Przed diagnostyką sprawdz naładowanie akumulatora.
Akumulator jest wystarczający do tego pojazdu. Kontrolki świecą po odpaleniu? czy zmieniłeś akumulator? bo trochę mało danych. Pozdrawiam.
czy jest jakiś sposób aby poza serwisem w domowych warunkach skasować zapaloną kontrolkę poduszki w Maiz Life?,. błąd się pojawiał po rozładowaniu akumulatora.
Po tym rozładowaniu chociaż naładowałeś ten akumulator, klemy oczyściłeś? :D
Mierzyłeś na akumulatorze ,czy na silniczku wspomagania. 11,40V to trochę mało. Podmień akumulator ,sprawdź punkty masowe.
Zciąg pasek alternatora i sprawdź czy oś alternatora się swobodnie obraca,nie wydaje dziwnych dźwięków i nie ma luzów. Możliwe ,że skończyły się łożyska
Witam. Podstawowy problem to brak ładowania akumulatora i z tym trzeba powalczyć.
Ten typ tak ma. Trzeba wykasować błędy.
Czy podczas uruchamiania silnika mocno przygasają kontrolki?
A ja bym zaczął od sprawdzenia samego akumulatora. Przede wszystkim, ile już ma lat? Co z poziomem elektrolitu w nim? Czy klemy są czyste i zapewniają dobry kontakt z biegunami akumulatora?
tak jak napisałem na pozatku. zdjęcie przewodu od wzbudzania nic nie zmienia. czyli jak jest zdjety to kontrolka po odpaleniu silnika gasnie. dopiero odkrecenie główenego przewodu do akumulatora powoduje ze kontrolka nie gasnie
Witam, Posiadam Seata Leona 1.9 TDI, auto ma przejechane 230 tys. km. Dziś zaświeciła mi się kontrolka od akumulatora, mało tego, światła, które się świecą, to tylko tylne i postojowe. Halogeny w ogóle nie chcą się zaświecić. Kilka dni wcześniej wjechałem w bardzo dużą ilość wody. Najpierw kontrolka od akumulatora się świeciła i na sekundę znikała,...
rzeczywiście błąd1500 siedzi zawsze w matizie i trzeba to traktować jakby go wcale nie było a kontrolka przez niego nie będzie się wcale zapalać.Natomiast co do błędów czujnika optycznego proponuję zdjąć kopułkę i sprawdzić wnętrze bo można tam zobaczyć niezłe spustoszenie i być może trzeba będzie wymienić kopułkę i palec. Jeśli jest czysto powinno...
jak dla mnie to masz słaby akumulator sprawdź to sobie jeszcze raz dopiero ja na 1000% wykluczysz aku, to może być przyczyna w rozruszniku nawet na filmiku słychać że zaczyna kręcić a potem ma za mało prądu i zaczyna wyrzucać bendix
Mam problem. W Matizie rozładował mi się doszczętnie akumulator. Po podładowaniu nie świeci kontrolka immobilizera oraz nie włącza się kontrolka check eng... Rozrusznik kręci ale nie można odpalić silnika. Po przekręceniu kluczyka słychać jednak pompę czyli chyba działa. Proszę, napiszcie co może być przyczyną tego stanu rzeczy i co można z tym zrobić?...
dzięki, chyba tak zrobię, ale pewnie znowu będę musiała płacić. szczerze powiedziawszy miałam nadzieję że to ma jakiś związek z akumulatorem. pozdrawiam
Immobilizer został skutecznie odcięty ale tylko do pierwszego rozłączenia akumulatora.
Jednak muszę wznowić temat. Niby jedynym rozwiązaniem jest dokupienie akumulatora np. 10Ah 12V. 10Ah? Za mało!!!
Brak masy na silniku, I nie słuchaj bzdur o zepsuciu akumulatora. Kupić plecionkę, taką jaka występowała w "maluchu" lub dołożyć porządny kawałek przewodu łącząc bezpośrednio minus akumulatora z masą silnika.
Wymieniałem chłodnice zapomniałem podłączyć czujnik w filtrze odpaliłem zaczeła sie palić kontrolka check na stale. Po podłączeniu czujnika lampka zgasła ale czasami się zapala. Co mogło się stać i czy można to wykasować bez fejsa(zdjecie klemy z akumulatora nie pomogło).
Dla pewności - podepnij masę od akumulatora na kabel czujnika - potem miernik w rękę i sprawdź czego brakuje na ścieżkach płyty w miejscu styku z żarówką. Będziesz miał odpowiedź. ewentualnie tak na szybko - podłacz inną żarókę np.od ładowania
Ok 300zl. Zostaw immo w spokoju i kup sobie nowy akumulator.
Napiecie sorawdzone przy akumulatorze i wynosi 11.82V - zdecydowanie za mało. Kontrolki swieca juz caly czas, ale podejrzewam koło. Mysle, ze ono szwankuje, bo czasami przy dziwnych dzwiekach z komory silnika kontrolki gasna i pojawia sie lądowanie.
Akumulator nie jest rozładowany do zera, tylko zostało w nim bardzo mało "prądu". Wystarcza na włączenie zapłonu, ale przy próbie rozruchu spadek napięcia jest tak duży, że następuje "reset" i tak cyklicznie. Stąd to cykliczne klikanie.
Jedynie możesz ograniczyć prąd ładowania. Li-ion są mało stabilne.
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Auto odpaliło i po przejechaniu 5 km dusiło się przy dodawaniu gazu, aż w końcu stanęło. Doładowałem akumulator i po kolejnych 5km. to samo. Dlaczego doładowujesz akumulator ? 2. Podczas testowania wjechałem na wertepy i najpierw podświetlenie wskaźnika temp. silnika (prawy zegar) zaczęło migać, aż w końcu zgasło. W czym problem? 3. Wydaje mi się,...
Zobacz czy nie masz bezpiecznika na klemie + z akumulatora ja tam mam taki płaski bezpiecznik i to on jest od kontrolek na desce rozdzielczej. A co do odpalania może immobilaiser jak masz jakiś kluczyk zapasowy to spróbuj nim odpalić. Mało danych żeby wiedzieć czemu nie odpala.
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Nadal za mało informacji. Kręci nie kręci?
witam jesli świeci sie kontrolka "check engine" A mam słaby akumulator to moze bycta przyczyna??
Może i mało,mi do tego testu wystarczy kabel rozruchowy
Akumulator do wymiany. Napięcie to może ma tylko "mało prądu daje".
Jeśli masz szczęście to masz tylko mało płynu w zbiorniczku wyrównawczym pompy hamulcowej, jeśli masz pecha to jest to usterka pompy ABS - sprawdź duże bezpieczniki przy akumulatorze.
Odpinasz akumulator na więcej niż minute i gotowe.
Nie,w tej koreanie jest taki układ że prąd ładowania zasuwa dostc długimi kablemi do bezpiecznika koło akumulatora,i tam się smarzą złączki.Trzeba po prostu zacisk wyjsciowy alternatora krotkim odcinkiem linki czwórki połączyć z zaciskiem prądowym na rozruszniku ,ja tak robie.
witam klient podstawił mi matiza po zamianie biegunów aku,auto oczywiście rzuciło palenie,pojawia się przy rozruchu jedna iskra i stop(pompa działa),na początku stawiałem na zagotowane imo lecz po odłączeniu pętli świeci kontrolka więc chyba to coś innego macie jakieś pomysły?
Jest radio, ale nie ma panela (tylko kontrolka miga) Akumulator Perion 35Ah 300A Dodano po 2 Tak po przejażdżce odpala bez problemu Napięcie akumulatora po pół godzinie spadło do 12,2V
Z drugiej strony nie wiem, jak traktować parametry tej ładowarki, bo wydaje mi się, że 60V DC to trochę za mało jak dla pięciu akumulatorów. Ale skoro tak było w oryginale. A może warto by spróbować z 4 w szeregu.
Witam Spróbuj włączyć elektromagnes przez podanie prądu bezpośrednio z grubego kabla [ z akumulatora + ] na ten cienki przy elektromagnesie , pomijając stacyjkę . A piszę to ponieważ przydarzyło mi się że przycisk rozrusznika zbyt mało podawał prąd [ zgorzelina na stykach ] i rozrusznik nie działał , a przy sprawdzaniu kontrolką wszystko niby było OK...
Ważne bo ono eliminuje zakłócenia w układzie. Uszkodzone ekrany powodują czasem wypadanie zapłonów. Dodano po 2 Podepnij zamiast cewki kontrolkę 1,2W 12V i zobacz czy jest kluczowanie. Jedną stroną kontrolki do plusa akumulatora a druga na środkowy przewód.
Check jest to kontrolka sewisowa silniku,przeważnie informuje o jakimś błędzie któregoś elementu w osprzęcie silnika Napewno odłączałeś złącza elektryczne,pomóc może odłączenie na kilaka minut dodatniej klemy akumulatora,powinno być dobrze ewentualnie mogą rozregulować się obroty biegu jałowego,należy je ustawić według opisu w książcze lub na Forum.
350mA to bardzo dużo w nowoczesnym samochodzie, spodziewałbym się max 50mA ale niech jakiś elektryk samochodowy mnie poprawi. Jednak 350mA to za mało żeby rozładować aku w ciągu nocy. Jaka tajemnicza kontrolka?
Równie dobrze, przyczyną może być uszkodzony pasek osprzętu. Autorowi nie chciało się napisać co sprawdził. Za mało informacji.
po przekręceniu kluczyka w stacyjce akumulator kręci rozrusznikiem,pompka paliwa chodzi,a silnik nie pali .kontrolka security świeci non stop. w czym problem.
Jeśli po przekręceniu stacyjki kontrolki się świecą i po dalszym przekręceniu w celu rozruchu przygasają lub gasną całkiem a rozrusznik nie kręci to moim zdaniem jedno z trzech: albo akumulator nie daje rady, albo uszkodzony rozrusznik, albo silnik stawia za duży opór. Dla mnie ostatnia możliwość jest mało realna bo nie grzebałeś nic przy silniku. Jak...
Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40 Z deka mało. Raczej brak ładowania. Można stanąć podczas jazdy w Zad..u Dolnym Oczywiście klemy przeczyszczone itd ?
Odgrzeję trochę temat. Bo kiedyś sam szukałem odpowiedzi na tą usterkę. W dwóch samochodach - ibiza i cordoba 2003/2004 rok problem był z zapalającą się kontrolką kierownicy z wykrzyknikiem na desce. W ibizie przy kręceniu kierownicą spadało napięcie, w VAGu napiecie skakało od 12 do 15V. Zmiana alternatora nic nie pomogła. Błędów zero. Po wymianie...
Mi też przygasają kontrolki, co prawda w ZX, wina akumulatora oczywiście. Myśle, że 2 akumulator też masz trafiony, zwarcie jest mało prawdopodobne, ale możesz zmierzyć sobie prąd rozruchowy. Dla 1.1 to powinnobyć chyba coś koło 160-200A, niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle. Zwarcie raczej mało prawdopodobne, setki amperów popaliły by tę francuską...
Akumulator chyba 80ah półtora roku więc raczej nie akumulator albo świece słabe I za ten stan akumulatora dajesz sobie rękę odciąć? Sam twierdzisz że mało km robisz autem.
p-p141 powiedz jak coś może świecić na czarno. Żebyś widział kolorek to musisz wpuścić w to oczko światło. Jeżeli mimo to jest czarne to może być równie dobrze trochę mało elektrolitu a aku naładowany.
Odpaliłem go na innym akumulatorze Bezpieczniki - OK Akumulator - rozładowany Napięcie na alternatorze 11,4 V (chyba trochę mało) Kontrolki - obrotomierz - licznik - Dalej nie działają
150mA to za mało na mostek, 3A już tak.
Warto też spróbować "zaprogramować" obroty biegu jałowego. Trzeba przekręcić kluczyk w stacyjce (bez rozruchu) tak żeby zaświeciła się kontrolka "check". Odczekać 10 sekund i wyłączyć stacyjkę. Znowu przekręcić kluczyk i na moment zakręcić rozrusznikiem (bez odpalenia - jak odpali nic nie szkodzi). Wyłączyć stacyjkę, włączyć i normalnie na chwilę uruchomić....
Sprawdzałem napięcie i na całym zakresie obrotowym było 12,34v.To stanowczo za mało aby ładować akumulator,co robić?
Mierzysz na alternatorze czy na zaciskach akumulatora ? Bo jak na alternatorze to ciut mało, jak na akumulatorze to przeczyść jeszcze masę i połączenie na rozruszniku.
Jaka jest wasza diagnoza ? Tak mi się stało 3 razy że jak brakło paliwa to musiałem odpalać 4-5 godzin aż padał akumulator bo mam uszkodzoną kontrolkę rezerwy paliwa ale teraz już nic nie daje odpalanie rozrusznik kręci wszystko ok a nie odpala nalałem 10 litrów paliwa i nic
No raczej problem z elektryką, skoro po resecie komputera, po każdorazowym odłączeniu akumulatora na parę minut, auto bez problemu odpala, więc jakby to był problem z paliwem, to raczej reset komputera, nic by nie pomagał. Chyba że się mylę.
To że gaśnie kontrolka nie znaczy że jest ok. 13,6V to za mało. Może to być spowodowane uszkodzeniem alternatora jak i akumulatora.
Będę na dniach patrzył do tego wydechu. Mam jeszcze osłone przegubu do zrobienia (kupiłem sobie rozciągliwą z takim stożkiem), coś mi się pali czerwona kontrolka od poduszek (spod siedzenia pasażera wystają jakieś kable, wiem że tam są jakieś czujniki i było robione), muszę sobie wypolerować przednią szybę (bo był offroad robiony na campingu i kamienie...
Niedawno ktoś pytał o to samo w motocyklu CZ 175. Odpowiedź będzie taka sama. Sprawdzić trzeba układ ładowania, czyli prądnicę i regulator lub magneto i prostownik, lub alternator, którego raczej nie ma w tanich wyrobach z dalekiego wschodu. Sprawdź połączenia pomiędzy prądnicą a prostownikiem czy baterią akumulatorów. Jeżeli jest kontrolka ładowania...
Ale jak już zdechł, to kontrolka wariowała, raz świeciła raz nie Neutral Bo właśnie często pytam właścicieli samochodów czy zdarzyło się że po przekręceniu kluczyka kontrolka od akumulatora się nie paliła i mają problem z odpowiedzią ponieważ mało kto na to zwraca uwagę a jest to bardzo ważne ponieważ w takim przypadku podczas jazdy kontrolka nam nie...
kontrolka jest informacją że padło ładowanie alternatora, najprawdopodobniej zerwał się pasek klinowy lub wystąpił problem ze szczotkami w alternatorze. Najbardziej widoczne objawy to paląca się wspomniana wcześniej czerwona kontrolka z "akumulatorem " i brak wspomagania kierownicy. Jeżeli zerwał się pasek to sprawa jest prosta i mało kosztowna ok 20...
temat wałkowany wiele razy, wystarczyło poszukac ale dla spokoju...cyt.. Sprawdź miernikiem napięcie na włączonym silniku. Powinno wynosić dla sprawnej instalacji 14,4V. (mogą być jakieś odchyły) Sprawdź czy masz napięty pasek klinowy, czy wieloklin-owy, Który napędza alternator. Kontrolka może się zażyć a nie świeci bo np. jest luźny (oberwany czy...
Ale ja alternator mam prawidłowo podłączony winą okazała się kontrolka temu alternator się nie wzbudzał mnie teraz tylko zastanawia skat takie napięcie 13,5v gdyż wydaje mi się to troszkę mało
Witam! Sprawdz moze czy masz dobra mase pomiedzy silnikiem a kasta auta, akumulatorem a kasta, akumulatorem a silnikiem. To jest pierwsza rzecz do ktorej bym sie doczepil (ewentualnie je popraw). Pozdrawiam, powodzenia!!!!
nie napisałeś jaki masz silnik to bardzo ważne alternator hitachi w silniku TC4EE1 robil straszne problemy ponieważ napiecię normalne pracy nie przekraczało 13V!!! a to za mało żeby naładowąć akumulator
Zecik : 65Ah to za mało ( pompa 550W + przetwornica 80% sprawności = 660W poboru z akumulatora a to jest 660/12 = 55Amper czyli prawie 1Q pojemności układ wystarczy na około 1 godzine pracy bez ładowania z bardzo mocnym obciążeniem akumulatora skracającym jego żywotność. Ok w dobry dzień mając panel 260W system z 20A MPPT da odciążenie w postaci około...
Wzbudzenie alternatora podawane jest po włączeniu zapłonu, przez kontrolkę +12V, jak przepali się kontrolka to alternator się nie wzbudzi, później alternator sam zapętla sobie wzbudzenie, takie trzy diody mało prądowe, kontrolka gaśnie na zasadzie +12V z akumulatora i +14V z alternatora, dwa plusy bez minusa i kontrolka gaśnie, czasem może żarzyć (bardzo...
bo z tego co rozumiem to chodzi, że silnik gaśnie bo albo dostaje "lewe" powietrze albo, że dostaje za mało powietrza tak?
Akumulator na postoju trzyma 12.37V Pobór prądu 0.02A Lądowanie 14.40V Czy to odpowiednie jednostki? Wymieniłem akumulator był padnięty nie trzymał. Druga sugestia kostka od radia na czerwonym kablu ma 12.26V Żółty kabel to samo 12.26V Czy możliwe że pobiera on tez prąd chociaż że radio jest wyłączone? Kontrolka od centralnego lewą stroną od kierownicy...
Cześć. Faktycznie za mało danych z twej strony. Ja napisałem jak to ma wyglądać przy prawidłowym podłączeniu. Nie ruszając przewodów od prądnicy i regulatora. Robiąc nową instalację. Co się tyczy regulatora to jak nie masz od tego alternatora oryginalnego to dostaniesz w punktach kasacji pojazdów od Fiata 125. Przykręcając w dostępnym miejscu będziesz...
Witam !!! Wczoraj w moim matizie pojawił się problem - najpierw delikatnie zaczęła się palić kontrolka akumulatora, na drugi dzień po przejechaniu paru nastu kilometrach samochód zaczął dziwnie się zachowywać nie miał siły jechać nie działały już normalnie kierunkowskazy a po wyłączeniu silnika już nie mogłem go odpalić. Po odpaleniu go z po pychu i...
Witam mam taki problem mam stary alternator Delco wymiena w nim szczotki i po założeniu nadal nie ładuje ale przed wymianą szczotek ładował tylko że za mało nawet nie świeci mi kontrolka od akumulatora po przekręceniu kluczyka i juz nawet kupiłem inny alternator firmy Bosch i nadal też nie ładuje i też nie świeci się kontrolka i też nie ładuje po odpaleniu...
Tak jak podpowiadają Koledzy, podałeś za mało szczegółów. Musisz pomierzyć napięcie na alternatorze i akumulatorze. Najpierw bez obciążenia a później włącz światła, dmuchawę itp. Podaj wyniki pomiarów.
Jedyne co wywnioskowałem to to że podczas pracy silnika ściągłeś kleme więc mało prawdopodobne że alternator to przeżył. Napisz normalnie co się dzieje.
Witam, mam problem z uruchomieniem peugeota 206 cc. Samochód stal ponad tydz nieodpalany. Palą się kontrolki 'stop' oraz akumulatora. Próbowałam odpalić używając kabli rozruchowych i nic to nie pomogło, po przekręceniu kluczyka tablica rozdzielcza gasła, nie odpalił. Czy to znaczy ze akumulator został maksymalnie wyładowany i należy go podładować prostownikiem?...
Jechać do elektryka - co jest kolega sam w stanie zrobić ? Sprawdzić akumulator ? Jak i czym ? To samo z rozrusznikiem. Dobre chęci to zbyt mało .
Jaki to jest prostownik? Taki prosty konstrukcyjnie (transformator + diody+ amperomierz) czy może jakiś elektroniczny tzw. "inteligentny"? Te elektroniczne prostowniki często mają tak, że jeśli podpiąć do nich bardzo głęboko rozładowany i zasiarczony akumulator to one nie podejmą ładowania. Ogólnie, po opisanych objawach podejrzewałbym zwarcie którejś...
Pięknie wszystkim dziękuję. Udało się reaktywować akumulator i ładowanie. Pozdrawiam, Piter Dodano po 4 Dzięki Wam sprawdziłem jeszcze raz alternator i akumulator i okazało się , że bezpiecznik akumulatora był przepalony pod plastikową osłoną. Cała płytka z bezpiecznikami dostępna tylko w ASO i kosztuje nie mało :-). Kupiłem , wymieniłem i zwyciężyłem....
W ciągniki jest alternator, od jakiego samochodu nie pamiętam już ale to akurat mało ważna sprawa. Akumulator ma rok czasu. Z opalaniem nie ma problemu nawet w największe mrozy.
Migacz; środkowy przewód go załącza Mało możliwe, układ znajduje się na statku, a tu migaczy nie ma. Być może jest to kontrolka sygnalizująca obniżenie się napięcia akumulatora.
Witam serdecznie. Pacjent to Opel signum 3.0 diesel, pod czas jazdy wyskoczył czek, obroty 1500, brak reakcji na gaz, wyskoczyły jakieś dziwne kontrolki, prędkość max25kmh, bez gazu, po czym zgasł i nie chce odpalić, nawet nie kreci, po wyjęciu kluczyka ze stacyjki radio gra, nadmuchy chodzą, kontrolki się świecą, centralny zamek nie działa. Odłączyłem...
Kontrolka od wspomagania świeci bo był akumulator rozładowany i teraz potrzebuje kalibracji czujnika kąta skrętu, ale skalibrujesz go sam gdy już go odpalisz. Co do reszty to zbyt mało informacji przekazałeś z własnych prac aby można Ci było pomóc.
Alternator nie szaleje z ładowaniem? Czyściutko, odłączyłem go (zrzuciłem pasek), poza tym dla pewności dopiąłem drugi akumulator, jak by jeszcze było mało dołączyłem kondensatory zaraz przy zasilaniu cewek.
Witam. B+ do plusa akumulatora B- na masę ,wsuwka od regulatora przez żarówkę kontrolki ładowania do plusa po zapłonie i po bólu jeśli alternator jest ok. Poza tym 50A to za mało do twojej baterii i pewnie go ugotowałeś czego Ci nie życzę.
Hm... możliwe, że ktoś wcześniej robił adaptacje, która została zresetowana do ustawień fabrycznych poprzez rozładowanie akumulatora. Za mało napisałeś o samochodzie, napisz który rok jaki model itp...
Nikt nie podrzucił pomysłu jak rozwiązać problem ale udało się dojść do tego co było przyczyną. Okazało się że próbując podłączyć do masy drugi akumulator przy odpalaniu - kontrolka się nie zapalała, więc okazało się że jest problem z masą. Przy odpalaniu było za mało prądu i pojawiały się błędy w immobilizerze. Wystarczyło wyczyścić połączenia masy...
Rozładowany akumulator, immo, klemy zaśniedziałe, brak masy na silniku, itd, itp... do wieczora można wymieniać... Powiedź czy były kontrolki, czy przygasały w momencie startu rozrusznika, czy słychać było elektromagnes rozrusznika, czy pompa chodzi... Za mało danych mamy aby Ci pomóc. Zmierz prąd ładowania, spadki napięć na rozruszniku i akumulatorze,...
polega na tym ze jak przekrece kluczyk czasami zaskoczy rozrusznik a czasami tak jakby mu pradu brakowało wszystko przygasa akumulator mam 6 mce wiec mało prawdopobodne ze siad kontrolka ładowania gasnie po odpaleniu wiec ładowanie chyba jest bo jezdzem tak juz trzy dni na swiatłach wiec aku by padło rozrusznik wymieniony prawie wszystko i on kreci...
Witam,mam pytanie ,moje auto stało cało zimę,jeden raz tylko był naładowany akumulator ,odpalił,kawałek się przejechałam,wiem,że to za mało,żeby go podładować i na drugi dzień już nie odpalił,teraz ponownie naładowałam akumulator,ale już po zamontowaniu akumulatora nie świecą się żadne kontrolki,na kable też nie chce odpalić,jest to renault megane II...
Witam mam temat z Volvo fl614 5.5L 152KW. Otóż ciężko odpala i świeci się kontrolka zaznaczona kółkiem czy ktoś jest w stanie mi pomóc od czego to może być Akumulatory są sprawne zakładane w te wakacje. Auto bardzo mało jezdzi. Dzieje się tak zazwyczaj jak postoi jakieś 2-3 dni. Czy może to być problem z poborem prądu lub z instalacją elektryczną czy...
Panowie nie mam ładowania. Z cewki wychodzi prąd przemienny 10.5v. Czy to nie za mało? Z regulatora wychodzi 6 kabli. 2 żółte to wiem ze idą z cewki. 1 czerwony to do rozrusznika dalej na akumulator +. Biały leci z tego co wiem na kontrolke a co z czarnym kablem.? Nie zapala się kontrolka ładowania po przekreceniu kluczyka ale odpala. Jak podłączyć...
Witajcie. Ja również mam ten problem. Dojechałem do domu a po paru godzinach nie odpalił i juz nie odpala. Nie ma iskry Co już wiem: -Cewka zapłonowa sprawna, przewody do świec przedzwonione (są ok) -pompa paliwa uruchamia się -rozrusznik się kreci -Lampka immo zachowuje się naturalnie: bez kluczyka mruga. Z kluczykiem nie świeci cię. Mam dwa kluczyki...
Mruga kontrolka od oleju ,i temu wody, https://filmy.elektroda.pl/75_1689275251... . Przesyłam filmik Dodano po 2 Akumulator odłączył wlasinie ten co więcej wymieniał, ,ja wcześniej też odliczałem akumulator ,bo pracowałem za granicą ,i mało kiedy byłem w Polsce ,i żeby nie doszło spięcia ,ruznie to bywa , a nigdy mi tak nie robiła jak podłączałem...
Witam założyłem alternator od fiata duzego 125 do c 360. dałem nowe koło pasowe bo stare było za małe i pasek by nie pasował nowe koło załozylem z alternatora wespólczesnego elmot typowego do c 360 nie wiem czy dobrze ale pasuje na oś i klin. dałem nowy szczotkotrzymacz też produkcji elmot wspolczesny i regulator też nowy wspólczesny elmot taki mały...
Próba robiona była wolnych obrotach bez świateł , klimy czy tez innego obciążenia .Czyli tez mam wrażenie że to dużo za mało . Zobaczymy jutro co mi powie mechanik . Mam nadzieję , że to jakis drabiazg a nie cały alternator do wymiany .
Trochę mało danych, nie chce już zapalić tzn? Kręci nie odpala? Nie kręci? świecą się kontrolki? Paliwa jest wystarczająca ilość? Cewki, świece w jakim stanie? Jest jakiś błąd w sterowniku? Był podpinany pod komputer? Można spróbować rozruch na popych albo hol itp.
Na pewno brak ładowania, miernik pokazuje 11,5 V na akku. Zobaczę co z żarówką, no bo jeśli jest w szeregu to powinna świecić. Podpowiedzcie jak sie dobrać do kontrolek, nie chciałbym pouszkadzać zaczepów, bo przy tej temperaturze wszystko mało elastyczne, a może ktoś się dobierał do licznika.
Funkcje auto trzeba programować za każdym razem po odłączeniu akumulatora. Tak jak kolega wyżej trzeba dojechać do końca i przytrzymać. Zresztą kontrolka podświetlenia przycisku sygnalizuje - jeżeli przy używaniu przycisku miga to znaczy że trzeba zaprogramować. Mało tego - jest jeszcze zabezpieczenie przez przeszkodą przy auto-domykaniu.
kontrolka matiz matiz kontrolka matiz ładowanie akumulatora
czujnik wzorcowy cylindra czerwona dioda pilot inspekcja samochodzie
stabilizator napięcia prądnicy wideodomofon zamel
Adaptacja sensorów gramofonu Daniel do Arduino Wymiana rozrusznika w silniku Mercedes OM654