ukruszony zawór
Może za mała kompresja na te wtryski. Pomierz jakie jest ciśnienie sprężania.
Tłoki pracują 1z3 i 2z4 na którejś parze będzie różnica, pomar kompresji rozjaśni sytuację
Wychodzi na to, że wykluczył kolega chyba wszystkie usterki elektryczne wiec pozostaje mechanika. Być może silnik jest zajechany lub głowica ma wypalone zawory od źle ustawionego gazu. Robił kolega pomiar kompresji na cylindrach?
Ale żeby tak od razu, gdzie na postoju przy gazowaniu do 3000 obr/min silnik nie ma prawie żadnego obciążenia? Już trzy komplety wtrysków były sprawdzane, dymi na każdych. Na każdym komplecie silnik zachowuje się trochę inaczej pod względem reakcji na gaz. Teraz mam komplet sprawdzony na maszynie z którym ma być wszystko ok, reakcja na gaz jest bajeczna....
Zależy jak na to patrzeć, wał plus minus zatrzymuje się w tej samej pozycji, bo go zatrzymuje kompresja, wiadomo, że nie stanie z dwoma tłokami całkiem na górze, a dwoma na dole. Zatrzyma się mniej więcej pośrodku, ale rozrzut może być kilkanaście i więcej stopni. Takich pozycji w obrocie wału są dwie, przestawione o 180 stopni, czasem ładnie widać...
Sądzę że to nie problem lezy w silniku a w padającej sondzie nr 1 (przed katalizatorem). Nikt tego nie zasugerował ale ją kupię. Nowa z Boscha kosztuje sporo poniżej 200 zł więc w ostateczności wiele nie ryzykuję. W poście #7 właśnie to sugerowałem, bo wg mnie sygnał z niej ma za mała amplitudę. Wskazane abyś pokazał wykresy drugiej sondy. Sugeruję...
egr czyściłem, generalnie czasem auto się przydławi przy ruszaniu ale bardzo rzadko więc chyba dam sobie spokój to auto żyje swoim życiem a to guma w zawieszeniu trzeszczy a to coś stuka, skrzynia a szczególnie mechanim różnicowy z kosmicznymi luzami .. generalnie przestałem się dziwić dlaczego to auto się nie sprzedawało... na 3 wtrysku mam korekcję...
Możemy zakończyć tą bujna dyskusje. Samochód nie odpalał, okazał się nie mieć kompresji, pojawiła się ona po przestawi ii rozrządu o 180 stopni w sposób nieprawidłowy.... Nadal nie odpalał. Dekiel zaworów z walkami zdjęty, porównane wszystko szczegółowo i walki mają inne fazy więc palrawdopodobnie w różnych bliźniaczych silniach kolejność zapłonów bywa...
Po nocy potrafi zadymic, raczej na szaro niż niebiesko, ale też nie zawsze. Płynu ubywało przez nieszczelne połączenia do nagrzewnicy, po ogarnięciu tego nic ubywa nic. W międzyczasie robiłem test CO2 na uszczelkę bo też to podejrzewam, ale nic nie wskazuje na UPG. Bąble nie idą, masła pod korkiem nie ma. Kompresje mierzył mechanik i wyszło około 14...
No to zmień mechanika! Najpierw ustalcie czego nie ma. Sterowania czy zasilania na cewkę zapłonową, czy sterowania na wtrysk. A może kompresji nie ma? Sprawdzić wiązkę to przecież nie jest problem. Jak masz pojedyncze cewki to: pin1 - sterowanie z ECU (piny 7 8 9 10) nie pamiętam czy sterowane + czy masą pin2 - masa z ECU (piny 5 6 44) pin3 - +12 V...
Witam! Mam możliwość zakupu wtryskiwaczy Bosch common rail pierwszej generacji (nr. 0445110119), które zostały sprawdzone i rzekomo są w dobrym stanie. Sprzedający udostępnił mi poniższe protokoły. Czy takie sprawdzenie ma jakąś wartość i czy te wtryskiwacze będą się rzeczywiście zachowywać jak należy? Problem polega na tym, że mój samochód (Fiat Stilo...
Układ był czyszczony po regeneracji pompy z wyjątkiem wtryskiwaczy. Po naprawie pompy auto jeździło bez problemów prawie rok i wszystko było w porządku. A co sądzicie na temat szczelności zaworów? Miałem kiedyś za granicą przypadek, z którym długo walczyłem. BMW- nie pamiętam dokładnie jakie. Coś około 2003-2005r. z silnikiem diesla.Ciśnienie sprężania...
Uszczelki pod głowicą?Kompresja była zła ,czy jak? Wymienić można i całe auto zostawic jedną cześć i dalej usterka będzie. Zajedź z tym lepiej do FACHOWCA Bo to może być 100 przyczyn.Jak ci tak ktoś będzie wymieniał na lotto to parokrotnie przekroczysz wartość samochodu.
Wszystkie ciśnienia są w normie dolot szczelny itd, katalizator odpada bo odpiąłem, rano oblukam sterownik bo też go zdjąłem. Został tylko dolot a właściwie same kanały bo główny ciąg wyczyszczony, niestety nie zmierzyłem kompresji na wszystkich cylindrach ale sam już nie wiem gdzie szukać przyczyny... pomiary kompa robie cdif2. Z tymi kanałami to sam...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Korekta jest na + zatem albo jest przytkany i nadrabia dawką, albo kuleje kompresja. Zastanawiająca jest w tym wszystkim temperatura w okolicach 73 stopni, która ma wpływ na pojawianie się korekty podczas jazdy z małym i średnim obciążeniem. Zastanawiające jest również to, że korekty na biegu jałowym nie sugerują problemów z wtryskiwaczem na IV cylindrze.
up! Panowie, 2 miesiące samochód u mechanika, wymienione wszystkie czujniki z możliwych, wymieniony komputer, wiązka silnikowa, odłączona instalacja LPG i samochód po przejechaniu 2km lub 20min od zapalenia dalej wywala HIGH COOLANT TEMPERATURE. Sprawdzona kompresja, brak zastrzeżeń. Wymienione świece. Ciężko odpala, dopiero po dłuższym szkyrtaniu.....
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
Witam. Samochód to Fiat stilo 1.6 103km benzyna + LPG(fabryczny). Opis problemu- po odpaleniu zimnego silnika na PB przez chwile pracuje równo i normalnie. Po chwili pojawiają się delikatne szarpnięcia silnika. W miarę spadania obrotów silnika i zwiększania temperatury silnikiem zaczyna trząść (czuć pod siedzeniem).Gdy ruszam samochód jedzie normalnie,przyspiesza...
AVE... Spojrzałem sobie na kolumienki głośnikowe, które zawsze chciałem mieć, ale zawsze były za drogie. Wciąż są za drogie, ale wciąż chcę je mieć. Pasmo -3dB jest 44Hz-23kHz. Pasmo -10dB zaś to już 33Hz-39kHz. Czyli i wzmacniacz powinien mieć przynajmniej górę pasma na poziomie 23kHz -3dB, czyli liniowa część pasma spokojnie może kończyć się na 20kHz....
Nie wiem ile w tym prawdy natomiast wiem że przy nagrywaniu na taśmę z RMF-u VUmetry w magnetofonie potrafią prawie stać w miejscu co raczej dobrze o zakresie dynamiki utworów granych w tej stacji nie świadczy ;) Jak wszędzie - RMF nie jest tu żadnym wyjątkiem - dosył audio po cyfrowych liniach kompresja w stylu mp3 a później kompresja by poprawić...
stilo stilo husqvarna kompresji kompresji zawory
kupić pralkę miele alarmu zgaszeniu silnika rejestracja przebiegu
instrukcja obsługi amica lodówka panel sterowania
Koszt naprawy pokrywy baterii Olympus C-740 Ultra Zoom Parametry głośnika B&C 15PS100-4: które są właściwe?