Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
Okazała się błaha sprawa. Silnik łapał lewe powietrze przez źle założony korek wlewu oleju. Tylko jedno boczne ucho trzymające było wysunięte i tamtędy silnik zasysał powietrze.
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Należy uszczelnić korek wlewu oleju,przez który zasysa "lewe powietrze" i bije w odmę ponad normatywnie. Płaska uszczelka,bądź nowy oring w zależności od tego,czy 16V,czy 8V. Na oringu,korek po odkreceniu nie powinien podskakiwać w trakcie pracy silnika,tak należy dopasować w/w oring. Kupić zestaw oringów i pobawić się w odpowiednie dopasowanie. Taka...
Jak odkręcasz korek to silnik zaczyna brać lewe powietrze, stąd nieprawidłowa paca.
Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł Dodano po 5 Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCV https://obrazki.elektroda.pl/9075707600_...
Po mojemu to lewe powietrze ciągnie gdzieś blisko tego jednego gara. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co opisałem wyżej, ale jak odkręcam korek od oleju, zasysa powietrze do środka i na chwile auto spada z obrotów i przygasa. To normalne z klapową przepływką.
To siłownik dwustronnego działania ale podłączony jako jednostronny z siłowym wysuwem tłoczyska. W króćcu do którego nie jest podłączony wąż masz wkręcony korek z otworem by zasysało i uchodziło powietrze wraz z ruchem tłoczyska. To że pluje przez ten korek olejem świadczy o przecieku na tłoku. Masz dwa wyjścia. Albo wkręcisz tam króciec, założysz jakikolwiek...
Witam, mam problem z moim BMW, na zimnym nie kopci, jeśli silnik się rozgrzeje zaczyna kopcić na niebiesko, odma została wymieniona z przewodami. Wyciągając bagnet czuć zasysanie powietrza do miski, odkręcając korek oleju silnik normalnie wydmuchuje powietrze, proszę o pomoc.
Sprawdźcie sobie pokrywy zaworów, jeżeli na odpalonym silniku próbujecie ściągnąć korek wlewu oleju a on jest mocno zasysany do silnika to uszkodzona jest odma w pokrywie i silnik łapie lewe powietrze. Często gesto w opelkach :) jazda na ubogiej mieszance skutkuje wypaleniem zaworów!
dodam jeszcze że jak odkręce korek wlewu oleju to silnik zaczyna nierówno pracować i zasysa powietrze do środka (czuć to jak przytykam ręką wlew oleju ) silnik ma przejechane 93 tys. km (oryginalny przebieg :) jestem pierwszym właścicielem )
Kolego tam gdzie wiercisz otwór w obudowie daje sie korek z śruby i nalewa oleju aż zacznie się wylewać z tego otworu, a zbiorniczek podłącza się do tego otworu w bocznym dekielku Dodano po 5 kolanko z którego wydostaje się sprężone powietrze to to na głowicy z przeciwnej strony niż wlot zasysanego powietrza a pozostałe dwa są do chłodzenia
Inaczej. Sprawdź czy świst wynika z podciśnienia. Odkręcić korek i o ile to możliwe ocen czy zasysa powietrze czy dmucha. Jak zasysa to może to być problem z przepustnicą, z regulacją biegu jałowego.
Witam Mam takie pytanie czy z korka oleju z przodu maski, kiedy go odkręcimy to powino wydobywać sie powietrze/spaliny ?? Piszę, że powietrze albo spaliny bo ciężko stwierdzić co... Nie mniej jednak czy przy Dafach xf105 z 2010 roku po odkreceniu korka oleju, na rozgrzanym silniku wydobywanie sie powietrza jest normalne? Powietrze nie leci mocno jak...
Bardzo dzięki. Tylko, że jak założę korek, to ciśnienie go wyrzuca, aż pod sufit. Ale taka metodą jeszcze nie próbowałem. Spróbuję dziś... Jesli znacznie zwieksza sie cisnienie w zbiorniczku to moze pompka zasysa powietrze przez zaworek do opuszczania lewarka. Dokrec go troche mocniej przed pompowaniem. Taka pompka bez oleju jest niezbyt szczelna i...
Ta puszka to tylko trójnik. Jest osadzona na gumowym pierścieniu w pokrywie zaworów i ma specjalnie ukształtowaną komorę, która powinna zbierać skraplający się z oparów olej i zapobiegać jego przedostawaniu się do kolektora ssącego. Powinno być swobodne przejście między oboma wyprowadzeniami. Ten wąż co idzie w dół odprowadza pary oleju z komory korbowej...
Witam Proponuję preprowadzić następujące czynności: 1.po nabiciu do 2 atm. sprawdzić czy smok sprężarki zasysa powietrze,jeżeli nie to winny jest zaworek wdechowy 2.każdy silnik tłokowy musi mieć tzw.odmę-otwór przez który wchodzi i wychodzi powietrze napędzane dolną częścią tłoka.Najczęściej to korek wlewu oleju spełnia taką rolę.Jeżeli powietrze "ucieka"...
Przepływomierz musi być. Bez przepływomierza jazda jest możliwa ale trudna. Prawdopodobnie masz uszkodzony przepływomierz. Falowanie najczęściej występuje od zasysanego lewego powietrza w kolektorze dolotowym czyli gdzieś za przepływomierzem. Możesz mieć uszkodzoną odmę, korek oleju, uszkodzony bagnet oleju, uszkodzone uszczelki silnika przez które...
Sprawdź ciśnienie na cylindrach jakie jest i czy niema dużej różnicy a najlepiej zrobić test powietrzem zamiast świecy wkręcasz rurkę podłączasz powietrze,tłok dajesz w dół i słuchasz czy nie ulatuje być mocno powietrze przez korek wlewu oleju,może pierścienie się przypiekły. Sprawdź też przepływomierz chodzi o parametry zasysanego powietrza może okłamuje...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
W tych pilarkach często ludzie przeciągali szpilki trzymające prowadnicę od zbyt mocnego dokręcania wychodziły one z plastiku przez co również były problemy ze smarowaniem (odkształcone tworzywo w okolicach kanałów smarujących prowadnicę). Sprawdź jeszcze raz ten wałek pompki oraz sprężynkę umiejscowioną na czopie walu korbowego ona ma zadanie napędzać...
Tata miał rację, że w takich silnikach są raczej bloki surowe/obrobione. Szkoda, bo trochę w korek dymi, nie wiem czy same pierścienie z tłokami załatwią sprawę, bo jak się przeholuje za długo to i blok będzie do roboty. A odma jest połączona jakoś z kolektorem? Bo jak się dodaje gazu to wtedy nie wydostaje się przez korek dymek. Tak jakby zasysało...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Luz turbiny rzecz normalna, olej w wężach turbo zasysa olej z odmy.Odłącz odmę wyczyść węża od turbo odkręć korek od wlewu oleju załóż szmatkę na wlew i próba.Jeśli olej dalej występuje to turbo. Jeździć bez korka oleju?czyli patent znów z wężem od odmy w butelkę? Dodano po 3 Wąż z odmy wchodzi w gruby wąż ssący powietrze do turbiny.Jak by ciągło olej...
Witam Iskra jest tylko sprawdzam na innej tzn.wkładam do fajki inną bez wykręcania bo gorąca, co do luzów zaworowych sprawdzałem są OK. Wczoraj jeszcze sprawdzałem układ chłodzący i - Gdy pochodzi na wolnych obrotach około 10 minut to zaczyna skwierczeć jak placki na patelni a po zgaszeniu słychać jak zasysa powietrze przez korek wlewowy, i na dodatek...
Witam mam niby prosty ale zarazem skomplikowany problem z wyżej opisanym silnikiem. Po rozgrzaniu się silnik kopci na biało jest to olej dostający się do tłumika przez turbinę na pierwszy ogień poszło odpowietrzenie silnika gdzie nie stwierdziłem uszkodzeń. Dodam że turbina ma 4ry lata i luz poprzeczny trudno mi zmierzyć dokładnie , ale łopatki nie...
Ooooo widzisz, bardzo słusznie. Faktycznie bede musial ponownie przeanalizować tą przeróbke i w aucie i motorze bo o zassysaniu nie pomyslałem. A co by się działo jak by to tez zatkac na amen, tam chyba nie ma takiego cisnienia zeby na sile wybijało przez korek Tam nie ma żadnego zasysania, od zasysania powietrza do silnika spalinowego służy kolektor...
Jak go sprawdzic? Rok temu kupowalem caly nowy oryginalny bo rurka byla przetarta Dodano po 7 To co wymienialem rok temu to byl separator olejowy sam zaworek z rurką. Przeczyscilem dzis odmę o ile mozna tak to nazwac bo byla prawie czysta. Nie pomogło. Postanowilem odpiac w czasie pracy map sensor i o dziwo chyba wyrownalo obroty albo juz byl na tyle...
Pacjent: Porsche Cayenne 2010 r. 4,8 V8 293 kW. Objawy: Nierówna praca silnika na wolnych i podwyższonych obrotach. Wibracje wyczuwalne zwłaszcza w zakresie 1800-2000 rpm. W sterowniku ECU zapisuje błędy: P1361 P1362 P1363 sporadycznie P0304 oraz P1372 Według kodów Audi jest to problem z trzecią cewką zapłonową, ostatni dotyczy cewki 6 cylindra. Cewki...
Otwórz układ w suchym pomieszczeniu ! Odłącz kapilarę od osuszacza i sprawdź drożność- najlepiej podaj jej dla sprawdzenia ciekły aceton- kilka cm3 i zobacz czy przy pracującej i podłączonej do układu pompie zasysa ten aceton przez kapilarę. Jeśli tak to odłącz osuszacz od skraplacza i oddaj go na złom-honorowo i nie od razu. Załącz sprezarkę w ciepłym...
No marzy mi się taki simson :) jakbyś mnie znał :), ale nie mam warsztatu i sam nie sądzę żebym potrafił ucząc się na błędach to zrobić. Mechanik znajomy by to zrobił (jedyny który podjął się pomóc z moim złomem w promieniu 60 km!). Ale po pierwsze to ten mechanik zaczął mi walić młotkiem w wał żeby rozpołowić silnik! Na szczęście nie rozebrałem po...
Witam serdecznie Panowie.... Jestem pod wrażenim ilosci podpowiedzi... Więc odpowiem na kilka pytań które Panowie mi zadali. 1. Oleju nie przybywa (na moje oko.Oleju jest na połowie zagłębienia na bagnecie). 2. Dziwne ale korek czuć paliwem... 3. Spalanie i jazda jak na w/w silnik jest Ok. 4. Sonda NOWA sprawdzałem czesto VAG'iem czy są błędy. BRAK....
Witam, Na wstępie pytanie, jaka powinna być temperatura oleju oraz płyny chłodniczego podczas jazdy? Mi pokazuje temp. płynu 60-65℃(czyli 1 kreska nad minimum) oraz temp. oleju 110-120℃(połowa zakresu) Chyba temp. płynu jest za niska i szczerze to nie wiem czy wcześniej tak było, czy były to okolice 80-90℃. Samochód mam od niedawna(zrobiłem...
Spoko jak zatrzesz pompę to będziesz wiedział skąd ten szum :) Na pewno dobrze zamontowałeś pompę paliwa? Po włączeniu zapłonu pompa słychać przez ok sekundę pompkę? Na pewno dobrze zamontowałem ją. Dodano po 1 Zapytaj jeszcze czy ta pompa to nowa czy ze szrotu. Czy żaby w zbiorniku czasem nie pływają.:D Bez sensu ten wątek i bez sensu każda porada....
https://obrazki.elektroda.pl/5035389000_... Idzie zima a wraz z nią zapowiedzi wyłączeń prądu. Gdy nie będzie wiało to brytyjskiego gazu podobno nie wystarczy dla elektrowni i mogą się zdarzyć dni bez prądu. Ponieważ u mnie w domku bez prądu nie ma ogrzewania to nie namyślałem się zbytnio i kupiłem zabaweczkę firmowaną przez DRAPER...
Witam. Mam Sharana 2005 115 km AUY. (Klimatronic) Podepnę się na temat wyrzucania płynu z pod korka zbiorniczka wyrównawczego. Dzieje się tak znacznie podczas ciągłej jazdy 120-140 km/h, po około 60-100 km jak patrzę na zbiorniczek to płynu prawie wcale nie widać. Jak delikatnie popuszczę korek to "zaburta" prawie aż do max albo wyżej. Zauważyłem cały...
Witam Widzę, że brak jest w miarę rzetelnych informacji na temat agregatów prądotwórczych Kruzer tak więc pomyślałem, iż będąc posiadaczem takowego generatora napiszę co nie co - no to zaczynamy: Kilka dni temu przyjechał do mnie Kruzer TH3900. Dziś wytargałem go z pudła. Pierwsze wrażenie - hmm... "ładny". Ale żeby nie było tak różowo to na stronie...
Czy ta sprężarka nie powinna mieć filtra przez który pobierała by powietrze? A tak to wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/2890729300_1... Teraz jak kręcę wiatrakiem to słychać, że zasysa przez korek wlewu oleju. Czy tak ma być?
powiatr korek oleju korek zasysać zasysać korek
sprinter impulsator sekcje oświetlenia philips świeci zielono
bateria milwaukee radio makita
Skuter 2T – gaśnie po zdjęciu ręki z gaźnika, odpala tylko po zatkaniu wlotu powietrza Opel Vectra B 1997 – kontrolki poziomu i ciśnienia oleju: znaczenie, diagnostyka, typowe usterki