Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
Witam. Kopci na biało ,uszczelka pod głowicą do wymiany woda dostaje się na cylindry .Masz ubytek płynu chłodniczego ?
witam mam znowu problem z polówką jak jest zimna nie kopci jak się zagrzeje to strasznie kopci na biało i ubywa tez płynu chłodniczego w szybkim tempie czy to na pewno będzie uszczelka pod głowicą?
Jeśli kopci na biało to najprawdopodobniej płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania , czyli uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź czy nie ubywa ci płynu , zrób test na zawartość CO2 w płynie.
Benzyna to nie stała, to był pewnie płyn chłodniczy. Nie kopci na biało, płynu nie ubywa?
Ford Focus 1,8 tdci podczas jazdy ubywa mi płyn chłodniczy, nie widać wycieków,nie kopci na biało ,olej ok płyn kolor ok nie wiem czy to z tym związane ale wypycha mi gumowy wąż który idzie do kolektora ssącego, pytanie mam takie czy płyn może wyciekać z pod uszczelki między kolektorem dolotowym a silnikiem?
Panowie problem się nasilił ponieważ po nocy żeby odpalić auto to trzeba dodać gazu, bez dodania gazu auto odpali ale od razu gaśnie. Do złapania temperatury 90 C kopci na biało, płyn chłodniczy jak ubywał tak ubywa jednak olej jest w normie i jest czarny. Zauważyłem że po dodaniu gazu słychać odgłos "przelewającej się wody". Czyżby mechanik spartolił...
Ja bym sprawdził pod kątem uszczelki pod głowicą. Autor pisze że świeca jest mokra, pytanie czy od paliwa czy płynu chłodniczego? Dodatkowo że kopci na biało. Czy nie ubywa płynu chłodniczego? Czy nie "buzuje" w zbiorniczku wyrównawczym?
Kopci na biało, czyli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Obstawiam uszczelkę pod głowicą a w skrajnym przypadku pęknięcie bloku. Ale raczej uszczelka, bo często padają pczy przegrzaniu silnika.
czy moze być to przez chłodniczke oleju czy razej uszczelka plus głowica do roboty Jeśli by to była chłodniczka oleju to raczej nie kopci na biało. Obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Na szybko możesz zrobić tak że przed nastepnym odpaleniem silnika odłacz wtyczkę od czujnik temperatury płynu chłodniczego I sprawdź czy będzie jakaś poprawa
Witam. Ostatnio przegrzał mi się dosyc mocno silnik seicento 900. Od tej pory samochód strasznie kopci na biało i bierze płyn chłodniczy. Co może być przyczyna tego dymienia? Myślę, że to UPG, więc ściągłem głowice i teraz pytanie czy to problem w tym czy raczej czymś innym? Z góry dzięki za rady.
Jak kopci?? Na niebiesko?? Na biało? Ubywa płynu chłodniczego?? Wygląda na to że uszczelka pod głowicą.
Zaglądnij do węża dolotowego, czy jest tam olej. Czy dymieniu nie towarzyszy wzrost obrotów biegu jałowego? Praca wentylatora po zgaszeniu silnika? Może dopala DPF-a. Jaki jest stan zapełnienia? Jakie wartości czujnika różnicy ciśnień? Nie ubywa płynu chłodniczego? Powąchaj spaliny. Olej kopci na niebiesko, DPF na biało. A jak płyn, to wyczujesz słodki...
za duży ubytek jak na wyciek który zdążyłby odparować, wyciek na kolektor odpada wyczułoby się zapach Płyn w oleju? Kopci na biało?
W przypadku przelewania przez wtryskiwacz kopciłby na czarno. Biały dym to albo para jak jest zimno albo spalony płyn chłodniczy- uszczelka pod głowicą.
na biało niekonicznie płyn chłodniczy, może być też nie spalona ropa w danym momencie,,,
gdyż auto spala mi płyn chłodniczy, około 0,5 litra na 1000 km Sprawdź czy kopci na biało parą z wydechu.
Cześć (fotke dodam później). Dolewałem wczoraj płyn do spryskiwaczy i w oczy rzuciła mi się dość spora ilość "czarnej mazi" - po wyglądzie obstawiam że troche czasu już tak kapie, bo sporo brudu się przykleiło - niemniej jednak wyglądała na mokrą. "Plama" występuje (patrząc od maski w kierunku bagażnika) występuje z lewej strony silnika, obok rozrządu...
Jeżeli kopci na biało to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa i poziom oleju na rośnie na bagnecie. Jeśli coś zauważysz nie tak to może być uszkodzona uszczelka pod głowicą.Można w necie kupić test sprawdzający czy uszczelka głowicy jest dobra.
Czy ubywa ci płynu chłodniczego??
Kolego potrzebna diagnostyka na warsztacie . 1. kompresja 2. wtryski 3. i ta uszczelka pod głowicą (ale raczej nie bo byłby problem z płynem chłodniczym)
Jasnowidzem nikt nie jest na tym forum ale wygląda na uszczelkę pod głowicą,jeżeli kopci na biało to na cylindry się dostaje płyn chłodniczy.
oleju nie ubywa... przejechałem juz ok 400km... mysle że moze to przez LPG , albo moze i tez peknieta głowica tylko musze zaobserwować płyn chłodniczy
Nie ubywa ci płynu chłodniczego ?
no i to juz jest jakas informacja. kopci na niebiesko = bierze olej. kopci na biało = do komory spalania dostaje sie płyn chłodniczy. zapewne wymiana uszczelki pod głowicą i planowanie glowicy załatwi prablem :)
mówisz kolegów że uszczelka pod głowica ?! Ale olej i płyn chłodniczy ok
Termostat raczej nie. Układ chłodzenia jest zamknięty. Biały dym wróży w spalinach parę wodną i krople z wydechu mają smak płynu chłodniczego? Wszystko wskazuje na uszczelkę.
Witam ! Od roku jeżdżę focusem 2 i dziś rano po odpaleniu i ruszeniu mrugnęła czerwona kontrolka - wykrzyknik w trybiku i tak co jakiś czas mruga. Samochód ma według licznika przejechane 132 tyś rok produkcji 2005 ja przejechałem jakieś 25 tyś. Silnik 1,6 TDCI. Do tej pory spisywał się bez zarzutów. Oprócz kontrolki Autko kopci na biało przebiera, jakby...
Nie wycieka, stałem 2 dni na parkingu i nic nie było pod samochodem. Płynu chłodniczego ubywa.
Co dokładnie było zrobione. Kto robił diagnostykę, Ty czy mechanik. Jak wygląda płyn chłodniczy. Wtryski do kontroli itd. https://www.elektroda.pl/rtvforum/t...
Olej jest czysty Jak pod korkiem tak bagnet, oleju nie przybywa. Samochód kopci na biało jak sie lekko rozgrzeje Wycieków brak ...
Witam Moja apka dzisiaj zaczęła kopci na biało, gdy przyjechałem i postawiłem motor zobaczyłem że cieknie płyn chłodniczy wezykiem od nadmiaru. Gdy Odrazu otworzę korek to woda się burzy i wymieszać się chyba z olejem. Myślę że to będzie uszczelka pod głowicą, ale chciałbym się zapytać dla pewności. I czy trzeba zdjąć tyłko głowice i ja wymienisz.
Witam, czy ktoś z Was wymieniał uszczelkę pod głowica w Rover 45 1.8 benzyna 2001r? Jakie są mniej więcej koszta, bardzo proszę o pomoc. W zbiorniczku z płynem chłodniczym dostał się olej, auto kopci na biało a na korku jest tak zwany majonez. Będę obdzwaniać mechaników, ale najpierw chciałabym dowiedzieć się tutaj czego można się spodziewać. Załączam...
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
wydaje mi się że to może być uszczelka pod głowicą. podczas dłuższego postoju płyn chłodniczy przedostaje się do cylindrów i dlatego kopci na biało i nie może zapalić
witam mam podobny problem :cry: auto bierze oklo jednego litra na 100 km,jeszcze jest problem z ogrzewaniem wewnątrz samochodu ,i auto kopci na biało w dymie oraz w kabinie czuc płyn chłodniczy (pompa wody jest nowa)okolo 5000 tyś km temu była wymienina głowica wszystko było ok następnie pojawił sie problem z ogrzewaniem potem zaczeło ubywać płynu a...
Przed odpaleniem auta odkręć korek na chłodnicy, są bąbelki jak odpalisz silnik? Zapewne poleciała uszczelka pod głowicą, kopci na biało? Zwłaszcza jak zimny.
Panowie wiem że tematów milion na forum ale nie mogę sobie poradzić a mianowicie: węze obydwa miękkie i ciepłe termostat otwiera przed 90 C płynu chłodniczego nie ubywa nie kopci na biało nie ma oleju w zbiorniczku i odwrotnie płynu w oleju poziom oleju stały wentylator się załącza temperatura oscyluje w granicach 93-98 C grzeje się wentylator załącza...
nie pobiera oleju ani płynu chłodniczego mechanik twierdzi że pierścienie poradzcie coś
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Witam Wszystkich i proszę o pomoc. Mam problem taki, że ubywa mi płynu chłodniczego, po przejechaniu 10km i odkręceniu korka od zbiorniczka płyn się pojawia znowu, jak go odpalę to w zbiorniczku jest tak mało, że nawet czujnik nie wykrywa płynu. Dopóki się nie zagrzeje to kopci na biało, dodam że robiłem test głowicy i nic nie wykazało. Proszę o podpowiedź...
Kolego, możesz napisać jak się to skończyło u Ciebie ? Kupiłem z Niemiec A3 2.0tdi BMN i po wymianie rozrządu (gdzie zleciał chyba środek do uszczelniania, bo zatykało mi lejek) auto na zimnym kopci mocno na biało, ale nie czuć ropy. W rurze wydechowej mam czerwonawy płyn, więc to musi być płyn chłodniczy, ale czy głowicy silnika czy EGR to chciałym...
Witam. Mam ten sam problem z Peugeotem Partnerem 1.6 HDI. Wtryski zostały sprawdzone, świece grzeją. Zauważyłem, że gdy odłączam czujnik temperatury płynu chłodniczego, wszystko jest w porządku, ale włącza się wentylator. Kupiłem nowy czujnik cieczy i jest to samo. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Pomocy!
Pali i kopci na biało a czemu niby nie woda? jak uszczeleczka szczeli albo głowica, na tłok pójdzie woda i kopci na siwo w końcu para leci. Sprawdź po prostu czy ubyło czi płynu chłodniczego jak tak to zwalać głowice i patrzeć w czym problem.
Witam dxi 2007 rok euro 5 ubywa płynu chłodniczego dymi rano na biało ciżko pali na ciepłym raz na zimnym. W oleju nie widać mazi ani płynu nie przybywa. Kopci na biało przy rannym odpaleniu a potem już nic . Raz jezdzi 2 tygodnie i nic nie trzeba dolać a w tym tygodniu nagle 2,5lit. Zero wycieków. Dzieki i czekam na podpowiedź.
Tak na podpuetychk Dodano po 9 Np. Teraz odpaliłem wprowadziłem go na obroty 2000 trzymał i nagle obroty podskoczyly na 4000 i zaczął dymie z rury bardzo musiałem rozpiac pompę żeby go zgasic. I płyn chłodniczy się podnosi.
Witam mam ten sam problem przy odpalaniu auto przez chwilę chodzi jakby nie paliło na jakiś z cylindrów po dodaniu gazu zaraz się to uspokaja i chodzi normalnie ale kopci na bialo prze chwile ma ten problem gdy jest zimno. Świece sprawne, przewody od swiec także czujnik temperatury też okej nie wiem co może być przyczyną. Druga sprawa jest taka że wczoraj...
Cześć, Problem w silniku w Megan 1.5dci 90 KM,brak dwunasty i DPF, auto po rozgrzaniu zaczyna kopcić białym dymem ale nie kłeby. Diagnostyka pokazała EGR, po demontażu zaworu okazało się że zawór nie działa a dokładnie nie otwiera się, został wymieniony na używany sprawny, ale problem z dymieniem pozostał. Płynu chłodniczego nie ubywa, ktoś ma pomysł...
Pewnie poszła uszczelka pod głowicą i płyn idzie na cylindry.Sprawdź czy wzrasta ciśnienie w układzie chłodniczym na odpalonym silniku.Powinno byc bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam wszystkich, mam problem z ubywającym płynem chłodniczym w Peugeot 207, 2007, 1.4 KFU 88 KM. Płynu ucieka całkiem sporo, ok. 150 ml na 100 km. Uszczelka pod głowicą była robiona ok. 7000 km temu z powodu cieknięcia oleju z rogu bloku. Robiłem test CO2 na UPG i nic nie wykazał. Wlałem dodatek UV oraz przepatrzyłem cały układ z zewnątrz i nic nie...
Witam ! Mam problem z moją omegą... co do leje płynu do chłodnicy to po przejechaniu 20 km. nie ma już nic w zbiorniczku wyrównawczym... i auto zaczyna momentalnie nabierać 100 lub 110 stopni.... Przy odpalaniu kopci na biało potem lekko na niebiesko i przestaje jak złapie 30 stopni i przełączy się na gaz.... może to być uszczelka ?
1. Sprawdź czy przy pompie wody i termostacie nie ma oznak wycieku (może dużo kryształków dziwnej substancji widać w tych okolicach). 2. Czy samochód odpala z łatwością i nie kopci na biało? 3. Jaki płyn lejesz, już gotowiec czy koncentrat do rozrobienia z wodą (demineralizowaną)?
Tak w ogóle to może ten silnik jeszcze pochodzi? Objaw podstawowy to kopci na biało przy odpalaniu ale jak się rozgrzeje to już nie... Czy to znaczy, że płyn chłodniczy bierze już - głowica padnięta czy niekoniecznie? W ogóle może jesteś z łodzi i miał byś ochotę popływać motorówką?:) No albo ktoś tu jest kto się zna na silnikach z tej okolicy i miał...
Masz odpowiedź w twoim opisie: niewłaściwe spalenie na 1 cylindrze... Niektóre błędy na komputerze są widoczne na oryginalnym oprogramowaniu VW/Seat. Trochę szkoda, że to zaniedbałeś, bo przypuszczam, że to coś ze wtryskiem... jak jest zimny to po prostu "leje"... Takie rzeczy raczej same się nie naprawiają... a przez pół roku to tylko go dobiłeś. Posprawdzaj...
Nieszczelny tłumik nie ma nic do tego czy silnik kopci. Zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia by wykluczyć uszczelkę pod głowicą. Z reguły jest tak ; jeśli dymi na biało to albo para wodna - jak na dworze zimno , albo płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Jak dym niebieski - to spala olej - pierwsza podejrzana turbina. Jak dymi...
Witam, W zeszłym tygodniu po przejechaniu 20 km auto zaczęło intensywnie kopcić lecz z krótkimi przerwami . Auto jest po regeneracji wtrysków, płyn chłodniczy nie ubywa oraz brak jakichkolwiek plam oleju w zbiorniku . Olej ubywa ale tak 200ml/1000km . W dolocie odkryłem znaczną ilość oleju ( nie taka żeby się wylewało ) oraz w turbo po stronie zimniej....
https://youtube.com/shorts/3OOWOrzCQJ0ht... Mam problem z Ducato 2.0 115 MJ W samochodzie około 30 tys km temu zrobiony był generalny remont silnika , (honowanie, nowe tłoki, pierścienie, wtryskiwacze, sprawdzana była głowica , planowanie itp ) ogólnie po zabiegu silnik cykał jak szwajcarski zegarek aż gdzieś na trasie...
Zakręć zawór na butli LPG i zobacz przez kilka dni czy na samej benzynie będzie chodził normalnie. Może gaz dostaje się do silnika jednocześnie z benzyną. Co to w ogóle jest za instalacja LPG? Jeśli mocno kopci na biało to albo go zalewa (rozjechane adaptacje, dwa paliwa na raz) albo w cylindrach gromadzi się płyn chłodniczy (przepalona uszczelka pod...
Witam w zbiorniczku wyrownawczym zbiera się piana w kolorze kawy z mlekiem. Wiem że pierwsze podejrzenie to upg. Ale oleju nie ubywa, płynu nie ubywa, auto nie kopci na biało, ogrzewanie chodzi normalnie, temperatura też ok. Po spuszczeniu płynu nie pływał w nim olej miał normalną konsystencję tylko smierdzial jakby octem . Na nowym płynie znów zaczęło...
Możliwe opcje: -płyn dostaje się do oleju. Pod korkiem wlewu oleju robi się "majonez" -płyn idzie na cylindry. Na ciepłym silniku z rury wydechowej kapie płyn o zapachu przypominającym płyn chłodniczy. Ewentulanie lecą białe obłoczki pary. Jeżeli Kopci na biało na zimnym silniku to to jest o tej porze roku normalne zjawisko. Pierwsza opcja jest mniej...
Cześć, mam problem z Fordem Foucusem MK3 1.6 ctdi 95km Auto kupiłem 3mce. Wg historia serwisowej rozrząd był robiony 10k temu przy 172k Auto na początku łapało ten 115/120st. Znikało ogrzewanie i mega ciśnienie w zbiorniku wyrównawczym. https://obrazki.elektroda.pl/9411651500_... Po wymianie termostatu silnik już się nie gotuje, temp...
Jeśli ubywa płyn chłodniczy i trafia do komory spalania będzie kopcił na biało z wydechu jak z parowozu.
Witam. Mam Berlingo na warsztacie auto ma nalatane ok 430tys. Olej 10/40 dolewka 1l na 3000-4000tys więc w normie. Została już zrobiona glowica szlif szczelność uszczelniacze. Nie bierze płynu chłodniczego nie ma ciśnienia w układzie nie miesza oleju z płynem. Odma sprawdzona dolot również brak błędów a jak się zagrzeje kopci na biało jak lokomotywa...
To że zakopci na czarno podczas przyspieszania,to w starszych "ropniakach"normalne. Dym z miarki, trzeba sprawdzić czy odma jest drożna, przydało by się sprawdzić ciśnienie w silniku(kompresję) . Co do białego dymu, jeśli kopci tylko na zimnym silniku(jak się rozgrzewa) to może być to para wodna,przez wilgoć w tłumikach. Płynu chłodniczego nie ubywa?
Witam, mam taki problem otóż w mojej lagunie ( laguna 1.9 DTI, 99r, 98km, przebieg 220 tyś) stopniowo zaczął pojawiać się olej w płynie chłodniczym początkowo nie wiele ale z czasem coraz więcej, w ostatnim czasie pobierało z silnika około 0,7 na 100 km, to co pobrało z silnika wyciągałem ze zbiorniczka z płynem chłodniczym, wreszcie wziąłem się za...
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Witam. Mam problem z nowo zakupionym Renault Trafic. Samochód z 2010r. Otóż na zimnym silniku bardzo mocno kopci na biało a nawet dzisiaj odkryłem po dłuższym postoju że kopci na niebiesko. Dzieje się to tylko na zimnym silniku, kiedy samochód się rozgrzeje wszystko jest ok nic nie kopci. Przy kopceniu jest bardzo nieprzyjemny zapach starego ropniaka....
Witam serdecznie . Jestem na Tym Forum pierwszy raz i chciałem sie Was zapytać co sądzicie o moim problemie . Jestem posiadaczem audi a4 1,9 Tdi 115 koni 2000r .Autko kupiłem nie dawno . Problem jest taki ze zauważyłem ze ucieka mi płyn chłodniczy. Tylko ze stan oleju mam cały czas ten sam....tak jak powinno być . W spalanie ( w rure ) też chyba nie...
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Witam, mam kolejny niestety problem ze swoja bmw e46 320 d 150 km, dzisiaj zrobiłem około 300 km i wszystko bylo w porządku, żadnych objawów ktore wskazywaly by na cokolwiek, wieczorem odpaliłem samochód wszystko dobrze, po ruszeniu w lusterku biały dym, silnik był rozgrzany, nadal mocno kopci, ubylo trochę płynu chłodniczego jednak silnik pracował...
ale jakby spalał to by chyba kopcił na biało przynajmniej tak miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowica. A tu nie kopci i auto 3h chodziło i nic a jak jade to ubywa. Wyjeżdzam z domu mam max robię ok 400km i mam ponizej min ledwo co na dnie zbiorniczka.
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
Witam. Posiadam Golfa 5 1.4 w LPG zrobionym jakies pół roku temu. Od niedawna zauważyłem że samochód jest troszkę słabszy i strasznie kopci z rury na biało. Szczególnie gdzy zjeżdżam z góry, na chwilę nie wciskam gazu a później już na prostej przyspieszę. Im dłużej jadę z góry tym więcej kopci. Dziś postawił wręcz zasłonę dymną a piesi zaczęli uciekać...
Witam. Mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 silnik Z12XE, 75KM, PB+LPG. 2004 rok. (Przebieg 252 tyś. km - przypuszczam, że większy). W samochodzie od kilku tygodni ubywa płynu chłodniczego, aktualnie gdzieś około 0,5-0,7L/350km. Co dotychczas sprawdziłem: *Brak wycieków, na zimnym i gorącym silniku sprawdzałem wszystkie węże, opaski, ściskałem...
Witajcie... Walczę cały czas z ubytkiem (teraz już znacznym)płynu chłodniczego(300 ml/1000 km) Diagnozowane było już wszystko odnośnie wycieków-nic... Uszczelka pod głowicę wydaje się ok gdyż nie stwierdzono spalin w płynie chłodniczym...generalnie oznak wycieków itp nie ma ...auto chodzi przepięknie nie przebiera nie ma problemów z odpaleniem w kabinie...
Witam serdecznie, Sytuacja wygląda następująca, moja narzeczona bez mojej wiedzy dolewała płyn chłodniczy i prawdopodobnie zalała ponad max. Po jakimś czasie auto zaczynało sie grzać i leje sie płyn ze zbiornika. Auto nie kopci na biało, na bagnecie żadnego białego nalotu, silnik odpala normalnie. Zastanawiam się czy to nie uszczelka pod głowicą, proszę...
Witam Uszczelka jakby była walnięta to są następujące objawy : płyn przedostaje się do oleju i mamy tzw. emulsję olej jest biały , drugi objaw płyn idzie do wydechu i z rury idzie para wodna kopci na biało , spaliny są wilgotne , trzeci objaw robi na się podciśnienie węże są twarde jak kamień i płyn nam wybija przez zbiornik na zakręconym korku. To...
Witam!!! Mam problem z moim autkiem, a mianowicie ubywa mi płyn chłodniczy ze zbiorniczka. Ostatnio miałem widoczny wyciek przy bloku. Został on usunięty ale płyn dalej ubywa. Wykluczyłem uszczelkę pod głowicą bo nie ma żadnych typowych objawów: temperatura jest ok, w oleju nie widać płynu, autko nie "kopci" na biało, silnik pracuje równomiernie, oleju...
Jutro sprawdzę dokładnie olej. Turbina nie była sprawdzana, była wymieniona dwa lata temu. Płyn chłodniczy ani wtryski tez nie były sprawdzone. Wyskoczyły dwa błędy, ale niestety nie podał mi ich. Zapisał je jedynie, żeby sprawdzić i cisza. Zaczęło się nagle, jak ruszam to kopci, podczas jazdy czasami, najmocniej gdy zatrzymuję się na światłach i ruszam....
Witam. Problem z peugeotem 106 I 92' (1,4l 75KM) Kilka pytań w celu ustalenia wycieków. Na wstępie chcę powiedzieć, że nie jestem mechanikiem, ale po przejściach z moim pierwszym autkiem już trochę "ogarniam". 1. Czy przepustnica powinna być w oleju? 2. Pokrywa przepustnicy jest trochę luźna, zauważyłem, że stąd też pojawił się lekki wyciek(między górą...
Słuchaj kolego to nie są wróżby tylko fakty, jak nie masz pojęcia o silnikach to się nie odzywaj, diesel kopci na biało bo nie spala do końca ropy, spała płyn chłodniczy, lub pracuje na spalinach a nie powietrzu. Wymieniając turbinę nie można uszkodzić tłoków i pierścieni, uszczelki pod głowicą, chłodnicy spalin to nie posiada, a benzyna też to nie...
Witam, jestem posiadaczem Audi A3 8P, z 2003r. Silnik 1.6 benzyna, MPI, 102KM. Auto od początku zakupu brało olej (10W40 1 litr na jakieś 1000km). Audi ma zrobione uszczelniacze zaworowe, uszczelkę na wale. Zaczęła sporadycznie pobierać płyn chłodniczy, więc została zrobiona uszczelka pod głowicą. Po wymianie tejże uszczelki zaczęła kopcić jak oszalała...
Witam. Mi też tracił moc i zaczął kopcić na biało. Zjadł mi cały płyn chłodniczy. Myślałem że to uszczelka pod głowicą ale okazuje się że to właśnie ta chłodniczka. Mój mechanik powiedział że można to obejść ale może się okazać że będzie więcej palił..
dowodu lepiej nie pokazywać :) lepiej 50zł zapłacić za brak dowodu niż jak go zabiorą. Jak pali olej to dymi na szaro-niebieskawo, jak na biało to pali płyn chłodniczy, także raczej już uszczelka pod głowicą popuszcza. Mój 1.4 8V też palił ok 1l oleju na 1000km jak jeszcze żył i nie dymił przy tym wcale! ale już chodził trochę nierówno no i UPG wydmuchiwał...
Dymienie na biało zaraz po odpaleniu to może nie być nic groźnego, wszystko zależy czy jest to czysto biały kolor czy raczej niebieski z wyraźnym zapachem spalonego oleju. Jeżeli to drugie to masz prawdopodobnie do wymiany uszczelniacze na zaworach. Jezeli kopci na jasny - biały kolor to jest to raczej para wodna i jest to w chłodne dni normalny objaw,...
Witam. Te ciśnienia to nie taka rewelacja.....Gdyby jak to piszesz nie przepalał benzyny to będzie kopcił na czarno.Piszesz że jak ciepły to kopci na biało....to by mogło wskazywać na uwaloną uszczelkę pod głowicą.Jak do komory spalania dostaje się płyn chłodzący to zakłóca on działanie świec zapłonowych. Weż zobacz czy jak pracuje sinik to czy nie...
Witam, kupiłem w niemczech busa iveco z silnikiem 2.3 rok 2012 (euro5) Problem jak w temacie po przejechaniu ok. 50km czasami 100km auto na około pół minuty kopci mocno na biało. Był podłączany na komputer - brak błędów. Auto ma cały czas moc pracuje równo. Przebieg 520000km przy ok. 480000 był robiony remont góry silnika (głowica, pompa wtryskowa,...
(...) y nie ma spalin to nie ma spalin cały czas płyn jest niebieski, ktoś wie co może być przyczyną?. To jest zimna strona Turbo powietrze które idzie do silnika a nie spaliny. https://obrazki.elektroda.pl/4881231300_... https://obrazki.elektroda.pl/9403904500_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik...
Jest kilka objawów uszkodzonej UPG , U Ciebie tylko ubywa płynu. Kopci na biało (teraz to normalne zwłaszcza jak masz LPG) ale po rozgrzaniu ? Co do zalewania świecy wypadałoby sprawdzić kompresję na cylindrach , może za mała w tym cylindrze jest i zapłony wypadają- zalewa świecę i uszkadza w dłuższej perspektywie. Jeśli tylko ubywa płynu, nie zapowietrza...
Cytuje: ..."Jeżeli z rury wydobywa się niebieski dym, oznacza to, że spalany jest olej silnikowy. Dotyczy to zarówno silników benzynowych, jak i diesli. Jeżeli chcesz się upewnić, czy to rzeczywiście ta przyczyna, sprawdź poziom oleju na zimnym silniku (na ciepłym nie robi się tego, ponieważ sporo oleju jest jeszcze na ściankach i pomiar będzie bezwartościowy)....
Kopcenie na biało na rozgrzanym silniku na ogól oznacza spalanie płynu chłodniczego. Na zimnym przy obecnych temperaturach może byc normalne kopcenie na jasno. Sprawdzałeś stan płynów?
Problem następujący. Auto w pewnym momencie zaczeło bardzo kopcić na biało po wymianie miski i oleju (maks 200km.) wcześniej kopciło ale troszkę. Nie ubywa płynu chłodniczego. Sprawdziłem filtr powietrza i był beznadziejny. Przeczyściłem (przedmuchałem) pokrywe zaworów. Rozpiąłem IC (przewód pod zderzakiem - najniżsyz punkt.) i jest tam troszkę oleju...
Zorbie ten test dziś udało mi się uruchomić po przestoju przez zimę rozrusznik nie chciał zakręcić silnikiem wiec na zaciąg odpalił ale bardzo mocno kopcił na biało nigdy tak nie kopcił
kopci trochę bardziej na biało niż inne miałem wcześniej golfa III też 1.6 i jak się grzanie podkręciło na maksa to nie szło wytrzymać a w tym niestety nie jest chłodniej temperatura trochę niższa ok 80*C na wskaźniku. Nie wiem co było z samochodem wcześniej jak chodził bo to nowy nabytek. Osobiście uważam że to nieszczelność układu chłodzenia jednak...
Witam, od tygodnia mam problem z Fiatem Punto I 99r benz + holenderska instalacja gazowa G3. Auto po wstępnym rozgrzaniu na benzynie przejedzie ok 2-3km na gazie po czym mimo wciśniętego pedału gazu do oporu w ogóle nie reaguje,z czasem gdy silnik ostygnie, auto przejedzie 1km-2km i problem powraca.Na benzynie nie ma żadnych problemów. Wyczyściłem filtr...
Witam wszystkich forumowiczów.Mam spory problem ze swoim paskiem i zanim się zabiorę do naprawy może ktoś coś doradzi lub podpowie.Więc jest tak: zmieniłem uszczelkę pod głowicą 4 tysiące km temu,wszystko jest ok.Nie bierze ani grama oleju,temperatura normalna,płynu chłodniczego nie ubywa.A problem mam taki,że od jakichś dwóch tygodni jak jest zimny...
Witam serdecznie jest to mój pierwszy post na tym forum i proszę Was o poradę. Kupiłem używanego passata B5 FL z 2005 2.0 tdi 136km. Zrobiłem nim niewiele km ale zauważyłem, że kopci mi na biało, może lekko szaro (mam go lekko przyciemnionego i ciężko w lusterku jednoznacznie stwierdzić kolor spalin) Nie ma tego aż tak wiele, no ale mnie to już niepokoi....
Witam Forumowiczów ;). Jestem nowy na forum i proszę o odpowiedzi na kilka moich pytań ;) Jestem świeżym kierowcą, jeszcze nie odebrałem prawa jazdy, a już zakupiłem auto :D. Jest to Astra F 1.6 16v X16XEL z 1999r. Samochód jeszcze na czarnych blachach z przebiegiem 110000 ;). Oto lista pytan, które chcę Wam zadać: 1. Auto jest na tatę, jeszcze nie...
Zwracam się z prośbą o pomoc i radę. Mam problem z silnikiem 2.0 TDI BMN o mocy 170 km. Auto ciężko pali, a po odpaleniu rzuca silnikiem. Wyraźnie nie pracuje na wszystkie cylindry. Kopci gęstym dymem na biało. W aucie była ściągana głowica (olej mieszał się z płynem chłodniczym). Głowica została sprawdzona, zrobiona, auto złożone. Pompowtryski Siemens'a...
kopci biało biało kopci kopci biało odpaleniu
światła mijania xsara picasso szyba przednia laser biała kartka
przyczepa kampingowa resetowanie baterii
Resetowanie BSI w Citroën i Peugeot - krok po kroku Blokada siedzenia kosiarka Husqvarna, John Deere – jak odłączyć czujnik NO/NC bezpiecznie