Załam przewód od sterowania kompresor, zacinają się zaworki i wywala błąd o nieszczelności.
Mam identyczną sprężarkę tylko że w kompresorze padły zaworki tzn te blaszki. Produkowała je Wrocławska Fabryka Sprężarek. Nigdzie nie do dostania! Mozna kupić sobie od kompresora Ikarusa i roztoczyć. Dałem sobie z tym spokój kupiłem kompresor 2 tłokowy od chłodni i ci powiem ten dopiero jest cichy i ma wydajność :). Jakby co to teraz mam taki kompresor...
Z tyłu nad tacką na kompresorze jest zaworek skroplin. Wyczyść. Rozmroź, zdemontuj pokrywę parownika zamrażarki, zlokalizuj otwór odpływu skroplin (może być przykryty kawałkiem aluminium). Z kawałka aluminium wytnij kształtkę Y, wsuń w otwór skroplin i owiń na grzałce tak by otwór nie zamarzał. Przelej wodą by sprawdzić drożność. Zamontuj pokrywę i...
Miałem ten silnik w Volvo. A więc zaworek nad kompresorem klimatyzacji steruje klapa gaszącą- u Ciebie to B. Z kolei za sterowaniem geometrii odpowiada zaworek A. Co prawda w Vovlo jest on przykręcony obok pompy vacum. Co do samych zaworków oba są takie same. EGR jest sterowany elektronicznie.
Witam. Opisz jaką masz instalację zasilającą ten kompresor; 1) jaka jest moc silnika? Jaka jest pojemność kondensatora? 2)gdzie masz zainstalowany kompresor i jakim przekrojem oraz długością przewodu jest zrobione zasilanie gniazda z którego przyłączasz kompresor? 3) czy zasilasz kompresor przez przedłużacz (ile metrów, przekrój)? 4) czy silnik posiada...
Najprawdopodobniej zawiesiło się sterowanie zaworkami w głowiczce kompresora. Jak nie ma powietrza to odkręć rurę od kompresora i sprawdź czy pompuje.
Na pracy jest 5 atmosfer czy to świadczy o usterce kompresora. Zaworek wlutowany bo myślałem, że brak czynnika ,ale czynnika było dużo.
Gdzieś jest nieszczelność a prędzej to zaworki w głowicy do sprawdzenia
Kolego, W dafie maxymalne ciśnienie na zegarach przy których powinien mieć wyrzyt powietrza to 10 barów (dokładnie to 10,5) a nie dwanaście tak więc osuszacz do wyrzucenia na dzień dobry. Dlatego że osuszacz nie wyrzuca przy ciśnieniu 10 bar to wówczas uruchamia się system awaryjny który przy 12 barach powinien zabezpieczać system przed nabijaniem w...
Którędy dokładnie ta woda wylatuje? Pisałeś o wężu spustowym ale masz dwa: jeden z infuzora, drugi z pompy. A drożność zaworka ciśnieniowego w zaparzaczu w ogóle sprawdziłeś? Jak nie to wykręć sitko zaparzacza, pod którym będziesz widział kulkę zaworu. Sprawdź czy daje się wcisnąć, czy się nie skleiła, przedmuchaj kompresorem ten zaworek.
Temat udało się ogarnąć. Okazuje się, że taki sam moduł (silnik + przekładnia + kompresor) jest stosowany np. w kompresorze 'SPOKEY Campo'. Skontaktowałem się z firmą, która takie rozprowadza i sprzedali mi taki moduł za niewielkie pieniądze. Ale dostępność części do takich kompresorów jest gorzej niż słaba...
Wiem ze post jest stary jak świat ale dzisiaj uruchomiłem właśnie taka sprężarkę. Miałem identyczny problem z zaworkami- ale uwaga odkrycie :) Idealnie pasuje głowica ze sprężarki HS-11 koszt 70 zł nowa. Wydaje mi się ze wydajność się troszeczkę zwiększyła ale może być to subiektywne odczucie :) pozdrawiam M.M
Zamarza bo zaworek odpływu skroplin obok kompresora jest zapchany.
Na zdjęciach tego nie widać. Zaworek nad tacką na kompresorze jest drożny?
Prosta sprawa - podczas ogrzewania wody ta się rozszerza, a że woda jest nieściśliwa to ciśnienie rośnie w nieskończoność aż coś się rozciągnie na tyle by wodę pomieścić. Służy do tego naczynie przeponowe zamontowane obok zaworu. Jest w nim membrana która po jednej stronie ma wodę, a po drugiej powietrze pod ciśnieniem. Można dolać wody do zbiornika,...
Sprawdź czy po zrzuceniu powietrza przez zawór osuszacza sprężarka przechodzi na bieg jałowy Od kiedy to w DAFach sprężarka przechodzi w momencie wyrzucania powietrza przez osuszacz w jakiś bieg jałowy??? Osuszacz ma zawór napełniający który w momencie osiągnięcia ciśnienia 10.5 bar zamyka przepływ do wylotu z osuszacza (połączony do zaworu wielodrożnego),...
Zmiana grubości mielenia nie przyniosła rezultatu. Wyjąłem jeszcze raz zaparzacz i przedmuchałem kompresorem ten zaworek na tłoku bo niestety wyciągnąć go nie potrafiłem. Też nic to nie dało, a ten zaworek cremy o którem kolega pisze to ten co przedmuchałem (zaznaczony na foto?) https://obrazki.elektroda.pl/1348865200_...
Na 100% nie jestem pewny, ale raczej dźwięk pochodzi z jednego z silników. Skroplin w zbiorniku nie ma, kompresor użytkowałem kilka razy i przez bardzo krótki czas, za każdym razem jak otwierałem zaworek to było sucho.
Podobna konstrukcja posiadała zaworki z cienkiej blaszki w głowicy, prawdopodobnie i w tej tak jest.
Sprawdź jeszcze zaworek odprężający, przy moim kompresorze jak jest zimno jest to samo.
Trzeba wymienić zaworki
kolego 936 czy można samemu zrobić zaworki płytkowe do sprężarki właśnie takiej ,którą Ty wykonałeś z malczana?Albo czy da rade zrobic taką głowice jak mają te chińskie kompresory na zaworkach płytkowych?moge liczyć na twoją pomoc przy budowie takiej właśnie pompy jaką Ty zrobiłeś?
Jak już to masz to poszukaj jakiejś malutkiej butli np gazowej i wykorzystaj to co masz, pamiętaj jeszcze by założyć jakiś zaworek bezpieczeństwa i będzie wszystko ok.
Raczej wina leży po stronie pistoletu, w końcówce jest zaworek i jak nie dociśnie się go porządnie do wętyla, to zaworek nie przepuści powietrza.
Tak Wszystko zadziałało po wyczyszczeniu tego zaworka. Dzięki bardzo za pomoc
Zdejm głowiczkę, oglądnij zaworki.
Źle wykonałeś głowicę. Ja wolałbym przerobić seryjną bądź blacha 2,5cm palnik acetylenowo tlenowy, Jedziesz do tokarza niech wyfrezuje Ci na każdy cylinder 2 otwory. Zawory dobierasz od jakiegoś wana tudzież innego kompresorka. Ale dość duże. Robisz mocowanie do zaworków. Spawasz rurki do każdego z kanałów. poczym wszystko zaspawujesz blachą 2mm paamiętając...
Wylot z baku to M16, wkręcona przejściówka na 3/8 dalej króciec na wąż 12mm, dalej oczko przy pompce zasilającej już standard. Przewody stalowe pomiędzy filtrami a pompą wymieniane były rok temu a cały korpus filtrów wymyty w benzynie, bak oczywiście też wyczyszczony na błysk, odstojnik przed pompą też sprawdzałem nie raz. Przewody od pompy do wtrysków...
Witam. Poszukuję schematu kompresora scanii. Muszę rozebrać kompresor ponieważ nie pompuje powietrza zawiesza się zaworek.
tak blaszki takie same,uszkodzona jest ta od góry wypychane powietrze do zbiornika ,od zasysania są całe zdjęcie jest tak zrobione by było widać nieszczelność(odwrotnie)czy może zaślepić otwór w tej oderwanej części(rozwiązanie chwilowe podejrzewam,zastosowane przez forumowicza)lub zaślepić po jednym z zasysania i wyjścia?,są na portalu formatki z blachy...
Skąd wiedziałeś, że mam 93 rocznik? Nie jest przewidziane do wymiany, dlatego się was pytam o pomoc. Gdy dmuchałem w przewód paliwowy i miałem gaźniki do góry nogami, to nowy zaworek nie przepuszczał, ale jak dmuchłem kompresorem, to zaczął. Nawet jak później dmuchłem ustami i żeby znowu trzymał, to musiałem go zalać paliwem. Czy jest to normalne?
Zaworki w głowicy kompresora .
Jeżeli powietrze przedostaje się do kompresora, to świadczy to nieszczelności zaworu zwrotnego mimo czyszczenia. Nabij do zbiornika powietrze, odłącz przewód co idzie do kompresora, wszystko się wyjaśni. Gdyby były zaworki uszkodzone, to pewnie by kompresor nie nabijał do zbiornika.
Dokładnie uszkodzona śruba, co ci mam tłumaczyć element śrubowy to trzy elementy śruba męska, żeńska i obudowa. Załóż zaworek zwrotny na linię odsysającą.
Pękły zaworki w głowicy i teraz dmucha tam gdzie ma lżej, głowicę zdjąć i sprawdzić
Dzieki :) jak widac na fotkach - jest zamontoway manometr , na ktorym ustawiam cisnienie minimalne i maxymalne , przełącznik ma 3 poziomy : I- włącza kompresor bez sterowania manometrem II-wyłaczenie III- włączenie kompresora z sterowaniem manometrem szybkozaczki zabudowane w kompresorze , jak i w wężu, raduktor cisnienia , oraz zawor bezpieczenstwa...
Na 100% podłączenie jest dobre u Artka tyle że sieć nie bardzo nam pozwala na szaleństwa z prądami... Nawet DTR-ka zaleca rozruch gwiazda - trójkąt. A tak właściwie - jest norma elektryczna która podaje że na ROZRUCH BEZPOŚREDNI nie wolno załączać silników o mocy większej niż 5 kW. A tak wlaściwie.. Czy w tych kompresorach są jakieś zaworki zwrotne...
Jeżeli lekko dmucha to nie winne jest to że się zatarł silnik a winny jest olej który został zassany do pompy. Musisz podłączyć go uruchomionego pod kompresor i przedmuchać zaworki powinny ożyć.
Ja dobrze wiem o czym piszę-ten zaworek jest we wyłączniku ciśnieniowym, jak wyłącznik się wyłączy to dźwignia naciśnie grzybek tego zaworka.
A jesteś pewien, że agregat nie próbuje ruszyć, tylko ciśnienie go trzyma? Masz zaworek odprężający na wlocie? V.
Kompresor mam spoko tylko zaworki muszę dokupić
Jak kompresor wydaje z siebie dźwięki , zbiornik wyrównawczy jest cały to być może zaworki kompresora przepuszczają. Membrany w kompresorze nie są zniszczone? Czy po rozkręceniu kompresora membrany prawidłowo wychylają się po podłączeniu zasilania? Sprawdź dokładnie wszystkie elementy wewnątrz kompresora.Spróbuj dmuchnąć w zaworki , żeby sprawdzić czy...
Ta czarna rurka powinna być podłączona do wyłącznika ciśnieniowego, który po każdym cyklu nabijania zbiornika wypuszcza powietrze ze sprężarki, aby kolejny cykl mógł się odbyć bez obciążenia ciśnieniem powietrza w zbiorniku. Po każdym nabiciu ciśnienia i wyłączeniu silnika, powinno być słychać syknięcie spuszczanego powietrza. Jeżeli tego syknięcia...
Rozumiem, że dolot porządnie sprawdziłeś kompresorem i jest szczelny? Wszystkie węże, zaworki, przewody? To jest podstawa. Jak turbina była wymieniana to z powrotem tam gdzie ją wymieniali, bo zmiana turbiny nie może powodować spadków mocy, chyba że zamontowana jest jakaś zrypana
Z tego co autor podeslal na PW widać że sterownik reguluje elektrozaworem wydajności ale nie przynosi to efektu. Kompresor nie bije ciśnienia - uszkodzony mechanicznie elektrozawór N280, kompresor lub zerwane sprzęgło. Zacząłbym od sprawdzenia czy kręci się wirnik kompresora a później przeszedł do elektrozaworu. Kolega PIACHU1994 może mieć rację - tyle...
po naciśnięciu zaworka syczy Jak ma 0,5 bara też syczy. Pomiary przede wszystkim.
Ten zaworek to tzw. odprężnik. Po napompowaniu, jak presostat wyłączy silnik, to naciska zawór aby spuścić ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym na butli. Ułatwia to rozruch silnika jeśli w butli jest ciśnienie. Presostat działa? Oleju w wizjerze jest do połowy. I tak jest dobrze.
Sprawdziłem patent z żarówką i się okazuje że żarówka gaśnie gdy wypne wtyczkę z czujnika położenia wałka rozrządu . Gdy ją wepnę to w tedy uruchamia się kompresor klimatyzacji , małe zaworki (chyba od turbo). zawór EGR . gdy wypne wtyczki z tych wszystkich urządzeń to i tak dalej swieci. Ruszając wiązką nic nie dało
Po poluzowaniu na gwincie startuje jak powinien. Nic nie wystaje niestety chyba że powinno a u mnie jest uszkodzony odprężnik? W starym kompresorze były zaworki w głowicy lecz włąśnie po uszkodzeniu po prostu nie dobijało odpowiedniego ciśnienia do butli. Gdzie mogę taki odprężnik nabyć? Na portalach aukcyjnych nie znalazłem takiego elementu pod hasłem...
1. Uszkodzony czujnik ciśnienia (sam czujnik lub coś na przewodach) 2. Nieszczelność w układzie 3. Pompa (choć to niemożliwe ale może wystąpić) Są przy kompresorze jeszcze takie zaworki wsteczne czasami bywają w formie cieniutkich blaszek lub w osłonie z poliuteranu. Mogą się odkształcić, pęknąć lub po prostu nie działają tak jak potrzeba. No ale to...
Uszkodzona sprężarka dwucylindrowa WAN - ES\b produkcji zakładów w Gdyni w 1991 r. Cała zaolejona - uszkodzony kompresor. Problem mój polega na tym, że nie jestem w stanie określić do jakiego kompresora dokupować pierścienie, zaworki i uszczelki. Zdjęcie przedstawia kompresor. http://obrazki.elektroda.pl/9031720900_1... Proszę o pomoc.
A zaworki były zmieniane.
Czy zrobiłeś w tej butli jakiś dodatkowy zaworek do spuszczania wody?
Przy starcie od pustej butli zaworek odprężający na początku jest otwarty. Dopiero po nabiciu ok 1 bara zamyka się. Standardowa wada w chińskich kompresorach czy ja mam felerną sztukę? Chodzi o zaworek zamontowany w presostacie, mosiężne przyłącze na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/9242916900_1...
Z tego PDFa co podesłałeś wynika ze sprężarka powinna nabić ten Twój zbiornik do 4bar przy 800obrotach gdzieś w minutę. Zapewniasz jej chłodzenie? skoro pierścionki są nowe i cylinder jest ok to nie pozostaje Ci nic innego jak zaworki.
A masz zaworek do odprowadzania wody??
Mam problem taki iż nie mogę sobie poradzić z tym.... Próbowałem zrobić wszystko na krótko tzn. załączać zaworki recznie i kompresor żeby unieść auto. ale jednak nie działą zaworki się otwierają kompresor pompuje ale nie chce się unieść. jedno koło się troche uniosło i teraz jest problem jak opuścić... ma ktoś może schematy do tego układu?? Dodano po...
dobrze, ale ... gdzie to jest, albo co to jest ? Odprężnik odśrodkowy - rurka od głowicy cylindra do karteru sprężarki. W karterze znajduje się tarcza z ciężarkami na sprężynach które pod wpływem siły odśrodkowej rozchodzą się zamykając zaworek upustu powietrza. To umożliwia start kompresora nawet przy pełnym ciśnieniu w zbiorniku. Mogło się zaciąć.
Dzień dobry. Bardzo proszę o pomoc. Wczoraj próbowałam samodzielnie dopompować hydrofor łazienkowy za pomocą kompresora, ponieważ hydrofor włącza się bardzo często i na bardzo krótko (zbiornik ma 24 l a po załączeniu hydroforu zlatuje tylko ok 3 litry wody). Problem polega na tym, że w ogóle się nie pompuje, po założeniu końcówki kompresora na zaworek...
Wyciszacz jest najlepszym wyjściem Tylko tu nie ma jak zamontować bo zaworek jest na spodzie presostatu
dobijała do 6bar i się wyłączała. Tak ma być. Miałem kiedyś taki kompresor. Można przestawić na 8 bar, ale będziesz co godzina naprawiał zaworki w głowicach.
To że po naciśnięciu na zaworki wylatuje czynnik o niczym nie świadczy,może go być zbyt mało i czujnik nie pozwala załączyć kompresora. Przy napełnianiu klimatyzacji trzeba było nabić z czynnikiem pod UV - teraz było by widać gdzie jest dziura a tak znowu zapłacisz niepotrzebnie za nabijane.
Powiedz przy teoretycznie idealnie szczelnej głowicy co da więcej elektrozawór niż zawór zwrotny ? i tak by było ciśnienie by napierało na tłok , i tak bo gdzie niby by miało zejść?. Ale to rozważania akademickie. . Mój kompresor na razie startuje ale planuje zakup nowego agregatu i myślę że będą problemy. A kolega Awdeg chyba nie zrozumiał tematu...
Zmartwię Cię dj_stopa ale miałem taką sprężarkę . Jest to sprężarka od chłodni i zupełnie się nie nadaje do celów warsztatowych ponieważ skrzynia korbowa jest również pod ciśnieniem i jest elementem obiegu gazu . Tym samym gaz krąży nad powierzchnią oleju i porywa jego cząsteczki . Cała jest żeliwna i jak pamiętam ma żeliwne tłoki z zaworkami płytkowymi...
wymieniłem sterownik silnika zaślepiłem EGR odłączyłem kompresor klimy odłączyłem zaworek sterujący turbiną gdyby byo to jakieś łożysko lub coś z kołami to wykazałoby to na hamowni w oporacz toczenia stawiam na sprzegło z kołem dwumasowym ale pewności nie mam
Witam ponownie Panowie, wracam jeszcze z jednym zapytaniem. Do agregatu jest zewnętrzny mały walizkowy (jednofazowy) kompresor podłączany do agregatu przez gniazdo 230 V 3P 16 A na obudowie agregatu. Kompresor ma dodatkowo swój bistabilny włącznik. Działa to tak, że jeśli kompresora nie włączamy włącznikiem (ale jest podłączony kablem zasilającym do...
2) w domu odkrecam kran i czekam az zajedzie cala woda, kran zostawiam odkręcony Bez sensu, szkoda wody, też mam hydrofor i mi lekko zaworek przepuszcza więc dość często uzupełniam powietrze, a robię to tak. Wyłączam pompę, jak ciśnienie spadnie podczas użytkowania to pompuję kompresorem aż ciśnienie na manometrze przestanie rosnąć, albo osiągnę ciśnienie...
Kompresor to oczywiście ASPA 3JW60. Jedna sprężarka nie działała, bo uszkodzone były zaworki a nie, że była zatarta. Dla potomnych: - na alledrogo wystarczy wpisac 3jw60 i wyskoczą części do tego kompresora. - naprawdę rzadko pojawia się zawór zwrotny, ale warto napisac do sprzedawcy z alledrogo wesolowski_group, który takie części zdobywa
Witam . Silnik typowy w kompresorach ,w których nie ma wyłącznika odśrodkowego (widać na zdjęciu że przewody żółte wychodzą ze stojana silnika. Podłączony powinien być ; -żółty-czarny (zasilanie 230V) -żółty -czerwony (kondensator) Do sprawdzenia kondensator,zawór zwrotny miedzy kompresorem a zbiornikiem ,jak również presostat (który ma w sobie zaworek...
a według ciebie jak są smarowane zaworki w tej prehistorycznej głowicy?
Odkręć rurkę przy głowicach, włącz, sprawdź czy bije powietrze (czy dasz radę zatkać palcem). Jeżeli dasz utrzymać palec, mogą być uszkodzone zaworki w głowicy. Dodano po 2 Zazwyczaj w głowicy są zaworki płytkowe (takie blaszki).
Witam, ostatnio remontowałem taki kompresor. Cylindry poszły na 1-wszy szlif, tłoki 60,5 mm z trzema pierścieniami. Do tego nowe zaworki, wszystko szczelne, zawór zwrotny sprawny. Kompresor ma po tym wszystkim słabą wydajność, na poziomie 200l/m. Przed remontem było o wiele lepiej, remont spowodowany był zacieraniem się jednego z cylindrów. Co może...
witam... mam takie pytanie... czy zaworek zwrotny powietrza w kompresorze powinien trzymać idealnie powietrze w butli czy nie są w 100% szczelne i część roboty odwalają sprawne pierścionki pompy???? pytam gdyż ostatnio kupiłem zaworek zwrotny do swojej sprężarki bo jakiś ktoś kiedyś zamontował od wody. ten nowy zaworek nie trzyma tylko puszcza mi przez...
(at)MacMalisz Nieszczelny jest zawór zwrotny zbiornika przy połączeniu ze sprężarką, Szanowny Panie Krzysztofie. Ten mały zaworek rozładowuje ciśnienie pomiędzy głowicą kompresora a zbiornikiem, dla ułatwienia startu kompresora przy wyższym ciśnieniu w zbiorniku. A sterowany jest z dźwigni presostatu. Każdorazowy stop (otwarcie wyłącznika powoduje...
Regulacji ciśnienia dokonuje się pokrętłem na zaworze redukcyjnym(czarne pokrętło), dodatkowo można by sprawdzić zaworek spustu wody, czy nie jest otwarty.
Korek przy wyłączniku to zawór zwrotny - nie ruszać, korek na pompie służy do zalania wodą rury do studni, w celu ułatwienia zassania pompie. Poziom wody powinien być pomiędzy tymi kolankami co masz podłączony ciśnieniomierz i tam powinien być obsadzony wskaźnik rurkowy. U Ciebie jest na pewno sporo ponad górnym kolankiem stąd woda we wskaźniku(rdza)....
Witam pisze prosto z drogi na awarie która przydazyla mi się przy renault gama t 2014 r 460 kierowca dojeżdżają do świateł zauważył ubytek powietrza po czym kompresor w ogóle przestał pakować. Pytanie moje taki czy ktoś miał podobny przypadek wiem ze przy dxi zawierały się zaworki w kompresorze . Proszę o pilne odpowiedzi Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu...
Problem dalej nie rozwiązany. Dalej zaciąga paliwo do kolektora przez zaworek. Wszystkie przewody przedmuchane kompresorem filtr wysuszony
Wymień zaworek tylko popatrz jaki masz krótki raczej bo on ci się zaciął lub za daleko wcisnął go kaptur od kompresora
Micho a: Jeśli uparcie chcesz rolę presostatu powierzać sobie samemu to chociaż zamontuj jakiś zaworek szybko spuszczający ciśnienie między kompresorem a zaworem zwrotnym. Będzie łatwiej startował:)
To się nazywa "Zaworki sprężarki"? Ogólnie kosztują od 30 do 100zł to lepiej od razu wymienić.
Na 100% skleiła się przepona. Trzeba na początku pompować dużym ciśnieniem (oczywiście przy wypuszczonej wodzie), wtedy po chwili się rozkleji i dalej już do normalnego ciśnienia - pójdzie łatwo. Wina leży po stronie nieszczelnego zaworka. Po pewnym czasie ucieka powietrze, a ciśnienie wody w zbiorniku skleja przeponę. Miałem to samo u siebie:) i użyłem...
Nie ma takiej możliwości,zużycie powietrza jest bardzo duże,jakbyś na poszczególnych liniach otworzył zaworek i powietrze swobodnie sobie leciało.
Może nie tyle uszczelka co zaworki w głowicy, to może być prawdopodobne.
Zaworek powoduje że nie przedostaje się sprężone powietrze na głowiczkę z zaworkami .W razie nieszczelności zaworków powietrze nie ucieka ze zbiornika,nie cierpi kompresor ,gdyż swobodnie zaczyna pracować .
Więc tak : czujnik okazał się zaworem zmiennej wydajności, czyli jest to jakiś zespół wykonawczy. Nie da się go oszukać, bo to w zależności od podawanego na niego napięcia steruje on wydajnością kompresora. Niestety nadal jest uszkodzony :-( więc wydajność kompresora jest niewielka. Może ktoś wie, gdzie mogę kupić taki zaworek, najlepiej w okolicach...
szympek;)_ już Ci odpowiedziałem :) butle napełniam kompresorem, do dzisiaj lodówkowym, Oryginalna końcówka połączona wężem wodnym - bardzo grubym - oraz maszynką (inaczej wentlem) do opon. Oczywiście oryginalny zaworek działa, oczywiście nie polecam tego. Dziś ukończyłem mój kompresor, niestety jednotłokowy ale za to silnik 5,5kW i 360Litrów butla...
Możliwe że zużyty zespół tłok-cylinder lub coś nie tak z zaworkami zwrotnymi. Albo manometr się "zaciął" ;)
W zbiorniku będzie się gromadzić woda i resztki oleju , powinieneś pomyśleć o zamontowaniu od spodu zaworu do spustu tej wody. A zbiera się jej nie mało. Racja dobrze by było przyspawać do dna zbiornika ny-pel i do niego zakręcić zaworek kulowy , Ja w swoim kompresorze miałem przyspawaną nakrętkę M19 i śrubę w tej nakrętce zakręconą i tak spuszczałem...
Ciśnienia w kole nie tracisz,ucieka resztka powietrza z węża a ciśnienie zostaje w kole odcięte przez zaworek.
napewno jutro zmierze manometrem. z jakiego powodu cisnienie mogloby jeszcze spadac (zakladajac ze czujniki dobrze pokazuja) naped z kompresora i pompe wykluczam bo wszystko nowe. zaworki w ramie na powrocie moglby miec na to jakis wplyw ?
Ja obstawiam zaworek, który jest na sprężarce. Przypominam, że Octavia II nie ma już klasycznego sprzęgła na kompresorze.
Czyli jest tłoczek i zaworki tak jak np. w kompresorze ??? Te tłoczki są połączone z sobą w taki sposób, że jeden podaje ciścnienie do rugiego, drugi do trzeciego ??? Pytam tak z ciekawości :-).
Wykręć ten korek od góry zbiornika. Zamiast niego wstaw redukcje z zaworem kulowym 1/2 ". Posiadając kompresor przez ten zawór dobijesz przy pustym zbiorniku do 1.5 bar (ok 1,5 atm) Nie mając dostępu do kompresora trzeba zrobić przejściówkę na zaworek od wentyli samochodowych i postąpić JW.
Jak dla mnie to dałbym niżej wyłącznik ciśnieniowy . Co z separatorem oleju zdaje egzamin a może są inne pomysły? Z innego chyba modelarskiego forum , czy to zadziała? http://obrazki.elektroda.pl/3579820300_1... Tu jest link do tego forum i opis pomysłodawcy : http://www.mod-planet.com/forum/viewtopi...
Hej, czy ma ktoś albo czy w ogóle są DTR-ki do kompresora wan-aw starego typu (koniec lat 80. i początek 90), bo są z 2004 roku, ale chyba po modernizacji. Sprężarka to S1P-135 z 1991 roku, ale zbiornik pochodzi z 1980, więc dlatego się pytam. Potrzebuję rozdzielacza wkręconego w zbiornik, z którego wychodzi manometr, ma zawór bezpieczeństwa i jeden...
Witam. Mam problem, z którego nie umiem rozwiązać. Mam Megane III 2012r 1.5dci. Przed zimą była mała stłuczka- uszkodzona chłodnica klimatyzacji. Auto zostało naprawione jakoś w grudniu, ale dopiero ostatnio postanowiłem napełnić układ czynnikiem. Przy próbie napełniania wzorowa szczelność. Wentylator chłodnicy załącza się, ale nie załącza się jakby...
Zaworek serwisowy wlutowany, czyli "nasi" już byli. Wygląda jakby przeładowana czynnikiem ( ciekawe czym jest napełniona? ).
Wychodzi z tego że to pompa dwutłokowa i dwustopniowa. Masz uszkodzony drugi stopień (mały tłok). Spróbuj rozruszać te zaworki, jak długo kompresor był nieużywany to mogło je przyłapać. O ile dobrze pamiętam wymienia się kompletną płytę zaworową.
miałem kiedys taki komperosr i raczej nie baw się w wymiane silnika, bo jest on dobrany do tego wału od kompresora, ciężko Ci będzie go dopasować ma napęd bezpośredni. A kompresor jest na prawde beznadziejny, zaworki się sypią, lepiej zostaw sobie zbiornik załóz silnik na 220 małe kółko na silnik duże na kompresor nawet od Stara może być ,bedzie dłużej...
karcher zaworek zaworek podciśnienie zaworek klimatyzacji
dioda selenowa hamulec przyczepa dźwięk jednej słuchawce lenovo
zgrzewarka transformatorowa wymuszenie gwarancji
Czujnik otwarcia maski w Renault Laguna II - czy jest obecny? Lokalizacja czujnika ciśnienia paliwa w Peugeot Partner 1.9 Diesel