Abimexa i tak nie ogarniesz a w gażnikowcu na jednej śrubce ma być po włączeniu zapłonu +12V a na drugiej tyle samo.
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
Zobacze jutro czy nie ma błędów i dam znac. A jak cos to wiemy czy ze sprzęgłem duzo zabawy jest i jakie koszty ?
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Zapewne 3 fazy do niebieskiego wyłącznika, ochronny na obudowę i pewnie neutralny do kontrolki/sterowania cewki stycznika - ale to trzeba zobaczyć zanim zdalnie się doradzi. Na jakie napięcie cewka stycznika, co więcej prócz silnika jest zasilane, jakieś czujniki ? Wedlug chińskiej instrukcji jest to podnosnik 230/400v. 230V międzyfazowego pewnie tak,...
Ok. wygląda że moduł jest ok. (może ten fabrycznie trzyma cewkę pod napięciem?), iskra powinna pojawiać się w chwili przygasania kontrolki. Zmierz rezystancję cewki. Albo zrób manualny test. Podłącz do cewki + (ten fabryczny), zdejmij przewód WN i podepnij do jakiejś 100% sprawnej świecy (oraz masę świecy). Dotykając i puszczając, przewodem połączonym...
Przecież napisałem że kręci się najpierw w prawo (opóźnienie zapłonu), następnie w lewo delikatnie do zapalenia kontrolki, wtedy jest ok.
Kable 3 i 4 to masa. Kable 5 i 6 to styki wskaźnika rezerwy gazu. Natomiast kable od sterownika to: jeden załącza elektrozawór gazu a drugi jest od kontrolki rezerwy w kabinie. Kabel 3 podłączasz do jednego ze styków cewki zaworu a kabel 4 do kabla 6. Aby podłączyć resztę musisz sprawdzić który kabel idzie ze sterownika od kontrolki a który idzie do...
... Według mojego rozumowania po to się stosuje transformator, aby nie doszło do porażenia względem ziemi, a po połączeniu do uziemienia zacisku transformatora jest to bez sensu. ... Zastosowanie transformatora separacyjnego do zasilania wielu urządzeń wymaga zastosowania miejscowego nieuziemionego połączenia wyrównawczego pomiędzy poszczególnymi urządzeniami....
Witaj, sprawdził bym na Twoim miejscu także wtyczkę sterownika gazu może rozjeżdża ECU od benzyny, wtyczki od wtryskiwaczy gazowych i benzynowych, czujnik temperatury cieczy chłodzącej i od przepływomierza. Co do samej cewki zerknij kontrolką LED czy podczas pracy na podłączonej wtyczce od cewki miedzy drugim a trzecim pinem cewki dioda miga - wykluczysz...
Wypadanie zapłonu. A przyczyn może być wiele: świece, cewki........... na upalonym zaworze wydechowym kończąc.
Witam proszę o pomoc Autko chodziło na wolnych obrotach przed garażem i nagle zgasło brak iskry pompka paliwa działa bezpieczniki całe czujnik położenia wału nowy imo nie błyka kontrolka cewki niby dobre HGW.
Najprościej - kontaktron. Nawinąć kilka zwojów drutu na plastikową rurkę - ilość zwojów dobrać doświadczalne.Następnie wsunąć kontaktron do rurki. Gdy przez drut popłynie prąd kontaktron zewrze swoje styki. Teraz wystarczy podłączyć kontrolkę led (żarówek nie polecam bo kontaktrony mają dość małą obciążalność styków). [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Twój układ z pierwszego rysunku nie miał szansy zadziałać z braku rezystora przez który zamknął by się obwód zasilania diody LED (rezystor powinien być włączony między katodę diody LED a masę). Równolegle z tym rezystorem należałoby włączyć kondensator elektrolityczny o pojemności rzędu 100mikro - bez niego dioda przygasałaby w momencie pojawienia się...
Cewka, podłącz kontrolkę do cewki i będzie pewne gdzie problem
Kontrolka to za mało,trzeba sprawdzić czy dochodzi 230v do cewki elektrozaworu.
Miga kontrolka a więc problemy z immobiliserem.
Sprawdź czy dochodzi napięcie na przewód cewki automatu(kontrolką)oczywiście w momencie startowania,jeżeli nie za każdym razem to może być problem z przekaźnikiem o którym piszesz.
Cewki wysokiego często pękają w roverach Pozdro
Jaki czujnik oleju? 3 błyski to czujnik temp i tyle. Cały powerschift to bezpiecznik, żółta kontrolka, 4 cewki, 4 czujniki ciśnienia, czujnik temp i czujnik sprzęgła. No jeszcze wajcha biegów. Błyska to albo zwarcie albo przerwa. Jeśli kable nie zniszczone to czujnik dostaje przerwy i to cała historia. W stanie krytycznym puszka sterująca uszkodzona...
posiadam tico i przepala mi sie bezpiecznik od cewki zaplonowej i kontrolek czym to jest spowodowane?
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Takie pomiary są niewiele warte. Może z wyjątkiem ostatniego, który wskazuje, że może być dobrze, ale nie musi.. sprawdź kontrolką zasilanie na moduł zapłonowy. Jak dobrze pamiętam, to dwa skrajne przewody. Kontrolką diodową ( albo diodą LED z odpowiednim rezystorem ) sprawdź sygnał na moduł. Sprawdź kontrolką, czy masz na włączonym zapłonie plusa na...
wszystko jest ok Podaj po kolei co i jak zmierzyłeś , widocznie coś jest jednak nie ok. Zasilanie i masy ECU i cewki, z numerami pinów podaj jak mierzyłeś i jaką kontrolką, wysterowanie cewki sprawdziłeś (to akurat diodą LED powinieneś)?
Jechałem teraz na stacje, wcisnąłem gaz, zero rekacji. Błąd EPC, auto się dusi, wypadanie zaplonow… To tylko komputer. Kontrolka EPC to błąd w układzie elektrycznym. Świece, cewki. Masz pewność że sprawne? Komputer pokaże na którym cylindrze było to wypadanie.
Witam, Posiadam instalację gazową w Golfie III 1.8: Reduktor BRCAT90E Wielozawór TOR180 LAMBDA BLITZ. Problem jest następujący. Po wymianie cewki i czujnika Halla coś się pomieszało w instalacji gazowej. Po odpaleniu na benzynie pokazują się 3 kropki gazu, następnie przy próbie przełączeniu na gaz, wszystkie kropki znikają miga tylko jedna. Proszę o...
Co do masy to już też przerobiłem, odkręcałem i przeczyściłem natomiast po prowadzałem wcześniej również dodatkowo masę z maski do karoserii też zero poprawy. Pomysły mi się już skończyły. Co do tej cewki jak znowu dotykam kontrolką do obudowy silnika przebić nie widzę tylko jak przemieszczam w pobliże tej właśnie cewki to pokazuje się rytmicznie światełko...
Witam. Prawdopodobnie brak masy na cewki elektrozaworów gazowych.Sprawdż po przełączeniu na gaz kontrolką /masa cewki gaz - plus akumulator a póżniej plus cewki i masa aku./ będzie wiadomo czego szukać.Pozdrawiam.
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
Fiat Seiciento 900 .98. nie świeci kontrolka wtrysku i nieodpala ,pompa sprawna, cewki zapłonowe dobre ,rozrusznik kreci
Witam, panowie zginęły mi półbiegi, może ktoś pomoże, sprawdzałem ciśnienie na połówkach jest ok, prąd dochodzi do modułu a na cewki już nie. Kontrolka skrzyni mruga czasami 5 razy a czasami ciągle
Pomiar tranzystor miernikiem wygląda dobrze. Sprawdziłem górę płyty wygląda ok, wiec chciałem sprawdzić drugą stronę płyty czy tam jakiegoś spalonego rezystora nie ma, tak jak kolego napisał. Sterowanie z Joysticka jest 5V każdego biegu do sterownika.zastanawiał mnie też 28V na tranzystorze, ale tak mam na każdym przy przełączeniu i Joysticka i działają...
Dziwi mnie fakt że pompa powinna pracować dopiero gdy jest ładowanie.Moze oporność cewki przekaźnika ma znaczenie?
Z tego co pamiętam Fonero nie posiadał obrotomierza, a więc czy instalacja jest przystosowana pod obrotomierz? Na pewno nie, będzie potrzebny sygnał od cewki WN. Poza tym ten licznik jest od 2T - kontrolka poziomu oleju, której nie będziesz miał podłączonej.
Witam mam taki problem w tv byl uszkodzony trafopowielacz hr8181 buh515d 2sc2843,po wymianie tych elementow telewizor ruszył i dzialał ale pojawił się problem,Problem stworzyłem sam za drugim razem jakims cudem wypieły mi sie cewki i swieci się tylko kontrolka napięcie +B wynosi 158v i tv nie wstaje czy ktos może mi pomóc
Musiałbyś sprawdzić czy napęd faktycznie jest załączony czy tylko kontrolka. Ogólnie to na początek sprawdź bezpieczniki stopu, cewka od przedniego napędu albo czujnik ciśnienia bo z tego co kojarzę to w tych ciągnikach może być taki czujnik. Jeśli nie rozłącza faktycznie to uszkodzenie może leżeć w koszu albo zasilaniu cewki czy samej cewce.
1. Czy zanim oświecił się ABS oś się podnosiła? 2. Czy jest zmiana w zachowaniu hamulców? 3. Jeśli oś podnosiła się wcześniej, a przestała po zapaleniu kontrolki czy sprawdziłeś zawór osi podnoszonej? Zamiast cewki wystarczy wpiąć żarówkę 21W24V, jeśli się oświeci a błąd zniknie to masz winowajcę.
Rozumiem, że sprawdziłeś zasilanie 12V na pinach 1 i 2 cewki i go nie ma ?
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
Weź te kontrolkę w miejsce cewki podłącz
kolego sprawdz Sonda lambda
Z pamięci najprawdopodobniej środkowy to zasilanie, dwa skrajne impuls z sterownika. Na zapiętej wtyczce napięcie na wszystkich pinach, po zdjęciu wtyczki napięcie zostaje na środkowym, na skrajnych znika. Przy kręceniu rozrusznikiem na skrajnych powinien pojawiać się impuls masy, do zmierzenia kontrolką, najlepiej diodową, względem plusa. Oporność...
No to jak masz kontrolke podlaczona i tlok w gmp, to obroc aparatem az sie kontrolka zaswieci i ma fura odpalic. Tylko sobie odepnij kabel od cewki zeby Cie nie koplo. Tak to chyba bylo, ale juz dawno tego nie robilem. Generaalnie najlepiej miec lampe stroboskopowa. Pozdrawiam.
Proxxon myslisz ze to moze byc czujnik Halla? bo jak dotad nie slyszalem o takim przypadku... No to mało słyszałeś Dla uwierzytelnienia podepnij kontrolkę do cewki
Dziękuję przedmówcy, błąd sondy lambda przy katalizatorze to powiedział pan w serwisie, wykasował błąd , sprawdził układ jeszcze raz -- wszystko na 100% działa i kazał pojechać. Po 100 km znowu się zapaliła lampka, dlatego pytam o katalizator. Kupiłem sondę na podmianke. I zobaczę co teraz jak wymienię dam znać o efektach.
cewki tachometru, to jest problem, żeby go odkręcić Nie potrzeba demontować, żeby zmierzyć oporność.
sprawdz cewki zaplonowe wyjmij zaloz swieczki i pokrec by zobaczyc czy jest iskra (cewkik lubia siadac) Pozdrawiam
Ktoś mi jeszcze podpowiedział,że to może być wina czujnika Hala, miał ktoś jakieś doświadczenie z tym ustrojstwem?? Witam. Ja miałem do czynienia z tym ,,ustrojstwem'' w audi 80 silnik 1.8 Właśnie mnie także ni z tego ni z owego tajemniczo gasł silnik w czasie jazdy.Parę razy nawet holowałem z trasy do domu. Najśmieszniejsze jest to,że po sholowaniu...
Wyjście D+ alterntora (kontrolka) zasila cewkę przekaźnika prądowego ~70-80A a ten po rozruchu ładuje dodatkowe aku.
dzieki za pomoc ale spaliło sie coś w liczniku podobnie to tak jest w renault
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
W jaki sposób stwierdzasz że 1 cewka jest włączana w czasie płukania, najlepiej podłączyć jakieś kontrolki pod same cewki aby to sprawdzić i trzeba przejść cały program płukania bo jeżeli są tam 2 płukania to płyn pobierany jest w czasie ostatniego płukania.
Witam mam problem.z błędem hyundai I 30 1.4 Czasami wyskakuje kontrolka silnika i pracuje źle na wolnych obrotach - ale normalnie jeździ P2187 -wymienione świece - sprawdzono kolektory sący - sprawdzono cewki Proszę o pomoc
Czytałeś cały post wymieniłem 2 cewki nic nie pomogło
A podłączyłeś do modułu odpalania sygnał świadczący o tym że silnik pracuje ? Np. kontrolka oleju, sygnał z cewki, przewodów w.n. itp
podłącz to do jednego a potem do drugiego wyjścia cewki, zobacz gdzie dobrze działa. Nic się nie stanie :) Dodano po 1 Albo zobacz gdzie jest stałe zasilanie cewki, kontrolką podłączoną do masy, przy odpiętej cewce i tam NIE podłączasz.
Podłączyć tą lampę i jednocześnie kontrolkę do cewki sprawdzając czy jest sterowanie cewki jeżeli impulsy na lampie będą zanikać a na sterowaniu nie to cewka do wymiany (zapewne tak będzie) a jak będzie zakikać równocześnie na sterowaniu i na lampie to problem ze sterowaniem cewki. Cewkę możesz podstawić od jakiegoś auta z zapłonem elektronicznym (rezystancja...
A więc nabyłeś przerywacz bimetaliczny, który nie potrzebuje do pracy podłączenia do masy pojazdu (sam przerywacz). Przy okazji dowiedziałem się że jestem daltonistą co trzeba będzie zgłosić tu i ówdzie. Nie widzę przewodu czarnego. A złącze P s↓ży do przyłączenia lampki kontrolnej kierunkowskazów. I z racji że jest jeden biegun zasilania to na tym...
Witam wszystkich co może przyczyną braku przedniego napędu przy New Hollandzie 8670 kontrolka świeci się że jest włączony? Może podpowie ktoś gdzie jest cewka od włączania przedniego napędu to zacznę od sprawdzenia czy dochodzi do niej napięcie. Cewkę jeśli dobrze mi się wydaje to zlokalizowałem i dochodzi do niej tylko 1,7V i nie wiem gdzie mogę szukać...
2,3,18 masa 17 lambda 30,4 wtryski 13 czujnik wspomagania 20,46 cz.temp. powietrza 19,45,46 potencjometr gazu 16,44,45 przeplywomierz 8,31,44 cz.spalania stukowego 15,44 cz. temp plynu 9,35,36, 40 silnik krokowy 33,34 czujnik polozenia walu 12 predkosciomierz 5, 51 klima 11,38 zl. diagnostyczne 50 obrotomierz 7,41 skrzynia automat 43 kontrolka engine...
Takie cewki padają ,ale po stronie wysokiego napięcia.Taka usterka nie jest wykrywana przez ECU.Może być uszkodzenie w sterowaniu cewki np. złączki.Może być uszkodzony sterownik.
czy akumulator był rozładowany ,zasilanie cewki jest ,sterownik to MM 1AP?
Masz problem z hydrauliką, możliwe za niskie ciśnienie pilotujące i ew. złe działanie elektrozaworów i wodzików w przekładni. Bo to, że nie możesz wrzucić wstecznego, jak i przełączyć na półbieg przyśpieszony lub zwolniony jest winą nie przestawienia się wodzików, a sterownik oczekuje przełączenia w ciągu 0.5 sekundy (tyle też trwa wyzwolenie cewki...
To zorganizuj sobie cewkę na podmianę - innej metody w Twoim przypadku nie ma. Jeśli to nie pomoże, to pozostanie czujnik w aparacie zapłonowym. Podawać masę przez kontrolkę na środkowy pin kostki z aparatu zaplonowego. Jeśli na przewodzie wysokiego napięcia od cewki będzie pojawiać się iskra znaczy, że cewka prawdopodobnie sprawna.
zdaje sie ze mierzysz napiecie wzgledem ujemnego zasilania a nie masy - mierz wzgledem masy. Jak wylutowales kostke to podaj rezystancje miedzy nogami : 13 <-> 12 oraz 13 <-> 15 ; napisales ze na prawym 80V (pewnie wzgledem ujemnego zasilania (nogi 11,16)) byc moze uklad zabezpieczajacy wykrywa skladowa stala na wyjsciu i nie wlacza przekaznika...
Proponowałbym podłączyć jakąś kontrolkę pod cewkę stycznika rozrusznika. Trochę tu nie rozumiem o co chodzi z „pyknięciem”. Raz miałem przypadek z urwanym drutem uzwojenia wewnątrz stycznika rozrusznika, a urwał się dlatego iż karkas cewki latał luzem względem obudowy z wyprowadzeniami. Układ interlock zwykle połączony jest przez diodę z czujnikiem...
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
Witam Mam problem z fabia 03r 1.4 101km Fabia po nocy przestała odpalać, kręci rozrusznikiem czuć zapach benzyny. Sprawdziłem bezpieczniki i pali bezpiecznik nr 52 - znalazłem opis jako- Zapłon. Bezpiecznik przepala się w momencie przekręcenia kluczyka do kontrolek. Odpielem cewki, pompę paliwa, kostkę sterowania rozrusznika - bez zmian nadal pali bezpiecznik....
Uszkodzony przekaźnik, wiązka pomiędzy nim a sterownikiem silnika lub sam sterownik. Popatrz też dokładnie na masy sterownika. Zasilanie na cewkę przekaźnika sprawdzone kontrolką? Zapnij zamiast cewki przekaźnika, żaróweczkę 1,2W 12V odczytaj błędy. Jeśli przejdzie błąd w "zwarcie do plusa" wymieniaj przekaźnik.
zobacz czy przy reduktorze na zaworze nie rozłączyły ci się kable większość instalacji ma cewkę zbiornika podpięty pod cewkę reduktora. najprościej zapnij zwykłą kontrolkę żarówkową 12V do cewki na zbiorniku i zobacz czy w momencie przełączenia na gaz kontrolka się zapali.
Chyba coś się tu nie zgadza. Gdyby prąd był rzeczywiście taki jak piszesz to spadek na żarówce powinien wynosić ...? Tymczasem według Twego opisu całe napięcie odkłada się na żarówce, zatem praktycznie jest zwarcie, które bez problemu powinno być mierzalne omomierzem . Gdzie? Jak odepniesz cewki odchylania i Q401 to jaka jest sytuacja?
Sprawdzałem miernikiem/kontrolka, że prąd dochodzi aż do samej cewki butelkowej
Odkręć cewki, wyciągaj delikatnie do góry i patrz, czy iskra nie przeskakuje pomiędzy cewką a głowicą
Dla mnie też by to było dziwne że kupię kontrolkę i jeszcze jakieś cewki muszę stosować (mogę się mylić).
do rafalw cewkie zakładałem druga i zero zmian przewody tez sa w dobrym stanie, sprawdzałem taka kontrolka to prad do cewki dochodzi ale iskry nie ma bezpieczniki tez wszystkie sprawdzałem
Tam nie ma kopułki ani palca rozdzielacza.Jest gniazdo z czterema pinami i wychodzą cztery przewody wysokiego napięcia.Czy można jakoś sprawdzić poprawność działania?Czy sterownik zapisuje błędy cewki?
No nie wiem co miała by mieć cewka do kontrolek jeszcze wtedy gdy silnik stoi? Bardziej coś licznikiem moze?
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
Z akumulatora idzie gruby (16-25mm²) plus na rozrusznik, drugi z aku idzie na alternator, na B+, te obwody są cały czas pod napięciem, zasilanie cewki i kontrolki ładowania po kluczyku/przełaczniku.
Kolego jak wcześniej pisałem /nie wkładaj kontrolki do przewodu w-n bo będziesz wyglądał jak ....../kontrolkę do cewki +15 jeden koniec /już wiemy że + jest/drugi do drugiej śrubki /wnioskuję że to u ciebie -1/i ma migać jak nie przyczyna nie tkwi w cewce.Na tym -1 powinna pojawiać się masa i znikać jeśli tak nie jest przyczyny szukaj w instalacji,lub...
eee tam. Jak ma klucz, to wydłubie pchłę i doklei do cewki.
Witam moim zdaniem to cewki sa do wymiany poniewaz maja przebice na mase mozna to łatwo sprawdzic tylko trzeba miec śrubokret do mierzenia pradu i zapalic auto i dotknac do bloku silnika do głowicy czy pokrywy zaworów jezeli zaswieci ci kontrolka w srubrokrecie to znaczy ze jest przebice na mase i wtedy wymieniasz cewki i powinno chodzic
Cewkę można wyjąć zamiast cewki żarówkę i będzie widać. Jak zgaśnie to resetujesz rozrusznikiem. I po kolei szarpiesz wiązkami. Czy mostkujesz czujniki. Są tylko dwa. No i alternator. Kontrolki też masz dwie jedna do czujników droga do alternatora
To trzy cewki.
Cześć wam, jakiś czas temu zaczęła mi sie pojawiać ta kontrolka na wyświetlaczu komputera, po paru dniach od jej pierwszego zapalenia się zaczęła migać ,a auto zaczęło sie trząść i brakowało mu mocy, pojechałem do serwisu w którym stwierdzono iż wysiadły świece i cewka. Po naprawie wszystko działało ok, kontrolka zgasła, jednak po paru dniach znów sie...
Nie ma tam żadnego czujnika położenia wału. Czujnik (optyczny) znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego. Sygnał jest na przewodzie pierwszym i drugim, trzeci to +12V po kluczyku, czwarty to masa. Do sprawdzenia oscyloskop ewentualnie kontrolka z diodą świecącą, żarówka się nie nadaje. Napięcie na cewce sprawdź względem masy, czerwonożółty powinien...
to może kostka stacyjki się skończyła podłącz żaróweczkę jako kontrolkę do zasilania cewki zapłonowej i sprawdź czy prąd nie zanika silnik na gaźniku czy na wtrysku?
Witam sprawdź na wstepie cewki w jakim są stanie
Rozwiazanie bardzo proste zamontuj emulator RENIX do wtryskiwacza i przejdzie wszystko. Pewnie masz wtrysk 1-pkt boscha. Pozdrawiam.
Sprawdź czy do samego przekaźnika dochodzi napięcie sterujące nim. Czy jest 12V na przewodach dochodzących do niego. Jeśli jest to dobrze. Sam przekaźnik sprawdź na krótko: multimetr nastawiony na ciągłość obwodu, 2 przewody po min 20cm każdy, no i przekaźnik. Podepnij po jednym przewodzie do styków przekaźnika o nr 86 i 86 (jego cewka). Drugie końce...
Kontrolka do ręki i sprawdź halla, czy daje impulsy, to samo na cewce masz + - i impulsy, czasem w tych autach jak problemy z cewką były wystarczy poruszać wtyczką od cewki i iskra się znajduje albo odłączyć wtyczkę i podpiąć. do cewki mają dochodzić impulsy takie jak w czujniku, możesz wtyczkę odłączyć i wtedy sprawdzać.
Tam chyba niema immo bo nawet cewki na stacyjce niema. I kontrolki od immo tez brak
jeśli jest alarm to sprawdź , czy nie odcina zapłonu, najlepiej wypiąć alarm, no i ta kontrolka oleju powinna działać, może jakiś bezpiecznik padł
do sprawdzenia cewki zapłonowe. Pozdrawiam
Czy płyta ładuje baterię? Podaj napięcia z cewek L2, L4. Płyta nie ładuje baterii bo nie świecą żadne kontrolki , a te cewki to w którym miejscu się znajdują , a jakbym wstawił fotki tej płyty ?
Wymienię to i mam nadzieję, że to rozwiąże problem. Jak nie, to będę szukał dalej. Pozostaje regulator i cewki ładowania, tylko nie wiem za bardzo, jak to sprawdzić.
Tak nie ma kontrolek. Cewka na stacyjce, czyli kostka stacyjki ? Czy to coś innego ?
Uszkodzenie leży po stronie cewki i podłączeń, skoro cewka podłożona gdzie indziej działa to zaryzykowałbym uszkodzenie instalacji. Obejdz nowym przewodem od pinu sterownika do samej cewki, plus ją zasilający sprawdź mocną(min 21W) żarówką. To tyle na razie. Kontrolka sterownika na desce świeci? Nie pamietam już tej "fałefry" ale zainteresuj sie czy...
blokady żadnej nie ma, kontrolka nie gaśnie, na cewki nie idzie prąd, na wtryskiwacz ok. 5V, nie wtryskuje, pompa chodzi, paliwo do wtryskiwacza dochodzi, metodą z książki wtryskiwacz sprawny (w przedziale 1,66 - 1,84 Ω). Diodą nie sprawdzałem
cewki nawojowe cewki zwoje centrowanie cewki junkers cewki
czujnik ruchu samoczynnie zapach suszarki windows update dziać
instrukcja serwisowa peugeot instrukcja serwisowa peugeot
Jak podłączyć adapter do Harman Kardon AVR 260? Piloty Webasto do Kia Carnival 2008: T91 i T100 HTM