wiesiek500 , powiedział wszystko. Jest to spowodowane tym i podczas spalania paliwa w komorze cylindra oprócz CO,CO2, S2O, NOx wydziela się woda H2O. Przy każdym silniku część tej wody w postaci pary wodnej przedostaje się przez nieszczelności tłok pierścienie cylinder w rejon misy olejowej. Jeżeli silnik jest nie wygrzany to para ta pomieszana z drobinami...
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Nie chce Cię martwić ale to może być uszczelka pod głowicą. Pod korkiem wlewu oleju masz białą maź?
Witam wszystkich mam Renault Scenic II z 2004r. przebieg 180000km. Ostatnio zauwazyłem przypadkiem ze na rozgrznym silniku gdy odkręce korek wlewu oleju leci biały dym, samochód nie bierze oleju, chodzi równo, nie mam problemu z odpalaniem, ani z mocą, zauwazyłem tez jak mocniej przycisne gaz to dymi na czarno. Czy to odma? Czy może mam szukać już nowego...
Jak pisałem wcześniej, poszedłem i odpaliłem samochód, nic nie klekotało jak wczoraj w nocy. na jałowym biegu otworzyłem korek wlewu oleju i biała maź jest widoczna. Pojade do sklepu i kupię świece i dla pewności zmienie bo dawno nie zmieniałem, może jeszcze kupię przewody i wjadę na ogródek i posprawdzam masę bo jak zauważyłem w innych postach a co...
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
Ja już nie wiem co jest grane. Dzisiaj ukazał mi się pod korkiem do wlewu oleju biały nagar:-S. Robię krótkie odcinki autem do pracy, a jest zimno i może to od tego. Muszę wody przypilnować inaczej czapka do góry:'( . A wtedy to zaboli.
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł.
zgadzam się z przedmówcami odnośnie pary po lpg przerabiałem to znalazłem na toprosty sposób ale niewiem czy morzna go zastosować u ciebie gdyrz ja mam wlew oleju nie w pokrywie głowicy tylko przez wąrz gumowy do miski olejowej Peugot 405 1,6 sri wystarczyło podnieść korek od wlewu oleju i pozostawić go uhylonego
jedz do jakiegos mechnika i niech sprawdzi czy to czasem nie uszczelka pod głowica, mialem podobny problem , tylko ze u mnie lecial bialy dym z tlumnika i gdy odkrecilem korek od wlewu oleju to byl biały nalot co swiadczylo o tym ze do silnika dostaje sie woda, i wlasnie plyn od chłodzenia bulgotał i ubywalo go bardzo duzo
Zaznacz kreskę na zbiorniku i zobacz jeszcze na olej czy się nie zmienił i korek wlewu oleju czy jest na nim biały nalot , może jeszcze turbinę trafiać powoli skoro słychać dziwne jeki i stęki
Wita mam problem z Ursusem 2812 mianowicie intensywnie cieknie i chlapie z kolektora wydechowego olejem, że aż do dołu spływa i pół silnika jest zawalone olejem. Kopci przy dodawaniu gazu na siwo- niebiesko. Moc niby ma. Olej nie robi się w nim czarny i się pieni i cały czas jest żółty jak w silniku benzynowym. Olej to mannol diesel 5w40. Płynu nie...
Witam, jestem tu nowy i chciałbym na wstępie się przywitać:) Mam problem z moją Asterką, a mianowicie problem dotyczy zapachu oleju, który śmierdzi na zewnątrz samochodu z pod maski. Podczas jazdy i po strasznie śmierdzi z przedniej części samochodu. Silnik pracuje równo i tak jak zwykle. W środku auta nie czuć zapachu. Wycieku nie widać, a sam olej...
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Dodam jeszcze że w przeciągu 2 tygodni dolałem ponad litr płynu chłodzącego, pod korkiem wlewu oleju robi się biała maż!
Za mała dawka rozruchowa, za niskie ciśnienie na cylindrach, za wolno kręci rozrusznik, marna jakość paliwa, Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy stamtąd też wydostaje się biały dym.
lub niskie ciśnienie sprężania. Sprawdż luzy na zaworach i przedmuchy jakie idą przez korek wlewu oleju.
Witam. Mam auto z instalacją gazową i następujący problem. Na korku wlewu oleju zbiera się białe "masło", czy to normalny objaw przy LPG, czy jest to wina źle ustawionej instalacji? A może zmienić olej na taki do gazu? Proszę o pomoc.
Wygląda mi to na walniętą uszczelkę pod głowicą, skoro niema wycieków, ale zobaczymy co myślą inni użytkownicy forum. Sprawdź czy z tłumika nie leci para wodna i czy na korku wlewu oleju niema brązowo-białego szlamu.
Jesli padła uszczelka to wymiana połączona z planowaniem głowicy i wymiana płynu i oleju .Wszystko zależy jakie ubytki.Ocena możliwa po rozebraniu.Nie powinno to tak wiele kosztować.Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju jest taki biały nalot jak masło.
jesli maź przy korku wlewowym nie ma się co przejmować to normalne przy jeździe na krótkich odcinkach, jeśli na bagnecie olej jest białawy duże prawdopodobieństwo że bierze płyn chłodniczy duża szansa że uszczelka wykręć świece i sprawdź cze są słodkie płyn jest słodki i może to coś naprowadzić Kup do tego kawę i śmietankę - zaoszczędzisz na cukrze....
Stara uszczelka nie była przerwana ale widać że ją "brało" Pewnie wystarczyło to żeby puścić płyn http://obrazki.elektroda.pl/1870261100_1... http://obrazki.elektroda.pl/4949977700_1... Tak jak pisałem zrobiłem partyzantkę i wymieniłem tylko uszczelkę Samochód odpaliłem i po kilku minutach lekko ale wreszcie zaczął grać...
Witaj wygląda na to że gdzieś jest nie szczelność i bierze płyn chłodniczy. Sprawdź czy na korku wlewu oleju lub na bagnecie nie ma białego płynu.
Skrzynka 722.9 to skrzynia 7 biegowa. W starszych jej odmianach idzie zwykły atf czerwony w nowszych specjal produkt. Wchodzi tam 6L w konwerterze zostaje 3L. Jeżeli po zdjęciu miski plastik na korku wlewu jest biały to znaczy że idzie tam atf jeżeli plastik jest zielony idzie specjalny olej, ale teraz nie pamiętam nr.
Dziś odpaliłem silnik i po jakichś 5 min wąż górny od chłodnicy zaczął się robić ciepły. Odkręciłem korek od wlewu oleju i na nim jest taka biała maź.Czy to tez objaw zepsutego termostatu ?
Witam posiadam samochód marki Opel zafira 2009r 1.7 cdti otóż mam problem od wymiany do wymiany bierze mi olej tak z 3 litry nie ma żadnych objawów typu moło mocy czy kopci itp lecz gdy odłączę weż z odmy nad pokrywy zaworów to pojawia się biały dym a w układzie dolotowym przed turbina pojawia się Olej który zapewne turbina zasyca do kolektora, a i...
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
Witam mam następujący problem z tym silnikiem otóż troche się poci nie wiem od czego to może być uszczelka , płynu chłodniczego nie dolewałem z 8 miesięcy i nic od tej pory nie ubyło dlatego staram się wykluczyć uszczelkę pod głowicą ale z drugiej strony zauważyłem że z rury wydechowej lecą kropelki wody i na korku od wlewu oleju był biały nalot. Dlatego...
powiecie mi jeszcze jakim olejem zalać tak wiekowy silnik ? aktualnie na korku od wlewu oleju tworzy sie tzw. majonez jakaś biała maść
W chińskich 125'kach komora rozrządu jest połączona ze skrzynią korbową (zresztą w prawie każdym innym silniku też tak jest). Przez korek wlewu oleju (ostrożnie, bo może chlapać gorącym olejem) też dymi? Na marginesie - jesteś pewien, że to odma? Klony silnika CG125 mają w głowicy port do napowietrzania spalin. Taka metalowa rurka po prawej stronie....
Tak dokładnie, woda dostaje się do oleju.Przyczyna - uszczelka pod głowicą lub sama głowica, przerdzewiały korek/ zaślepka w głowicy.
No sprawdziłem opory toczenia, na jednym tylnim kole ręczny chyba do końca nie odbija ale pare razy obróciłem kołem no i juz lepiej. Reszta kół ok. A czy uszkodzona uszczelka pod głowicą może być przycznyną takiego stanu rzeczy? Bo na korku wlewu oleju jest jakiś biały osad, może to jest winowajca?
Sprawdź na bagnecie czy nie przybiera oleju, odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie ma tam tak zwanego "majonezu", sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym chłodnicy czy nie ma plam oleju w wodzie. Biały dym oznacza zazwyczaj usterkę uszczelki pod głowicą. Spalanie oleju objawia się niebieskawą chmurką dymu goniącą za samochodem ;)
Problem dalej jest. 5 mechaników i żaden nie rozwiązał problemu. Żadnych błędów. Problem rano z odpaleniem i biały dym przez 10 sekund. Pedał gazu też reaguje po kilku sekundach dopiero. W dzień jest ok i na drugi dzień rano to samo. Korek wlewu oleju czysty, żadnych mazi. Już brak pomysłów u mechaników.
Zobaczyłem jeszcze przed chwilą coś niepokojącego otóż jest wyciek płynu chłodzącego na zewnątrz zbiera się pod autem kałuża. Na szybko od góry nigdzie nie widzę aby ciekło z węży. Wymieniałem rozrząd ale zostawiłem starą pompę wody. A może blok jest uszkodzony i nowy płyn wypłukał nalot ? Płyn nie dostaje się do oleju ani olej do płynu ciężko to bynajmniej...
Witam, Spróbuj odpalić w ten sposób że, odkręć korek wlewu oleju i odpal silnik sprawdź czy z otworu korka silnika wydobywają się spaliny a z rury wydechowej zmalał efekt dymienia.
Panowie dodatkowe informacje do objawów po zaaplikowaniu plaka odpala od razu jak zapali nie dymi jak dodam mocno gazu to nie dymi ale jak już puszczę gaz to przy schodzeniu z obrotów biały dym . Odkręcam korek wlewu oleju do silnika i wyciągam bagnet i dodaje gazu -zero dymu z wlewu korka zero wylatującego oleju .Odkręcam korek od płynu chłodniczego...
Mam forda fieste 1.3. Od dłuższego czasu nie włącza mi się wentylator. Ubywa mi co jakiś czas płynu chłodzącego. Pod korkiem wlewu oleju zbiera się nalot biały. Temperatura dochodzi do 1/3 wartości wskaźnika i dalej nie chce iść. Co to może być?? Jeszcze jedno, przy przyśpieszeniu strasznie się zamula. Tzn, mozolnie przyśpiesza, nie ma powera. Poradźcie...
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
Witam. Posiadam Golfa 3 93r z silnikiem 1.8 ABS. Od momentu zakupu silnik nie pracował równo. Po wymianie świec, palca rozdzielacza oraz kopułki nadal nic się nie zmieniło. Dodatkowy wyrzucało wode do oleju co skutkowało białym spodem korka od wlewu oleju po krótkim działaniu silnika oraz ciagle zawalajacym sie gaźnikiem( taka szara maź). Po wymianie...
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
Odnośnie układu hamulcowego układ jest dobrze odpowietrzony a wycieków żadnych nie zaobserwowałem wszędzie sucho. Na korku od wlewu oleju nie ma żadnych białych osadów wszystko ok dzisiaj kupiłem uszczelniacz do układu chłodzenia zobaczymy co będzie a odnośnie spalania oleju auto nie kopci a barwa spalin jest biała.
buuuuu...dzisiaj tak z ciekawosci odkrecilem korek od wlewu oleju do silnika i katastrofa :not: w sumie nieduzo ale widac biała maź taka nie za gesta;( czy mam juz szykowac kase na wymiane czegos?? auto ma teraz 51 tys przebiegu...POMOŻCIE!!!!!!!
Witam wszystkich Stałem sie posiadaczem autka jak w temacie bylem przez jakiś czas szczęśliwy ale na krótko ponieważ ubywa płynu chłodniczego ze zbiorniczka wyrównawczego Przeglądałem tematy z tym związane ale i tak mam jeszcze kilka pytań dodam jeszcze że autko jest z 1988r,silnik z jednopunktowym wtryskiem paliwa auto przez rok jest używane na krótkich...
Układ chłodzenia może być zapowietrzony albo zatkany. Sprawdź, czy w zbiorniku płynu nie pojawiło się coś brunatnego (olej), na korku wlewu oleju czy nie ma białego osadu (o konsystencji śmietany), oraz czy po nagrzaniu silnika węże z płynem chłodniczym można swobodnie ściskać, czy są pod dużym ciśnieniem. Oczywiście w zbiorniku jest płyn chłodniczy,...
korek wymieniłes na oryginalny? zobacz czy masz masełko pod korkiem, ale wlewu oleju do silnika. objaw uszk. uszczelki pod głowicą, to właśnie w/wsp. masełko, puchnące wężę chłodzenia i biały dym z tłumika.
Witam! Mam problem z T5 2.5 TDI pokazał się olej w zbiorniczku. Na początek sprawdzona chłodniczka oleju jest OK. Następnie wymieniona pompa wody na nową, po tej wymianie raz przepłukałem układ wodą z ludwikiem, niby trochę lepiej ale jeszcze pojawiły się plamki oleju , przepłukałem jeszcze raz niestety dalej pojawiają się po rozgrzaniu plamki oleju....
Mam forda fieste 1.3. Od dłuższego czasu nie włącza mi się wentylator. Ubywa mi co jakiś czas płynu chłodzącego. Pod korkiem wlewu oleju zbiera się nalot biały. Temperatura dochodzi do 1/3 wartości wskaźnika i dalej nie chce iść. Co to może być?? Jeszcze jedno, przy przyśpieszeniu strasznie się zamula. Tzn, mozolnie przyśpiesza, nie ma powera. Poradźcie...
Witam mianowicie mam lagune II 2,2 DCI 150 km. Od jesieni borykam się z problemem uchodzącego płynu chłodniczego. Objawy nie wskazują na walniętą uszczelkę pod głowicą czyli : -nie przybywa oleju na bagnecie -nie kopci białym dymem - temp. odpowiednia -brak białego szlamu na korku od wlewu oleju -brak spadku mocy -odpala dobrze (kreci) Proszę o pomoc,...
Witam, Jak w temacie powstał u mnie w Reni 420DCI problem a więc woda przedostaje się do oleju w śilniku i znacznie to widac na postoju. Teraz po postoju około tygodnia na bagnecie z połowy stanu zrobiło sie oliwy ponad stan.Na korku wlewu oleju zrobiło sie takie białe mazidło i tak samo na wylocie z odmy. Autko odpala normalnie nie kopci. Z góry dziekuje...
Miro.nasz ale mnie postraszyles... Ja wciąż jestem myśli ze wymiana uszczelniaczy coś da bo samochód przejechał juz z 120-130 tys na gazie a nie były nigdy wymieniane. Słyszałem ze od gazu szybko twardnieja. Świece juz dawno sprawdzilbym gdyby nie wymagało to ściągania kolektora ssacego. Ogólnie silniczek nie daje objawów aż takiego wyeksploatowania....
Spokojnie, spokojnie. Jeśli pod korkiem wlewu oleju jest tylko trochę błotnistej mazi, to wcale nie jest jeszcze pewne, że padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź olej na bagnecie - czy jest spieniony, mazisty i czy poziom jest wyższy (a jednocześnie ubywa płynu chłodzącego w zbiorniczku). Jeśli tak - to uszczelka. Jeśli nie - nadal nie ma 100% pewności....
Nie będę się powtarzał. Masz problem z układem termostatu. Przerabiałem to nie raz... Objawy towarzyszące w samochodach Volkswagen to (podczas długiej jazdy z niedogrzanym silnikiem) zwiększone zużycie oleju oraz wytrącanie się np. pary wodnej (biały osad na korku wlewu oleju). Jeżeli jest zainteresowanie, mogę wstawić zdjęcia uszkodzonych elementów....
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
...cały czas pytam się o powstawanie białej mazi na korku wlewu oleju, u jednych jest u innych nie. A gdzie parkujesz samochod? Stoi w garazu czy pod chmurka? Jesli w garazu to nic dziwnego. Tam jest troche cieplej i bardziej sucho. Przez to mniej wody sie skrapla a czesc odparowuje.
Bardzo dziękuje za odpowiedzi i za zainteresowanie się moim tematem. Wczoraj byłem u mechanika i powiedział żebym wymienił termostat możliwe że się zaciął, nic nie powiedział na temat uszczelki sprawdził korek wlewu oleju, czyściutki inaczej była by tzn. biała maż a kopcenie się skończyło jak zrobiło się ciepło. Zauważyłem że najbardziej kopci zimą...
Mało precyzyjny opis - zasilanie tylko benzyną czy też gaz ? Czy wskaźnik temperatury jest normalnie ? Czy nie puchną tłoki ? Kiedy został wymieniony płyn chłodzący oraz w jakim stanie jest chłodnica - jak często włącza się wentylator ? Czy po rozgrzaniu silnika na postoju do temperatury kiedy gaśnie powoduje takie same objawy jak jedziesz ? Czy po...
Sprawdź czy masz biały osad lub jakąkolwiek maź pod korkiem wlewu oleju i czy mocno z niego dmucha oraz czy w płynie chłodniczym znajduje się olej.
Tak, masz rację, diagnoza wskazuje na uszczelkę, mialem kilka wozów gdzie były takie same objawy i to byla faktycznie uszczelka choć nigdy nie mialem problemów z rozruchem mimo że auto polykalo pół litra wody na kilka km. (golf iii 1.6 lpg ) Podaje tylko inne możliwości jakie mogą występować, np miałem kiedyś Golfa mk3 1.6 i ubywała woda, auto stało...
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą: biały dym z wydechu lub "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego , czasami na zapalonym silniku w zbiorniku wyrównawczym pojawiają się bąbelki. Sprawdż.
W sumie nie sprawdzalem cisnienia na wszystkich garach, tylko na 1 palacym i na jednym ktory nie pali. I cisnienie było takie samo. To przed rozbieraniem jechac i sprawdzic lepiej cisnienie na wszystkich? Bo świece sa na czarno okopcone. Czyli paliwo dostaje? Bo ja myslalem ze nie dostaje paliwa i ze to wina wtryskiwaczy. W sumie jak odkrece korek od...
Witam. Po kolejnym dniu walki problem został odnaleziony. Doczytałem wczoraj w nocy o PLC i moja sprężarka nie ma takowego sterowania. Problem nie startowania sprężarki wywiązał się z tego, że w karterze narasta ciśnienie. Odkręcenie korka wlewu oleju sprawia że ciśnienie uchodzi z bloku sprężarki a ta natychmiast startuje. :) Olej jest biały i spieniony....
Sprawdź czy nie jest zatkana "odma". Uruchom silnik, odkręć korek wlewu oleju i zobacz, czy jest tam ciśnienie. Zrób analizę spalin np. na stacji diagnostycznej.
Jeżeli jest ciśnienie na korku wlewu oleju to trzeba przeczyścić odpowietrzanie wału ( odma) dwa węże idące z bloku jeden cienki jeden gruby łączą się i idą do pokrywy zaworów.
Zmierz ciśnienie sprężania, będziesz wszystko wiedział. Jak cylinder porysowany to i ciśnienie niższe. Biały nalot na korku wlewu oleju to emulsja z pary wodnej. Albo mało jeździsz (na krótkich odcinkach), albo tego płynu w układzie chłodzenia jednak ubywa. Nie ma to nic wspólnego z LPG.
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Witam Jezdżę CC700 sprawdzałem u siebie i też mam taki biały osad na korku wlewu oleju oraz na bagnecie. Samochód pali rano bez problemów, silnik pracuje równo. Podobnie jak inni przedmówcy uważam że jest to typowe w CC i nie ma się czym przejmować. Kiedyś jakiś mechanik tłumaczył mi że jest to zmieszana woda z loejem silnikowym odprowadzana z układu...
czy jak juz zapali to idzie rowno czyli czy pali na wszystkie cylindry ? czy nie ubyło plynu w chłodnicy? jezeli tak to bum obstawiał uszczelke pod głowicą .zobacz czy nie ma białej mazi na korku wlewu oleju . olej rozrusznik i akumulator to chyba sa dobre jezeli pozniej pali dobrze nie?
Sprawdziłem poziom płynu chłodniczego, jest na tym samym poziomie caly czas. W zbiorniczku nie wydać sladów oleju. Na korku wlewu oleju wydać biały osad, to swiadczy o uszkodzeniu uszczelki ? Po tym co piszecie to chyba na prawde bede poprostu jezdzil do puki chodzi silnik i ewentualnie dolewal oleju...moze zime przetrwam. Jesteście w stanie mniej wiecej...
Witam wszystkich serdecznie mam golfa 3 z 93 roku 1,6 ABU ponad 260 tys przebiegu i zamierzam się do wymiany oleju...Jaki olej jest w środku to nie wiem ale wiem jedno ze zmieszał mi się płyn chłodzący z olejem bo na korku wlewu oleju mam biała maź a na bagnecie pokazuje mi spieniony olej.A ze zbiorniczka płynu chłodzącego uciekł mi płyn...Wiem tez...
Witam, pacjent Avensis T25 2005 r. 2.2 D-CAT 177 KM, nalot 261 tys. Problemem jest, że w trakcie jazdy wyrzuca płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego. Przy normalnej jeździe (V max 120), przejadę ok. 100 km i wskazówka od temperatury zaczyna iść do góry, gdy pojadę mocniej V powyżej 140, to nie zrobię więcej niż 50 km i wskazówka już się podnosi....
Witam mam problem jak w temacie stracił moc i tak nie równo pracować dodam nie turbina nie ładuję i węże są miękkie a z korka idzie słup białego dymu . No i co w związku z tym? Coś sprawdziłeś, oprócz tego, co znajduje się pod korkiem wlewu oleju? Np. ciśnienie sprężania?
Wymieniam pierścienie i zobaczymy Po co wymieniać pierścienie?. Toż przez pierścienie tyle oleju nie weźmie co przez uszczelniacze na zaworach, to raz. Aby sprawdzić, to wystarczy odkręcić korek wlewu oleju do silnika i jeśli podczas pracy silnika daje białym dymem wraz z powietrzem, to oznacza nieszczelność góry głowicy, czyli wspomniane uszczelniacze...
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
Witam ponownie ,jednak to uszczelka pod głowicą,sprawdzałem olej z bagnetu ale jak odkręciłem korek od wlewu oleju to szok,pól centymetrowa warstwa białej mazi na ściankach i korku,zadzwoniłem do mechanika który zawsze miał tanie usługi ale to jednak koszt,300 wymiana uszczelki 120planowanie głowicy czy jakoś ,płukanie silnika 2-3razy plus nowy płyn...
Ropa wyleciała z oringu wtrysku, uszczelka nowka-musiałaby być wadliwa. Sam już nie wiem co może być przyczyną białej pary z bagnetu.
Ten szlam w przepustnicy to olej z odmy - nie bój się spali się, nic złego nie zrobi w silniku i tak tam normalnie trafia. Niemniej jeśli masz sporo szlamu w przepustnicy to masz silnik do remontu, chyba że jeździsz na bardzo krótkich odcinkach z niedogrzanym silnikiem. Co do tego szlamu to zrób test - odpal silnik i odkręć korek wlewu oleju - wydostają...
Witam, Dosylam fotki plynu chlodniczego, oleju na bagnecie i z okreconym korkiem wlewu oleju, wszystko sprawdzane na zimno teraz. Korek https://postimg.cc/zbrS6bCq Bagnet https://postimg.cc/kV8vTFtj Płyn https://postimg.cc/tZNtjqkW i https://postimg.cc/mPKS36hz
Witam, mam problem z moją astrą a mianowicie chodzi o to że na jałowych czuć wibracje w środku (auto kupiłem jakieś rok temu i już tak było). Dodatkowo zauważyłem że po odkręceniu korka wlewu oleju ulatnia się biały dym lub para ( jak zwał tak zwał). Wciskałem sprzęgło i wibracje nie ustają ( czyli dwumasa raczej odpada), na kompie nie mam żadnych błędów....
Witam mam golfa III 1.6 CL 94`z LPG. Od pewnego momentu wycieka mi olej spod prawdopodobnie głowicy lub gdzieś w okolicy wałka rozrządu. Zauważyłem że nawet w miarce oleju jest mokro a zawsze tam było sucho i tak jakby tamtędy do góry olej też wybijało. Nie wiem czasem czy nie mam zapchanego odpowietrznika przy zaworach bo oststnio trochę uzbierało...
W corsie C siedzi ten sam silnik co w astrze G i combo Y17DT - ale była odmiana 65 km bez intercolera i 75km z intercolerem (głowica ta sama). Coś namieszałeś z tymi symbolami - poczytaj o tym... To nie jest uszczelka pod głowicą tylko oringi na obsadach wtryskiwaczy. To najczęściej pada w tym silniku. W drugiej kolejności "chłodniczka oleju" o której...
Witam Miesiąc temu wymieniłem uszczelkę z pod głowicy,a było to tak Od dłuższego czasu, co jakiś czas musiałem dolewać płynu pół litra na tydzień dwa różnie Temperatura była w normie z rury wydobywało się dość dużo pary szczególnie w zimne dni to było widoczne, węże były nadmiernie spuchnięte Również kombinowałem z korkiem naczynia Stan ten pogłębiał...
Mam problem ze Scanią. Wyrzuca olej przez korek wlewu oleju. Do tego kopci na biało i nie równo chodzi.
.Witam Jakiś czas temu wymieniałem pompkę olejową ponieważ jakiś mały element dostał się do środka tej pompy i pracując między trybami w pompie a obudową zrobił dziurę pomiędzy trybami a obudową, wymieniłem pompkę ponieważ ciśnienie uciekało przez tą wyrobioną dziurkę w pompie i w silniku nie było ciśnienia oleju. Kupiłem nową pompkę wymieniłem i niby...
Z Twojego opisu praktycznie nic nie wynika. Napisałeś że uszkodzona jest uszczelka pod głowica skąd ta pewność. Najpierw piszesz że masz olej zmieszany w płynem, po chwili że olej na bagnecie jest czysty. Jeśli jest biały osad na korku wlewu oleju to oznacza niedogrzany silnik. Czyli krótkie trasy, lub padnięty termostat. Poczytaj o tym na forum było...
Witam. Trafiła mi się Skoda Felicia. Dawno nie miałem tego modelu i mam kilka pytań w tej sprawie. Silnik generalnie pracuje równo, moc też jest ale... Po korkiem wlewu oleju była w małej ilości biała maź. W zasadzie taki "glut" wielkości złotówki. Wytarłem i po przejechaniu około 50 km jest jak narazie czysto. Wiem, że czasami takie cuda pojawiają...
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
Najprościej budujesz przejściówkę z gwintem świecy żarowej i z drugiej na szybkozłączkę do kompresora. Ustawiasz tłok w górnym położeniu i podłączasz powietrze, ze zgiętym wężem, powoli wpuszczasz powietrze do cylindra i słuchasz gdzie masz nieszczelność. Wydech, kolektor ssący czy z korka wlewu oleju. Można kupić gotowca, ale one nie mają przejściówek...
Jesli maz masz na bagnecie to bym zrezygnowal z zakupu tego samochodu a kazdy chwali zeby sprzedac. W szczegolnosci wszystkie prawie auta sprowadzone z UE pochodza od pierwszego wlsciciela i byla to starsza osoba tylko gdzie sa te ksiazki pojazdow - wstyd pokazac jesli na aucie 10 letnim wyposazonym w silnik diesla widnieje przebieg 57 tys km. Biala...
mam podobny problem jednak nie wiem czy mój golf wcześniej się zagotował. No to od początku mam golfa III 1.6 benzyna + LPG i też kopci na biało nie zauważyłem oleju w płynie chłodniczym natomiast kiedyś coś mnie tknęło i odkręciłem korek wlewu oleju a pod nim było mleko!! I co robić?? Olej wymieniany był w sierpniu 2008 od tamtego czasu przejechałem...
Zapomniałem dodać że ciśnienie pakuje w korek wlewu Korek wlewu czego? Oleju, paliwa?
Witam. Mam taki problem gdy rano uruchomię silnik to wszystko jest ok. Wskaźnik ciśnienia olej pokazuje 3 (max). Po zrobieniu kilku kilometrów spada do około >2 (bieg jałowy) po wciśnięciu pedału przyspieszenia wszystko jest ok mianowicie wskazówka się podnosi na 3. Problem jest tego typu: gdy zgaszę auto i uruchomię ponownie to już ciśnienie waha się...
Czytam i czytam i nie wiem co mam robić , u mnie w Mercedesie B170 benzyna silnik dogrzewa się do 55-60 stopni i koniec :( w korkach to dochodzi do 80 stopni ale to tyle .Mam także w wlewie oleju biały tłusty osad , doczytałem się że to obiawy niedogrzanego silnika :( i pytanie ? termostat ? wymieniać > ? jeśli tak , jak wygląda to z dostępem w benzyniaku...
Witam wszystkich. Chciałbym sie was zapytać , co może byc przyczyną białego dymu z rury wydechowej? Dym pojawia się na zimnym jak i na ciepłym silniku ,lecz nie wylatuje bez przerwy, czasami zakopci na pierwszym biegu lub też na wstecznym,ale nie jest to zawsze reguła, na biegu jałowym nie kopci w ogóle. sprawdzałem poziom płynu chłodzącego i go nie...
Odkręć korek wlewu oleju na zapalonym silniku i będzie wiadomo jakie ma przedmuchy. Jak paliłeś silnik samostartem to mogą być tłoki popękane. Silnik zużywa się stopniowo a stare diesle trzymają się dobrze do pierwszych mrozów. Mała dawka wtryskiwanego paliwa też powoduje jasny dym i kłopoty z paleniem. Sprawdź czy paliwo z pompy idzie na powrót do...
A mocno dmucha z korka wlewu oleju jak jest odkręcony? Może wydmuchało uszczelkę i sprężania nie ma, idzie do komory olejowej i stąd duży wyciek oleju pod uszczelką zaworów. Fakt że to byłoby ciekawe, że idzie tylko na zewnątrz, pomijając kanały wodne, ale może coś tam idzie tylko nie sprawdziłeś. Zobacz czy nie ma oleju w płynie chłodzącym albo płynu...
A czy to prawda jak odkręci się korek od wlewu oleju na odpalonym silniku i chlapie olejem tzn że jest coś nie tak? I jak jest odkręcony korek to się przykłada rękę i jeżeli wciąga powietrze to jest wtedy ok? I czy po dłuższej pracy na odkręconym korku to powinien silnik sam zgasnąć czy powinien chodzić ? - Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem...
Własnie zakupiłem tego golfa [VW Golf IV '98 1.6 S] podczas powrotu z komisu do domu jak i kolejne 4 godziny - bez zarzutów - wzystko ok itp itd ... ale ... po jakich 2 godzinach postoju, wsiadam i lipa ... 1. na trasie nie ma mocy max 100-110 km/h - pedal w podloge ... 2. na jałowym nabierajac obrotów od 800-2800 płynnie, nastepnie sekundowa przerwa...
korek wlewu oleju biały korek oleju korek wlewu
tda2030a zasilanie serwer minecraft rezonans karoserii
sterownik ładowania paneli sterownik ładowania paneli
Najlepsza płytka antenowa dla zalesionego Łochowa Reinstalacja Windows 7 bez płyty - jak zachować dane?