Proponuje zewrzeć przewody które szły do klocków,kontrolka powinna zgasnąć. Zewrzeć na stałę i tak zwarte pozostawić. Pozdrawiam.
Witam 30 pin Schemat dolaczony. Pozdrowienia Darek
Przy wtyczce pompy jeszcze jak zewrzesz sprawdź kontrolką żarówkową napięcie.Może jakieś stare odcięcie po drodze też blokować.
Pomóc przy wzbudzeniu, na chwilę zewrzeć przewód od kontrolki z przewodem plusowym przy odpalonym ciągniku na wyższych obrotach
Chyba ze masz już silnik z DMCI
Mierz spadek na każdym po kolei.
jednak nie mam pojęcia co teraz zrobić Spojrzeć na przekaźniki,użyć kontrolki,zewrzeć co trzeba.
W razie braku pomocnika i kontrolki zewrzeć "cienki" z "grubym" przy rozruszniku kawałkiem przewodu. Też na luzie! Poruszałem regulacją kierownicy i auto odpaliło. Więc raczej kostka, albo kable przy niej.
W jaki sposób można sprawdzić czy jest uszkodzony czy sprawny ? po za tym że kontrolka się świeci. Przy urządzeniu odłączonym od sieci zewrzeć konektory termostatu. Załączyć do sieci. Jeżeli się podniesie - wiadomo że termik poległ.
Kabel nr 6004, laczysz z masa. P. To jeszcze uprzejmie spytam 😁 Czy masz może schemat? Bo z tym iveco to walka w ciemno Bo ktoś zrobil z tego autobus i dostępy są fatalne Próbowałem znaleźć te przewody idąc od lewego przedniego koła bo najbliżej i na żadnej z lewych wtyczek dwurzedowych nie udało mi się wczoraj namierzyć
Ta kontrolka informuje że w układzie zapłonowym, wtryskowym występuje usterka. W takim aucie można wybłyskać kody tzn zewrzeć odpowiednie piny w złączu diagnostycznym ALDL i po przekręceniu zapłonu liczyć błyski rzeczonej kontrolki w odpowiedniej sekwencji.
Ok dzięki, ale mam zewrzeć te 2 piny ze sobą żeby kontrolka migała? Niee - na 13 dajesz masę i powinna migać kontrolka w liczniku! Pozdrawiam.
Odepnij czujnik na zbiorniczku i zobacz czy się świeci kontrolka później spróbuj zewrzeć piny może to tylko czujnik poziomu jeśli nie to diagnostyka komputerowa powinna coś podpowiedzieć .
witam Wie ktoś w jaki sposób odczytać kody usterek z tego samochodu?? Tzn interesuje mnie, które piny 3-stykowego gniazda trzeba zewrzeć aby kontrolka zaczeła wyświetlać numery błędów?
sprawdż czy masz masę na alternatorze,czy jest zasilanie na grubym przewodzie i czy ono niezanika pod obciążeniem , przewód od kontrolki jak zewrzesz do masy to czy ona świeci
Witaj może to coś pomorze
W plastikowej obudowie na płycie bezpieczników są dwa . Kolor plastiku żółty, odpowiadają za zasilanie akcesoriów
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
a próbowałeś zewrzeć do masy przewód od zegara czy się wychyli. Jeżeli czujnik masz dobry to problem w zegarach lub instalacji
Witam. W załączniku pozycja złącza diagnostycznego w komorze silnika. Aby wywołać i odczytać kody migowe wystarczy zewrzeć pin 2 złącza diagnostycznego z masą i dalej obserwować kontrolkę ABS na tablicy koło zegarów. Postępując zgodnie z poprzednio wysłanym opisem odczytać poszczególne sekwencje kodów. Pozdrawiam. Wojtek
witam. miałem taki sam problem i w zbiorniczku było zanieczyszczenie wypłukałem i problem z głowy. A co do przewodów elektrycznych jak nie którzy opisują to wystarczy zewrzeć kostkę przy zbiorniczku aby się upewnić czy czujnik jest nawalony czy instalacja. po zwarciu pinów jak zgaśnie kontrolka to czujnik jest do wymiany
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
A sprawdźiłeś czy na kablach jest napięcie.Według mnie po zmostkowaniu kabli powinna kontrolka zaświecić. Ale najpierw pomiary aby czegoś nie uszkodzić.Zerknij w schematy czy kable z czujnika biegną bezpośrednio do kontrolki czy komputera.Jeśli do kontrolki to myślę ,że można śmiało zewrzeć końce.
Kontrolka ładowania świeci po włączeniu zapłonu? Spróbuj pominąć (zewrzeć) bezpiecznik 2A na drodze wzbudzenia.
Sytuacja wygląda tak. Jeśli odłączę drzwi kierowcy kontrolka dalej świeci. Jeśli odłączę drzwi pasażera kontrolka znika. Jeśli przy odłączonych drzwiach pasażera otworzę drzwi kierowcy. Kontrolka nie zapala się.
Na wlaczniku jest prad wlacznik ma na trzy piny a ja kupilem nowy wlacznik taki jaki byl stary na dwa piny wogole nie dochodzi prad na lampy jeszvze jak jade to zapala sie kontrolka od recznego i napis stop Nic z tego nie rozumiem. Masz zewrzeć we wtyczce te dwa przewody, jeżeli zaświecą stopy to włącznik do wymiany.
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
Po co płacić komuś za odczytanie błedów komputerem skoro można je odczytać samemu. Wystarczy zewrzeć pin A i C w gnieździe gdzie podłacza się komputer przekręcić kluczyk w stacyjce i kontrolka CHECK zacznie mrygać pokazujać kody. Już kidyś umieszczałem na elektrodzie tabelke błędów tak więc powinno byći można sobie ją pobrać Pozdrawiam
Witam Nie Aby działał piekarnik, wszystkie funkcje musi działać zegar , musi być ustawiony. Bez zegara nie działają żadne funkcje. Więc najpierw musisz naprawić zegar. Można go ominąć, zewrzeć styki przekaźnika. A w zegarach padają zasilacze, wymontuj, daj fotografie, zobaczymy co i jak. Jak nie znasz się za bardzo, to rób zdjęcia wszystkiego, abyś...
Aby wykluczyć uszkodzenie komputera można zewrzeć kabelek idący do czujnika ciśnienia z masą wtedy kontrolka powinna zgasnąć. Czy kolega ma założony rezystor na kabelku idącym do czujnika ciśnienia powinien być rezystor 60ohm. Co do tej zalewy nie mam pojęcia czym to ruszyć
Czujnik klocków to jest zwykły plastyk z blaszką wygiętą w U gdzie wygięcie wtopione w plastyk jest od strony tarczy. Czujnik zamocowany jest w klocku hamulcowym więc jak klocek się zużywa czyli kończy to zaczyna ścierać się czujnik aż dojdzie do przerwania zatopionej blaszki a gdy przetrze ja tarcza to następuje przerwa i wtedy zapala się kontrolka........
wszystko pięknie ładnie.... tylko dalej niewiem co mam zewrzeć??acha i która kontrolka będzie migać??
Dioda dodatnia w alternatorze dostała zwarcia i prąd zasila kontrolki poprzez zwartą diodę. Wymień mostek prostowniczy, lub można wymienic pojedynczo diody, z jakiegos starego mostka. To najtańsze rozwiązanie, ale polecam zmienić cały mostek. Padła jedna dioda, może pójść następna. Taki mostek mkosztuje 60 PLN. Można go zmienić bez wyciągania alternatora.
nie wiem jak tm jest dokładnie ale może być tak że poprzez kontrolkę układ się zamyka i w tym samym czasie gdy kontrolka się zaświeci świecą też kierunki. Jeżeli nie zależy Ci na kontrolce to spróbuj zewrzeć te kabelki (powinno Ci zostać 2 przewody- jeden na + a drugi do masy) i powinno działać. Albo po prosty weź żarówkę taką jaka tam powinna być i...
a co trzeba zewrzeć aby odczytać kody migowe?
zewrzeć piny w kostkach
W takim układzie to albo 12 transformatorów, albo pozbędzie się autor sygnalizacji w sterowni, bo przy wpięciu jednego transformatora trzeba będzie zewrzeć wszystkie kontrolki. Można by się bawić jeszcze w diody, ale tego znowu nie zniesie trafo... Przekaźniki wychodzą chyba najprościej i najtaniej :)
Sprawdziłem zwierałem te 3 kabelki i wskaźnik się podniósł i kontrolka zgasła. (tylko potrzeba najpierw zewrzeć a później przekręcić stacyjkę). Wyciągnołem ze zbiornika przeczyściłem wskaźnik i wszystko działa. temat zamykam
Witam. Sprawdź ładowanie. Jeśli się pali cały czas kontrolka zwarcie do masy w instalacji lub zegary uszkodzone. Przy skrzyni biegów jest wtyczka koło rozrusznika, lubi gnić tam.
Poodpinaj kostki z wszystkich modułów które nie są konieczne do jazdy i testuj. Jeśli problem ustanie to podpinaj kolejne sterowniki i w ten sposób ustal który sterownik sieje.
Nadal nie mam pomysłu co oznacza zapalanie się zielonej kontrolki i jeszcze jedno pytanie jakie linie musze zewrzeć żeby zasilacz wystartował bez płyty ?
F10, F34 , F43 do sprawdzenia na pierwszy ogień. manetka BC połączona prosto do KI , więc tam bym szukał.
Prawdopodobnie na kablu od tej byłej żarówki obecnie LED, jest zamontowany kontaktron który sprawdza przepływ prądu, należało by jego obwód zewrzeć (lub rozewrzeć, "mniej prawdopodobne" aby oszukać urządzenie).
kolego jesli chodzi o przewody o jakie się pytasz to do twojego alternatora sa podpięte 3 jeden jest gruby i to jest + powinien być opisany numerem 30 drugi jest to przewód który daje impuls do obrotomierza i powinien być opisany literą W a trzeci jest to przewód który idzie do kontrolki ładowania jeśli go zewrzesz z masą i zapali się kontrolka to obwód...
Najczęściej pali się żaróweczka w desce. W sumie to będzie ci łatwiej znaleźć przyczynę jak wyjmiesz licznik i przy samej kontrolce posprawdzasz czego tam brak, czy "+" (tzw 15), czy brak połączenia z alternatorem. Przed tą czynnością możesz zewrzeć do masy przewód cienki niebieski przy alternatorze, sprawna lampka powinna się zaświecić. Przy problemach,...
Wszystko dobrze tylko ta metoda jest do ciapka,w 60-tce zacisk 18 trzeba zewrzeć z masą.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Witam, według tego co opisałeś masz problem ze składem mieszanki podczas pracy na gazie. Sonda prawdopodobnie pracuje prawidłowo na benzynie. Aby się upewnić proponuję zczytać kody jakimś scanerem. Jeśli się nie mylę w Astrze jest możliwość zczytania kodów błyskowych. Niestety nie pamietam które piny na wtyce serwisowej należy zewrzeć aby przejść w...
Jeżeli kontrolka nie reaguje to wychodzi że jest zwarcie w obwodzie kontrolki hamulca i oczywiście jest dosyć płynu hamulcowego.P
Skoro już rozwaliłeś, to zobacz co to jest. Pewnie faktycznie zwykła złączka i wystarczy zewrzeć kable, które do niej właziły.
Otóż mam taki problem z passatem B5(model po liftingu) 2003r. : przetarły się kable przy czujniku ciśnienia oleju co spowodowało prawdopodobnie jakieś zwarcie i teraz nie działają kontrolki w pewnej części licznika. Moje pytanie brzmi: Uszkodzeniem czego może być to spowodowane (dodam ze bezpieczniki wszystkie sprawdziłem) ? !!! Proszę jeszcze o ewentualną...
Zapalające się kontrolki świadczą o zwarciu nie koniecznie w lampach, skoro mówisz że licznik też glupieje to zacznij od niego.
Czujnik ciśnienia oleju jest podłączony do sterownika silnika, a samą kontrolką steruje sterownik zegarów (pomiędzy nimi jest magistrala CAN, przechodzącą przez sterownik nadwozia). Zatem teza mówiąca że stwierdzenie nieprawidłowości w działaniu czujnika (np. brak sygnalizacji braku ciśnienia przy wyłączonym silniku) będzie sygnalizowane świeceniem...
To jest przycisk z diodami, za pomocą przycisku przełącza się manulanie na gaz lub benzynę. Pytanie dlaczego wcale nie świeci , może jest zepsuty dlatego myślę nad zwarciem kabelków ale nie wiem , które kolory zewrzeć.
Przekaźnik K8 doprowadza dodatkowe napięcie zasilania do ECU (po włączeniu stacyjki) i jest sterowany wyprowadzeniem z ECU. Zwierając piny na przekaźniku k9 i k8 auto bez problemu odpala Czy wystarcza tylko zewrzeć jeden przekaźnik aby odpalało?
Stawiam na to że nic się im nie stanie. A zastanowili się koledzy PRZED CZYM ma zabezpieczać owo zabezpieczenie? Nie przypadkiem przed zwarciem (przebiciem) kontrolki? Czy w takim przypadku, po zwarciu jednej kontrolki i zadziałaniu owego zabezpieczenia, pozostałe dwie kontrolki nie będą pod napięciem międzyfazowym? Czy nie grozi to przebiciem pozostałych...
Witam. Posiadam lanosa 1,6 16v DOHC(98r) zrobiłem diagnozę i wyskoczył błąd 31 czy ktoś może mi powiedzieć czego on dotyczy. Zasilany benzyna-gaz, kontrolka serwisu się zapala, po wyłączeniu silnika i po ponownym uruchomieniu gaśnie.
To ten konektor na środku u góry PJ3 to tam te nóżki zewrzeć? 3 i 5 pin?
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka z tym że jest to dioda led a nie typowa żarówka od wzbudzenia. Na wtyczce odpiętej jest 12 V po przekręceniu kluczyka na jednym pinie a na drugim około 4 V oba kable są czarne i idą do wtyczki 4 pin ) który do masy zewrzeć... Albo jak sprawdzić który steruje kontrolką żeby nie uszkodzić sterownika...
Czyli tak: Wtyczka odpowiedzialna za kontrolkę ładowania na zegarach jest wpięta do alternatora tak? W takim razie sprawdze czy przypadkiem nie przegniła i czy wtyczka dobrze łączy. Jakie sygnały wchodzą do tej wtyczki o jakich wartościach i gdzie? Jeśli to się nie powiedzie to: Problemem może być sama kontrolka ładowania. Zewrzyj ją do masy przy alternatorze...
Zazwyczaj powodem jest uwalony czujnik G68 znadujący się na buklaczku, wystarcza zewrzeć piny drutem.
widzę że kolorystyka robi trudności włącz zapłon, zdejmij przewód z jednego czujnika i zobacz czy zgasła kontrolka od smarowania, jeśli nie to jest ten przewód którego szukasz (należy go zewrzeć do masy) jeśli tak to podłącz go spowrotem (nie interesuje cię ten czujnik)
Do czujnika dochodzą trzy przewody - czy można zewrzeć wszystkie razem?
według mojego schematu powinien być 5 A,kontrolka pokazuje zwarcie na tym bezpieczniku Samochód z 25 A bezpiecznikiem rozładowuje maxymalnie akumulator
Oto zdjęcie
Ładowanie czy na świecącej kontrolce ładowania czy nie jest jak dobrze pamiętam 13,8v ... czyli ładowania prawie nie ma. Wyjście z regulatora na kontrolkę nie jest wzbudzaniem, jak w starych regulatorach. Jak tam podłączysz żarówkę, to najprawdopodobniej zewrzesz je do masy. Czy ta dołączona żarówka kiedykolwiek Ci się w ogóle zaświeciła?
Czyli można wykorzystać taką kontrolkę wraz z rezystorem w niej zainstalowanym. Wystarczy zewrzeć istniejący w układzie R 101 a neonówkę z rezystorem podłączyć do punktów 18-19.
S303 C301 jest pod pasażerem, kierowca http://daewooforum.pl/temat62918.html , oczywiście jak zobaczysz że jest mokro na podłodze, pod wykładziną, warto i tam zajrzeć. C203, o to mi chodzi https://obrazki.elektroda.pl/5869598400_... C203 pin1 zasilanie z akumulatora (BAT+), pin 5, wyjście z przekaźnika na pompę. ogrzewanie szyby Fioletowy...
Minus kontrolki zewrzyj na ok. 1 sek. do masy.
Jedno mnie zastanawia... czemu brzęczek włącza się w chwili zaplenia się kontrolki??? raczej nie jest to zintegrowane... Może zwarcie się gdzieś robi :)
Niestety nie mam laptopa i przez ten interfejs podłączałem w garazu do komputera stacjonarnego więc jazda z tym pseudo Techem (bo to chyba nie wiele wspólnego ma z techem jakiego mają w ASO) odpada :( A na jakiej zasadzie działa ten czujnik?Czy jeśli sciągnę złączke przy kole i zewrę tam przewody to kontrolka zgaśnie?Bo jeśli tak, to moge ją zdjąć,...
Kontrolka Start sie nie zapala.Czy moge zewrzeć styki w blokadzie w ramach testu ?.Które to styki sygnałowe do modułu ?.Rozumiem że jak nie ma sygnalu zamkniecia to Start nie zadziała.A czy w tym przypadku tryb serwisowy też sie nie uruchomi ?
jak te dwa kable zewrzesz włączasz zapłon i zaczyna ci migac kontrolka i liczysz itd...
W książce do samochodu Syrena była opisana procedura sprawdzenia regulatora napięcia. Po pierwsze od strony prądnicy (nie wiem który to zacisk) podajesz napięcie i regulujesz jego wielkość. Włącznik samoczynny powinien się zewrzeć przy jakimś tam napięcie (dajmy na to 13 V). Dalej sobie regulujesz napięcie i przy ok. 15 V powinien się przełączyć styk...
Słuchaj, stare czujniki to takie przełączniki termiczne co Ci tylko mają za zadanie zewrzeć i zapalić kontrolkę w razie przegrzania, na wskaźniku nie będzie działać, potrzeba czujnik rezystancyjny Wskaźnik ma mieć zasilenie ze stabilizatora, masę i sygnał z czujnika. Czujnik podaje sygnał masy przez swój opór. Wsio jasne?
(at)tomekshlm06t Owszem, jest - zewrzeć zaciski 51 z 67 i pradnica powinna zadziałać. Sprawdź żarówką 12 V/ 21 W np. To jest samowzbudna prądnica DC i mogła utracić magnetyzm szczątkowy. Po podłączeniu żarowki do zwartych ze soba zaciskow 51 i 67 i masy, podaj tam na moment napięcie z akumulatora, o ile prądnica sama się nie wzbudzi. Kierunek obrotów...
Niestety komputer, którym dysponuje w FR1 może diagnozować abs, skrzynię, silnik, zawieszenie. Niestety nie mam możliwości wyboru układu ogrzewania/klimatyzacji. Jest może metoda kodów błyskowych dla tego sterownika? Jeśli tak to jak wygląda, tzn. który pin z którym zewrzeć i gdzie podłaczyć kontrolkę ?
Witam. Więc w chwili rozruchu (nim silnik osiągnie pełne obroty),wówczas styki wyłącznika odśrodkowego są zwarte ,to miernik powinien pokazać (0). Natomiast gdy silnik już pracuje ,to pojawi się napięcie jakie podałeś, w ten sposób to działa.Możesz w miejsce miernika podłączyć kontrolkę z żarówki 230V /15W,to stwierdzisz że podczas rozruchu kontrolka...
Zewrzeć w złączy diagnostycznym piny A z B i wymrugać kod błędu.
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
... i spinasz do kupy ona piny w tym gniazdku... Rozumiem, że tam są 2 piny które mam zewrzeć? Jutro przećwiczę ten temat...
Sterownik bez autodiagnostyki Nieprawda. Można zarówno podpiąć tester jak i liczyć mrugnięcia kontrolki po zwarciu odpowiedniego pinu do masy.
Witam mam taki problemik : Wymieniałem olej i zauważyłem kilka niescisłości 1. Właczam zapłon kontrolka oleju po chwili gasnie ,ale nie dziwię sie bo podobno system sprawdza coś tam ,nie wiem co? i kontrolka ma zgasnąć. 2.Pusta misa olejowa i kontrolka gaśnie ,ale nie dziewię się bo niektóre silniki nie miały czujnika poziomu oleju. 3.Wlewam nowy olej...
Idź do serwisu (albo zadzwoń), przedstaw problem oddaj sprzęt i poproś o kosztorys przednaprawczy. Nikt nie powie co konkretnie zostało uszkodzone dopóki nie sprawdzi. No, chyba, że ktoś ma jakąś stawkę za naprawę tego typu, ale to raczej omijaj takie serwisy, które przed diagnozą wyceniają naprawę...
Kabel niebieski cieńki przy alternatorze zewrzeć do masy i patrzeć czy kontrolka zaświeci. Dodano po 2 Sprawdzić połaczenie przy rozruszniku. Z tamtąd idzie plus na altka.Często gniją kabeloczka.
Na skrzyni jest czujnik, który steruje tą żarówką, nie pamiętam, czy poziomem masy czy napięciem- nic nie szkodzi wypiąć wtyczkę przy skrzyni i zewrzeć zworą, aby sprawdzić zapalanie lampki. Wymiana żarówki, to nie wydarzenie, trwa 3 minuty. Co do zgrzytów, to wygląda na zużycie zębów i hamulca synchronizatora reduktora. Rozbieranie skrzyni. Wcześniej...
Lub w niektórych wersjach (z kontrolką "check engine" na desce rozdzielczej) trzeba zewrzeć do masy przewód żółto-czarny w takiej szerokiej złączce po prawej (w stronę zbiorniczka płynu) stronie cewki zapłonowej.
Najbardziej mnie zastanawia Jednak sterownik nie załącza migają lampki zaznaczone na zdjęciu Spróbuj ich styki zewrzeć do -12V. Bardziej zastanawia mnie kontrolka STOP... na pin 12 podałeś -12V :?:
Przypuszczam uszkodzenie programatora. Proszę zewrzeć przewody na przekaźniku programatora i będzie wszystko wiadomo.
Przyjacielu, twoja teoria jest karkołomna, ze silnik gubi ciśnienie oleju? Zawsze się spinało w kontrolką ładowania. A teraz do rzeczy- w xsara II kontrolką oleju steruje BSI, i radzę iść tym tropem. Co się stanie gdy przewód czujnika zewrzemy do masy i zapuścimy silnik?
kabelek od kontrolki zewrzyj do masy i ma się zapalić jak nie to wina leży przed alternatorem
Akumulator do wymiany.
Trzeba by zrobić wykres prędkości z kół ale tym czymś czym diagnozujesz tego nie zrobisz. Może masz zwarcie w pompie abs.
Wymiana czujnika temperatury w tym przypadku nie załatwi problemu bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim, aby się upewnić, że winy za taki stan rzeczy nie ponosi zakamieniony czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym to nic prostrzego jak wypiąć wtyczkę tego czujnika i zewrzeć jej piny - jeśli kontrolka na zegarach nie będzie sygnalizować...
Rozbierałem kilka takich kontrolek i zwarcie w nich uważam za nieprawdopodobne. Duże odległości pomiędzy elementami, rezystor o dużej oporności. Nawet jak dioda dostanie zwarcia to po prostu opornik się spali i tyle. Ja u siebie zabezpieczyłem kontroli ale niestandardowo
Cześć, wczoraj uszkodziłem radio takie jak w tytule. Nie będę się rozpisywał jak do tego doszło, ale kabel (+) od akumulatora zasilającego radio spadł mi na wtyczkę mikrofonu podczas pracy radia. Co prawda kabel się odbił i spadł niżej, ale TRx miał dość. Na filmiku widać co teraz dzieje się po włączeniu. Radio potrzebuje jekieś pół sekundy żeby się...
Coś mi się nie podoba ten Twój wyłącznik uderzeniowy. Do celów diagnostycznych możesz zewrzeć te dwa przewody od niego. Ale to nie jest problem z kontrolką immo. Ja sądzę, że pomyliłeś się przy wkładaniu bezpieczników. Teraz właściwe miejsce zionie pustką!
W transicie można sprawdzić kody błędow wystarczy zewrzeć odpowiednie styki w złączu diagnostycznym i obserwować lampkę na desce rozdzielczej tą ktora się zaświecała
Witam, mam problem z palącą się kontrolą ładowania w wózku widłowym BT diesel. Alternator był w warsztacie na sprawdzeniu i jest sprawny. Jeszcze kiedy nic się nie działo z kontrolką, ale podczas odkręcania alternatora doszło do zwarcia (kluczem) przewodu tego grubego, pewnie plusa z masą. Pytanie, czy ta świecąca kontrolka to przyczyna tego zwarcia,...
Witam. Mam do naprawy telewizorek 28ML8600. A mianowicie przy próbie włączenia telewizora błyskają trzy kontrolki, podwjne kółko (00), jednka rzymska (I), i kontrolka sygnalizująca włączony telewizor. Mryga szybko i nie ma przerw. Z tego co zasygnalizował mi właściciel, jest to telewizor przyweziony z zachodu i przy przestrajaniu przez właściciela zwarł...
zewrzeć kontrolka ładować kontrolka zewrzeć zasilacz zewrzeć kierunkowskaz kontrolka
polskie znaki telefonie netia repeater współczynnik stabilizacji prądowej
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
Zamienniki baterii do elektronarzędzi Nutool Podwyższone obroty biegu jałowego w Daewoo Lanos 1.4