Wypalone zawory ssące, źle wyregulowane, skrzywione, przytarte prowadnice zaworów, pęknięta sprężyna. A na jakiej podstawie to stwierdziłeś?
A nie mylimy tu ściskania ( kompresji) powietrza z efetem kompresji dźwięku? Ten drugi jest spowodowany głównie termiczną modulacją rezystancji cewki. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę. pozdrowienia
Otwór rezonansowy - masz na myśli bass reflex? Jak mam być szczery, nie liczę na system BR. Zdecydowanie lepsza jest obudowa zamknięta. Pasmo przenoszenia zacznie się co prawda pare Hz wyżej, jednak sprawność będzie dużo lepsza i nie warto zawracać sobie głowy BR itp. Podobnie wentylowane cewki... W praktyce nie jest to potrzebne, w 15" 250W Tonsilach...
Wtrysk gazu jest jeden przez dolot powietrza, kompresja była mierzona i jest wporządku. Czyli jest jeden na wszystkie gary - dobrze rozumuję? Jeżeli tak, to wydaje mi się, że problem jest w tym, że iskra co konia by zabiła, jest tylko na zewnątrz cylindra, ale już jej nie wewnątrz gdzie panują zupełnie inne warunki. To jest tylko taki domysł, bo nie...
Silnik ma kompresję dostaję powietrza i paliwo też ;)
Czy ja wstrzyknąłeś paliwo to odpalił na chwile ? Jeśli nie to do sprawdzenia: -moment zapłonu -kompresja -filtr powietrza
Racja, bez sensu wymysł nie ma do czego :) W sumie chyba jednak ciężko, aby coś w silniku mogło stawić większy opór niż kompresja powietrza. Chyba, że coś jeszcze z osprzętu na pasku... On kręcił tak żwawo jakgdyby w ogóle bez obciążenia, czyli wymianę sprzęgiełka muszę mieć na uwadze, jak się będzie powtarzać.
Gdyby sprężarka powietrza dawała kompresję do ukł. chłodzenia, to musi wywalić korkiem. Przecież to kilkanaście atm.
Czyscic mozna wszystkim. Trzeba miec tylko dobra kompresje powietrza. Nitro uzywam w 99%. Niektore swinstwa schodza tylko w goracej wodzie. Nie wyobrazam sobie podgrzewac destylowanej w garnku albo czajniku.
Normalnie to sie wymiaruje wszystko i sklada wedlug specyfikacji producenta. Dobrze jak ma kompresje, zeby tylko sie nie zatarl jak sie zagrzeje. A problemu szukaj gdzie indziej. Moze malo powietrza ma.
a kto tu mowi o bulgotaniu z powogu przegrzania? Jesli by kompresja szla w uklad chlodzenia to wlasnie pierwszym, waznym i widocznym objawem bedzie wywalanie tej kompresji (powietrza) w zbiorniczku (czyli efekt bulgotania). Gdy walniety jest korek i cisnienie nie uchodzi przez niego, to tez moze waz zwalic.
W kabinie samochodu mamy w porywach kilka m2 i dziwnym trafem ta sama długość fali dla 25hz nie przeszkadza. A więc fizycznie niemożliwe, czy jednak możliwe a twierdzenie o metrażu vs długość fali okazuje się być słabe? W samochodzie jest zupełnie inny sposób wytwarzania basu. W samochodzie masz kilka metrów sześciennych powietrza i głośnik pracujący...
Chodzi o szczelność obudowy z głośnikiem, czy głośnika jako takiego (pomijam modele z otworami celowo umieszczonymi pod dolnym zawieszeniem, [ew. z otworem w ukł. magnetycznym] które to zapobiegają kompresji powietrza pod dolnym zawieszeniem? Jeśli chodzi o pierwszy przypadek, to różnica jest oczywista i stanowcza. W drugim przypadku to chyba nie ma...
Na temperaturę przy końcu sprężania temperatura na dolocie ma niewielki wpływ, praktycznie - żaden. Zasadniczy wpływ ma tu stopień kompresji powietrza. Chłodniejsze powietrze - więcej powietrza w jedn. objętości - większa ilość powietrza w cylindrze - większa jego kompresja - wyższa temperatura przy końcu suwu sprężania. Paliwo w silniku diesla nie...
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
Powiedz lepiej czy to Tuba czy otwór BR będzie prościej wyrzucić post do kosza. Prędkośc 0,02 ale jakich jednostek. po za tym mała predkość to raczej ideał! Duża prędkośc powoduje kompresje powietrza i świszczenia. po za tym nie podajesz konkretów jednostek, jezeli nie uzupelnisz tematu o przydatne informację i słownictwo fachowe post KASUJE do kosza...
Sprawdź wiązkę silnika w miejscu gdzie obudowa filtra powietrza dotyka do pokrywy zaworów. I oczywiście pomiar kompresji wszystkich cylindrów.
jak to jest 4t to sprawdź zawory ssace, ich szczelność. Pewnie cofa kompresje przez nie.
Wygląda na to że te cylindry zaczynają palić dopiero wtedy gdy rozgrzeją się od sprężanego powietrza. Jeśli masz możliwość to sprawdz kompresję a jeśli nie to napompój je przez wtryskiwacz sprężonym powietrzem i nasłuchuj czy nie ma gdzieś dużego ubytku kompresji. Zobacz czy nic nie dławi dopływu powietrza. Poza tym to nie dobrze że w pompie zrobiłeś...
Sprawdź świece zapłonowe, układ zapłonowy, rozrząd, kompresję, jakość paliwa, wlot powietrza/gaźnik, połączenia elektryczne i akumulator. Jeżeli problemy nie ustąpią, skonsultuj się z profesjonalnym mechanikiem.
Może jeździć i jeśli ci już strzela to sekwencja także nie będzie ci dobrze pracować i będzie strzelać ale te strzały nie będą odczuwalne. Sprawdź instalację wysokiego napięcia , kompresję silnika i ewentualnie czy nie zasysa lewego powietrza do układu dolotowego silnika.
Jeżeli nie Widzisz potrzeby zmiany miejscami wtryskiwaczy tak jak koledzy piszą to znaczy że nie masz dostatecznej wiedzy. Koledzy próbują ci pomóc i wyeliminować usterkę bez kupowania części a ty swoje. Wypadanie zapłonu jest to brak detonacji lub nieodpowiednia detonacji na cylindrze. Czyli jednym słowem potrzeba jest odpowiednia kompresja ilość powietrza...
Jeśli wzmacnia się to głównie po to żeby zachować większą sztywność szkrzyni.Metoda dowolna,można też dać listwy 40x40 wzdłuż każdej ścianki i efekt będzie ten sam.Wzmacnia się po to żeby ścianka jak najmniej się odkształcała by podczas głosnego grania nie drgała jak membrana głosnika.Przy skrzyni zamkniętej ma to duże znaczenie ze względu na kompresję...
Dokładnie jak wyżej to silnik benzynowy. Potrzebuję powietrza paliwa, iskry i kompresji. A to wszystko ma być skorelowane względem siebie o odpowiedni czas.
chcesz prostą odpowiedź ? narzedzia pneumatyczne oplacaja sie na wieksza skale.... jak masz przydomowy warsztat czy maly warsztacik profesjonalny to taniej cię wyjda elektryczne jak cos wiekszego to dobra sprężarka + dobry osprzęt + dobre narzędzia i będzie się opłacać... ale na małą skalę to nie penumatyka jest wszedzie tam gdzie jest duza skala......
Zatkany filtr powietrza lub kompresja przechodzi do skrzyni korbowej.
Jeśli odpala i wchodzi na obroty to zapewne kompresja słaba. Jeśli filtr powietrza i tłumik drożne to pewnie potrzebny będzie szlif. Nie gubi kompresji pod glowicą?
Sprawa banalnie prosta, odkrecasz caly tlumnik i filter i dekiel zaworów i w chcwili jak suwu komprejsi sluchasz skad ucieka cisnienie powietrza.
przyczepili się do uszczelki. nie zdarzyło mi się jeszcze, aby za jednym zamachem nagle wydmuchało na 4 garach, żeby nawet kompresii nie było. rozrząd do sprawdzenia.
Spalanie zbyt bogatej mieszanki, za dużo paliwa. Zapchany filtr powietrza, za mało powietrza. Uszkodzone pierścienie i spalanie oleju, sprawdzić kompresję.
Tłok powinien wchodzić lekko, jednak szczelnie z wyczuwalną kompresją sprężonego powietrza pod nim. Tłok, jak i pozostałe elementy przekładni, powinny być smarowane smarem stałym zalecanym przez producenta nr. kat. BOSCH 1615430001. Iglicę w tym stanie należałoby wymienić. Można ewentualnie wyszczerbioną końcówkę zaszlifować, aby nie kaleczyła uszczelki....
Witam i widzę ze mam do czynienia z profesjonalistami dlatego i ja mam do Panów pytanie o piłę FLO Po nagrzaniu się traci moc a później się wyłącza Gdy się trochę ostudzi to popracuje z minutę i się na wolnych obrotach wyłącza Kompresja w porządku nie ma żadnych problemów z zapalaniem - świeca też nie wykazuje uszczerbków. Filtr powietrza był bardzo...
Jaka wersja zapłonu? Gaznik ustawiony jak trzeba? (Poziom w komorze pływakowej)? Dysze są takie jak trzeba i drożne? Filtr powietrza jest w porządku? Zawory ustawione? Świece właściwe? Kompresja w porządku?
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać koledze chodziło o zawór zamykający dolot powietrza przy gaszeniu silnika, wtedy rozrusznik kręci jak by silnik nie miał kompresji.
Witam. Sprawa przekroju przedstawia się następująco: w/g kilku publikacji prasowych i z tego co widziałem wewnątrz fabrycznych "tuneli" (dokładnie QUADRAL TITAN) to jeżeli mamy na obydwu ściankach n.p. 5 cm gąbki to wewnątrz pozostawiamy miedzy 7,5 - 10 cm miejsca. Chodzi o to aby nie zatkać przelotu, ale dodatkowo nie powodować kompresji powietrza...
przepustnica (klapa) gasząca, po wyłączeniu stacyjki siłownik podciśnieniowy zamyka ją, diesel bez powietrza (kompresji) zatrzymuje się łagodnie, bez szarpnięcia
Najpierw wyreguluj zawory, zwłaszcza sprawdź ssący, bo to przez niego może uciekać na filtr powietrza. Dopiero potem ostrzejsze działania - pomiar kompresji z próbą olejową - i decyzje naprawcze.
Witam mam problem w quad 110. Od gaźnika - dolot powietrza zrobił się na wylot spalin od świecy jest dolot a od wylotu nic chyba nie ma bo nie czuje W czym leży problem nie wiem proszę o pomoc z góry dziękuję za odp
Sprawdz Cisnienie w cylindrach, moze jak cieply to traci kompresje. Sprawdz Przeplywomierz powietrza. Sprawdz Filrt Paliwa. Pozdrawiam Amicar
Możesz coś więcej na temat przegrzania napisać, ale było by to widoczne na tłoku jak by była przegrzana ? . Chodziło mi o uszkodzenie cylindra lub tłoka, powodujące spadek kompresji. Byłyby, widoczne rysy.
Witaj. Posiadam taką stację, która to właśnie zepsuła się. Używałem jej jakieś 3 lata dość sporadycznie. Zgasł wyświetlacz i nie włącza grzania, kompresorek powietrza pracuje. Szukam właśnie części zamienne do niej i nie mogę nigdzie znaleźć. Do wymiany jest prawdopodobnie płytka z procesorem i elektroniką. Lutownicę wyłączyłem i następnego dnia już...
Kolego przemiły, silniki 16 zaworowe zostały zaprojektowane tak aby wyrównac charakterystykę pracy na niskich i wysokich obrotach, więc mi nie mów ze 8 ciągnie od dołu bo to nie prawda. Nie wiem kto ci powiedział o tych katach ale to jest jakaś bajka. Może wtryskiwacze zaczynają szwankowac, tak jak poprzednik napisał ciśnienie paliwa, kompresja, przepływomierz...
Diesel ,benzyna ,LPG? który silnik. Generalnie w benzynach jest to objaw lewego powietrza czasem słabszej kompresji na którymś cylindrze. W dieslu nierównych dawek na wtryskach ,słabej dwumasy.
Sprawdź kompresję, ustawienie zapłonu i czy jest swobodny dopływ powietrza. Jeśli nie próbowałeś, to warto spróbować przez gaźnik psiknąć trochę np. odtłuszczacza (coś łatwopalnego).
Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Musisz znaleźć przyczynę dławienia silnika. Albo umiera kompresja, albo zatkany filtr powietrza, lub tłumik, jeśli twierdzisz, że gaźnik jest OK.
Witam, kupiłem za grosze kosiarke z silnikiem Hondy GV100. Na początku kosiarka działała dobrze ale po rozgrzaniu zaczyna tracić moc do tego stopnia, że wjechanie w najmniejszą trawę powoduje gaśnięcie silnika. Dodatkowo bardzo mocno pluje olejem z filtra powietrza. Kompresja jest, świeca ma poprawny kolor a kosiarka nie kopci (jedynie trochę przy rozruchu...
Przepraszam za wprowadzenie w błąd zapomniałem, że to jest 115 PS czyli PD ... TO sprawdzilbym jeszcze pompe z tylu napędzaną wałkiem rozrządu (lubia sie psuc i zapowietrza się silnik). Rozwiniesz dalej swoją teorię.Co ma zapowietrznie się silnika do kopcenia na siwo? Powietrze w układzie -> kompresja ściśliwego powietrza = zbyt późny początek wtrysku...
Filtr powietrza, gaźnik. Ma sporo przejechane, kompresja jaka?
Możesz sprawdzić, czy klin nie jest ścięty na wale, w wyniku czego mógł się przestawić zapłon. Spróbuj wyregulować gaźnik, pewnie "za uboga mieszanka" (mało paliwa a zbyt dużo powietrza). Sprawdź przyrządem kompresję w cylindrze.
Jak nie zasysa powietrza to test kompresji będzie błędny.
Nie dobra kompresja, zbyt duża ilość powietrza, zatarty zawór, albo cos z układem zapłonowy, sprawdź czy przewody WN są dobre i czy świeca ma dobrą iskrę no i oczywiście na wszystkich cylindrach.
Pewnie brak kompresji, "Kolbenfresser".
Przy wyciągarce istotny jest bardzo duży moment napędowy silnika przy niskiej prędkości obrotowej, jego moc to sprawa uboczna, no chyba, że użyjesz silnika szybkoobrotowego i jeszcze dodatkowo przekładni. Ale to kolejny wydatek. Podzielę się swoimi doświadczeniami. Używam silnika synchronicznego jako rozrusznika do diesla. Tutaj moment oporowy chwilowy...
Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły chętnie je przemyśle...:) A niby jakie pomysły kolega chciałby jeszcze usłyszeć? Do prawidłowej pracy cylindra potrzeba , powietrza, kompresji, iskry i paliwa. Czego brakuje?
Kompresja nie ma związku z gęstością paliwa. zgadzam sie, ale temperatura paliwa już tak. Kompresja w ogóle nie ma związku z paliwem. Kompresja dotyczy powietrza. napewno? komora spalania przy zamknietych zaworach i sprawnych pierścieniach, nie jest idealnie zamknieta, przy powolnej pracy tloka (rozrusznik) ciśnienie też ucieka a i tak mamy 13 czy...
Ciekawa przeróbka. Sama SB128PCI gra naprawdę nieźle. Pod windowsem to ona prezentuje dość marne parametry - m.in przesterowany sygnał wyjściowy, kiepskie wejścia. Jednak na linuksie jest zupełnie inaczej - bardzo przyzwoite parametry ma. Już na tym SB da się wyłapać minusy kompresji (brak powietrza, błędy przy odtwarzaniu dużej ilości wysokich tonów,...
To takie przy egr, to klapa gasząca, służy do łagodnego zatrzymania diesla (bez powietrza, kompresji nie szarpie jak staje) Jak się zatnie, co się zdarza, to samochód zachowuje się jak przy braku autoryzacji klucza, tj odpala na sekundę i gaśnie, z tym, że później kręci bez kompresji O jeździe w takim przypadku nie ma mowy
A jak isilnik trzeba do napędzenia 2 hs 31 ? i jak najlepiej sprawdzić czy są coś warte ponieważ dorwałem je na złomie za śmieszne pieniądze i jak przekręcam wałem i zatykam wylot powietrza to kompresja wydaje się dobra i luzów też nie ma za wiele ( praktycznie wcale oprócz tego że wał chodzi do wzdłuż sprężarki około 1mm , ale to chyba nie przeszkadza...
witam! Mam problem z odpaleniem auta rano(silnik oplowski),czym wiekszy mroz,tym musze dluzej krecic.Swiece zarowe,filtry paliwa,powietrza wymienione,zaplon maksymalnie przyspieszny,kompresja dobra,prosze o pomoc astra f95
Sprężarka zakupiona, ważyła 400kg w tym chłodnice = 600zł, ogólnie kompletna, wał ładnie się kręci, czuć że kompresja jest. Brakuje filtrów powietrza, i jednego kolektora, ale tym się nie martwię. Przekładnia od spycharki DT75 też ma przełożenie 1:3 w tym możliwość włączenia na "luz". https://obrazki.elektroda.pl/3996936200_...
Jeżeli faktycznie iskra wewnątrz cylindra na świecy pod ciśnieniem jest taka, jak ma być (potrafi poza cylindrem być a po wkręceniu świecy nie być) to przyczyną niepalenia na samostarcie lub po wlaniu paliwa do cylindra będzie brak kompresji. Wspólną przyczyną braku kompresji i nie wybierania paliwa z gaźnika może być nieotwierający się zawór ssący...
Czyli co? iskra jest, paliwo jest bo musi być skoro jeden punkt wtrysk. To brakuje powietrza? Czy kompresja jest? A może jak ktoś pisał uszczelka na dolocie dziurawa? Jeszcze jedna opcja ale wątpie... zawór ssący się nie otwiera? Sprawdzane było wszystko? Świeca po odpaleniu sucha? mokra?
Kompresja sprawdzana?
No tak może wywód nie potrzebny ale ma Cię nakierować do oddania auta dla fachowca. Jeżeli bardzo mocno chcesz sam naprawić auto musisz sprawdzać czego brakuje dla auta. Da Twojego silnika potrzeba paliwa, powietrza, kompresji i sterowania. Musisz wykluczyć czego brakuje w twoim aucie w monecie kiedy nie pali.
Jaki sens ma parowanie wtrysku z pompa w ciagniku klasy c360 skoro tam nawet nie ma komu oleju wymienić czy filtra powietrza sprawdzić. Kompresja z różnica ponad 15% zapewne wiec spalanie sie nad takimi zabiegami jest bezcelowe. W zupełności wystarczy ustawienie pompy na wzorcach i do tego sprawne wtryski.
co do ABT to nie znalazlem w materialach ADAC wersji ABT z 90 PS dlatego sugeruje co napisalem wyzej :-) co co zwiekszenia mocy to biorac pod uwage "wartosc" samochodu to raczej 90 % mozliwosci odpada bo: otwarty filtr powietrza (lepsze zasilanie powietrzem) planowanie glowicy (zwiekszenie kompresji) wygladzanie kanalow dolotowych (lepsze zasilanie...
Filtr powietrza sprawdziłeś?
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Witam, podłaczam sie do tematu:) Mam golfa 4 TDI 90KM, samochód jakiś czas temu był jednym wielkim mułem zero przyśpieszenia, palił jak przytało na dizla bez doladowania około 5 litrów ropki. Wziołem się wkońcu sam za samochód, rozebrałem turbine bo mi się coś w niej nie widziało: wynik był następujący: - uszczelniaczw turbinie od strony kompresji(...
Po pierwsze jaki kolor ma świeca? Po drugie sprawdź kompresję. Po trzecie wyczyśc filtr powietrza. Po czwarte jest to 4t czy 2t? :D
Pomiar kompresji , podmienić świece (nowa też może źle działać) , sprawdzić filtr powietrza , sprawdzić zawor membranowy jeśli wystepuje . Mimo wszystko wymieniłbym gaznik na nowy .
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Przepraszam za zawilość. Kompresja miałem na myśli zaciąganie powietrza przez kolektor. Kiedy odpiąłem filtr powietrza, powietrze potrzebne do spalania powinno być zasysane a czuć kiedy przykładam dłoń jak ciągnie i pcha i tak w kółko.
Posprawdzaj wszyskie filtry,głownie powietrza. Sprawdź czy masz kompresje w silniki .odkręć korek od oleju przyłóż rękę i będziesz wiedzial czy panuje ciśnienie. Co ma do tego cisnienie na wlewie oleju?? Nawet gdyby jakims cudem sie pojawiło to przecież i tak ucieknie do filtra przez wąż odpowietszajacy podłaczony do pokrywy zaworów (klawiatury), albo...
Trzeba zerknąć pod dekiel zaworów, na wałku wydechowym powinien być dekompresator Raczej nie w chińczyku i nie w silniku typu OHV (kopia Hondy CG) gdzie wałek rozrządu to (aż) jedna krzywka. Możliwe że rozrząd jest przestawiony, przez co silnik ma za dużą kompresję. Poza tym w 4T ważne jest aby układ biegu jałowego w gaźniku był prawidłowo ustawiony....
położyłem pompę max. na silnik, pracuje teraz równo i tylko od czasu do czasu jak by wypadł zapłon, nie dymi tylko ta twarda praca, taki metaliczny stuk, luzując wtryski nie mogę wyłapać różnicy.Z pod dwóch wtryskiwaczy pojawiają się bomble powietrza, ucieka kompresja.
Wyczyścić gaźnik. Wyczyścić lub nowy filtr powietrza. Nową lub inną świece. Sprawdzić kompresje - minimum 6 bar.
według mnie ostro zalewa ją, zacznij od sprawdzenia czy nie zaciął się zawór membranowy jeżeli Twoja pilarka takowy posiada. filtr powietrza czyszczony ?
Na początek sprawdzenie kompresji silnika.
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
Witam. Mam oto taki problem z pilarką solo 636. Odpala bez problemu wchodzi na wysokie obroty, trzyma równo niskie, nie kopci itd. jednym słowem - super... ale to tylko przez mniej więcej 30 sekund, potem dusi się i gaśnie, aale od razu po zgaśnięciu pociągam i zapala od razu i tak koło się zamyka i non stop jest to samo... Gaźnik czyszczony, regulacja...
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza ,przewody podciśnienia no i kompresję.
Jakiego koloru jest świeca ( elektrody) , jakie jest ciśnienie paliwa oraz powietrza ze sprężarki?Jaka kompresja na tłoku? Di tech to śliski temat , bez przyrządów diagnostycznych ciężko będzie cokolwiek zdziałać
Kompresja jest 5 bar, zawory sprawdzone, przepustnica czyszczona, świeca dobra, lewego powietrza nie łapie, dawać jakieś konkrety, a nie takie bzdety. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.
Witam. Mam problem z odpaleniem traktorka po zimie. Na początku kręcił jak szalony i ani razu nawet nie załapał. Po kolei zacząłem wszystko sprawdzać. Iskra jest, paliwo świeże wlane, gaźnik czysty, rozrusznik nowy, Aku sprawne. Podczas kręcenia zauważyłem że wypycha kompresja przez filtr powietrza. Spuściłem olej i sprawdziłem zawory. Okazało się za...
Witam mam problem z motorkiem am6, w listopadzie robiłem remont silnika wszystko cacy nagle walnęła uszczelka pod głowicą, dobra mówię poczekam do marca, jest marzec założyłem nowy cylinder cały kit próbuje odpalić i nic, iskra jest, paliwo dochodzi, gaźnik czyściłem i regulowałem 10 razy, filtr paliwa i powietrza nowy, kompresja musi być bo jednak...
Może niema kompresji
Co do jakości PCM to dla tej konstrukcji wystarczy. Ale na prawdę audiofilskim przetwornikiem z tamtych lat był dopiero Philips TDA1541S. Tak jak poprzednik zauważył wypadałoby do tej konstrukcji użyć lepszych elementów. Ciekawe że wśród forumowiczów ten wontek nie cieszy się dużym zainteresowaniem ale ja wiem dlaczego. Dlatego że większość z forumowiczów...
Ja obstawiam węże i rury trzeba rozkręcić i dokładnie obejrzeć, nie na aucie. Raz tak miałem po zatkaniu silnik zadusilo a po obejrzeniu na wierzchu centymetrowe pęknięcie i światła sobie pod kompresją
Według mnie nie ma co gdybać tylko trzeba zmierzyć kompresję sprężania która powinna wiele wyjaśnić. Świeca jest zakopcona na czarno czy brązowo? Spróbuj delikatnie przytkać filtr powietrza gdyż wydaje mi się, że łapie gdzieś lewe powietrze. Odpala od strzała czy musisz go pomęczyć?
problemy ze smarowaniem (...) napinacz puścił i przeskoczył Jest to bardzo możliwy scenariusz. Poziom oleju na bagnecie, był praktycznie na poziomie "dolnej kreski". Podczas kręcenia rozrusznikiem, nie słychać żadnego "oporu" związanego z kompresją w cylindrach. Obecnie, rozrusznik kręci silnikiem, tak jak gdyby były wykręcone świece ... a przy sprawnym...
Panowie problem nie jest prosty: Na wolnych obrotach nierówno pracuje, zarówno na lpg jak i pb,komp pokazuje wypadanie zapłonów,losowe i takie tam. Aparat zapłonowy podmieniany sprawny bez zmian, mój też dobry aparat,przewody świece wymieniane ze 2 razy.Kolektor ssący rozebrany w poszukiwaniu łapania lewego powietrza,kompresja mierzona w granicy 13...
No i co ci da kształt formy na ciasto? Jeśli byłby to wąski strumień jak np z suszarki lub pistoletu do przedmuchiwania to wtedy można by odzyskać się więcej bo można niemal odwrócić zwrot ruchu powietrza. Jak to ma miejsce w turbinie Peltona. Ale jeśli jest to równomierny przepływ ogromnej masy powietrza to nic to nie zmieni. Strumień powietrza natrafiajacy...
Dopływ powietrza ma? Jakaś klapa nie jest zamknięta? Na plaka musi palić na chyba że coś się stało z silnikiem. Zmierz kompresję.
Zgadzam się że tylko system wymiany akumulatorów może dac jakies korzysci z takiego systemu. Oczywiście przy tanich i lekkich akumulatorach, ładowanych np. ogniwami fotowoltaicznymi lub np. silnikiem Stirlinga opalanym tym przysłowiowym "chrustem". Zgadzam się także że bardziej ekonomiczne jest prosta zamiana energii paliwa w ruch w prownaniu z systemem...
no to splanuj głowicę tylko nie próbuj tego robić sam bo to krzywo zrobisz- zwiększy to kompresję, wstaw stożkowy filtr powietrza, no i załórz sportowy tłumnik, do malucha są trzy rodzaje tlumników sportowych- dwa z nich mają homologację a jeden nie. na tym tłumniku co nie ma homologacji uzyskasz najwiekszy przyrost mocy ale jest to nielegalne
dawka startowa do korekcji prawdopodobnie wymien filtr powietrza i paliwa albo kompresje szla trafił jak ciepły pali bezproblemu? może wtryski?
Zawory ustawione w 2 silniku? Gaźnik pewnie podciśnieniowe to albo coś z cylindrem/zaworami albo filtr powietrza. Olej w silniku jest? Kompresja jest?
Skuter aprilla amico gl ma trudności z odpalaniem i gaśnie po chwili. Gdy ruszy sie manetką jest identycznie. W czym problem ? Za dużo/mało paliwa czy za dużo/mało powietrza? Brak odpowiedniej kompresji? Skuter bardzo kopci i grzeje sie jak diabli. Gdy szybko doda mu sie manetką gazu to można przejechać troche ale po około kilometrze widać dym z silnika...
kompresja wtrysk sprinter kompresja renault kompresja
cyfra moduł zakładania pierścieni transformator ferrytowy
17mb110 ves315 podlaczenie czujnika
Continental Edison LE-9866 a polskie odpowiedniki Kondensatory 1000µF o niskim ESR w MDS 432