Wał korbowy. Pionowe 60Nm+30°+60°+60° total 150° Poziome 60Nm+30°+30° total 60° Korbowody 30Nm+60°+60° total 120° Głowice 60Nm+60°+60°+60° total 180°
Witam wszystkich, jestem nowy i nie wiem jeszcze jak się poruszać, ale mam problem z Deutz F2L511, bo rozebrałem go jakiś czas temu i teraz nie pamiętam jak założyć korbowody - w jaką stronę je obrócić, bo pasują mi tak i tak. Z góry dziękuję. .
Jakie są zalecane momenty dokręcania śrub korbowodowych w Deutz F2L511? Kiedy stosować 30 Nm + 90°, a kiedy 70-75 Nm? Różnice TTY vs klasyczne śruby.
odzięki;) rozbryzgowo w jaki sposób? Przeciwwagi wału ani korbowody nie dosięgają oleju i nie mają żadnej łopatki
Chciałbym się dopytać o siłę docisku śrub wału korbowego i korbowodów
Masz na forum wszystko opisane
Witam po dłuższej przerwie. Diagnoza postawiona dopiero teraz bo czasu niestety brak. Zatarta na dwóch panewkach. Góra rozebrana również i niby jest wszystko dobrze. Mam pytanie czy ten wał można szlifować? Wał i panewki nominał (tak mówił inny mechanik który robił wcześniej górę) jak do tego się zabrać? Zmieniać wszystkie panewki czy tylko na tych...
Witam . potrzebuje skan z instrukcji obsługi silnika deutz f3l 912 bo nie wiem jak założyć nowe korby.Dostałem silnik w rozsypce bez tulei,tłoków i korbowodów i teraz zakupiłem nowe i nie mam pojęci w którą stronę mają być obrócone.jeśli ktoś ma serwisówkę to proszę o pomoc.
Szukam książki serwisowej do silnika DEUTZ F2L 1011F lub momentów siły z jaką należy dokręcić: śruby wału korbowego, korbowodów, śruby głowicy, i koła paska rozrządu, oraz wartości luzów zaworowych Za pomoc z góry Dziękuje
zna może ktoś momenty dokręcania wału korbowego i korbowodów?? bo jeśli chodzi o głowice to jest 165°? jak się nie mylę
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
A sory Winetu? Jakich cudów się przez internet spodziewasz. Przecież słychać jednostajne pukanie i mogę ci napisać to samo jest prawdopodobnie panewka na korbowodzie obrócona. Wystarczy spuścić olej i zobaczyć czy kolorowe opiłki nie pływają. Lub po prostu odkręcasz miskę i patrzysz co jest na dnie i od razu masz cały dół silnika. Do obejrzenia.
Tu podam dla przykładu silnik firmy Deutz serii 913 6 cylindrów w wersji wolno ssącej miało 120KM w najmocniejszej wersji doładowanej CP 580KM, Trwałość remontowa obydwu taka sama 13 000h. Blok, wał korbowy, cylindry takie same. Ale już panewki, korbowody, głowice, pompa oleju inne. Osprzęt też wytrzymywał tyle samo w każdym z tych silników. Z turbo...
Śruby się nie urywają tylko wydłużają. Jak nie mogą bo są zwykłe to urywają się dźwigienki, pękają podstawy. Czasami i tłok z korbowodem potrafi oberwać jak ktoś użył zwykłych śrub. Gdzieś w kolekcji mam takie zdjęcia. A blokady da się założyć źle. Jest to wyjaśnione tutaj. https://obrazki.elektroda.pl/7028445300_... Oczywiście na szkoleniu...
Robokop ,ja widziałem wypchniętą uszczelke przez płyny w komorze spalania(silnik Deutz zamontowany w kompresorze ) i wypchniętą komore wstępną w tłoku silnika Daewoo zamontowanego w koparce Daewoo Solar.Nie widziałem natomiast zgiętego z tego powodu korbowodu.Co nie znaczy że Ci nie wierze.Ale aby to sie stało silnik musiał by pracować a wtedy nie...
Witam! potrzebuję informacji z jaką siłą dokręcać śruby na głowicy, korbowodach, wale korbowym w silniku 105.4p lub podobnym 4 cylindry Szukałem w sieci jednak nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Z góry dziękuje za pomoc!
Rano jak tylko wypije kawulca i spale fajorka to ci podam. www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?... A w tym poscie kolejny link. www.elektroda.pl/rtvforum/topic2056800.h... I tu już masz momenty.
Jeśli chodzi Ci o panewki glowne wału to 30 Nm potem dokręcić o 50 stopni kątowych i jeszcze raz 30 stopni kątowych.
Gęstość, to masa określonej objętości. Cytat: Gęstość jest wielkością charakterystyczną dla substancji w określonych warunkach fizycznych. Dla większości substancji jest zależna od panujących warunków, w szczególności od temperatury i ciśnienia. W związku z tym w tablicach opisujących właściwości materiałów podaje się ich gęstość zmierzoną w określonych...
Dzięki za info
Koło jest ze spieków, a silnik nie ma znaków do ustawienia paska. Podejrzewam że ktoś sobie ten znak zrobił punktakiem ( remont, wymiana paska) co później doprowadziło do zerwana zębów z koła.
deutz korbowody korbowody volvo korbowody ursus
żarówka ledowy migać maszyna singer szycia schemat instalacja lanos
nvidia shield kościół wyświetlacz
Migomat MP 0106 200A Majster Polska - brak zasilania Zmywarka Sharp: sól na naczyniach - przyczyny i rozwiązania