Ach te opisy problemów tutaj. Powróżmy ,EGR ,MAF?
Witaj kompresja na drugim cylindrze jest zbyt niska Niska a dokładniej jakie jest ciśnienie.
Witam. Mam Lagunę II z 2002 roku 1,8 benzyna. Problem po brak masy na przewodzie dochodzącym do sprężarki (sterowanie z panelu sterowania nr 15). W błędach TEXA podaje "Pojemność Kompresora". kompresor jest sterowany masą, +12 jest cały czas. Teraz moje pytanie... Czy błąd taki może powodować zawór w kompresorze? A może zupełnie co innego? Będę wdzięczny...
Witam. Bez kompresji,silnik do roboty Grzebałem w takim przypadku - nie powiem - poległem. Wpadł lepszy odemnie. Farelka pod silnik żeby zagrzać olej Dużo kręcenia - ożył. Powód - stary niezmieniany olej - w tym przypadku był ponad 3 lata czyli około 45 tyś km na pewno a może i więcej. Jak olej się zagrzał to nawet ciężej kręcił - wróciła kompresja...
Przy -5 stopniach laguna nie odpala lecz gdy położę nagrzewnice na 5minut na silnik odpali w sekundę. Zaznaczam że rozrusznik kręci bardzo szybko świecie sprawne ,wtryski sprawne mierzone na warsztacie kompresja 22 bar mierzona też w warsztacie ciśnienie na listwie też ok.To auto przeszło już przez 5 warsztatów nawet ASO Reno w Częstochowie prześwietlone...
Była kilka dni w ASO. Tam wgrali nowy soft- nic sie nie zmieniło. Poprawili wiązke pomiędzy komputer silnika a sterownikiem świec żarowych. Samochód zaczął lepiej odpalać, ale po tygodniu wrócił do stanu poprzedniego tzn , zaczął gorzej rano odpalać. Pojechałem znowu do ASO i stwierdzili , że przyczyną porannych problemów z odpalanie jest niska kompresja...
Jaka kompresja?
Czas zmierzyć kompresję.
Wskazówka nr 1: popraw post, wskazówka nr 2: kompresja do kontroli.
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Moza za duzo, a moze nie podaje wcale. ZObacz po chwilolwej pracy czy swieca mokra. Zobacz jak kompresja wyglada.
Jeden od ciśniennia - za niskie czy za wysokie? Obstawiam za wysokie co by tłumaczyło spalanie duzych ilości paliwa, wypadanie zapłonów w związku z wysokim ciśnieniem daje wypalony zawór. Teraz jedź na pomiar kompresji żeby potwierdzić lub wykluczyć i jeszcze raz błędy tylko tym razem DOKLADNIE. Kolektor ssący też może być więc żeby nie rozbierać to...
A jak kompresja i luzy zaworowe?
Zakreć butlę z gazem, spal to co w przewodach i zobacz wtedy. Wiązki do sprawdzenia. Sam komputer też może siadać. Ale ta kompresja nie jest dobra.
Kompresja do sprawdzenia na wszystkich cylindrach.
kolego a jaki związek mają luzy zaworów z ze smrodem gazu w komorze silnika poza tym wydaje mi się że ta kompresja 8-10 bar jest już niska a mierzona była na zimnym czy ciepłym silniku????
iskra jest, plus na wtryski jest, a co z masowaniem? rozumiem ze mechanicznie sprawny kompresja i rozrzad tez jest ?
A jak wytłumaczysz to że do niczego nie można się przykleić? Ojciec dzisiaj był drugi raz u nich i auto było w ASO w czasie jazdy próbnej. Oglądali podłogę i wszystko co się dało. Ojciec podnosił dywaniki pod nogami kierowcy i pasażera. Wszystko całe i bezwypadkowe w 100% dosłownie. Nie ma warsztatu który naprawił by auto powypadkowe w taki sposób by...
Witam. Kompresja jest okey przestawił się tylko rozrząd . Nie dokręciłem koła pasowego i wałek się kręcił sam bez paska rozrzadu. Myśle że ustawienie na nowo rozrządu pomoże i bedzie okey. A silnik to 1.8 16v. Koszt u mnie w de dla tej laguny to był by u mechanika około 400-500euro.
Więc kompresja do sprawdzenia bo kopcenie plus ubytek oleju może na to wskazywac
Po zapaleniu zimnego silnika na chwile pracuje równo, po chwili już szarpie, nie faluje zmieniając obroty tak jakby nie palił na wszystkie cylindry,jak się nagrzeję "chodzi" idealnie, to samo jest i na LPG i na ET. Kompresja ok, przewody,świece cewki nowe. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Sprawdziłeś kompresje ?
Remont takiego silnika napewno przekroczy cene używanego na szrocie. Jeśli chcesz wymieniać pierścienie to dobrze by było i panewki, uszczelnienia, rozrząd. Niestety taki remont jest nieopłacalny chyba. Można by zdemontować głowice i upewnić się że np. zawory na niedziałającym cyl. nie są upalone, lub kompresja nie wypaliła ścieżki na głowicy.
Witam, Mam spory problem ze swoją renault laguną, i już 2 mechaników rozłożyło ręce. Postaram się niżej jasno opisać co się dzieje, co było robione i jakie wnioski wysnuto. MODEL - RENAULT LAGUNA III ROK PRODUKCJI: 2007 SILNIK: BENZYNA 2.0 16V, 140KM, OZNACZENIE M4R (NISSAN) PRZEBIEG: 257 500 km OBJAWY: Na zimnym silniku wszystko ok. Po przejechaniu...
Kompresja do sprawdzenia, mówisz że przestawiony był, więc zaworki już się pewnie wygięły, a wiele im nie potrzeba.
dlaczego dziwna - zawor regulacyjny tez czesc ruchoma i moze pasc http://www.forum.vw-passat.pl/showthread... No wlasnie troche mi to nie pasuje do twoich objawow ale zmierzenie cisnienia oleju to chwilka a przynajmniej jedna rzecz wyeliminujesz masz racje, nie zaszkodzi zmierzyc. wylukalem za na wolnych mam miec 2 bary a na 3000tys.obr 5...
Witam mam problem z uruchomieniem laguny 1.8 8v z 95 roku. silnik zgasł w czasie pracy i niechce odpalic. Silnik ma iskre paliwo pod cisnieniem 1,5 bara, z rozrzadem wszystko w porzadku a auto niezapala. Kompresja w cylindrach w chyba od od 7 do 12 w zaleznosci od cylindra. Proboeałem na 3 kompletach świec równierz niepomogło. paliwo zalewa świece niedochodzi...
Witam. Problemy jak wyżej w temacie. Po dłuższym postoju bardzo ciężko pali zarówno na benzynie jak i na gazie. Po odpaleniu potrafi za chwilkę zgasnąć. Aktualnie spalanie na poziomie 14-15l LPG (było nawet 20l/100). Wiem, że to stanowczo za dużo nawet jak na ciężką nogę, bo miałem już takie auto z takim samym silnikiem i było to max 11-12l. Auto ma...
Według dokumentacji te silniki podczas pracy na biegu jałowym powinny mieć ciśnienie paliwa 60<90 bar. Ale pamiętam że w modelach z uszkodzonym regulatorem ciśnienia , spadało do 50 bar i silnik nadal pracował bez problemu na tym ciśnieniu. Bardzo często też w tych silnikach padał kompresja ( tłoki dostawały lekkiego luzu :D ). Co prawda nie realne...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
Kompresja?
Kolejny przykład na to jak tanio jest drogo. Pomiar kompresji i sprawdzenie rozrządu to podstawa w tym przypadku.
No wszystko jest założone i nadal nie ma kompresji ;(
Tzn. luzy tak, i kompresję.
Takie same jak w każdym innym-świece, cewki,przewody,kompresja,inne uszkodzenia mechaniczne
Do sprawdzenia: 1. czy nie ubywa płynu w chłodnicy 2. czy płyn ten nie ma plam oleju w zbiorniku 3. test kompresji na każdym cylindrze
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Wydaje mi się, że po prostu nie trafiłeś blokadą w otwór do blokowania tylko na wyważający. Dlatego miejsce na klin jest w innej pozycji niż na rysunkach i nie ma kompresji. Pozdrawiam
Żeby zapalił potrzebuje iskry odpowiedniej mieszanki paliwowo powietrznej i kompresji. Sprawdzić to po koleji.
A co mam pisać? Osoby piszące przede mną są równie, a może i bardziej kompetentne. Ten odgłos = brak kompresji = głowica do zdjęcia.
Na początek sprawdź kompresję miernikiem zegarowym i dużo ci to wyjasni
Najpierw pomiar kompresji, a potem sprawdzenie wtryskiwaczy na stole probierczym.
sprawdz na ktorym cylindrze nie pracuje ,,swieca przewod nawet jak nowe ma prawo sie popsuc i ewentualnie sprawdz kompresje moze zawor sie wypalil.pozd.
Kierownice, bardziej.
Nawet na plaka. Już nie mam pojęcia o co chodzi. A olej w silniku jest? Zmierz kompresję. Skoro na plaka nie łapie to przestawiony rozrząd lub zatarty silnik.
Ale dalej mam takie duże wartości: Wartość kąta wałka: 655° Duty Cycle zaworu VVT: 327% Dodano po 8 A ecu ? Dodano po 1 Bo na sterowniku jest napisany jakiś numer jakby telefonu ( markerem) I cylinder 3 i 4 Może ktoś tam grzebał ja mam to auto kilka miesięcy dopiero Dodano po 8 Kompresję na tłokach mam na dwóch 11 i na dwóch 12 ale ponoć to się zmieni...
Kompresję ma jak kręcisz rozrusznikiem? Tam lubiło rozlatywać się koło wału i przestawiało rozrząd.
To by mu musiało bezpośrednio w turbo zawinąć. :D Przy przytkanym dolocie by kręcił jak bez kompresji. Ale my nawet nie wiemy czy w ogóle kręci i jakie dźwięki wydaje.Widzę że autorowi zależy na problemie.
Sprawdź kompresję na każdym cylindrze - manometr z dorobioną gumową końcówką w gniazdo świecy. Może zawór poleciał.
Renault Laguna 1.8RT. Był sprawdzany na komputerze i nie wykazało żadnych błędów ani żadnych usterek, a także była sprawdzana kompresja-wszystko jest niby OK!!! a samochód pomimo to nie ma odpowiedniej mocy!na 4 bieg potrzebuje minimum 60km/h a na 5 biegu ok.90km/h.Jak jest poniżej tej prędkości, samochód szarpie to tak jakby wrzycalo sie za wysoki...
renault kompresja ciśnienie kompresja laguna renault kompresja pomiar
volvo silnika glosnik dwucewkowy naprawa telefonu samsung
firmware 7018b temperatura wyłącznika
Metaliczny dźwięk i brak ładowania w Ursus C-360 Szuflada na drzwi lodówki Mastercook LCB-1020FNF – dostępność i zamienniki