Odczytaj numery z wtrysków , coś w rodzaju 0445110188 u ciebie zapewne będą inne . Jak podniesiesz maskę egr jest obok serva na prawym rogu silnika , z tyłu . Ściągasz rury od powietrza , obudowę filtra i jest dostęp . Dla początkującego trochę trudno , ja wyciągam w 10 minut .
Witam mam taki problem w moim aucie Peguot Partner po wjechaniu w wyrwę auto zaczęło tłuc ,po podniesieniu na lewarku jak kręcę piasta od strony pasażera czuć opór i unosi się cały silnik ,od strony kierowcy jest uszkodzony przegub i urwana końcówka drążka stabilizatora czy to ma wpływ na drugą stronę auta czy tez uszkodziła się półośka .
Jak odblokować tylnie drzwi przesuwne, nie można ich otworzyć od zewnątrz i wewnątrz
Witam. Zakupiłem Peugeota Partnera 2002r (3 drzwi +bok) i po przekręceniu kluczyka w drzwiach migają kierunkowskazy i drzwi się zamykają. Chciałem przypisać zakupiony klucz z pilotem ale nie wiem gdzie i jak sprawdzić czy posiada funkcję alarmu i sterowania z pilota. Czy ktoś wie jak to sprawdzić i zrobić?.Pozdrawiam
Witam serdecznie, nieszczęsny przypadek trafił na pilot zamka centralnego, upadło coś ciężkiego i w wyniku oderwały się elementy z płytki pilota, niestety cieżko mi je zidentyfikować i dobrać wartości. Brakujące elementy oznaczyłem na zdjęciach podobnego pilota. Bardzo bym prosił o pomoc w identyfikacji elementów. Dziękuje http://obrazki.elektroda.pl/7168301400_1...
Poszukuję rozpiski do Partnera 2006,wersja pilotowa,samochód golusienki zero zamków.
Auto klekocze na wolnych i czasami mocno kopci na bialo. Po podlaczeniu komputera wywala bledy P1184 U1133 U1134.
Witam, wiem że minęło parę lat, ale mam pytanie czym wgrałeś eeproma, nie wiem co mam zrobić. Kupiłam auto, ale okazało się, że zostałam oszukana. Auto miało wycięte dpf'a, jeździło dobrze przez miesiąc, teraz wyskoczył błąd egr p0403. Odnalazłam tego mechanika, co to robił i mówi, że to turbo sprężarka. Turbo zostało wyciągnięte i wszystko jest sprawne....
Sprawdz płyn chłodniczy, może jednak uszczelka, albo pęknięty blok. W moim scenicu, miałem uszczelkę walniętą i też nie kopcił ani się nie grzał. Ale przecież jego samochód kopci na niebieskawo.
Witam, odgrzewam trochę temat bo mam taki sam problem z tym autem. Tylko że u mnie po nagrzaniu silnika zaczyna szarpać, dusić się, obroty podwyższone na luzie i potrafi zgasnąć jak wciskam gaz- nie wchodzi na obroty. Czuć benzynę, jak zgaśnie i odpalę go ponownie to kopci jakby źle spalał benzynę Auto zachowuje się tak samo na benzynie i LPG. Byłem...
Rozumiem, ogólnie u mnie sytuacja wygląda tak, że ten element termiczny zwiększa obroty wraz z grzaniem silnika, a powinna być sytuacja na odwrót, że auto przy odpaleniu ma większe obroty a ten zawór powoli luzuje linkę i obroty się zmniejszają wraz z dogrzewaniem, tak? Więc zapewne ten zawór jest niesprawny. Lecz to i tak nie wiem czy rozwiąże problem...
Jak ostatnio miałem w starej Maździe taki traktor, urwał się przewód od zaworu wyprzedzenia wtryski, ale tam chodził na wszystkie cylindry, a u Ciebie ewidentnie kopci jednym, nie chodzącym cylindrem.
Jak nie kopci na czarno o zostaw EGR. Szarpanie to przeguby, pompa.
WItam Problemik mam następujący i z góry dziękuje za dyskusje nad tym tematem. Peugeot Partner 2.0 HDI 2002r, 152000km przebiegu Samochód nie kopci Słabo przyśpiesza Maksymalna prędkość jaką można nim osiągnąć to jedynie 130km/h i 3000 obr/min na 5 biegu.
Nie wszystkie mają sterowniki i odczytac sie nie da.Można sprawdzic ustawienie rozrządu,lub wtryski jeżeli dymi trochę na biało. Witam kupiłem citroena berlingo ale właśnie z taka przypadłością że jest słaby kopci na biało i nie wchodzi na obroty.gość od którego kupiłem te auto zmieniał w nim głowice pompę na LUCASA i teraz nie wiem co to może być.:cry:
Witam! Dotyczy. Peugeot Partner I 2000r 1.9D DW8 Zimą , w najgorsze mrozy chyba lekko stężał płyn chłodniczy. W te najsilniejsze mrozy akurat nocował pod chmurką. Widocznie płyn chłodniczy nie trzymał parametrów (rozcieńczony zgodnie z zaleceniem wodą zdemineralizowaną). Pojawiło się parę oczek oleju. Powietrza nie było, płyn nie ginął. Nie było też...
Witam wszystkich jestem po raz pierwszy na forum i liczę na Waszą pomoc :!: posiadam samochód marki Peugeot Partner 1.6 hdi, 90 KM, 2006 r. Zakupiony w styczniu bieżącego roku na wyjazd do Fr. do pracy. Samochód jeździł co dzień, aż do pewnego dnia kiedy wróciłem z pracy zgasiłem i po jakichś 30 min. wsiadam zapalam i po 3 może 4 sek. gaśnie bez zgłaszania...
witam mam problem z peugeotem partnerem 1.9d- dw8 nie odpala, temp ok 0 -ostatnio już były problemy tz. odpalanie zajmowało to 5 to 10 minut- jakby nie chciał zaskoczyć- jednocześnie kopci szarym dymem?dodam że kręci rozrusznik, na początku obroty wyższe a po 15 minutach słabsze- ale to chyba akumulator zaczął padać. wymienione świece- rozgrzewają się...
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
Witam. Mam ten sam problem z Peugeotem Partnerem 1.6 HDI. Wtryski zostały sprawdzone, świece grzeją. Zauważyłem, że gdy odłączam czujnik temperatury płynu chłodniczego, wszystko jest w porządku, ale włącza się wentylator. Kupiłem nowy czujnik cieczy i jest to samo. Na komputerze nie ma żadnych błędów. Pomocy!
Pompa lucasa?DW8 Może być zawór sterujący kątem( ten z gumowym kapturkiem )stuknij w niego delikatnie jak będzie kopcił jak sie poprawi to już masz przyczyne.
Bardzo podobne słowa usłyszałem od swojego mechanika razem z szczelności itp. Na szczęście rozrząd jak pisałem wcześniej był miesiąc temu wymieniany. Mechanik pewny ;) Najdziwniejsze jest to ze auto ani nie straciło na mocy ani nie kopci. To normalne przy tych objawach?
Prawdopodobnie siedzi RHY - 90KM, szukaj z Xsary, Xsary Picasso, Xantii, Berlingo, Peugeota 206, 306, 406, Partner.
Sprawa wygląda tak, że przełożyłem pompę ze starego silnika i generalnie samochód odpalił. Ale przy drugiej próbie podpalenia już bardzo kulał - nierówna praca silnika i duuużo kopcił. Teraz się zastanawiam czy trzeba jakoś wyregulować te pompę? A może rozrząd źle ustawiony? Rozrząd ustawiony na blokady, dodatkowo zaznaczyłem na pasku znaki i założyłem...
Litr płynu znika w ciągu kilku tyś km. Poziom oleju wyświetla mi sie na liczniku, przez ostatnie kilka dni zaczeło go mocno ubywać. Auto jeździ normalnie, nic nie kopci, nie paruje. Domyślam sie że ubytek płynu to uszczelka pod głowicą, ale olej? :/ Silnik DW8 (parner) 150kkm (niby)
więc tak... świece ok pali bez problemu, w między czasie był jeszcze wymieniany akumulator bo było zwarcie na celi i alternator się kopcił. Co do airbagów to wymieniłem przełączniki zespolone z taśmą i jest po kłopocie( jakiś baran lutował taśmę od airbagu i przez to ten błąd także temat zamykam Wszystko wyjaśnione pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi:)
Witam ponownie. Odnawiam temat odnośnie tego samego samochodu. Odnośnie deski rozdzielczej to sprawa wyjaśniona i naprawiona. Jest jednak dalej problem z silnikiem. Auto cały czas jest używane ale z każdym momentem coraz gorzej wygląda jego działanie. Usterką jest szarpanie silnika, kopcenie z rury wydechowej, oraz to że silnik jest słaby i mulasty....
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
przewód minusowy od aku był totalnie zniszczony. Kupiłem klemę i przewody. Zarobiłem całość i wygląda na to że rozrusznik lepiej kręci ale nie to było przyczyną moich problemów. Dzisiaj sprawdzałem czy odpali. Grzałem świece dwa razy a następnie kręciłem rozrusznikiem, nie ruszył więc raz jeszcze grzanie świec i kręcenie i kolejny raz i kolejny. Efekt...
Witam. Jestem świeżo po wymianie silnika 1.9D. Jest z nim taki problem. Na zimnym słabo pali. Po wyjęciu wtyczki od wtrysku sterującego zapala, ale kopci. Po wpięciu z powrotem trzeba wyjąc wtyczkę wtyczkę od regulatora ciśnienia w pompie. I wtedy już zapala normalnie. Także w ciągu dnia jeżdżę z wyjętą wtyczką w pompie. Ale w takiej konfiguracji nie...
partner kopci kopci peugeot peugeot partner
amica ebi81074 panel fotowoltaiczny kalkulacja słabo spienia mleko delonghi
Vaillant VK 21 UBW – jak podnieść temperaturę załączania podgrzewania CWU? Audi A1 TPMS i koło zapasowe w bagażniku – przewożenie, czujniki, kompatybilność