Kupiłem kluczyk na allegro dopasowany po nr VIN. I Chciał bym go sparować z moim samochodem. Czemu się to nie udaje wejść do funkcji Mobilajzer w tym komputerze skoro jest taka funkcja? Czy coś robię źle? Samochód jest na zapłonie bo komputer kazał włączyć zapłon po chwili komunikat że się nie udało jak na wyżej zamieszczonym obrazku. Chyba musi być...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
niestety jest tak jak pisza koledzy, nic nie ustawisz, po to masz tam czujnik polozenia walu, zeby komputer sam sobie ustawil zaplon, w tym silniku nie masz aparatu zaplonowego, a tylko rozdzielacz.
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Błąd zużycia klocków nie ma nic do systemu ABS i jest wygenerowany przez sterownik VIC. Jak tylko VIC "widzi" ciągłość obwodu zużycia klocków i masę na końcu obwodu to nie wyświetla komunikatu.System nie wyświetla komunikatu, jeżeli obwód jest połaczony do masy.Jego przerwanie uaktywnia ostrzeżenie na desce. Nie jest potrzebny do jego zresetowania komputer.Jedyne...
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Podłączyłem komputer i pojechałem. Okazało się że wypada zapłon na oby cewki. Bardzo rzadko, za godzinę to było 5-6 raz. Teraz trzeba jakoś sprawdzić czujnik fazy i, na wsiąk wypadek, GMP.
Sam komputer lub wiązka do komputera może być przyczyną. Jak auto zgaśnie i nie będzie można go odpalić dobierz się do komputera wypnij z niego złącze przekręć zapłon i zmierz napięcie na pinach B1, C4, C16 względem masy powinno być napięcie akumulatora. Auto gaśnie w trakcie jazdy jak puścisz gaz, czy pod obciążeniem?
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
nie wiem czym steruje w tym samochodzie komputer i co pozwala sprawdzić (w miarę rozwoju komputeryzacji samochodowej było tego coraz więcej), rada: ustaw zawory i sprawdź zapłon (kąt), jeżeli to na wtrysku to sprawdź wtryskiwacze, zobacz czy rura wydechowa jest czarna (za bogata mieszanka), i sam komputer sprawdź (może jest zmęczony pracą ;-)
witaj - owszem istnieje taka możliwość ale jest to skórka za wyprawkę koszta sa nie małe a mozna powiedzieć wielkie 1 pasowe z wycienciami - jest inne niz posiadasz 2 czujnik opłożenie wału 3 koablowanie 4 komputer 5 układ zaplonowy - cewki 6 robocizna - a pracyjest sporo naprawdę nie warto SEBA
Jeśli masz dekielek to często trzeba go dostosować do nowego właściwego pomiaru. Jeśli posiadasz komputer diagnostyczny musisz w wejść w pomiary zużycia klocka i jeśli przy nowych klockach nie ma wartości wskazania 100% lub co najmniej 98% na prawej i lewej stronie to trzeba dekielki przeregulować w wypadku jeśli na którymś czujniku nie ma wskazań to...
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
Komputer raczej się nie zresetuje . Pewnie chodzi o adaptacje przepustnicy koledze . Po odłączeniu i ponownym podpięciu akumulatora przekręcić zapłon i nic nie ruszać przez ok 1 min. Można to zrobić ale lepiej najpierw sprawdzić błędy .
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Mam tą ksiązke jest opisany silnik 16 zaworowy ale tego jest 5 stron. Jak chcesz to ci to na maila przesle tylko to musze porobic zdjecia temu ale to nie teraz. A na szybko to zacznij od sprawdzenia styków na wszystkich czujnikach -na zaworze wolnych obrotów -zobacz w okolicy filtra powietrza czy wszystkie kostki maja styki. zawór wolnych obrotów jest...
Nic nie zepsujesz jeśli będziesz robił wszystko tak jak powinno być :) jak masz czujnik do którego 1 kabel dochodzi to poprostu opornik 1k dotknij do niego i drugą część opornika do masy, zobacz wtedy czy wskazówka się podnosi, jeśli czujnik ma dwa kable to najpiew załącz zapłon i kontrolką sprawdź czy dochodzą jakieś plusy do niego, jeśli nie to wsadź...
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Zapłon to tylko zapłon - jeżeli rozrusznik kręci słabo to zapłon nie ma znaczenia i pewnie komputer nie pozwoli nawet na zapłon w tej sytuacji. Pewnie głownie to uszkodzenie mechaniczne oraz w układzie zasilania - akumulator, rezystancja styków, itp itd.
więc tak przekaźnik 219 jest sterowany przez komputer ale komputer włacza się dopiero po włączeniu przekaźnika więc nie rozumiem o co chodzi czy komputer nie powinien dostać napiecia po zapłonie żeby właczyć ten przekaźnik? Sterownik silnika dostaje zasilanie z kostki stacyjki. Jak dostaje zasilanie to na podstawie temperatury silnika podaje masę sterującą...
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
C4 posiada funkcje kasowania inspekcji ''ręcznie'' czyli wciskasz guzik TRIP na pulpicie i przekręcasz zapłon komputer odlicza od 10 w dół aż do 0. Gdy odliczy do 0 puszczasz guzik wyłączasz zapłon i włączasz jeszcze raz i powinno być ok. Elm 327 nic nie zdziała.
Bo sprawdzałem wszystkie błędy i jeden z nich dotyczy immobilizera, czy jest możliwe, że jak jest uszkodzony, to kręci rozrusznik, a komputer odcina zapłon i itp? Czy jakoś można sprawdzić, czy to wina immobilizera?
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
Przepraszam że tak późno ale ..... lepiej późno niż wcale. Błędy które Pan napisał wcześniej nic konkretnie minie mówią, bo ja osobiście do renówek używam CAN CLIP. Nie znam wogóle numerologi LUNCHA bo go nie mam i nie używam. Ale skoro błąd pokazuje się zaraz po przekręceniu kluczyka na zapłon ( czy odpaleniu autka ) To pewne jest że jest to błąd elektryczny....
Rzeczywiście nie ma w tym filozofii. Przedni moduł SAM dostaje poprzez CAN sygnał i bezpośrednio drutem (bez przekaźnika) wysterowuje pompkę. Rzeczywiście komputer serwisowy Star Diagnose daje duże możliwości zarówno podejrzenia sygnału wysterowania w poszczególnych modułach po drodze jak również wysterowania z różnych punktów. Jak natomiast taki spryskiwacz...
Pewnie ameryki nie odkryję, ale kłopoty na wolnyh obrotach=silnik krokowy. Wyjmij, wyczyść palec silnika, wyczyść "tam gdzie właził" i powinno pomóc. Miałem tak samo, coprawda w fiacie, ale silniczek we wszystkich autach spełnia tą samą funkcję. Po zamontowaniu nie rwij włosów z głowy jak będziesz miał problem z uruchomieniem silnika (ja myłem szpecjalny...
Nie chodzi o to, że komputer nie widzi żadnych parametrów wtrysków. Dodano po 3 Uzywka przekręcam kluczyk kręcę rozusznikiem jest 300 bar tak jak by łapał ale nie odpala Cofam kluczyć wyłączam zapłon włączam ponownie kręcę 40 bar wyłączam zapłon włączam kręcę 210 bar Nie ma reguły kiedy jest visinienie kiedy nie ma na 5 razy krecenia jest raz 300 bar...
Sprawdziłem, zdjąłem peszle, "przedzwoniłem" przewody. Na cewkach przekazników napięcie jest, nie dochodzi sterowanie.Sprawdzam każdy pin i niby jest okWkładam wtyczkę do sterownika, zawór pompy dostaje sterowanie.Wyłącze i załącze zapłon i nie ma sterowania.ECU po regeneracji z gwarancją więc już brak mi pomysłów.No i najgorsze że komputer diagnostyczny...
Witam BMW E46 1895 cm³ benzyna, 105 KM, 77 kW, M43TU Mam pytanie. Czy ktoś wie może, po krótkim opisie, co może dolegać mojemu BMW? Z rana odpalam auto i co skrzyżowanie zaczynało gasnąć jak tylko miałem bieg jałowy, zjechałem na stację — okazało się, że miałem uszkodzony wężyk pompy recyrkulacji spalin, więc go wymieniłem i myślałem, że po problemie....
Renault Clio 4 0.9 tce. Proszę o pomoc. Falują obroty. Auto nieraz jedzie, ale większość czasu jest z tym problem. Odpala bez problemu, potem na jedynce wchodzi na obroty i po przejechaniu 100 metrów zdycha i nie reaguje na pedał gazu, jakby się dusił. Trzeba zgasić i znów odpalić, żeby przejechać następny kawałek. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
Touareg V10 5.0 TDI BLE 2008 rok, pali bezpiecznik numer 11 na podszybiu, skrzynka bezpieczników po stronie kierowcy pod maską, według schematu ten bezpiecznik odpowiada za sterowanie chłodnicy, amortyzatora, klimatronika i sterownik turbosprężarki. Wkładam bezpiecznik, włączam zapłon i bezpiecznik jest spalony; z tą usterką nie ma mocy. Zlokalizowałem...
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Takim samym zegarem co w samochodzie też mierzyłem ale tam pokazywało 12-13 bar jest to zegar który tam w środku ma ten płyn jest szczelny w aucie mam tak komusterkę że słabnie czasami na mocno rozgrzanym silniku i na benzynie i lpg to samo jest, jak jest upał i te wszystkie czujniki wymienione komputer i dalej to samo jeszcze rozrząd muszę sprawdzić...
Uszanowanie, potrzebuję porady dotyczącej Renault Espace 4 motor 2.0T, przy przyspieszaniu pod obciążeniem przy około 2 - 3 tyś obrotów trzęsie silnikiem i wypada zapłon (miga również check). Komputer wskazał że tylko na 2 cylindrze, zawsze. Wymienione świece na nowe, cewki zamieniane miejscami, wtryski zamieniane miejscami, kompresja ok 11 na wszystkich...
Wiesz może dlaczego komputer wskazuje „rozruch silnika zablokowany przez immobilizer”? Prawdopodobnie jest to stary błąd, kiedyś z jakichś powodów wystąpił i nie został skasowany. Przykładowo ktoś 5 lat temu przekręcił stacyjkę kluczykiem bez transpondera a potem nie skasował błędu to on nadał będzie w diagnostyce, może być oznaczony jako przejściowy....
Tak zaglądałem do tych bezpieczników . Bezpiecznik był cały , przekaźnik też był cały , komputer podłączyłem dziś dopiero bo znajomy podjechał i nie dało rady się połączyć . Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund i dalej jest to samo ze nie chce odpalić . Podłączyłem sondy od multimetra w gniazdo gdzie wchodzi przekaźnik od pompy...
Hej, jestem nowa, ale proszę Was o pomoc! Dziwne dźwięki wydaje mój komputer zaraz po włączeniu, jakoś buczy głośno, potem jakby ciszej i niekiedy znowu ten dziwny dźwięk. Nie wiem nie sprawdzałam, może kurz? Fakt trochę go nie czyściłam... Ostatnio założyłam nowa pamięć, z 256MB na 512MB, ale odpalił od razu i pamięć została pokazana. Pracuje lepiej...
komputer moduł zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon punkt zapłon punkt zapłon
rezonator kwarcowy 16mhz skaner uniden schemat projekt system monitoring
autocad mechanical komin wyciek
Siemens WLM40 IPX4 – który przycisk to SPIN (Wirowanie/Obroty)? Objawy uszkodzonego przepływomierza w DeLonghi Dedica