Tak. https://obrazki.elektroda.pl/4215029800_...
Chciałbym się dopytać o siłę docisku śrub wału korbowego i korbowodów
Jakie są zalecane momenty dokręcania śrub korbowodowych w Deutz F2L511? Kiedy stosować 30 Nm + 90°, a kiedy 70-75 Nm? Różnice TTY vs klasyczne śruby.
Wał korbowy. Pionowe 60Nm+30°+60°+60° total 150° Poziome 60Nm+30°+30° total 60° Korbowody 30Nm+60°+60° total 120° Głowice 60Nm+60°+60°+60° total 180°
Masz na forum wszystko opisane
odzięki;) rozbryzgowo w jaki sposób? Przeciwwagi wału ani korbowody nie dosięgają oleju i nie mają żadnej łopatki
Witam po dłuższej przerwie. Diagnoza postawiona dopiero teraz bo czasu niestety brak. Zatarta na dwóch panewkach. Góra rozebrana również i niby jest wszystko dobrze. Mam pytanie czy ten wał można szlifować? Wał i panewki nominał (tak mówił inny mechanik który robił wcześniej górę) jak do tego się zabrać? Zmieniać wszystkie panewki czy tylko na tych...
Duzo sprzedawcow jest oraz modeli,zdazają sie polaczenia korbowód na wale bez panewki,w tych malych kompresorkach.
Wiec skoro odkreciles korbowody i nadal ciasno to za duzo nie ma do myślenia.
Szukam książki serwisowej do silnika DEUTZ F2L 1011F lub momentów siły z jaką należy dokręcić: śruby wału korbowego, korbowodów, śruby głowicy, i koła paska rozrządu, oraz wartości luzów zaworowych Za pomoc z góry Dziękuje
Witam . potrzebuje skan z instrukcji obsługi silnika deutz f3l 912 bo nie wiem jak założyć nowe korby.Dostałem silnik w rozsypce bez tulei,tłoków i korbowodów i teraz zakupiłem nowe i nie mam pojęci w którą stronę mają być obrócone.jeśli ktoś ma serwisówkę to proszę o pomoc.
zna może ktoś momenty dokręcania wału korbowego i korbowodów?? bo jeśli chodzi o głowice to jest 165°? jak się nie mylę
Jesli to 2-suw to normalne ze ciezko odpala. Mieszanka musi przejsc przez korbowód. 4-suwy zwykle odpalają za pierwszym lub drugim szarpnieciem. Jezeli swieca jest osmolona to za duzo oleju dajesz do paliwa.
Witam. Pytanie do powyższego tematu... Ile orientacyjnie mniej wiecej u was bierze mechanior za: wyciagniecie silnika, wymiane pierscienie panewek na korbowodach, planowanie glowicy złozenie silnika i włozenie silnika? U mnie 800zl-1000zl wołają....duzo?
do kokoksik: 5. Co do smarowania rozbryzgowego to ja nie mam do tego przekonania, panewki są smarowane poprzez kanaliki w wale korbowym i są równomiernie smarowane pod ciśnieniem. Mógłbym się zgodzić, że po nawierceniu panewki na korbowodach będą jakąś tam smarowane, ale pozostają jeszcze dwie panewki w obudowie sprężarki i jak je smarować??? Moim...
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
...W dieslu mozna dmuchac ile wlezie..... No, no, akurat, jak dmuchniesz za duzo to zegniesz albo urwiesz korbowód albo wał korbowy, zatrzesz panewki, bądź też wydmuchasz uszczelke pod glowicą. Jak dmuchać to z głową, bo można szybko zniszczyć silnik. Pamiętaj że to co wdmuchasz zostaje jeszcze spręzone, a im więcej spręzonego powietrza w cylindrze,...
W tych silnikach a robie je czesto jakoś nigdy nie mialem wielkich problemów z puchnacym tłokiem ze korba nie miała luzów to jedna a jak było zpasowanie korbowód sworzeń tłokowy zadnych przycieć luzów i wchodził reka bez oporu poza tym luzy zaworów duzo za małe wydech luźne 0,10 ssanie ja ustawiam luźne 0,7 a i tak ssacy trzeba czesto kontrolować
Czegoś nie rozumiem, piszesz, że tłok był suchy, a potem że wtryskiwacz jest nie domknięty i daje za duzo benzyny??? A może jest brak smarowania na tej panewce??? nie wygląda na przytartą???
Witam serdecznie. Składam silnik z quada Canam 1000. Silnik po braku oleju ma zatarty wał. Zakupiłem wał w zamienniku bo rozmawiając z zaprzyjaźnionym serwisem gość stwierdził że wkłada te zamienniki i nic złego się nie dzieje. Zamówiłem wał, dziś dotarł. Z ciekawości zmierzyłem luz między czopem korbowodu a panewka za pomocą paska plastiqauge i wyszedł...
Roznice? kosmos :D - blok nie mam pewnosci ale raczej inny (nie wiem czy RFN ma natryski oleju ale raczej nie) -panewki -wal -korbowody -tloki -pierscienie -cala glowica (zmienna faza na dolocie + duzo wieksze zawory 35mm ssace) -inny dolot alumuniowy z przepustnica alu, filtr powietrza, rezonator itp -kolektor wydechowy 4-1 -katalizator metalowy +ogolnie...
ja pracuje nad czymś takim: http://youtube.com/watch?v=IA4JfScIius&m... tylko jednego nie rozumiem tam gdzie są te czerwone kółka (moje zaznaczenie), to jest cylinder który sie ogrzewa ( mam nadzieje że to silnik gamma) i przechodzi korbowód z tłoka do wału przez tulejkę, ta tulejka musi być szczelna żeby powietrze nie uciekało czy...
W tym przypadku, reczne obrysowywanie tych wymiarow nie ma sensu, za duzo czasu sie straci, lepiej to przerysowac.(myslałem, że chodzi o sam korbowód bez wymiarów na zewnątrz) - żadne automatyczne narzędzie zaznaczania nie poradzi sobie z tym (kolor linii wymiarowych jest taki sam jak kresek tworzących tło) - corel trace na nic się nie przyda w tym...
no taa ja mam w 4 suwie silnik dośc mocny 125 z dłuzszym korbowodem niz np loncin zbiera sie tez ładnie. chłodzenie nie tylko zalezy od głowicy, olej jaki jest wlany tez duzo daje jak syntetyk który zmniejsza tarcia i łapie mniej ciepła. Dodano po 4 w moim pytaniu chodziło mi bardziej czy taki zestaw bedzie funkcjonował, jezdził, odpalał, płynnie silnik...
witam agregat pab 2 to bardzo dobry agregat dla tego bo ma duze kolo zamachowe to powoduje silnik nie zdycha pod obciazeniem .tylko ma jeden feler to mosiezny plywak gaznika po pewnym czasie paliwo przenika do wnetrzna plywak staje sie ciezki ,duzo pali, zlewa swiece. Mozna temu zaradzic trzeba zamontowac plastikowy plywak od samochodu Zuk gaznik IKOV...
PrzemeQ95 nadal czekam na przedstawienie twojej maszyny, a o-ringi czy pierścienie stalowe - ok ale pomysł aby pomiędzy nimi był olej - głupi i płytki, aby on smarował i starczył na długi czas musiał by być naprawde szczelny co wiąże się z duzo większym oporem. Jeśli większy opór to ciśnienie tym bardziej większe co pewnie nam wydmucha olej z tłoka......
Witam! potrzebuję informacji z jaką siłą dokręcać śruby na głowicy, korbowodach, wale korbowym w silniku 105.4p lub podobnym 4 cylindry Szukałem w sieci jednak nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc!
:arrow: Kodem_Pl w sumie jak by robil sam to nie pomyliles sie az tak bardzo ja wlasnie wyliczylem swoje koszzta i wyszlo mi 4500zl ( z tym ze wszystko robie sam) :arrow: tomek 22 a czemu piszesz zeby nie zkladal turbo to fajan sprawa ale dosc kosztowna musi sie liczyc z wydatkiem od okolo 8 tys zl A co do wytrzymalosci elemntow jestes w bledzie one...
Niekoniecznie 'naprawa glowna', czasem wystarczy wymienic tlok z pierscieniami, usunac z gladzi cylindra 'smugi aluminium' [ tylko skrobiac delikatnie kawalkiem sprezystej blaszki, np. nierdzewnej - 'szpachelka' lub ostrym nozem, ale patrzec przez lupe / zeby nie porysowac gladzi, a tylko zeskrobac resztki aluminium z zeliwnej gladzi / nigdy nie szlifowac...
Śruby się nie urywają tylko wydłużają. Jak nie mogą bo są zwykłe to urywają się dźwigienki, pękają podstawy. Czasami i tłok z korbowodem potrafi oberwać jak ktoś użył zwykłych śrub. Gdzieś w kolekcji mam takie zdjęcia. A blokady da się założyć źle. Jest to wyjaśnione tutaj. https://obrazki.elektroda.pl/7028445300_... Oczywiście na szkoleniu...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
Dziekuje za szybkie odpowiedzi. Z autem bylem w serwisie i tez maja problem z ustawieniem wolnych obrotow przy pracy na biegu jalowym obliczone obciazenie (calculated load) wynosi 23% na biegu jalowym a to podobno za duzo tak jak by komputer widzial zalaczony jakis odbiornik. Sposob z odlaczaniem akumulatora tez nie pomaga. Problem w tym ze przeplywomierz...
Witam. problem mojego seatka 1.9 tdi 110km 2000r polega na tym ze mi sie spier..... a mianowicie po wyżej 3tys obrotow na biegu 4 gdy chciałem zmienic bieg na 5 w tym momęcie gaz sam wszedł na max obroty trwało to jakies 4sek po tym był juz tylko straszny huk wypadających cześci z silnika ulatywała para olej po całej drodze wszystko wyciekło koleda...
witam. Panowie mam Lagunę II 2,2dci initiale,gadaczka,GPS i takie tam wodotryski.Czytając o tych waszych mechaniorach to aż mi się nóż otwiera w kieszeni.Powiem szczerze,że mało jest konkretnych fachowców od tych aut.Przeżyłem "rozdymanie"intercolera,niedawno wymianę turbiny.Oczywiście turbinę "wyczaiłem"sam.Poszła się rypać dosłownie z chwili na chwilę.Jazda...
Witam, w tym watku i podobnych czesto przewija sie temat chinskich kopii silnikow honda. Chcialbym dorzucic swoj kamyczek na ich temat. Otoz kupujac silnik chinski nalezy byc swiadomym, ze tu cena prawdopodobnie idzie niestety w parze z jakoscia. Oryginalna Honda jest duzo drozsza, ale moge potwierdzic ze roznica cen wcale nie wynika z "oplaty za marke"...
Tylko że to nie wnosi niczego do tematu. Silnik na biegu jałowym działa nieekonomicznie, całe spalane paliwo zużywa tylko na podtrzymanie swojej pracy. Naukowcy chcą zmniejszyć to zużycie i tyle. Zdanie o wysokiej sprawności na jałowym biegu to jakieś nieporozumienie. Zgadza sie. Jak pisalismy nieco wczesniej, czas odbioru cisnienia z tloka na wal...
Panewki byly dobrze spasowane dlatego ze po szlifie walu dostalem kartke z wymiarami po czym w sklepie facet dobral mi odpowiednie panewki(1szlif 0,25),nie raz robilem silniki nie tylko sobie i bylo wszystko ok.Raz tylko mialem przypadek ze byl blok krzywy,wal obracal sie z lekkim opore.Po kilku minutach pracy zaczol slabnac,pomoglo wtedy honowanie...
Mialem kiedfys w VW podobny problem , a w zasadzie taki sam . W Twoim wypadku sprawdzilbym jeszcze jedna rzecz , z reguly po takiej awarii jak opisujesz oprocz pogietych zaworow i wybicia ich "szklanek" (hydropopychaczy) , najczesciej ulega jeszcze uszkodzeniu w mniejszym lub wiekszym stopniu korbowod tloka ktory dostal "strzala" , za ta teza przemawia...
pewnie ze mozna wstawic podtklenek do kazdego mozna ale tak na serio to wiesz jak nitro działa prawda jest wtryskiwany na chwile i daje chwilowe efekty czyli kopa przy duzych obrotach 2-3 sekundy i papa pozatym duzo kosztuje i to sie montuje raczej jak juz sie zrobi wszystko co sie da zrobic skraca zywotnosc zwyklego seryjnego silnika itd to całe nitro....
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Można od góry można od dołu. Chociaż lepiej moim zdaniem od dołu. Wersja D to oznaczenie starych silników z lat 70. Miały parę rzeczy które nie pasowały. Pompa wtryskowa o innej średnicy kołnierza i zdaje się wał korbowy o lekko zmienionych przeciągach i wykorbienia większe o 1mm.
Z prostej przyczyny Błazej-moje posty sa moderowane i usuwane przez modow bo czasem zdarza mi sie nie pisac polska czcionka,nie uzywac we wlasciwym miejscu przecinka itd.Zalosne to jest poniewaz smiem watpic czy Elektroda to forum naukowo techniczne...a czy raczej forum skupiajace sie nie na merytoryce zagadnienia....a na nienagannej pisowni..!!! Moje...
Witam wszystkich maniaków tuningu! Mam simsona S51b 1-4 z gażnikiem 16N3-4 oryginalnym. Cylinder mam jakiś polski 60 ccm( nie ja go kupowałem) Przejechane mam około 3 500 Km na tym cylindrze. Odnośnie postów: - Wielkie tuningi robicie a nie wiecie ze do benzyny trzeba lać olej i dodatek potasowy!!! ( Olej mozna kupić dośc dobry nie przepłacając np:...
maluchy sa juz coraz zadziej spotykane na drogach, trzeba te sprzety szanowac, dla potomnych:Phehe, sam tez bawilem sie w tuningi malucha, moj maluch mial niecale 50 koni i nie psol sie jakos szczeglonie, zadnych powaznych napraw nie przeprowadzalem, to co ja zrobilem to, najpierw silnik, zaczalem od gaznika, wypolerowalem doloty papierkiem wodnym chyba...
Położenie wału korbowego 1 Pokręcić wałem korbowym tak, aby przy cylindrze 1 zawór wydechowy był jeszcze nie zamknięty, a ssący zaczynał się otwierać, tzw. mijanka Przeprowadzić kontrolę luzów zaworów zaznaczonych na schemacie kolorem czarnym. Połażenie wału korbowego 2 Przekręcić wałem korbowym o dalsze 360°. Przeprowadzić regulację luzów zaworów...
Typ oleju masz w instrukcji jak również jest naklejka na separatorze jest to paroil M. Wymiana prosta odkręcasz trzy korki spustowe i leci. Potem przekręcasz parę razy wałem korbowym by żeby zlać resztkę i to wszystko wchodzi około 8l. Osłona najczęściej wymieniasz w komplecie górną i dolną ma ten sam numer jest dość łatwo dostępna nawet nie wiem czy...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Luz prawidłowy ustawiać możesz po kolei lub też dwóch położeniach wału korbowego. Jest na forum.
Gęstość, to masa określonej objętości. Cytat: Gęstość jest wielkością charakterystyczną dla substancji w określonych warunkach fizycznych. Dla większości substancji jest zależna od panujących warunków, w szczególności od temperatury i ciśnienia. W związku z tym w tablicach opisujących właściwości materiałów podaje się ich gęstość zmierzoną w określonych...
Szukam schematu do ustawienia rozrządu w silniku Deutz model F4L10 11F. Poszukuję miejsca, w którym znajdują się otwory do blokowania wałka rozrządu i wału korbowego.
912 kolego, luz zaworowy dla tego silnika wynosi 0.15 dla ssania i wydechu. Dźwigienki zaworowe kontrujesz na 25-30Nm, dekle dokręcasz na 10Nm NIE więcej, bo ci pękną podczas dokręcania albo później jak motor złapie temperaturę! Pamiętaj o nowych uszczelkach i plastikach pod śrubę. Jutro mogę ci podrzucić schemacik jak to się ustawia w dwóch ustawienia...
Dzięki za info
Deutz 912/913
Zatkana odma, za duże przedmuchy do skrzyni korbowej.
tylko moj silnik jest na kołach zebatych nie na pasku.
Jest prosty jeżeli nie wymieniasz koła zębatego na wale korbowym.
Pompa geratorowa, założona bezpośrednio na wał korbowy silnika. Musisz odkręcić przedni dekiel który jest pompą i miskę olejową odsunąć. Chociaż na tyle by smok odkręcić.
Auto oddalem do mechanika wymieniacza. Swietnie sie spisal, duzo skasowal, wymienil slupek. Nawet nie diagnozowal uszkodzenia. Autem jezdzilem jeszcze dlugo i niedawno sprzedalem. Ale zostal w rodzinie bo to swietny samochod. Stary silnik dostalrm i pokusilem sie o zdjecie miski. Kazdy korbowod na wale latal. Luz niesamowity, po kilka mm. Chwilowy brak...
5 bieg i hamulec nie zdaja egzaminu.Za duzo sprezynuje mozna cos ukrecic.
Witam. Mój problem polega na tym że nie wiem dokładnie jak złożyć mechanizm który "chyba" służy do wyważania silnika Deutz F4L913 tzn. (dwa wałki współpracujące ze sobą z przeciwwagą) który znajduje się w misce olejowej i napędza go wał korbowy silnika. Problem polega na tym że kolega rozkręcił ten mechanizm i nie wiemy w jakim położenie względem siebie...
Mam pytanko czy z uszkodzonym czujniekiem polozenia walu mozna jezdzic, bo slyszalem ze auto nie bedzie chodzic ani odpalac.Chodzi mi tu dokladnie o fiata palio weekend 1,6 16V. Strasznie nim trezepie na wolnych obrotach co to moze byc? Sonda nowa silnik krokowy wyczyszczony nowe swiece,olej rozrzad ma ok 35-40 tys. aha i duzo pali.
Nagram jutro jak odpala na zimnym to zobaczysz ze rozrusznik kreci duzo lepiej. Olej mam (syntetyk valvoline) zmienialem w maju, dolewałem ciut po tej przygodzie z powrotem z wakacji ale w sumie nie brakowalo. W skrzyni korbowej jest olej to dlaczego taki czujnik nie ma zadnego uszczelnienia??? Czegoś tu nie kumam... https://obrazki.elektroda.pl/7775867300_...
Dodam tu jeszcze rozlatywanie sie koła pasowego na wale korbowym w 2.0 HDi i samoczynne pękanie/rozsadzanie tylnej szyby w 307 kombi albo SW.Oprocz tego duzo innych dupereli typu zacinające się mechanizmy zamków tylnych drzwi (nie da sie ich otworzyc z zewnątrz).
Witam potrzebuje wszelkich informacji na temat tego silnika. Silnik jest od maszyny budowlanej na 3-cylindrach i na pasku koła od rozrzadu ''lataja'' po odkręceniu Najbardziej interesuje mnie moment dokręcania śrub od stup wału korbowego a także ustawienie rozrządu. Nigdzie nie mogę znaleść informacji na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Jak to ustawić,w innym temacie do silnika 6cyl kolega kkknc pokazał zdjęcie może i w tym silniku poda taką fotę. Może poda, może nie poda. ;) Jedyna różnica to, że pompę dla 3 cylindrów ustawiasz na dwa znaki. http://obrazki.elektroda.pl/6977661300_1... A dla 6 cylindrów na jeden znak. Jak w tym poście. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Termostat jest przy chlodnicy a nie nagrzewnicy. Termostat utrzymuje temperaturę silnik i nie wie czy jest lato czy zima. Otwierając zawór ogrzewania do końca wyłączasz szeregowo nagrzewnice z obiegiem oleju silnika. Przy mniejszym otwarci układ szeregowo równoległy. Tak to wygląda gorący silnik Smok-pompa oleju-chłodnica-filtr-oleju- wał korbowy itd....
Znajomy mechanik podpowiedzial mi ze moze to byc lancuszek moze spadl z zeba Gdyby łańcuch spadł z zęba i fazy rozrządu się przestawiły to tłok mógł by uderzyć w zawór, było by to słychać i było by źle. Dodano po 4 To sprawdź ustawienie faz rozrządu po znakach na wale rozrządu i wale korbowym, żaden problem.
podparte?? sprawnosc silnika szczelnosc zaweorow i inne testy silnikowe wychodza bez zarzutu, w tym tyg postanowilem jezdzic bardzo ekonomicznie maks85km/h srednia 32l/100 ale autko nadal bardzo slabe:/ nie mam juz pomyslu na niego;/ Dodano po 51 cisnienie skrzyni korbowej zbyt wysokie jedyny blad jaki pokazuje
Przecież pisałem w poście #2 sprubój bez cewki gaszenia.... To częsta przypadłość. Tak gwint 10x1, koła rozrząd nie ruszaj. Załuż nowy pasek nawet znacząc koła markerem, napnij napinacz do znacznika. Pokręcić 4 razy wałem korbowym, popraw w razie potrzeby napinacz. Napinacz dokręcasz na 22Nm.
nie wiem, sprawdzalem dla pewnosci w takim "manualu" od sieny i tam pisze ze w czujniku położenia wału korbowego powinien mieć rezystencje w temp. 20 jak napisalem wyzej. duzo roboty nie ma by go podnienic, podnien go nawet na uzywany i bedzie wiadomo w 100%. pomiary pomiarami, ale bedziesz pewny jak podnienisz na inny.
Niestety nie wiem. Byłem w hurtowni gdzie dobraliśmy te oringi i jakąś uszczelkę dwuwargowa o średnicy wału korbowego i miałem w planie jakoś ją zmieścić pomiędzy zębatkę a silnik. Ale mojego silnika nie ruszałem i po ostatnich wydarzeniach raczej powierzę go fachowcom. Mianowicie ten silnik szwagra po przekładce całego wału korbowego po pęknięciu wałka...
Mam zestawy naprawcze nowe z serwisu deutz. Zawory nowe - szczelnosc na nafte. Mam problem z dwigienkami zaworowymi, bo one maja poprzeczny spory luz(okolo 1 mm )tak ze w jednej pozycji jest 0.15 na zaworze, a w dolnej 0.05. I tak na kazdym cylindrze wiec tu regulacja mi nic nie daje. Drugi problem to jest taki ze mam wal korbowy ktory posiada przeciwagi...
Mam pewien problem otoz moj Romet OGAR 205 duzo pali. Ktos przekrecil magnetem i mi powiedzial ze nie ma kompresji i bedzie duzo palil chociaz nie chce mi sie w to wierzyc bo jest po remoncie silnika ma nowy tlok pierscionki wal korbowy tarcze sprzeglowe glowice. Jeszcze dzien wczesniej mialem taki problem ze jak przygazowalem gwaltownie to silnik najpierw...
I wymiana przewodów nawet nic nie wnosi do tematu.Problem ćwiczony przez tysiące warsztatów i jeszcze nikt nie zanalazł chyba na to trwałego rozwiązania w oryginale.Sam jestem w tym biznesie już kawał czasu i nie poradziłem sobie z tym a podejść było naprawdę duzo A odnośnie zrobienia dawki to 9 na 10 operatorów robi ta dawke na maxa bo nie umieja tego...
Ja bym nie zaczynal od pilowania tloka.Najpierw dokladnie ustaw silnik.poziom paliwa,zaplon,przerwe,duzo daje tez strojenie wydechu czyli przesuwanie komory rozpreznej na rurze wydechowej.Kanaly w cylindrze mozna wypolerowac oraz usunac niedokladnosci odlewnicze do tego wypolerowac denko tloka i wal korbowy jak masz rozebrany silnik...zreszta poleruje...
Mowisz ze nie odpala wiec iskry nie ma.Na poczatek to sprawdz ta iskre czy jest czy jej nie ma bo juz nie wiem.Bo piszesz ze moge odpalac na LPG ale na LPG tez nie odpala hehe.Moze byc przekaznik zaplonu, moze wtryskiwacze nie chodza, moze nie ma pradu na cewke, moze padl czujnik polozenia walu korbowego, moze brak napiecia na module.Opcji jest duzo.
Składnie piszesz wiec odpowiem ale widze ze z autami nie masz za duzo wspolnego poza prowadzeniem. Zalozyles slabo izolowane przewody i przyczyna ich swiecenia nie ejst usterka czujnika wlau korbowego. Co do wachania sie zaplonu to normalne, chyba ze robi tak na wolnych obrotach. Zaplon na wolnych obrotach powinien utrzymywac sie na w miare rownym poziomie...
Luzy zaworowe masz na tablice znamionowej, 0,2/0,3mm, a rozrząd posiada znaki na kołach. Jest prosty, wał korbowy i jeden wałek rozrządu w bloku. Do tego wałek pompy wtryskowej. Napędzany przez podwójne koło pośrednie. Które też ma znaki. Zgodnie z dokumentacją zęby zachodzące maluje się farbą. Co znacznie ułatwia składanie. Nie trzeba wypatrywać znaków,...
witam,ja tez miałem problem gsśniecia w 1.6 16v escorcie,wymieniłem duzo elementów. m.i.n. czujnik temp wtrysku i temp powietrza w dolocie,przewody zaplonowe,frezowałem gniazda i zawory w głowicy,wszystkie filtry,odpow.skrzyni korbowej,świece,i w końcu znalazłem przyczyne. cała wina lezała po stronie popychaczy hydraulicznych od zaworów,teraz nie mam...
Wierzyc wierzyc blokadom kazdego tdika robie z blokad tylko pewnie jak zablokowałes walek rorzadu z tylu a niesciagałes koła tylko załozyłes na tzw hama to przy naciaganiu paska ciągnie ci za wał korbowy i przestawia wszystko,do tego moze miałes jeszcze luzna blokade pompy i zalatwione.Do tego jeszcze przestawiłes pompe i tyle.Nastepnym razem sciag...
To jest chiński zamiennik zapłonu od skuterów z silnikiem produkcji Franco Morini. Zapłon idiotycznie prosty, gdyż to jest CDI bez impulsatora. Może pracować w kierunkach CW i CCW, ale będzie generował dwie iskry na obrót wału korbowego (w DMP będzie iskra tracona). Z tego co tu widzę, dorobiony jest nowy stożek koła magnesowego skręcony na śruby (Morini...
wymiarów nie znam,ale w tym silniku blokuje sie tylko wałek rozrządu i wał korbowy,w silnikach CR nigdy nie blokujemy pompy!!!!!!! <a title="Bez tytułu.jpg" href="http://obrazki.elektroda.pl/118007... src="http://obrazki.elektroda.pl/1180071... alt="Bez tytułu.jpg" /></a> Może nie jest to...
Witam :!: Jako nowy na tym forum pozdrawiam wszystkich użytkowników :!: Kopalnia wiedzy :!: Mój zięć posiada dwa agregaty sprężarkowe właśnie z takimi silnikami jeden chłodzony powietrzem drugi olejem. Gdy w jednym pojawiły się niepokojące stuki spytał mnie czy przypadkiem nie podjął bym się usunięcia tych stuków . Już podczas rozbiórki zakręciło mi...
sampler , zwroc uwage ze diesel kozysta z innych przekladni nize benzyna przez to ze ma duzo momentu i nie kreci sie za wysoko dlatego uwazam ze przebieg obrazuje i daje mozliwosc porownania silnikow . A sport to sport tam wytrzymaly silnik oznacza silnik na 500-1000-3000 km i remont wiec wogole nie ma o czym gadac No wlasnie a z czego wynikaja te...
Witajcie! Koledzy... nie jestem mechanikiem, tylko rolnikiem... Niestety nie wiem jakie obroty ma wał korbowy i na chwilę obecną nie mam sprzętu, żeby sprawdzić ciśnienie na pompach. Silnik podczas rozruchu [kręcenia] - nie wydobywa spalin. Silnik ma 5500 mtg. Wczoraj rano nie chciał odpalić tak jak to opisywałem wcześniej. Po 3h ciężkiej pracy, wymieniłem...
podjedz do jakiegos warsztatu i zmierz sprezanie. jezeli bedzie niskie (teraz nie pamietam wartosci) to wstrzyknij troche wody do cylindra i zmierz jeszcze raz. jezeli wzrosnie to wesz ze masz pierscienie do wymiany... Mozna wymienic same pierscienie bez wyciagania silnika i tlokow (tzw. remont szwedzki-nie wiem czemu) ale zalozyc cylindry na tloki...
EXE wymrsl lepszy sposob na zdobycie punktow bo pisanie bzdur to nie najlepszy plan!! jak juz zalozyles magneto i twoja jawa ma przesuniety korbowod o 180 stopni to wystarczy ze zamontujesz tak jak w orginale drugi przerywacz na tej samej krzywce tyle ze przesuniety o 180 stopni wzgledem tamtego na ktorym chodzi na jednym garze i podlacz go do drugiej...
Kolego DIZZI jak tam postępy przy traktorku? Jak można to proszę o jakieś zdjęcia. Ja ostatnio musiałem to swojego porszoneza zakupić uszczelkę pod głowice bo był przedmuch i się już nie dał zapalić. Teraz tylko zrobić maskę w stylu deutz-fahra i kompletną instalacje i będzie gotowy na sprzedaż. Witam jestem na etapie hydrauliki niebawem będą zdjęcia...
ok zgadzam sie ze tłoki pracują równo jeden z drugim ale w silniku 4 cylindrowym tak jak piszesz jest naprzemiennie lecz nadal dwa tłoki chodzą równo ze sobą a w maluszku 2 ale razem golf jest chłodzony cieczą co o ile sie nie myle zresztą tez nie wiem dokładnie o jaki model silnika i z jakiego modelu golfa wam chodzi ale jest prawdopodobnie na pasku...
Właśnie taki błąd jest dziwny. W dzienniku zdarzeń w bsi widnieje właśnie błąd F000. Kalkulator silnika nie odpowiada na szynie can. Tak to jest dokładnie opisane. Jeśli chodzi o koło foniczne, rozumiem że te na wale korbowym z paskiem magnetycznym to wizualnie jest dobre. Samochód ogólnie ma mało przejechane i wszystko praktycznie wygląda na nowe....
Kolega wyżej ma rację poza tym corse musisz i zalecam szukać 1.2 w najmocniejszej wersji, bo: jest poprawiona mniej pali i w miare jedzie. 1.0 kategorycznie sobie odpuść bo: duzo pali ma problem z lancuchem z podpora walu korbowego(ulozyskowanie) padaja cewki. I teraz najważniejsze miałem astre 2ke z twoim silnikiem z 2 generacją lpg- najmniejsze spalanie...
Moze lepiej kupic co nieco bo bez kosztów się i tak nie obejdzie a zabieg i tak nie będzie tani, moja propozycjia taka: kup wtryskiwacz z osprzętem i obudową na giełdzie z fiata CC900/1100 cena za nowe 150zł do tego sterownik -150zł, zostanie ci czujnik podciśnienia cena(?) czujnik na koło pasowe wału korbowego(?) lamda 80zł, kabelki+przekazniczki,...
zaczne od tego co zrobiłem sprawdzony gaznik wymienione dysze i uszczelki przedmuchany i wymyty jak nowy jest ok. To wcale nie znaczy, że jest OK. Tak jak post wyżej, może być uszkodzony pływak lub zaworek. Lub też, co wynika z objawów przez Ciebie wymienionych, łapie lewe powietrze przez ośkę przepustnicy. Ja właśnie tak miałem. Można rozwiercić otwory...
Witam. Jeśli ktoś ma takie życzenie, niech założy zwykle sprzęgło zamiast 2-masy i zobaczy z czasem, czy warto, czy nie. Bez powodu tego nie robią. Niestety koszt jest ważny w takim przypadku. Docelowo, jeśli ktoś woli zwykłe koło, to lepiej kupić wolnossącą benzynę i w ramach ekonomii kosztów długiej jazdy dołożyć LPG. Warto zajrzeć na Tubę i posłuchać...
czy moge uzyc takiego oleju jak w temacie do mojego silniczka? Prosil bym jeszcze aby ktos mi wytlumaczyl skad sie bierze to ze do diesli leje sie oleje o lepkosciach 5W30 albo 0W30, przeciez czasami sa to bardzo mocne diesle tuningowane o mocach niezadko 180KM, a przeciez optymalna temp diesla to 90 stopni więc skad tak niskie liczby po literce W?...
Wiec opowiem, jak to wyglada u nas. Przezylem "z drugiej strony". Jedna z klientek "zalatwila" silnik 3000 km po ostatniej obsludze wykonanej u mnie. Korbowod "pokazal kolano". Samochod zostal zwiezioiny do mnie. Wymiana silnika to okolo 6000 €. Postanowila skorzystac ze swojej gwarancji pomocy prawnej, jaka miala w kontrakcie ubezpieczenia. Jej...
Czyli to jest: Toyota Yaris (06-11) 1,0 2006-11 Kod silnika : 1KR-FE i schemacik do tego masz taki: http://obrazki.elektroda.pl/9672583500_1... FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B19Czujnik obrotów koła, z przodu, z lewej strony B138Czujnik pedału przyspieszenia...
deutz korbowody korbowody volvo korbowody ursus
spawarka castolin pralka połowa załadunek bloody sterowniki
lodówka turystyczna lodówka turystyczna
Jak wyjąć regulator obrotów w ciągniku Deutz-Fahr? Schemat połączenia kabla w wykrywaczu C.Scope