szukaj tutoriala na YT. manta ma raczej racje, silnik raczej do generalnego remontu/SWAP-u. Jak kupowałeś auto to wiedziałeś że silnik jest uszkodzony?
Przy gazowaniu na postoju nawet nie powinieneś uzyskiwać pełnych ciśnień doładowania, a tym samym bardzo wysokiej temperatury po sprężeniu. Moim zdaniem turbo może wchodzić w zakres niestabilny, tj. w tzw. „recyrkulację” czyli cofanie powietrza sprężonego przez wirnik do wlotu turbo. Powietrze nagrzewa się, spada zapotrzebowanie mocy, przy czym mogą...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
Tłoki pracują 1z3 i 2z4 na którejś parze będzie różnica, pomar kompresji rozjaśni sytuację
No to zmień mechanika! Najpierw ustalcie czego nie ma. Sterowania czy zasilania na cewkę zapłonową, czy sterowania na wtrysk. A może kompresji nie ma? Sprawdzić wiązkę to przecież nie jest problem. Jak masz pojedyncze cewki to: pin1 - sterowanie z ECU (piny 7 8 9 10) nie pamiętam czy sterowane + czy masą pin2 - masa z ECU (piny 5 6 44) pin3 - +12 V...
Układ był czyszczony po regeneracji pompy z wyjątkiem wtryskiwaczy. Po naprawie pompy auto jeździło bez problemów prawie rok i wszystko było w porządku. A co sądzicie na temat szczelności zaworów? Miałem kiedyś za granicą przypadek, z którym długo walczyłem. BMW- nie pamiętam dokładnie jakie. Coś około 2003-2005r. z silnikiem diesla.Ciśnienie sprężania...
Wszystkie ciśnienia są w normie dolot szczelny itd, katalizator odpada bo odpiąłem, rano oblukam sterownik bo też go zdjąłem. Został tylko dolot a właściwie same kanały bo główny ciąg wyczyszczony, niestety nie zmierzyłem kompresji na wszystkich cylindrach ale sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny... pomiary kompa robie cdif2. Z tymi kanałami to sam...
Może za mała kompresja na te wtryski. Pomierz jakie jest ciśnienie sprężania.
Zależy jak na to patrzeć, wał plus minus zatrzymuje się w tej samej pozycji, bo go zatrzymuje kompresja, wiadomo, że nie stanie z dwoma tłokami całkiem na górze, a dwoma na dole. Zatrzyma się mniej więcej pośrodku, ale rozrzut może być kilkanaście i więcej stopni. Takich pozycji w obrocie wału są dwie, przestawione o 180 stopni, czasem ładnie widać...
Możemy zakończyć tą bujna dyskusje. Samochód nie odpalał, okazał się nie mieć kompresji, pojawiła się ona po przestawi ii rozrządu o 180 stopni w sposób nieprawidłowy.... Nadal nie odpalał. Dekiel zaworów z walkami zdjęty, porównane wszystko szczegółowo i walki mają inne fazy więc palrawdopodobnie w różnych bliźniaczych silniach kolejność zapłonów bywa...
Sądzę że to nie problem lezy w silniku a w padającej sondzie nr 1 (przed katalizatorem). Nikt tego nie zasugerował ale ją kupię. Nowa z Boscha kosztuje sporo poniżej 200 zł więc w ostateczności wiele nie ryzykuję. W poście #7 właśnie to sugerowałem, bo wg mnie sygnał z niej ma za mała amplitudę. Wskazane abyś pokazał wykresy drugiej sondy. Sugeruję...
egr czyściłem, generalnie czasem auto się przydławi przy ruszaniu ale bardzo rzadko więc chyba dam sobie spokój to auto żyje swoim życiem a to guma w zawieszeniu trzeszczy a to coś stuka, skrzynia a szczególnie mechanim różnicowy z kosmicznymi luzami .. generalnie przestałem się dziwić dlaczego to auto się nie sprzedawało... na 3 wtrysku mam korekcję...
Uszczelki pod głowicą?Kompresja była zła ,czy jak? Wymienić można i całe auto zostawic jedną cześć i dalej usterka będzie. Zajedź z tym lepiej do FACHOWCA Bo to może być 100 przyczyn.Jak ci tak ktoś będzie wymieniał na lotto to parokrotnie przekroczysz wartość samochodu.
Świeca jest sucha tylko po prostu czarna, a ten cylinder nie odstaje kompresją od innych. Natomiast na wszystkich czterech świecach pojawia się olej w dolnych partiach gwintu. Zauważyłem jeszcze ze na drugim cylindrze od rozrządu świeca ma taki biały nalot, a jedynka i czwórka wyglądają normalnie.
Witam! Mam możliwość zakupu wtryskiwaczy Bosch common rail pierwszej generacji (nr. 0445110119), które zostały sprawdzone i rzekomo są w dobrym stanie. Sprzedający udostępnił mi poniższe protokoły. Czy takie sprawdzenie ma jakąś wartość i czy te wtryskiwacze będą się rzeczywiście zachowywać jak należy? Problem polega na tym, że mój samochód (Fiat Stilo...
Korekta jest na + zatem albo jest przytkany i nadrabia dawką, albo kuleje kompresja. Zastanawiająca jest w tym wszystkim temperatura w okolicach 73 stopni, która ma wpływ na pojawianie się korekty podczas jazdy z małym i średnim obciążeniem. Zastanawiające jest również to, że korekty na biegu jałowym nie sugerują problemów z wtryskiwaczem na IV cylindrze.
up! Panowie, 2 miesiące samochód u mechanika, wymienione wszystkie czujniki z możliwych, wymieniony komputer, wiązka silnikowa, odłączona instalacja LPG i samochód po przejechaniu 2km lub 20min od zapalenia dalej wywala HIGH COOLANT TEMPERATURE. Sprawdzona kompresja, brak zastrzeżeń. Wymienione świece. Ciężko odpala, dopiero po dłuższym szkyrtaniu.....
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Witam. Samochód to Fiat stilo 1.6 103km benzyna + LPG(fabryczny). Opis problemu- po odpaleniu zimnego silnika na PB przez chwile pracuje równo i normalnie. Po chwili pojawiają się delikatne szarpnięcia silnika. W miarę spadania obrotów silnika i zwiększania temperatury silnikiem zaczyna trząść (czuć pod siedzeniem).Gdy ruszam samochód jedzie normalnie,przyspiesza...
AVE... Spojrzałem sobie na kolumienki głośnikowe, które zawsze chciałem mieć, ale zawsze były za drogie. Wciąż są za drogie, ale wciąż chcę je mieć. Pasmo -3dB jest 44Hz-23kHz. Pasmo -10dB zaś to już 33Hz-39kHz. Czyli i wzmacniacz powinien mieć przynajmniej górę pasma na poziomie 23kHz -3dB, czyli liniowa część pasma spokojnie może kończyć się na 20kHz....
Nie wiem ile w tym prawdy natomiast wiem że przy nagrywaniu na taśmę z RMF-u VUmetry w magnetofonie potrafią prawie stać w miejscu co raczej dobrze o zakresie dynamiki utworów granych w tej stacji nie świadczy ;) Jak wszędzie - RMF nie jest tu żadnym wyjątkiem - dosył audio po cyfrowych liniach kompresja w stylu mp3 a później kompresja by poprawić...
stilo stilo husqvarna kompresji kompresji zawory
schemat połączenia przekaźnika wykrywanie dźwięku przebieg samochodu
haier opinie skoda octavia kontrola akumulator
Telefony w Orange dla przedłużających umowę 2021 Beretta BeSMART, Alpha 7D, Omega – wymiana baterii AA, błąd E82, synchronizacja RF