Witam 30 pin Schemat dolaczony. Pozdrowienia Darek
a próbowałeś zewrzeć do masy przewód od zegara czy się wychyli. Jeżeli czujnik masz dobry to problem w zegarach lub instalacji
Witam Nie Aby działał piekarnik, wszystkie funkcje musi działać zegar , musi być ustawiony. Bez zegara nie działają żadne funkcje. Więc najpierw musisz naprawić zegar. Można go ominąć, zewrzeć styki przekaźnika. A w zegarach padają zasilacze, wymontuj, daj fotografie, zobaczymy co i jak. Jak nie znasz się za bardzo, to rób zdjęcia wszystkiego, abyś...
W jaki sposób można sprawdzić czy jest uszkodzony czy sprawny ? po za tym że kontrolka się świeci. Przy urządzeniu odłączonym od sieci zewrzeć konektory termostatu. Załączyć do sieci. Jeżeli się podniesie - wiadomo że termik poległ.
W książce do samochodu Syrena była opisana procedura sprawdzenia regulatora napięcia. Po pierwsze od strony prądnicy (nie wiem który to zacisk) podajesz napięcie i regulujesz jego wielkość. Włącznik samoczynny powinien się zewrzeć przy jakimś tam napięcie (dajmy na to 13 V). Dalej sobie regulujesz napięcie i przy ok. 15 V powinien się przełączyć styk...
CZY po wymianie zamka musze go jakoś zaprogramowac czy jest to wina kluczyka i tego mikrostyk. Nie, nie trzeba nic programować po wymianie zamka, i nie jest to wina kluczyka. A wkładkę zamka w razie potrzeby można sobie dopasować do kluczyka. Kupiłam używany skręciłam klapa się zamyka ale kontrolka pokazuje że są otwarte Najczęściej jest to wina mikrostyku...
Ta kontrolka informuje że w układzie zapłonowym, wtryskowym występuje usterka. W takim aucie można wybłyskać kody tzn zewrzeć odpowiednie piny w złączu diagnostycznym ALDL i po przekręceniu zapłonu liczyć błyski rzeczonej kontrolki w odpowiedniej sekwencji.
Ok dzięki, ale mam zewrzeć te 2 piny ze sobą żeby kontrolka migała? Niee - na 13 dajesz masę i powinna migać kontrolka w liczniku! Pozdrawiam.
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Objawem uszkodzenia przełącznika zespolonego jest brak możliwości wyłączenia przednich świateł przeciwmgielnych. Przypadłość ta dotyczy aut z roczników 2000-2005 czyli tzw. wersji przed liftem. Jeżeli nabywamy właśnie PT Cruisera i nie działają w nim przednie światła przeciwmgielne to prawie na pewno przełącznik jest już uszkodzony i zostały albo wyjęte...
Na wlaczniku jest prad wlacznik ma na trzy piny a ja kupilem nowy wlacznik taki jaki byl stary na dwa piny wogole nie dochodzi prad na lampy jeszvze jak jade to zapala sie kontrolka od recznego i napis stop Nic z tego nie rozumiem. Masz zewrzeć we wtyczce te dwa przewody, jeżeli zaświecą stopy to włącznik do wymiany.
Witam. W załączniku pozycja złącza diagnostycznego w komorze silnika. Aby wywołać i odczytać kody migowe wystarczy zewrzeć pin 2 złącza diagnostycznego z masą i dalej obserwować kontrolkę ABS na tablicy koło zegarów. Postępując zgodnie z poprzednio wysłanym opisem odczytać poszczególne sekwencje kodów. Pozdrawiam. Wojtek
witam. miałem taki sam problem i w zbiorniczku było zanieczyszczenie wypłukałem i problem z głowy. A co do przewodów elektrycznych jak nie którzy opisują to wystarczy zewrzeć kostkę przy zbiorniczku aby się upewnić czy czujnik jest nawalony czy instalacja. po zwarciu pinów jak zgaśnie kontrolka to czujnik jest do wymiany
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
Koleżanko uruchomiłaś auto na gazie w tak zwanym trybie awaryjnym. Jest to tak zrobione aby na wypadek awarii układu paliwowego bądź braku paliwa można było zapalić silnik. Gdyby auto dalej nie chciało ci się przełączać na gaz to trzeba sprawdzić czujnik temp. gazu który jest zamontowany na reduktorze gazowym. Jest on dwu pinowy. Najprościej zewrzeć...
Po co płacić komuś za odczytanie błedów komputerem skoro można je odczytać samemu. Wystarczy zewrzeć pin A i C w gnieździe gdzie podłacza się komputer przekręcić kluczyk w stacyjce i kontrolka CHECK zacznie mrygać pokazujać kody. Już kidyś umieszczałem na elektrodzie tabelke błędów tak więc powinno byći można sobie ją pobrać Pozdrawiam
Witam, według tego co opisałeś masz problem ze składem mieszanki podczas pracy na gazie. Sonda prawdopodobnie pracuje prawidłowo na benzynie. Aby się upewnić proponuję zczytać kody jakimś scanerem. Jeśli się nie mylę w Astrze jest możliwość zczytania kodów błyskowych. Niestety nie pamietam które piny na wtyce serwisowej należy zewrzeć aby przejść w...
Na skrzyni jest czujnik, który steruje tą żarówką, nie pamiętam, czy poziomem masy czy napięciem- nic nie szkodzi wypiąć wtyczkę przy skrzyni i zewrzeć zworą, aby sprawdzić zapalanie lampki. Wymiana żarówki, to nie wydarzenie, trwa 3 minuty. Co do zgrzytów, to wygląda na zużycie zębów i hamulca synchronizatora reduktora. Rozbieranie skrzyni. Wcześniej...
No ja akurat mam tą płytę to patrząc na instrukcję tą papierową (na płytę CD nawet nie zaglądałem, pewnie jest ta sama) mogę Ci przetłumaczyć parę rzeczy: JP1 - Clear CMOS jumper (zworka czyszcząca pamięć przechowującą ustawienia BIOS) Normalna praca: zwarte piny 1-2 Czyszczenie pamięci: odłączyć zasilanie, kabel zasilający płytę główną, zewrzeć na...
http://obrazki.elektroda.pl/8255490300_1... Witam. Pragnę przedstawić zmodyfikowany projektor kupiony za kilkanaście złotych ze spalonym zasilaczem przetwornicy/balastem, wszystko na jednej płytce. Koszt nowej płytki u producenta to spory wydatek. Poprzedni właściciel chciał dokupić (400zł), więc od razu trzeba było pomyśleć, jak to...
Czujnik pod miską podobno jest, ale sądząc po objawach raczej nie w nim problem... Stawiam na czujnik przy zamku maski.... Oczywiście najlepiej byłoby go wymienić ale i sam czujnik trochę kosztuje i pewno sama wymiana przekracza moje umiejętności... No i nie zamierzam odłączyć kontrolki. Ona musi pozostać na wypadek faktycznego problemu z olejem. Chciałbym...
Dzień dobry. Clio 3,, 2006r, 1,2 benzyna. Pali gaśnie i znowu zapala się kontrolka poduszki powietrznej. Dzisiaj sprawdziłem kable i wtyczki pod siedzeniami i nic. Pod siedzeniem kierowcy jest jakiś mikro wyłącznik pokazany na zdjęciach. Co to jest i działa tylko jak fotel kierowcy jest blisko kierownicy. Podoginałem jego blaszkę i słychać, że pstryka,...
Sytuacja wygląda tak. Jeśli odłączę drzwi kierowcy kontrolka dalej świeci. Jeśli odłączę drzwi pasażera kontrolka znika. Jeśli przy odłączonych drzwiach pasażera otworzę drzwi kierowcy. Kontrolka nie zapala się.
Witam. Mam kolejnego ananasa. Daf cf 2018 świecą się zużyte klocki, wymieniłem, dalej to samo. Chciałbym zewrzeć do masy przewód pod maską w skrzynce elektrycznej. Czy jak LF jest ten sam niebieski przewód 3406? Przeglądam kabelki i go nie znajduję. Ktoś podpowie, proszę. Dzięki i udanego dnia.
Dlatego jest druga część o korodujących czujnikach poziomu. Czasem wystarczy dolać na max albo zewrzeć go drutem. Czasem problem jest w zamku maski. Bo kasuje dopiero błąd niskiego poziomu po zrejestrowaniu otwarcia maski.
Aby wykluczyć uszkodzenie komputera można zewrzeć kabelek idący do czujnika ciśnienia z masą wtedy kontrolka powinna zgasnąć. Czy kolega ma założony rezystor na kabelku idącym do czujnika ciśnienia powinien być rezystor 60ohm. Co do tej zalewy nie mam pojęcia czym to ruszyć
Panowie, chyba znalazłem przyczynę, dlaczego brama się otwiera po zwarciu w napędzie bramy. Jak zacząłem się bawić ustawieniami, to wygląda na to, że jak brama jest zamykana, to kontrolka w napędzie pokazuje, że się otwiera, a jak zamyka, to na odwrót. Czy jest możliwość zmiany tego w tym napędzie? Bo prawdopodobnie to jest przyczyną. Dodano po 59 Nie...
https://obrazki.elektroda.pl/5472165000_... Tester LED i podświetlenia ledowego. Zainspirowany tym tematem na forum rosyjskich kolegów: http://monitor.net.ru/forum/topic544255-... postanowiłem zbudować podobne urządzenie. Temat interesujący przez całe 6 stron, chociaż opisuje cały czas jedno rozwiązanie w różnych wariantach wykonawczych....
Mierz spadek na każdym po kolei.
(at)tomekshlm06t Owszem, jest - zewrzeć zaciski 51 z 67 i pradnica powinna zadziałać. Sprawdź żarówką 12 V/ 21 W np. To jest samowzbudna prądnica DC i mogła utracić magnetyzm szczątkowy. Po podłączeniu żarowki do zwartych ze soba zaciskow 51 i 67 i masy, podaj tam na moment napięcie z akumulatora, o ile prądnica sama się nie wzbudzi. Kierunek obrotów...
Chyba ze masz już silnik z DMCI
Jeśli masz taki jak na zdjęciu, to sprawdź, nawet przy pomocy żarówki 12V, chociażby od świateł pozycyjnych, czy na cewkę - czyli tam, gdzie przyłącza się cienkie przewody, czy tam właśnie dochodzi napięcie w momencie, gdy przekręcasz kluczyk w pozycję rozruch. Żarówka powinna się zaświecić. Jeśli nie, to nie ma sterowania przekaźnika rozrusznika, chociażby...
Witam. Mam taki problem z projektorem Optoma. Otóż projektor ma swoje fanaberie włączy się odpali lampę i czasem po 2 sekundach czasem po 1 minucie zaświeca kontrolkę LAMP/TEMP (dioda mruga na czerwono) gasi lampę chłodzi ją wyłącza wentylatory i pozostaje tylko mrugająca dioda od lampy. Po odłączeniu projektora od sieci ponownie daje się go włączyć...
Jesteś pewien, że tam masz LED do stereo a nie żarówkę? https://obrazki.elektroda.pl/9465162100_... Czy stacje w odsłuchu zawsze na mono idą? Test na słuchawkach zrób. Czy tylko kwestia, że kontrolka stereo nie świeci, mimo że w odsłuchu słychać stereo? Szybki test sprawności tamtejszej potencjalnej żarówki Stereo bez wymontowywania,...
Przekaźnik K8 doprowadza dodatkowe napięcie zasilania do ECU (po włączeniu stacyjki) i jest sterowany wyprowadzeniem z ECU. Zwierając piny na przekaźniku k9 i k8 auto bez problemu odpala Czy wystarcza tylko zewrzeć jeden przekaźnik aby odpalało?
witam Wie ktoś w jaki sposób odczytać kody usterek z tego samochodu?? Tzn interesuje mnie, które piny 3-stykowego gniazda trzeba zewrzeć aby kontrolka zaczeła wyświetlać numery błędów?
W transicie można sprawdzić kody błędow wystarczy zewrzeć odpowiednie styki w złączu diagnostycznym i obserwować lampkę na desce rozdzielczej tą ktora się zaświecała
Witam. Posiadam lanosa 1,6 16v DOHC(98r) zrobiłem diagnozę i wyskoczył błąd 31 czy ktoś może mi powiedzieć czego on dotyczy. Zasilany benzyna-gaz, kontrolka serwisu się zapala, po wyłączeniu silnika i po ponownym uruchomieniu gaśnie.
Prawdopodobnie na kablu od tej byłej żarówki obecnie LED, jest zamontowany kontaktron który sprawdza przepływ prądu, należało by jego obwód zewrzeć (lub rozewrzeć, "mniej prawdopodobne" aby oszukać urządzenie).
Odepnij czujnik na zbiorniczku i zobacz czy się świeci kontrolka później spróbuj zewrzeć piny może to tylko czujnik poziomu jeśli nie to diagnostyka komputerowa powinna coś podpowiedzieć .
od miesiąca zaświecała się kontrolka silnika i chciałem sprawdzić co powoduje ten błąd. Dziś auto zaczęło dziwnie pracować , okazało się że świeca była dłuuugi czas luźno , sprężanie ją wywaliło i prawdopodobnie przez nią pojawiały się błędy gdyż niespalone paliwo mogło zalewać sondę w tłumiku . Gwintu już nie ma, muszę coś z tym zrobić, widziałem są...
Witam. Czy dobrze myślę, że teoretycznie wystarczyło by zewrzeć dwa skrajne piny od kierunków razem i powinno działać? Ale nie działa. Teoretycznie. Ale zwróć uwagę, że ten przerywacz jest przystosowany do konkretnego obciążenia - 2 żarówki po 21W, plus kontrolka na desce rozdzielczej. Jeśli podłączysz cztery żarówki po 21W, to już go przeciążasz, a...
a co trzeba zewrzeć aby odczytać kody migowe?
Można w sterowniku dwa kable zewrzeć i nie będzie świeciło w oczy ale tez nie będzie pokazywało kiedy zużyte. I chyba tak zrobię ale nie wiem czy pin przy sterowniku się nie uszkodził jak zdjąłem wtyczkię od sterownika to kilka pinów było zaśniedziałych i muszę jeszcze sprawdzić samo wtyczkie bo to chyba raczej będzie to ale jeszcze sprawdzę Dodano...
Zewrzeć w złączy diagnostycznym piny A z B i wymrugać kod błędu.
Czyli tak: Wtyczka odpowiedzialna za kontrolkę ładowania na zegarach jest wpięta do alternatora tak? W takim razie sprawdze czy przypadkiem nie przegniła i czy wtyczka dobrze łączy. Jakie sygnały wchodzą do tej wtyczki o jakich wartościach i gdzie? Jeśli to się nie powiedzie to: Problemem może być sama kontrolka ładowania. Zewrzyj ją do masy przy alternatorze...
Sprężarka nie ucieknie... to prawda za ciężka jest.. całe 400kg. :) Jeśli chodzi o olej to sprawa ma się tak że: Po podłączeniu zasilania (Wtyczki) lampka braku smarowania się zapala - czyli smarowania nie ma co jest oczywiste, bo maszyna nie działa. Ale nie wiem na razie co zapala tę lampkę, może nie czujnik bo wiadomo że smarowania nie ma więc co...
W/g w/w serwisówki jest to czujnik poziomu elektrolitu i zapewne działa tylko z dedykowanym akumulatorem. Jest przy akumulatorze przewód różowy, który jeśli jest na nim mniej niż 6 V, to kontrolka BATT miga. Można to olać albo podpiąć go pod 12 V po stacyjce to kontrolka nie będzie migać. Odnośnie wskaźnika paliwa - zewrzyj przewód z czujnika od strony...
nie wiem jak tm jest dokładnie ale może być tak że poprzez kontrolkę układ się zamyka i w tym samym czasie gdy kontrolka się zaświeci świecą też kierunki. Jeżeli nie zależy Ci na kontrolce to spróbuj zewrzeć te kabelki (powinno Ci zostać 2 przewody- jeden na + a drugi do masy) i powinno działać. Albo po prosty weź żarówkę taką jaka tam powinna być i...
Cytując z pamięci, to tam jest "na odwrót" - czyli wyłącznik stopu musi ZEWRZEĆ żeby światła zgasły. Jest tam chyba również przekaźnik świateł stop - ale też nie pamiętam, czy tylko na przyczepę, czy także na samochód. To jest w każdym razie opisane na pokrywie skrzynki bezpieczników.
Widzisz ten schemat na nim ?To weź żarówkę i sprawdź czy w pinie 30 jest prąd. Albo zewrzeć na próbę 30 z 87 i zobacz czy zatrybi. Być może brak sterowania z ecu ,brak prądy na lini 30 albo inny kabel ugnity. Pamiętaj że nie wiem czy to sto procent przekaźnik silnika ale tak widziałem w opisach. Pytasz co jeszcze może być? Np kostka stacyjki ,do ecu...
Przesyłam zdjęcie gniazda diagnostycznego w moim Oplu. Mam nadzieję, że dobrze ponumerowałem styki. Z tego co się dowiedziałem, by wywołać kody migowe, trzeba zewrzeć styki nr 5 i 6, ale u mnie są tylko styki nr 3, 4, 5, 7, 16. Co gdy brakuje styku 6? 1046649
Cześć.Hondy mają to do siebie że po odłączeniu akumulatora czasami zapala się kontrolka air bag .W swojej praktyce warsztatowej miałem już kilka takich przypadków. Podsyłam opis kasowania usterek. Trzeba odszukać złącze 2 pinowe żółte(jak dobrze pamiętam jest ono nad prawą nogą kierowcy) Kasowanie kodów. 1. zewrzeć styki złącza,włączyć zapłon,lampka...
A sprawdźiłeś czy na kablach jest napięcie.Według mnie po zmostkowaniu kabli powinna kontrolka zaświecić. Ale najpierw pomiary aby czegoś nie uszkodzić.Zerknij w schematy czy kable z czujnika biegną bezpośrednio do kontrolki czy komputera.Jeśli do kontrolki to myślę ,że można śmiało zewrzeć końce.
Coś mi się nie podoba ten Twój wyłącznik uderzeniowy. Do celów diagnostycznych możesz zewrzeć te dwa przewody od niego. Ale to nie jest problem z kontrolką immo. Ja sądzę, że pomyliłeś się przy wkładaniu bezpieczników. Teraz właściwe miejsce zionie pustką!
Dzień dobry. Za utrudnione odpalanie ciepłego silnika odpowiadał uszkodzony czujnik G40 - po wymianie proeblem ustąpił. Wymiana zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego nie zlikwidowała problemu z zapalaniem się kontrolki (choć jest lepiej). Patrząc po temp. wszystko OK, brak błędów. Gdzie w VCDSie mogę znaleźć odczyty z G83 i g2 (króciec w chłodnicy)?...
Nie wczytywałem się jaki to silnik, jednak jeśli ten egzemplarz ma tylko jeden czujnik to znaczy że licznik jest od takiego co miał dwa i teraz będzie piszczeć. Żeby nie piszczało to trzeba odszukać, najlepiej na liczniku, który pin w złączu jest wyjściem do drugiego czujnika i zewrzeć go na stałe do masy.
Zasilacz ma dawać napięcie st-by (czuwania) cały czas bez zwierania niczego. Później można zewrzeć to napięcie przez rezystor 1kΩ do pina ON OFF i jak zasilacz jest dobry powinny pojawić się inne napięcia.
Witam, a czy szanowni forumowicze mogą mi podpowiedzieć które zworki trzeba zewrzeć w złączu diagnostycznym aby odczytać kody błędów? Zaznaczam od razu, że przeszukałem forum i nie znalazłem takiej informacji. Też posiadam RAV4 z silnikiem 3S-FE i zapaliła mi się kontrolka ABS. Byłem u znajomego elektryka i po podłączeniu kompa, można odczytać błędy...
Witam wszystkich. Mam problem z czujnikami okładzin hamulca w BMW E39 97 rok. Założenie nowych czujników nic nie pomogło, zwieranie na wtyczkach również. Mam więc pytanie do panów specjalistów - które piny zewrzeć w zegarach (duży OBC) żeby pominąć instalację czujników zużycia klocków hamulcowych i przestała się świecić kontrolka okładzin (czerwona...
Trzeba zrobić tak-wziąć kawałek przewodu,i na szczotkotrzymaczu alternatora zewrzeć przewód zielony (ten od regulatora)z masą(silnik unieruchomiony,zapłon włączony).Jeżeli kontrolka się zaświeci-do wymiany regulator.Jeżeli sie nie zaświeci to zużyte szczotki,lub przerwa w uzwojeniu wirnika.Przed tą próbą mostkujemy z masą przewód żółty-aby sie przekonać...
wziołem czujnik od innego seicento i to samo jest, jak normalnie auto stoi to po jakimś czasie auto się właczy, jak jadę po mieście to też a jak dłużej jechałem to mi sie woda zagotowała, kontrolka ciągle się świeci od wody, jest jakiś inny czujnik w seicento 900? jak tak to gdzie? Dodano po 2 Względnie usterka może dolegać też w termowłączniku na chłodnicy...
...świeczka się zapala ale palnik główny nie, nawet po przełożeniu zapalniczki. Zielona kontrolka sygnalizuje nagrzanie termopary? Jeżeli nie to elektrozawór nie otworzy dopływu gazu na palnik. Proponuję przeczyścić termoparę i sprawdzić. Jeśli po przeczyszczeniu termopary problem nie ustąpi to zewrzeć na krótko do obudowy przewód zdjęty z termopary...
Witam wszystkich ponownie. po uporaniu się z problemami przed świętami Bożego Narodzenia miałem jakiś czas spokój i byłem nawet zadowolony z mojego autka. Niestety tylko do ubiegłej soboty kiedy to silnik przestał dawać jakiekolwiek oznaki życia. A więc trzeba ponownie reanimować autko. Vag nie pokazywał błędów związanych z silnikiem, wężyki paliwowe...
Czujnik klocków to jest zwykły plastyk z blaszką wygiętą w U gdzie wygięcie wtopione w plastyk jest od strony tarczy. Czujnik zamocowany jest w klocku hamulcowym więc jak klocek się zużywa czyli kończy to zaczyna ścierać się czujnik aż dojdzie do przerwania zatopionej blaszki a gdy przetrze ja tarcza to następuje przerwa i wtedy zapala się kontrolka........
Witam W pralce świeci się kontrolka " ein " po zamknieciu pokrywy słychać iż uruchamija się przekaźniki - słychac " tykanie " ale nie ma zadnej reakcji - nie pobiera wody , nie wiruje. Sugeruję iż włącznik pokrywy jest sprawny - uruchamiani e przekazników .... Pralka przestała działać w czasie prania . Posprawdzałem na razie połączenia, przewody i wszystko...
Sprawdziłem zwierałem te 3 kabelki i wskaźnik się podniósł i kontrolka zgasła. (tylko potrzeba najpierw zewrzeć a później przekręcić stacyjkę). Wyciągnołem ze zbiornika przeczyściłem wskaźnik i wszystko działa. temat zamykam
Nie wiem w tamtym roku działał bez problemu, a wiecie może jak sprawdzić czy działa bez żadnych mierników? Jaki to silnik SPI, MPI? Jeżeli SPI to ma z boku chłodnicy włącznik termiczny. wystarczy zdjąć z niego wtyczkę/konektor i zewrzeć styki w tej wtyczce i wentylator powinien ruszyć. Jeżeli to MPI to załączany tak jak na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=10vwPcUH...
Niestety nie mam laptopa i przez ten interfejs podłączałem w garazu do komputera stacjonarnego więc jazda z tym pseudo Techem (bo to chyba nie wiele wspólnego ma z techem jakiego mają w ASO) odpada :( A na jakiej zasadzie działa ten czujnik?Czy jeśli sciągnę złączke przy kole i zewrę tam przewody to kontrolka zgaśnie?Bo jeśli tak, to moge ją zdjąć,...
Wszystko dobrze tylko ta metoda jest do ciapka,w 60-tce zacisk 18 trzeba zewrzeć z masą.
A świeci się teraz kontrolka "czek"? Błędy możesz odczytać za pomocą kodu błyskowego/migowego, są fajne opisy jak to zrobić, wystarczy zewrzeć zworką dwa piny w złączu OBD i odczytać miganie kontrolki. Ja w Corsa B 1.2 miałem taki problem z masą na silniku, wyczyść punkt masowy który jest po lewej stronie silnika (koło paska rozrządu) od strony ściany...
Skoro już rozwaliłeś, to zobacz co to jest. Pewnie faktycznie zwykła złączka i wystarczy zewrzeć kable, które do niej właziły.
Witam serdecznie. Posiadam pralkę Amica Optima 700. Wcześniej (około 2 tygodni temu) po włączeniu programu pokrętłem, zapalała się dioda koniec prania, blokowały drzwi i nic się nie działo, pralka nie reagowała na przycisk start/stop. Po przytrzymaniu tego przycisku nastąpił reset i wszystko działało jak należy. W dniu dzisiejszym przystąpiłem do demontażu...
Jest możliwość odczytania błędu przez miganie kontrolki tzn podłącz jeden biegun kontrolki do masy a drugi do wyjścia sygnału załączenia pieca i jeśli jest problem to kontrolka zacznie mrugać a błędów jest około 15 więc podłącz i licz mrugnięcia a potem napisz to Ci powiem co to za usterka. A poza tym sprawdź czy rura wydechowa z pieca nie jest zgięta...
Zaraz zerknę w manual i schemat i coś wymyślimy. Mam już schemat ale service manuala jeszcze nie znalazłem, złącze które jest odpowiedzialne za płytkę włącznika to jest PWR_CN1 i tak powinno ono być oznaczone na płycie, to które uszkodziłeś może być od kamerki internetowej , do puki nie podasz oznaczenia nie będę wiedział na pewno, robiłem mnóstwo acerów...
No lokalizujesz przekaźnik od pompy jest pod maską wysłałem ci fotkę wyciągasz przekaźnik zobaczysz że na przekaźniku są 2 grubsze nóżki i je musisz zewrzeć kawałkiem przewodu co tu trudnego ... a jak podłączyłeś pompę " na kable" to ile paliwa ci się nalało do butelki jest to bardzo toporna metoda profesjonalni było by zmierzyć ciśnienie przyrządem
Witam mam taki problemik : Wymieniałem olej i zauważyłem kilka niescisłości 1. Właczam zapłon kontrolka oleju po chwili gasnie ,ale nie dziwię sie bo podobno system sprawdza coś tam ,nie wiem co? i kontrolka ma zgasnąć. 2.Pusta misa olejowa i kontrolka gaśnie ,ale nie dziewię się bo niektóre silniki nie miały czujnika poziomu oleju. 3.Wlewam nowy olej...
Zazwyczaj powodem jest uwalony czujnik G68 znadujący się na buklaczku, wystarcza zewrzeć piny drutem.
widzę że kolorystyka robi trudności włącz zapłon, zdejmij przewód z jednego czujnika i zobacz czy zgasła kontrolka od smarowania, jeśli nie to jest ten przewód którego szukasz (należy go zewrzeć do masy) jeśli tak to podłącz go spowrotem (nie interesuje cię ten czujnik)
Kabel niebieski cieńki przy alternatorze zewrzeć do masy i patrzeć czy kontrolka zaświeci. Dodano po 2 Sprawdzić połaczenie przy rozruszniku. Z tamtąd idzie plus na altka.Często gniją kabeloczka.
Najbardziej mnie zastanawia Jednak sterownik nie załącza migają lampki zaznaczone na zdjęciu Spróbuj ich styki zewrzeć do -12V. Bardziej zastanawia mnie kontrolka STOP... na pin 12 podałeś -12V :?:
Wracałem z trasy ok 400km i na autostradzie pod samym domem zaczęło mi mrugać podświetlenie zegarów, zaraz potem zaczęła się jażyć i mrugać kontrolka ładowania, po czym zgasła. Pod domem sprawdziłem odrazu ładowanie i go niestety nie było :/ Na drugi dzień jak odpaliłem autko przez kilka sekund mrugało mi podświetlenie zegarów i światła na zewnątrz...
Muszę to zakupić na alledrogo. Nie wiem którą mam wersję. Odkryłem coś ciekawego. U mnie nie ma oświetlenia w bagażniku ale niektóre wersje miały. Ludzie pisali że im ciągle świeci kontrolka otwartych drzwi mimo że wszystkie są zamknięte (także klapa bagażnika). http://obrazki.elektroda.pl/8945391700_1... Niestety się pomyliłem i wcześniejszy...
jarecki04 -Chodzi ci o OBD I?? Pisałem BRAK . Teraz chcesie dowiedzieć co mam zewrzeć złączyć żeby mi kontrolka migała.Takie to trudne napisać dokładnie?? pozdro
Albo zewrzeć odpowiednie piny w kostce (w vectrze b to 5 i 6) i włączając zapłon kontrolka silnika "wymryga" Ci kod błędu
Proponuje pozbyć się polskiego VAGa i zainstalować VCDS Lite i wtedy czytać błędy. Można też znaleźć witaminkę do programu by mieć pełną wersję. Brązowy to masa. Można zewrzeć ze sobą dwa przewody od poduszki i zobaczyć czy zmieni się opis na - rezystancja zbyt niska. Co do błędu czujnika to zamień ze sobą czujniki miejscami i zobacz czy błąd przejdzie...
Witam, wziąłem się za podświetlenie, zdemontowałem matryce i świetlówki. Okazało się że uszkodzeniu uległy przewody świetlówek, izolacja skruszała a luty mocno się utleniły. Wymieniłem przewody polutowałem świeżą cyną, włączyłem telewizor rozebrany żeby widzieć świetlówki. Wszystkie świecą równo, włączają się od razu, nie mrugają i nie widać charakterystycznego...
A może tak zewrzeć czujniki z masą i zobaczyć jaka będzie reakcja szafy?
Kontrolka Start sie nie zapala.Czy moge zewrzeć styki w blokadzie w ramach testu ?.Które to styki sygnałowe do modułu ?.Rozumiem że jak nie ma sygnalu zamkniecia to Start nie zadziała.A czy w tym przypadku tryb serwisowy też sie nie uruchomi ?
Wymiana czujnika temperatury w tym przypadku nie załatwi problemu bo jedno nie ma nic wspólnego z drugim, aby się upewnić, że winy za taki stan rzeczy nie ponosi zakamieniony czujnik poziomu płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym to nic prostrzego jak wypiąć wtyczkę tego czujnika i zewrzeć jej piny - jeśli kontrolka na zegarach nie będzie sygnalizować...
Nawet jak czujnik jest walnięty to możesz to oszukać. Zdjąć wtyczkę z czujnika ręcznego i... chyba zewrzeć piny. :) W każdym razie kontrolka musi się świecić. Ful powietrza i przy dużym nauczaniu trzymasz obydwa przyciski funkcyjne w selektorze. Ale jak napisałeś, że połówki się świecą ale nie ciągnie skrzynia to zapewne rozleciał się synchronizator....
Kupiłem w zakładzie typu ZURT używany detal. Jest na nim napis MBRF 20150C. Obudowa 220 i wizualnie typ F (brak metalu w miejscu mocowania radiatora. Podobnież się nada. Po znaczku na obudowie widać, że jest dwudiodowy, katodami do nóżki środkowej. Więc nóżki zewn. trzeba zewrzeć i podłączyć do wyjścia z regulatora prądnicy +, nożna środkowa do akumulatora....
Ma kody tylko żeby je wywołać trzeba zewrzeć jakieś styki w złączu.
Da się "brutalnie " włączyć agregat. Tu leży service manual ze schematem i na jego podstawie można "ręcznie włączyć "agregat. http://elektrotanya.com/whirlpool_arz_89... Na płytce termostatu można zewrzeć zaciski 5 i 6. A na kostce zaciskowej można zewrzeć zaciski I i L.
Jeśli chodzi o rezerwę to prawdopodobnie spaliła się żaróweczka i należałoby ją wymieć. Natomist jeśli świeci się kontrolka inspekcji to należy przeprowadzić jej reset. Temat wielokrotnie opisywany na stronach klubowych BMW. W skrócie, należy zewrzeć pin nr 7 na złączu diagnostycznym najlepiej przez kontrolkę, z masą. Przekręcić zapłon i po upływie...
A możesz mi doradzić jakieś inne rozwiązanie mojego problemu ? żeby zewrzeć styki przekaźnika po ruszeniu samochodu ? albo sam przekaźnik zastąpić jakimś modułem ?
Metoda 'naprawiania' tego ustrojstwa jest mianowicie taka: (można na początku sprawdzić diody i uzwojenia, lecz gdy alterek jest w samochodzie to lepiej na początku sprawdzić instalację) Sprawdzić czy jest + akku na zacisku śrubowym !!! Gdu nie ma + sprawdzić przewód idący do rozrusznika.Sprawdzić plecionkę miedzianą idącą do karoserii, ona zawsze koroduje,...
WITAM Problem dotyczy Forda Galaxy MK2 rok 2001. Nie prawidłowo zapala się kontrolka otwartych drzwi w liczniku, a mianowicie kontrolka ta świeci się cały czas i gaśnie dopiero po włączeniu tylnych świateł przeciw mgielnych. Wszystkie krańcówki zapalają oświetlenie we wnętrzu pojazdu prawidłowo, a kiedy włączę tylne światła przeciwmgielne to wszystkie...
Zobacz jaki numer błędu pokaże Ci komputer. Zobacz tu http://www.opelmoscow.ru/FAQ/Diag.htm niestety "po rusku", dla ABS-u trzeba zewrzeć A i K. Pozdrawiam.
Panowie mam taką oto sytuacje w nowo pobudowanym domu: W płocie stoi złącze w którym PGE dystrybucja zamontowała zabezpieczenie przedlicznikowe C25 typu Es. Rozdzielnica domowa połączona w sposób dobry czyli na początku FR jako wyłącznik główny potem osprzęt typu kontrolka faz, ochronniki, różnicówki oraz zabezpieczenia nadprądowe typu B16 oraz B10....
zewrzeć kontrolka ładować kontrolka zewrzeć zasilacz zewrzeć kierunkowskaz kontrolka
ekspres bosch wyczyść zaparzacz stacja numeryczna astra ładowanie
epson canon brother epson canon brother
Texalarm 3059 – zmiana kodu PIN, instrukcja krok po kroku, kody użytkowników Żarówka tylnej lampy – brak światła pozycyjnego, diagnostyka i naprawa VW, Opel, Ford