Jaka kompresja?
Czas zmierzyć kompresję.
Sprawdziłeś kompresje ?
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Kompresja?
Bez kompresji,silnik do roboty
No wszystko jest założone i nadal nie ma kompresji ;(
Tzn. luzy tak, i kompresję.
Kolejny przykład na to jak tanio jest drogo. Pomiar kompresji i sprawdzenie rozrządu to podstawa w tym przypadku.
Wskazówka nr 1: popraw post, wskazówka nr 2: kompresja do kontroli.
Takie same jak w każdym innym-świece, cewki,przewody,kompresja,inne uszkodzenia mechaniczne
Do sprawdzenia: 1. czy nie ubywa płynu w chłodnicy 2. czy płyn ten nie ma plam oleju w zbiorniku 3. test kompresji na każdym cylindrze
No to szukaj, my za Ciebie tego nie zrobimy, instrukcję do rozrządu masz, kompresję zapewne mierzyć potrafisz, więc do dzieła.
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Moza za duzo, a moze nie podaje wcale. ZObacz po chwilolwej pracy czy swieca mokra. Zobacz jak kompresja wyglada.
Wydaje mi się, że po prostu nie trafiłeś blokadą w otwór do blokowania tylko na wyważający. Dlatego miejsce na klin jest w innej pozycji niż na rysunkach i nie ma kompresji. Pozdrawiam
No to w czym problem sprawdzić rozrząd? Może zmierzyć mu kompresję przy okazji?
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Wyniki z pomiaru kompresji poproszę. Będą ciekawe ;) Masz pogięte zawory, zrób test sprężania, będzie szybko, pewnie i boleśnie.
Jeden od ciśniennia - za niskie czy za wysokie? Obstawiam za wysokie co by tłumaczyło spalanie duzych ilości paliwa, wypadanie zapłonów w związku z wysokim ciśnieniem daje wypalony zawór. Teraz jedź na pomiar kompresji żeby potwierdzić lub wykluczyć i jeszcze raz błędy tylko tym razem DOKLADNIE. Kolektor ssący też może być więc żeby nie rozbierać to...
A jak kompresja i luzy zaworowe?
Jutro zrobię pomiary kompresji i ciśnienia oleju.
Witaj kompresja na drugim cylindrze jest zbyt niska Niska a dokładniej jakie jest ciśnienie.
Zakreć butlę z gazem, spal to co w przewodach i zobacz wtedy. Wiązki do sprawdzenia. Sam komputer też może siadać. Ale ta kompresja nie jest dobra.
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
Żeby zapalił potrzebuje iskry odpowiedniej mieszanki paliwowo powietrznej i kompresji. Sprawdzić to po koleji.
Kompresja do sprawdzenia na wszystkich cylindrach.
iskra jest, plus na wtryski jest, a co z masowaniem? rozumiem ze mechanicznie sprawny kompresja i rozrzad tez jest ?
A co mam pisać? Osoby piszące przede mną są równie, a może i bardziej kompetentne. Ten odgłos = brak kompresji = głowica do zdjęcia.
sprawdz na ktorym cylindrze nie pracuje ,,swieca przewod nawet jak nowe ma prawo sie popsuc i ewentualnie sprawdz kompresje moze zawor sie wypalil.pozd.
Na początek sprawdź kompresję miernikiem zegarowym i dużo ci to wyjasni
Najpierw pomiar kompresji, a potem sprawdzenie wtryskiwaczy na stole probierczym.
Kierownice, bardziej.
Remont takiego silnika napewno przekroczy cene używanego na szrocie. Jeśli chcesz wymieniać pierścienie to dobrze by było i panewki, uszczelnienia, rozrząd. Niestety taki remont jest nieopłacalny chyba. Można by zdemontować głowice i upewnić się że np. zawory na niedziałającym cyl. nie są upalone, lub kompresja nie wypaliła ścieżki na głowicy.
Luz zaworów ma z tym taki związek że na ciepłym silniku kompresja będzie jeszcze mniejsza . Jak silnik pracuje ciepły na samej benzynie .
Kompresję ma jak kręcisz rozrusznikiem? Tam lubiło rozlatywać się koło wału i przestawiało rozrząd.
Nawet na plaka. Już nie mam pojęcia o co chodzi. A olej w silniku jest? Zmierz kompresję. Skoro na plaka nie łapie to przestawiony rozrząd lub zatarty silnik.
Po zapaleniu zimnego silnika na chwile pracuje równo, po chwili już szarpie, nie faluje zmieniając obroty tak jakby nie palił na wszystkie cylindry,jak się nagrzeję "chodzi" idealnie, to samo jest i na LPG i na ET. Kompresja ok, przewody,świece cewki nowe. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi.
Za I przeciw standardowo. Używka nigdy nie wiadomo w jakim stanie będzie... Remont może być bardziej kosztowny, ale jak "baza" w postaci twojego silnika będzie w dobrym stanie to można się pokusić o remont. Ale to też trzeba mieć kogoś ogarniętego. Oczywiście idealnie by było jakby się znalazł silnik igiełka z niskim przebiegiem, dbany z pomiarem kompresji....
Przy -5 stopniach laguna nie odpala lecz gdy położę nagrzewnice na 5minut na silnik odpali w sekundę. Zaznaczam że rozrusznik kręci bardzo szybko świecie sprawne ,wtryski sprawne mierzone na warsztacie kompresja 22 bar mierzona też w warsztacie ciśnienie na listwie też ok.To auto przeszło już przez 5 warsztatów nawet ASO Reno w Częstochowie prześwietlone...
To by mu musiało bezpośrednio w turbo zawinąć. :D Przy przytkanym dolocie by kręcił jak bez kompresji. Ale my nawet nie wiemy czy w ogóle kręci i jakie dźwięki wydaje.Widzę że autorowi zależy na problemie.
Sprawdź kompresję na każdym cylindrze - manometr z dorobioną gumową końcówką w gniazdo świecy. Może zawór poleciał.
Witam. Do sprawdzenia układ na obecność wycieków, w tym modelu zdarzało się też, że przeciekało łożysko na pompie wody lub nawet potrafiło urwać wirnik na pompie. Odpowietrz dokładnie układ chłodzenia i jeśli się nic nie poprawi to do wymiany uszczelka pod głowicą lecz przed wymianą sprawdź kompresję aby wiedzieć czy opłaca ci się to robić gdyż silnik...
Dziękuję ,,domex32,, Jutro sprawdzę czy faktycznie nie leci z niego paliwo do kolektora jeśli tak to mam nadzieję ze to będzie przyczyną. Sprawdzałem także z pomocą oprócz iskry czy nie wali kompresją na wyjsciu z kolektora ssacego przed filtrem było ok ale własnie smierdziało strasznie paliwem.
Renault Laguna 1.8RT. Był sprawdzany na komputerze i nie wykazało żadnych błędów ani żadnych usterek, a także była sprawdzana kompresja-wszystko jest niby OK!!! a samochód pomimo to nie ma odpowiedniej mocy!na 4 bieg potrzebuje minimum 60km/h a na 5 biegu ok.90km/h.Jak jest poniżej tej prędkości, samochód szarpie to tak jakby wrzycalo sie za wysoki...
Mam pytanko Bo wykrecajac swiece i ja wyjmujac wpadl do cylindra silikon. I mam pytanie co zrobic wziasc nie wkrecajac swiec i sprobowac wydmuchac go pod wplywem kompresji silnika i pozniej zakrecic swiece ? Czy straci sie pod wplywem wysokiej temp. Spalania w komorze czy jako co radzicie
Wydaje mi się że sprężanie jest oki nie bierze oleju ani nie ciśnie kompresji przez miarkę bardziej mi się pompa nie podoba bo on nie wchodzi na obroty a jak pod pompuje pompką ręczną to wzrastają troszkę obroty.
A gdzie Ci fachowcy od obrazków teraz? W AD nie ma i cała moja wiedza się zesr..a? hehe :D fachowcy od obrazów. Jedni pewnie poszli po kompresję bo się okazało że silnik gdzieś zgubił. A ja się uśmiecham... Tylko ciiiiiii... Śmieje się z nich bo sobie wiadra nie wzięli z sobą i w czym tę kompresje tu przyniosą :D A drudzy pewnie zakładają licznik Geigera...
A jak wytłumaczysz to że do niczego nie można się przykleić? Ojciec dzisiaj był drugi raz u nich i auto było w ASO w czasie jazdy próbnej. Oglądali podłogę i wszystko co się dało. Ojciec podnosił dywaniki pod nogami kierowcy i pasażera. Wszystko całe i bezwypadkowe w 100% dosłownie. Nie ma warsztatu który naprawił by auto powypadkowe w taki sposób by...
Witam mam problem z uruchomieniem laguny 1.8 8v z 95 roku. silnik zgasł w czasie pracy i niechce odpalic. Silnik ma iskre paliwo pod cisnieniem 1,5 bara, z rozrzadem wszystko w porzadku a auto niezapala. Kompresja w cylindrach w chyba od od 7 do 12 w zaleznosci od cylindra. Proboeałem na 3 kompletach świec równierz niepomogło. paliwo zalewa świece niedochodzi...
Korby nie gną się same z siebie, najczęściej w wyniku wycieku płynu do komory spalania. jest nie szczelność na cylindrach spowodowane podobno nie wiem jak on to zdiagnozował nie rozbierając silnika? Wygięciem korbowód i uszkodzenia mechanicznego cylindrów Jedno nie ma związku z drugim, sprawdzić dokładnie kompresję przed i po próbie olejowej, jak nic...
Witam, Mam spory problem ze swoją renault laguną, i już 2 mechaników rozłożyło ręce. Postaram się niżej jasno opisać co się dzieje, co było robione i jakie wnioski wysnuto. MODEL - RENAULT LAGUNA III ROK PRODUKCJI: 2007 SILNIK: BENZYNA 2.0 16V, 140KM, OZNACZENIE M4R (NISSAN) PRZEBIEG: 257 500 km OBJAWY: Na zimnym silniku wszystko ok. Po przejechaniu...
Właśnie zdemontowałem górę, czyli pokrywę zaworów. Pasek na wałkach rozrządu był cały. Rozciąłem go i szarpnąłem i wyszedł cały. Efekt. Wyrwane 11 ząbków najprawdopodobniej spod wału korbowego. Natomiast po poluzowaniu wałków rozrządu, zdjęciu regulatorów luzu, na pierwszy rzut oka wszystkie zawory ssące stoją na tej samej wysokości. Próbowałem je popychać...
Jeśli auto nie bierze oleju a dymi na niebiesko to nie dopala paliwa, ma za późny zapłon lub lejące wtryski (pomijam źle ustawiony zapłon i brak kompresji). W Twoim przypadku sprawdzić należy korektę wtryskiwaczy (najlepiej testerem diagnostycznym do Renault). Wykluczysz też w ten sposób awarie sterowników i instalacji (np.luźna wtyczka). Czasami gdy...
dlaczego dziwna - zawor regulacyjny tez czesc ruchoma i moze pasc http://www.forum.vw-passat.pl/showthread... No wlasnie troche mi to nie pasuje do twoich objawow ale zmierzenie cisnienia oleju to chwilka a przynajmniej jedna rzecz wyeliminujesz masz racje, nie zaszkodzi zmierzyc. wylukalem za na wolnych mam miec 2 bary a na 3000tys.obr 5...
kolego wszystko się w Polsce da zrobić hehe nawet 2.0 IDE zagazować wszystko zależy od tego ile chcesz na to przeznaczyć Dodano po 7 tak dla śmiechu ( w poprzedniej firmie duży zakład przemysłowy były widlaki w dieslu ale już tak zmęczone życiem że mechanicy wymyślili skoro niema ją już odpowiedniej kompresji zrobią je na gaz przyjechała firma i wózek...
Witam. W Lagunie 1.5dCi z 2014r K9K 846 występuje problem z kopceniem na siwo zaraz po odpaleniu przez ok 10sekund. Objawom toważyszy dłuższe kręcenie i odpalanie "na raty". Oczywiście zostały wykonane takie podstawowe rzeczy jak: - pomiar kompresji - sprawdzenie wtryskiwaczy (wymieniłem na fabrycznie nowe) - sprawdzenie cisnienia ON na listwie CR -...
Rozrząd poniekąd doprowadza paliwo do cylindrów, a właściwie to pozwala mu dostać się do komory spalania. Jeśli rozrząd stoi w miejscu, silnik nie ma prawa się uruchomić, bo albo nie ma paliwa, albo nie ma tzw. kompresji, czyli koniecznego do zapłonu sprężenia paliwa z powietrzem, albo po prostu nie ma synchronizacji pracy tłok - zawory. Dodano po 1...
Witam, byłem u diagnostyka,który sprawdził czujniki i sondę. Faktycznie sonda działa bez zarzutu tak jak i reszta czujników. Zrobił również pomiar kompresji na cylindrach i również mam w normie. Aczkolwiek zaznaczył że mam problem z luzem zaworowym. A w zasadzie z jego brakiem ściślej rzecz ujmując. Mam 0,2 ; 0,0 ; 0,1 i 0,2 na zimnym silniku. Oddaje...
Witam, dzisiaj rano jechałem do pracy i z górki auto leciało na biegu jakieś 50km/h. Chciałem dodać gazu a tu nic , brak reakcji. Myślałem , że zgasł. Zatrzymałem się , próbuje kręcić a tu nic. Podejrzewałem najgorsze -auto zaholowałem do domu ściagnąłem pokrywę paska rozrządu - ZERWANY. ( wymiana była 60 tyś / temu) Miałem już lada chwila wymieniać...
Witam. Problemy jak wyżej w temacie. Po dłuższym postoju bardzo ciężko pali zarówno na benzynie jak i na gazie. Po odpaleniu potrafi za chwilkę zgasnąć. Aktualnie spalanie na poziomie 14-15l LPG (było nawet 20l/100). Wiem, że to stanowczo za dużo nawet jak na ciężką nogę, bo miałem już takie auto z takim samym silnikiem i było to max 11-12l. Auto ma...
Witam, Pacjent to Megane II CC z 2002 roku, silnik 2.0 turbo benzyna 165KM. Objawy: na biegu jałowym czuć jak silnik lekko przebiera, z wydechu słychać charakterystyczne pierdnięcie jak przy niedopale, wibracje które znikają po dodaniu gazu. Przy normalnej jeździe nic nie czuć. Zjawisko jest bardziej odczuwalne przy nagrzanym silniku. Kontrolka MIL...
TEXA głupoty wypisuje. Sprawdź presostat, sprawdź ilość czynnika.
W otworze wokół obudowy wtyczki jest pieścień Siegera. Trzeba go ścisnąć i wyjąć.
z tego co wyczytalem to na przewodzie przy kompresorze ma byc masa na bialym kablu a n tym drugim co ma byc ????
renault kompresja ciśnienie kompresja laguna renault kompresja pomiar
makro grupowanie triak przekaźnik peugeot boxer kluczyk
piekarnik samsung piekarnik samsung
Moc grzałki w układzie trójkąt vs gwiazda Junkers ZSR 8,3 KE nie odpala - nowe elektrody, brak dźwięków