Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Jeśli dobrze pamiętam, to tam jest pneumatyczny rygiel/siłownik. Sprawdź, czy idzie ciśnienie/podciśnienie. Lub po prostu kup korek na kluczyk i też miej z głowy.
Na forum fiata czytałem o filtrze pochłaniającym opary tą drogą iść? Zależy czy w zbiorniku powstaje podciśnienie (korek), czy nadciśnienie (pochłaniacz).
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Dzięki za zainteresowanie się moim tematem :) Z wyżej opisanym problemem byłem już u kilku mechaników oraz serwisie citroena. Do chwili obecnej wymienione zostały: -wszystkie filtry, (sprawdzony był dolot i czyszczona przepustnica) - świece + cewka zapłonowa - listwa wtryskowa+wtryskiwacze - wariator - sprawdzany był moduł sterujący a dodatkowo w serwisie...
Może to banalne, ale częste. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Robi się podciśnienie. Popuść korek wlewu. Pewnie nie? Ale spróbuj.
Zanim zaczniesz zwalać na elektrykę, to spróbuj może odkręcić korek od baku. Może odpowietrzenie się zatkało i w zbiorniku robi się podciśnienie. Ja bym się najpierw czepił właśnie instalacji paliwowej.
Korek paliwa likwiduje podciśnienie a ciśnienie jest spuszczane przez zawór na przewodzie opowietrzaiącym (ten mój niby filterek).Podobne tematy; http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... i http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?... czyli albo pomyłka przy montarzu albo samo sie zrobiło.]Link[/tex]
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Podciśnienie zbiornika paliwa , niesprawny korek / zbyt szczelny
Chodzi mi o zimną wodę. Zobaczysz czy dalej jest podciśnienie utrudniające odkręcenie korka.
Zawsze jest jakieś minimalne podciśnienie ,nawet w valvetronic. Dziura w dolocie,sprawdź uszczelkę korka oleju.
Na pewno ok jest to że: 1. Chlapie po otwarciu korka oleju. Jeśli wałek jest blisko wlewu, to brak chlapania oznaczałby, że nie ma smarowania. 2. Podciśnienie zaysające korek oleju czy bagnet oleju. Brak podciśnienia to niedrożna odma lub duże przedmuchu. Masz jakieś inne niepokojące objawy?
gdy nie będziesz mógł go zapalic to odkręc korek od zbiornika z paliwem jeżeli będzie duże podciśnienie i zapalisz po tym samochód to nie masz odpowietrzenia baku.
tylko dlaczego jest ciśnienie w zbiorniku ? Podciśnienie zapewne. Albo przytkał się otworek w korku, albo zaworek podciśnieniowy.
Może robi się podciśnienie w baku. Korek wlewu powinien przepuszczać powietrze. Może się coś zapchało. Sprawdź czy jak odkręcisz korek będziesz słyszał "syknięcie"
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Nie. Gdyby był nieszczelny odpowietrznik, to by po prostu paliwo się wylewało po odwróceniu kosy „do góry nogami” (pozycja do wymiany narzędzia tnącego, ale o tym w instrukcjach nie piszą, jedynie Stihel). Zależy jeszcze czy jest zaworek tylko na podciśnienie (malutki gumowy „lejek”) czy także na nadciśnienie (gumka „z grzybkiem” jak z primera). Stihel...
Podrzucę jeszcze inny problem w klasycznych gaźnikowych motocyklach. Robiące się podciśnienie w baku (otwarcie korka, syk, i od razu się robi zdolny do zapalania)
W każdej ciężarówce układ chłodzenia jest ciśnieniowy, żeby np. nie powstawał proces kawitacji i temperatura wżenia trochę się zwiększa . Korek pod ciśnieniem W szkole uczą nas, że w miarę spadku temperatury wszystko się kurczy, a wmiarę wzrostu się rozszerza. I to jest prawda także wobec wody ipowietrza, czyli głównych elementów wypełniających układ...
To może taki banał, ale sprawdzaliście korek paliwa? Jeśli jest zabrudzony to nie odpowietrza zbiornika i robi się tam podciśnienie. Ja przed odpaleniem odkręcam korek, nieraz jest nieźle przyssany.
No właśnie mi tu dobry kolega poradził by dawkę mu zmienić rozrusznik kręci jak powinien czyli jest sprawny.Dostalem też info bym zobaczył czy w zbiorniku paliwa nie tworzy się podciśnienie oczywiście sprawdziłem korek odkreca się normalnie żadnych syków powietrza czy czego kolwiek. Zobaczę z tą dawką ale to już po świętach teraz to mi nikt tego nie...
Tworzy się podciśnienie Raczej nadciśnienie Jeśli woda wypełni cały przekrój rury to tworzy sie korek. Woda swoim ciężarem chce spływać w dół ale właśnie brak napowietrzenia rury od góry powoduje podciśnienie hamujące wypływ .
A poziomy wlew oleju to idiota napewno wymyslił.,w tym modelu. To akurat wymyślił producent silników GX160 - Honda, a inne firmy to skopiowały w swoich "klonach GX160". silnik gaśnie co chwila .,dusi się jak okresla to mąż Teoretycznie brak oleju spowodowałby nagłe odcięcie zapłonu (nie duszenie), ale może warto szukać w tym kierunku (za mało oleju?)...
Witam. Nie wiem na ile klapka wlewu jest szczelna, lecz prawdopodobnie po jej zamknięciu brakuje powietrza w zbiorniku i robi się podciśnienie. Załóż nowy korek. Powinno być dobrze.
Przypuszczalnie znalazłem przyczynę. O ile dobrze rozumiem, układ pracuje na ciśnieniu ok 2 barów (wyższe jest upuszczane przez korek wlewu płynu), a przy wystygnięciu robi się lekkie podciśnienie (przy jakimś tam podciśnieniu korek wpuszcza powietrze do układu). Ja mam wyciek na króćcu znajdującym się pod kolektorem dolotowym, zaraz za zbiornikiem...
Jakby odma była zatkana to wtedy by skakał korek (przedmuchy większe niż podciśnienie) albo jak już bardzo duże przedmuchy (większe niż pobór powietrza przez odmę).
Przyłączę się do tematu jeśli można, mam sprintera 313 CDI 2,2 z 2003 roku i wyrzucił mi płyn chłodniczy. Dwa zdania wprowadzenia: Samochód zrobił trasę 500km zasygnalizował kontrolką ubytek płynu, więc dolałem. Po powrocie jak parkowałem zauważyłem że płyn chłodniczy rozlany jest po całej podłodze z tyłu ( czyli z nagrzewnicy podłogowej) dodam że samochód...
Wąż jest ściśle wpięty (za pomocą gumowego korka) Tak jest źle i rzeczywiście powstaje podciśnienie. Może zrobić coś takiego z "syfonem"? Jak najbardziej, choć syfon nie jest konieczny.
Sprawdziłbym jeszcze czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.Jak zgaśnie auto to odkręcając korek wlewu posłuchaj czy nie syknie powietrze.
Sprawdź podciśnienie w silniku. Ciężko otworzyć korek oleju na pracującym silniku. Czasami membrana odmy jest zabrudzona i wysysa olej z silnika.
tym razem płyn wycieka przez korek zbiornika W pierwszej kolejności zmień tytuł postu; AUDI A6 C5 - podciśnienie w zbiorniku wspomagania kierownicy powoduje wyciek Bo na 100% PODCIŚNIENIE nie wysysa płynu przez korek na zewnątrz ;-)
Sprawdź czy nie wytwarza się podciśnienie w baku. Na początek pozostaw niedokręcony korek baku. Korek też trzeba sprawdzić czy otwory i układ niwelacji podciśnienia są drożne.
W jaki sposób rozwiązane jest odpowietrzenie zbiornika paliwa w Berlingo 2 1.6 hdi z 2009r ? (auto posiada FAP) Zwracam się do Was z pytaniem, bo zauważyłem , że w czasie odkręcania korka paliwa syczy powietrze. (Auto mam od niedawna i jeszcze nie doszedłem, czy jest tam podciśnienie , czy nadciśnienie - po prostu syknie, jak odkręcam korek. Jeszcze...
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
Zdejmij wężyki tak aby zostały przy "kraniku" i zassij lekko ten od podciśnienia i poczekaj jeśli poleci benzyna to kranik sprawny masz słabe podciśnienie. Problemem może być również szczelny zbiornik (brak odpowietrzenia) spróbuj bez korka od baku jeszcze.
Zaciekawiło mnie skąd w zbiorniku paliwa bierze się nadciśnienie w marcu ,w sytuacji przyjazdu na stację paliw. O ile wiem pompa paliwa bezlitośnie wypompowuje paliwo, czyli zmniejsza jego ilość bezustannie. Pojemność zbiornika teoretycznie pozostaje bez zmian. Czyli, że jednak w czasie otwierania korka mamy podciśnienie w wysokości regulowanej przez...
Problem się rozwiązał po ostatnim tankowaniu gdyż w baku wytworzyło sie podciśnienie i jak otwarłem korek wlewu paliwa to zassało powietrze i teraz pali jak marzenie ;)
Witam. Ostatnio gdy nalałem wody do chłodnicy i zapaliłem ciągnik woda zaczęła wylewać się przez pod korkiem chłodnicy i robi się też podciśnienie, a gdy odkręciłem korek zobaczyłem ze woda do chodnicy się nie wlewa tylko jest wrzucana z przerwami i z chłodnicy po dokręceniu korka wydobywa się tajałby para/dym. Proszę o pomoc.
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
korek od zbiorniczka płynu do wymiany
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
Odkręć korek wlewu i zobaczysz czy masz podciśnienie.
U mnie w samochodzie w fabrycznym korku od baku jest wentyl od odpowietrzania. jest to sprężynka z membraną, gdy podciśnienie jest duże to otwiera dopływ powietrza do baku wyrównując ciśnienia, jeśli ciśnienie jest normalne to korek jest szczelny. Może warto, zamiast rozbierać bok samochodu, zmienić korek na taki jak u mnie.
Kwestia jakości nowych części, zużycia silnika, charakteru stuku. W tych kosiarkach łańcuszek delikatnie słychać i to normalne, taki urok silników z łańcuchem, kwestia jak bardzo jest to słyszalne, czy z kabiny, czy trzeba maskę podnieść i ucho przykładać. Dodano po 3 Dodatkowo podczas pracy silnika jak odkręcę korek olejowy silnik zaczyna się dławić...
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
No i wszystko jasne, korek nie posiada odpowietrznika, i dlatego w baku tworzy się podciśnienie którego pompka nie jest w stanie pokonać. Prawdo podobnie nie jest to oryginalny korek, tylko go dopasowałeś.
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
W momencie kiedy woda stoi w rurach gazy w efekcie działania podciśnienia 2 barów i małe sprostowanie, najwyższe podciśnienie jakie można osiągnąć to 1 bar, w tym wypadku Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, to podciśnienie w poziomym odcinku...
Panowie może zakończcie , bo widzę, że nie macie pojęcia a możecie sobie tylko dodatkowych kosztów przysporzyć. Inna sprawa-do zbiornika paliwa doprowadzone jest podciśnienie i jeżeli otworzysz korek wlewu to silnik nawet może zgasnąć(to samo jeżeli otworzysz korek wlewu oleju). i za chwilę: Przy odkręcaniu należy UWAŻAĆ, bo układ paliwowy jest pod...
Rozwiązanie mojego problemu było banalne wystarczyło poluzować korek wlewu paliwa, robiło się podciśnienie i paliwo nie dochodziło.
Może się robić podciśnienie w zbiorniku paliwa (odkręć korek i pojeździj) może czujnik na wale,filter paliwa, pompa paliwa itp. Nic narazie nie sprawdziłeś, to jak wróżenie z fusów.
BBZ czyli na pewno podciśnienie w skrzyni korbowej tak jak pisałem wcześniej nieszczelność (korek wlewu ,bagnet ,odma ).
czyli bez komputera się nie obejdzie ? tylko skąd ropa w oleju i czemu wytwarza się podciśnienie i pakuje z korka wlewu oleju >.
Witajcie ! Temat dobry i pouczający. Mam 17Ah żyjące już 10 lat ( przeszłość to profesjonalny UPS ) Pojemność na poziomie ~0.7 pojemności nominalnej ( aż szok )a akumulatory seria EP na 5 lat... Otworzyłem korki wiadomo podciśnienie było. Dolałem 3ml na cele. Po 1 - 2 godzinach z ciekawości otworzyłem znów korki i znów podciśnienie ? Co spowodowało...
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
To np walnięte pierścienie nie będą puszczać oleju i powodować kiepskie sprężanie? Co jeszcze mogę sprawdzić? Zdjąć korek oleju na odpalonym i zobaczyć czy jest podciśnienie czy nadciśnienie? Chciałbym to w miarę zdiagnozować i naprawić samodzielnie. Remont przewyższa cenę auta. Ile tak w ogóle kosztuje przekładka silnika do takiego golfa?
witam moje zapytanie brzmi , po zatankowaniu zafiry do pełna i przejechaniu powiedzmy 100 km robi mi się podciśnienie w zbiorniku a zauważyłem to bo jak odkręcam korek to aż brak w zbiorniku powietrza , proszę o podpowiedz jak to ugryżć pozdrawiam Darek
Jeżeli zatka się odpowietrzenie baku pompa paliwa pobierając z baku robi podciśnienie.
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
Albo zaworek się zawiesza ,może być nieszczelność na przewodach jak również może odpowietrzanie zbiornika nie działa i podciśnienie cofa paliwo do zbiornika - rozszczelnij korek wlewu paliwa( miałem taki przypadek kiedyś).
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
Jeśli korek podciśnienia był zmieniany, jeśli układ jest odpowietrzony to niestety, ale widzę duże szanse na uszczelkę pod głowicą. Z racji, że są to koszta 400+, dobrze by było gdybyś udał się do dobrego warsztatu i żeby to ocenili - są przyrządy do sprawdzania obecności CO2 w płynie chłodniczym. Lepiej się wcześniej upewnić niż pakować w koszty. Na...
Po odpaleniu ,powinna zaraz zostać zaciągnięta w stronę gruszki.Po zgaszeniu silnika ,nie ma podciśnienia i powinna zostać "puszczona" w stronę sprężaki. Jak nie jest zaciągana to to mechanizm geometrii jest zacięty ,nie ma podciśnienia na gruszce. A jak nie ma podciśnienia to nieszczelność,n75,słabe podciśnienie z vacum.
Dziś przy otwieraniu baku było duże podciśnienie, po odkręceniu korka było słychać syk. Czy problem z odpowietrzeniem baku może generować moje problemy?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
jezeli nie odpalała odkręcałem korek wlewu paliwa zeby nie robiło sie podciśnienie ale i tak nie odpalała
Co do odpowietrzania zbiornika : może być zatkany wężyk odpowietrzający. Ale najpierw sprawdź czy to to, jak silnik zgaśnie powoli odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy wyrażnie zasyczy powietrze (zbiornik zassie powietrze bo jest w nim podciśnienie). Jęsli przy odkręcaniu korka nie syczy to nie to (w zbiorniku nie ma podciśnienia). Pozdrawiam.
Posiadam Opla Insignia. Świeci się check the engine i wyświetla się błąd 59. A w silniku wytwarza się takie podciśnienie, że nie można odkręcić korka wlewu oleju. Czy to jest spowodowane zapchaną odmą? I w jaki sposób można ją naprawić?
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Dodałbym do tego - nie próbujcie otwierać odpowietrznika przy zakręconym korku na zbiorniku wyrównawczym, po wystygnięciu silnika, bo układ się znów zapowietrzy (po porządnym nagrzaniu silnika i zostawieniu go do całkowitego ostygnięcia w układzie chłodzenia może być lekkie podciśnienie).
Można jaśniej? Nie zauważyłem tam wskaźnika poziomu… lać pod korek wlewowy?
Witam po odkręceniu korka paliwa slychać że w zbiorniku jest podciśnienie czy to normalne bo zaczą mi wariować wskażnik paliwa Taki pytanko: sprawdzałeś na włączonym silniku czy na zgaszonym? Zależy od samochodu ale w wiekszości benzyniaków jest takie cus jak odproadzanie par paliwa ze zbiornika do kolektora ssącego i na właczonym silniku zwsze będzie...
Musisz zrobić otworek w korku aby likwidować podciśnienie w zbiorniku.
Ale autor napisał, że wytwarza się u niego nadciśnienie, a nie podciśnienie, chociaż to drugie na pewno też. Ja bym zrobił jeszcze taki test, aby potwierdzić, czy problem jest z nadciśnieniem, czy podciśnieniem. Odkręciłbym korek z napowietrzacza i wyjął membranę. Następnie na otwór napowietrzacza założyłbym niewielką torebkę i dokładnie uszczelnił:...
Przyczyną falowania obrotów może być też lewe powietrze dostające się do kolektora ssącego. Nie wymieniałeś czasem szyny wtryskowej gazu, mogłeś naruszyć wkrętki w kolektorze, powstała nieszczelność i łapie lewe powietrze. Jeśli nie to może być nieszczelność w innym miejscu np.: na króćcach podciśnienia itp. Czasami też falowanie występuje jeśli gazownick...
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
podciśnienie się robi w baku, a korek wlewu ma odpowietrznik,miałem taki przypadek w vito on jest odpowiedzialny aby ciśnienie było takie same jak na zewnątrz, a jak to nie pomoże to przedmuchaj cały układ rozumie ze filtr paliwa czysty
Było by to dziwne gdyby korek był szczelny - w miarę zużywania się klocków robiło by się podciśnienie w zbiorniczku czego raczej tam nie powinno być.
Sparawdz czy masz korek oryginalny - czy jakiś kombinowany. Jak wygląda odpowietrzanie zbiornika paliwa? Elektryczne czy jakies inne patenty.
Zasysa korek wlewu oleju, czasami aż kopci, gaśnie na zimnym silniku. Wymieniona membranka w pokrywie, była pęknięta i nadal to podciśnienie po zdjęciu węża z pokrywy czy przepustnicy. Wszędzie piszą o tej membrance... Błędów brak.
Jak masz umiejscowione wtryski? Wyczyszczona przepustnica? podaj podciśnienie jakie widzi op com. Na tym drugim zdjęciu cisnienie gazu jest 1 bar Ale według mnie instalacja była na benzynie? I to było 3 lata temu.☺ Pisałeś że planujesz zmianę reduktora - zmieniłeś go? Tak jak kolega pisze wyżej wklej zdjęcia przy rozgrzanej instalacji do 90 st...
Możesz mieć problrm z Adblue a nie z czujnikiem NOX. Proponuję odkręcić korek Adblue i nie dokręcać go zbyt mocno. W serwisach PSA była akcja na wymianę korków bo w zbiorniku robiło się podciśnienie i pojawiały się problemy.
Pompa siedzi bezpośrednio w benzynie więc dla zasilania paliwem nie ma znaczenia czy jest lekkie podciśnienie czy nie, bo jej jest wszystko jedno czy odłączysz pochłaniacz, ponadto jakim cudem przy sprawnym korku paliwa może być podciśnienie w zbiorniku.
Aby przewalać wodę, musi powstać "pewne" ciśnienie/podciśnienie.
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Może jeszcze sprawdź odpowietrzanie / napowietrzenie baku ( to ten mały otworek w korku ) . Robi się wtedy podciśnienie i paliwo nie idzie .
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Marcin Z.: Dzięki ale problem polega na tym że jak już odpali to potem można zgasić i nie ma dalej żadnych problemów z odpaleniem nawet po godzinnej przerwie. Raczej chodzi tu o to że jest nieużywane przez więcej niż kilka chwil. Tak mi się wydaje. momik12: Jeśli po włączeniu zapłonu oczko mruga regularnie co około 2,5 sec to jest w porządku? Pytanie...
Nie powietrza lewego nie dostaje W płynie nie ma plamek oleju Jednak teraz zajmuje mnie bardziej obecność płynu w oleju w postaci tej mazi na korku Wiem ze ten temat nie powinien sie tu znależć ale dzisiaj mam jechać w trase i musze postanowić co robić. Myśle ze moderacja to zrozumie :D Czemu jest takie podciśnienie przy korku olejowym? Teraz pytanie...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Zapchany przewód paliwa odpada bo sprawdzone były wszystkie, natomiast zapchany odpowietrznik tez odpada bo ta sama sytuacja występuje gdy odkręcony jest korek baku.
Czyli Panie Moderatorze jutro reklamuję pompę od sw 400 a co z chłodnicą>? przecież dokładnie nie da rady zobaczyć czy jest zakamieniała przez korek(kombajn z 86r. i chłodnica nie zmieniana)..Kanały wodne w bloku i głowicy drożne co może być jeszcze tego przyczyną że powstaje podciśnienie i wywala wodę trochę korkiem do jakiegoś stanu a później pompą...
Na początek sprawdź korek wlewu paliwa (odkręć go lekko), czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.
witam.panowie problem polega na tym iż ubywa płyn w zbiorniczku wyrównawczym i to dosyć sporo.wycieków zewnętrznych nie widzę a stanu oleju za dużo.auto dopiero kupione więc obawiam się najgorszego.no i jak odpalam auto to słychać w środku po dodaniu gazu jakby się woda przelewała gdzieś w nagrzewnicy.dodam jeszcze że jak odkręcam korek od zbiorniczka...
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
Bez różnicy jakie to auto , podciśnienie w układzie chłodniczym wskazuje na nieszczelność układ chłodniczy-układ komory spalania bardzo sporadycznie, wręcz tylko książkowo występująca usterka. Niech kolega łaskawie wytłumaczy kiedy powstaje podciśnienie w silniku spalinowym? I pisownia do poprawy.
NA ciśnienie nie na podciśnienie tak.Wymień oring i po sprawie.Nie wiem czy w felicji tak było ale w fabi ten korek siedzi w gnieździe osłony silnika.Zawsze jest tam jaki.ś luz.Drugi korek jest pod osłoną.
Jedno mnie dzisiaj trochę zadziwiło mianowicie podciśnienie w skrzyni korbowej i słyszalny syk powietrza , korek wlewu oleju nie bardo chciał się podnieść , ale jak to by wpływało na prace zaworu nad miarowego . Po zdjęciu korka i przegazowaniu ciśnienie na zegarze bez zmian .
podciśnienie korek oleju podciśnienie korek paliwo volvo podciśnienie
chrysler odpala whirlpool migające odpowietrzenie tuszu
Podłączenie pinów NFR/NFL radia RNS310 do chińskiego radia z CarPlay Impedancja transformatora wyjściowego - kluczowe informacje