Kolego a sprawdziłeś wypadaniem zapłonu może okazać się również brak kompresji na cylindrze lub uszkodzony wtrysk paliwa ;) .
Dzisiaj zdjąłem odmę i jej ścianki były pokryte mazią koloru musztardy ale była drożna. Załatwiałem też że olej śmierdzi benzyną. Cały czas też słychać to dziwne syczenie jak pompa chodzi. Jakieś pomysły puki nie skołuje manometru do sprawdzania kompresji w cylindrach.
Dziękuję za podpowiedź jutro zmierze, a poniżej normy jakie może być? Dodano po 4 Jak będzie poniżej 10 to co głowica do roboty będzie?? Dodano po 2 ToJestNick"]Jak to benzyniak... 10/12 bar czasem nawet a jak będzie poniżej 10 to głowica do roboty będzie??? Najważniejsze aby na każdym cylindrze kompresja była równa a rozbieżność nie większa niż 0,5...
zacznij od sprawdzenia kompresji na cylindrach. do sprawdzenia również zapłon i jego korekta z ECU.
Na takiej kompresji silnik powinien jeszcze pracować, ale po odpaleniu pewnie w jakimś stopniu będzie kulał.
Zacznij od pomiaru kompresji.
Napięcie podawane na ten wtrysk 10.5V. Na 2 wtrysk ten dobry też 10.3V. Panowie nie wiem co jest grane ale wyciągnąłem wszystkie wtryski bez odłączania od zasilania, silnik obracając go rozrusznikiem, na wszystkich wtryskach podawane było paliwo, po kolei oczywiście. Krótkie wtryśnięcia paliwa. Co wy na to teraz ? Mechaniczna usterka silnika... zapewne...
Brak ciśnienia(w cylindrach) pewnie opadają zawory.Ja u siebie wymieniłem całą pompę oleju(ale mój to scoda)
Brak kompresji uzasadniający nie palenie cylindra, słychać już przy pracy rozrusznika.
Jak nie masz kompresji to może uchodzić przez pierścienie albo zawory.
Sama wymiana uszczelki pod głowicą, nie ma się nijak do zużycia paliwa. Istotne jest to z jakiego powodu została wymieniona i co oprócz niej się jeszcze mogło stać. Mierzyłeś kompresję na cylindrach? Czy po złożeniu silnika była przeprowadzana regulacja instalacji?
Jeżeli nie Widzisz potrzeby zmiany miejscami wtryskiwaczy tak jak koledzy piszą to znaczy że nie masz dostatecznej wiedzy. Koledzy próbują ci pomóc i wyeliminować usterkę bez kupowania części a ty swoje. Wypadanie zapłonu jest to brak detonacji lub nieodpowiednia detonacji na cylindrze. Czyli jednym słowem potrzeba jest odpowiednia kompresja ilość powietrza...
Wszystko sprawdzone kompresja jest.Nadal auto trudno odpala dodam ze czasem jak zaskoczy to chodzi 2 cylindrach,po zgaszeniu i odpaleniu działa na 4 nie rozumiem ?
Miałem taki przypadek w Astrze H, powodem braku kompresji był krzywy wałek rozrządu. Po wymianie wałków wszystko wróciło do normy
Mega głupie pytanie, po co myłeś silnik? To pokaz mody czy co? Myjąc ciepły silnik, robisz jemu "szok termiczny" mogło coś nawet fizycznie w nim strzelić(głowica itp), nie tyle co tylko przewody, cewka itp zalane. Teraz w pierwszej kolejności należało by wg mnie sprawdzić kompresje na każdym cylindrze, a jak to potwierdzi że coś w silniku "strzeliło",...
Sprawdziłem kompresję w cylindrach: 1. 13,5 2. 13,5 3. 13,2 4. 11,5 - akumulator już chyba padał, bo drugi pomiar to 9,5 Pojeżdżę na PB i wrócę niebawem do tematu.
Ponieważ najczęsciej błąd pojawiał się na cylindrze 2 to też przekładaliśmy wtryskiwacze miejscami i stwierdzone zostało, że są w porządku, poza tym drugi elektryk miał kompa jakiego używa sie w aso i nieprawidłowości dotyczących wtrysków nie wykryło, bynajmniej mi nic nie powiedział o tym (niewiem czy tym komputerkiem można to wykryć), a kompresje,...
Ja nie maiłem tyle szczęścia. A czy te silniki z roku 2005 nie miały jakiejś wady fabrycznej związanej z tymi śrubami? U mnie sytuacja prawie identyczna. Silnik Z12XE bez instalacji gazowej. Najpierw pojawiło się to terkotanie które znikało po 3-4 sekundkach czasem trochę dłużej. Myślałem, że to ten demonizowany łańcuszek rozrządu. Nie było żadnych...
Silnik na filmie za równo pracuje ja na tak niski wynik kompresji. Wynik 4/0/8/3 to już mega problemy z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach (telepanie/wypadanie zapłonu). Tu wygląda na kompresję co najmniej 9 na wszystkich cylindrach. Bardziej z tym olejem to oplowski problem skończonych pierścienie olejowych lub rys na cylindrach. Niestety wymiana...
Zakładam że zatankowałeś właściwe paliwo 1.Sprawdź kompresję - jeżeli cylindry są wypłukane paliwem nie odpali. 2.Błędy - jeżeli w pojawiają się P0300, P0301......P0303 sterownik silnika może odciąć paliwo (żeby nie wypłukać cylindrów). 3. Wymień lub wysusz mokrą świecę (jeśli jest "przebita" suszenie nie pomoże) 4.Jeżeli brak kompresji - uszczelnij...
Kolego podaj proszę numer błędu, a co do kompresji, zdecydowanie masz przestawiony rozrząd i obawiam się,że jeśli był "dziwny odgłos z silnika" to głowica do zrobienia. Jeśli nie sklepało rowków pierścieni... może na rozruszniku do tego nie doszło...
Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na pytania jaka jest kompresja i na ilu cylindrach pali, póki co sprawdzę czy rozrząd jest dobrze ustawiony u mechanika, oraz poproszę o sprawdzenie ww. rzeczy. Dziur na wężu nie ma, przewody były wymieniane rok temu ale świece z tego co wiem nie. PS: Dziękuję za odpowiedz
Poziom płynu może się podnieść gdy będzie dostawać tam albo olej albo ciśnienie z cylindra. musisz odkręcić korek i sprawdzić konsystencje i czy nie pływają w nim takie plamki tłuste jak oka w rosole, tak dowiesz się czy olej się nie dostaje do borygo czy czym tam chłodzisz silnik. Jeśli tych plamek nie będzie to odpal auto i popatrz do zbiorniczka...
juz ;) zrobione Powód był dość głupi i banalny . Dodano po 3 niewiem jakim cudem ale problemem była turbina. 100% usterka naprawiona łopatki sie zapchały i zostaly zablokowane zwykły kawałek drucika oraz troche czasu by dostac sie do wszystkich elementów i problem zniknął podczas gdy samochód wchodził naw 2000+oborotów wraz z powietrzem z turbiny leciał...
Podmieniłem przepływkę na Magneti Marelli ,pomiar napięcia na niej zgodny ze specyfikacją.Wymieniłem sondę lambda na NGK,oscyluje w zakresie 0.1-0.9 na wolnych obrotach i na podniesionych do 3000.Zrobiony reset O2 bloków BLM. Ciśnienie na listwie sprawdzone (z odpiętym podciśnieniem ma wartość 3.0 Bar)Wtryski wyciągane ,wyczyściłem i sprawdziłem (drugi...
Witam, mam problem z autem. Opel Corsa B, 1.4, 94r., 60km. Gdy kupiłam Corsę silnik pracował nierówno, ale były założone 3 świece dwuelektrodowe i 1 jednoelektrodowa więc pomyślałam, że wystarczy zmienić świece, kable zapłonowe i problem zniknie. Niestety się nie udało. Tzn. świece zostały wymienione (na wszystkie jednoelektrodowe - tak doradzili w...
Witam. Po nocy autko nie odpala (sprawdzona iskra i brak na 4 cylindrze). Po ogrzaniu samochodu około 7C na dworze autko odpala i iskra jest na każdym cylindrze. Jak była jesień to po dużych opadach autko też miało problem odpalić (wydawało mi się że to popękane gumy na cewce więc je wymieniłem). Niestety już nie było tak ciepło aby sprawdzić czy przy...
No więc zdjąłem już głowicę i co się ukazało? A no przedmuchana uszczelka pod głowicą i czyściutki wymyty wodą czwarty tłok. Więc myślę że zrobię porządek z głowicą i będzie dobry silnik. Przebieg to ponad 280 tyś. km. ale to już drugi silnik w tym aucie z tego co mi wiadomo. W poniedziałek wiozę głowicę do splanowania, dotarcia zaworów ( na trzecim...
Witam serdecznie. Otóż od ponad roku posiadam silnik od opla corsy B 1.5D bez turbo zamontowany w własnej konstrukcji. Silnik mam minimum elektroniki, nawet można by rzec, że wcale jej nie ma więc konstrukcja niby prosta jak budowa cepa. Na pompie wtryskowej znajduje się elektrozawór "stop" na którego wystarczy podać napięcie i silnik pali. Problem...
Witam. Potrzebuje pomocy, nikt nie wie co to jest. Silnik nie ma mocy od dolu do jakos 3tys obrotow i wali jak mlotkiem, czestotliwosc sie zwieksza gdy obroty ida w gore a po 3 tys jakby sie odblokowywal i idzie jak petarda zamyka budzik. Wtryski inne sprawdzone, glowica po regeneracji bo jeden zawor byl zgnieciony jak by cos wpadlo do cylindra i tlok...
filtr paliwa parę razy ponad 300zl za wszytskie To się ciesz bo do Punta to by Ci starczyło na jeden i to w zamienniku... w Astrze masz wymienne wkłady - dobrze założyłeś uszczelkę, nie jest popękana? regeneracja popy wtryskowej ponad 2500 złotych Po co? Jakie były ku temu przesłanki? ...i jeśli chodzi o ścisłość to w tym aucie nie ma pompy wtryskowej,...
Kompresja była sprawdzana u pierwszego mechanika ,na wszystkich cylindrach były około 2 bary. O zdejmowaniu głowicy mówil mi aktualny mechanik, ponieważ musi być zabielona szlifowaniem. Pierwszy mechanik wstawia do warsztatu, gdyż teren jest ogrodzony, ale brama otwarta. Z tym zerwanym klinem to była wstępna ocena. Zasadniczym pytaniem moim jest: czy...
Mam problem z silnikiem 1.3 cdti 55kW w Corsie C. Problem zaczoł się zimą. Auto nie chciało odpalać a jak odpaliło to strasznie dymiło na biało (czuć niespaloną ropę). Okazało się ,że wtryskiwacze leją wiec je zregenerowałem. Auto dalej dymiło więc okazało się,że jest kompletny brak kompresji na 1 i 4 cylindrze. Zrobiłem remont silnika i trochę sie...
Zamierzam wymienić silnik w Corsie z 95r. czy mogę zamiast fabrycznego 1.4 16v X14XE zamontować 1.6 16V X16xe np z Tigry? 18tys km temu zrobiłem kpl. remont silnika, (szlif wału i korb na 1-szy, nowe tuleje cylindrów+pierścienie nominał, kpl zaworów+ nowy rozrząd) ale stopniowo silnik podupadał na zdrowiu i teraz po pomiarach wiem, że nie mam kompresji...
Od kilku dni walczę z tym samochodem (Corsa B 1.0 z 1997r. 180tyś. km. na liczniku) żeby odpalił. Problemy się zaczęły jak jechałem drogą szybkiego ruchu i po prostu jak by mu odłączył zasilanie (światła, licznik, silnik) wszystko zgasło ale siłą rozpędu czy rozrusznika, nie pamiętam udało się go uruchomić. Działo się tak jeszcze ze dwa razy nawet po...
Witam, 19 Marca 2013 roku zadałem pytanie odnośnie wymiany silnika w Corsa C 1.0 Auto posiadam do dziś, siedem lat temu kupiłem drugą głowicę i nawet założyłem hak i tak przejeździła ze mną ponad 140 tyś km bez dotykania serca pijąc do 0,7 litra oleju pod obciążeniem na 1000 km. Jednak jak na złość 26 czerwca tego roku przy przebiegu 212 tyś km straciła...
Chciałem poprosić o pomoc w zlokalizowaniu stukania w silniku 1.2 Ecotec o oznaczeniu Z12XE. W silniku wcześniej wymieniono pęknięty zawór wylotowy na trzecim cylindrze. Silnik pracuje równo, trzyma moc (kompresja między 13,5 a 14 bar) i dymi na siwo, ale nie wiem czy dużo zużywa oleju. Do tej pory wykluczyliśmy popychacze hydrauliczne, wymieniliśmy...
Witam, tydzień temu pojechałem do sklepu 1km ,corsa stała całą noc no dworze więc jej nie gasiłem… Gdy wyszedłem ze sklepu widziałem tylko kłęby niebieskiego dymu. Stwierdziłem ,że to pewnie uszczelka pod głowicą, więc kupiłem wszystko i w czwartek zdjąłem głowicę ,w piątek dałem do splanowania i wieczorem poskładałem wymieniłem gumki ,dotarłem...
Hej, widzę że chyba nikt nie korzysta z tego forum :P Chciałbym podzielić się z Wami moimi następnymi krokami jakie podjąłem. A więc: 1. Wymieniłem cewkę zapłonową na nową (używaną), dzięki której silnik przestał się trząść. Wcześniej delikatnie się trząsł, więc byłem przekonany, że 3 cylindrówki tak mają. Z ciekawości pojechałem zobaczyć nową cewkę,...
Mam kłopot z samochodem Opel Corsa C Z18XE. Na wolnych obrotach samochód nie pracuje równo, a podczas rozpędzania czuć jakby dziurę w obrotach. Sprawdziłem: 1. Rozrząd - ustawiony prawidłowo 2. Kompresja - poprawna (po ok. 13 bar na każdym z cylindrów) 3. Pompa paliwa - sprawna, ciśnienie w porządku. 4. Błędy - P0170 - Lean exhaust 5. Skasowane wartości...
Z tego co czytałem w sieci to jest dość powszechne zjawisko. Wada napinacza i łańcuch się urywa. Po odkręceniu pokrywy można zobaczyć czy uderzał o obudowę bo widziałem kiedyś takie zdjęcia w sieci jak ktoś miał "wżery" od łańcucha w tym silniku. Ale moim zdaniem u Ciebie to alternator jeśli po zdjęciu paska jest oki. Dodano po 8 A z tego co się dowiedziałeś...
Dobry wieczór, od kilku dni mam problem z Oplem Corsą C1.0 43 kW, Z10XE, 2003, 190 000 km. 1. Objaw 1 (9 dni temu): Dławienie silnika podczas ruszania ze świateł (ale nie przygasanie), opóźniona reakcja na pedał gazu, przy 90 km/h i próbie przyśpieszenia brak mocy, wibracje auta, lekki kangur. Brak check engine. Metodą gaz hamulec wystukany błąd P0130....
Pisze nowy temat bo są podobne ale nie z takimi objawami, albo nie rozwiązane. Proszę oczywiście o porady co mogę zrobić, sprawdzić bo nikt nie jest wszystko wiedzący. Objawy: Po spokojnej jeździe jak ostygnie odpala po chwili i nie kopci(może czasami ale bardzo mało na biało) Po normalnej jeździe już po 3 godz. od postoju auto odpala po chwili ale...
kompresja cylinder corsa cylinder cylinder corsa
domofon analogowy podłączyć przedwzmacniacz gramofon phono naprawa centralnego zamka renault
klapka lodówka samsung pyronix matrix
Ciepło między drzwiami lodówki a zamrażarki - normalne czy usterka? Omijanie immobilisera a podłączenie pompy paliwa