Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Szybciej chyba wyjdzie przełożyć pompę niż dobierać się ta do zaworu. W Twoim silniku najpewniej nie miałeś luzów zaworowych i przez to brak kompresji.
Zrobiłem 211 km i jest poprawna ale bieg jalowy nie równy zero błędów Może by kompresję sprawdzić?
Sprawdź ciśnienie sprężania -wygląda to na problem z kompresją.
Trzeba zacząć od hydropopychaczy. Przy napompowanych kompresji nie będzie.
Kompresja jest na ciepłym, zimnym i na gazie Jak sprawdzałeś tą kompresję?
Tzn poluzuj śruby pod samochodem tak abyś wyeliminował zapchany tłumik. Jaką ma kompresję?
Sprawdź czy EGR nie jest otwarty i nie dusi go spalinami Sprawdź też kompresję.
Sprawdzałeś kompresję ?
Wtryski podmień miejscami, sprawdź kompresje i wszystko się wyjaśni.
Kompresja 3 . Wymienić pierścienie???
I nie wiem gdzie szukać przyczyny Na początek podaj jaka jest kompresja.
No to teraz sprawdź kompresje.
Kolego to na co czekasz mierz kompresje.
(pomiar robiony na zimnym silniku z otwartą na max przepustnicą) Ten motor jest na valvetronicu. czyli? Chodziło mi o to że pedał gazu był na maxa wciśnięty w podłogę podczas pomiaru kompresji.
Proponuje poszukać kogoś z takim speedem i sprawdzić inny moduł. Zmierz kompresję.
Kompresja 14:17:14:17 BAR. Aż dziwne że ten HDI jeszcze odpala przy tak niskiej kompresji.
Rozrząd ustawiony na kołki - kompresja jest.
Ten sterownik działa w ten sposób, że jak wykryje wypadanie zapłonów to odcina sterowanie danego wtryskiwacza aby paliwo nie przedostawało się do układu wydechowego m.in. żeby chronić katalizator. Tak więc u Ciebie zanik sygnału wtryskiwacza jest najprawdopodobniej następstwem innej usterki, która powoduje wypadanie zapłonów np. uszkodzona cewka czy...
Pytanie, czy przyrząd którym mierzysz jest kalibrowany chociaż fabrycznie i pokazuje wiarygodne wyniki. Jeśli nie jest to tylko wskaźnik warsztatowy. Cytując "W przypadku silników benzynowych prawidłowa kompresja powinna wynosić od 7 do 9 barów, dla diesli zaś od 14 do 23. Przyjęło się, iż różnica pomiędzy poszczególnymi cylindrami może wynosić maksymalnie...
Kompresja 13bar na każdym cylindrze
no właśnie czekam na przesyłkę, zamówiłem tester, ale mam wątpliwości czy by grzdyl tak ładnie odpalał przy braku kompresji?
Auto ma przejechane 135kkm sam silnik też z zewnątrz wygląda dobrze tyle że to Anglia a tam dbałość o samochody tak jak i mechanicy nie są dobrą stroną 🤔 też się tego obawiam że dół silnika będzie kiepski no ale spróbować trzeba słupek jest dość drogi a i tak nie wiadomo co się kupi :| A może się uda i coś z tego wyjdzie😉 Takie pytanie...
Podkręć trochę bieg jałowy powinien być 775+_100 a z klimą 850+_100. Silnik ma trochę kilometrów więc się nie dziw czas na małe regulacje.Zawory, pompa, wtryski, kompresja.
Moze być widać wode w oleju jak cos sie podzieje ale to raczej jak mechanik ogladał to by zobaczył ? Mozesz sprobować zamienić cewki pomiedzy cylindrami jesli da się przepiac sterowanie - zobaczysz czy jest dalej na tym samym cylindrze ? Można by tez pomierzyc kompresje .
Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach Popieram. U mnie był identyczny objaw w C3 1.4B+G i finalnie okazało się, że brak kompresji na ciepłym.
może warto by było sprawdzić kompresje wtryski
ciężko powiedzieć ponieważ minęło trochę czasu i już nie pamiętam ale złożycie na pewno nie było na poziomie 1l/1000km. Teraz mam około 0.7l na 5000km (kompresja 11bar na każdym cylindrze)
I kompresję/drożność wydechu.
Klin koła zamachowego się ściął. Mówisz o tym klinie co jest przy magnecie??? A olej to nie wie jaki jest ale jakiś na pewno do 2T, ja nie robię mieszanki od tego mam pompkę co sama dozuje olej. Jakoś nigdy jak przykręcałem to szpilek na chama nie dokręcałem. A kompresji to nie mam jak sprawdzić. Jest jakiś domowy sposób na sprawdzenie kompresji???
To wyślij szefową do apteki,niech kupi 4 duże strzykawki,4 ciekie wężki równej długości,podłącz pod przelewy wtryskiwaczy i odpal auto na 4 min,jak wtryski dobre powinno być mniej więcej po równo,odchyłko30-40% są do przjęcia Test kompresji też by sie przydał
Peugeot 407 1.8 benzyna niechodzi 1i2 cylinder nie ma wypadania zapłonu jest kompresja na wszystkich błędy jakie są to czek i esp
A jakie wartości kompresja, paliwa czy iskry?
najpierw sprawdz kompresje, auto ma gaz?
To dla mnie najważniejsza informacja :) Założyłem świece NGK. Przewody raczej ok, chociaż pewnie i tak je wymienię. Podejrzewałem cewkę, ale iskra jest na wszystkich cylindrach (przy czym na jednym wyraźnie mocniejsza). Biorąc pod uwagę wartość samochodu nie uśmiecha mi się dochodzenie do przyczyny usterki metodą prób i błędów, bo wszystkie próby kosztują......
To znaczy na którym teraz wypada ? Na jednym czy na więcej niż jednym ? A jak świeca na podejżadnym cylindrze wygląda ? pomiar kompresji był ?
Peugeot 407 2.0HDi RHR Siemens brak mocy i pomysłów ;) Dolot szczelny, przepustnice ciepłe/zimne niepoobrywane, chodzą ok, EGR zaślepiony, wydech drożny (screen z pomiaru ciśnienia różnicowego), podciśnienie sprawdzone i szczelne, wartość wymagana i rzeczywista położenia sztangi pokrywa się niemal idealnie. Turbo późno wstaje (wykres), auto jest mułowate....
Witam 1. Silnik ma dobrze pracować a nie dobrze wyglądać. Dawno kupiłeś to auto? Wypadanie zapłonu to nic dobrego. 2. Cewki i świece sprawne? 3. Wtryskiwacze sprawne? 4. Sprawdzałeś kompresję na cylindrach?
Kompresja sprawdzona? Co się dzieje po zdjęciu przewodu ze świecy a co po wykręceniu świecy? Sprężyny zaworów sprawdzone?
ECU też wymieniony. Wszystkie kostki sprawdzone. Z lampą może być problem bo nie mam. Sprawdzę kompresje i ciśnienie zegarem.
Ustawić poprawnie rozrząd i zmierzyć kompresje na każdym cylindrze.
Dziękuję za odpowiedzi. Czy przed sprawdzeniem kompresji jak i szczelności należy przygotować jakoś silnik, np wyregulować zawory?
Pytanie, czy kompresja 11,8 nie wynikała z uszczelki? Dorzucę jeszcze jedną zmienną do kompresji - w tych silnikach lubią się przywieszać zawory. Jest środek do czyszczenia zaworów - projektowany pod przypadłość silników FSI - i w miarę pomaga (u mnie było wypadanie zapłonów i szarpanie na zimnym, a po 1 aplikacji czasami lekkie szarpanie jedynie na...
Pomiar kompresji prawdę Ci powie.
Komunikacja z BSI nie ma tu nis do rzeczy. Masz dostep do ECU, wiec zobacz parametry biezace. Czy sa jakies bledy? Objawy wskazuja troche na slaby punkt tego silnika z poczatku produkcji - wypalanie zaworow. Sprawdzilbym kompresje. Pozdrawiam,
Ile bylo kompresji? rozrzad byl robiony? jaki nalot?
Jaka powinna być kompresja w silniku 2.0 HDI RHK Wstępna ocena dostępnych informacji: Pytanie dotyczy prawidłowej wartości kompresji w silniku 2.0 HDI RHK. Silnik ten jest jednostką wysokoprężną stosowaną w samochodach marek Peugeot i Citroën. Kompresja w silniku diesla jest kluczowym parametrem, który wpływa na efektywność spalania i ogólną wydajność...
carrot dobrze pisze, ale ja jednak zacząłbym od sprawdzenia popychaczy. Już kilka razy to przerabiałem... Tak one wyglądają: http://obrazki.elektroda.pl/4169428200_1... A do autora mam pytanie, jak nagrzałeś silnik, skoro kompresji brak?
Nie trza było ustawiać rozrządu bo na zamkniętych zworach są przedmuchy ze świecy w dolot. Na każdym 0 bar sprężania. Zresztą silnik kręcił tak jakby bez kompresji już na początku.
Trzeba zmierzyć "kompresję" ciśniecie na cylindrach.
Witam, mam problem z Peugeot 207 1.6VTI 120 KM. Po ostatniej jeździe wyskoczył check i tak jakby auto chodziło na 3 cylindry. Podpięliśmy komputer, to jest wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Gdy usuwamy błąd, auto chodzi normalnie i po chwili check wywala, wentylator się włącza i auto chodzi na 3 cylindry. Byłem u mechanika, to zmierzył mi kompresję,...
Pomiar kompresji trzeba zrobić, będziemy wiedzieli więcej.
układ wtryskowy po vin wychodzi że BOSCH elektromechanik powiedział że akumulator i rozrusznik są dobre mówi że problem tkwi w czymś innym bo samochód kręci tylko już po odpaleniu zaczyna dymić i nie wchodzi na obroty gdy już sie nagrzeje odpala cały dzień dobrze Co może być nie tak??? A jakie bedą wskazania jak bedzie zła kompresja silnika
Sprawdziles chociaz czy rozrzad dziala? Od tego bym zaczął, a podobno Auto bylo u mechanika i stwierdzil ze moze byc slaba kompresja
Sprawdzić prad rozruchowy akumulatora, szczelność układu paliwowego czy sie nie zapowietrza, najlepiej z butelką na krótkim obiegu, pobór pradu przez swiece, kompresję-luzy zaworowe.
Samochód dławi/dusi się podczas jazdy ostatnio gdy dojdzie temperatura silnika do 70oC i przy 90oC A sprawdzali kompresje na ciepłym silniku?
Sprawdź czy węże od wody nie robią się twarde, jeśli będą twarde to może oznaczać że kompresja dostaje się do płynu.
Zły otwór na kole zamachowym znalazłeś? Zrób mu ustawienia pierwotne czy kasowanie adaptacji. Zmierz jeszcze raz kompresję. Te silniki są specyficzne.
Kompresja, sczelnośc głowicy, zaworów, luzy zaworowe.
Ja bym proponował sprawdzić kompresję. Może pierścionki są już zużyte...
Tylko najgorsze w tym jak sprawdzić który wtryskiwacz leje za dużo? Tu nie o to idzie który leje za dużo, tylko który jest nieszczelny. A kompresję też warto sprawdzić.
W tym rzecz że niema żadnych błędów :-) i to jest najśmieszniejsze. Dodano po 1 JAKBY KTOŚ ZASUGEROWAŁ sprawdzenie zaworów i kompresji to jest - OK
Oj, panie MadaFak, obyś pan się nie zdziwił, w tym samochodzie akurat ma z kompresją do czynienia i to dużo. Tam nie ma czujnika tylko jest badane napięcie przy którym następuje wyładowanie na świecy. Radzę poszukać, było o tym na elektrodzie i nie tylko. Ten problem w tym samochodzie może powodować: - świece - cewka - kompresja - usterka kompa - usterka...
Tak więc wracamy do podstaw. Proszę podaj mi ciśnienia; turbo, CR, oraz kompresja na garkach. Umiesz to pomierzyć?
wymien podkladki pod wtryskiwaczami
Sprawdzanie świec żarowych żarówka - akumulator to nie jest dobra metoda w przypadku zwartej świecy żarówka również zaświeci , użyj amperomierza lub wykręć i sprawdź . Zapach nie spalonego paliwa to problem kompresji lub wtrysków , błędy jakieś są ?
Jaki ma przebieg ten silnik, o kompresję nawet nie pytam, bo nie mierzyłeś?
A kompresja na tym cylindrze jest? może tłok uległ wypaleniu przez lejący wtryskiwacz.
Wykrycie fazy zintegrowanej to cewka albo świece. Ewentualnie kompresja, ale to już by były inne efekty towarzyszące...
Kolego w silnikach 2T kompresja na poziomie 9 - 11 barów uważana jest za "dobrą", a poniżej, to powolne przygotowywanie się do remontu silnika. Miałeś szczęście, że silnik "zaskoczył" przy tak niskiej kompresji, pewnie uruchamiałeś go wiertarką.
Poproś mechanika żeby sprawdził Ci kompresje często padają tam popychacze Powinien sprawdzić odkurzacz - będzie wiedział o co chodzi.
Iskra jest?Kompresja?Czujnik widzi obroty wału?Zezwolenia immo?Vin widoczny w bsi?
To,że przeskoczył pasek nie ma najmniejszego znaczenia,blokujesz wał,blokujez koła wałków i masz ustawiony rozrząd,Nie ma tam znaków,są miejsca na blokadyJak przeskoczył pasek to ustaw rozrząd i zmierz kompresję bo i tak skończy się rwaniem głowicy.
Ale to stukanie pojawilo sie raptownie , watpi czy to psnewka. Nie sprawdxilem kola na walku razrzadu czy jest na klinie czy na stożku , bo jak na stożku to mogło sie przesunąć i na wyrzszych obrotach stukaja zawory o tłoki. A wracajac do tego cisnienia gdyby go nie bylo to rozrusznik miał by lekko kręcić a tu ciezko mu przelamac kompresję na zimnym...
Nie napisałeś jakie to numery błędów, może w nich jest odpowiedź? Zacznij od sprawdzenia rozrządu i kompresji cylindrów, skoro nie pali nawet "na plaka".
Witam. Czy ktoś wie jaka powinna być kompresja w nowym cylindrze 50 ccm i 70 ccm w skuterze peugeot speedfight 2 LC Euro 2 Na samym dole wyjaśnienie błędnego pomiaru tanim chińskim miernikiem kompresji....
Zawsze cena idzie za jakością i poniżej określonej ceny zapewne będzie mniejszy kąt widzenia, mniejsza kompresja pliku co idzie za potrzebą zakupu większej karty i ryzykiem straty większej ilości nagrania przy wypadku. Sam miałem raz chińczyka w którym przy wypadku utraciłem 20 sekund nagrania, przez niską kompresję i kiepskie gniazdo karty pamięci....
Wycięcie na klin ustalający koło zamachowe i jednocześnie pkt. zapłonu, dalej - brak kompresji/tłok nieprawidłowo zasłania okna w cylindrze.
Wyciągnąłem sterownik, pod kostkami była wilgoć, położyłem go na grzejnik do jutra i zobaczymy. Po świętach kupię zegar do mierzenia kompresji i zmierzę na wszystkich cylindrach. Mam nadzieję, że będzie ok. Dodam tylko, że auto nie kopci.
Iskre sprawdz strobo lampą. KOmpresja jest? Paliwo jak dolejesz strzykawką to też nie odpali?
Proste jak f.... . Sprawdzasz kąt zapłonu lampą strobo. POdpinasz pod wtrysk kontrolke diodową i obserwujesz. Ale najpierw sprawdził bym kompresje na zimnym silniku. Może jej nie być.
Kompresja była a i tak zawór był szrot. Zawór się obraca w gnieździe ;)
Dzięki za sugestie. Nie miałem wymienianej odmy, samochód oddałem dzisiaj do mechanika - zaczyna od sprawdzenia kompresji na cylindrach. Dam znać jaki rezultat. Dodano po 3 Kompresja - 20, 24, 26 z 4 nie dali wykręcić świecy. Czeka mnie remont silnika.
Pomiar kompresji w cylindrach na zimno i ciepło. Albo rozwalcie cylindry z sprężonym powietrzem i patrzcie i słuchajcie. I sprawdzę, czy twój silnik wciąż działa.
Idź inną drogą. Po kolei kompresja ustawienia rozrządu ciśnienie paliwa na koniec sterownik silnika. Jeśli siedzi immo też nie będzie widać obrotu wału.
Błąd masz wypadanie zapłonu, tak? Wypadanie zapłonu to brak spalania w cylindrze czyli albo brak kompresji, albo brak paliwa, albo brak iskry, albo za dużo paliwa. Po co kupujesz i wymieniasz podzespoły skoro nie zdiagnozowałeś problemu.
tylko że ma tak od dwóch trzech lat . Kompresje sprawdzałem jest w normie. A mogą być to wtryskiwacze?
też nie mam już pomysłu co sprawdzić/podmienić. Auto słabe i bład P0011. Koła sprawdzone, rozrząd nowy i ponownie sprawdzony, zawór sterujący nowy OE, ciśnienie oleju sprawdzone, kompresja zmierzona, czujniki wałków podmienione (ze sobą i na nowe),
Jeżeli ma kompresję i właściwie ustawiony rozrząd, to musi się odezwać na samostarcie.
Wymienil takze silnik krokowy Od takich "mechaników" jak najdalej. Bo tam nie ma żadnego silnika krokowego. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Trzeci też się nie popisał... Może byś tak w końcu pojechał do kogoś kto ma pojęcie co robi? Rożnica 3 barów w kompresji jest nie do zaakceptowania.
Witam, mam podobny problem. Citroen C4 1.6VTi (posiada gaz aktualnie nie używany) po nagrzaniu wypada zapłon, po wyłączeniu i ponownym załączeniu silnik chodzi przez jakiś czas dobrze i znowu to samo, dzieje się to na biegu jałowym. Świece nowe, cewki nowe. Po podłączeniu do komputera pokazuje wypadanie zapłonu. Kompresja do sprawdzenia na cylindrze...
Ja bym stawiał na mechanikę, skoro strzela w kolektor to jest nieszczelny zawór. Sprawdź kompresję silnika na zimno i na ciepło. Lub rozjechane mapy wtrysku
Kompresja nie była wystarczająca. Przyczyną były rozszczelnione zawory. Regulacja załatwiła problem. Teraz zapala bez problemu.
jest to silnik 1,6. Wentylator chodzi bez zarzutu w zasadzie to na jałowym biegu chodzi cały czas bo tak się silnik grzeje. Kilka mechaników mi mówiło że uszczelka pod głowicą jest w porządku uzasadniając to że: nie dymi się z wydechu po rozgrzaniu silnika, do układu chłodzenia nie dostaje się olej, i kompresja z cylindrów nie przechodzi do układu chłodzenie....
U mnie świeca też czarna, czyli paliwo podaje prawidłowo, ale za mało powietrza. Zdjalem filtr aby powietrza nie blokować. Ale bez zmiany. Filtr paliwa jest ok, paliwo poprawnie podaje. Jeszcze może być przerywacz, może już niepoprawnie odczytuje obroty silnika wyższe i świeca nie daje iskry tak czesto. Chociaz wciaz po głowie chodzi mi ta niska kompresja,...
Dzięki za pomoc po sprawdzeniu kompresji wszystko jasne 1(8b) 2(0b) 3(20b) 4(6b).
Witam, Jeśli chodzi bez jednego cylindra można zmierzyć kompresję w celu potwierdzenia diagnozy. Z wymianą silnika warto być ostrożnym żeby nie przyszedł taki do remontu...
Praktycznie nie ma takiej możliwości, żeby ropa kapała, Primo ciśnienie na railu dość szybko spada do bardzo niskich wartości, secundo jak wtryskiwacz by kapał na zgaszonym silniku to na zapalonym lałby niemiłosiernie, tertio, jakby ta ropa lała z wtryska to w końcu pogiąłbyś korby, pozatym powinien zakopcić na czarno wtedy. Poza tym jak masz wyłączony...
Kompresja na cylindrach jest wiec to jednak nie przesuniecie paska. Z tym kołem pasowym to nie mam pojęcia.
nowy jaki org? bo ja wymieniłem koledze tydzień temu w peugeocie 307 i przykłamywał dokładnie 20° i to był EPS teraz kupiłem BOSCH i działa bez zarzutu może tą drogą sie kieruj, zamienniki takie już są i sporo z nimi reklamacjii. ten p1351 to napewno od swiec żarowych, a pali od strzała bo kompresja dobra jest gdyby cylindry były zużyte to to różowo...
peugeot kompresja mercedes kompresja kompresja mazda
piekarnik indesit programatorem rt809f parametr maszynowy
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Kody błędów lodówki Liebherr - diagnostyka i rozwiązania Ładowanie akumulatora 18V Li-ion wiertarki ładowarką 21V – kompatybilność, bezpieczeństwo, marki Bosch, Makita, Ryobi