Wymieniona pokrywa zaworów na nową.
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
W takim razie w moim silniku zasysanie korka i trzęsienie silnikiem po odkręceniu jego w trakcie uruchomionego silnika to dobry objaw ?
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Jak byłem u mechanika to on próbował korkiem od oleju i silnik zasysał mu ten korek. Na tej podstawie zdiagnozował że to pokrywa zaworów jest nieszczelna. A w którym miejscu jest ten zawór?
Na włączony silniku korek od wlewu oleju jest lekko zasysany. Może ciśnienie? Bo nie wiem czy lekko może być zasysany czy nie powinno być zasysania?
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Podczas schładzania się płynu i powstawania podciśnienia korek pozwala, by powietrze było zasysane Lub płyn chłodzący, zależy od układu chłodzenia.
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
witam miałem podobne problemy zasysało mi wodę lub powietrze przez odpowietrzniki automaty powoli już obłędu dostawałem ale dzięki Wam dotarłem do sedna sprawy otóż rury przelewowe są za cienkie robi się w tym momencie korek co powoduje zasysanie przy załączonej pompie ROZWIĄZANIE !!!!!!!!!!!!!! zrobić dodatkowy odpowietrznik w zbiorniku wyrównawczym
Tego właśnie nie wiem, korek pełni funkcje zasysania powietrza jedynie to zdołałem zaobserwować. A fakty na dziś są takie, że po odkręceniu korka pompkaa nie jest wstanie zassać paliwa ? ktoś ma jakiś pomysł, wychodzi na to, że problem istnieje w gaźniku. Membrana jednak ?
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Może zacznij od odpowietrzenia zbiornika paliwa. Może zatkane i robi się podciśnienie. Nie wiem jak u Ciebie jest to rozwiązane, może być wężyk odpowietrzający a może być tylko przez korek wlewu paliwa. Jak będziesz miał niepełny zbiornik to popuść korek żeby zasysało powietrze. Dodano po 4 U mnie w firmie jest jedno auto które raz paliło 20/100 a raz...
Jak odkrecam korek wlewu to jest syk zasysanego powietrza, lecz tak bylo zawsze odkad pamietam nawet przed ta usterka teraz. Czy zawór odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest w korku?
Witam.Zmień korek przy zbiorniku wyrównawczym.Pozdro
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
wentylator chłodnicy jest sprawny płyn też jest gdy odkręciłem korek od płynu chłodzącego to zasysał powietrze wętylator w środku samochodu dmucha zimnym powietrzem chociaż silnik jest przegrzany.
Witam. Jeśli usterkę tą kojarzysz ze zbiornikiem paliwa, to może trzeba sprawdzić czy nie jest zatkane odpowietrzenie paliwa. Jak odkręcasz korek wlewu to nie słychać zasysania powietrza ?
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Wylewkę w prysznicu rozkręciłem - była czyściutka. Nie mam zainstalowanego mieszającego zaworu termostatycznego na wyjściu ciepłej wody z bojlera. Będę próbował jeszcze jakoś odpowietrzyć rurkę cyrkulacyjną. Próbowałem już różnie odpowietrzać. Zakręciłem wodę za głównym zaworze, odkręciłem wszystkie wylewki w domu i powolutku odkręciłem główny zawór...
To siłownik dwustronnego działania ale podłączony jako jednostronny z siłowym wysuwem tłoczyska. W króćcu do którego nie jest podłączony wąż masz wkręcony korek z otworem by zasysało i uchodziło powietrze wraz z ruchem tłoczyska. To że pluje przez ten korek olejem świadczy o przecieku na tłoku. Masz dwa wyjścia. Albo wkręcisz tam króciec, założysz jakikolwiek...
Trochę minęło ale oscak olej będzie zasysane korkiem spustowym oleju a powrót tam gdzie bagnet od kontroli oleju. Niezbyt dobre miejsce poboru, bo u brata w czasie pracy została zgnieciona rura pod spodem dobrze że nie zerwał bo olej by uciekł. Został wywiercony otwór z boku w bloku skrzyni uszczelnione oringiem dociśniętym płaskownikiem fazowanym,można...
Sprawdź też odpowietrzenie zbiornika, czy po pełnym tankowaniu i przejechaniu kilkunastu kilometrów po otwarciu korka nie ma mocnego zasysania powietrza.
Sprawdźcie sobie pokrywy zaworów, jeżeli na odpalonym silniku próbujecie ściągnąć korek wlewu oleju a on jest mocno zasysany do silnika to uszkodzona jest odma w pokrywie i silnik łapie lewe powietrze. Często gesto w opelkach :) jazda na ubogiej mieszance skutkuje wypaleniem zaworów!
Korek zbiornika ma zaworki?
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Od tego jest korek w zbiorniczku a nie jakies zaworki.
oznaczenie silnika jest potrzebne... jest to część nr silnika.... np. C16NZ, X16XZ itp... a sparwdzić to mozesz w bardzo prosty sposób.. mianowicie gdy samochód Ci zgaśnie odkręć korek paliwa i słuchaj czy nie będzie słychać jak zasysa powietrze(nie powinno zasysać)...albo poprostu odkręć korek i bez korka pojeźdź trochę... pozdrawiam
Odpowietrznik automatyczny możesz zastosować na pompie zamiast korka do odpowietrzania. Warunek musisz mieć zawór zwrotny na ssaaniu aby nie zasysało powietrza przez ten odpowietrznik. Zbiornik przydałby się. Przynajmniej taki przeponowy 12l aby niwelować skoki ciśnienia. Bez naczynia może się pompa często załączać i wyłączać. Najlepiej byłoby zastosować...
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
90% usterek związanych z ciągłą pracą wentylatorów w VTi związanych jest z odmą w pokrywie zaworów. Zapalić silnik i w czasie jak pracuje próbować odkręcić korek wlewu oleju, jak będzie go zasysało to problem w odmie.
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Przy odkręcaniu korka baku masz ostatnimi czasy wzmożone charakterystyczne syczenie, zasysanie powietrza ?
Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa syczy. Sprawdziłem u siebie i rzeczywiście syczy i wciąga powietrze ( czyli podciśnienie ) Teraz nie dokręcam korka i błąd nie występuje . To dziwne, bo syczeć powinno ale powinny syczeć wylatujące pary paliwa (powinno wydmuchiwać korek a nie go zasysać). Zawór "EVAP" podaje te opary do kolektora dolotowego ("w sprzyjających...
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Kolego sprawdź elektryczny odpowietrznik baku. U mnie tez silnik zaczął świrować - niezależnie czy na gazie czy na benzynie. mam astre g 1.6 16V jak odepniesz ten czarny wąż, który idzie od odpowietrznika do przepustnicy(czy gdzieś tam w okolicę) to będziesz mógł zobaczyć czy się obroty i przyspieszanie ustabilizuje. u mnie pomogło. Teraz musze szukać...
Po odkręceniu słychać syczenie i odpalił Jeśli to było zasysanie powietrza to masz do wymiany korek... on ma zawór który powinien wpuszczać powietrze do zbiornika w miarę obniżania się poziomu paliwa.
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
W studni umieszczona jest rura ssąca z koszem i zaworem zwrotnym. Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, Jeśli np. koło korka zaślepiającego jest niewielka nieszczelność i tam będzie powoli zasysać powietrze to stopniowo z każdym poborem wody...
Witam, jaki powinien być efekt odkręcenia korka zbiornika wyrównawczego na ciepłym wyłączonym silniku?? U mnie słychać zasysanie powietrza, czy to źle?? Pozdrawiam, qer
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Udrożnić odpowietrzenie baku, niestety w Astrze tego nie robiłem, nie wiem czy jest w korku czy na przewodzie
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
Witam wszystkich i z góry dziękuję za ewentualne porady i podpowiedzi. Silnik benzynowy bez instalacji gazowej 1.8 (125KM) Problem polega na przygasaniu (dławieniu się) silnika podczas pracy na wolnych obrotach. Po odkręceniu korka wlewu oleju wyczuwalne jest jego zasysanie (podciśnienie), jednakże bez korka silnik mimo, iż nadal faluje pracuje lżej...
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Witam, mam problem z moim BMW, na zimnym nie kopci, jeśli silnik się rozgrzeje zaczyna kopcić na niebiesko, odma została wymieniona z przewodami. Wyciągając bagnet czuć zasysanie powietrza do miski, odkręcając korek oleju silnik normalnie wydmuchuje powietrze, proszę o pomoc.
Lałem wodę bezpośrednio do odpływu i nie zauważyłem żadnych zatorów. Jak zatkałem korkiem umywalkę i przyłożyłem rękę do przelewu to czuć mocne zasysanie powietrza podczas wylewania wody z pralki. Zresztą, w obecnym ustawieniu nawet spuszczenie wody z pełnej umywalki skutkuje podobnym dźwiękiem.
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Witam kolego, a czy ten elektryk jest pewien? przyczyna tego gasniecia moze byc filtr paliwa lub brak odpowietrzenia baku, czy po odkreceniu korka nie slychac zasysanego powietrza?( banalne ale mialem kilka takich przypadkow)
Przyczyn może być kilka. - Nieszczelna pompa - Sprawdź czy nie leci z pompy i z zaworu elektromagnetycznego na pompie. Obejrzyj dokładnie czy jest sucha i sucho wokół niej. - Sprawdź szczelność instalacji silnik-bak, czy coś nie kapie na ziemie, czy nie śmierdzi ropą, może przetarł się przewód, rozszczelnienie lub zapowietrzenie może dawać takie objawy....
Rozdrabniac pcha ścieki pod ciśnieniem a ono swoje ujście znalazło u sąsiada. Więc trzeba to, ujście ciśnienia zrobić inaczej. Zamiast korka napowietrzającego zamontuj wywiewke na dachu jak było. Korek, napowietrzający zasysa powietrze ale uniemożliwia ujście. Dla grawitacji ok działa ale rozdrabniacz wyrzuca ścieki pod ciśnieniem. Jest jeszcze jedna...
Witam BMW ma dwie podstawowe przypadłości wypadania zapłonu pierwsza to nieszczelna membrana w odmie druga uszczelnienie VANOS-a . Co do Vanos wyjdzie ładnie w parametrach podczas diagnostyki komputerowej odma często objawia się złym składem mieszanki, sprawdź czy korek wlewu oleju nie jest mocno zasysany po odkręceniu. Pozdrawiam
No i po problemie... Cały układ chłodzenia był tak zapowietrzony, że znajomy macher dziwił się, że jeszcze uszczelka pod głowicą nie poleciała. Korek z chłodnicy był nieszczelny i stamtąd zasysało powietrze i wcześniej wywaliło płyn. Wreszcie ciepło w aucie i już nie strach jeździć. Dzięki wszystkim udzielającym się ;)
pompa wytłoczyła tylko to co w pompie i w wężu (i to chyba nawet nie do końca) - nie zasysając dalej ze studni. To wina nieszczelnego układu coś jest ewidentnie nie tak pomiędzy zaworem zwrotnym w zbiorniku a pompą. Sprawdź połączenia! Odkręć korek zalewowy i wypełnij całość wodą po czym zostaw otwarty i poczekaj jakiś czas, poziom wody nie może spaść....
Tata miał rację, że w takich silnikach są raczej bloki surowe/obrobione. Szkoda, bo trochę w korek dymi, nie wiem czy same pierścienie z tłokami załatwią sprawę, bo jak się przeholuje za długo to i blok będzie do roboty. A odma jest połączona jakoś z kolektorem? Bo jak się dodaje gazu to wtedy nie wydostaje się przez korek dymek. Tak jakby zasysało...
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
najlepiej tak sprubój i słuchaj jak odkręcasz korek czy zasysa powietrze. jeżeli tak to filter jest zatkany.
Witam Mam takie pytanie czy z korka oleju z przodu maski, kiedy go odkręcimy to powino wydobywać sie powietrze/spaliny ?? Piszę, że powietrze albo spaliny bo ciężko stwierdzić co... Nie mniej jednak czy przy Dafach xf105 z 2010 roku po odkreceniu korka oleju, na rozgrzanym silniku wydobywanie sie powietrza jest normalne? Powietrze nie leci mocno jak...
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l. Termostat był wymieniony...
EVAP wypuszcza opary benzyny do kolektora dolotowego, sam pochłaniacz w aucie w tym wieku mało prawdopodobne by się jeszcze do czegoś nadawał (w niektórych autach przy tankowaniu "pod korek" można go było zalać paliwem). Opary nie tle są zasysane co wtłaczane do kolektora, bo w zbiorniku panuje nadciśnienie, natomiast w korku zbiornika może być zawór...
Mam pytanie do znawców Audi. Kręcę przy Audi A6C5 2.4BDV i zastanawia mnie, jak to jest z tą odmą?? Tam rzekomo jest słynny eżektor, czy jakoś tak, który lubi się zapychać. Ja mam u siebie tak, że lewy kolektor był cały zalepiony, więc wyskrobałem, co się dało. Kupiłem drugi przewód odmy, ale ja nie mam tego eżektora, tylko takie coś płaskie. I na rozgrzanym...
Ta w baku od zasysania paliwa nacina się ją tak by paliwo mogło być c zasysane nawet jak dotknie do niej dno baku . Druga sprawa to że mogłeś kupić korek do malucha nowszego z pochłaniaczem paliwa i wtedy jest szczelny korek w starszych nie było tego wynalazku i korek miał zaworek podciśnieniowy który wpuszczał powietrze do baku.
Pewnie adaptacja klapki wlewu paliwa nie zrobiona, i ECU dostaje informację o niepełnym kącie otwarcia, więc nie ma info o ponownym zatankowaniu pojazdu i nie odpowietrza( czytaj nie otwiera zaworu odpowietrzającego).... Czego to ludzie nie napiszą! P.S. "Nie ma takiej rury, której się nie da odetkać" Nie rozumiem. To stary kadett i na pewno nie ma...
Czyli jak odma jest podłączona to ma tak zasysać z bagnet i wlewu oleju ? P.S filtr powietrza wyjąłem z auta i odpaliłem bez filtra, było tak samo dalej zasysało.
Układ EVAP odpowietrza zbiornik, nie korek. Silnik zasysa opary paliwa, bo na "świeże powietrze" nie wolno ich już wypuszczać, choć widziałem, że tym się ratowali, więc odkręć, poluzuj sobie korek wlewu, bo skrajne przypadki, to zassanie i zgniecenie zbiornika podciśnieniem z silnika, a masz coś nie tak, skoro leci nie to, co powinno.
Witam. Moim problemem jest zasysanie baku podczas pracy silnika, czy na gazie czy na bezynie. Najpierw slychac jak bak sie kurczy az strzela co jakis czas, a nastepnie maly problem z odkreceniem korka, jest takie cisnienie ze ciezko go odkrecic. I w tym czasie slychac pod maska, czyli w okolicach komputera po stronie pasazera tykanie raz szybkie a raz...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Dodam jeszcze że jeżdżę bez korka wlewu paliwa bo wytwarzało się duże ciśnienie i zasysało zbiornik ?? "Wilgotny" ma problemy a świece kable i tp? Wymienny reduktor ale przez gazownika, regulowany czy tylko wymieniony? Dodatkowo jaka instalacja LPG - może wtryskiwacze przepuszczają albo co gorsza już nawet nie trzymają.
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Jak to trudno Ci powiedzieć czy zasysa czy dmucha!?! Przecież czujesz czy korek Ci przyciąga Ci wydmuchuje, poza tym jakby zasysało powietrze nie śmierdziało by benzyną, a skoro czuć paliwem to wydmuchuje opary i to jest prawidłowe i normalne. Układ paliwowy jest szczelny, nie ma odpowietrzenia, bo nie może być (przepisy!) i powstaje w nim nadciśnienie...
Korek wlewu, to także odpowietrzenie skrzyni korbowej i powietrze zawsze tam ucieka gdy tłok idzie w dół, natomiast gdy idziec w górę będzie zasysał powietrze do środka. Takie są prawa fizyki. Tak jest w każdym kompresorze tłokowym.
A ten zaworek od opuszczania podnośnika jest sprawny? Może on nie trzyma i olej wraca sobie do zbiornika. Jakby problem był z zaworem zwrotnym to po wciśnięciu dźwigni na dół ta wracała by sama do góry. Olej z siłownika napierałby na tłoczek. Oczywiście po przyłożeniu odpowiedniej siły. Np. pod naporem podnoszonego auta. Skoro po wykręceniu całkowicie...
Egr chciał usunąć ze sterownika ale nie dał rady ponieważ nie mógł obejść jakiś zabezpieczeń. Przepustnica była czyszczona w zeszłym roku. Membrana odmy wymieniana ponieważ były przedmuchy i zasysało bagnet oleju. Nie mam pojęcia czy mierzył parametry na żywo.
Uszkodzenie tego elektrozaworu objawia się zasysanym powietrzem, słyszalnym przy korku wlewu paliwa. Niektórzy próbują go "reanimować" odkręcając dochodzący do niego wąż/węże i psikając do środka WD40. Miałem taki przypadek u siebie, odblokowanie tego elektrozaworka i nasmarowanie przedłużyło jego pracę w moim przypadku o kilka miesięcy. Później wymieniłem...
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Witam. Piszę bo miałem podobny problem. Tylko że mam lt w benzynie na gaz ale problem może być rozwiązany w dieselu tez. Odpalal na sekundę i zgasł. Sprawdziłem manometrem cisnienie I powinno być ponad 3 bary a było nic. To wyciagnelismy z teściem pompę z baku wymieniłem filterek przy pompce bo był zasyfiony I zauważyłem że ktoś już tam oczarował i...
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
Ooooo widzisz, bardzo słusznie. Faktycznie bede musial ponownie przeanalizować tą przeróbke i w aucie i motorze bo o zassysaniu nie pomyslałem. A co by się działo jak by to tez zatkac na amen, tam chyba nie ma takiego cisnienia zeby na sile wybijało przez korek Tam nie ma żadnego zasysania, od zasysania powietrza do silnika spalinowego służy kolektor...
No własnie kolego doczytałem, że przy spuszczaniu całości schodzi ok ~80% płynu. Dopiero co przeprowadziłem odpowietrzanie zgodnie z instrukcją tą http://img83.imageshack.us/i/bmw0014al.j... ( tzn prawie zgodnie...gdyż sąsiadka kazała mi się usunąć spod bloku...) Nie gasząc silnika zakręciłem korek podjechałem na Lidl odkreciłem ponownie i dogrzałem...
Kod silnika to bbz i przy okazji jak odpalę auto to zasysa mi korek wlewu oleju
Nawet nie minął miesiąc a już usterka... . Przedostaje mi się olej silnikowy do paliwa-filtr paliwa czarny. Silnik oczywiście się zapowietrza i po odpaleniu potrafi zgasnąć. Wymieniłem kpl.uszczelniaczy pod trawersy-wszystkie 12 podkładek ale problem jest dalej. Co gorsza,po zgaszeniu silnika słychać bulgotanie-po odkręceniu korka oleju na 100% słychać...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Kolego tam gdzie wiercisz otwór w obudowie daje sie korek z śruby i nalewa oleju aż zacznie się wylewać z tego otworu, a zbiorniczek podłącza się do tego otworu w bocznym dekielku Dodano po 5 kolanko z którego wydostaje się sprężone powietrze to to na głowicy z przeciwnej strony niż wlot zasysanego powietrza a pozostałe dwa są do chłodzenia
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
https://obrazki.elektroda.pl/8760825500_... Czy może ktoś potwierdzić orientację włożenia tego żółtego elementu, element 12? Podczas pracy silnik zasysa go i zatyka przepływ powietrza. Obecnie mam go w pozycji - strona otwarta góra - silnik, strona zamknięta płaska dół. No ale oczywiście zależy mi na uzdrowieniu odkurzacza, bo nawet...
zasysać korek zasysać wąż gaźnik zasysać
przekrecam kluczyk gasna kontrolki regeneracja rozdzielaczy discman wyłącza
lampa macan instrukcja obsługi silvercrest rch7s52
Czy numer VIN jest wpisywany do BSM w Peugeocie 308? Kod błędu 65511 w pojazdach Scania - komunikacja CAN