Wymieniona pokrywa zaworów na nową.
W takim razie w moim silniku zasysanie korka i trzęsienie silnikiem po odkręceniu jego w trakcie uruchomionego silnika to dobry objaw ?
Dam trójnik na przewód podciśnienia od serwa i tam podłączę odmę. Pojeżdżę trochę delikatnie po mieście i zobaczę co się będzie działo z olejem. Wstawię jakiś zawór pcv (zaworek odmy) od innego auta, żeby podciśnienie nie było tak duże, że mi zassie jakieś uszczelnienia. Ma lekko zasysać korek oleju i tyle. A nawet jak się coś rozleci to trudno, nie...
Podjedź jeszcze raz niech Ci poda błąd a nie kasuje. Jeżeli błąd jest zależny od poziomu paliwa może być coś z ciśnieniem. Czy przy odkręcaniu korka nie słychać zasysania powietrza? Spróbuj po zatankowaniu do pełna przejechać z nie dokręconym korkiem.
Jak byłem u mechanika to on próbował korkiem od oleju i silnik zasysał mu ten korek. Na tej podstawie zdiagnozował że to pokrywa zaworów jest nieszczelna. A w którym miejscu jest ten zawór?
Jak jest podcisnienie to bedzie go zasysał. Ba wystarczy nieszczleny oring nawet na bagnecie i silnik chodzi krzywo. Tak samo korek wlewu.
Trochę minęło ale oscak olej będzie zasysane korkiem spustowym oleju a powrót tam gdzie bagnet od kontroli oleju. Niezbyt dobre miejsce poboru, bo u brata w czasie pracy została zgnieciona rura pod spodem dobrze że nie zerwał bo olej by uciekł. Został wywiercony otwór z boku w bloku skrzyni uszczelnione oringiem dociśniętym płaskownikiem fazowanym,można...
https://obrazki.elektroda.pl/7164895500_... Jadę pociągiem i trzęsie ale myślę, że narysowałem czytelnie. Podzielam Twoje obawy dotyczące wysysania korka wodnego, wtedy z głębszego kolanka też może on zniknąć. Nie zauważyłem na Twoim zdjęciu syfonu z prawdziwego zdarzenia. Wygląda mniej więcej jak na rysunku. W przypadku zassania zasysa...
Sprawdź zawór przełączający odpowietrzenie skrzyni korbowej. Przykręcony jest do pokrywy zaworów na cztery wkręty podłączone są do niego chyba dwie plastikowe karbowane rury. W środku jest mały grzybek, który potrafi oderwać się i odsłonić przelot. Widać go po odkręceniu zawora.
Na włączony silniku korek od wlewu oleju jest lekko zasysany. Może ciśnienie? Bo nie wiem czy lekko może być zasysany czy nie powinno być zasysania?
Auto zostało zakupione wczoraj. Po przejrzeniu podejrzewam, że winowajcą jest korek wlewu oleju silnikowego – brak uszczelki, zasysanie powietrza.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
To jest element korka od zbiornika z paliwem. Jest on odpowiedzialny za zasysanie powietrza do zbiornika a nie pozwala wylewać się paliwu kiedy przechlasz/obracasz piłę. Na fotce widać że pękł pierścień który trzymał ten element z lewej.
Który to zawór bezpieczeństwa bo jakaś ślepa jestem. W układzie zapewne są zawory zwrotne i dlatego zbiornik się nie odpowietrza. Poluzuj korek w który chcesz wkręcić grzałkę tylko tak żeby przez gwint zasysał powietrze, możesz również zamiast tego poluzować śrubunek od ciepłej wody użytkowej u góry zbiornika .
Samochód to Opel Corsa D, silnik benzyna 1.2 A12XER, problem objawia się nierówną praca na biegu jałowym (przebieranie), oraz kiepskimi hamulcami (twardy pedał) Brak błędów w sterowniku. Po dodaniu gazu trzymając jednocześnie drugą nogą wciśnięty pedał hamulca, czuć że pedał mięknie. Zostało wymienione serwo hamulcowe, problem nadal występuje. Wykluczony...
Podczas schładzania się płynu i powstawania podciśnienia korek pozwala, by powietrze było zasysane Lub płyn chłodzący, zależy od układu chłodzenia.
oznaczenie silnika jest potrzebne... jest to część nr silnika.... np. C16NZ, X16XZ itp... a sparwdzić to mozesz w bardzo prosty sposób.. mianowicie gdy samochód Ci zgaśnie odkręć korek paliwa i słuchaj czy nie będzie słychać jak zasysa powietrze(nie powinno zasysać)...albo poprostu odkręć korek i bez korka pojeźdź trochę... pozdrawiam
witam miałem podobne problemy zasysało mi wodę lub powietrze przez odpowietrzniki automaty powoli już obłędu dostawałem ale dzięki Wam dotarłem do sedna sprawy otóż rury przelewowe są za cienkie robi się w tym momencie korek co powoduje zasysanie przy załączonej pompie ROZWIĄZANIE !!!!!!!!!!!!!! zrobić dodatkowy odpowietrznik w zbiorniku wyrównawczym
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Jak odkrecam korek wlewu to jest syk zasysanego powietrza, lecz tak bylo zawsze odkad pamietam nawet przed ta usterka teraz. Czy zawór odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest w korku?
Witam.Zmień korek przy zbiorniku wyrównawczym.Pozdro
Każde auto ma obliczoną przez producenta przepustowość powietrza przez uklad dolotowy powietrza.Jeśli odkręcisz korek wlewu oleju to przez odpowietrzenie skrzyni korbowej będzie zasysane dodatkowe powietrze co spowoduje zmiane obrotów.Ja tak sobie to tlumacze jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi.Dodam jeszcze że mialem niedawno następującą sytuacje...
Tego właśnie nie wiem, korek pełni funkcje zasysania powietrza jedynie to zdołałem zaobserwować. A fakty na dziś są takie, że po odkręceniu korka pompkaa nie jest wstanie zassać paliwa ? ktoś ma jakiś pomysł, wychodzi na to, że problem istnieje w gaźniku. Membrana jednak ?
Po odkręceniu słychać syczenie i odpalił Jeśli to było zasysanie powietrza to masz do wymiany korek... on ma zawór który powinien wpuszczać powietrze do zbiornika w miarę obniżania się poziomu paliwa.
Przy odkręcaniu korka baku masz ostatnimi czasy wzmożone charakterystyczne syczenie, zasysanie powietrza ?
Witam, mam problem z moim BMW, na zimnym nie kopci, jeśli silnik się rozgrzeje zaczyna kopcić na niebiesko, odma została wymieniona z przewodami. Wyciągając bagnet czuć zasysanie powietrza do miski, odkręcając korek oleju silnik normalnie wydmuchuje powietrze, proszę o pomoc.
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Korek zbiornika ma zaworki?
Jak Ci zasysa korek wlewu oleju to masz niesprawną odmę, nie może on być taki przyssany. Najlepiej w ogóle sprawdzić cały układ od filtra powietrza kompresorem czy jest szczelny, wszystko w takim starociu trzeba powymieniać, wszystkie zaworki jednokierunkowe, odma itd. Ten zawór odpowietrzający najlepiej z ASO, żeby był pewny. Co do coolera to jak już...
To siłownik dwustronnego działania ale podłączony jako jednostronny z siłowym wysuwem tłoczyska. W króćcu do którego nie jest podłączony wąż masz wkręcony korek z otworem by zasysało i uchodziło powietrze wraz z ruchem tłoczyska. To że pluje przez ten korek olejem świadczy o przecieku na tłoku. Masz dwa wyjścia. Albo wkręcisz tam króciec, założysz jakikolwiek...
wentylator chłodnicy jest sprawny płyn też jest gdy odkręciłem korek od płynu chłodzącego to zasysał powietrze wętylator w środku samochodu dmucha zimnym powietrzem chociaż silnik jest przegrzany.
Witam. Jeśli usterkę tą kojarzysz ze zbiornikiem paliwa, to może trzeba sprawdzić czy nie jest zatkane odpowietrzenie paliwa. Jak odkręcasz korek wlewu to nie słychać zasysania powietrza ?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Od tego jest korek w zbiorniczku a nie jakies zaworki.
Odpowietrznik automatyczny możesz zastosować na pompie zamiast korka do odpowietrzania. Warunek musisz mieć zawór zwrotny na ssaaniu aby nie zasysało powietrza przez ten odpowietrznik. Zbiornik przydałby się. Przynajmniej taki przeponowy 12l aby niwelować skoki ciśnienia. Bez naczynia może się pompa często załączać i wyłączać. Najlepiej byłoby zastosować...
Sprawdźcie sobie pokrywy zaworów, jeżeli na odpalonym silniku próbujecie ściągnąć korek wlewu oleju a on jest mocno zasysany do silnika to uszkodzona jest odma w pokrywie i silnik łapie lewe powietrze. Często gesto w opelkach :) jazda na ubogiej mieszance skutkuje wypaleniem zaworów!
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Witam wszystkich i z góry dziękuję za ewentualne porady i podpowiedzi. Silnik benzynowy bez instalacji gazowej 1.8 (125KM) Problem polega na przygasaniu (dławieniu się) silnika podczas pracy na wolnych obrotach. Po odkręceniu korka wlewu oleju wyczuwalne jest jego zasysanie (podciśnienie), jednakże bez korka silnik mimo, iż nadal faluje pracuje lżej...
Witam, jaki powinien być efekt odkręcenia korka zbiornika wyrównawczego na ciepłym wyłączonym silniku?? U mnie słychać zasysanie powietrza, czy to źle?? Pozdrawiam, qer
Sprawdź też odpowietrzenie zbiornika, czy po pełnym tankowaniu i przejechaniu kilkunastu kilometrów po otwarciu korka nie ma mocnego zasysania powietrza.
Jak zgaśnie, to spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa-jeśli usłyszysz zasysanie powietrza, to masz zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Witam mam pytanie do posiadaczy escort,czy ktoś orientuje się gdzie w escorcie czy i gdzie znajduje się odpowietrzenie zbiornika paliwa. Od pewnego czasu mam problem z zapalaniem ponieważ w zbiorniku wytwarza się podciśnienie, jak odkręcę korek to słychać zasysanie powietrza. Dzięki za podpowiedź.
A sprawdż jak się będzie zachowywał z odkręconym korkiem wlewu paliwa ? Ew. na ciepłym przy nieudanej próbie odpalenia odkręć korek wlewu i słuchaj czy nie ma syku zasysanego powietrza do zbiornika .
Może zacznij od odpowietrzenia zbiornika paliwa. Może zatkane i robi się podciśnienie. Nie wiem jak u Ciebie jest to rozwiązane, może być wężyk odpowietrzający a może być tylko przez korek wlewu paliwa. Jak będziesz miał niepełny zbiornik to popuść korek żeby zasysało powietrze. Dodano po 4 U mnie w firmie jest jedno auto które raz paliło 20/100 a raz...
W studni umieszczona jest rura ssąca z koszem i zaworem zwrotnym. Rura następnie wychodzi pionowo z wody na około 1 - 1,5 metra nad lustro, tutaj znajduje się trojak zaślepiony od góry korkiem. Rura skręca w poziom, Jeśli np. koło korka zaślepiającego jest niewielka nieszczelność i tam będzie powoli zasysać powietrze to stopniowo z każdym poborem wody...
90% usterek związanych z ciągłą pracą wentylatorów w VTi związanych jest z odmą w pokrywie zaworów. Zapalić silnik i w czasie jak pracuje próbować odkręcić korek wlewu oleju, jak będzie go zasysało to problem w odmie.
Witam. Kolego odkręć dekiel na zbiorniku oleju, ten z korkiem wlewu i smokiem zasilającym pompę wspomagania ukł.kier. Następnie wyczyść smok. Prawdopodobnie zapchany smok powoduje powstawanie podciśnienie na pompie, co z kolei jest przyczyną zasysania oleju przez ową pompę za skrzyni. Pozdrawiam.
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
Pisz zrozumiale. Jaka pompka ?Gruszka ? Jak zassana to syf w zbiorniku, brak odpowietrzenia zbiornika ,zapchane przewody. Odkręć korek wlewu i sprawdź czy "syknie" podciśnienie.
Kod silnika to bbz i przy okazji jak odpalę auto to zasysa mi korek wlewu oleju
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
Przy odkręcaniu korka wlewu paliwa syczy. Sprawdziłem u siebie i rzeczywiście syczy i wciąga powietrze ( czyli podciśnienie ) Teraz nie dokręcam korka i błąd nie występuje . To dziwne, bo syczeć powinno ale powinny syczeć wylatujące pary paliwa (powinno wydmuchiwać korek a nie go zasysać). Zawór "EVAP" podaje te opary do kolektora dolotowego ("w sprzyjających...
Lałem wodę bezpośrednio do odpływu i nie zauważyłem żadnych zatorów. Jak zatkałem korkiem umywalkę i przyłożyłem rękę do przelewu to czuć mocne zasysanie powietrza podczas wylewania wody z pralki. Zresztą, w obecnym ustawieniu nawet spuszczenie wody z pełnej umywalki skutkuje podobnym dźwiękiem.
Udrożnić odpowietrzenie baku, niestety w Astrze tego nie robiłem, nie wiem czy jest w korku czy na przewodzie
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
To wskazuje jak pisałem wyżej na Zabrudzony odpowietrznik wlewu zbiornika paliwa (podczas odkręcenia korka słychać zasysanie powietrza do zbiornika) lub zapowietrzanie się układu wtryskowego np. poprzez uszkodzony wtrysk. 1. Odkręć korek zbiornika paliwa po zgaśnięciu silnika 2. sprawdź na przezroczystych przewodach paliwa przy filtrze wstępnym czy...
Wylewkę w prysznicu rozkręciłem - była czyściutka. Nie mam zainstalowanego mieszającego zaworu termostatycznego na wyjściu ciepłej wody z bojlera. Będę próbował jeszcze jakoś odpowietrzyć rurkę cyrkulacyjną. Próbowałem już różnie odpowietrzać. Zakręciłem wodę za głównym zaworze, odkręciłem wszystkie wylewki w domu i powolutku odkręciłem główny zawór...
Podepnę się pod temat. Mam podobny przypadek a Audi A6 z silnikiem TFSI 2.0 Na wolnych nie równo pracuje , Czasy wtrysków ok 0.8-1 ms ,MAF 2,2 Korekta lambda wynosi wtedy 25-29 % do czasu złapania pierwszego błędu 008825 - Leak in Air Intake System Wtedy obroty się stabilizują i korekta spada do 10-15% z czasem dochodzą koleje błedy: 001287 - Idle Control...
Witajcie ! , niedawno nabyłem dla swojej narzeczonej Compacta z końcówki 1999 r po swapie na m42b18 (140KM), wcześniej był m43b19. Po kupnie było z nim troche problemów a to węże a to podciśnienia itp (z podciśnieniami nie jestem jeszcze pewien ale wszystko jest podłączone), wymieniłem czujnik temperatury w bloku , założyłem nową sondę lambda , odmę...
pod komputerem nic nie pokazuje , ale sprawdzę czujnik Halla i moduł we wtorek prawdopodobnie pojadę do elektryka i posprawdza a co do zasysania powietrza po odkręceniu korka to zasysa na 100 % bo jak wcześniej tankowałem to pod odkreceniu korka było nawet słychać . Możesz mi powiedzieć gdzie znajduje się dokładnie ten filtr par paliwa i jak go odłączyć...
Ta w baku od zasysania paliwa nacina się ją tak by paliwo mogło być c zasysane nawet jak dotknie do niej dno baku . Druga sprawa to że mogłeś kupić korek do malucha nowszego z pochłaniaczem paliwa i wtedy jest szczelny korek w starszych nie było tego wynalazku i korek miał zaworek podciśnieniowy który wpuszczał powietrze do baku.
Czyli jak odma jest podłączona to ma tak zasysać z bagnet i wlewu oleju ? P.S filtr powietrza wyjąłem z auta i odpaliłem bez filtra, było tak samo dalej zasysało.
Uszkodzenie tego elektrozaworu objawia się zasysanym powietrzem, słyszalnym przy korku wlewu paliwa. Niektórzy próbują go "reanimować" odkręcając dochodzący do niego wąż/węże i psikając do środka WD40. Miałem taki przypadek u siebie, odblokowanie tego elektrozaworka i nasmarowanie przedłużyło jego pracę w moim przypadku o kilka miesięcy. Później wymieniłem...
Przyczyn może być kilka. - Nieszczelna pompa - Sprawdź czy nie leci z pompy i z zaworu elektromagnetycznego na pompie. Obejrzyj dokładnie czy jest sucha i sucho wokół niej. - Sprawdź szczelność instalacji silnik-bak, czy coś nie kapie na ziemie, czy nie śmierdzi ropą, może przetarł się przewód, rozszczelnienie lub zapowietrzenie może dawać takie objawy....
Witam kolego, a czy ten elektryk jest pewien? przyczyna tego gasniecia moze byc filtr paliwa lub brak odpowietrzenia baku, czy po odkreceniu korka nie slychac zasysanego powietrza?( banalne ale mialem kilka takich przypadkow)
EVAP wypuszcza opary benzyny do kolektora dolotowego, sam pochłaniacz w aucie w tym wieku mało prawdopodobne by się jeszcze do czegoś nadawał (w niektórych autach przy tankowaniu "pod korek" można go było zalać paliwem). Opary nie tle są zasysane co wtłaczane do kolektora, bo w zbiorniku panuje nadciśnienie, natomiast w korku zbiornika może być zawór...
No i po problemie... Cały układ chłodzenia był tak zapowietrzony, że znajomy macher dziwił się, że jeszcze uszczelka pod głowicą nie poleciała. Korek z chłodnicy był nieszczelny i stamtąd zasysało powietrze i wcześniej wywaliło płyn. Wreszcie ciepło w aucie i już nie strach jeździć. Dzięki wszystkim udzielającym się ;)
Witam BMW ma dwie podstawowe przypadłości wypadania zapłonu pierwsza to nieszczelna membrana w odmie druga uszczelnienie VANOS-a . Co do Vanos wyjdzie ładnie w parametrach podczas diagnostyki komputerowej odma często objawia się złym składem mieszanki, sprawdź czy korek wlewu oleju nie jest mocno zasysany po odkręceniu. Pozdrawiam
Witam Mam takie pytanie czy z korka oleju z przodu maski, kiedy go odkręcimy to powino wydobywać sie powietrze/spaliny ?? Piszę, że powietrze albo spaliny bo ciężko stwierdzić co... Nie mniej jednak czy przy Dafach xf105 z 2010 roku po odkreceniu korka oleju, na rozgrzanym silniku wydobywanie sie powietrza jest normalne? Powietrze nie leci mocno jak...
niedawno po zgaszeniu silnika słyszałem właśnie bulgotanie (zasysanie ) jakby płynu w przewodach od zbiornika adblue , co może być tego przyczyną? To że podczas gdy system długo nie dostaje info o konieczności dawkowania lub gdy zostaje silnik wyłączony, włącza się faza opróżniania układu, wtedy to przewodami powrotnymi do zbiornika poprzez załączony...
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Rezystancji ani bezpieczników nie sprawdzałem. Napięcie powinno być na obu białych kablach ? bo na obu białych oscyluje wartość od 0 do 1,5 V. Komputer na starych sondach pokazał złe parametry sondy lambda oraz zwarcie w obwodzie grzałki. Może wiązka być gdzieś uwalona? Jeszcze się dopatrzyłem że odma jest jakoś dziwnnie podłączona. w taki sposób że...
Witam zakupiłem właśnie opla astrę h 1.6 z lpg wywala mi błąd 0172 za bogata mieszanka bank 1 czy ktoś miał taki problem? auto ma brak mocy na zimnym potrafi zgasnąć na skrzyżowaniu szarpie podczas jazdy wymieniłem świecę, cewkę czujnik temperatury i wraz to samo i mam pytanie bo to 1 opel jaki mam czy to mormalne że na odpalonym silniku jak odkręce...
pompa wytłoczyła tylko to co w pompie i w wężu (i to chyba nawet nie do końca) - nie zasysając dalej ze studni. To wina nieszczelnego układu coś jest ewidentnie nie tak pomiędzy zaworem zwrotnym w zbiorniku a pompą. Sprawdź połączenia! Odkręć korek zalewowy i wypełnij całość wodą po czym zostaw otwarty i poczekaj jakiś czas, poziom wody nie może spaść....
A ten zaworek od opuszczania podnośnika jest sprawny? Może on nie trzyma i olej wraca sobie do zbiornika. Jakby problem był z zaworem zwrotnym to po wciśnięciu dźwigni na dół ta wracała by sama do góry. Olej z siłownika napierałby na tłoczek. Oczywiście po przyłożeniu odpowiedniej siły. Np. pod naporem podnoszonego auta. Skoro po wykręceniu całkowicie...
Egr chciał usunąć ze sterownika ale nie dał rady ponieważ nie mógł obejść jakiś zabezpieczeń. Przepustnica była czyszczona w zeszłym roku. Membrana odmy wymieniana ponieważ były przedmuchy i zasysało bagnet oleju. Nie mam pojęcia czy mierzył parametry na żywo.
Jak to trudno Ci powiedzieć czy zasysa czy dmucha!?! Przecież czujesz czy korek Ci przyciąga Ci wydmuchuje, poza tym jakby zasysało powietrze nie śmierdziało by benzyną, a skoro czuć paliwem to wydmuchuje opary i to jest prawidłowe i normalne. Układ paliwowy jest szczelny, nie ma odpowietrzenia, bo nie może być (przepisy!) i powstaje w nim nadciśnienie...
Tata miał rację, że w takich silnikach są raczej bloki surowe/obrobione. Szkoda, bo trochę w korek dymi, nie wiem czy same pierścienie z tłokami załatwią sprawę, bo jak się przeholuje za długo to i blok będzie do roboty. A odma jest połączona jakoś z kolektorem? Bo jak się dodaje gazu to wtedy nie wydostaje się przez korek dymek. Tak jakby zasysało...
jeżeli na biegu jałowym masz podciśnienie 40kpa i nagle dodasz gazu to owo przez chwilę musi przyjąć wartość niemal równą wartości ciśnienia atmosferycznego, gdyż otworzyłeś kanał powietrza ale silnik jeszcze nie zdążył zwiększyć obrotów. Zgadza się, 95kpa ciśnienia atmosferycznego - 45kpa ciśnienia w dolocie = 50kpa podciśnienia czy to zbyt mało?...
Witam, jakiś czas temu robiłem remont Zetora 7211. Dzisiaj pracował z głęboszem 1-pazur. Miał trochę ciężko. Chłodnica jest zalana płynem do połowy tego górnego węża. Z wężyka tego co jest pod korkiem chłodnicy założyłem wężyk, który włożyłem do butelki. No i gdy sprawdziłem czy coś naleciało do tej butelki to było jakieś 0,7l. Termostat był wymieniony...
Korek wlewu, to także odpowietrzenie skrzyni korbowej i powietrze zawsze tam ucieka gdy tłok idzie w dół, natomiast gdy idziec w górę będzie zasysał powietrze do środka. Takie są prawa fizyki. Tak jest w każdym kompresorze tłokowym.
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
Dodam jeszcze że jeżdżę bez korka wlewu paliwa bo wytwarzało się duże ciśnienie i zasysało zbiornik ?? "Wilgotny" ma problemy a świece kable i tp? Wymienny reduktor ale przez gazownika, regulowany czy tylko wymieniony? Dodatkowo jaka instalacja LPG - może wtryskiwacze przepuszczają albo co gorsza już nawet nie trzymają.
Witam. Moim problemem jest zasysanie baku podczas pracy silnika, czy na gazie czy na bezynie. Najpierw slychac jak bak sie kurczy az strzela co jakis czas, a nastepnie maly problem z odkreceniem korka, jest takie cisnienie ze ciezko go odkrecic. I w tym czasie slychac pod maska, czyli w okolicach komputera po stronie pasazera tykanie raz szybkie a raz...
A jak pompa jest uszkodzona, to też tak moze być? Chodzi bez remontu ponad 30 lat... To cudowna ta pompa, a na dodatek bardzo blisko do wody, bo w przeciwnym wypadku nie chciała by ciągnąć i jeszcze "zrobić"3,5 atmosfery. na końcu pewnie smok. Nie mam najmniejszego pojęcia czy jest tam zawór zwrotny. Zaworem zwrotnym w studni jest właśnie "smok"(kosz...
Wycieki to jedno. Czy korek zbiornika jest oryginalny ? bo tu ewidentnie zasysa powietrze a jak wiadomo w okresie jesienno-zimowym jest ono wysoce nasycone wilgocią a ta wytrąca się w ciepłym oleju i jest efekt spienienia.
No byłem i sami nie wiedzą mówią że naj lepiej kapitalne zrobić w takim starym aucie to trochę mija się z celem bo uszczelniacze sciepie bez ściągania głowicy ale też nie wiadomo czy to jest to czy nie tak zacza kopiec jak wyczyściłem odmę i jak odkrece korek to zasysa renke
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
sprawdź czy nie zasysa powietrza jak odkręcisz korek zbiornika paliwa
Kolego sprawdź elektryczny odpowietrznik baku. U mnie tez silnik zaczął świrować - niezależnie czy na gazie czy na benzynie. mam astre g 1.6 16V jak odepniesz ten czarny wąż, który idzie od odpowietrznika do przepustnicy(czy gdzieś tam w okolicę) to będziesz mógł zobaczyć czy się obroty i przyspieszanie ustabilizuje. u mnie pomogło. Teraz musze szukać...
Mam następujący problem, gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka, a gdy płyn podejdzie pod korek, to zaczyna wyciekać i dzieje się to, jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
https://obrazki.elektroda.pl/8760825500_... Czy może ktoś potwierdzić orientację włożenia tego żółtego elementu, element 12? Podczas pracy silnik zasysa go i zatyka przepływ powietrza. Obecnie mam go w pozycji - strona otwarta góra - silnik, strona zamknięta płaska dół. No ale oczywiście zależy mi na uzdrowieniu odkurzacza, bo nawet...
Kolego tam gdzie wiercisz otwór w obudowie daje sie korek z śruby i nalewa oleju aż zacznie się wylewać z tego otworu, a zbiorniczek podłącza się do tego otworu w bocznym dekielku Dodano po 5 kolanko z którego wydostaje się sprężone powietrze to to na głowicy z przeciwnej strony niż wlot zasysanego powietrza a pozostałe dwa są do chłodzenia
. Test CO2 robiłeś na zimnym silniku? Test CO2 robiony na rozgrzanym silniku. Czekałem dość długo na zmiany (koło 20 minut) ale kolor był niebieski, czyli brak CO2 w układzie. Zasysanie i twardość węża dopiero się zaczęło po wymianie korka, niestety poprzedni się rozleciał.
Miałem podobne objawy po przełączeniu na gaz i przejechaniu paru kilometrów przerywał i się dławił przyczyna była taka ze pompka paliwa albo sam nie wiem co robiło tak ze powrotem zasysało paliwo pb i lpg pomogło poluzowanie korka wlewu paliwa a z czasem założenie drugiego elektrozaworu by paliwo płynęło w koło .
Pewnie adaptacja klapki wlewu paliwa nie zrobiona, i ECU dostaje informację o niepełnym kącie otwarcia, więc nie ma info o ponownym zatankowaniu pojazdu i nie odpowietrza( czytaj nie otwiera zaworu odpowietrzającego).... Czego to ludzie nie napiszą! P.S. "Nie ma takiej rury, której się nie da odetkać" Nie rozumiem. To stary kadett i na pewno nie ma...
Hmmm nie powinno byc wiekszej mocy ze wzgledu na to ze przekroj jest taki sam lub wiekszy a jezeli polepszylo się cokolwiek to chyba prawie niezauwazalnie. Np ja wywalisz na chwile filtr powietrza to tez ci się polepsza osiagi. Dla tych niewielkich zmian ludziska wsadzaja filtry stozkowe. Przekroj ten sam ale nie jest nadmuchiwane powietrze(zbyt uboga...
Ooooo widzisz, bardzo słusznie. Faktycznie bede musial ponownie przeanalizować tą przeróbke i w aucie i motorze bo o zassysaniu nie pomyslałem. A co by się działo jak by to tez zatkac na amen, tam chyba nie ma takiego cisnienia zeby na sile wybijało przez korek Tam nie ma żadnego zasysania, od zasysania powietrza do silnika spalinowego służy kolektor...
korek zasysać zasysać wąż gaźnik zasysać
podłączenie świateł zasilania wymiennik ciepla pompa ciepla dioda switch
przedwzmacniacz mikrofonowy zmywarka uszkodzony z0109
Lodówka Bosch nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Błąd E2 w lodówkach Candy - czujnik temperatury