Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Ciekawy egzemplarz, po takim przestoju mogło wylecieć trochę oleju. Nie wiemy ile. Na start znajdź oznaczenie skrzyni i procedurę wymiany i napełnienia oleju. ATF jest X rodzaji i ma to znaczenie a na dodatek one nie mieszają się w pełni. Opisane objawy wskazuja dla mnie na niski stan oleju, gdzie zaczyna się spieniać i już nie przenosi momentu. Po...
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Otwierasz maske i stojac przodem do sam. masz w polowie wysokosci skrzyni od przodu plastikowy motylek, jest to korek wlewowy a zarazem miernik stanu oleju (powinno go byc po rant otworu). Spustowa srube masz od dolu skrzyni.
Nie pamiętam , ale u ciebie chyba siedzi skrzynia AJ0 ( gdyby była DP0 to ilości oleju sa podobne). Do skrzyni automatycznej owszem wchodzi 7 litrów ale do pustej. Konstrukcja skrzyni jest taka że NIGDY :!: nie zlejesz całego oleju ze skrzyni bez jej rozkręcenia i rozcięcia konwertera . Po zlaniu oleju przez korek w skrzyni zostaje jeszcze około 4 litry...
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Ludzie z całym szacunkiem, ale niektóre wpisy to nie jest chęć niesienia potrzebującym pomocy, tylko "głupie " wpisy nie wnoszące nic konkretnego tylko jak śmiem twierdzić chęć zdobycia paru punktów. No cóż gdzie jest MODERATOR. A teraz do Kucyk71 i innych mających problem ze skrzynią DP0. Zapalenie się kontrolki ASB to przejście skrzyni w tryb awaryjny...
Jak będziesz wymieniać opróżnij układ cieczy chłodzącej, spuść olej; dopiero potem demontuj pompę, około litra płynu wycieknie przez korek spustowy po wyjęciu pompy. Dobrze jest odessać resztki tego płynu przez otwór spustowy oleju używając strzykawki z wężykiem. Korki spustowe są tak montowane, że zostaje około 100ml płynu/oleju w misce olejowej. Dostęp...
Kupiłem auto i jeździłem i niby nic się złego nie działo, musiałem co jakiś czas troszkę dolać oleju i płynu chłodzącego… Znalazłem przyczynę ubytków płynu chłodzącego w nieszczelnym korku wlewu, syczał podczas naciskania na przewód na wyłączonym silniku… Założyłem inny korek z Meganki, który był szczelny i wtedy płyn zamiast uciekać przez korek, poszedł...
Po wymianie oleju w robocie powinno się CLIP`em wykonać adaptację. A gdzie znajdę korek spustowy oleju w " robocie" :?:
problem rozwiązany, rozwiązanie znalazłem na innym forum, jak odszukam stronę to wkleję linka do źródła, wystarczyło odkręcić korek wlewu oleju do skrzyni i dłuższym śrubokrętem popchnąć wodzik, który z charakterystycznym kliknięciem wskoczył na miejsce, z jakiegoś powodu wodzik wysunął się za daleko, nie wiem czy to całkowicie rozwiązało sprawę i czy...
Kompresję zmierz, sprawdź czy ma przedmuchy. Jak odkręcisz korek wlewowy oleju czuć np. spalinami i dmucha mocno?
jeśli się nie mylę tu chodzi o wymianę oleju i ogólny przegląd samochodu. Wymień olej, zmień filtr i daj nową uszczelkę pod korek i wtedy spróbuj skasować ten błąd metodą opisaną wcześniej.
Jezdzilem jezdzilem i plynu zaczelo ubywac wiecej. W tej chwili wyraznie widac iz ilosc oleju w sielniku sie zwiekszyla - na bagnecie to widac, oraz pojawilo sie maslo pod korkiem wlewu oleju. Wczesniej korek byl suchutki. W miedzyczasie znalazlem miejsce ubytku plynu - odpowietrznik na rurze plunu chlodniczego,m ale widocznie to nie bylo jedyne miejsce...
Dzień dobry, podepnę się do tematu, Renault Clio 2 1.4 16V 2001r. Automat. Na gorąco wrażenie jakby "ślizgało się" sprzęgło błędy: 794763 - czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów; 794767 - regulacja ciśnienia oleju; Możesz podpowiedzieć kolego co z tym zrobić ? Widzę że jesteś obeznany w temacie. Przy temperaturze oleju skrzyni 60oC odkręciłem korek...
ktory rok tego clio ? Dodano po 38 masz w misce dwa korki 1)na klucz trojkatny to korek spustowy 2)na klucz kwadrat to korek kontrolny.Na odpalonym silniku i przy temp. silnika ok 40C, odkrec korek kontrolny,powinno sie z niego obficie ulewac (to poziom oleju jest ok),jezeli nic nie leci uzupelniaj bardzo powoli olej przez rurke z gumowym korkiem.
Odkrec korek wlewu oleju i zerknij na klawiaturę, jak czysta i żółta to zalej ten 5W i lataj a zamiast płukanki kup browar i w nagrodę wypłucz se żołądek od środka po wymianie oleju.
Wymieniłem olej i pokazało wartość "00000" czyli ok, ale dzień później już tylko "0000_" czyli trochę ubyło i faktycznie po sprawdzeniu oleju bagnetem okazało się że jest mniej. Wygląda że korek wylewu oleju przecieka (chyba że to normalny objaw). Mam pytanko: gdzie znaleść korek wylweu oleju, bo chciałbym go wymienić.
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Witam wyczyściłem dzisiaj odmę Przepustnice i EGR . EGR strasznie zabrudzony więc go wyczyściłem założyłem i to samo z przepustnica. W odmie też znajdowało się dużo syfu z oleju więc też wyrzuciłem . Wszystko fajnie skręcone . Samochód zaczął jeździł dużo lepiej niż wcześniej . Pojechałem. Się przejechać no i samochód się zbiera jedzie,pracuje rowno,...
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
Witam wszystkich mam Renault Scenic II z 2004r. przebieg 180000km. Ostatnio zauwazyłem przypadkiem ze na rozgrznym silniku gdy odkręce korek wlewu oleju leci biały dym, samochód nie bierze oleju, chodzi równo, nie mam problemu z odpalaniem, ani z mocą, zauwazyłem tez jak mocniej przycisne gaz to dymi na czarno. Czy to odma? Czy może mam szukać już nowego...
Otwór sprawdzony drożny ,,z tym że jak patrzę przy odpaleniu przez korek wlewu oleju to zasuwa tam olej aż miło na zimnym ,coś mi się wydaję że jest problem z powrotem z koła
Dzień dobry Master II 2.5 80 kw W samochodzie ubywało płynu chłodniczego i kopcił, nieszczelność wykluczono bo po umyciu silnika robieniu ciśnienie nigdzie nic sie nie pokazywało - 100% Korek Z Oleju czysty Dodatkowo jak wspomniałem samochód kopcił. W układzie nie robiło sie ciśnienie A w samochodzie nie EGR- chyba od nowości- głowica jest zaślepiona...
wiktorek29 - zdjęcie drugie które zrobiłeś (to pod licznikiem) to widok czujnika prędkościomierza z góry. Odkręć lewe koło i powinieneś ujrzeć ten czujnik po lewej stronie od uszczelniacza półosi. Delikatnie zdejmij wtyczkę, ale uważaj nie ciągnij za przewody i ostrożnie bo łatwo nie wyjdzie. Czujnik ten jak szanowne grono już napisało ma trzy przewody....
Mógł być to wynik dolewania oleju zimą na mocno rozgrzanym silniku. Też się nad tym zastanawiałem ale jestem pewien, że nigdy nie popełniłem takiego błędu, bo po prostu wiem, że tak się nie robi. Dodatkowo korek wlewowy jest centralnie nad krzywką która pęknięta nie jest. Wydaje mi się że to właśnie ta powinna pęknąć. Dodatkowo popękane są również...
Witajcie chodzi mi o to że zauważyłem że jak mam pełny zbiornik paliwa, to leci z pod samochodu olej napędowy jak jest poniżej maksa to już nie leci ostatnio,, mechanicy,, wymieniali mi jakąś małą pompkę paliwa. I od tego czasu zaczęło lecieć jeżeli zatankuje na maksa. Pytanie czy pod zbiornikiem są jakieś uszczelki może oni je poruszali i od starości...
Turbina była wymieniana u znajomego mechanika, ale nic nie zostało mierzone. Jak samochód pracuje i odkręcę korek od oleju to wydobywa się jakieś ciśnienie. To by świadczyło o nieszczelności tłoków ?
jak ciężko ci szły śruby to lepiej ich nie ruszaj. może miałeś felerną uszczelkę albo planował ci głowice kowal ręcznie ? jeśli otworzysz korek wlewu oleju i silnik nie ma dużych przedmuchów spróbuj zalepić silikonem...może nie wypcha...
Witam wszystkich forumowiczów i przedstawiam mój problem którym jest moje nowo nabyte renault scenic II 2.0 16V AUTOMAT DPO 2007 rok ,polega to na tym gdy ruszam do tyłu kilka metrów to przez chwilę słychać w skrzyni kilka stuków i po ruszeniu do przodu jest to samo a póżniej jest już wszystko w porządku i mam pytanie do znających się na tych ustrojstwach...
Witam. Mam taki problem mianowicie zniknęło mi ogrzewanie w samochodzie renault Thalia 1.4 75km. Zauważyłem że węże do nagrzewnicy są po prostu puste, zdjąłem je i są puste,nie ma w nich płynu. Czy to normalne? Samochód wyposażony jest w instalację LPG. płyn w zbiorniku wyrównawczym jest między max a min ale gdy odkręce korek na gorącym silniku to płyn...
Kolego jak chcesz mi wciskać UPG to daj se spokój,to było 1 podejrzenia sprawdzone na kilka sposobów i wykluczone podstawowe objawy,brak szlamu pod korkami oleju i płynu chłodzącego,nie dymi,niczego nie ubywa ani nie przybywa,test wykonałem korek na zbiorniczek wyrównawczy i do niego plastikowa rurka taka jak do wina,i taki niebieski płyn,miał on zmienić...
Jeśli olej pochodzi z silnika to masz duży problem, uszczelka pod głowicą albo co gorsza głowica uszkodzona... Odkręć korek wlewu oleju i zobacz czy przypadkiem nie masz płynu chłodniczego w misce olejowej, olej robi się wtedy bardzo jasny, żólto-mleczny...
Zobacz czy nie leje się z pompy wodnej, koło rozrządu. Zobacz bagnet oleju i korek na pokrywie zaworów. Jeśli masz tam majonez zamiast oleju, to znaczy, że woda ląduje w silniku i trafiona jest uszczelka pod głowicą. To, że w zbiorniku wyrównawczym masz bąbelki, może oznaczać, że układ nadal jest zapowietrzony i nadal brakuje w nim płynu, jednak 4 litry...
Tez bym sprawdzil najpierw swiece i napewno jak niedziala to nie jedna a 3. Jak odpalisz to odkrec korek od wlewu oleju i zobacz czy ci chlapie olejem jesli tak to silnik do remontu ale w lecie nawet diesel ze slaba kompresja musi odpalic , co innego zima. Pozdrawiam.
Może ten, który robiłem po prostu się dotarł i dlatego się uspokoił. Ale myślałem nad problemem, i wydaje mi się , że znalazłem rozwiązanie: Pod korek wlewu oleju założyć taką tuleję z króćcem jaką montowało się za komuny w silnikach fiata 125p i poloneza (korek jest taki sam) i do tego dołożyć zbiorniczek płynu do wspomagania np z renault (2 króćce...
Skoro korek oleju sam wyskoczył to albo był źle założony albo silnik ma już niezłe przedmuchy (czy kopci z otworu na bagnet, lub z pod korka wlewu oleju)? Bo jeżeli tak to ten przebieg z licznika można pomnożyć około x2
Od jakiegoś czasu klepią mi zawory jak u starego diesla.Nie wiem czy mam je tylko wyregulowac czy robic remont ich remont ? Otworzyłem korek wlewu oleju i zauważyłem że rzyga olejem,nie jestem pewny ale wydaje mi się że są pierścienie do wymiany,ale nie jestem pewien . Proszę o pomoc.
Witam mam problem ostatnio w trasie kierowca przegrzał auto bo przerdzewiał mu korek w głowicy co przy zamarznięciu płynu go wypchnie a nie rozsadzi głowice gdy go wymieniłem okazało się że poszedł płyn do oleju rozebrałem głowice uszczelka nie wygląda na przegrzaną nie ma śladu żeby mógł płyn przejść do kanałów olejowych gdzie jeszcze może przepchnąć...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Witam Wszystkich.Chciałem opisać Wam mój problem z którym się borykam od końca października.Zauważyłem wtedy,że ze zbiorniczka wyrzuca mi płyn nawet po otwarciu korka pienił się.Więc musiałem warunkowo do domu zjechać, odkręciłem korek od tego zbiorniczka i na dystans 700 km dolałem w ratach ok pół bańki 5 l wody po drodze nie było żadnego zagotowania.Auto...
Więc winny okazał się termostat, gotowany ponad godzinę w czajniku nawet nie drgnął, teraz już wiatrak chłodnicy się włącza ale na postoju trzeba było czekać około 30 min. zanim włączył drugi bieg ale ważne że działa a że rzadko to może i dobrze bo znaczy silnik się nie grzeje. Niestety żeby życie miało smaczek itd. zauważyłem że bardzo robi się twardy...
Może warto by sprawdzić czy kolega nie ma zatkanego syfem lub w skutek korozji odpowietrznika na smoku ze zbiornika ..? przychylam sie do rady innych kolegów jak masz ciemny kolor paliwa wymień o-ringi -- po zużyciu ponad 60%paliwa przy zamkniętym zbiorniku wytwarza się podciśnienie w czasie jazdy ok jak na postaju wysysa paliwo przez nadmiar i zasilanie...
Ile ten silnik ma przejechane kilometrow jak jestes pewien jego stanu. Jak silnik zuzywa olej to dym z rury jest koloru niebieskawego. Kiedys jak padly mi uszczelniacze to silnik zuzywal srednio okolo 1 l oleju na 2 tys kilometrow. Po wymianie niedolewam oleju wogole ( olej 10W40 ) a cena wymiany uszczelniaczy z robocizna w ASO okolo 200zl nie pamietam...
Witam. W moim poprzednim temacie opisywałem problem oleju w zbiorniku wyrownawczym. Auto oddałem do mechanika i po zrobieniu testów na szczelność uszczelki i innych diagnozach wykluczylismy uszczelke. Olej najprawdopodobnie dostał się przez termostat albo ktoś pomylił wlewy przy dolewaniu oleju ponieważ auto miało spory wyciek na zewnątrz i trzeba było...
Układ był naprawiany i napełniany w zeszłym roku wymieniony osuszacz. Napełniony czynnikiem z dolewką pewnej ilości oleju ( nie wiem ile dokładnie ale cały dozownik )Pochodził ok. 8 miesięcy i wąż ktory był dorabiany , rozszczelnił się na zakutej końcówce ( jak się potem okazało ) . Przy szukaniu nieszczelności układ został napełniony azotem i przez...
Witam. Problemy jak wyżej w temacie. Po dłuższym postoju bardzo ciężko pali zarówno na benzynie jak i na gazie. Po odpaleniu potrafi za chwilkę zgasnąć. Aktualnie spalanie na poziomie 14-15l LPG (było nawet 20l/100). Wiem, że to stanowczo za dużo nawet jak na ciężką nogę, bo miałem już takie auto z takim samym silnikiem i było to max 11-12l. Auto ma...
KOLEGO połóż sie pod auto z przodu głową do tyłu auta zaraz za zdezakiem PO TWOJEJ LEWEJ STRONIE na skrzyni biegów jest taki korek plastikowy wlew oleju skrzyni biegów obok tego jest miedziana plecionka jak oryginalna to powleciona czarnym plastikiem przykrecona jest do skrzyni biegów i pociągnieta do góry zderzaka jezeli plecionka wyglada w miare to...
Okazało się, że turbina walnęła. Jak turbine skrecałes po załozeniu głowicy? czy przelałes olej (metalową rurką doprowadzajaca smarowanie do turba) na rozruszniku (powinienes miec podstawiony 50ml pojemnik i zapełnic go olejem silnikowym). Wałek w niej ma bardzo duży luz Jaki jest ten luz : gora dół czy osiowy lewo prawo? Mechanik sprawdzał rozrząd...
Witam serdecznie! tulejom się nie przyglądałem. To już moja 3 renówka z tym silnikiem i cały czas ta sama sytuacja tyle że w dwóch pozostałych normalnie grzeje ogrzewanie nie wywala płynu i nie doszło do zatkania chłodnicy tyle że ten okropny nalot w całym układzie i brązowy płyn chłodniczy. Koncentrat lałem i niestety rozrabiałem go ze zwykłą wodą...
Póki co śmiga aż miło, poskładałem dziada nie mniej jednak demontaż miski olejowej w kangurze to pustynna droga przez ciernie i ostre kamienie, odkręcasz miskę mocowaną na śrubki z maleńkimi łbami a te potrafią się obemknąć bo są konkretnie dopiedokręcone, jedną musiałem zniszczyć, dobra, masz miskę opuszczoną ale nie wyjdzie bo nie przejdzie przy sankach,...
Witam wracam do tematu otóż tak ciężko odpala na zimnym to raz wiec wymieniłem czujnik temperatury silnika i mi tam trochę ociekło płynu dolałem do stanu ale nic się nie poprawiło świece cewki powymieniane itp. tez bez efektu ale tak poczytałem nadal mi obroty faluje i tez zauważyłem jak by mi dymił na biało bo akurat po tym dolaniu patrze dzisiaj w...
Drodzy forumowicze, Na początku chciałem przeprosić za na pewno ponowienie tematu, lecz mam tutaj wręcz lawinę uszkodzeń i każda może być zależna od drugiej. Przygotowywałem się do sprzedaży samochodu Renault Megane II 2.0 16 v 2003 r. Zaczęło się od wymiany chłodnicy(wielka dziura), bo jak można sprzedać samochód bez sprawnej klimatyzacji. Po jej wymianie...
Witam Silnik posiadam 1.4 rok 91 na gażniku. Dzięki za tak poważne potraktowanie tamatu. sprawdziłem czy mi płyn nie ubywa, w misce olejowej oleju nie przybywa spaliny są praktycznie nie widoczne, ajeżeli chodzi o nagrzewaniw się węży to wszystko jest chyba ok. -po uruchomieniu silnika nagrzewają się węże na małym obiegu między pompą a silnikiem i gażnikiem...
Witam, od jakiegoś czasu wycieka mi płyn chłodzący, na początku wyciek był mały potem się powiększał. Pewnego dnia podczas jazdy wskazówka temperatury silnika poszybowała w górę na czerwone pole, na konsoli zapaliła się kontrolka stop-u i wysokiej temperatury silnika. Zatrzymałam auto poczekałam, aż ostygnie i okazało się, że brak jest płynu chłodzącego,...
witam Co do problemu numer 1. ciężko cos napisać bo nie widząc konkretnego przypadku można sobie pospekulować. Może sam przycisk uszkodzony lub niefartownie zalany jakimś słodkim lub tłustym napojem. problem 2. poczytaj tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... problem 3. wg mnie może być powiązany z problemem 1....
Witam. Mam problem z odpaleniem Scenica II 1.9dci. Sytuacja wygląda tak, że chodził normalnie do następnego dnia, kiedy wyjechałem z parkingu, przejechałem 100m i stanął, potem już nie odpalił. Wcześniej przy uruchomieniu pojawiła się kontrolka od ładowania akumulatora, ale odpalił (było ok -13C) po czym po 100m zgasł. Próba uruchomienia nic nie dała....
Witam Proszę o pomoc osób które miały podobny problem lub znają się na rzeczy... Przeszukałem forum, auto było u 2 mechaników i nadal to samo... dodam że auto posiada gaz sekwencję, która załącza gaz kiedy silnik osiągnie 37 stopni. jak dawałem auto do zagazowania to problemy już były 1. Pierwszy problem to jest taki że, po odpaleniu zimnego silnika,...
Najlepiej postąpić tak jak koledzy wcześniej zaproponowali czyli odwiedzić jakiś serwis. Lepiej zapłacić kilka złotych niż oszczędzać a później na jakąś minę się wsadzić. Żeby sprawdzić samemu samochód to trzeba "przerobić" w swoim życiu niejedną sztukę. Do najistotniejszych rzeczy należy powłoka lakiernicza, silnik, podwozie :) czyli wszystko ;). Najprostszy...
Kupiłem klucz specjalny 8x8 i 10x10 do renault. Na allegro 35 zł. Bez problemu odkręciłem korek oleju. Gwint standardowy, odkręcamy jak butelkę Filter trzeba było odkręcić przecinakiem i młotkiem.
To co wyleci to wlej odpowietrznikiem albo czujnikiem wstecznego biegu. Dodano po 49 Aaa. To automat. Podaj dane to Ci dokladnie powiem co i jak. Dodano po 4 Wlewasz miarka oleju. Powinno byc tam 3.3 litra ATF. A korek spustowy jak na zdjeciu. Dodano po 31 Wlewasz miarka oleju. Powinno byc tam 3.3 litra ATF. A korek spustowy jak na zdjeciu.
Witam. Skrzynia automatyczna. Dzisiaj usłyszałem dziwne dźwięki przy zmianie biegów. Zwłaszcza przy biegach 10 na 11 Proszę jeszcze o zdjęcie gdzie jest korek aby sprawdzić i uzupełnić stan oleju. Czy może to być wina niskiego poziomu oleju?
Po pierwsze Witam wszystkich i przepraszam ze nieuzywanie polskich znakow, ale mieszkam w UK i tak mam lapka ustawionego Mam Lagune MK3 2010 2.0 DCI FAP 150 KM. Ostatnio (a dokladnie po wymianie oleju i fitrow - dzien moze dwa po) zauwazylem, ze samochod ledwo sie buja tak do zakresu 2300 obrotow. Potem gdy zalacza sie turbo juz jest OK (chyba). Na...
Witam. Czy można zmieszać ze sobą te oleje : ELF EVOLUTION 700 STI 10W40 z ELF COMPETITION STI 10W40. Muszę odkręcić korek na dole, delikatnie nim kapie.
Jadę po kolei .samochód kreci,ale tak jak by paliwa nie dostawał nie chwyta.czyli sprawdzić czy nie pękł blok?? i woda nie dostaje się do oleju?korek sam olej i w plyn czysty.
Witam Posiadam Nissana Almerę N 16 1.5 Dci 2003 i mam oto taki problem : przepadł mi korek od wlewu oleju , nie wiem jak to sie stało ,na szczęście szybko to zauwazyłem.Byłem dzisiaj w paru sklepach i niestety nie ma.Nissan posiada silnik od Renualt,, więc mam takie pytanie czy korek od tego samochodu będzie pasowal i konkretnie od jakiego modelu ?
Tak jak napisał Szefciu, olej wlewa się z przodu od strony chłodnicy tam jest korek. Olej wlewa się do momentu kiedy będzie równy poziom z korkiem wtedy jest właściwy stan oleju. Wcześniej to ja męczyłem się przez odpowietrznik :-), dlatego mi tyle zeszło z wlewaniem oleju. Ponowne podziękowania w stronę Szefcia - co ekspert to ekspert. PS. chodziło...
Wysłany: Śro 15 Paź 2014, 13:53 Temat postu: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym Witam, mam problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym, jestem już po planowaniu i regeneracji głowicy, jak również wymianie uszczelki, śruby zostały kupione nowe do przykręcenia głowicy, wymieniłem również termostat, wszystkie przewody zostały przedmuchane,...
Upewnij się, że wałek rozrządu jest "cały" i wykręć lekko korek miski olejowej i sprawdź czy nie ma zanieczyszczonego oleju. Bywały przypadki, że wałki rozrządu po jakimś czasie nagle się ścierały i po prostu traciły krzywki. Jak olej będzie czysty to wina elektroniki a za to lepiej się nie brać tylko do fachowca odrazu pędzić.
Jaki silnik, ten Nissana? Powiem szczerze że nie pamiętam oznaczenia, tam tylko jeden był. Tam były hydro popychacze na których mi zależy Ogólna kondycja auta chodzi mi o jakieś konkretne cechy. W megan 3 to między innymi purchle na progach od góry czy pękający lakier na dachu w cupe. Dodano po 1 Wcześniej szukałem renault megan 3 1.6 16V i tam większość...
kierowca co 500km musi tankować pod korek bo silnikiem trzepie To wskazuje na problem: zbiornik/smok, przewody, pompa zasilająca- tyle. W polsce można było by się uprzeć i sprawę oprzeć nawet o sąd i wygrać ja, co to znaczy, że nawet zgodzisz się na wymianę całego silnika, bo nikt nie umiał wykryć jakiegoś wadliwego plastikowego zaworka? W większości...
Kolego Sylwek, jeżeli chodzi o ten rodzaj auta V40 diesel to się troszeczkę przejechałem. Zakupiłem paliwka z poza stacji dystrybutorskiej i pompa paliwa siadła. Pompa jest Lukasa, made in GB. Silnik jest made in Renault. Zawieszenie od Carismy, czyli made in Japan. Na domiar tego wszystkiego au te auta wyszły z fabryki w Holandii. Jak widzisz nie ma...
Witam posiadam od niedawna luguna 1 z silnikiem 2.0 8v 95 rok i niestety mam problem z chłodzeniem ,otóż gdy odpalę samochód i zacznę jechać to po przejechaniu niewielkiego odcinka nagle temp. rośnie do około 90 stopni wtedy przyciskam na gaz do około 110km/h temp spada do normy i jest już ok dopóki się nie zatrzymam ,gdy stanę gdzieś dosłownie na minute...
Mam problem ze skrzynia biegów a dokładniej z robotem automatu. Przestały włączać się biegi. Z CLIPA z kalkulatora automatycznej skrzyni biegów pojawiają się błędy, których nie można wykasować w tym błąd DF078. Wynika z niego, że ciśnienie płynu hydraulicznego jest zbyt niskie (?) i lub defekt pompy. Zauważyłem również, że po otwarciu drzwi kierowcy...
Witam.Mam problem z renault premium 440 dxi z 2005 roku BEZ RETARDERA.Auto zakupione 2 miesiace temu i od samego poczatku mam z nim problem.Auto po plaskim nawet z obciazeniem nie wzbudza zastrzezen,ma moc i male spalanie.Problemy dopiero zaczynaja sie gdy jest jakas wieksza gorka,auto zaladowane,lub mocne przyspieszanie.temperatura idzie do gory,ogrzewanie...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Samochód: Renault Scenic I ph II, 1.6 16v + LPG sekwencyjne AG Compact Opis: Samochód 250 km temu odebrany po naprawie głowicy (były opiłki na zaworach - 4 wymienione), wymianie uszczelki pod głowicą + planowaniu głowicy (była skrzywiona, mimo, że wg. wskaźnika temp. auto nigdy się za mojej kadencji nie przegrzało). Po wejściu na obroty samochód wyrzucał...
Witajcie. Mam problem z rozrzedzeniem oleju, a właściwie to ze wskazaniem tego rozrzedzenia przez komputer. Pacjent to Trafic z 2012 roku 2.0 dci Przez złej jakości paliwo miał troszkę większe korekty na jednym, wtrysku. Po przeczyszczeniu ten problem zniknął. Komputer robił zapewne więcej wypaleń filtra więc wskoczyło rozrzedzenie oleju. Olej wymieniony...
Niekiedy skapnie nie duża ilość oleju na korektor i wtedy trochę śmierdzi Uszczelka głowicy jest poniżej kolektora, więc wyciek jest chyba spod pokrywy rozrządu. Pojawia się przy wyższych obrotach, więc podejrzewałbym niedrożną odmę. Oczyścić i jeździć dalej.
Jeśli auto nie bierze oleju a dymi na niebiesko to nie dopala paliwa, ma za późny zapłon lub lejące wtryski (pomijam źle ustawiony zapłon i brak kompresji). W Twoim przypadku sprawdzić należy korektę wtryskiwaczy (najlepiej testerem diagnostycznym do Renault). Wykluczysz też w ten sposób awarie sterowników i instalacji (np.luźna wtyczka). Czasami gdy...
Jak wyglądają parametry pracy ? Korekty ?
Witam. Potrzebuje za pomocą złącza OBD sprawdzić dokładną ilość paliwa wtryśniętego do cylindrów. W programie DDT2000 jest pozycja zawierająca zużycie oleju napędowego na wtrysk (mm3/cp). Zarejestrowałem dwa przejazdy. Zsumowałem ilość 'zużycie na wtrysk' oraz pomnożyłem ją przez 4. W przypadku jednego przejazdu wartość zgadzała się z wartością z licznika...
Jak bym słyszał swojego klekota. - po podniesieniu obrotów klekocze? - sprawdzić korekty na wtryskach - odpinać po kolei wtyczki od wtrysków - sprawdzić ciśnienie oleju -powinno być ok.1,2 bar przy 1000 obr. na rozgrzanym silniku, nie mniej jak 0,7 bar na biegu jałowym. - jaki przebieg?
VIN VF1KG4VB634701959 Model Laguna II Typ modelu KG1V Data produkcji 11 2005 Numer fabryczny pojazdu S758566 Poziom wyposażenia EA4 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji ECONF Kod farby OVQNJ Tapicerka siedzeń Skóra Wykończenie wnętrza HARM06 Kraj stosowania przepisów technicznych TALLE Typ silnika F9Q Typ silnika i przyrostek...
Dodano po 11 G-lader to fajny pomysl, jednak moim zdaniem technicznie trudniejszy do rozwiazania. Lepiej bedzie postarac się uturbic silnik. Ze wzgledu na budowe tloka w F7P, moim zdaniem, konieczna bedzie ich wymiana na kute, np Wiseco, Ross. Problem ze smarowniem przeplywowym turbiny juz masz rozwiazanybo masz chlodnice pelnoprzeplywowa (kolejnosc...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Głowica robiona, luzy prawidłowe, szklanki ok, rozrząd ok, nowa pompa oleju, ciśnienie ok. Przy próbie odpięcia i podpięcia wtryskiwaczy na biegu jałowym silnik zaczął pracować bez stuków. Stuki powróciły po ponownym uruchomieniu silnika. Dlatego podejrzewam wtryskiwacz, lecz korekty na to nie wskazują. Podejrzewam wtrysk pierwszy ( silnik Renault F9Q...
Witam wszystkich. Dotyczy auta kolegi Transita Connect-a L2 5-osobowy,1.6 TDCi 115 2015 (obecnie 219 tyś.km), sprowadzony z Niemiec. W tym autku miałem przyjemność...wymienić zatarty silnik (DV6C od Citroena 2013, 40 tyś.km przebiegu) , skrzynię od Mondeo (2012 rok, BG9R-7F096-BA, 80 tyś.km ), zregenerowaną turbosprężarkę (nowe, markowe części). Doszło...
Witam Mam taki problem że diody na przełączniku gazu od paru dni zaczęły wariować. Bez składu mruga czerwona i zielona dioda oprócz tego pokazuje mi że mam na ostatniej kresce gaz choć jest zatankowany po korek. Po zgaszeniu silnika dioda czerwona nadal się pali choć nie powinna dostawać żadnego prądu. Czytałem że może tak się dziać przez sondę lambda....
korek oleju korek oleju obroty oleju korek spustowy
amica zabudowa stara lampa błyskowa instrukcja obsługi zamrażarka liebherr
analizator spalin testo dahua wideodomofon konfiguracja
Sprawdzanie szczelności układu paliwowego: zasilanie czy powrót? Moduł programatora pralki Candy ACS 1040 - diagnostyka i wymiana