Lista komunikatów wyświetlacza 3B/3BG. - 29-05-09, 13:11 PRIORYTET 1 (Wyświetla czerwone symbole i dodatkowo trzy dzwięki ostrzegawcze) Ciśnienie oleju w silniku. STOP! OLDRUCK MOTOR AUS! BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Ciśnienie oleju. Wyłączyć silnik! Instrukcja obsługi.) Układ hamulcowy. STOP! BREMSFLUSSIGKEIT BETRIEBSANLEITUNG. (Stop! Płyn hamulcowy....
na podszybiu.Pod siedzeniem jest sterownik ABS
Zacznij od wymiany akumulatora.
Wiem, że post sprzed kilku miesięcy ale czy udało się rozwiązać problem? Jeśli tak, w jaki sposób?
Zresetuj pamięć komputera pokładowego, jeśli tego nie robiłeś i zobacz od początku...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Więc pompę ustawie tylko przez komputer tak? No tak: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
nic sie nie stanie ale lepiej jak podjedziesz gdzies na komputer i odblokują tobie zaciski przez komputer
Nie , Ten bezpiecznik napisałem za co odpowiada . Podepnij autko pod komputer i stanie się jasność . Jak autko nie odpala to szukaj kogoś z okolicy z komputerem .
O ile dobrze pamiętam, to pod zegarami jest komputer więc może być nieciekawie.
16490 P0106 Cisnienie w kolektorze ssacym i cisnienie powietrza - niezrozumiala wartosc cisnienia !6622 P0238 Czujnik G31 cisnienia doladowania, za wysoka wartosc sygnalu 16990 Po606 Uszkodzony komputer sterujacy 17796 P1388 j.w 18047 P1639 Czujnik polozenia pedalu przyspieszenia G79+G185 za wysoka wartosc sygnalu 18042 P1634 j.w G185 Wyglada na padniety...
Podpiąć pod komputer :) Na 99% coś nie tak z pedałem gazu, jest tam czujnik.
sama przepustnica nie odpowiada za aż tyle błędów a szczególnie alternatora. jak chcesz sprawdzić alternator to polecam https://www.youtube.com/watch?v=Rpw0y4Mc... kontrolka hamulca ręcznego to mogą być porostu kończące się klocki albo choć by jeden bo nie równomiernie się zużywają albo czujnik ręcznego co jest rzadkim komputer może coś świruje podjedz...
Max 8-9 mbar,nie rozumiem po co wymiany czujników i czyszczenie rurek jak cisnienie za duże,zapchane rurki to ciśnienie 0 mbar. Ciśnienie róznicowe dal sprawnego filtra to 2-6 .mbar. Tak, teoretycznie masz rację, ale miałem już pewien problem z DPFem i okazało się że problem był właśnie z zapchaną rurką. Ale pomiar nie pokazywał 0mbar jak można byłoby...
Najlepiej podłącz gdzieś autko pod komputer i odczytaj błędy. Passat B4 miał immobilizer fabryczny, zdejmij plastiki wokół stacyjki i zobacz czy jest antena na stacyjce - najmniej roboty i najpewniejszy sposób sprawdzenia. Pozdrawiam
Komputer reaguje na minimalne przekroczenie rezystancji. Nawet jeśli miernik pokazuje w granicach normy, to dla sterownika będzie już różnica. Idealną rezystancję mają nowe świece. Więc dlatego warsztaty sugerują wymianę 4sztuk.
Świecąca się kontrolka (silnik) np. w Peugeocie 1,6 hdi powoduje nieco inną pracę silnika. Usterka w moim przypadku dot. zaworu EGR: zakłócenie w spalaniu, mało powietrza lub dużo paliwa. Jeśli czyszczenie EGR-u sterowanego elektrycznie nie pomoże, to czeka mnie wymiana, oczywiście jak to w 308-ce dostęp fatalny. Dodaję, że kontrolka sama gasła i zapalała...
Jakaś pomyłka z montażem gniazd haka. Nie zrobione według normy ISO 9001... Potem adapter ma swoje wewnętrzne zwory przejście i robi tym masę zwarcie. Innej opcji nie widzę. Zbadać trzeba 7 bolców. Co gdzie jest. https://obrazki.elektroda.pl/7272952800_... porównaj sobie teraz z tym. W pin 13 masz aż 3 masy... Pin 7 tylko jedna masa....
Gdzie masz ten błąd ? W jakim module ?
Proponuję zaglądnąć do komputera sterującego skrzynią biegów. Elektrozawory sterujące bardzo rzadko ulegają uszkodzeniu w tych skrzyniach. No i jeszcze brak wskazań na pulpicie w jakim położeniu jest manetka zmiany biegów, wskazuje na problem z komputerem. Komputer powinien znajdować się po stronie pasażera (obok kierowcy) pod dywanikiem w plastikowej...
Podpinałem auto pod komputer i żadnych błędów nie ma Nie tylko błędy się sprawdza.Parametry pracy potrzebne.
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
u mnie kolego prawdopodobnie jest uszkodzony przekaznik od swiec zarowych o nr 0281003032 (znajduje sie on pod skrzynka od duzych bezpiecznikow ktora umiejscowiona jest na lewym blotniku kolo akumulatora.W piatek bede zmianial ten przekaznik na nowy wiec napisze czy autko lepiej odpala. A u ciebie kolego na zimnym silniku ile sekund swieci sie kontrolka...
Teraz masz dobrze.
ECM to właśnie komputer PIN 6. Jak licznik jest po CAN to pin 11 licznika jest nie wykorzystany i wtedy info idzie chyba CANem
Po odłączeniu czujnika sterownik przyjmuje temperaturę jeżeli dobrze pamiętam ok -30 stopni, tak więc pompa wali dawkę chyba największą jaką może i świece grzeją wieczność... Kolego bez podpięcia auta pod komputer i odczytu parametrów o których wyżej pisałem nie poradzisz sobie z tym problemem raczej. Ewentualnie możesz próbować " na oko" delikatnie...
Kolego pierwsze co to podłącz zegar i sprawdź ciśnienie przed takim próbami. Podłącz komputer wejdź w zegary i zobacz czy się na ok jak auto chodzi? Rozkręć opakowanie plastikowe na podszybiu i sprawdź tam połączenie instalacji.
Zmień komputer. Niema takiego trybu awaryjnego żeby nie było błędów. Chyba, że cała DTC wywalona. Napisał że DPF ma, czyli nie ruszana tablica, a błąd to pewnie boost pressure .... ciekawe jak ustawiona sztanga, bo regenerujący często ustawiają krócej sztangę, żeby był zapas. Do autora komputer z drugą osobą na kolanka i jazda wtedy wyjdzie w parametrach...
Wymontuj komputer z puszki na podszybiu i wyślij do Polski kurierem do firmy na immo off. Najtańsza opcja. Firmy znajdziesz w sieci.Serwis powinien awaryjnie go odpalić "na raz".
Przy tak starym roczniku to przewody w gumowych(drzwi-słupek) przelotkach będą pewnie w opłakanym stanie. Sprawdź. I od tego zacznij. Pod wykładziną stóp kierowcy masz moduł komfortu - zobacz czy nie masz tam wody bądź czy kostki nie mają zieleniny. Następnie podłącz pod komputer i sprawdź błędy w module komfortu - zobaczysz które zamki są uszkodzone....
Witam Mogę się mylić, ale w moim autku, które także ma silnik ze stajni VW jest tak, że komputer wytrysków gubi swoje nastawy kiedy akumulator odpięty jest na czas dłuższy niż kilka minut . Kąt zapłonu i skład mieszanki ustawia się wtedy na standardowe wartości fabryczne, które nie mają nic wspólnego z najbardziej ekonomiczną pracą silnika. Są one jednak...
Witam przeszukalem juz forum i nic nie znalazlem co by pasowalo do mojego problemu poniewaz u mnie nie dziala automatyczne oswietlenie wnetrza gdy otworze samochod pilotem badz drzwi od samochodu oraz po zgaszeniu samochodu a jak sam przelacze jakas lampke to dziala oswietlenie progow dziala komputer widzi gdy sie otworzy drzwi ale to oswietlenie automatyczne...
Musisz mieć do AVF lub AWX. Ja ostatnio z braku laku założyłem pompki od AJM do AUY i problem był przy odpalaniu, lekkie wahnięcie obrotami, i komputer pokładowy przekłamywał, zawyżał jak u Ciebie, ale z mocą nie było problemu. Softem powinieneś te 131 nadrobić bez problemu, ale o dalszym zwiększaniu mocy nie mam mowy.
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Komputer nie pokazuje żadnych błędów(vag). gdyby padł przepływomierz komputer pokazałby to.natomiast vag jak wcześniej nic nie pokazuje.0 błędów,wszystkie układy ok. Ciekawa teoria, więc skoro uważasz że VAG jest nieomylny i DTC są Twoim wyznacznikiem w usuwaniu usterek, wynika z tego prosta rzecz - samochód ma uszkodzenie mechaniczne. Czyż nie to...
To będzie immo4, procedury znajdziesz na ROSS-TECH.
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Jeżeli dobrze zrozumiałem, temperaturę na zewnątrz komputer jak i climatronic pokazuje tak samo, prawidłowo bez zmian, temperatura wody tez Prawidłowa, odczyty spalania na postoju jAK i w trasie zawsze sprawdzałem na rozgrzanym silniku wiec to co wyżej podałem jest na silniku rozgrzanym.
Mowilem ze to przeplywomierz ! Ale mozesz sie nei cieszyc dlugo , komputer sie raczej nie przestawil , byc mzoe akurat u Ciebie nie bylo styku , ale sadze ze raczej cos sie zmienilo w przeplywomierzu przy ejgo czujniku termicznym , byc moze jak dostal zimne powietrze bez swojego zasilania czyli nie grzejac , to schlodzil sie do niskiej temperatury i...
po prostu weż mały młoteczek i dopukaj je. Po prostu sie poluzował. . Ten mały młoteczek to chyba do pukania się po głowie , bo chyba nie miałeś kontaktu wzrokowego z czujnikiem w VW . Najczęściej tak jest gdy wymieniasz koło, lub wahacz, czasami od pukania młotem aby wyjąć wahacz przeniosią sie drgania i poluzni sie z uchwyty czujnik abs przy kołach....
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
witam, trudno teraz cos doradzic po tylu zmianach i wymianach , uwazam nie potrzebnych nie mowiac o kosztach.wroc do tego jak bylo 'przed tem'bo tak jak twierdzi moj poprzednik odpiecie klemy nie moglo nic takiego uczynic co sie stalo,podpiecie pod komputer kosztowaloby o wiele mniej i pokazalo by usterke ,ktora zaistniala.mimo wszystko tez radze ci...
Opcja szukaj odpowie ta twoje pytanie a www.google.com w 100% załatwi sprawe To jest bardzo pomocna odpowiedz dla wszystkich :!::!::!: :cry: powinna znaleźć się w koszu. W końcu trafiło mi się przekodowanie sterownika ABS/ASR robi się to tak: 03-ABS Brakes Recorde-07 w polu dla Software Coding wpisujemy odpowiednią wartość: 00012 silnika diesla z ręczną...
Czesc moze te informacje moga ci pomoc a wiec ja bym raczej radzil nowy lub uzywany modul zaplonu zalatwic i sprawdzic czy on to przypadkiem nie jest temu winny dosc czesto mialem takie przypadki w autach ze auto potrafilo zapalic i zaraz gasnac mimo ze iskra byla na cewce zaplonowej a tego zadnym vagiem nie sprawdzisz bo tej usterki niezapisuje komputer...
To jednak nie podłoga.. Cieknie gdzieś po kablach. Komputer uszczelniony także brak mi już pomysło.
A mały wentylator chodzi? Komputer jakieś błędy wyrzuca?
Przejrzyj ten temat:[url=http://forum.vw-passat.pl/thr...
Wymieniłem termostat i teraz przy temp. zewnętrznej po przejechaniu 12 km temp na zegarach jest 90 stopni do kompa jeszcze nie podłączałem ale jest dobrze. Dzięki za pomoc
Tych przekreślonych kółek nie powinno być ( chyba). A to jest prędkość z którą jade- stoje to powinno być 0.-zdjęcie poniźej
Witam Widzialem w/w komputer na allegro.pl Pozdrawiam
passat komputer skrzyni passat komputer pokładowy schemat komputer passat
oznaczenie silnik toyota avensis automat volvo pieca tango
prądnica jednofazowa 42la667s zasilacz
Mercedes M272 – głośna praca i grzechotanie po wymianie nastawników, co sprawdzić? DeWALT QW – co oznacza sufiks QW w numerze modelu narzędzi XR?