Oczywiście, masz rację. Tylko gdzie w tym klekocie jest komputer silnika?
Kolego masz uszkodzony zawór egr najpewniej i tyle. Wymień go jak nie jesteś w stanie wykonać rozszerzonej diagnostyki za pomocą miernika i komputera.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
Najpierw przydało by się odczytać błędy w komputerze silnika.
Nie przecież możesz wejśc w listę parametrów zmierzonych i zobaczyć jakie masz ciśnienie, będziesz miał wartość oczekiwaną i wartość zmierzoną. Pod jaki komputer podpinałeś?
A nie lepiej naprawić sterownik?
Pod komputer podłącz będziesz wiedzieć.
Ono siedzi w ECU, można też szukać komputera bez immobilizera, są takie.
Danek 112 to nie do Ciebie tylko kolegi niuniu 36.P jest komputer w oplu astra 17 td isuzu bo mechanik mi powiedział ze nie ma ja już sam nie wiem ,czy szukać innego mechanika bo się nie znał albo w tych autach naprawdę nie ma
byłem i komputer nie wykazał żadnych błędów
A czemu ma pokazywać usterki. Jeżeli jest problem z ładowaniem (alternator, padnięty akumulator) czy "kradzieżą" prądu przez auto to może nic nie być w komputerze. Zwłaszcza że to dość stare auto więc nie ma co się spodziewać cudów w diagnostyce.
Nie ma co tu dyskutować,ponieważ przyczyn może być ok. sześciu. Trzeba podpiąć do komputera i zobaczyć co pokaże . Pozdrawiam
To jeszcze do tarcz i klocków szykuj się na wymianę piasty przedniej, ale której to jak napisano wyżej połączenie do komputera. Stawiam na lewą (strona kierowcy).
Obudowa jest kompletnie nieistotna. A na podstawie parametrow niestety nie da sie dobrac podobnego (Mam kilka podobnych i zaden nie dziala). W CR jest specyficzne kluczowanie i nawet te ze ECU bosha nie dzialaja w komputerach denso z isuzu. Chetnie przygarne jakies uszkodzone ECU z 1.7cdti z astry h, corsy D, zafiry c
Dość częsta przyczyna różnych usterek w tym silniku jest olej napędowy w komputerach , jakby to nie brzmiało. Sprawdź to póki jeszcze w ogóle odpala.Ostatnio miałem dwa takie w naprawie.
W astrze 1 jeżeli migała cały czas był problem z immo(najczęściej klient gubił pestki), ale warto podjechać na komputer i odczytać błędy.[/s]
na komputerze żadnych błędów Parametrów też żadnych?
Sprawdzić na początek wysterowanie tego zaworka. Jeśli jest coś nie tak to do sprawdzenia wiązka i komputer ten co jest przykręcony do bloku silnika.
Witam. Mam problem z wentylatorem, który się włącza po przekręceniu zapłonu i nie che się wyłączyć. Drugim problemem jest wskaźnik temperatury. Wymieniłem czujnik temperatury i nic to nie dało. Mam następujące błędy po podłączeniu pod komputer. P0180, P0115, P1625. Bym był wdzięczny gdy by mi ktoś pomógł. POZDRAWIAM
A to już nie można samemu sobie poszukać? Wójek "google" dużo znajduje pod nazwą uniwersalny komputer samochodowy.
Tak jak wcześniej pisałem. Na przykład - jechałem rano do pracy, wsiadam, odpalam, jadę. Powrót z pracy tak samo. Jedynie po krótkich postojach miałem problemy, np. jechałem na zakupy do Tesco, 40 min wracam i już był problem z odpalaniem, ale czasem po dłuższym kręceniu odpalał. Byłem podpiąć auto pod komputer, żadnych błędów nie było. Mam interfejs...
tak się dzieje w tych isuzu, czasami kabel z izolacki oblezie.
Witam. Czy pompa wtryskowa została wymieniona na taką samą? Dodano po 1 Bo z tego co pamiętam były zarówno z zaworem immo i czujnikiem przepustnicy oraz prądniczką tachometryczną jak i również starsze wersje tylko z elektrozaworem. Oczywiscie obie będą działać lecz komputer bierze obroty prawdopodobnie z tej prądniczki tacho.
To samo można napisać (z wyłączeniem egr) o 3 cylindrowych silnikach VW. W ogóle 3/4 silnika 4 suw-owego to poroniony pomysł. Co do fajnych lokalizacji ecu, to samo zrobili w astrze H, ten komputer jest tam tylko po to, żeby go szlag trafił przy najmniejszej stłuczce
Witam Posiadam samochod opel astra II silnik isuzu 1.7 dti rocznik 2001. Samochód kiedy jest zimny pracuje bardzo dobrze, problem zaczyna się gdy silnik się rozgrzeje. Gdy silnik złapie temperaturę podczas przyspieszania, odczuwalne są delikatne szarpnięcia. Auto nie traci mocy, ani nie gaśnie. Było podłączane pod komputer ale niestety nie wykryto żadnego...
Witam, mam podobny problem najprawdopodobniej padł mi sterownik w astrze chciałbym sie dowiedzieć gdzie jest zlokalizowany i jak zdemontować. Mam jeszcze jedno pytanie czy komputer pokaże błąd sterownika bardzo proszę o info na maila jacek.rogowski(at)interia.pl dziekuje i pozdrawiam
Jest z tyłu na silniku. Jak co to może być uszkodzony komputer nią sterujący znajdujący się pod nią na silniku. Szkoda że kopałeś w ogóle teraz w dodatku zapowietrzyłeś układ paliwowy. Bravo.
Diagnozą na początku był sterownik. Wymieniony sterownik. Za miesiąc to samo. Ponownie sterownik. Wymieniony akumulator bo robił zwarcie. Nie minął miesiąc wymieniony ponownie sterownik. Okazuje się, że zawory na pompie wtryskowej. Wymienione. W międzyczasie wymienione przekaźniki, bezpieczniki, czujnik położenia wału. Wszystko w porządku. Nie działają...
Witam serdecznie. Ponownie auto zagadka ma problem (opel astra g diesel 1.7 silnik isuzu). Wymienione pół auta 😊. Zawory na pompie wtryskowej, sterownik (już nawet 4 założony), czujnik położenia wału korbowego, przekaźniki, nowy akumulator, zegary, bo robiły zwarcie. Problem taki, że auto odpala za którymś razem. Rozrusznik kręci a nie chce...
Witam, bardzo proszę o pomoc przy następującym problemie: mój opel astra II 1.7tdi 2002r (isuzu) 3 miesiące temu rozkraczył się bez jakichkolwiek wcześniejszych oznak na autostradzie, zaświecił się kluczyk, auto nie chciało odpalić. Po podpięciu do komputera wyskoczył błąd pompy wtryskowej (kodu nie pamiętam...). Inny mechanik po dokładniejszej analizie...
Witam, sprawdziłem moja astre na komputerze i wyskoczył błąd 1105. nie wiem co to znaczy. diagnoza była postawiona ze wzgledu na swiecaca sie kontrolke pracy w trybie awaryjnym.Prosze o pomoc.
Miałem kiedyś taką astre z silnikiem isuzu i też sie nie paliła kontrolka ponieważ tam była zwykła mechanicznie sterowana pompa i nie było komputera do silnika.
witam. mam astre 1.7 td silnik isuzu. pewnego dnia po prostu nie moglam zapalic silnika. komputer wykazal ze to pompa. kupilam inna , uzywana ale stale silnik sie nie zapala. slyszalam , ze czasem trzeba zsynchronizowac pompe z immobilizerem. czy to prawda?
Witam mam problem z przepływomierzem w astrze 1.7 DTi 2000rok silnik Isuzu. Komputer pokazuje usterkę przepływomierza. Zamieniłem przepływomierz i niestety to samo. Znalazłem schemat z którego wynika że na pinie 4 powinno być 5V a u mnie jest 0V. Poza tym na pinie 5 powinien być sygnał wyjściowy w zakresie 0-5V. U mnie natomiast jest ok 0.15V i się...
Witajcie. Mam problem z klimatyzacją w moim autku, a mianowicie Astrą G 1,7DTI 75km isuzu, rocznik 2000. Prąd nie dociera do sprężarki klimatyzacji, wymieniłem czujnik ciśnienia, chłodnice,moduł wentylatorów( miałem zamontowany FT, zamontowałem CJ), sterowanie klimatyzacji. Klima uszczelniona, a nadal nie chce ruszyć, autko było u elektryka i powiedział...
Sulof1601 sprobuje tak zrobic, dodam jeszcze ze jak silnik jest zimny to jedzie tak jak powinien a jak sie rozgrzeje to ja mu w gaz a on odmawia wspolpracy. Dodano po 10 Po zdjęciu ciegna z turbiny samochód jechal tak samo co z założonym ciegnem, dzisiaj się też podłączyłem pod komputer podam kod błędu i pokaże co było napisane : Nieprawidłowe ciśnienie...
Przepraszam, że tyle się nie odzywałem. Nie spodziewałem się, że ktoś wróci do tematu. Ale do rzeczy. Z mojego doświadczenia nie ma potrzeby podłączania komputera i dodatkowych regulacji po wymianie pompy. Tak jak pisał kakibara ustawienie rozrządu (oczywista oczywistość) i odpowietrzenie układu. To faktycznie istotne. Polecam sposób z odkręceniem przewodów...
Witam, mam problem. Brak świateł stop, czujnik jest elektroniczno/magnetyczny. Nie dochodzi plus zasilania. Szukam komputera ale nie mogę znaleźć. Gdzieś znalazłem info, że jest przy lewym nadkolu, ale nigdzie go tam nie widzę. Proszę o info, gdzie konkretnie jest ten sterownik i jakie napięcie idzie na czujnik 5V czy 12V. Bezpieczniki sprawdzone. Dzięki
Witam mam podobny przypadek w Oplu Astrze g 1.7dt isuzu Błędy P0602,P1625,P0481 Czy kolega rozwiązał problem jeśli tak to poproszę o jakieś wskazówki. No ale jakie Ty chcesz wskazówki, komputer z odpowiednim oprogramowaniem do tego interfejs napewno nie elm327 i wystarczy zaprogramować. O to całe wskazówki. Jak nie masz sprzętu to trzeba zatrudnić...
Witam, w moim oplu 1,7 isuzu występuje identyczny problem, po wizycie w serwisie ASO, komputer nie wykazał błędu. Na początku problem pojawiał się rzadko ale zawsze jak silnik był gorący. objawy pojawiły się po wymianie filtrów paliwa, oleju itp. może układ paliwowy jest zapowietrzony? Na początku podejrzewałem sterownik pompy ale podobno jak pada to...
Witam. Mam chyba duży problem. Kilka tygodni temu zapaliła się kontrolka "check engine" ale po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu silnika-zgasła, później sytuacja pojawiła się jeszcze raz aż tu w piątek samochód już nie zapalił. W serwisie po podpięciu do komputera stwierdzono strownik/moduł/nastawnik (zwał jak zwał, każdy z kim się kontaktowałem używał...
bardzo was proszę o pomoc posiadam opla astrę g z 2001 roku z silnikiem 17 dti isuzu mój problem polega na tym że w momencie dodawania gazu miga kontrolka ładowania auto było podpięte pod komputer i pokazało uszkodzenie czujnika cieczy chłodzącej został on wymieniony ale problem nie znikną więc zwracam się z prośbą o pomoc do was jeżeli ktoś wie co...
Jak ktoś ma jakieś informacje ma temat dawki wtrysku paliwa na cylinder w silniku AstraIII 1,7 CDTI ISUZU Z17DTH bo mam problem z dziwnymi stukami w silniku.Został podłączony do komputera bez żadnych błędów ale na wtryskach pokazuje Cyl 1wtrysk 0,47 mg/dawki Cyl 2wtrysk 0,00 mg/dawki Cyl 3wtrysk -1,14 mg/dawki Cyl 4wtrysk 0,66 mg/ dawki
Wszystkie dwu litrówki opla są na VP44. Na VP30 tylko 1.7 do 2000 roku. Później szedł tam silnik isuzu. Astra DTL 2.0 jeżeli chodzi o wersję 82 KM ma oryginalnie tylko jedną pompę o numerze 0470504003 i koniec. Bez problemu możesz i żadnych konsekwencji możesz założyć pompę od wersji 100 km o numerze 0470504004. Także wymiana pompy nic nie daje. Jeżeli...
Witam , Problem tkwi w tym, że od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd czujnika położenia wału korbowego. Gdy silnik się nadzieję, czujnik przestaje przesyłać sygnał do komputera i auto gaśnie. Czujnik został wymieniony i to się powtarza. Został wymieniony także czujnik wałka rozrządu. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną usterki ? Autko to...
Witam, Ponieważ od 2 miesięcy silnik był słabiutki to wymieniłem wczoraj czujnik masy powietrza i silnik odżył. Czujnik jest noname za stówkę. Niestety cieszyłem się tylko 2 godz. bo silnik mi zgasł na skrzyżowaniu. Po odpaleniu chwilę jeszcze podziałał i znowu zgasł. Trochę pomęczyłem rozrusznik i udałem się taksówką po stary czujnik. Jak podłączyłem...
Dziękuję za odpowiedź. Auto właśnie jest u elektryka. Komputer wyświetla błąd: "zawór wtrysku". Teraz szukają czy jest wina zaworu, czy tego nieszczęsnego sterownika czy jeszcze czegoś innego. Jeśli sterownika to chciałabym go "zregenerować" a nie wymieniać. I wtedy zdjęcia ułatwią pracę temu elektrykowi albo (jeśli się nie podejmie) innemu, który to...
Witam was mam problem z moim autem jest to Opel Astra G 2002 1.7 DTI Isuzu Problem polega na tym ze raz na jakiś czas włącza mi się kontrolka samochodu z kluczykiem i samochód traci moc wolno się rozprzeda i maksymalna prędkość wynosi tylko 120 . Bylem na podpięciu do komputera na komputerze wykazało błąd P0400 ale nie było dalszego opisu błędu i pan...
Witam. Posiadam samochod opel astraII silnik isuzu 1.7 dti rocznik 2003. Mam powazny problem poniewaz od dluzszego czasu wystapila mi usterka mianowicie przy prawidlowej temperaturze silnika 90st zaczyna szarpac dławic silnikiem, gdy jest zimny pracuje prawidlowo. Zaczelo sie to dziac w chwili gdy nadeszly przymrozki i wtedy rowniez padl mi termostat(...
Witam, mam problem z astrą 2000 diesel (isuzu). Trzy tygodnie temu, rano juz jej nie odpalilem. Domyslalem sie, ze to sterownik pompy, wymieniłem juz i odebralem astre , jednak jak wracalem od mechanika zgasła w trakcie jazdy. Zaprowadziłem ja z powrotem i znow to samo. Mechanik ten nie wiedzial co jest, komputer nie pokazywał bledu, wiec zmienilem...
Wracam do tematu jw.czujnik temperatury silnika 1,7TD Isuzu jest po prawej stronie głowicy przecinasz niebieski przewód przy czujniku i w miejsce rozcięcia wstawiasz razystor o rezystancji 2-3 kom w tym mom. komputer silnika widzi temp. - i załącza pełne grzanie świec jeżeli odpali OK w to miejsce montujesz odp. moduł poszukasz na Allegro taką przypadłość...
Mam wyciek ON w okolicy pompy tylko dokładnie nie mogę tego zlokalizować. Dodam że osłonka i izolacja wiązki wychodzącej z sterownika pompy jest mokra od ON. Czy to zawór TCV na pompie czy coś innego? Jak sprawdzić szczelność tego zaworu bez wykręcania?? Edit: Może komuś się przyda. Wyciek z zaworu SCV z pompy. Próbowałem go kleić klejem epoxydowym...
Pomogles mi tyle co nic, to przejrzałem i nic mi nie dalo. Ogladale skrzynie od 1.7 dti i 1.7 dtl i obie maja mniejsze kolo zamachowe, patrzyle skrzynie od 2.0 diesla f23 i rozmiar na kolo pasuje ale ze sprzeglem jest problem. I teraz wedlug roznych tabel wynika ze i f17 i f23 sa do duzego bloku a jednak jest cm roznicy. juz ktorys tydzien siedze przed...
Witam.Przeszukałem myślę całą szukajke i nie natrafiłem na mój problem.Mianowicie chodzi o Astre g 1.7 dti isuzu 75 km podczas jazdy przy prędkości tak ok 130 k/g po paru kilometrach zapala się kontrolka autka z kluczykiem nic poza tym nie szarpie nie traci mocy tylko ta kontrolka. Zwolnie tak do 100 k/g i po chwili kontrolka gaśnie .Komputer nic nie...
Witam. Mam pytanie do autora zaprezentowanego układu lub do kogoś kto zna się na mikroprockach lepiej ode mnie (większość użytkowników forum :D ) Chętnie bym wykonał taki układ do swojej Corsy C (2001r.) jest to Diesel 1.7 z silnikiem Isuzu, ale patrząc na ten prosesorek i raster nóżek - przeraża mnie myśl o lutowaniu ;) Czy można ten układ wykonać...
Komputer to Bosch 0281011943 (ISUZU) altek podpięty pod 19 i 75 pin dużej wtyki, te kompy chyba nie gniły, bynajmniej ten jest cały. Zacisk L alternatora podłączony jest do pinu 19 w ECU, wewnątrz ECU jest układ BSP742R, który ma wewnętrzny Mosfet i przywiera pin 19 do +12V, przez rezystor y o łącznej wartości 1.4kΩ. Dziwna sprawa scalak załącza...
Astra 1.7 dti Y17dt ISUZU nagle rano nie zapaliła. Mam ją 10 lat i do tej pory, za wyjątkiem nieszczęsnego sterownika pompy, nie było problemów. 1.Brak błędów w komputerze opcom u mechanika 2. Sterownik pompy podmieniony ( jeżdżę w trasy, więc wożę z sobą sprawdzony zapasowy sterownik) 3.Immobiliser nie jest zablokowany 4. Podłączony na zewnątrz zapasowy...
Witam. Prosze o pomoc w problemie elektrycznym. Kontrolka ABS zapala sie gdy: 1. wrzuce wsteczny i podjade do tylu (doslownie metr i bez hamulca) 2. Gdy wrzuce wsteczny, nacisne hamulec i go puszcze, po sekundzie sie pali (gdy trzymam hamulec nie zapali sie, dopiero gdy puszczam) 3. Gdy wyjme bezpiecznik od tylnych swiatel cofania lub/i odlacze czujnik...
Witam Zaczęło się od tego, że zauważyłem, że silnik pracuje nie równo (jakby się dławił). Pojechałem na komputer - zero błędów (odesłali do elektryka). Podjeżdżam pod garaż auto zgasło i już nie mogłem go odpalić. Męczyłem się z 20 min, paliła się kontrolka od elektronicznego systemu chłodzenia, kontrolki nie przygasały, kręcił, ale nic - i po każdej...
Witam! Mam astrę II 2.0 z silnikiem DTL (2.0 -turbo, intercooler) 100KM silniczek moge polecić z czystym sumieniem. Spisuje sie dobrze. Mój brat ma astrę 1 kombi z silnikiem 1,7 Isuzu też nie narzeka, części faktycznie są dośc drogie ( droższe niz do oplowskiego diesla) ale niezawodnośc i kultura pracy jest :D Odnośnie asterek II były silniki DTL i...
Auto mam przeszło pól roku i kredyt na siedem lat szukam odpowiedzi na wiele anomalij z uwagi na koszta na naprawę w Niemczech mnie nie stać auto było po wypadku i świeciły się dwie kontrolki czek i poduszki mi to nie przeszkadzało dopóki auto zaczeło świrować . Poduszki były u elektryka ustawione żeby reszta działała na żekomo oszczędne auto eco flex...
Witam. Mam pewien problem z astrą z silnikiem 1.7 dti. Isuzu. Problem pojawia się nie zawsze, czasem. Jak już pojawia się błąd to silnik jest rozgrzany. I po przejechaniu ok 50 km. Nie dzieję się to zawsze. Auto jezdzi normalnie nic się nie dzieję, nagle zapalił się check engine i auto staję się mułowate. Jedzie max 120. Auto zgasze na chwilkę i odpale...
Witam mam do was pytanie? Wiec zaczniemy od tego; Autko Asterka zaczęła ciężko odpalać Myślałem ze to swiece żarowe są przyczyną swiece sprawdzone wszystko ok.Pomyślałem doszedłem do wniosku że przyczyną może być długo nie wymieniany filtr paliwa.Wymieniłem go oczywiście dosyć brudny był lecz to nic nadal nie dało.Przy odpalaniu były też dziwne obiawy...
Paliwo było tankowane tylko na pożądnych stacjach Dodano po 9 Odpowiedz dla pana sugerującego naprawę w serwisie boscha - niestety serwis bosch zajmuje się pompami boscha a nie innych firm. W silnikach isuzu do opli stosowane były pompy firmy Denso 096500-6002. I teraz zaczynają się schody po powiedziano mi że te pompy mają inny rodzaj zasilania proądem...
No i tu się zaczynają schody gdyż ja jestem kompletnym laikiem elektrycznym...wybaczcie.. Co mogę powiedzieć, ufam mojemu mechanikowi i jeśli przy wymianie regulatora stwierdziłby że szczotki są wytarte to by mi o tym powiedział :) następna sprawa jak z okablowaniem i z masa na akumulator Hmm, i tu już czarna magia dla mnie...ale bardzo chętnie bym...
Witam Mam problem Z Astrą H z silnikiem Isuzu, problem pojawił się nagle i nie mogę znaleźć przyczyny dziwnego zachowania silnika. Auto zupełnie nie ciągnie na małych obrotach, co jest dość kłopotliwe i niebezpieczne, ruszenie ze skrzyżowania wymaga rozkręcenia silnika do co najmniej 2000 obrotów, inaczej silnik gaśnie, silnik ciągnie dopiero powyżej...
Jak juz wspomialem generator wykonany z 316L, uszczelka 2mm,napiecie miedzy blachami 3V,max. natezenie pradu 18A, ale jak wiemy jest to rowniez zalezne od gestosci elektrolitu. Elektronika -w moim przypadku - chip volo 7.0 B2 z programem do 1.7 dti isuzu. Podobno po zainstalowaniu i kalibracji przejmuje funkcje komputera, ktory steruje cala praca silnika,...
Mam problem z silnikiem 1.7 isuzu(astraII 2001),brak mocy podczas ruszania,tak do 2 tys to porażka,natomiast powyżej jest OK.Komputer nie wykazał błędów,zawór EGR sprawny.Proszę o radę.
Witm.Mam pewien kłopot ze swoim astrolotem 1,7 dti isuzu.Na zimnym silniku jest wszystko ok.Jak silnik osiągnie tem. roboczą jet taki moment że dostanie takiego muła że trudno przekroczyc 2000 tyś obrotów przy gazie do dechy.Po około 30 sekundach autko odzyskuje trochę mocy, ale przekroczenie 110km/h graniczy z cudem.Na wolych obrotach zachowuje się...
Sterowanie świec w oplu isuzu jest takim komputerkiem o ile pamiętam z prawej obok nug pasażera, Co do pobierania napięcia to nie będzie nic ze świecami W tych modelach alternatory lubiały kraść prąd.
Diagnoza komputerowa powie Ci co to.
Znajomy miał identyczny problem co kolega maniekn27 tyle że ten silnik siedzi w Oplu Combo (silnik 1,7 cdti Isuzu) Specjalista od alternatorów wymienił zdaje sie tylko mostek prostowniczy i pomogło, tyle że gdzieś po 2 tyg. było to samo. Usterka była o tyle ciekawa że kontrolka ładowania praktycznie nigdy nie gasła a ładowanie było jak by nigdy nic,...
Witam, Mam problem z astra. trzy tygodnie temu zgasla w trakcie jazdy. Domyslilem sie, ze to moze byc sterownik pompy wtryskowej. Zaprowadzilem do mechanika- komputer nie pokazuje bledów, zregenerowal i gdy wracalem do domu znow to samo- zgasł. Powtórna naprawa u tego samego mechanika, odbior i po raz drugi to samo. Wiec zmienilem mmechanika, on zmienil...
Panowie ten silnik to stary isuzu bez zadnych komputerow! Tu podkreca sie srubekretem i kluczem 13 :). Bez zadnego wysilku mozna uzyskac skrocenie czasu do setki o przynajmniej 2 sekundy. Mam astre z tym motorem, sprawdzone, przetrenowane, sprawa prosta jak drut! Na youtube są filmiki vectry z tym silnikiem ktora bodajrze robi 8s do 100. Moja astra...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
Pobór prądu. Pierwszym zagadnieniem którym się zajmiemy będzie pobór prądu w instalacji samochodowej w czasie postoju. Kontrola ta będzie potrzebna w przypadku usterek typu: "nie mogę rano odpalić" "mam nowy akumulator a nie odpala" Podstawowym i jedynym przyrządem który potrzebujemy jest multimetr (wielofunkcyjny miernik wielkości elektrycznych) wyposażony...
Usterka już rozwiązana, piszę dla przestrogi :) Otóż stwierdziłem, że od pewnego czasu w mojej Astrze G 1.7 TDI (silnik Opla, nie Isuzu) w zakresie obrotów 2200-2500 (na każdym biegu) dochodziło do jakby "dławienia" - nie czuć było (i tak niewielkiej) mocy tego silnika. Nie było to jakieś mega-zauważalne osłabienie, ale udało mi się to zaobserwować....
Witam. Mam pytanie. Znalazłem [url=http://forum.opel24.com/topic/65372... takiego. Jest to komputer pokładowy, który można podłączyć do wyświetlacza TiD. Podoba mi się przede wszystkim to, że jest w stanie pokazywać informacje na wyświetlaczu TiD. I tu mam pytanie: w sklepie internetowym z linku który znajduje się...
astra isuzu isuzu astra komputer isuzu
programowanie sterownika pralki chrysler skrzynia biegów wymiana rezystor objętościowy
radio mercedes comand radio mercedes comand
Prowadzenie masy we wzmacniaczu lampowym - minimalizacja szumów Lokalizacja kabla kierunkowskazów w skuterze 4T