A jak ma gasnąć skoro podłączyłeś ją na stałe pod plus i minus? Jeden koniec żarówki ma iść do plusa po stacyjce a drugi koniec żarówki do styku D+ w alternatorze lub regulatorze napięcia zależnie od tego jaki masz tam alternator. Po odpaleniu ciągnika na styku D+ zamiast "masy" pojawia Ci się napięcie zasilana dlatego kontrolka gaśnie. W twoim przypadku...
A światła drogowe nie świecą razem ze światłami mijania? Napięcie na żarówkach jest właściwe? Połączenia masy z żarówkami są pewne? Masa jest prawidłowo przyłączona do żarówek? To wszystko trzeba sprawdzić.
Olej wraz z filtrem oleju dawno wymieniałeś. Zmierz ciśnienie oleju manometrem.
Trzeci i ostatni raz powtarzam, najpierw wymień czujnik oleju : http://obrazki.elektroda.pl/9464949100_1...
Ani w 330 ani w 360 nie trzeba wymieniać licznika.
To masz alternator produkcji DDR z IFY ,lub Mulitkara.W tych alternatorach regulatory mogły się tak zachowywać jak pamiętam,przy naładowanym akumulatorze.
[syntax=cpp-qt]Gdy wypinam regulator od alternatora kontrolka nie gaśnie.[/syntax] Czy ja dobrze czytam? Zatem w jaki sposób wpływa na to którakolwiek dioda alternatora? [syntax=cpp]Ale gdy wkładam kluczyk od oleju sie świeci a od ładowania gaśnie. [/syntax] Chyba jednak należy szukać i wyciągać wnioski.
Ok nie będę go już odpalał .Pompa jest nowego typu. Zawleczka na swoim miejscu. Króćce dokręcone. Czy myśli Pan że to może być zapchany kanał. Czy mogą mieć z tym coś wspólnego panewki?.
Prawidłowe napięcie ładowania powinno mieścić się w granicach 13,8 a 14,4 V. U Ciebie występuje znaczna odchyłka w napięciu ładowania - prawdopodobnie winny jest regulator ładowania. Nie masz możliwości podmienić regulatora na inny egzemplarz?
może być tak że porostu kupiłem jakaś tandetę i na początku wszytko fajnie a później nie działa tak jak należy zrobię to inaczej zamontuje przycisk startera od 60tki na świece żarowe jak nie będzie działać stary przerobie to tak na ten przycisk osobno lepiej dać 5zł na ten mały niż 50na nowy duży
0,6 Mpa przy jakich obrotach. Pług obrotowy nie ma nic do ciśnienia oleju w silniku.
Lampka kontrolna spadku ciśnienia powietrza.
Co może być przyczyną? Świecąca się kontrolka jest najczęściej przyczyną braku ładowania. Nie sprawdzałem, bo nie mam miernika. Nie wiem, nie znam się na tym. Zawsze możesz poprosić kogoś kto ma miernik, aby pomierzył poziom ładowania.
W C- 360 już nie powinno. Śruba plus z rozrusznika. L kontrolka
Sprawdź miernikiem czy jest ładowanie!!!!!
W żukach są dobre wskaźniki temperatur na złomach zazwyczaj tego nie demontują manometr ruski mtz ltz itp. kosztują ok 30zł manometr od powietrza jest w każdej 60 na potrójnym wskaźniku.Ale poco ci woltomierz aperomierz......,... przecież jest kontrolka
Jak po odłaczeniu przewodu od szczotek zgasnie kontrolka masz instalacje ciagnika na 9d.
Przecież sprawa prosta oryginalnie alternator 6-cio diodowy kontrolka wyłączna przekaźnikiem ładowania i wszystko. A chcesz 9-cio diodowy wyłączać kontrolkę przekaźnikiem też nie masz problemu.P
Chciałem zapytać czy warto wymienić same panewki korbowodowe w c 360 3p panewki są nominalne, i czy pompa oleju tez do wymiany kiedy ciśnienie na zimnym silniku przy wolnych obrotach to 4 a przy wysokich 5 a na rozgrzanym silniku przy wolnych 0-0.5 a przy wysokich 1
Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę. Czyli na wyjściu L ma być masa, kontrolka powinna wtedy świecić. Jeśli alternator ładuje, mniejsza się różnica potencjałów i kontrolka gaśnie.
https://as-pl.com/p/A3007 L to kontrolka + to prąd po zapłonie (stacyjka) lub do prądu rozrusznika (jeśli masz hebel). Masę i prąd stały już masz.
Sruba M8 przewód do śruby prądowej rozrusznika. Przewód 25mm2. Kontrolka pin L wtyczki regulatora( ten od zaokrąglonej strony).
Znam reakcje i podejście wielu użytkowników ciągników URSUS. Spodziewałem się marnego stanu urządzenia ale taka jego praca. Jednak pomimo mało budującego wyglądu ten sprzęt może działać z grubsza jak zamierzał wytwórca. Pomimo sporej ilości zanieczyszczeń skłaniam się do potwierdzenia iż jest to urządzenie dziewięciodiodowe zmodyfikowane przez wyeliminowanie...
Witam . Ważne przed podłączeniem nowego alternatora jest sprawdzenie , czy ten z Żuka jest 6-cio ,czy 9-cio diodowy ,w celu właściwego podłączenia kontrolki ładowania.Czy jak odłączysz przewód od kontrolki przy starym alternatorze ,to kontrolka nadal świeci?, czy do zacisku (15) regulatora dochodzą dwa,czy jeden przewód.Nawet gdyby były dwa ,to sprawdź...
Częstą usterki tych alternatorów jest uszkodzenie mostka diod wzbudzenia ,a właściwie jednej, co objawia się większym napięciem ładowania, różnocą napięcia na zacistachucha B+, D+.Dodatkowo kontrolka ładowania lekko żarzy. Napięcie na zacisku D+ , jest zazwyczaj około 10 V.
Możesz połączyć obie kontroli ze sobą i do przerywacza - wtedy będą świeciły obie strzałki na raz. Możesz też wyprowadzić od każdego styku przełącznika kierunków osobny przewód i dać do każdej żarówki osobno - wtedy będzie migać kontrolka tylko z tej strony, z której jest włączony migacz.
No i wszystko masz super ,a z tą przegazówką to jak najbardziej normalne nawet w fabrycznie montowanych. Ciągnik ma troszkę za małe obroty na natychmiastowe zgaszenie kontrolki ale jest to uwarunkowane tym że póżniej pracuje cały czas na wysokich obrotach. Gdyby koło pasowe było nieco mniejsze kontrolka gasłaby natychmiast ale alternator pracowałby...
a czy mogę jakoś sprawdzić czy kontrolka przygasa podpinając kabel od alternatora z 15 bezpośrednio do kontrolki omijając regulator ?
Miałem coś takiego,robi się przerwa na obwodzie ładowania sprawdż wszyskie połączenia może są zśniedziałe.
Niezbyt pomocna odpowiedz. Nie posiadam informacji ile wynosi w 7242 ale w 8641-117414, inna konstrukcja silnika przy temp. oleju 80 stopni i obrotach znamionowych to 0,2-0,5 MPa a przy 750 obr 0,05 MPa. Dla 4003, silnik podobny ciągnika ursus c-360 przy 2200 obr wynosi 4,0-,5 MPa a przy najmniejszej liczbie obrotów 1,5 MPa. Trzymał bym się raczej wartości...
Witam . Na zacisku D+ napięcie musi być takie samo (dopuszczalna odchyłka 0.5V)jak na zacisku B+.Wskazania miernika około 10V świadczą o uszkodzeniu diod wzbudzenia (prawdopodobnie jednej).W tym alternatorze sprawdź napięcie na zaciskach izolowanych do których jest mocowane wyjścia stojana.Tych zacisków jest (3),pomiar zrób kontrolką względem masy.Na...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Jest prawie dobrze. Kontrolka do alternatora jest podłączona prawidłowo ale jej drugi przewód ma być podłączony do plusa po stacyjce a nie do masy jak jest narysowane.
Odwrotnie ,na + z skrzynki bezpiecznikowej.P
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
Kontrolka czerwona od smarowania oleju się świeci i wskazuje niskie ciśnienie anie wysokie jak piszesz bynajmniej ja tak miałem w c-360 . Na zimnym oleju - silniku było OK natomiast jak ciepły był to na manometrze było mniej i na wolnych obrotach . .
Regulator do wymiany. Co jeszcze to zobaczysz po wymianie regulatora.
Wzbudzenie podpięte prawidłowo przez lampkę?
Czyli mogę na mase ; alternator puścić inny kabel i na silnik ? gdzie dokładnie wychodzi kabel masowy od alternatora? bo u mnie wchodzi w wiązkę ( kabel do kontrolki , kabel do rozrusznika)
Wszystko jest ok, po prostu akumulatory naładowane do pełna i alternator nie ma co ładować, regulator rozłącza wzbudzenie i kontrolka się zaświeca, następnie następuje spadek napięcia i alternator od nowa się wzbudza i kontrolka gaśnie. Objawia się to właśnie okresowym miganiem kontrolki, załączenie świateł powoduje obciążenie i wtedy kontrolka nie...
Witam mam problem z ursusem 360 3p Co chwile pada akumulator a jest akumulator nowy alternator też i stacyjka. I jeszcze czasami świeci się kontrolka od ładowania jak może być inna przyczyna że cały czas sie rozładowywóje akumulator Pozdrawiam.
Opornik wpinamy równolegle do kontrolki, tak, że rezystancje nie zsumują się.
Witam, mam problem z kierunkami w ursusie 1614 z 1997r, mianowicie gdy włączę np lewy to kierunki są ale mrugają oby dwie kontrolki lewa i prawa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witam posiadam ciągnik z 90roku wersja fin z rozbudowaną elektryka i hydrauliką. Powoli staram się rozszyfrować kontrolki a dokładnie szukam informacji czy była oryginalnie kontrolka od ciśnienia oleju silnikowego. Na zegarze pokazuje ciśnienie zimny silnik 3 gorący 2 atm (filtr odśrodkowy). Jest jakaś czerwona kontrolka która się zaświeca na wolnych...
Naprawiać. Wymontować i posprawdzać alternator. :)
Przecież to jest proste do sprawdzenia. Ściągasz przewód wzbudzenia z alternatora i zwierasz go do masy. Jeśli żarówka sie zaświeci to wszystko ok z kablami, a masz do naprawy alternator. Dosłownie minuta roboty.
Odłącz kabel "wzbudzenia" od alternatora dotknij masy wtedy kontrolka ma świecić, jeżeli tak jest oddaj badziew na reklamację.
Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju w układzie kierowniczym ciągniku Ursus. Czujnik działa prawidłowo ale w momencie, gdy skręcę kołami do oporu to kontrolka zapala się na ok 0,5 sekundy. Podobne zjawisko występuje, gdy gwałtownie ruszę kierownicą. Poza tym czujnik prawidłowo wskazuje prace układu kierowniczego. Praca czujnika jest prawidłowa bo...
Witam. Kontrolka ładowania jest podłączona w różnych punktach w zależności co jest źródłem ładowania (prądnica, alternator 6-cio diodowy lub 9-cio diodowy)
Witam wszystkich kupiłem c330 w którym niema ładowania kontrolka świeci się cały czas,miernikiem sprawdzałem ładowania niema do regulatora dochodzi prąd gdy wcisnę kluczyk lecz nic więcej się nie dzieje a chyba powinno zewrzeć styki w regulatorze by dać wzbudzenie, jeśli nie mam racji niech ktoś mnie poprawi i powie co sprawdzić i jak bo nie chce wyrzucać...
Witam podłączam instalację w swoim ciapku i pomyślałem nad pewnymi zmianami, mianowicie. Chciałbym stop podłączyć pod styk 58 stacyjki, wówczas stop świecił by tylko po przekręceniu kluczyka od pierwszego położenia w wzwyż. Światła mijania podłączyć pod 2 położenie stacyjki a światła drogowe pod 3 położenie. Kontrolka świateł "długich" była by jednocześnie...
Schemat jest raczej dobry miałem możliwość pobawić się chwilkę tym wspomaganiem u kumpla na jego scenicu bo akurat trochę go "rozbierał" działa po podłączeniu pinów głównego zasilania i modułu, chyba awaryjnie bo świeci się kontrolka ale działa
czy to normalne chyba nie ? Dodam że mija 5 sekund po odpaleniu zanim zgasnie kontrolka od cisnienia na ciepłym gasnie od razu
ursus kontrolka ursus kontrolka ładowania kontrolka kluczyk ursus
intel stock fałszywy płomień konfiguracja gmail
ariva reset bateria macallister
Samsung UE50F6500SSXZG rear cover reassembly: screw positions, cable routing, tips Fusible resistor 220Ω 0,5W 25mA – dobór i zastosowanie w obwodach ochronnych