a zabieg...
Jak wygląda świeca jest mokra czy sucha ? Dodano po 1 Jaki kolor iskry jest ?
Kolor iskry?
Witam. zapłon i przerwa na świecy jest bardzo dobrze ustawione a kolor iskry na świecy był czerwony i tu jest zastanawiająca rzecz gdyż na forach piszą że ma być niebieska. Pozdrawiam!
Czołem. Jaki kolor iskry? Czerwony = ogień piekielny, znaczy, źle. Niebieski = niebiańska rozkosz, znaczy, dobrze. Po kolorze iskry poznasz czy kondensator zdrowy. A generalnie to zastosowałbym rady Gienka1974.
To znaczy, że masz za bogatą mieszankę lub uszkodzony zapłon. Jaki kolor iskry?
Jaki kolor iskry ?. Wymień kondensator, sądząc po wieku to może być przyczyną takiego zachowania.
A cewka zapłonowa? Jaki jest kolor iskry na świecy zapłonowej?
Sprawdziłem przepływomierz,klapka porusza się lekko,zawór rozuchu zimnego silnika też działa prawidłowo,wymiana świec nie pomogła.Biały kolor iskry był najprawdopodobniej skutkiem rozładowania baterii,teraz iskra jest fioletowo-niebieska,a świece kąpią się w paliwie.Zapłonu ani rozrządu nikt nie przestawiał.
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Pachnie wypadającym zapłonem. Koniecznie do sprawdzenia układ zapłonowy: świece (jakość iskry), kable (czy nie ma przebić), moduł (w ostateczności). wyciągniętą świecę na kablu przykładasz do masy, kolor iskry dużo powie, iskra wpadające w czerwone odcienie to już słaba iskra. Kable. stanąć gdzieś super ciemnym miejscu (brak latarni, etc), jeśli widoczne...
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Jaki jest kolor elektrod na świecy? Powinien być jasnobrązowy. Jaki jest też kolor samej iskry? Powinna być gruba i niebieska. Jak jest czerwona - coś nie dopala. To że słabo idzie to jedno, ale najpierw trzeba ogarnąć sam silnik żeby w miarę równo działał.
Nie chodzi mi o wygląd świecy, lecz o kolor iskry. A co do kąta zapłonu to musisz go sam ustawić. Jeżeli nie masz ustawionego zapłonu, to dziwisz się czemu nie zapala.
Witam.Sprawdz napięcia na TDA3562 oraz jego zasilnie 12V.Sprawdz przebiegi oscyloskopowe RGB wychodzące z TDA i wchodzące na PK.Podejrzewam,że uszkodzeniu uległ własnie ten układ lecz aby być tego pewnym należy go dokładnie obmierzyć lub bezpośrednio podstawic sprawny.pozdr.
Z czystej ciekawości zbadaj iskrę.Umieść(i pokręć rozrusznikiem) wykręcone świece dość blisko siebie żeby móc wiarygodnie porównać wielkość,kolor iskry i napisz jak Ci poszło.
Zmierz sprężanie i napisz ile wynosi. Jaką najdłuższą iskrę można uzyskać między przewodem zapł. a masą? Jaki jest kolor iskry? Zmierz, napisz. Zamieniałeś świece miejscami? Zamieniałeś przewody zapłonowe na cewce miejscami? Zawsze ten sam cylinder nie pracuje?
Witam po paru dniach, pogoda była zła, więc nic nie grzebałem. Dziś ustawiłem przerwę na 0,40 mm szczelinomierzem i zapłon suwmiarką 3 mm, przed GMP, i przerwę na świecy 0,30 mm. Odpaliła od strzała, wkręcała się na wysokie obroty od razu i zgasła. Zauważyłem, że kabel do świecy się złamał, z mrozu pewnie i ściągania, iskra jest, ale nie zawsze. Zamówiłem...
Sprawdź co jest powodem gaśnięcia czyli czy ma później iskrę czy to wina paliwa. Stan nowej świecy też nie jest tu bez znaczenia , no i kolor iskry jest bardzo ważny. To może być cewka lub kondensator przy aparacie zapłonowym z tym że nie pamiętam czy s51 nie był już na module. Trzeba szukać
Witam. Może być uszkodzona świeca, przewód WN, kondensator, cewka lub przerywacz. Może być także zła przerwa na stykach. Lub ścięty klin. Sprawdź kolor iskry, czy nie ma przebicia, i wyprzedzenie zapłonu. Pozdrawiam czubeq15 :)
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) Dlatego zacznij od sprawdzenia i regulacji poziomu paliwa. Tego nie robi się na zapalonym silniku. Sprawdź zapłon bo bez dobrego ustawienia też nie zapali , kolor iskry ma znaczenie może padła cewka lub kondensator.
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
Wszystkie dysze w gaźniku czyste? Możesz je przedmuchać sprężonym powietrzem - czasem coś "zaginie" i będziesz się niepotrzebnie denerwować. Ja bym obstawiał świecę - sprawdź kolor iskry na świecy i czy sama świeca nie ma przebicia, ewentualnie podmień na jakąś z pewnego źródła (niekoniecznie nową, byleby sprawną) i zobacz czy problem występuje - czasem...
http://www.myzlab.pl/hv/jacob/ - tu masz o tym artykuł prąd (powyżej 10mA) powoduje nadmierne nagrzewanie się elektrod i wpływa negatywnie na kolor iskry a ty chcesz 800mA. Czy nie przesadziłeś??
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
luz z pewnością za duży , jaki kolor ma iskra i czy zalewa świecę ?
No bo nie kiedy widać że iskier jest dużo a nie kiedy tylko kilka i są malutkie - i nie wiem od czego to zależy. Jeszcze myślę że im większy transformator wsadzę tym będę miał lepsze efekty visualne. Ale to chyba nie od tego zależy ? I od czego zależy kolor iskry ? Nie które są niebieskie a inne fioletowe ?
Bez dwóch zdań, Kolega wyżej ma całkowitą rację. Niemniej badanie cewki w tak prymitywny sposób jak opisany w tych postach, pozwala nam wyeliminować cewki całkowicie wadliwe. Z przeskokami iskier na obudowie, nie działające w ogóle itp. Mozemy też obserwować długość iskry, kolor iskry, a przy odrobinie wprawy ocenić na słuch energię iskry. Nie znaczy...
Serdeczne dzięki za informacje. Sprawdzałem świece kolor iskry jest biały lub pomarańczowy. Czy to wina czujnika indukcyjnego ? cz raczej cewki. Czujnik zamówiłem. Kolega mój upiera się że to nic innego, jak zepsuty komp.Poza tym sprawdziłem wszystkie styki i połonczenia, jest OK.
Przyczyn może być wiele ... Jedna z nich jak pisal Szafciu plywak ... Napisz wiecej szczegołow .. gasnie po 30 s na wolnych ovbrotach ?? Czy wchodzi na wysokie obroty ? Jak w ciagu tych 30 S reaguje na gaz ?? Jaki masz kolor iskry ?? :) Pozdro ZRezniol
sprawdż ciśnienie w cylindrach,po odkręceniu korka wlewu oleju nie powinna nastąpić zmiana w pracy silnika jesli tak jest lub bardzo dymi przez wlew to faktycznie cos z głowica,po wykreceniu świecy nie powinna byc mokra,sprawdz to wszystko,jesli ok to coś z napięciem,sprawdz kolor iskry
z tego co wiem i czytałem tez przed chwilką mieszanka powinna być 1:30 a w okresie docierania trochę więcej oleju ty stosujesz 1:50 przez co być może silnik nie ma takiego smarowania i drobinki metalu z pierścieni mogą dostawać się na świece która będzie dostawała przebicia, a teraz jeszcze jedno jaki masz kolor iskry powinna być niebieska wpadająca...
Witam. Postanowiłem wykonać własny ozonator. Wykonałem przetwornicę zvs. Na razie nie robiłem "działa ozonowego". Testy przeprowadzałem w powietrzu. Uzyskiwana "iskra" nie jest taka jak powinna. Wiem że kolor iskry ma być taki fioletowy i cienki. Ja mam łuk elektryczny gruby, jasny żółty i wygląda tak jak płomień ognia. Jedna elektroda rozgrzewa się...
Przecież ta świeca ma idealny kolor.
Po podlaniu benzyny nie złapał ani na ułamek sekundy. Przy okazji zdjąłem chyba tzw. "fajkę", by sprawdzić kolor iskry i jest ok. Gdzieś z tyłu głowy mam myśl czy mogło to stuknąć w cylindrze, np pierścienie. Może ktoś kto to robił, zrobił nieumiejętnie. Tylko czy przy np. strzeleniu pierścienia, tłok by pracował dalej czy stanął by od razu a maszyna...
cze,oj ten Simson;] kolor iskry na świecy ma być fioletowy.gdy zapłony wypadają to strzela po tłumniku. albo masz żle podłączone cewki albo mase tych cewek a przerwa powinna być 0,3mm a ja zawsze ustawiam 0,5.sprawdż sobie omomieżem kable od zaśilania zapłonu od cewek ;]]]
Iskra ma taki Niebieskawo biały kolor tylko teraz zauważyłem ze bardzo rzadko się pojawia.I jest bardzo krótka
Zapłon jest dobrze ustawiony 3mm przed GMP tak jak zaleca książka. Kolor iskry jest jasny fioletowy, a klin nie jest zerwany bo juz sprawdzalem. Wymienialem aparat zaplonowy, chyba 3 inne dawalem i dalej nic. Dodano po 40 Zmiana świecy tez nie pomaga.:cry:
No to mam pytanie bo mam problem ze swoim jonizatorem (inny schemat). Na jaką odległość skacze iskra i jaki ma kolor?
ok czarny kolor świecy a jaki kolor ma iskra i może za mała jest przerwa między nimi?
Kontrola kolor świecy, iskra. Ale to raczej nie gaźnik, tylko albo zapłon, albo coś żle poskładane i rozbierać.
Na stronie www.myzlab.pl było wyraźnie napisane, że zbyt duży prąd powoduje żółty kolor iskry, mój generator taką właśnie wytwarza, nie przynosi to jednak rezultatu. Powietrze nad łukiem jest bardzo gorące. Łukiem mogę do czerwoności zagrzać kroplę cyny co świadczy o dużym prądzie. Może napięcie jest zbyt niskie. Co powiecie na modyfikację uzwojenia...
No witam, trochę odkopałeś temat ale postaram się odpowiedzieć. Kolor iskry-niebieski, można też zastosować np. wodę z solą, wtedy łuk(bo to właściwie nie jest iskra) robi się żółto-pomarańczowy. Częstotliwość- bardzo wysoka-nie widać żeby migał czy coś takiego. Odsunięcie od siebie prętów-albo rozciągniecie iskry, albo jej zgaszenie przy zbyt małym...
Kolor iskry zależy też od transformatora wn, na jednym miałem krótką żółtą, na innym 2cm fioletowej (oba na 2x 2n3055). Żarówkę możesz kupić jeśli masz za co :D Wentylator i rezystory?? Jak podłaczyć? Jakoś nie widze tu żadnego problemu, podłączasz wentylator tak by chłodził tranzystory, oczywiście na napięcie stałe, najlepiej osobny zasilacz..... Nie...
Z wydechu? To, że nie spala benzyny i podczas prób rozruchu tamtędy ją wyrzuca. A jaki kolor ma iskra, na świecy?
Kurdę,widziałem. Teraz te wszystkie Romety i Junaki to Chinskie 4-ro takty.Wsadziłem tego Romka do jednego wora z nimi :-( Nie uszkodziłeś czasem uszczelniaczy na wale? Albo czy nie ma możliwości że ciągnie powietrze przez podział karterów? Sprawdź kondensator na przerywaczu. Jaki kolor ma iskra,jest niebieska czy czerwona? Swieca jest prawidłowa? Jeśli...
Normalne. Bywa tak że świeca jest z jednej strony jaśniejsza, z drugiej ciemniejsza. Wynika to z tego, w którą stronę świeca jest obrócona względem cylindra. Problem z odpalaniem na ciepło zapewne doregulowania składu mieszanki biegu jałowego (dysza L), chyba że jest problem z zapłonem (za słaba iskra).
Sprawdziłem i jest niby jak powinno byc Dodano po 2 Zmieniłem tez świece od kolegi ale kolor i iskra jest ok.
Nie odpala, jest iskra.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Iskra ma kolor taki niebiesko-fioletowy. Jaka długa? Sprawdź na samym kablu, bez świecy.
Wczoraj znalazłem chwilę czasu i zmierzyłem ciśnienie sprężania które było : 1-17 2-14,5 3-14 4-14 Żeby nie było paliwo odłączone podczas pomiaru . Dodam iż pomiaru mogłem dokonać tylko na zimnym silniku gdyż ,auto wczoraj już przestało palić. zalewa świece i tyle. Najbardziej mokre to 1 i 2 cylinder. Jak by na pierwszym cylindrze zawory były do regulacji....
Mam jeszcze jedno pytanie, jaki kolor powinna mieć iskra ?
A na samym kablu jak iskra wygląda? Jaki w ogóle ma ona kolor? Fioletowy?
Niebieski kolor powinna mieć iskra, a świeca powinna być kawa z mlekiem.
Nie iskra tylko kolor elektrod.
aha...dodam jeszcze że iskra jest bardziej koloru pomarańczowego, a czytałem gdzieś na forum że jak iskra ma kolor pomarańczowy to jest najsłabsza to prawda.?
Sproboj przeczyscic gznik. Lubi sie zatkac po dlugim postoju. A jakiego koloru byla iskra? i czy świeca była mokra?
Jakiego koloru sa te iskry?
Witam , najprościej wymienić moduł zapłonu , pewnie to tania rzecz i w każym sklepie takich pełno , jeżeli kolega nie chce wykluczyć innych możliwości i stawia tylko i wyłącznie na elektrykę , naprawiłem kilkadziesiąt silników i nikt nie ma problemu . O statnia rada : sprawdź cewkę wyzwalającą i ewentualnie ustaw szczelinę , sprawdź cewkę zasilającą...
według mnie sam kolor świecy jest podejżany- ma być "piaskowa" a sucha jest chociarz. (pojeździj nią troche, zagrzej dobrze i w tedy sprawdz), jaki kolor ma iskra?. Bo do końca nie rozumiem, kiedy Ci zapłon wypada? na wolnych obrotach, czy podczasz normalnej jazdy?. Kopci mocno, czy standardowo jak na jawe przystało?
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
Opiszę co zrobiłem.Na końcówkę cewki(która wchodzi w kopułkę)założyłem przewód i przyłożyłem drugą końcówkę do masy i pojawiła się iskra(przy próbie kręcenia silnikiem)tyle,że co ciekawe tylko do 1-1,5 cm od masy,kolor tej iskry też nie ciekawy bo wchodzący w czerwień....Sugerowałem się kopułką,ponieważ węgielek w kop.jest totalnie wytarty...Orientujesz...
Witam, mam problem z odpaleniem Husqvarny 51. Regulacja obrotów nie daje efektu. Świeca po odkręceniu jest mokra i iskra ma biało niebieski kolor. Jaka może być przyczyna.
Ja zaczął bym od najprostszych rzeczy, czyli: - Wyczyszczenie gaźnika (w szczególności dysz) - Sprawdzenie koloru nalotu świecy, iskry (kolor/przebicie) Długo ten quad już jeździ? Jeśli jest na gwarancji to oczywiście najlepiej oddać go na nią, niech sami się męczą - od tego są. Bez sprawdzenia chociaż tych elementów ciężko stwierdzić, co wymaga naprawy....
Czy sprawdzałeś po kolei wszystkie świece? Jaki kolor ma iskra? Ja kiedyś w vectrze sprawdzałem iskrę ale tylko na jednej świecy. Była mocna niebieska wiec stwierdziłem ze wszystko ok. Jak potem się okazało to była jedyna prawidłowo działająca:) Silnik się dławił. Co się okazało cewka była pęknięta. Radził bym jeszcze raz dokładnie sprawdzić układ zapłonowy....
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
jezeli na jednym garze to podejrzewam tak jak kolega wyzej pisze usterke mechaniczna. sprawdz czy ten gar chodzi tzn. czy jest iskra. to moze byc kabel WN. typ iskry? kolor? nastepnie szczelnosc cylindra + kompresja no i ubytki oleju?
Koniobójcza iskra jaki ma kolor? Masz pewność, że jest dość silna by przebić mieszankę sprężoną w cylindrze?
Już poprawiłem. Przewody: Niebieski i brązowy zasilanie 230V. Dwa czarne idą do silnika. Z tego co zauważyłem, iskry na komutatorze, (ale raczej to ma kolor łuku elektrycznego, a nie iskry) wydają ten dziwny dźwięk słyszany na powyższym filmiku. Ktoś coś poradzi?
Nie wiem jaki jest tam typ zapłonu.Prawidłowa iskra musi mieć kolor niebieski. https://www.paramotor.com.pl/regulacja-w...
To jest uzwojenie oświetlenia, fakt że dość słabe ale dostosowane właśnie do rowerowej instalacji - jedna żaróweczka 0,4A w lampie przedniej i jedna 0,1A w lampie tylnej. Kolor przewodu - biały. Do wyłączania silnika służy wyłącznik wpięty pomiędzy przewód niebieski a masę - jego zwieranie powoduje zanik iskry. Kolor przewodu masowego - czarny.
Bialy nalot raczej nie jest ok - uboga mieszanka. Poprawny kolor to bez/ kawa z mlekiem - sprawdz kolektor ssacy pod katem szczelnosci . Sama benzyna? W instrukcji świec ISKRa piszą prawidłowy kolor brązowy lub jasnoszary.
Witam, mam problem z kuchenką, jak w tytule, na gaz ziemny. Jeden ze średnich (bliźniaczych) palników nie zapala od iskry, lub zapala w szczególnych warunkach (gorący + mały strumień gazu). Od płomienia - w porządku - niewybuchowo. Palnik czysty, dekiel nieskorodowany. Zamieniałem - bez zmian. Kolor i przebieg iskry - taki sam, jak na innych palnikach....
Kolor diody?
Dzisiaj ustanowiłem przerwę impulsatora na 0,25 przy pomocy szczelinomierza bo na 0,35 było tak sobie. Iskra wygląda mi na jasno niebieski kolor, ale jest z nią tak, że raz jest, raz jej nie ma.
W takich przypadkach ja sprawdzam: 1) ciśnienie sprężania 2) simmeringi na wale pod kątem trzymania ciśnienia i podcisnienia tutaj to jest mało prawdopodobny przypadek bo zalewa świece ale może ma Pan możliwość coś takiego wykonać i coś się wyjasni 3) wszystkie uszczelki przed i za gaźnik iem oraz filtr powietrza i paliwa 4) kolor iskry na świecy-czy...
Kolego pewną ilość paliwa wstrzykuje się bezpośrednio do cylindra (po wykręceniu świecy) a nie do gaźnika. Po tej czynności i wkręceniu świecy uruchamia się silnik. Jeśli to nie pomaga, to należy sprawdzić, czy jest dobra iskra (kolor fioletowy). Jeśli jest dobra iskra, to sprawdzamy czy dochodzi paliwo do cylindra - świadczy o tym "zalana" świeca....
Na jaki kolor kopci? Nie czuć styłu spalonego oleju?
Odkerec swiece i pokrec starterem w zaleznosci od intesywnosci koloru iskry da sie to prosto swierdzic. Jesli ma brudny niebieski to slabo. bez obciazenia sprezaniem powinna miec filoetowy ladny kolor. Mozesz tez sprwdzic taka opcje choc malo prawdopodobne: kiedy odpalasz musisz nacisnac chamulec. jesta tam odciecie zaplonu jesli nie naciskasz chamulca....
I jak rozwiązałeś problem? Jeżeli nie, a motor ma duży przebieg to wymień krzywkę aparatu, zdejmij fajkę i sprawdź długość iskry, powinna mieć ok. 8mm, kolor jasno niebieski, słyszalny wyraźny trzask. Przyczyną słabej "cienkiej iskry" jest kondensator - utrata pojemności.
kolor iskry romet świeca kolor iskry simson kolor iskry
programowanie centrali zasilanie blaupunkt naprawa medion
zmniejszenie wymaganej odległości sprawy forum
Audi A6 C5 2.4 B+G 1999r - Kręci, ale nie odpala Schemat do Polkat WS-201 - gdzie znaleźć?