Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Jeśli kopci na biało to najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania , czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu , zrób test na zawartość CO2 w płynie.
Witam, W zeszłym tygodniu po przejechaniu 20 km auto zaczęło intensywnie kopcić lecz z krótkimi przerwami . Auto jest po regeneracji wtrysków, płyn chłodniczy nie ubywa oraz brak jakichkolwiek plam oleju w zbiorniku . Olej ubywa ale tak 200ml/1000km . W dolocie odkryłem znaczną ilość oleju ( nie taka żeby się wylewało ) oraz w turbo po stronie zimniej....
Witam ! Od roku jeżdżę focusem 2 i dziś rano po odpaleniu i ruszeniu mrugnęła czerwona kontrolka - wykrzyknik w trybiku i tak co jakiś czas mruga. Samochód ma według licznika przejechane 132 tyś rok produkcji 2005 ja przejechałem jakieś 25 tyś. Silnik 1,6 TDCI. Do tej pory spisywał się bez zarzutów. Oprócz kontrolki Autko kopci na biało przebiera, jakby...
Witam. Mam problem z nowo zakupionym Renault Trafic. Samochód z 2010r. Otóż na zimnym silniku bardzo mocno kopci na biało a nawet dzisiaj odkryłem po dłuższym postoju że kopci na niebiesko. Dzieje się to tylko na zimnym silniku, kiedy samochód się rozgrzeje wszystko jest ok nic nie kopci. Przy kopceniu jest bardzo nieprzyjemny zapach starego ropniaka....
witam mam podobny problem :cry: auto bierze oklo jednego litra na 100 km,jeszcze jest problem z ogrzewaniem wewnątrz samochodu ,i auto kopci na biało w dymie oraz w kabinie czuc płyn chłodniczy (pompa wody jest nowa)okolo 5000 tyś km temu była wymienina głowica wszystko było ok następnie pojawił sie problem z ogrzewaniem potem zaczeło ubywać płynu a...
Witam. Ostatnio przegrzał mi się dosyc mocno silnik seicento 900. Od tej pory samochód strasznie kopci na biało i bierze płyn chłodniczy. Co może być przyczyna tego dymienia? Myślę, że to UPG, więc ściągłem głowice i teraz pytanie czy to problem w tym czy raczej czymś innym? Z góry dzięki za rady.
oleju nie ubywa... przejechałem juz ok 400km... mysle że moze to przez LPG , albo moze i tez peknieta głowica tylko musze zaobserwować płyn chłodniczy
mówisz kolegów że uszczelka pod głowica ?! Ale olej i płyn chłodniczy ok
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
Zakręć zawór na butli LPG i zobacz przez kilka dni czy na samej benzynie będzie chodził normalnie. Może gaz dostaje się do silnika jednocześnie z benzyną. Co to w ogóle jest za instalacja LPG? Jeśli mocno kopci na biało to albo go zalewa (rozjechane adaptacje, dwa paliwa na raz) albo w cylindrach gromadzi się płyn chłodniczy (przepalona uszczelka pod...
Tzn. może i trochę zaniedbałem tą usterkę , ale w serwisie doradzili mi abym dolał do paliwa środek do czyszczenia wtrysków i zobaczył co będzie. Łudziłem się ze może pomogło, ale teraz jak są temperatury niższe problem wraca. Sprawdziłem olej jest ok tzn. nie jest "kawa z mlekiem" i płyn chłodniczy też nie jest mętny. A czy przyczyna może być (oby...
No to znaczy, że płyn chłodniczy dostaje się do cylindrów. Pewnie uszczelka pod głowicą.
Tak w ogóle to może ten silnik jeszcze pochodzi? Objaw podstawowy to kopci na biało przy odpalaniu ale jak się rozgrzeje to już nie... Czy to znaczy, że płyn chłodniczy bierze już - głowica padnięta czy niekoniecznie? W ogóle może jesteś z łodzi i miał byś ochotę popływać motorówką?:) No albo ktoś tu jest kto się zna na silnikach z tej okolicy i miał...
wydaje mi się że to może być uszczelka pod głowicą. podczas dłuższego postoju płyn chłodniczy przedostaje się do cylindrów i dlatego kopci na biało i nie może zapalić
Tak na podpuetychk Dodano po 9 Np. Teraz odpaliłem wprowadziłem go na obroty 2000 trzymał i nagle obroty podskoczyly na 4000 i zaczął dymie z rury bardzo musiałem rozpiac pompę żeby go zgasic. I płyn chłodniczy się podnosi.
ale jakby spalał to by chyba kopcił na biało przynajmniej tak miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowica. A tu nie kopci i auto 3h chodziło i nic a jak jade to ubywa. Wyjeżdzam z domu mam max robię ok 400km i mam ponizej min ledwo co na dnie zbiorniczka.
kopci trochę bardziej na biało niż inne miałem wcześniej golfa III też 1.6 i jak się grzanie podkręciło na maksa to nie szło wytrzymać a w tym niestety nie jest chłodniej temperatura trochę niższa ok 80*C na wskaźniku. Nie wiem co było z samochodem wcześniej jak chodził bo to nowy nabytek. Osobiście uważam że to nieszczelność układu chłodzenia jednak...
Witam. Kopci na biało ,uszczelka pod głowicą do wymiany woda dostaje się na cylindry .Masz ubytek płynu chłodniczego ?
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
witam mam znowu problem z polówką jak jest zimna nie kopci jak się zagrzeje to strasznie kopci na biało i ubywa tez płynu chłodniczego w szybkim tempie czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?
W przypadku przelewania przez wtryskiwacz kopciłby na czarno. Biały dym to albo para jak jest zimno albo spalony płyn chłodniczy- uszczelka pod głowicą.
raz na biało trochę też na czarno.. Jak na biało to sprawdź poziom płynu chłodniczego, kopcenie na czarno oznacza złą mieszankę paliwo/powietrze.
kopcił na biało nigdy tak nie kopcił Jeżeli nie ubyło płynu przez ten czas to tylko wilgoć w paliwie i układzie wydechowym natomiast jeżeli ubyło to kup ten tester jak najszybciej i nie jeździj bo zabijesz silnik-jeżeli jeszcze żyje
Benzyna to nie stała, to był pewnie płyn chłodniczy. Nie kopci na biało, płynu nie ubywa?
Jeśli ubywa płyn chłodniczy i trafia do komory spalania będzie kopcił na biało z wydechu jak z parowozu.
Panowie problem się nasilił ponieważ po nocy żeby odpalić auto to trzeba dodać gazu, bez dodania gazu auto odpali ale od razu gaśnie. Do złapania temperatury 90 C kopci na biało, płyn chłodniczy jak ubywał tak ubywa jednak olej jest w normie i jest czarny. Zauważyłem że po dodaniu gazu słychać odgłos "przelewającej się wody". Czyżby mechanik spartolił...
Ja bym sprawdził pod kątem uszczelki pod głowicą. Autor pisze że świeca jest mokra, pytanie czy od paliwa czy płynu chłodniczego? Dodatkowo że kopci na biało. Czy nie ubywa płynu chłodniczego? Czy nie "buzuje" w zbiorniczku wyrównawczym?
Kopci na biało, czyli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Obstawiam uszczelkę pod głowicą a w skrajnym przypadku pęknięcie bloku. Ale raczej uszczelka, bo często padają pczy przegrzaniu silnika.
czy moze być to przez chłodniczke oleju czy razej uszczelka plus głowica do roboty Jeśli by to była chłodniczka oleju to raczej nie kopci na biało. Obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Kopcenie na biało na rozgrzanym silniku na ogól oznacza spalanie płynu chłodniczego. Na zimnym przy obecnych temperaturach może byc normalne kopcenie na jasno. Sprawdzałeś stan płynów?
Zaglądnij do węża dolotowego, czy jest tam olej. Czy dymieniu nie towarzyszy wzrost obrotów biegu jałowego? Praca wentylatora po zgaszeniu silnika? Może dopala DPF-a. Jaki jest stan zapełnienia? Jakie wartości czujnika różnicy ciśnień? Nie ubywa płynu chłodniczego? Powąchaj spaliny. Olej kopci na niebiesko, DPF na biało. A jak płyn, to wyczujesz słodki...
Kolego potrzebna diagnostyka na warsztacie . 1. kompresja 2. wtryski 3. i ta uszczelka pod głowicą (ale raczej nie bo byłby problem z płynem chłodniczym)
gdyż auto spala mi płyn chłodniczy, około 0,5 litra na 1000 km Sprawdź czy kopci na biało parą z wydechu.
za duży ubytek jak na wyciek który zdążyłby odparować, wyciek na kolektor odpada wyczułoby się zapach Płyn w oleju? Kopci na biało?
Jak kopci?? Na niebiesko?? Na biało? Ubywa płynu chłodniczego?? Wygląda na to że uszczelka pod głowicą.
Witam mam ten sam problem przy odpalaniu auto przez chwilę chodzi jakby nie paliło na jakiś z cylindrów po dodaniu gazu zaraz się to uspokaja i chodzi normalnie ale kopci na bialo prze chwile ma ten problem gdy jest zimno. Świece sprawne, przewody od swiec także czujnik temperatury też okej nie wiem co może być przyczyną. Druga sprawa jest taka że wczoraj...
Witam. Mi też tracił moc i zaczął kopcić na biało. Zjadł mi cały płyn chłodniczy. Myślałem że to uszczelka pod głowicą ale okazuje się że to właśnie ta chłodniczka. Mój mechanik powiedział że można to obejść ale może się okazać że będzie więcej palił..
Czy ubywa ci płynu chłodniczego??
Zmierz zawartość CO2 w płynie chłodniczym. Co do oleju - nie wiem. Ile go bierze?
Termostat raczej nie. Układ chłodzenia jest zamknięty. Biały dym wróży w spalinach parę wodną i krople z wydechu mają smak płynu chłodniczego? Wszystko wskazuje na uszczelkę.
no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na biało = do komory spalania dostaje sie płyn chłodniczy. zapewne wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie glowicy załatwi prablem :)
Jasnowidzem nikt nie jest na tym forum ale wygląda na uszczelkę pod głowicą,jeżeli kopci na biało to na cylindry się dostaje płyn chłodniczy.
Jeżeli kopci na biało to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa i poziom oleju na rośnie na bagnecie. Jeśli coś zauważysz nie tak to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.Można w necie kupić test sprawdzający czy uszczelka głowicy jest dobra.
Witam mam problem z mercedes sprinterem 906 2.2 2007r po czyszczeniu egr i odkręceniu kolektora ssacego zaczął kopcić na bialo przed tym nie kopcił nic dodam jeszcze że wymieniałem uszczelke pod pokrywa zaworow i musiałem wyciągać wtryski nie mam pojęcia co mu jest zalałem płynu chłodniczego odpaliłem i jak się rozgrzeje około 2 minut to zaczyna kopcić...
Co dokładnie było zrobione. Kto robił diagnostykę, Ty czy mechanik. Jak wygląda płyn chłodniczy. Wtryski do kontroli itd. https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
kopci biało biało kopci kopci silnik biało
tracer reset obudowa kanałowy radiowy częstotliwości radiowe policja
hyundai terracan sterownik silnika łodzi
Jak rozebrać pompę głębinową Dominator 4'' – instrukcja demontażu krok po kroku Maszyna Manitou/JCB – silnik gaśnie po uruchomieniu, zaduszanie, diagnostyka paliwa i hydrauliki