Kupiłem kluczyk na allegro dopasowany po nr VIN. I Chciał bym go sparować z moim samochodem. Czemu się to nie udaje wejść do funkcji Mobilajzer w tym komputerze skoro jest taka funkcja? Czy coś robię źle? Samochód jest na zapłonie bo komputer kazał włączyć zapłon po chwili komunikat że się nie udało jak na wyżej zamieszczonym obrazku. Chyba musi być...
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
https://obrazki.elektroda.pl/2888949300_... Błąd od czujnika poziomu paliwa. Może to być niskie ciśnienie w zbiorniku, a może być rozkalibrowany czujnik i wszystko co z tym związane. Zamontuj całkowicie pełną butlę, włącz kluczyk w pozycje zapłon (silnik wyłączony) Otwórz klapę odłącz złącze na dole od czujnika Podłącz ponownie po...
Blokowanie zapłonu oznacza, że komputer nie będzie sam korygował wyprzedzenia zapłonu, tylko wyprzedzenie będzie następowało na skutek przekręcania rozdzielacza.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
W tych silnikach zapłon nie jest łatwo ustawić.Wbrew pozorom!Nalezy najpierw Vagiem zblokować komputer sterujący,a następnie np.lampą stroboskopową ustawić zapłon na 6 stopni +-1 stopień.Mail rocaria(at)o2.pl
niestety jest tak jak pisza koledzy, nic nie ustawisz, po to masz tam czujnik polozenia walu, zeby komputer sam sobie ustawil zaplon, w tym silniku nie masz aparatu zaplonowego, a tylko rozdzielacz.
Obstawiam na luźne połączenie między układem zapłonowym (konkretnie cewka nr 1) a komputerem (ECM). Bląd dotyczy głownie: Przerwane złącze cewki nr 1. Zwarte złącze cewki nr 1. Uszkodzona cewka nr 1. Uszkodzony komputer ECM. Błąd dotyczy systemu DIS (bezpośredni system zapłonu) i pokazuje się wtedy gdy sygnał IGF (to taki rodzaj sprzężenia zwrotnego)...
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Zapłon powinieneś ustawiać lampą stroboskopową na znaki. +Ew opóźnienie od znaków jeśli takowe jest przewidziane. Tryb serwisowy czyli by komputer nie wpływał na korekcję zapłonu. Jak się go wywołuje nie powiem ci teraz, bo sam nie pamiętam. Palec dokładnie w GMP nie jest dobrym pomysłem. Kręć na razie aparatem by zapłon opóźnić, w końcu odpali. Wtedy...
Z komputera na przekaźnik, o ile masz zwykły, nie elektroniczny, jest podawana masa. Vagiem tam nie ma nic do grzebania, poza diagnostyką. Nie ma tam żadnego czujnika ciśnienia na listwie. Komp uruchamia przekaźnik od pompy, a regulacja ciśnienia zachodzi na drodze mechanicznej. Podaj kod silnika.
Chodziło mi oczywiście o baterię w kluczyku jeśli masz oryginalny centralny w kluczyku. I tylko się zastanawiam jaki kluczyk masz na myśli jako klucz taki do śrub czy klucz jako kluczyk do drzwi bo to są 2 różne kontrolki i ja mam na myśli tą z kluczykiem do drzwi która sugeruje błąd w immobilizerze spowodowany np kilkukrotną próbą odpalenia samochodu...
Błąd zużycia klocków nie ma nic do systemu ABS i jest wygenerowany przez sterownik VIC. Jak tylko VIC "widzi" ciągłość obwodu zużycia klocków i masę na końcu obwodu to nie wyświetla komunikatu.System nie wyświetla komunikatu, jeżeli obwód jest połaczony do masy.Jego przerwanie uaktywnia ostrzeżenie na desce. Nie jest potrzebny do jego zresetowania komputer.Jedyne...
Podłączyłem komputer i pojechałem. Okazało się że wypada zapłon na oby cewki. Bardzo rzadko, za godzinę to było 5-6 raz. Teraz trzeba jakoś sprawdzić czujnik fazy i, na wsiąk wypadek, GMP.
Sam komputer lub wiązka do komputera może być przyczyną. Jak auto zgaśnie i nie będzie można go odpalić dobierz się do komputera wypnij z niego złącze przekręć zapłon i zmierz napięcie na pinach B1, C4, C16 względem masy powinno być napięcie akumulatora. Auto gaśnie w trakcie jazdy jak puścisz gaz, czy pod obciążeniem?
Nie wiem czy pomogę ,ale miałem ten sam problem z Astra 1,4 twinport , wypadanie zapłonu co zwaliłem na początku na wyciągnięty łańcuszek rozrządu. Po zmianie rozrządu nadal wypadanie zapłonu występowało ,więc zaczęło się poszukiwanie winowajcy. Na początek poszła cewka ,wiadomo zero poprawy, następny czujnik położenia wałków bo taki błąd pokazywał...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
nie wiem czym steruje w tym samochodzie komputer i co pozwala sprawdzić (w miarę rozwoju komputeryzacji samochodowej było tego coraz więcej), rada: ustaw zawory i sprawdź zapłon (kąt), jeżeli to na wtrysku to sprawdź wtryskiwacze, zobacz czy rura wydechowa jest czarna (za bogata mieszanka), i sam komputer sprawdź (może jest zmęczony pracą ;-)
witaj - owszem istnieje taka możliwość ale jest to skórka za wyprawkę koszta sa nie małe a mozna powiedzieć wielkie 1 pasowe z wycienciami - jest inne niz posiadasz 2 czujnik opłożenie wału 3 koablowanie 4 komputer 5 układ zaplonowy - cewki 6 robocizna - a pracyjest sporo naprawdę nie warto SEBA
Jeśli masz dekielek to często trzeba go dostosować do nowego właściwego pomiaru. Jeśli posiadasz komputer diagnostyczny musisz w wejść w pomiary zużycia klocka i jeśli przy nowych klockach nie ma wartości wskazania 100% lub co najmniej 98% na prawej i lewej stronie to trzeba dekielki przeregulować w wypadku jeśli na którymś czujniku nie ma wskazań to...
Witam TPS (Throttle Position Sensor) to zwykle potencjometr który znajduje siię dokładnie naprzeciwko przepustnicy i są to 3 kable:masa, zasilanie,i sygnał. Włącz zapłon i wepnij się z miernikiem po kolei w te kable(i do masy). Jak się wepniesz to poruszaaj przepustnicą i zobacz czy napięcie się zmienia. Możesz mierzyć też rezystancje na wyłączonym...
Komputer raczej się nie zresetuje . Pewnie chodzi o adaptacje przepustnicy koledze . Po odłączeniu i ponownym podpięciu akumulatora przekręcić zapłon i nic nie ruszać przez ok 1 min. Można to zrobić ale lepiej najpierw sprawdzić błędy .
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
miałem kiedyś passata b5 wiec może to być zamarznięty zamek lub wygięta blaszka zwalniacza zamknięcia (jeśli eks. właściciel złamał klucz to by tak wyglądało) sugestia : wstaw pojazd do ciepłego garażu i poczekaj 3 godziny ... może sam zamek odpuści. jeśli nie to rozbierz tapicerkę (jest wklejona na taki plastelinowy klej) i postaraj sie ręcznie odblokować...
Mam tą ksiązke jest opisany silnik 16 zaworowy ale tego jest 5 stron. Jak chcesz to ci to na maila przesle tylko to musze porobic zdjecia temu ale to nie teraz. A na szybko to zacznij od sprawdzenia styków na wszystkich czujnikach -na zaworze wolnych obrotów -zobacz w okolicy filtra powietrza czy wszystkie kostki maja styki. zawór wolnych obrotów jest...
Nic nie zepsujesz jeśli będziesz robił wszystko tak jak powinno być :) jak masz czujnik do którego 1 kabel dochodzi to poprostu opornik 1k dotknij do niego i drugą część opornika do masy, zobacz wtedy czy wskazówka się podnosi, jeśli czujnik ma dwa kable to najpiew załącz zapłon i kontrolką sprawdź czy dochodzą jakieś plusy do niego, jeśli nie to wsadź...
Witam!!! Ja zawsze odcinam sterowanie zintegrowanych cewek zapłonowych impulsem wychodzącym bezpośrednio z komputera, tego sygnału też nie da się zastąpić i komputer tego nie wykrywa a samochód nie odpali na bank. Moim zdaniem jest to najskuteczniejsze zabezpieczenie przed kradzieżą. Jedynym mankamentem jest to, że najlepiej użyć do tego przekaźników...
Witam no moze to być wina wtrysków może dawac cisnienie ale nie będzie rozpylał i tez może to być to ale jeszczw soparwdź cisnienie na baniakach, może któryś nie trzyma tak jak powinien i może sie tak robić może tez byc wina głowicy zawory moga ne trzymac bo nie powinna strzelac a jak strzela a zapłon jest ok to trzeba szukac coś z paliwem może zadużo...
Zapłon to tylko zapłon - jeżeli rozrusznik kręci słabo to zapłon nie ma znaczenia i pewnie komputer nie pozwoli nawet na zapłon w tej sytuacji. Pewnie głownie to uszkodzenie mechaniczne oraz w układzie zasilania - akumulator, rezystancja styków, itp itd.
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Pierwsze sprawdzić kluczyk pod względem immo (odczyt transpondera). Następnie podpiąć komputer i włączyć zapłon wtedy będzie wiadomo czy system widzi kluczyk i odblokowuje ECU. To na początek.
C4 posiada funkcje kasowania inspekcji ''ręcznie'' czyli wciskasz guzik TRIP na pulpicie i przekręcasz zapłon komputer odlicza od 10 w dół aż do 0. Gdy odliczy do 0 puszczasz guzik wyłączasz zapłon i włączasz jeszcze raz i powinno być ok. Elm 327 nic nie zdziała.
Bo sprawdzałem wszystkie błędy i jeden z nich dotyczy immobilizera, czy jest możliwe, że jak jest uszkodzony, to kręci rozrusznik, a komputer odcina zapłon i itp? Czy jakoś można sprawdzić, czy to wina immobilizera?
Peugeot 308 1.6 VTI Wypadanie Zapłonu Mam problem z peugeotem 308 1.6 vti Przebiera, brak mocy po podłączeniu pod komputer wypada zapłon na 1 i 2 cylindrze ktoś przerabiał temat pomoże z diagnoza Cewki dobre Świece nowe Ciśnienie sprawdzone jest ok
https://obrazki.elektroda.pl/8584515200_... Przycisk „start-stop” w samochodzie. Modernizacja 5. Przedstawiam kolejną (5) modernizację urządzenia „Przycisk „start-stop” w samochodzie”. Tym razem też jest to całkowicie nowy schemat, uwzględnione są wszystkie poprzednie modernizacje, ale budowa nie...
Przepraszam że tak późno ale ..... lepiej późno niż wcale. Błędy które Pan napisał wcześniej nic konkretnie minie mówią, bo ja osobiście do renówek używam CAN CLIP. Nie znam wogóle numerologi LUNCHA bo go nie mam i nie używam. Ale skoro błąd pokazuje się zaraz po przekręceniu kluczyka na zapłon ( czy odpaleniu autka ) To pewne jest że jest to błąd elektryczny....
Rzeczywiście nie ma w tym filozofii. Przedni moduł SAM dostaje poprzez CAN sygnał i bezpośrednio drutem (bez przekaźnika) wysterowuje pompkę. Rzeczywiście komputer serwisowy Star Diagnose daje duże możliwości zarówno podejrzenia sygnału wysterowania w poszczególnych modułach po drodze jak również wysterowania z różnych punktów. Jak natomiast taki spryskiwacz...
Pewnie ameryki nie odkryję, ale kłopoty na wolnyh obrotach=silnik krokowy. Wyjmij, wyczyść palec silnika, wyczyść "tam gdzie właził" i powinno pomóc. Miałem tak samo, coprawda w fiacie, ale silniczek we wszystkich autach spełnia tą samą funkcję. Po zamontowaniu nie rwij włosów z głowy jak będziesz miał problem z uruchomieniem silnika (ja myłem szpecjalny...
Nie chodzi o to, że komputer nie widzi żadnych parametrów wtrysków. Dodano po 3 Uzywka przekręcam kluczyk kręcę rozusznikiem jest 300 bar tak jak by łapał ale nie odpala Cofam kluczyć wyłączam zapłon włączam ponownie kręcę 40 bar wyłączam zapłon włączam kręcę 210 bar Nie ma reguły kiedy jest visinienie kiedy nie ma na 5 razy krecenia jest raz 300 bar...
Sprawdziłem, zdjąłem peszle, "przedzwoniłem" przewody. Na cewkach przekazników napięcie jest, nie dochodzi sterowanie.Sprawdzam każdy pin i niby jest okWkładam wtyczkę do sterownika, zawór pompy dostaje sterowanie.Wyłącze i załącze zapłon i nie ma sterowania.ECU po regeneracji z gwarancją więc już brak mi pomysłów.No i najgorsze że komputer diagnostyczny...
Renault Clio 4 0.9 tce. Proszę o pomoc. Falują obroty. Auto nieraz jedzie, ale większość czasu jest z tym problem. Odpala bez problemu, potem na jedynce wchodzi na obroty i po przejechaniu 100 metrów zdycha i nie reaguje na pedał gazu, jakby się dusił. Trzeba zgasić i znów odpalić, żeby przejechać następny kawałek. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
Touareg V10 5.0 TDI BLE 2008 rok, pali bezpiecznik numer 11 na podszybiu, skrzynka bezpieczników po stronie kierowcy pod maską, według schematu ten bezpiecznik odpowiada za sterowanie chłodnicy, amortyzatora, klimatronika i sterownik turbosprężarki. Wkładam bezpiecznik, włączam zapłon i bezpiecznik jest spalony; z tą usterką nie ma mocy. Zlokalizowałem...
I.Programowanie automatycznego domykania i otwierania szyb z pilota Opuścić szybę na dół następnie do góry i przytrzymać przez 5 sek .gdy szyba jest już zamknięta .Tak należy zrobić z każdą szybą. Sprawdzenie czy działa polega na przytrzymaniu przez ok. 4-5 sek przycisku od pilota otwierania lub zamykania drzwi w zależności, co chcemy zrobić II.Opis...
Uszanowanie, potrzebuję porady dotyczącej Renault Espace 4 motor 2.0T, przy przyspieszaniu pod obciążeniem przy około 2 - 3 tyś obrotów trzęsie silnikiem i wypada zapłon (miga również check). Komputer wskazał że tylko na 2 cylindrze, zawsze. Wymienione świece na nowe, cewki zamieniane miejscami, wtryski zamieniane miejscami, kompresja ok 11 na wszystkich...
Takim samym zegarem co w samochodzie też mierzyłem ale tam pokazywało 12-13 bar jest to zegar który tam w środku ma ten płyn jest szczelny w aucie mam tak komusterkę że słabnie czasami na mocno rozgrzanym silniku i na benzynie i lpg to samo jest, jak jest upał i te wszystkie czujniki wymienione komputer i dalej to samo jeszcze rozrząd muszę sprawdzić...
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Tak zaglądałem do tych bezpieczników . Bezpiecznik był cały , przekaźnik też był cały , komputer podłączyłem dziś dopiero bo znajomy podjechał i nie dało rady się połączyć . Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund i dalej jest to samo ze nie chce odpalić . Podłączyłem sondy od multimetra w gniazdo gdzie wchodzi przekaźnik od pompy...
Wiesz może dlaczego komputer wskazuje „rozruch silnika zablokowany przez immobilizer”? Prawdopodobnie jest to stary błąd, kiedyś z jakichś powodów wystąpił i nie został skasowany. Przykładowo ktoś 5 lat temu przekręcił stacyjkę kluczykiem bez transpondera a potem nie skasował błędu to on nadał będzie w diagnostyce, może być oznaczony jako przejściowy....
Wg. mnie jak wypada zapłon to nie ma iskry bo po wypadaniu zapłonu jak odkręcę świecę to jest mokra od paliwa. Dodano po 5 Jutro jadę po drugi komputer sterujący i podłoże, zobaczymy co będzie grane. Tylko z tymi ECM to loteria, kupiłem już 2, szt pierwszy przyszedł uszkodzony (brak komunikacji). Drugi - komunikacja ok, ale po odpaleniu wywala błąd...
Komputer założyłem bez immo jak odpalę zapłon to na desce pokazuje wszystko oprócz check engine akumulator naładowany
Trzeba to ogarnąć samemu bo się nie nauczymy😉 Dodano po 3 Podłączalismy dobry komputer diagnostyczny z VCDS I PO PIERWSZYM przekreceniu na zapłon komputer się łączy wyskoczył nam błąd kluczyk i moduł sterowania silnikiem
Witam wszystkich, chciałbym odpalić na palecie silnik 2.4 V6 z Audi o oznaczeniu ARJ, i pytanie który kabel za co odpowiada, gdzie podłączyć plus a gdzie minus i gdzie zapłon oraz rozruch silnika? Komputer jest bez immo https://obrazki.elektroda.pl/3443141700_...
1.9 TDI na pompie komputer nie ma błędów, nie ma nigdzie przekaźnika 109.
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
Witam. Auto to Cruze 2011 rok 2.0 diesel komputer Delphi. Auto ma problem z odpalaniem. Jak przekręce zapłon słychać tykające przekaźniki pod maską. Błąd w komputerze silnika: - P0606 -procesor modułu sterującego. -p2147 - obwód sterującywysokim napięciem wtryskiwacza grupa 1 w module Electronic brake Control Module błędy: - c0800 - moduł sterujący...
(at)ElektrodaBot Jak przepisać moduł EEC w Scani Ngs programem SDP3 krok po kroku na inny używany nieuszkodzony Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Aby przepisać (wymienić) moduł EEC (Engine Electronic Control) w pojeździe Scania NGS za pomocą oprogramowania SDP3, należy: - Wyposażyć się w oryginalny interfejs diagnostyczny (VCI3), komputer z aktualnym...
ECU musi wykrywać braki zapłonu, bo niespalone paliwo w spalinach doprowadzi do uszkodzenia katalizatora. Sztuczna inteligencja raczej by to ogarnęła, analizując wszystko to co "usłyszy" Sztuczna inteligencja to nazwa własna pewnej klasy algorytmów. Nie oznacza że mamy tam inteligencję, która cos "ogarnie" albo analizuje, albo cokolwiek wie, bo tak...
łojejku, ten Twój aparat zapłonowy to dopiero jest w strasznym stanie... ja bym wymienił wszystkie te kabelki, no ale skoro działa, to i tak jest lepiej niż u mnie :) Dzięki za podpowiedź z tym immo, w takim razie zakupię komputer i przelutuję tą płyteczkę i powinno pomóc :) tak z ciekawości - czemu wymieniałeś kompa w Accordzie? co się stało z orginalnym?...
Czy sterownik silnika (bosch motronic 4.4, volvo S70 2.5t 98r) gdy wykryje spalanie stukowe to tylko cofa zapłon czy jeszcze dolewa paliwa? Szukałem przyczyny sporadycznego wypadania zapłonu, wymieniłem prawie wszystko oprócz czujników spalania stukowego. Jakie było moje zdziwienie gdy po zmianie sterownika LPG (przed montażem LPG już występował problem)...
Dzięki za odpowiedź, bezpiecznik sprawdziłem w pierwszej kolejności - jest w odpowiedniej pozycji. Po podaniu zasilania na OBD diagbox dalej widzi jakby zapłon był włączony, bo zdjęciu zasilania momentalnie dostaje komunikat o błędzie komunikacji z BSI, więc to nie to... Znalazłem też piny które odpowiadaja za + po stacyjce w bsi, podłączałem na krótko...
Witam Punto II 1.2 8v 44kw Był u mechanika nic nie wskórał, stał ponad rok na podwórku. Teraz po uprzejmości sąsiedzkiej ja próbuję go wskrzesić. Objawy: Kręci nie odpala: błąd czujnika położenia wału - wymieniony: Podczas próby kręcenia zimny, jakby chciał odpalić, a nie mógł, po dodaniu gazu zapala. Nagrzewa się gdy trzymam obroty powyżej 1000, obroty...
Witam, samochód to Ford ecosport 1,5 tdci 2014 rok. Od kilku tygodni dopadła samochód jakaś dolegliwość występujaca sporadycznie, a mianowicie po wciśnięciu guzika POWER- system bezkluczykowy keyless-włącza się radio, wyświetlacz komputera pokładowego i radia, podświetlenie panelu klimatyzacji, wyskakuje komunikat -wciśnij sprzęgło by uruchomić silnik--a...
Witam byłem dziś u elektryka podpiął komputer nie pokazało poważnych błędów. Podmienilismy bsm niestety te same objawy. W momencie kiedy przekręciłem zapłon zapaliły się same światła elektryk odpiął kostkę od przełącznika zespolonego (pająka) i światła nadal świeciły czyli on twierdzi że pająk jest ok. Ale czy na pewno? Mówi że teraz jedynie załatwić...
Dzień dobry. Wymieniłem olej w Mercedesie GLK. Chciałem zresetować komputer poprzez odłączenie akumulatora na 20 minut, co się okazało błędem i po podłączeniu akumulatora już stacyjka nie reaguje na zapłon pomimo, iż ogólnie prąd jest wszędzie wszechobecny. No cóż, reasumując jak powyżej, to potrzebuję pomocy zwłaszcza, że do mechanika nie dojadę???...
Fiat Panda 1.1 54KM rocznik 2004 Witam, Na wstępie zaznaczę - przeczytałem chyba wszystko, co było dostępne w internecie na temat potencjalnych przyczyn mojej usterki Poranek po nocnej ulewie, przekręcam klucz, rozrusznik kręci (pół roku temu wymieniony), samochód nie odpala. Tak jakby na chwilę zaczyna delikatnie trybić, ale od razu się dusi i gaśnie....
dla zainteresowanych : ja skasowałem w następujący sposób: - wcisnąć guzik z prawej strony oznaczony zerami - włączyć zapłon - wyskoczy klucz i odliczanie o 10 do 0 - po odliczeniu do 0 puścić przycisk -wyłączyć zapłon - po przekręceniu kluczyka wyskakuje znak klucza i 30000 pozdrawiam
Dziś w moim scenicu 1,9dci 2002r mialem podobny przypadek. Podczas jazdy przestał działać licznik, obrotomierz, prędkościomierz poziom paliwa. Wyglądało to tak jakbym zapłon wyłączył , w takim stanie dojechalem do garażu i wyłączyłem silnik a następnie ponownie uruchomiłem i wszystko wróciło do normy. Komputer wszystko pamiętał . Dziwne np. lampka kierunkowskazów...
Zapłon ustawia komputer zapłonowy, czemu chcesz go ustawiać?
Komputer pokazuje zapłon cylindra 1 wypadanie zapłonów. Wymieniłem wszystkie na nowe kable i świecę i dalej to samo. Pomoże ktoś? Co dalej sprawdzać? Pomocy
Witam Od pewnego czasu jestem posiadaczem silnika FSI 2.0 150 KM. Mam podobne objawy to znaczy wskaźnik obrotów delikatnie "faluje" i nie ma to znaczenia czy na wolnych obrotach czy jadąc 140 i mając ich 4000. Niekiedy potrafi zgasnąć stojąc w korku. Zero błędów. Zaraz po zakupie zostały wymienione świece za irydowe i podłączony komputer w celu sprawdzenia...
Gdzie szukać tego czujnika? Czy znajduje się on w zamku? Komputer auta nie pokazuje na ekranie, że któreś drzwi są otwarte. Gdy włączę zapłon i otworzę na przykład drzwi kierowcy, wtedy na ekranie pojawia się grafika informująca o otwartych drzwiach, a po zamknięciu grafika znika.
ok ,może pisałem to wczoraj trochę niezbyt przytomny.Więc zacznijmy od nowa. komputer od gazu to stag 300-6 instalacje montował poprzedni właściciel . silnik to aktualnie V6 2.5 12zaworowy poprzedni to był także V6 ale 2.0 też 12 zaworowy swapa robiłem ponieważ poprzedni silnik dosłownie się rozsypał , kupiłem sam "słupek"silnika ,mechanik przełożył...
Problem już rozwiązany, stary komputer wymieniony na nowy działał, ale było jeszcze coś czujnikiem wstrzasowym, honda pali a ja szczęśliwy ;) to ten czujnik odciął zapłon i pompę paliwa
Witam, mam kłopot z Audi A3 2004r. z silnikiem 1.9 TDI. Samochód generalnie jeździ bez większych problemów jednak coraz częściej pojawia się następujący problem. Po przekręceniu kluczyka do pozycji "zapłon" komputer pokazuje zasięg "0" km. Przy okazji pojawia się na stałe kontrolka grzania świec żarowych, która w normalnych warunkach znika po paru sekundach....
Witam, Posiadam samochód marki Nissan Almera N16 w wersji 1.5 98KM z rocznika 2003. Otóż przeprowadziłem adaptację zgodnie z tym przepisem: rozgrzany silnik, wyłączasz wszystko - wszyściusieńko, I zaczynamy 1. wyłączasz zapłon i czekasz co najmniej 10 sek. - powtarzasz czynności (jak w teście typ I) od pkt. 1-4) czyli: 1. pedał gazu puszczony 2. Stacyjka...
Najlepiej podłączyć pod komputer diagnostyczny.W ostateczności pomóc może popularny ELM327. Wygląda na to, że ma miejsce wypadanie zapłonów na jednym z cylindrów. Do sprawdzenia: -świece -cewki zapłonowe (domyślam się że w tym modelu są cztery osobne cewki) Cewki najłatwiej sprawdzić zamieniając je miejscami,a na którym z cylindrów gubi zapłon można...
Błąd dotyczy skrzyni biegów pali się na czerwono jak tylko włączam na zapłon i nie idzie odpalić. Tez wszyscy stawiają na ten pin, ponieważ auto jeśli ma jakiś błędy powinien odpalić w trybie awaryjnym. Dodano po 10 auto było podłączane pod komputer żeby znalesc ten błąd ale komputer nie mógł się połączyć z skrzynia nie czyta skrzyni
Mam moduł zapłonowy DIS, jeden scalony element z czterema cewkami, a cylinder która szwankuje to drugi, tak pokazał komputer
Mam problem z falujący silnikiem. Po odpaleniu silnik drga na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu i utrzymywaniu na wyższych obrotach przestaje drgać. Jeżeli jadę że stałą prędkością znowu drg. Kolejny przypadek . Odpalam pierwszy raz ,silnik zaczyna drgać .Wyłączę zapłon i zapalę ponownie wszystko jest ok bez drgań. Zgaszę i zapalę znowy zaczyna drgać....
Poczytałem no i doczytałem, że błąd 00533 - Idle Speed Regulation między innymi odpowiada za lewe powietrze i/lub brak adaptacji przepustnicy po jej wcześniejszym odłączeniu (gdy wymieniałem cewkę zapłonową i kable do świec, odłączyłem przepustnicę). Tutaj PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z TRADYCYJNĄ LINKĄ GAZU (ale bez zaworu regulacji...
Aktualizacja Rozebrałem licznik była spalona dioda https://obrazki.elektroda.pl/9351593000_... Jednak nie rozwiązło to problemu. Zauważyłem ze nawet jak wyjąłem komputer z licznika i zegary to nadal kontrolka przygasa jak włożony jest przekaźnik od pompy. Przemierzyłem na płytce wszystkie elementy i są OK Złożyłem zegary i komputer....
Witam. Temat raczej dla osób, które miały już podobny problem i go rozwiązali. Posiadam Clio 2 z 99r. silnik 1.2 8V (chyba D7F) jest to wersja przed liftowa. Problem polega na tym, że czasem wystąpi problem braku reakcji na pedał gazu. Obroty wtedy zostają tak jak na biegu jałowym. Co najważniejsze, pedał z przepustnicą połączony jest linką i nie ma...
Problem zaczynam opisywać od podania modelu samochodu. TYP SAMOCHODU Samochód Passat 1992 rok silnik ABS z komputerkiem Bosha i systemem wtrysku Mono-motronik. Krótko opiszę historię problemu: 1. Któregoś dnia raptem w trasie Passat zaczął mi strasznie słabo "ciągnąć". 2. Z racji, że byłem w trasie i chciałem dojechać do domu to podjechałem do pierwszego...
Podpinałem go pod komputer i jedyne co wyskoczyło to bląd P2080 czujnik temperatury spalin, który po skasowaniu błędów już sie nie pokazał, filtr paliwa raczej jest ok, sprawa ma sie też tak że podczas gdy włączy sie zapłon to jak sie poczeka to samochód i tak wariuje, bo świeci sie i gaśnie check, ESP, oraz świece i to tak miga, gdy odpalę auto to...
Witam mam problem z odpaleniem auta mianowicie auto troszkę stało nie jeżdzone wymieniłem altelnator oraz akumulator nie stety auto dalej nie odpala rozrusznik kreci paliwo w baku jest auto cały czas jest w trybie oszczędzania energii popiołem komputer by do gniazda nie stety brak komunikacji jedyne co udało mi się zrobić to test oczywiście centralka...
Takie pytanie jak w temacie jak to zrobić, za pomocą jakiego programu? oczywiście miałeś chyba na myśli kąt wyprzedzenia tłoczenia lub kąt synchronizacji a nie zapłonu bo to nie benzyna tylko diesel, to że masz TDI to jeszcze nie wszystko nam mówi - wszystko zależy jaki silnik tj. na pompie wtryskowej czy na pompowtryskach więc albo ustawia się kąt...
Komputer wyprzedza zapłon z charekterystyki przestrzennej a więc potrzebuje przynajmniej trzech wartości. Powiedz jakie cudo chcesz zbudować bedzie łatwiej Ci pomóc.
Załączam schemat . Nie jest to co pradwa kompletny schematy całęj instalacji ale zasadnicza jej część czyli komputer zapłon itd
Czy zapłon mógł się przestawić jeśli kopułka jest na tych samych znakach i w instrukcji do tego silnika coś piszą, że komputer sam ustawia zapłon. :)
Dzień dobry, Pacjent peugeot 301 1.6hdi 92km 2014r. Problem zaczął się 3 dni po wymianie filtrów i oleju. Auto posiadam już 2 rok a wymiany robione co 10k km właśnie przeszłe trzecią. Na desce rozdzielczej świeci się kontrolka service oraz check engine z wykrzyknikiem. W teorii oznacza inspekcje czyli właśnie wymianę filtrów i oleju. Kasowanie zazwyczaj...
W tym aucie każda wycieraczka ma osobny silniczek. To nie jest jeden mechanizm spięty jednym silniczkiem. 1) Jak przestawisz wycieraczkę to czy po włączeniu zapłonu ona w jakikolwiek sposób drgnie? 2) Może być tak, że nie jest dokręcona i luźno chodzi na wieloklinie Jak dokręcenie nie pomoże to najprościej kupić inny, używany silniczek i założyć. Tam...
Juz po kłopocie, zasilanie, zapłon i krańcówki z BSI (moduł bezpieczników), rozcięty sygnał sterujący na komputer zapłonu. Wszystko działa poprawnie, błędów przy blokowaniu pojazdu w ruchu brak. Pozdrawiam i temat zamykam.
Prawie dobrze, tylko trzeba sobie uswiadomic ze padlo ECU, robierales, ogladales w srodku? schemat i opis pinow z ECU. http://img9.imageshack.us/i/almera18.png... http://img34.imageshack.us/i/almera182.p...
Jeśli chodzi o odłączenie sterownika silnika i zapłon ma działać to......... ale myslę że nie powinien działać Popieram, komputer jest wpięty między aparat a cewkę więc nie ma prawa być zapłonu (o sterowaniu paliwem nawet nie wspomnę :D ). Doooobry ten elektryk ;)
Odepnij wtyczkę czujnika cieczy chłodzącej i zobacz jak gorący wtedy ładnie odpali "na pół obrotu wału" To fakt sugerowałem się tą wypowiedzią i sądząc że czujnik jest popsuty wymieniłem go. :-( W niczym to nie pomogło tylko szkoda kasy. Ja wymieniłem i odłanczałem czujnik cieczy chłodzącej wciskany z tyłu w blok silnika. Jest to czyjnik 4 pin kolor...
Zmierzyłem. Wtrysk cylindra pierwszego 13,8 Ohm drugiego 13,8 Ohm trzeciego 13,8 Ohm czwartego nie mogłem odpiąć. Wyniki wskazują na to, że wtrysk cylindra pierwszego jest ok... Może komputer sądząc że wypada zapłon na pierwszym cylindrze, blokuje do wtrysku sygnał? Już sam nie wiem..
Jeśli w równym czasie odcina zapłon to przyczyną będzie stacyjka/immo Tylko że w przypadku tego auta (więcej tu PSA jak FCA) to by wywaliło błąd immo czy innego systemu na komputerze pokładowym. Tutaj nie wstaje zapłon - nie wstaje komputer pokładowy - nic. Według opisu autora.
Rok 2008 silnik 2.0. Hamulec można spuścić dopóki nie wyłączy się zapłon po tym jak zostanie zaciągnięty później już tylko miga kontrolka sygnalizując awarie. Podpinając komputer wyskakiwał błąd związany z multipleksją i CAN. Mam też problem z poduszką powietrzną błąd jest z napinaczem pasa biodrowego kierowcy. Błąd wyskakuje gdy załącza się samoistnie...
witam pozwolę się podpiąć pod temat. Mam Podobną przypadłość z takim samym busem,tylko u mnie gaśnie czasami może co 20 km lub więcej. No i zapala się kontrolka silnik,jak wyłącze zapłon i włącze to chodzi od nowa.Przeważnie wystarczy ruszyc stacyjką tak i auto jedzie dalej.Był podłączany pod komputer i nic nie wykazało.Jestem za granica i nie mam wielkiego...
Witam, mam następujący problem. Zakupiłem części potrzebne do TIDex'a, wszystko zlutowałem ładnie pięknie ale nie działa. Komputer pokładowy nie wyświetla nic na wyświetlaczu TID. Dodatkowo po kilku sekundach od przekręcenia kluczyka na pozycje zapłon słychać cyknięcie. Nie potrafię niestety zlokalizować go. Chyba że przekaźniki tak mają. Na elektronice...
komputer moduł zapłon zapłon punkt zapłon lampa ustawiać zapłon zapłon
ekspres bosch wyczyść zaparzacz efekt pamięć usunąć odbieranie danych bluetooth
dewalt bateria generator marxa
Kod autoryzacji dostępu wózek widłowy STILL – PIN, RFID, reset, Master PIN, RX-60, RX-70 ESP8266 Arduino – wysyłanie danych GET do serwera HTTP, NodeMCU, Wemos D1 mini, HTTPS