Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Kupiłem kluczyk na allegro dopasowany po nr VIN. I Chciał bym go sparować z moim samochodem. Czemu się to nie udaje wejść do funkcji Mobilajzer w tym komputerze skoro jest taka funkcja? Czy coś robię źle? Samochód jest na zapłonie bo komputer kazał włączyć zapłon po chwili komunikat że się nie udało jak na wyżej zamieszczonym obrazku. Chyba musi być...
Witam Mam problem z moim expertem 2.0hdi 2007r. Auto stało jakieś trzy tygodnie, odpaliłem przejechałem jakieś 10km wyskoczył błąd ASP. Po paru następnych kilometrach zapalił się CHECK i czerwony napis STOP. Jeździłem tak parę dni raz wywalało te błędy czasem nie. W następnych dniach pojawił się nowy problem mianowicie po odpaleniu brak wspomagania,...
Powinno pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Nie pamiętam dokładnie ale chyba od 2005 w kango jest kasowanie inspekcji olejowej. Wcześniej napis serv świadczył o małym poziomie oleju lub usterce i konieczności podłączenia komputera. Jak włączysz zapłon pojawia się napis oil i ok? Może masz 4 lub 6 znaków odnośnie poziomu oleju?
Jeszcze jak byś napisał, jaki to samochód? Bo w układach sterowanych komputerem zapłon zależy od wielu czynników.
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
Jest możliwe. Wystarczy że podepniesz stacyjkę pod przewody od włącznika, w momencie przekręcenia kluczyka zwierasz kable i podajesz impuls potrzebny do włączenia. Musisz pamiętać żeby po włączeniu przekręcić stacyjkę w pozycję początkową, lub podłączyć ją w ten sposob żeby włączenie komputera następowało w pozycji zapłon i po problemie, gdyż tam jest...
Bo sprawdzałem wszystkie błędy i jeden z nich dotyczy immobilizera, czy jest możliwe, że jak jest uszkodzony, to kręci rozrusznik, a komputer odcina zapłon i itp? Czy jakoś można sprawdzić, czy to wina immobilizera?
Zapłon to tylko zapłon - jeżeli rozrusznik kręci słabo to zapłon nie ma znaczenia i pewnie komputer nie pozwoli nawet na zapłon w tej sytuacji. Pewnie głownie to uszkodzenie mechaniczne oraz w układzie zasilania - akumulator, rezystancja styków, itp itd.
W komputerze prawidłowy zapłon i uszczelniacz byl zakladany specjalną blokada do tego tylko ten błąd za wysokie ciśnienie w kolektorze Dodano po 8 A może być ze ktoś kiedyś założył inne wałki rządu czy pasują?
C4 posiada funkcje kasowania inspekcji ''ręcznie'' czyli wciskasz guzik TRIP na pulpicie i przekręcasz zapłon komputer odlicza od 10 w dół aż do 0. Gdy odliczy do 0 puszczasz guzik wyłączasz zapłon i włączasz jeszcze raz i powinno być ok. Elm 327 nic nie zdziała.
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Załączam schemat . Nie jest to co pradwa kompletny schematy całęj instalacji ale zasadnicza jej część czyli komputer zapłon itd
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
Kolego, w lewym rogu auta jest wiązka, która leci w dół i nagle skręca do góry. Tam zerknij. Dodano po 8 Najdziwniejsze jest to, że obczuliśmy na to sposób, że szwagrem, że jeśli odłączymy akumulator, przekręcę kluczyk w stacyjce przy odłączonym akumulatorze i szybko go podłączę i przekręcę kluczyk, to auto normalnie odpala, wszystko działa, nic się...
nie wiem czy problem został juz rowiązany ale problem kończących sie modułów występuje tylko w aparatach markowanych przez firme DAC . Wyższa kopułka po tym to poznasz . Hm a jak to sprwdzić ?? czasmi po rozebraniu aparatu i wyciągnięciu całej elektroniki w jednym miejscu widać przebrawienie na obudowie . taki lekko przegrzany ebonit . to znak ze sie...
Wygląda na brak zasilania, możliwe że komputera silnika. Do dokładnego sprawdzenia wiązka elektryczna - zdarzało się że przewody gniły
niestety jest tak jak pisza koledzy, nic nie ustawisz, po to masz tam czujnik polozenia walu, zeby komputer sam sobie ustawil zaplon, w tym silniku nie masz aparatu zaplonowego, a tylko rozdzielacz.
Spróbuj do skutku przekręcać ,ostatnio miałem takiego co udawało się zapalić za 10 czy 11 razem.P
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Witaj Nie napisałeś dokładniej co to za motocykl. Czy stara MZ 250 ES, TS, czy ETZ. Główna różnica - napięcie zasilania, oraz możliwość zainstalowania modułu nadajnika hallotronowego. Temat przerabiałem temat dosyć wnikliwie. Jeździłem ETZ 250 przez ponad 10 lat (wciąż ją mam, ale do sprzedania - teraz mam Hondę :)) Opracowałem nawet mikroprocesorowy...
Kompresję sprawdziłem od razu, wtryskiwacze i cewki sprawdzone multimetrem, jak i na przemian z drugą stroną cylindrów. Myślę, ale nie wiem, czy w skrzyni w sensie takim jest tam czujnik, w zasadzie dwa 06E 906 433 — czujnik położenia wału korbowego. Nie mam do niego wiązki, aby podłączyć, i tak sobie myślę, że nie w odpowiednim momencie komputer daje...
Lub włączył zapłon przy wypiętej taśmie, wtedy trzeba zresetować błąd komputerem. To już jego problem, ale czy się wywiąże?
Komputer wyprzedza zapłon z charekterystyki przestrzennej a więc potrzebuje przynajmniej trzech wartości. Powiedz jakie cudo chcesz zbudować bedzie łatwiej Ci pomóc.
Komputer pokazuje zapłon cylindra 1 wypadanie zapłonów. Wymieniłem wszystkie na nowe kable i świecę i dalej to samo. Pomoże ktoś? Co dalej sprawdzać? Pomocy
mialem to samo , ale sie poddałem -naprawiłem w aso-diagnoza wymiana taśmy miedzy komputerem a wskaźnikami - działa !!! co do zegarów trzymaj wcisniety przycisk komputer pwłącz zapłon -jak zaczna sie ruszac zegary to one są ok Pozdr Paweł Witam, 1. Ile to zatem kosztowało ? 2. Nie mam komputera więc "(...)do zegarów trzymaj wcisniety przycisk komputer...
W tym silniku nie ma aparatu zapłonowego tylko rozdzielacz zapłonu.Podłączyłeś czujnik obrotów z koła zmachowego do komputera?
Prawie dobrze, tylko trzeba sobie uswiadomic ze padlo ECU, robierales, ogladales w srodku? schemat i opis pinow z ECU. http://img9.imageshack.us/i/almera18.png... http://img34.imageshack.us/i/almera182.p...
z rozrządem to wiem, ale mi chodzi dokładnie o ustawienie początku wtrysku, konkretnie chodzi mi o pompe za pomocą czujnika zegarowego.
Robert na 100% jest to emulator. Jeśliby nawet komp. Prinsa byłby padnięty to będzie bezproblemowo auto pracowało na benzynie. Sprawdź jeszcze najpierw styki z podłączeń emulatora.
Wtyczki zapięte w komputer, zapłon włączony, B1, B3, B5, B28 jest 12 V, B2, B4, B6 jest masa, masa jest też na obudowie sterownika. Błędy U2105 -00, P0115-71, P0460-71, P0500-71, P0654-71, P0550-71, U2139-71. Po włączeniu zapłonu, wskaźnik paliwa rośnie do 3/4 baku, trzyma wskazanie przez 4 sekundy i gwałtownie spada do zera. Przy próbie rozruchu nie...
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Zapłon ustawia komputer zapłonowy, czemu chcesz go ustawiać?
Cewkomoduł, na skrajne styki wtyczki podłączasz + i - 12V z akumulatora, środkowy sterujesz impulsami +5V
1. Włączyć zapłon 2. Wybrać w komputerze pokładowym stronę dotyczącą wymiany oleju 3. Nacisnąć i przytrzymać naciśnięty jeden z przycisków komputera pokładowego 4. Wskazanie przeglądu miga i wraca do wartości wyjściowej 5. Zwolnić przycisk kasowania
Trzeba to ogarnąć samemu bo się nie nauczymy😉 Dodano po 3 Podłączalismy dobry komputer diagnostyczny z VCDS I PO PIERWSZYM przekreceniu na zapłon komputer się łączy wyskoczył nam błąd kluczyk i moduł sterowania silnikiem
Sam komputer lub wiązka do komputera może być przyczyną. Jak auto zgaśnie i nie będzie można go odpalić dobierz się do komputera wypnij z niego złącze przekręć zapłon i zmierz napięcie na pinach B1, C4, C16 względem masy powinno być napięcie akumulatora. Auto gaśnie w trakcie jazdy jak puścisz gaz, czy pod obciążeniem?
1 kolor brązowy - masa 2 kolor czarno/czerwony - do komputera (sterowanie cewką) 3 kolor czarny - zapłon
To tam oryginalnie był przepływomierz a nie tylko czujnik podciśnienia? Bez tego będzie działać, lambda nie ma żadnego wpływu na sterownie zapłonem. Bez przepływomierza czy MAP też będzie działać, tyle że w trybie awaryjnym (ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu). Ciśnienie oleju jest do deski, nie do komputera, podobnie jak jeden z czujników temperatury....
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
Dzięki kolego Andiv komputer od xanti i orginalna pamięć = zapłon
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
Obawiam się że komputer lub aparat zapłonowy nie przeżył tego. Samochód odpala, tylko "świruje" więc komputer i zapłon są sprawne.
Witam mam problem w kolektorze ssącym w moim samochdzie jest olej dodatkowo od pewnego czasu przekraczajac 4000 obrotów komputer odcina zapłon . czy ktos wie czemu tak sie dzieje??
Gdy ciśnienie smarowania jest za małe,to komputer odcina zapłon żebyś nie zatarł silnika,zmień olej na gęściejszy.
czy da się go jakoś "zregenerować" lub wywalić? Zregenerować - potrzebna wiedza i doświadczenie, Wywalić - wystarczy schemat... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Jeżeli wyrzucę cała wiazke to będzie okej Tak czy może to byc wgrane w komputer? Nie
Mam problem z Astrą G II 1,6 Twinport (bez gazu). Wymieniona cewka i świece, głowica sprawdzona jest w porządku, wczoraj wymieniony na całkiem nowy sterownik komputera i nadal gubi zapłon. Już ostateczną usterką miał był komputer a nawet wymiana sterownika nie pomogła i samochód zaraz na drugi dzień wywalił błąd i dławi się przy dodawaniu gazu i check...
Według screenu z komputera A4 to moduł silnika - zamontowany na silniku. Dostęp nienadzwyczajny delikatnie mówiąc. Kabel zacisku "15" (zapłon) jest cienki i zdarza się jego przegnicie/przerwanie.
Co skutecznie odciąć w Kadecie 1.8 gt gaźnik,pompa nie wchodzi w rachubę bo jest mechaniczna,zapłon,+ komputera lub czujnik wału korbowego (jakie przewody)?
Proponuję sprawdzić czy jest podłączony lub działa prawidłowo czujnik spalania stukowego (fachowo detonacyjnego) jest on bezpośrednio przykręcony do korpusu silnika , i to na jego podstawie (komputer) opóżnia zapłon.
Nawalił mi komputer zapłonu w fordzie focusie 1,6 zetec, a ściślej końcówki mocy.Czy ktoś może poradzić jak usunąć tą usterkę?
Witam ponownie dla zainteresowanych do wiadomości; autko było kolegi dlatego nie podawałem więcej danych na jego temat, usterką okazał się uszkodzony jeden z wtryskiwaczy, dlatego komputer odcinał zapłon. Dziękuje i pozdrawiam
W tej pile sporo jest elektroniki znajomy mówił mi że trzeba podłączyć ją do komputera i ustawić zapłon i gaźnik ale to chyba są żarty z jego strony. Poczytaj: http://www.pilarz.net.pl/index.php?topic... [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
to moze ja przedstawie swój tok myślenia (może jest błędny?) kożystając z twojego opisu 1./ +12V 2./ sterowanie obwodu cylindrow 1 i 4 - styk 35 komputera 3,/ sterowanie obwodu cylindrow 2 i 3 - styk 17 komputera 4./ do kondensatora kondensatora czyli rezystancja między 1-2 i 1-3 powinna być taka sama, to samo w przypadku pomiaru pomiędzy 2-4 i 3-4...
Jeśli w równym czasie odcina zapłon to przyczyną będzie stacyjka/immo Tylko że w przypadku tego auta (więcej tu PSA jak FCA) to by wywaliło błąd immo czy innego systemu na komputerze pokładowym. Tutaj nie wstaje zapłon - nie wstaje komputer pokładowy - nic. Według opisu autora.
Ok dzięki za podpowiedź też myślałem o sondzie tylko gościowi w komputerze pokazywało błąd że wywala zapłon nic o sondzie ale wymienię bo już mam dość tak jest wszystko ok tylko jak pilnie gdzieś trzeba jechać wywala ten błąd
Dla zainteresowanych wyczyściłem wszystkie kontakty masy brązowy lub czarny przewód w zależności od producenta czyli (-) z akumulatora tylko jedno kolorowy,ponieważ jedno kolorowy czerwony i kolory z paskiem to (+) dobra masa okazuje się tym jakby wzrósł prąd i jest większa iskra zapłonu która nie daje się zalewać i jest lepszy zapłon,warto też wymienić...
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Mogli wszystko źle zrobić. Zembatka mogła przeskoczyc o oczko. Przy ustawieniu tej pompy liczą sie dziesiate mm a nawet setki żeby dobrze ustawić zapłon.Blokady służą do montażu. Zapłon regulujemy bez blokad z komputerem w którym masz podane wartości konta wtrysku.
Jeśli w bmw e46 przekrecasz kluczyk i jest zapłon a nie słychać rozrusznika i nie ma zasilania na elektromagnesie to na 99% problem z immo- Ews. Jakim komputerem Sprawdzałeś?
Komputer założyłem bez immo jak odpalę zapłon to na desce pokazuje wszystko oprócz check engine akumulator naładowany
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
znalazłem taką stronke http://forum.skodovka.pl/viewtopic.php?t... myslałem ze to jednak prawda ze komputer bedzie wyprzedzał zapłon. Bartek_j jak ewentualnie inaczej wymusic na kompie wyprzedzenie zapłonu?
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Witam. Silnik sam i dużo przyspiesza sobie zapłon. Komputer zdiagnozował " obwodzie układu wykonawczego przyspieszenia wtrysku ". Gdzie znajduje się ten element wykonawczy i jak się zabrać do naprawy. pompa lukas. Renault Clio II 1.9D 2000r. Proszę o wszelką pomoc.
Witam, Dzisiaj zastawiłem blaszką zawór EGR. Niestety to nie pomogło. Po ok 30 sec mocnego otwarcia przepustnicy i niskiej prędkości obrotowej silnika ok 2tys pojawia się błąd nr 18 - system spalania stukowego. Normalnie podczas dużego obciążenie silnika komputer stopniowo wyprzedza zapłon do granicy spalania stukowego - największa moc silnika. Sądzę,...
Witam - ja bym proponował małe odciecie pompy paliwowej(odszukaj przewód zasilający pompe paliwową) , a jak i gdzie umieścisz włącznik to już zależy od ciebie , dlatego pompa paliwowa bo grzebaćw komputerze (wtryski , zapłon) to zawsze mogąci wyjśćc jakieś krzaki , a tego byś nie chciał podczasz jazdy :)
Najlepiej jest sprawdzic cewke na pracujacym silniku czy iskra ktora wytwarza cewka jest prawidlowa i czy w ogole jest. Podlacz do kabli wysokiego napiecia dodatkowa swiece po kolei do kazdego kabla i obudowe swiecy dotykaj wtedy do masy silnika. Jesli iskra jest najlepiej niebiseskiego koloru to jest ok. Sprawdz tez to na wysokich obrotach od razu...
To jest za stary samochód do diagnozy przez komputer, silniki te mają kody błyskowe. Zwierasz w złączu piny i włączasz zapłon, a kontrolka od silnika miga i to miganie to kod. Pozdrawiam
Tak jakby komputer odciął mu zapłon, nic nie kręci. Proszę, czytaj ze zrozumieniem.
Kontrolka od komputera ok jak włącze zapłon to sie pali a jak zapale samochód to gaśnie.
Kolega nie wyjaśnił w pełni. Podłączasz komputer do złącza diagnozy na wyłączonym zapłonie, po czym przekręcasz kluczyk w pozycję zapłon. Wówczas powinien się połączyć.
Problem już rozwiązany, stary komputer wymieniony na nowy działał, ale było jeszcze coś czujnikiem wstrzasowym, honda pali a ja szczęśliwy ;) to ten czujnik odciął zapłon i pompę paliwa
Witam, mam kłopot z Audi A3 2004r. z silnikiem 1.9 TDI. Samochód generalnie jeździ bez większych problemów jednak coraz częściej pojawia się następujący problem. Po przekręceniu kluczyka do pozycji "zapłon" komputer pokazuje zasięg "0" km. Przy okazji pojawia się na stałe kontrolka grzania świec żarowych, która w normalnych warunkach znika po paru sekundach....
nie ma masy która idzie do tej małej cewki A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? Żeby mógł odciąć zapłon? Bo coś mi się przypomina że np. jeśli auto na biegu itp. to właśnie odcina. I czy czasem w magnum też nie działa patent z Premium że 3x kluczyk na zapłon i za trzecim odpala?
nie wiem czym steruje w tym samochodzie komputer i co pozwala sprawdzić (w miarę rozwoju komputeryzacji samochodowej było tego coraz więcej), rada: ustaw zawory i sprawdź zapłon (kąt), jeżeli to na wtrysku to sprawdź wtryskiwacze, zobacz czy rura wydechowa jest czarna (za bogata mieszanka), i sam komputer sprawdź (może jest zmęczony pracą ;-)
Witam. Silnik mechanicznie ok.? Tzn:kompresja,luzy zaworowe?
http://www.vagcat.com/ Proszę. Musisz się zarejestrować, aby zobaczyć szczegóły katalogu.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Na raz załączonym zapłonie czynność odczytu powtarzasz wielokrotnie.Jeżeli wyłączysz zapłon zawsze startujesz od tego samego błędu .Co do przepalonej żarówki to wątpię bo to są błędy z komputera silnika.
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
witam po wymianie całej instalacji silnika nadal nie chciała odpalić, dopiero po wymianie regulatora ciśnienia i pompy wtryskowej zapaliła, na pompie było zbyt wysokie ciśnienie i komputer odcinał zapłon, dziękuje wszystkim za pomoc
początku przy wyższych obrotach komputer będzie odcinał zapłon aby nie uszkodzić silnika Co ty pierniczysz? A nie? Mam Kadetta 1,6i OHC 1989 Stał ostatnio na zimnym ze 3 dni, odpalił normalnie ale mulił strasznie po 6000 obrotów dusił się i gasł podczas jazdy szukałem na necie i byłem w 4 warsztatach (specjalizujących się w oplu) i każdy powiedział...
Może osprzęt jest od innego silnika (nie RP), sprawdź po numerze komputera silnika.
Można wiedzieć jak się sytuacja skończyła mam ten sam problem po zgaśnięciu auta na komputerze litania błędów. Żeby odpalić trzeba wyłączyć zapłon poczekać chwilę dopiero można odpalić i wtedy jest komunikacja ze sterownikiem silnika.
Jak ci odpali to obserwuj wskazówkę od temperatury jak skoczy na max to komputer automatycznie odcina zapłon.
Poczytaj trochę o programie VAG COM, jest tam funkcja TDI -TIMING, oczywiście dostępna w pełnej wersji programu. Na początek wersja 3.11 będzie akurat.Polecam też www.diagtronik.pl forum , można tam dużo znaleźć na temat sprawdzenia i regulacji statycznego kąta wtrysku w TDI.(oczywiście w autach z grupy VW)
dzień dobry Na tablicy przyrządów musi być wyświetlany licznik okresowy. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk <A>. Włączyć zapłon. Przycisk <A> nacisnąć i przytrzymać, aż wyświetlacz terminów przeglądów wskaże prawidłowy termin przeglądu i napis "INSP" będzie migał przez 2 sek. Prtzytrzymac przycisk <A>, aż w polu wyświetlacza...
Proszę jeszcze inne osoby o wypowiedzi na temat tego potencjometru czy może mieć wpływ na zużycie gazu. Może jakoś pośrednio na zapłon wpływa. Czy potencjometr może powodować to że komputer inaczej zapłon ustawia? Albo czy zapłon jest przestawiany w momencie kiedy komputer w "trybie awaryjnym"pracuje tzn. z zapaloną kontrolką. Dodano po 6 Jaka centralka?...
Skasujesz tylko testerem. Czyli w bliźniaczym samochodzie Renault Master idzie skasować bez komputera kombinacją pedały,zapłon, manetka a w Movano nie da rady?
Witam, miałem ten sam problem. Często czytałem to forum, myślę że znam odpowiedź a u mnie tj. w autku żony c3 1.6 vti 120kM, problem został rozwiązany. Mianowicie, objawy takie jak u wszystkich, wymiana cewek, świec, nic to samo, w końcu dokładna diagnostyka. Pomogła wymianą zaworów, były zatarte i to jest najczęstszą przyczyną, zawór blokuje wypada...
Czujnik zderzenia w hyundaju odłącza pompę paliwa ;jak jest to przykręcony będzie do podłużnicy na wysokości teleskopu.Osobiście stawiał bym na imobilajzer lub czujnik położenia wału korbowego bo na podstawie jego sygnałów i czujnika wałka rozrządu komputer ustala zapłon i początek wtrysku paliwa.
Mam moduł zapłonowy DIS, jeden scalony element z czterema cewkami, a cylinder która szwankuje to drugi, tak pokazał komputer
Złącze OBD2 łączy się, lecz nie może się połączyć z komputerem samochodu na zapłonie. Z czym jest komunikacja? Wiązka obok alternatora/filtra nie przetarta? Wszystko poskładałeś jak było?
Witam Kolegów! Proszę o poradę. Pacjent to mercedes w203 c240 czyli benzyna 2.6. Auto jak odpali chodzi super, jak pochodzi trochę wypada zapłon. Komputer diagnostyczny pokazał mi wypadanie zapłonu na 5-6 cylindrze. W aucie jest 6 cewek, po 2 kable na jeden cylinder (jest 12 świec). Teraz pytanie może trochę głupie ale jak stwierdzić który to cylinder...
mam problem przy 3500 obrotów odcina zapłon po podłączeniu komputera nie wykazuje błedów może ktoś sie juz spotkał z czymś podobnym
Ten "zasilacz" jest na czarnej liście = czytaj: bomba z opóźnionym zapłonem
Błąd zużycia klocków nie ma nic do systemu ABS i jest wygenerowany przez sterownik VIC. Jak tylko VIC "widzi" ciągłość obwodu zużycia klocków i masę na końcu obwodu to nie wyświetla komunikatu.System nie wyświetla komunikatu, jeżeli obwód jest połaczony do masy.Jego przerwanie uaktywnia ostrzeżenie na desce. Nie jest potrzebny do jego zresetowania komputer.Jedyne...
komputer moduł zapłon zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon
programowanie pilota zamka centralnego unitra r8040 włącznik pociągany podłączenie
hewalex sterownik hewalex sterownik
Całkowity reset modułu NA7495GPS - instrukcja krok po kroku Problem z wyłączeniem wzmacniacza Philips FR-731/00