Ja sugerowalbym sprawdzic pompe czy pompuje: odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i zobacz czy plyn przelewa sie w zbiorniczku. Pozdrawiam [/list]
Witam Ostatnio zauważyłem że odkrecajac korek zbiorniczka plynu wyrownawczego na zimnym silniku ciśnienie rośnie i płyn zaczal sie podnosic. Czy to tak powinno wyglądać?
O jakim korku on pisze? -chodzi o ten od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzenia? po wymianie korka zbiornika wyrownawczego stała się magia auto grzało obiema stronami jak szalone No chyba raczej chodziło o korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Podstawowe pytanie. Czyli nagrzewnica właściwa to jest wspólna z chłodnicą silnika? Generalnie...
mam 700-tę i mialem dokladnie ten sam problem,wciaz temp.70.stopni i nic wiecej,slabe ogrzewanie. sprawa na 100%dotyczy termostatu,ale i zapowietrzenia ukladu. Zrob tak: - temp.ogrzewania w srodku auta ustaw na FULL - odkrec korek zbiorniczka wyrownawczego - odkrec korek przewodu odpowietrzania -spusc plyn z ukladu po odkreceniu przewodu dolnego chlodnicy...
Sam mam golfa i mialem takie objawy. wymienialem termostaty-kombinowalem i nic, az wreszcie wymienilem korek wlewu od zbiorniczka wyrownawczego i spokoj.
Ostatnio zaobserwowalem po zapaleniu sie lampki od temperatury dotklem chlodnicy-byla zimna, odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego zaczelo cos bulkac na wylączonym silniku i chlodnica odrazu zrobila sie goraca moze to was na cos naprowadzi bo ja nie mam pojecia dzieki
witam wszystkich serdecznie. Jestem posiadaczem krolowej lawet czyli Laguny II 1.9 dci z 2005 roku.Od pewnego czasu mam problem z uzyskaniem cieplego powietrza wewnatrz pojazdu.Auto dmucha zimnym powietrzem.Probowalem odpowietrzyc uklad poprzez odpowietrzniki na wezu wchodzacym do wewnatrz kabiny,pod termostatem oraz odpowietrznikiem przy chlodnicy....
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Witam wszystkich forumowiczów. Sięgałem wiedzy w Internecie na wielu forach nt. mojego problemu z ubywaniem wody w zbiorniczku wyrównawczym cieczy chłodzącej i nie mogłem dopatrzyć się jasnej odpowiedzi, dlatego zakładam ten temat. Sprobuje skrocic opisy do minimum. Sytuacja jest następująca. Niedawno kupiłem auto (troszkę w ciemno - przyznaje się)....
W takim razie jak mam odpowietrzyć układ? Skoro naleje płynu chłodzącego do zbiorniczka i zakręcę wszystkie odpowietrzniki i korek od wlewu? Naprawde nic nie rozumiesz, czy tylko udajesz? Odpowietrzasz przy napelnianiu odkrecajac odpowietrzniki. Jesli dobrze to zrobisz, nie bedzie powietrza w ukladzie. Jesli cos jednak zostanie, zostanie wyrzucone...
Witam. Zacznę od finału histori. Jadę 150 km/h nagle auto traci moc, cisne gaz na maxa a on zwalnia do 110 i nie moge bardziej przyspieszyć. Po minucie bialy dym z wydechu, duzo dymu! Staje na poboczu i gasze silnik. Poziom oleju ok. W zbiorniczku wyrownawczym kolor plunu.jak woda z kałuży.. doczekałem chwile i sprobowalem odpalić silnik ale obroty...
Polskich zamienniki termostatow sa juz dwa. Jeden taki jak opisujesz a drugi to totalna pomylka. Ten lepszy polski widzialem ale jak mam byc szczery to wyglada az za solidnie :) w stosunku do oryginalu. A jak termostat wymienialem to wtedy jeszcze polskich zamiennikow nie bylo. A jestes pewny ze oba sa polskie? Bo kiedys byly tureckie zamienniki i...
Witam, mam problem z ogrzewaniem, wyczytalem na kilku forach ze moze to bys spowodowane niedroznym przewodem od zbiornika wyrownawczego i dlatego sie zapowietrza jednak to sprawdzilem i jest wszystko ok, nie widze tez zadnych wyciekow na dywanikach czy zaparowanych szyb o poranku (co mogloby wskazywac na peknieta nagrzewnice), nie miesza mi sie rowniez...
jeden planuje glowice drugi nie.ja u siebie wymienialem uszczelke i splanowalem ja zeby miec wieksza pewnosc ze nowo zalozona uszczelke nie padnie po niedlugim okresie eksploatacji. a moze to poprostu wina korka zbiorniczka wyrownawczego tzn. zaworek w nim umieszczony zacial sie.sprobuj jeszcze korek wymienic
Witam Mam problem z moim Golfem, mianowicie chcialem dolalac plynu chlodniczego do ukladu bo w zbiorniczku go juz nie bylo. Dolalem, chcialem odpowietrzyc wiec na wlączonym silniku otworzylem korek od zbiorniczka wyrownawczego i plyn zaczelo wyrzucac. Bulgotało i wyrzucalo bardzo gorący plyn jak by ktoś dmuchał rurką :/ Czy to jest normalne zjawisko?...
Witam mam problem z ukladem chlodniczym tzn uklad sie zapowietrza plyn cofa sie do zbiorniczka wyrownawczego gdy odpowietrzy sie na wezu przy wlocie do srodka plyn poleci ze zbiorniczka wyrownawczego tez ubywa spada do normalnego poziomu jest dobrze a z czasem znowu sie zapowietrza gdy dostanie wyzsza temperature to tak jakby sie przepchalo i leci cieplo...
Witam. Niestety ciągle ubywa mi płynu w zbiorniczku wyrównawczym. 1) wymieniono korek zbiorniczka na nowy 2) wymieniono wkład termostatu 3) konkretnie odpowietrzono układ 4) auto pali ładnie, temp. max ~90 st., zawsze odpala 5) nie ma "masła" pod korkiem od oleju 6) nie ma białego dymu 7) płyn chłodniczy jest delikatnie zabrudzony ale w serwisie wykluczyli,...
Witam! Mam problem z w/w autem. Otoz w czasie jazdy czasem zdarza sie ze spod maski zaczyna sie dymic. Uklad wyglada na szczelny, nie ma zadnych zauwazalnych wyciekow, ubywa natomiast plynu i to w bardzo dziwny sposob. Mianowicie plyn delikatnie jest wypychany spod korka zbiorniczka wyrownawczego i kapie na rozgrzany silnik (stad dym). Na poczatku myslelismy,...
http://allegro.pl/korek-zbiorniczka-wyro...
wymień korek spustowy zbiorniczka wyrownawczego. Zbiornik założyłem nowy = korek też jest nowy.
zacznij od wymiany termostatu. sprawdz tez korek zbiorniczka wyrownawczego( powinien miec zaworek ktory otwiera sie przy zbyt wysokim cisnieniu). przejzyj uklad chlodzenia czy niema gdzies w gornych partiach wezy jakiegos odpowietrznika.
Czy jak się rozgrzeje to chłodnica jest gorąca? Czy wąż górny i dolny przy niej jest gorący? Jak góra gorąca dół chłodny to termostat może być zacięty na minimalnym otwarciu tylko wtedy wąż do chłodnicy robiłby się stopniowo ciepły po odpaleniu zimnego samochodu.Spróbuj podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego.Ople mają to do siebie że jak przy odpowietrzaniu...
Troszke trudno znalezc tu logike. Co ma zaworek od przelewu do dolania np. 50 plynu do zbiorniczka wyrownawczego? Poza tym w roverku w chlodnicy nie ma zaworka tylko przelew nastepuje po otwarciu duzego obiegu, tak samo w zbiorniczku nie ma zadnego zaworka. Za cisnienie w ukladzie odpowiada korek od zbiorniczka wyrownawczego.
Dokladnie. Jesli klocki sa takie same to pozostaje wcisnac glepiej tloczki. Odkrec przy tym korek od zbiorniczka wyrownawczego.
Kolego ile tego płynu musisz dolewać i nie leci ci może para z wydechu jak sie silnik zaczyna już nagrzewać? A jak sie nagrzeje to co sie dzieje ,jak korek odkrecasz od zbiorniczka wyrownawczego?
Po odpieciu rury od chlodnicy trzeba bylo odkrecic odpowietrzniki na obudowie termostatu i rurze do nagrzewnicy oraz, oczywiscie, korek zbiorniczka wyrownawczego. Bez tego w ukladzie tworzy sie podcisniene, ktore nie pozwala na jego oproznienie. Odpowietrzanie klasyczne: odkrecic odpowietrzniki az wyleje sie plyn bez powietrza (najlepiej z dodatkowym...
Czesc, Uszczelka pod glowica. Cisnienie z komory sprezania przedostajac sie do ukladu chlodzenia powoduje to co obserwujesz (a raczej slyszysz) odkrecajac korek zbiorniczka wyrownawczego. Sprawdz cisnienie na poszczegolnych cylindrach (min. 9 bar) i jak mozesz to w ukladzie chlodzenia (norma 1,2-1,5 bar). Jesli bedzie drastycznie mniejsze - wiesz, ktorym...
Panowie nie mialem jak wczesniej wbic... a wiec tak - ply nie lecial z odpowoetrznikow - ale to przeze mnie... Bo w chwili odpowietrzania mialem odkrecony korek od zbiorniczka wyrownawczego... Rozumiem ze przez to operacja sie nie powiodla, tak? Jutro rano sprobuje z zamknietym, tak?
Co dzieje się z plynem chlodzacym? Co się stanie jeżeli auto złapie temperaturę gdzieś w okolicy 40 st C. I odkrecisz korek ze zbiorniczka wyrownawczego? Czy ktoś sprawdził chłodnice doładowania - tą montowana pod blokiem silnila od przodu? Były wymienione tam termostaty? Czy musisz dolewać płyn chłodzący- ubywa ale nie widać plamy pod autem. Jaką masz...
Witam... Pompa wody plus rozrzad wymieniony przy stanie 160 tys. czyli od wymiany przejechalem okolo 2 tysiecy...zawsze to robie gdy zakupie jakis dylizans :| Po zakupie auta wszystko bylo ok. do momentu kiedy zachcialo mi sie dolac plynu. Wyszedlem na parking i za szybko odkrecilem korek od zbiorniczka wyrownawczego. Auto jednak dobrze nie wystyglo.Wywalilo...
to sa typowe objawy uszczelki pod glowica.mozesz sprawdzic to odkrecajac korek od zbiornika wyrownawczego i ktos musialby probowac odpalic silnik jesli woda w zbiorniczku zacznie tak jakby podskakiwac tzn ze jest przedmuch z cylindra
Ponadto po powrocie do domu okazało się, że przewody chłodzące są strasznie twarde. Odkręcił korek zbiorniczka wyrównawczego i poszło powietrze a następnie cały zapełnił się płynem. Domyślam się ze uszczelka pod głowicą do wymiany. Podmien korek zb.wyrownawczego. Chyba żartujesz.
Kolego Georges , chłodnicę ręka "macałem" na całośći byla gorąca równomiernie. Nie zauważyłem nigdzie wycieku gdzie indziej, wszedzię płynem jest osrane najbardziej przy wylocie od zbiorniczka wyrownawczego( KOrek wymieniałem na nowy) i dalej wywala płyn tzn. bardziej Tworzy sie powietrze, gdy silnik jest wyłaczony i ostyga i jak na zimnym otworzy...
Witam mam problem z samochodem VW VENTO silnik 1.8 benzyna strasznie sie grzeje, wymienilem termostat ,korek zbiornika wyrownawczego pompa wody jest ok , a silnik nadal sie grzeje juz niemam sily czy to morze byc glowica ale weze nie sa twarde i nieida bombelki w zbiorniczku wyrownawczy ,wentylator tez sie wlancza jeszcze ztaka awaria sie niespodkalem...
Witam.Na zminym silniku odkręć korek od zbiornika wyrównawczego.Uruchom silnik i czekaj aż się nagrzeje(musi otworzyć się termostat).Stale kontroluj poziom płynu(w razie czego dolewaj).Obserwuj przewód powrotny z chłodnicy(taki cienki, idzie do zbiorniczka wyrównawczego) do kiedy przestaną wydobywać się tamtendy pęcherzyki powietrza(musi lecieć sam...
sprawdź drożność tego cienkiego wężyka od zbiorniczka wyrownawczego, mogł potraktować silikonem jak składał Ci i moglo go zatkać zgadza się :) więc tak grzeje się sprawdzić; termostat, korek zbiorniczka najlepiej pożyczyć miałem taki przypadek że mechanik wymienił upg ,nie pomogło kazał kupić głowicę bo pewnie pęknięta i zalać olejem z diesela i pieprzył...
Witam, Wszystkich forumowiczow- jest to moj pierwszy post pod tym nickiem i od razu z problemem -licze na wyrozumialosc. Pisywalem tu kilka lat temu pod innym nickiem-niestety konto mailowe juz mi zamkneli i takie tam. W kazdym badz razie witam. Wiec problem polega na tym, kilka dni temu kiedy byly wielkie mrozy jak na szczecin czyli ok -10C w nocy...
Uszkodzona pompa a temperatura nie rośnie? Masz ciśnienie w wężach z płynem czy są flaki? Jak flaki to możliwe że korek nie trzyma ciśnienia i zaczyna się gotować płyn.
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Aby upewnić się co do drożności chłodnicy sprawdź czy rura powrotna z chłodnicy rozgrzewa się i twardnieje wraz ze wzrostem temperatury (po otwarciu termostatu). Jeszcze inną przyczyną może być wspominany już korek zbiorniczka wyrównaczego (posiada dwa zawory nad- i podciśnieniowy), zamień z kimś na próbę lub kup (ok. 20 zł).
Witam,dzięki za odzew wszystkim,dzisiaj został wymieniony korek od zbiorniczka wyrównawczago i musze troche pojezdzić aby stwierdzić czy to było przyczyną ,o skutkach poinformuje .Sprawdzona jest pompa nie cieknie ,płyn zalewany jest do poziomu kreski KALTE (zimny płyn) .Troche mnie mylą wasze odpowiedzi z tym odpowietrzaniem czy układ ma być szczelny...
To że masz bałwanka na parowniku to jest to po prostu nie szczelny parownik.Jeżeli grzeje ci się silnik,to sprawdż czy górny wąż od chłodnicy jest ciepły tak samo jak dolny.To się tyczy także chłodnicy.Ma być równomiernie ciepła,jeśli nie jest,to znajdż korek odpowietrznika na wężach od chłodzenia,odkręć korek i puść płyn ,jednocześnie dolewając do...
Wiec tak.. na razie nie mialem czasu na rozkręcanie niczego ale sprawdziłem pokretlo i zdecydowanie działa bo jak ustawiam niską temperature to leci zimne powietrze, więc musi byc elektryczne sterowanie a linka to pewnie jedna z tych części montowanych w każdym aucie ale nie uzywanych bo te ma auto klime. Co do podłączania wody pod cisnieniem bedzie...
korek zbiorniczka korek zbiorniczka wyrównawczego korek zbiorniczka sprężarki
zmienić biegunowy lustro suficie wpadło bębna
płyta indukcyjna elektrolux mikrofalówka gorenje
Renault Megane 2001 – niedziałające kierunkowskazy, diagnostyka, bezpieczniki, przerywacz Labware Ticket Thermo Receipt Printer – sterownik ESC/POS, instalacja, kompatybilność