cze,oj ten Simson;] kolor iskry na świecy ma być fioletowy.gdy zapłony wypadają to strzela po tłumniku. albo masz żle podłączone cewki albo mase tych cewek a przerwa powinna być 0,3mm a ja zawsze ustawiam 0,5.sprawdż sobie omomieżem kable od zaśilania zapłonu od cewek ;]]]
A kolor jaki ma? Długa jest?
To znaczy, że masz za bogatą mieszankę lub uszkodzony zapłon. Jaki kolor iskry?
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Z wydechu? To, że nie spala benzyny i podczas prób rozruchu tamtędy ją wyrzuca. A jaki kolor ma iskra, na świecy?
Boblek77 to nie ten schemat. Poprawny znajduje się tu: http://www.skuteryostrow.home.pl/downloa... Układ jest bardzo prosty do sprawdzenia 1 cewka i układ połączeń.
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Swieca ma piękna niebieską iskrę pod cylindrem wymienialem tez uszczelkę jest nowa, kolor swiecy beżowy.
Niebieski kolor powinna mieć iskra, a świeca powinna być kawa z mlekiem.
Błażej No to już wiem że idę w dobrym kierunku ale gdybyś miał ocenić to twoim zdaniem jak kolor mojej świecy wygląda? Proszę wypowiedz się na jej temat.
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
Mieszanka to 1,5:50 czyli 150ml na 5l ( jest na dotarciu) świecą ma kolor brązowy. Jest to chyba jedna z najtańszych świec ,,iskra” miałem bosha nie wkręcał się czasem na obroty, a na ngk przerywał
Sprawdź co jest powodem gaśnięcia czyli czy ma później iskrę czy to wina paliwa. Stan nowej świecy też nie jest tu bez znaczenia , no i kolor iskry jest bardzo ważny. To może być cewka lub kondensator przy aparacie zapłonowym z tym że nie pamiętam czy s51 nie był już na module. Trzeba szukać
0,4 mm jest to maksymalna przerwa a minimalnej nie ma mają się stykać a zapłon ma być ustawiony na 1,8 mm przed górnym martwym punktem. czyli mówiąc prościej jak tłok jest 1,8 mm od górnego punktu to ma nastąpić początek rozwierania styków przerywacza wtedy następuje przeskok iskry. Iskra musi być cienka i koloru niebieskiego dla porównania zobacz jak...
kupiłem cały kompletny silnik od nowszego modelu tam w nim bylo 12v a w moim obecnie jest 6v.od iskrownika wychodzi o 1 kabel wiecej niz mam w simsonie i nie wiem gdzie go podłaczyć iskra jest ale bardzo slaba. Podłoczyłem kable zgodnie z kolorami co wychodziły z iskrownika do simsona i nic został mi jeden niebieski nie podłoczony ale iskry nie było...
Kolor tego modułu to kremowy, nie wiem jak wygląda oryginalny i nie wiem dlaczego nie pali jak ma iskrę. Zapłon mam ustawiony na znaki iskra jest. Cewka zapłonowa nowa. poracie coś. a dzisiaj zauważyłem ze te pokrętło co jest na module jak przekręcę powyżej 4 kreski to niema iskry, tylko na tym odcinku od 0 do 4 jest a dalej nic .
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
Na zdjęciu widać, że masz zamontowany chiński stator elektronik, chyba że ktoś wymieniał przewody na statorze używając chińskiej podróby o innych kolorach przewodów, przeznaczonych do elektronika. Natomiast w pojeździe była standardowa instalacja 6V z zapłonem na przerywacz. Oba przedstawione wyżej schematy nie dotyczą tego modelu.
Witam, mam problem z simsonem potrzebuje wiedzieć jakie kable podpiąć żeby posiadac iskrę nie interesują mnie swiatłą i inne takie. Jakie kable najlepiej to kolory . Proszę o pomoc.
No jak nie mógł odpalać to może zapłon przestawiony ale sprawdzałeś ustawienie? Miałem raz taki przypadek, ustawiałem na znakach co wcześniej było ok, myślałem że kondensator. Wymieniłem i to samo. Okazało się, że zapłon źle ustawiony. Palić palił różnie. Drugi przypadek, najczęściej w ogarach. Jak się zagrzał to ciężko było odpalić, winny zawsze był...
Pierwsze to sprawdź połączenia masy. Jak niema masy silnika to dorób kabel od wkrętu pokrywy sprzęgła przy kopniku do punktu masy ramy. Spróbuj coś takiego. Odepnij wiązkę kabli silnika a w zasadzie chodzi o kabel brązowy (taki był oryginalny kolor). Przyłóż złączkę kabla na odległość ok 1 mm do obudowy silnika. Obracając ręką koło magnesowe tam i z...
Po tym jak Simson zgasł gaźnik byl dokładnie wyczyszczony nic to nie dało. Zmieniałem na taki sam model gaźnika bo akurat miałem sprawdziłem czy rozmiar dysz się zgadza dalej nie odpalił. Paliwo z kranika leci bardzo ładnie.Później "bawiłem" się przy zapłonie zmieniałem kondensator przerywacz sprawdziłem cewkę zapłonową wszystkie kable wychodzące z...
Witam. Nie ma w elektroniku cewki zapłonowej w elektroniku jest cewka ładująca CDI pin 3 kolor przewodu jak pamiętam niebieski. WAŻNE NIE PODŁĄCZAĆ DO MODUŁU CDI ŻADNYCH NAPIEC STAŁYCH -Z AKUMULATORA!. Cewki pod magnetem (stojan) najczęściej składają się z 3 uzwojeń - -prądowa około nawinięta przewodem o średnicy 0.8mm do zasiania instalacji elektrycznej...
postaram sie po kolei odpowiedzieć na Twoje pytania. 1). Cewka powinna być oryginalna. Zamiana, którą proponujesz nie ma specjalnego sensu. 2) sprawa pomiarów. Oczywiście, że jest inna metoda. Śrubokręt jest to dosyć niedokładny sposób mierzenia. Do tego celu służy specjalny mikrometr zegarowy wkręcany zamiast świecy i mierzący z dokładnością 0,01mm....
Mam simsona ktory jak jest zimny to zapali za pierwszym no moze czasami za drugim i pracuje jak powinien ( no moze troche czasami szarpie ) ladnie sie wkreca na obroty i schodzi, ladnie trzyma niskie obroty. Lecz po przejechaniu 2 km simson czasami gasnie na wolnych obrotach. Gdy sie go popiluje na wysokich to jak mu sie odejmie manetki to gasnie i...
Ok tak zrobie i dam zdjęcie. Dodano po 1 Zrobiłem tak ale trudno go było utrzymać na jednakowych obrotach bo gasł. Świeca miała kolor czarny (zwykły) na focie nie było bardzo widać.Sprawdziłem czy ma iskrę bo nie chciał palić miał dużą ładną iskrę ale paliwo nie dochodziło wstrzyknąłem ze strzykawki benzyny odpalił na kopa i przejechałem można powiedzieć...
Dziękuję za pomoc dzisiaj sprawdzę to co napisałeś i odpiszę. Dodano po 10 Upewnij się, że na jednym z wyprowadzeń cewki butelkowej WN jest dobre połączenie z masą. Do drugiego wyprowadzenia cewki w celach testowych podłącz bezpośrednio brązowo-biały (czy coś w tym kolorze) przewód wychodzący z iskrownika i iskra ma się pojawić ;) A jak chcesz zgasić...
Co prawda nie zamontowalem jeszcze zapłonu ale zadałem w zwiazku z moim problemem pytanie, pomocy JackMotors gdzie zakupiłem zapłon. Otrzymalem prawie natychmiastową odpowiedź, którą cytuję: "Czasami na modułach wtyczka odpowiadająca za gaszenie silnika również opisana jest jako "VERGE" - jest to skrajny konektor i jego należy potraktować jako "STOP"....
Aby rozwiać wszelkie wątpliwości: Silniki dwusuwowe stosowane np. w simsonie, skuterach, itp. są silnikami wysokoobrotowymi ! Fakt, że osiągają ponad 10000 obr/min jest czymś normalnym. Na przykład, mój Zipp Quantum (seryjny silnik dwusuowowy 50cm³) rozkręca się do obrotów 13000 obr/min. Zaś wolne obroty zależą m.in. od koła zamachowego, konstrukcji...
Masz jeszcze trochę paliwa nie rozmieszanego z mixolem? Dodano po 2 A iskra jakiego koloru? Ja obstawiałbym źle wyreglowany gaźnik albo przesadzony mixol.
Witam, wiem że temat był wielokrotnie poruszany jednak w żadnym z wątków, choć podejmowały mój problem nie znalazłem rozwiązania. Otóż mam Simsona SR50 wymieniałem "Magneto" i to co pod nim czyli cały układ cewek i impulsator czy iskrownik nie wiem jak to dokładnie się określa. i po tej wymianie nie mam iskry, pomóżcie jak podpiąć te 5 kabli, schematy...
iskry simson simson iskry kolor iskry
wymiana uchwyt wiertarski deska rozdzielczy iveco lodówka bosch rozszczelnienie
kluczyk kodowanie ascom zasilacz
Skoda Rapid 1.4 TDI 2016 vs Toyota Yaris 1.0 VVT-i 2014 – wybór auta przy 200 000 km Audi A1 1.6 TDI 2014 Francja – co sprawdzić i wymienić po imporcie?