Kolego. Dostałeś diagnozę o ręki. Szukaj dziury w zaworze. Ostatnia świeca jest mokra bo nie ma zapłonu ( brak kompresji)
Jest kompresja . Rozrząd dobry.
Witam.A jak kompresja?
Lekko paruje, czy mocno bije ciśnienie? Bo możliwe że kompresja ucieka.
Zrob pomiar kompresji.
Peknął pierścień i za słaba kompresja powoduje wypadanie zaplonu
No to umnie ta słaba kompresja jest na pierwszym z lewej strony a na vcds czy delphi programie pisze pierwszy cylinder
Sprawdź korekty, Bipy, i kompresję.
Odpaliłeś go kolego? potwierdziły się moje przypuszczenia z brakiem kompresji?
Pomiar kompresji na zimnym silniku.
Poniżej 18 bar na biało.
No właśnie. Najpierw sprawdź kompresję i podaj jakie wyniki.
1.8T lubi wypalac zawory na LPG. Kompresja jest?
W mniejsce świecy podepnij manometr i zrob pomiar kilka razy. Zapisuj wyniki na bierząco.
Czemu nic nie piszesz o błędu początku wtrysku? Co z czujnikiem temperatury paliwa? Albo zapytam inaczej, w sterowniku silnika grzebane było. Dodano po 58 Ja poproszę dynamiczne 008 011. Wtryski nie są pierwszej młodości, silnik chyba już tez. Kompresje patrzyłeś?
Świece mają 10 tys km, cewek nie podmieniałem, jutro jadę na pomiar kompresji.
Ewentualnie też pomiar kompresji.
Zmierz kompresje.
To każdy by miał złe spalanie. Jedynie czekać na pomiar kompresji
Zmierz kompresję.
Samochód został zabrany od obecnego mechanika. Pieniądze zostały wydane na pompowtryski na darmo. Myślę że trzeba zacząć od sprawdzenia kompresji
Sprawdź kompresję
Dziękuję za udział i podpowiedzi ale skąd chwilowy brak kompresji?
Wszystkie pięć pompowtryskiwaczy było na stole probierczym w ASO Bosch ? Co to za VCDS ? Tylko i wyłącznie oryginalny VCDS i VAS czyta to auto prawidłowo. Co z pomiarem kompresji ?
Co Ty chcesz tam VAGiem zrobić jak problem w kompresji?
Za duża różnica na kompresji.
Ok a jaka powinna być prawidlowa kompresja
Rozrząd? Kliny całe? Kompresja?
Szukaj luzu na półosiach, jeśli tam ok, to zostaje silnik ( wtryski, kompresja).
To głowica do zdjęcia, jeszcze wcześniej bym zmierzył kompresję.
Nawet gdy nie bierze oleju mogą być problemy z kompresją?
Sprawdź szczelnosć układu paliwa, jeśli to nie pomoże to może być słaba kompresja.
Jeśli nie masz LPG to zmierz kompresje.
to ja mam sprawdzić u mechanika kompresje ??
Tego nie sprawdziłem. Masz na myśli kompresje, stopień sprężania. Czyli że pierścienie albo cylindry są zbyt zużyte. Jak to sprawdzić kompresje?
Poduszki silnika, skrzynia, sprzęgło, dwumas, wtryski, pompa, przeguby wewnętrzne, zewnętrzne, felgi, opony... Napisz coś więcej, częstotliwość drgań, jaki silnik, przydałby się pomiar kompresji.
wymieniłem Na jakie ? stwierdzono awarie pompowtrysków Ile sztuk ? A tak może standardowo filtr paliwa ? Jak wyglądają korekcje na biegu jałowym ? Synchronizacja, ustawienie rozrządu, kompresja ???
Zamiana miejsc pompkami-podgląd wartości, jeżeli się nic nie zmieni popraw styk, zmierz kompresje.
Zawory wydechowe pogięte bardzo a wydechowe lekko . Wszystkie zawory do wyrzucenia Brak kompresji
Sorki ale na zużytym motorze tez tak będzie się działo.Sprawdź stan silnika.Chodzi mi o kompresję.
Olej ssie (niebieski) + wode. Uszczelka pod głowicą albo głowica, ale pierścienie też do sprawdzenia (kompresja).
20 barów dla silnika z wtryskiem pośrednim to mało. Podłącz rozrusznik pod 24 v. Fabryka podawała 28 bar do remontu. No gdzie - 28 to była dolna granica nominalnego sprężania jak pamiętam. Przy takim ciśnieniu powinien palić bez świec.
Czemu uważasz, że wsad pomoże? sprawdziłeś korekty, bipy, kompresję?
Ja obstawiam węże i rury trzeba rozkręcić i dokładnie obejrzeć, nie na aucie. Raz tak miałem po zatkaniu silnik zadusilo a po obejrzeniu na wierzchu centymetrowe pęknięcie i światła sobie pod kompresją
Jaka jest różnica kompresji na poszczególnych cylindrach ?
świece są dobre A niby na jakiej podstawie to sprawdziłeś? Bo to, że się kontrolka grzania świec zapala nie oznacza, że są sprawne. Mogą być też lejące wtruyski lub słaba kompresja.
Probelem jest zużyta pompa ew. silnik. Rezystor to żadne rozwiązanie - sterownik bęzie widział niższą temperaturę niż jest i będzie podawał bogatszą mieszankę, dzięki czemu samochód będzie dobrze zapalał, ale będzie też więcej palił... można zmienić mapy sterownika pompy ale tylko półśrodek, bo one są jakie były fabrycznie, tylko pompa się zużyła lub...
Po mojemu jeśli kręci dobrze i puszcza dyma z wydechu to powinien odpalić. A że nie odpala to albo wtryski albo kompresji już mu mało. Wymontować wtryski i je sprawdzić i pomierzyć kompresję.
Pompę możesz bez problemu ustawić na czujnik zegarowy, kontroluje się z poziomu testera. Co do reszty,określ czy włącza cylinder, czy wtryskiwacz. Może też hydraulika podpierać zawory, wtedy ginie kompresja.
Okazuje się że dalej lubi strzelić w kolektorze, ale to już rzadziej, mechanik mówił że patrzył na ten kolektor i nie widać żeby był gdzieś pęknięty, dziórawy... Przepływomierz nie był czyszczony, mam w domu jeszcze 1 to spróbuję je zamienić. Zatkany katalizator? Mógłby być przyczyną? Kompresja?
Dokładnie, w benzyniaku sterownik nie zwiększa dawki tylko wydłuża czas otwarcia wtryskiwacza (np gdy silnik jest pod obciążeniem). Wszystkie silniki "puchną" gdy robi się gorąco, ale może kolega zrobić pomiar kompresji.
A wystarczy że ci klapę gaszącą przycięło i całe halo.
Kompresja zmierzona ??
To czy dawka nie jest obcinana przez mapę MAF rozumiem że sprawdzałeś. Turbo nie faluje. Kolektor dolotowy nie zabity nagarem jak i intercoler ( plus nie przetarty/dziuawy). Pytanie kto robił upg i czy czasem nie dał jeden stopień grubszej uszczelki bo przecież planował głowicę. Albo zawory wpuszczone w głowicę. Najlepiej byłoby sprawdzić kompresję.
termostat jest nowy i sprawny Wahler,kod silnika AVF 2005r.. Blok 023 podam jutro. W takim razie jedna para czujnika wygląda na uszkodzoną. Prócz bloku 023 podaj również oznaczenia pompowtrysków oraz wyniki pomiarów ciśnienia paliwa. Jeśli to będzie ok, zostaje jeszcze dla pewności przed stwierdzeniem nie drożnych wtryskiwaczy, pomiar kompresji.
mam taki problem nie ma kompresji na tlokach a nie jestem pewny czy to uszczelka na glowicy jest taki plasticzek od weza wody chlodnicy i spod niego wycieka mi woda i dmucha powietrze czy jest to mozliwe ze pzrez niego nie ma kompresji stalo mi sie tak w czasie jazdy zaczol slabnac i zgasl a pozniej juz nie odpalil bo nie mial kompresji
A jak wygląda sprawa z kompresją silnika?
A kompresję mierzyłeś?
Patrzałeś czy jest sterowanie na wtrysku który pracuje na tym felernym cylindrze? Kompresja pomierzona?
Polo z silnikiem 1.2 12V bierze mi bardzo dużo oleju. Po przejechaniu ok 400km musiałem dolać litr. Była mierzona kompresja, nie znam dokładnych wartości pomiarów, ale w autoryzowanym VW powiedzieli że kompresja jest nieznacznie mniejsza niż powinna. Auto ma przyspieszenie, nie ma problemów z odpalaniem. Sprawdzane na olejach mineralnym, półsyntetyku...
Z tą kompresją nie jestem pewien, ale autem bez większego problemu osiągam 180km/h na gazie, z przyspieszeniem również nie ma problemów. Ale to być może wynika z tego, że nie miałem nigdy do czynienia z tym samym silnikiem tyle, że zdrowym. Prędzej czy później silnik muszę wymienić, najlepiej poszukać drugi słupek w dobrym stanie. Ale te obroty raczej...
Na zegar ustawienie wstepne: 0,55mm ustawienie podstawowe (na pracujcym i rozgrzanym) dynamiczne 4,1° ± 1,4° Calkiem ciekawy przypadek, kolizja po niedawnym remoncie, pewnie kompresja taka sama jak ten rozrzad. W zeszłym roku robiłem ten motor, górę i dół z osiowaniem włącznie. Jakieś 3 miesiące temu miałem w tym silniku kolizje Sprawdz kompresje
Zmierz kompresję i daj znać.
sprawdź kompresję na poczatek
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
Dokładnie tak jak mówisz ale drugi raz takiego siana nie chce wywalać u innego mechanika, więc jak ten zaczał niech kończy bo skoro coś zostało źle zrobione to musi być naprawione. Po złożeniu silnika było tak, że na zimnym komprecha dobra a jak się nagrzał spadała na jednym garze. Jestem ciekaw jak teraz po wymianie tych zaworów i zamianie popychaczy...
Jeżeli chodzi jak traktor na wolnych obrotach to wypada zapłon ,wymiana cewek to nie wszystko .Świece zamontuj takie pod instalację gazową są droższe ale warto. Przy okazji wymiany świec sprawdź kompresję cylindrów.
gregor-00018 jaki przebieg ma to auto? Sprawdzałeś kompresję silnika?
Niepokoi mnie zjawisko przedostawania się benzyny do oleju. Przy dobrym stanie silnika nie powinno do tego dochodzić. Czy mierzyłeś kompresję?!!! Moim zdaniem wszystko wskazuje na duże wyeksploatowanie silnika. Na zimnym silniku to zjawisko jest najbardziej widoczne (po nagrzaniu silnika te objawy znacznie się zmniejszają ponieważ współpracujące elementy-tłok...
Kompresja, luz zaworowy.
Na pewno ustawiłeś OT na pierwszym cylindrze w trakcie ustawiania pompy? Dla silnika AAB wał ustawia się tak: Nadlew na skrzyni !! \/ !! O l T Dodano po 1 Piątka nie odpali,szóstka bez problemu. Za odpalanie odpowiada kompresja, świece i dawka rozruchowa. Pompa jest po stole, to chyba ma dawkę. Świece wszystkie sprawne oraz obwód ich podgrzewania,...
Zmierzyć kompresję na cylindrach
Nabij kompresji do cylindrów.
Po diagnostyce wykazało takie błędy, czy ktoś może pomóc? To nie diagnostyka a wstęp.Otwórzcie teraz maskę i sprawdźcie przewody zapłonowe,świece i nie wiem kompresje na tym garze?
Ano jak po tym co teraz zrobię czyli wymianie wszystkich filtrów nie polepszy mu się to będę musiał udać się do jakiegoś wtryskowca, coby wyciągneli wtryski i sprawdzili i zmierzyli mi kompresję :) Pozdrawiam !!
W samochodzie brak kompresji dół do roboty.
JAK Kopci na biało to nie dopala ropy, pokrzywiło korby i po zawodach, na pewno spaliny śmierdzą ropą a nie olejem, sprawdź kompresje przede wszystkim
Przestawiony rozrząd oznacza możliwość spotkania się zaworów z tłokami. Kompresja do sprawdzenia.
Czyli -kompresja jest -plak jest czego brakuje?
Kompresja lekko odstaje na 3cim podczas próby... Przy 4tys rpm może być jeszcze gorzej. 3cyl to trochę mało by wykonać test kompresji na pracującym silniku, ale spróbować można ;) Ew masz jeszcze ECU do podstawienia...
A czy to normalne że po wyjęciu i włożeniu wałka na początku kręci tak jakby nie miał kompresji?
Trzeba zmierzyć kompresje i wtryski pod maszynę
Z racji wieku i że 1.2 VW zaczął bym od pomiaru kompresji.
Sprawdź kompresje na tym cylindrze.
Jeśli pierścień zgarniający tłoka jest zapieczony lub uszkodzony to kompresja wyjdzie mi dobra.
Oddać auto do naprawy. Masz czym kompresje poszczególnych cylindrów zmierzyć?
Sworzeń tłoka powinno być słychać non stop Trzeba sprawdzić kompresję jak to tam z nią wygląda?
sprawdź jeszcze dla pewności kompresję na wszystkich cylindrach
Gdyby padł czujnik położenia wału nie byłoby iskry. Rozrząd do sprawdzenia to na początek. Kompresja jako druga, ale nie palcem tylko manometrem :)
Zacząłbym od wypadania zapłonów, cewka świeca kompresja. Potem sondy itp.
Jakieś jeszcze dane? Rok pojazdu? A paliwo jest? Kompresja? Diagnoza koputerowa była?
Mechanik stwierdził brak kompresji na 1 cylindrze, co jest dla mnie dziwne bo samochodem normalnie da się jeździć i pali na wszystkie 3 cylindry. Stwierdził też, że ten silnik to jednorazówka i on się w rozbieranie bawił nie będzie. Co mi radzicie w takiej sytuacji? Nie do końca daje wiarę w tą "jednorazówkę" oraz całkowity brak kompresji.
Góra uszczelniona, dół puścił. Częste zjawisko. Czy kompresja jest ok po remoncie?
Kompresja była mierzona i jest równa
To może być brak kompresji w silniku.Pęknięte pierścienie.
Przebieg samochodu to 243000, a olej to castrol 5w30 (ten ze znaczkiem VW). Kompresja była mierzona i jest chyba w porządku (wychodzi poza wymiar skali na manometrze). Stąd właśnie moje obawy z tym chlapaniem oleju po wyjęciu bagnetu.
Kompresja na ciepłym + próba olejowa Gazownia jest?
Zmierz kompresję, nie zaszkodzi. Jak Ci żal kasy na remont lub inny silnik to możesz regularnie palnikiem wypalać tę świecę, już taniej się nie da.
Z doświadczenia wiem że wymiana nic ci nie da i dalej będzie palił podobnie. Przyczyna tkwi najczęściej z brakiem paliwa w pompie (paliwo cofa się i pompa musi go zassać zanim odpali). Zła kondycja pompy wstępnej lub całej pompy wtryskowej. Słaba kompresja. Wtryski o słabym rozpyleniu (lekko lejące).
Jak nie ma kompresji to na bank kolizja zaworów z tłokiem ...
husqvarna kompresji stilo kompresji kompresji zawory
zapis pamięci eeprom ryobi parkside panel control
lenovo sterowniki lenovo sterowniki
Samsung SCX-3405 Factory Reset Methods, Firmware 3.00.02.05 Lock, NVRAM Clear Kody uniwersalne do telewizora Kiano Slim TV 58"