Odpowiedź jest dość prosta - zawory tłoczne zwykle płytki i zwykle wystarczy obrócić na 2 stronę , sprężynki do płytek , zawór zwrotny pomiędzy sprężarką a zbiornikiem , Nie zaszkodzi sprawdzić ssących . Zwykle obie przyczyny naraz . Na co jest potrzebna instrukcja ? przecież to proste :shii:
Strona 145 https://cdn.powersports.honda.com/docume...
I byś w pytę przepłacił. Tu masz z ASO. https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci-... Część nr 15 "plug, oil level". Cena niecałe 50zł. Skoro to z ASO to będzie pasować na 100%. Tylko sprawdź czy to faktycznie twój model.
Udało się rozebrać korek? Mam podobną sytuację. Może poratujesz dobrą radą?
szukaj przy metalowej pokrywie od strony kierowcy,powinno byc widac przy skręceniu kół,pojemnośc 1,8 litra
Zawór zwrotny do czyszczenia/wymiany, jak on puszcza to i przez sprężarkę będzie szło
Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Dwa śrubokręty płaskie, jeden w lewą rękę, drugi w prawą. Zaprzeć ich końcówki na dnie korka na jego obwodzie, pchać śrubokrętami tak by korek kręcił się w lewo. Dłuta były by lepsze do tego bo by się nie ślizgały po dnie korka.
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
W tym silniku wlew oleju do silnika jest jego odmą. Jeśli pojawia się tam dym to oznacza przedmuch do komory korbowej. Czyli pierścionki, a nawet tuleje zużyte, czytaj remont silnika. Co do oleju na sprzęgle, to olej może pojawić się z obydwu miejsc. Dla określenia pomaga kolor jak i zapach oleju jaki tam jest, czasem gołym okiem widać skąd kapie, np...
Ma być korek wlewu na moście szukaj od strony karetki.
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Kolego to nie jest korek wlewu oleju tylko otwór do ustawienia wału korbowego w OT, tam powinna być zielona zaślepka , ale nic to nie szkodzi
wiesiek500 , powiedział wszystko. Jest to spowodowane tym i podczas spalania paliwa w komorze cylindra oprócz CO,CO2, S2O, NOx wydziela się woda H2O. Przy każdym silniku część tej wody w postaci pary wodnej przedostaje się przez nieszczelności tłok pierścienie cylinder w rejon misy olejowej. Jeżeli silnik jest nie wygrzany to para ta pomieszana z drobinami...
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Silnik nie dogrzany zdejmij korek wlewu oleju jest śmietanka?
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Mam pytanie w podobnej kwestii. Korek obraca się bez problemu, ale nie mam jak go ściągnąć w celu uzupełnienia wody. Czy jest na to jakiś sposób?
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
http://obrazki.elektroda.net/88_12677787... http://obrazki.elektroda.net/72_12677790...
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Jak odkręcisz korek wlewu oleju i przyświecisz latarką, to widać zużycie krzywek na wałku rozrządu
Korek wlewu ( na imbusa) oleju do skrzyni jak mniemam Nie bardzo do oleju, to jest rewizyjny do znaku na kole zamachowym. Jak nie będzie korka nic się nie stanie. :D
Zastępcze korki z Topran'u mają nieco inna konstrukcję, on nie powinien się kręcić. Ryzykujesz jakieś 7 zł... https://allegro.pl/oferta/korek-wlewu-ol...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Trochę ci to wyjaśnię, w korku są dwa magnesy po bokach możesz to sam sprawdzić wizualnie,jeżeli ich nie ma to korek do wymiany (ok.110zł). Do rury wlewu przymocowany jest czujnik (kontaktron) który reaguje na obecność magnesów korka(ok.170zł) Do wymiany tego czujnika trzeba opuścić zbiornik paliwa dlatego robocizna jest dość droga.Spr. w serwisie za...
Było kompletnie pusto Jak układ jest zapowietrzony, jak ma grzać? Trzeba odpowietrzyć! Dowolny warsztat powinien zrobić to za darmo, w ramach reklamy! Zawór nagrzewnicy otworzyć na full. Korek wlewu odkręcić. Trzymać na średnich obrotach, aż przestaną wydobywać się bomble. Uzupełnić płyn.
Jest korek w misce olejowej. Wysysarką też można ale nie przez korek wlewu, lecz przez otwór miarki oleju. Automatyczna skrzynia biegów nie ma spustu oleju i należałoby zastosować wysysarkę.
Przecież to jest dwusuw, olej lejesz do benzyny. Nic nie wymieniasz bo nie ma.
Ja Ci dałem namiar, zadzwoń i zapytaj czy taki mają. Może będą wiedzieli kto ma. Wiesz - koniec języka za przewodnika.
Wymieniona pokrywa zaworów na nową.
Absolutnie nie możesz tam wlać oleju. To jest korek rewizyjny do ustawiania punktu 0 wału korbowego. Korek wlewu z tego co pamiętam jest od przodu auta, mniej więcej pod tymi wtyczkami elektrycznymi które widać na twoim zdjęciu.
Odpal sprzeta i puki chodzi wyciąg bagnet od oleju lub otwórz korek wlewu oleju, jeśli bmucha dość mocno to po silniku.
Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Niestety nie mam rysunku od 414, ale mam za to od 400. http://obrazki.elektroda.pl/9123899700_1...
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Olej: ATF Preferowana specyfikacja Ford WSS-M2C919-E ATF Alternatywna specyfikacja Mercon V Przekładnia automatyczna Wkład zapasowy do skrzyni biegów (Z chłodnicą oleju) 6.7 (l) Lokalizacja korka (Korek wlewu) to miarka tak jak pisałeś. Pozdrawiam.
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Minus na obudowie. Na serio chcesz podłączyć kondensator elektrolityczny z 03.1987r :) ? Na zdjęciu tego nie widać, na górnym denku ma albo i nie korek - wlew elektrolitu. Może da się go w razie czego reanimować :) ? Tak już zupełnie serio, sformatuj go przed odłączeniem do czegokolwiek czyli źródło napięcia 40V i szeregowo rezystor 1kR.
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Gdzie jest w Ducato 2.8 korek wlewu oleju do skrzyni biegów? https://obrazki.elektroda.pl/2703208300_... https://obrazki.elektroda.pl/4714053300_...
Na YouTube dodaj filmik.
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Możesz w ten sposób wyssać, albo przy gaźniku zdejmij sobie wężyk i odkręć korek wlewu. Nie wiem czy masz w 2T kranik podciśnieniowy. Jeśli tak to na wężyk dochodzący z boku kranika musisz podać lekkie podciśnienie żeby się otworzył. Najprościej wyssać z baku przez korek, zalać do pełna 95 i w trasę póki weekend :)
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Odłączałem przewód powietrzny od osuszacza i wtedy dalej płyn się przelewał, czy w ten sposób można wykluczyć sprężarkę? Zawór od ogrzewania mam zamknięty, ale mały obieg (na chłodnicę) nie jest zamknięty. A czy przypadkiem to właśnie ten przewód nie jest odpowietrzeniem chłodnicy i dlaczego akurat idzie tam gdzie korek, a nie np. bezpośrednio do zbiornika...
korka do wlewania nie szukaj bo nie znajdziesz , spusć wszystko i nalej ile potrzeba , jak sie nie myle to 2.5 litr i wlewasz przez odpowietrzenie skrzyni biegów ,patrząc od góry pod maską na lewo od f. powietrza taki czarny kapturek ;) georges mnie wyprzedził i ma racje
A przybywa oleju ?
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
pod autem kolo lewego tylnego kola
Różnie to było.
Czy podczas włączonej klimy wentylator powinien działać odrazu Od razu
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
(at)saly wyciek okazał się totalną bzdurą. Korek wlewu był nieszczelny już :) Po wymianie wszystko działa jak należy.
Nie musisz od razu oddawać auta do warsztatu żeby się przekonać że to pasek rozrządu padł. Sposób jest prosty . Posadż za kierownicą kogoś , zdejmij korek wlewu oleju . Widać tam jak się przyjrzysz bodajrze dwa zawory. Pomocnik niech zakręci rozrusznikiem , a Ty patrz czy zawory chodzą . jeśli ani drgną , mimo kręcenia rozrusznikiem , no to jest zerwany...
Witam. Koło kupione jedyne w Polsce prawdopodobnie 🙆mega ciężko dostać,a nowe 960 zł . Teraz pytanie ,uszkodziłem prawdopodobnie uszczelniacz ,a już było złożone wszystko i zaś na nowo robota bo ciek olej z łączenia na uszczelniaczu,jak przekręcić te śruby 10ątki? Najpierw te do około a na końcu te od spodu ? A te od spodu tylko delikatnie złapać?...
Nie przeczy. Instrukcja wymiany oleju w tej skrzyni nawet na youtube jest. Jakby komuś czytać się nie chciało.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Przede wszystkim - SPRAWDŹ te wężyki. Lubią sobie czasem spaść z króćców, czasem się przetrą... U ciebie jest objaw właśnie takiej nieszczelności. Wymiana to też nie jakaś nadzwyczajna rzecz - kupuje się wężyk gumowy odpowiedniej średnicy na metry i docina na wzór wymienianego. Schemat "okablowania" tego gaźnika znajdziesz bez problemu. Sprawdź jeszcze,...
Wykręca się linkę prędkościomierza.Wlewamy tyle ile spuściliśmy.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Coś jest krzywe, albo gniazdo albo korek, może być też pęknięcie. Jeśli miałby dmuchać przez cylindry tak że odma nie zdąży odprowadzić to i oleju paliłby równo z benzyną.
Jak wychlupie płyn to można tylko przegrzać silnik, a nawet go zatrzeć. Jednym słowem poczekać na korek i uzupełnić układ, odpowietrzyć. Jak będzie ubywało płynu, lub będzie bulgotanie to uszczelka pod głowicą.
Odkręć korek wlewu oleju i sprawdź przedmuchy. Sprawdź czy poziom oleju się nie podniósł.
Dziś wracałem do domu i postanowiłem go porządnie przegonić po dojechaniu do domu odkręcam korek wlewu płynu i fontanna z pod korka.
Korek wlewu do parownicy Karcher SC 1.020 przepuszcza parę tzn. nie trzyma ciśnienia. Czy da się go rozebrać i wyczyścić, a jeżeli tak to jak? PS. Nowy dość drogi jak na cenę urządzenia...
Odkrecales korek wlewu kiedy jest problem?
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Według serwisu oleju w Power Shifcie się nie wymienia - też mam taki. Mam 200 k na liczniku a skrzynia działa jak złoto.
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
Po serwisowaniu niby ogrzewanie jest ale ta maź się zbierała a teraz po założeniu nowej chłodnicy tej mazi nie ma no ale woda ze zbiorniczka znika. Więc chyba muszę sprawdzić te uszczelki... Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? Przed wymianą chłodnicy były typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Sama wymiana chłodnicy tego nie naprawi,...
Już rozwiązałem problem z układem wodnym w moim aucie, działa jak trzeba, tylko pytam czy ten korek który teraz zakleiłem będzie działał czy nie ma sensu go zakładać bo ta zaklejona dziurka nie będzie działać. tzn. korek jak nacisnę to ugina się na sprężynie w środku ale chcę wiedzieć czy ciśnienie działa ogólnie na korek czy na tą dziurkę i membranę....
horse667, po zdjęciu węza odmy jest w niej podciśnienie, wiec nic nie poleci, nie ma szans. Natomiast pod pokrywą zaworów nadciśnienie pochodzi z przedmuchów do komory korbowej, po prostu miski olejowej :) z nieszczelnego złożenia tłok-cylinder. Najczęściej winne są pierścienie, zużute, przegrzane, zapieczone. Uruchom silnik i zdejmij korek wlewu oleju....
Witam Problem polega na tym że w Fiacie po zalaniu paliwa został zakręcony korek wlewu paliwa i zamknięty kluczykiem po paru dniach trzeba było otworzyć ten korek i się nie da. Próbowaliśmy otwierać otwierać to na różne sposoby i lipa nie da się. Pozdrawiam
Jaki jest zapach spalin? Jak słodkawy, to może już chłodnica spalin lub uszczelka pod głowicą. Sprawdź, co się dzieje pod korkami płynów, czy jest w ogóle. Sprawdź korek wlewu oleju, czy ta się nie maśli, może nagraj filmik.
Poza tym sprzedano mi pompkę gdzie w podstawie jest fragment gdzie brak gumy. Jak to się mówi - widziały gały co brały. :D Możesz to delikatnie uszczelnić jakimś silikonem, tam jest tylko powietrze. Z resztą, silikony są dość odporne na olej, na benzynę już nie. Nie zapomnij o dziurce u góry. Na allegro w większości są to pompki do benzyny i maja dużo...
Zgadzam się z panem up. Gdy się otworzy korek wlewu oleju słychać podobnie, brak pokrywy to potęguje.
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Zobaczyć jak mocno dmucha prze korek wlewu oleju, nie powinno nic dmuchać, a na początek to można wlać płukankę długo dystansową, pomaga na zapieczone pierścienie
W chińskich 125'kach komora rozrządu jest połączona ze skrzynią korbową (zresztą w prawie każdym innym silniku też tak jest). Przez korek wlewu oleju (ostrożnie, bo może chlapać gorącym olejem) też dymi? Na marginesie - jesteś pewien, że to odma? Klony silnika CG125 mają w głowicy port do napowietrzania spalin. Taka metalowa rurka po prawej stronie....
korek wlewu paliwa korek wlewu oleju korek wlewu cieknie
świeci dioda power wymiana anteny teleskopowej triak przekaźnik
sharp lodówka ładowarka einhell
Twardy reset sterownika VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB Zamiana mostka prostowniczego w WS 432: GBU606 zamiast B80C 5000/3300