Abimexa i tak nie ogarniesz a w gażnikowcu na jednej śrubce ma być po włączeniu zapłonu +12V a na drugiej tyle samo.
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
W takim razie sprawdź czemu nie działa kontrolka immo, z jednej strony jest podłączona do stałego „+”, z drugiej strony przewodem żółtym do modułu.
Zauważyłem, że temat był już poruszany na forum, ale nie udało mi się znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, a niektóre rozwiązania, które były tam sugerowane, w moim przypadku się nie sprawdziły. Macie jakieś pomysły, co może być przyczyną i jak do tego dojść? Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Bo nie ma gotowych rozwiązań na usterki . Jasne są "standardowe"...
Nie świeci się kontrolka kluczyka pomarańczowa (jak puknę w układ cewki pod kierownicą, to czasem zaskoczy i wtedy uruchamia się pompa w baku, silnik przez pare sekund chodzi i gaśnie, potem znów to samo). Tym się zajmij a nie usuwaniem immo. Brak zasilania lub komunikacji. Immo jak raz załączy się prawidłowo, nie ma prawa zgasić silnika.
Szczerze powiem, nie wiem jak jest w A-klasie, ale jest wysoce prawdopodobne, że nie otwiera wtryskiwacza celem ochrony katalizatora przed przedostawaniem się do niego niespalonego paliwa. Zdarza się taka procedura w przypadku wypadania zapłonów. W Vaneo o którym wyżej wspomniałem silnik po skasowaniu błędu i uruchomieniu, przez 2-3 sekundy chodził...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
No nie bardzo ci to wytłumaczył. Kiedy alternator nie pracuje na styku D+ nie ma masy lecz jest zasilaniem regulatora napięcia, dlatego żaróweczka świeci to jest obciążenie regulatora zasila tym prądem wirnik a tym samum szczątkowy magnetyzm wirnika dlatego się mówi że to prąd wzbudzania, to jest bardziej złożone niż myślisz. A kiedy alternator pracuje...
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Zgadzam się z (at)adamt2 z przekaźnikami samochodowymi, natomiast odcięcie paliwa bezpośrednio sygnałem niskiego ciśnienia oleju może zablokować rozruch silnika. Jeżeli zestaw czujnik - kontrolka daje na tyle wydajną masę w stanie nieaktywnym, żeby wyzwolić cewkę, możesz cewkę 1. przekaźnika podłączyć do czujnika, zamiast do masy. Jeśli nie jest wydajne...
Wątpię żeby katalizator to powodował. Komputer nowy też bez sensu jeżeli zmieniałeś i wszystko masz wgrane od nowa. Ja też mam problem z wypadaniem zaplonu na 4 cylindrze, wszystko sprawdziłem, świece cewki wtryskiwacz, pozamieniałem miejscami, sterownik sprawny a problem dalej występuje. W moim przypadku to problem leży w samym cylindrze ale nie naprawiam...
No to jak masz kontrolke podlaczona i tlok w gmp, to obroc aparatem az sie kontrolka zaswieci i ma fura odpalic. Tylko sobie odepnij kabel od cewki zeby Cie nie koplo. Tak to chyba bylo, ale juz dawno tego nie robilem. Generaalnie najlepiej miec lampe stroboskopowa. Pozdrawiam.
Najprościej - kontaktron. Nawinąć kilka zwojów drutu na plastikową rurkę - ilość zwojów dobrać doświadczalne.Następnie wsunąć kontaktron do rurki. Gdy przez drut popłynie prąd kontaktron zewrze swoje styki. Teraz wystarczy podłączyć kontrolkę led (żarówek nie polecam bo kontaktrony mają dość małą obciążalność styków). [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Miga kontrolka a więc problemy z immobiliserem.
Masz problem z hydrauliką, możliwe za niskie ciśnienie pilotujące i ew. złe działanie elektrozaworów i wodzików w przekładni. Bo to, że nie możesz wrzucić wstecznego, jak i przełączyć na półbieg przyśpieszony lub zwolniony jest winą nie przestawienia się wodzików, a sterownik oczekuje przełączenia w ciągu 0.5 sekundy (tyle też trwa wyzwolenie cewki...
Po sprawdzeniu miernikiem wydaje się, że jest problem z drukowana płytka. Poszczególne cewki mają przejście, ale brak przejścia na 1 obwodzie z płytki drukowanej Bez powodu to się nie stało. Ustal mniej więcej w którym miejscu uszkodzony jest druk. Być może od dłuższego czasu była nieszczelność i cieknąca woda podlewała tę płytkę. Jeśli tak, to musisz...
Kontrolka to za mało,trzeba sprawdzić czy dochodzi 230v do cewki elektrozaworu.
Twój układ z pierwszego rysunku nie miał szansy zadziałać z braku rezystora przez który zamknął by się obwód zasilania diody LED (rezystor powinien być włączony między katodę diody LED a masę). Równolegle z tym rezystorem należałoby włączyć kondensator elektrolityczny o pojemności rzędu 100mikro - bez niego dioda przygasałaby w momencie pojawienia się...
Cześć ! Jesteś niesprawiedliwy - a co sugerowałem kilka postów wyżej ??? :D Rzadko cewki wejdą w błąd - a mieszają równo . W kilku Fiatach ( nie wiem czemu ) to cewki wbijały błąd mapa.
Z tego co pamiętam Fonero nie posiadał obrotomierza, a więc czy instalacja jest przystosowana pod obrotomierz? Na pewno nie, będzie potrzebny sygnał od cewki WN. Poza tym ten licznik jest od 2T - kontrolka poziomu oleju, której nie będziesz miał podłączonej.
sprawdz cewki zaplonowe wyjmij zaloz swieczki i pokrec by zobaczyc czy jest iskra (cewkik lubia siadac) Pozdrawiam
Kontrolka od immo świeci się cały czas chwilę po przekręceniu stacyjki? W ogóle dysponujesz czerwonym kluczem „matką”? Wyłącznik zapłonu na kierownicy (prawa strona) działa prawidłowo? Słychać załączanie pompy paliwa? Silnik odpali „na krótko” przy zwarciu przewodów prądowych rozrusznika? Przewód od cewki stycznika idzie na pin...
Nie ma tam żadnego czujnika położenia wału. Czujnik (optyczny) znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego. Sygnał jest na przewodzie pierwszym i drugim, trzeci to +12V po kluczyku, czwarty to masa. Do sprawdzenia oscyloskop ewentualnie kontrolka z diodą świecącą, żarówka się nie nadaje. Napięcie na cewce sprawdź względem masy, czerwonożółty powinien...
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
Kontrolka do ręki i sprawdź halla, czy daje impulsy, to samo na cewce masz + - i impulsy, czasem w tych autach jak problemy z cewką były wystarczy poruszać wtyczką od cewki i iskra się znajduje albo odłączyć wtyczkę i podpiąć. do cewki mają dochodzić impulsy takie jak w czujniku, możesz wtyczkę odłączyć i wtedy sprawdzać.
Pomiar tranzystor miernikiem wygląda dobrze. Sprawdziłem górę płyty wygląda ok, wiec chciałem sprawdzić drugą stronę płyty czy tam jakiegoś spalonego rezystora nie ma, tak jak kolego napisał. Sterowanie z Joysticka jest 5V każdego biegu do sterownika.zastanawiał mnie też 28V na tranzystorze, ale tak mam na każdym przy przełączeniu i Joysticka i działają...
wszystkie drogi prowadzą do ... komputera :| tranzystor mocy kompa serujący cewką może idzie w maliny jak się nagrzeje ? sprawdź przewody od kompa do cewki 1 cylindra . Możesz też zresetować kopm np. przez odłączenie akumulatora .
Klucz taki jak na rysunku u góry. No to wiele wyjaśnia WSZYSTKIM , masz tam podczerwień i pętla nie występuje, więc odczyt KTSem jest nie istotny i zafałszowany lub wybór auta nie właściwy.... Skoro kontrolka immo gaśnie szukaj innej przyczyny....
Musi się łączyć. Sprawdź kabel. Miganie to. 1. Brak rpm 2. Brak temperatury reduktora/termistor. 2k dla AC. 3. Chyba tyle, temperatura gazu przy pierwszym przełączeniu jest raczej pomijana bo nie ma przepływu gazu. Ale też warto sprawdzić czujnik - 2k. Sterowanie cewki jest często używane jako sygnał rpm. Ja wole wałek rozrządu jeśli tylko się da.
Witam moim zdaniem to cewki sa do wymiany poniewaz maja przebice na mase mozna to łatwo sprawdzic tylko trzeba miec śrubokret do mierzenia pradu i zapalic auto i dotknac do bloku silnika do głowicy czy pokrywy zaworów jezeli zaswieci ci kontrolka w srubrokrecie to znaczy ze jest przebice na mase i wtedy wymieniasz cewki i powinno chodzic
Ktoś mi jeszcze podpowiedział,że to może być wina czujnika Hala, miał ktoś jakieś doświadczenie z tym ustrojstwem?? Witam. Ja miałem do czynienia z tym ,,ustrojstwem'' w audi 80 silnik 1.8 Właśnie mnie także ni z tego ni z owego tajemniczo gasł silnik w czasie jazdy.Parę razy nawet holowałem z trasy do domu. Najśmieszniejsze jest to,że po sholowaniu...
Uszkodzenie leży po stronie cewki i podłączeń, skoro cewka podłożona gdzie indziej działa to zaryzykowałbym uszkodzenie instalacji. Obejdz nowym przewodem od pinu sterownika do samej cewki, plus ją zasilający sprawdź mocną(min 21W) żarówką. To tyle na razie. Kontrolka sterownika na desce świeci? Nie pamietam już tej "fałefry" ale zainteresuj sie czy...
Immo działa w ten sposób, że nie załącza się główny przekaźnik zasilania, a z niego zasilane są m.in. wtryskiwacze, pompa paliwa i cewki zapłonowe. Jeśli nie zaświeca się CODE to centralka nie dostaje zasilania (kontrolką steruje wprost centralka CODE), podobnie jeśli nie zaświeca się MIL to ecu nie dostaje zasilania (chyba, że kontrolka się przepaliła).
Nie trać pomysłów - nie próbuj wpadać na pomysł, tylko pomyśl po pierwsze co i jak działa, a po drugie co i jak ma zadziałać według polecenia. I teraz tak: po pierwsze: - termostat - przełącza się przy nastawionej temperaturze tak? Czyli rozwarcie jego styku nastąpi, gdy osiągnięta zostanie temperatura nastawy. - przekaźnik - przełącza się przy podanym...
Foo, przemyślałem sprawę i po paru browarkach doszedłem do wniosku,że Hall u Ciebie chyba jest ok. Bowiem jak sobie dobrze przypominam( miałem awarię czujnika Halla 5 lat temu), to u mnie przy niesprawnym czujniku kontrolka swieciła sie CAŁY CZAS! Proponuje więc sprawdzic,czy masz napięcie na zacisku 15 cewki zapłonowej przy właczonym zapłonie oraz...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Omomierzem nie sprawdzisz cewki WN. Skoro obrotomierz skakał, to znaczy że gdzie indziej jest wina - pewnie gaziarz włożył łapki tam gdzie nie powinien. Zasilanie sterownika do sprawdzenia na początek.
Witam Miałem kiedyś podobny problem w vektrze wszystko sparwdziłem i okazało sie nakońcu że do komutera wszystko ładnie wchodzi ale już nic z niego nie wychodziło. sprawdź czy na kabelu który idzie z komutera do aparatu zapłonowego jes jakies napięcie bo u mnie nie było i była to wina komutera musisz jakoś komputer sprawdzić. a i jeszcze sparwdź czy...
Co do tych elementów (tranzystor/rezystor/dioda):powinny być standardowej, czy większej mocy? Zakładając, że przekaźnik standardowy samochodowy z prądem cewki 100-120mA to: diody takie jak ma schemacie (standardowa dioda prostownicza 1A/1000V), tranzystor dowolny NPN 200mA, rezystor dowolny 4,7kΩ. A może tylko zasilanie cewki przekaźnika podłączyć...
2,3,18 masa 17 lambda 30,4 wtryski 13 czujnik wspomagania 20,46 cz.temp. powietrza 19,45,46 potencjometr gazu 16,44,45 przeplywomierz 8,31,44 cz.spalania stukowego 15,44 cz. temp plynu 9,35,36, 40 silnik krokowy 33,34 czujnik polozenia walu 12 predkosciomierz 5, 51 klima 11,38 zl. diagnostyczne 50 obrotomierz 7,41 skrzynia automat 43 kontrolka engine...
17664 - przerwa w obwodzie czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 - przy ciepłym silniku wchodzi na obroty około 1200 RPM a kontrolka podgrzewania świec żarowych świeci przez około 20 sekund - sprawdzić piny na wtyczce i czujniku, przeczyścić a jeśli nie pomoże - wymienić czujnik, 18075 - usterka elektryczna cewki pompowtryskiwacza drugiego cylindra...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
A kolbę jakiejś konkretnej firmy polecacie Miałem przez jakiś czas na warsztacie kolbę https://diolut.pl/kolba-lutownicza-do-st... - stacja też "samoróbka" i byłem z niej bardzo zadowolony. Szybko się nagrzewa i bardzo dobrze trzyma zadaną temperaturę - czujnik temperatury (termopara) jest praktycznie...
blinker - kierunkowskaz (na pewno masz tylko jeden kabelek bez rozróżnienia strony) kl 58 - +12V - zacisk 58b z wylacznika swiatel - do podswietlania zegarow po wlaczeniu swiatel. temp - Wskaznik temperatury cieczy chlodzacej tank - Wskaznik poziomu paliwa w baku masse - Masa ze styku 31 przelacznika swiatel ( w każdym razie minus obojętnie skąd bedzie)...
co tu rozwijać! we wtyczce do komputera sterującego silnikiem rozcinasz przewód nr 18 (są oznaczone na krawędziach i licząc szukasz) i pod oba końce podłączasz przewody które połączysz ze stykami przekaźnika które na stałe są zwarte aby przewód miał nadal przejście tyle ze przez przekaźnik! a zasilanie cewki tego przekaźnika podłączasz następująco!...
Przekaźnik z podstawką na TH35 to jakieś 20-22PLN/szt. Ja używam takich: http://obrazki.elektroda.net/47_12789404... http://obrazki.elektroda.net/54_12789404... Wykonanie w zależności od potrzeb, cewki 12, 24 i 230V. Są nawet na alledrogo, ale proponowałbym hurtownię :) Te mnie jeszcze mnie nie zawiodły. Przekaźniki i zasilacz można...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Ustaw wycięcie koła pasowego na pierwszą z lewej kreskę na obudowie łańcucha rozrządu włącz zapłon , podłącz małą żaróweczkę 12v między masę a tą śrubkę od aparatu gdzie podłączony jest kabelek do cewki zapłonowej. w łóz aparat tak żeby przerywacz jak go wsadzisz był zwarty i kręć aparatem w lewo(odwrotnie niż wskazówki zegara) az żarówka sie zaświeci-...
Wlutowane nowe przekaźniki, puki co wszystko gra :) Odpowiednik przekaźnika http://lispol.com/uploaded/products_file... rozmiar 19.2 x 15.4 [mm] wysokość 14.8 [mm] Cewka 24V Rezystancja cewki : 1.6k Ohm Prąd : 15mA Moc : 0.36W Styki 12A Maksymalne napięcie 240VAC/24VDC Odpowiednik : JQC-3FF G5LA-14 NT73 833H
cewki nawojowe cewki zwoje centrowanie cewki cewki mercedes
lancia schematy pilot samsung zamiennik zasilacz rozruchowy
lodówka przestała chłodzić interfejs diagnostyczny
Wymiana żarówki w okapie Amica OMP6555BG - krok po kroku Skrzynia CVT JF016E w Nissan Qashqai J11 1.6 dCi