Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
Do sedna i co z hamulcem ? jest ok ? Odpowietrz ale proponował bym na zapalonym silniku, proponowałbym odpowietrzyć wszystkie cylinderki, a tył to bezwzględnie.!!! i fajnie by było sprawdzić jakość płynu. Czasem mogą wystąpić jakieś niespodzianki, a to korektor , a to cylinderek itp.!
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
Rozebrałem przed chwilą ten korektor na aucie, ściągnąłem tą dźwigienkę, zdjąłem osłonę gumową. Wystają tam 2 takie małe bolce z tego korektora przy wciskaniu i puszczaniu hamulca poruszają się bez problemu, czyli zacięty korektor nie jest, już sam nie wiem co może być przyczyną.
No właśnie, że nie !. Panowie ten podzespół tak nie działa, to nie jest korektor siły hamowania na tylną oś. W tym "czymś" jest na środku tłoczek, uszczelniony kawałek pręta z przewężeniem na środku. Z obu stron są komory, którymi przepływa płyn hamulcowy z obu sekcji pompy i teraz przy normalnym hamowaniu ciśnienia po obu stronach będą mniej więcej...
Wiem że przy PP2000 nie ale chcę zobaczyć jakie wyposażenie miałem przez fabrykę przewidzianą:) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Charakterystyki pojazdu Model406 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Data Początku Gwarancji01.01.1990 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Mercedes Vito - ,,podwieszony" korektor siły hamowania http://obrazki.elektroda.pl/8838293200_1... klocek drewniany , opaski zaciskowe i pianka .Pałąk między wahaczami ucięty.Prawdopodobnie przy wymianie sprężyny. Na którymś tam przeglądzie wyszedł brak hamulca z tyłu więc pomysłowy dobromir zadziałał :D
Płyn słabo leci z odpowietrznika,pedał hamulca jest trochę twardy Ten korektor siły jest jakoś naprawialny czy tylko wymiana na inny?
Nie znam dokładnie schematu układu hamulcowego Twojego auta ale sprawdź czy prawidłowo działa korektor hamulca. Miałem podobne objawy kiedyś w Vw Transorter. Z reguły jest w okolicach osi tylnej i połączony dźwignia z nadwoziem
Pojawił się jeszcze jeden argument, mianowicie stare mercedesy mają czujniki ABS tylko na przedniej osi, tak jest najprawdopodobniej u mnie. Tył nie może zostać pozbawiony korektora siły hamowania, ze względu na to, że zwyczajnie koła by się blokowały. Mam teraz taki pomysł, żeby podnieść tył i poprosić drugą osobę o wciskanie hamulca, a regulując korektor...
Posiadam jedynie schemat układu do l2000 http://obrazki.elektroda.pl/2030561300_1... 1.Sprężarka, 2.osuszacz ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia, 3.zawór bezpieczeństwa, 4.zbiornik regeneracyjny osuszacza, 5.króciec zasilania zewnętrznego, 6.filtr na przewodzie pneumatycznym, 7.złącze pneumatyczne zasilania, 8.złącze pneumatyczne...
Mozna sprawdzić jaki jest luz pomiędzy pompą a trzpieniem w serwie. Ważna jest średnica pompy bo mogą być 25,04 mm lub 28,58mm. Jeżeli jest w układzie korektor siły hamowania to też może powodować, że pedał będzie niski tak samo jak "świńskie ogony" na wymienionych miedzianych przewodach. Hamulce można odpowietrzyć bez rozszczelnienia układu. Odkręcamy...
Co to znaczy "odpowietrzyć pompę hamulcową". Odkręcić przewody i czekać aż płyn samoczynnie pocieknie. Ile razy naciskać pedał hamulca ? Ani razu dopóki nie masz pewności ze w pompie jest płyn, kilka pominięć na sucho i może zostać uszkodzona. były (czy nadal są ?) systemy, gdzie sekcje obsługują hamulce w układzie: osobno "przód" i "tył" Tylko w prymitywnych...
abs brak przed wymontowaniem był bo korektor stał
Jeśli przejrzałeś cały układ dobrze czyli zaciski , klocki , prowadnice , tarcze to została tobie - pompa abs - korektor Tylko nie zapomnij o tym że w tych modelach jak się nie mylę był odpowietrznik na korektorze siły hamowania
Witam Mam problem z hamulcem, jak nacisne lekko pedał hamulca to samochód za bardzo hamuje (blokuje koła). kupiłem ostatnio nowy korektor siły hamowania i to samo sie dzieje. co może być nie tak? można ustawić to korektorem i jak?
Podła pompa lub dostał się jakiś paprok przy dolewaniu płynu. Powietrze w układzie, lub uszkodzone samoregulatory. Uszkodzony korektor hamulca tylnego. Widziałeś ten układ na oczy? Pisanie głupot=nagroda.
W Uno nie ma abs. Przód tarcze tył bębny korektor tyle.
Główny zawór hamulcowy rozdziela koła przednie i tylne . Korektor koryguje tylko koła tylne.
Jest ABS i nie ma korektorów, auto mam na podnośniku, sprawdzałem na pracującym silniku i wyłączonym i jest tak samo, czyli naciskam pedał hamulca i przodu nie obrócę, tył się obraca. Zaciągnę ręczny i też nie obrócę. Chyba że jest ABS i są korektorki... Dodano po 9 Między pomocą hamulcową a ABS jest korektor https://obrazki.elektroda.pl/1496994100_...
Witam.Problem z uciekającym powietrzem w Mercedes Atego 818 rok 2004, bez pneumatycznego zawieszenia.Wymieniono na nowe: Zawór główny hamulca pod pedałami, modulatory abs, zawór obwodowy dołączany do podstawy osuszacza, korektor tył, modulator tył abs. Gdzie szukać przyczyny. Dobija do 12 bar, po 6 godzinach schodzi do 4 bar i nigdzie nie słychać skąd...
Gdy ja miałem padnięty korektor siły hamowania to tylne hamulce brały duz wcześniej niż przednie
VF3L35FAGES057997 Brand:Peugeot Model:308 Engine:N/A Region/Plant:France Check:G Year:2014 Sequential number:57997 Approx. mileage:43,766 km Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)13626 89 1 0344 Data Początku Gwarancji04.04.2014 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*04 P4A9805806399 Informacje ogólne RODZAJ...
masz może korektor siły hamowania moze on jest zapiczony i dlatego nie masz hamulca tylnego pozdrawiam GRZES Korektory siły chamowania były zmienione.
Samochód wzywają na kampanię serwisową. 308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) BVM 6 PRZEŁOŻENIA TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji29.07.2016 Numer seryjny silnika10 JBHR 0001264 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*12 P4A9806776799 Informacje ogólne...
Jeśli nie pompa to zapowietrzone jest albo szczęki daleko od bębnów. Żeby odpowietrzyć trzeba zasymulować max obciążenie osi bo korektor może nie puszczac płynu.
Witam w w/w samochodzie nagle przestały działać hamulce, stało się to po gwałtownym hamowaniu, pedał hamulca zrobił się miękki, a za mną ciągnęła się linia wycieku, na kanale zobaczyłem iż wyciek jest gdzieś w okolicy korektora, jednak nie potrafię zlokalizować, wycieku ze względu iż wszystko jest wilgotne, zbiornik pusty. po wstępnych oględzinach,...
Pompa wspomagania hamulca (Serwo) może siadła. Sprawdź też podciśnienie które do niej idzie Dodano po 13 1. korektor jest na przewodach hamulcowych za pompą chociaż nie we wszystkich modelach Clio I. Z tego co wiem jeżeli masz hamulce bendixa to korektor masz w cylinderkach a jeżeli lucasa to musisz mieć korektor 2. W pompie mogła się uszkodzić sekcja...
Może i ja wtrącę swoje trzy grosze: tłoczki- jeśli trudno się poruszają, to mimo wszystko po naciśnięciu pedału hamulca powinny dostawić szczękę do bębna, mogą jedynie nie pozwolić sprężynie na cofnięcie. Układ hamulcowy jest połączony krzyżowo, więc na tył idą dwa przewody i powinny być dwie sekcje korektora hamowania (jedna na lewą, druga na prawą...
Wygląda mi to na korektor siły hamowania. Pozdrawiam
Ale czy jest ciśnienie na przewodzie do cylinderka lub zacisku. Na odpowietrzniku będzie ciśnienie jak szczęki oprą się o bębny a klocki zacisną na tarczy. Jeśli masz duży luz między szczękami a bębnem to po naciśnięciu pedału hamulca ilość wtłoczonego płynu nie podniesie ciśnienia. Spróbuj kilkakrotnie szybko nacisnąć pedał hamulca i zobacz czy będzie...
Proszę o rozkodowanie vin peugeot 308 VF3LCBHZ3HS026858 Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14689 89 1 0847 Data Początku Gwarancji 28.02.2017 Numer seryjny silnika 10 JCAN 3043125 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776999 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
Istnieje realna szansa że zablokował się korektor hamowania tylnej osi i masz zbyt małe ciśnienie w hamulcach kół tylnych stąd brak możliwości ich zablokowania. Musisz pamiętać, że 70 procent siły hamowania to przód. Przy sprawnie działającym układzie hamulcowym z rolek wywali cię parę sekund po wciśnięciu hamulca na max. Pozdrawiam
Ej, jeżeli mam do wyboru używkę 18 letnią za 2000, a regenerację za 4000, to wybieram regenerację. Innymi słowy - wolę wydać więcej na coś teoretycznie nowego. Bębny zmierzone - zużycie minimalne. Ręczny pneumatyczny ładnie trzyma. Problem z hydraulicznym tyłem. Korektor odpiąłem żeby sprawdzić, czy będzie różnica. Nie ma. Pomysłu nie mam. Pompa sprawdzona...
pompa wydaje sie ok ale niewiem czy czasami za malo nie jest odpowietrzony a vi czy korektor sily hamowania ma cos wspolnego z przednia oska?
a korektor siły hamowania sprawdziłeś ?
https://www.autodna.pl/vin/VF3LCBHZHGS12... Charakterystyki pojazdu Model 308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14416 89 1 0994 Data Początku Gwarancji 29.07.2016 Numer seryjny silnika 10 JBHR 0001264 NRE(homologacja) e2*2007/46*0405*12 P4A 9806776799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU...
Przyczyną tak dużej różnicy jest korektor siły hamowania na tylnej osi oraz sama konstrukcja hamulców. Podstawy fizyki się kłaniają - gdyby tył hamował tak samo jak przód, to przy każdym hamowaniu tylne koła by się blokowały. Prawidłowy rozkład to 70/30 (idealnie 73/27), co mniej więcej masz spełnione (Ffr ~= 3800 N, Fre ~= 1200 N, F tot ~= 5000 N,...
Często siada korektor i od niego zacząłbym sprawdzanie. A dopiero później zabrał się za pompę.
Witam, W samochodzie Opel Astra F mam problem z lewym tylnym hamulcem. Nie hamuje prawidłowo, jest duża różnica hamowania pomiędzy lewym a prawym kołem. W celu naprawy mechanicy wymienili: pompę hamulcową, cylinderek i korektor siły hamowania, wymienili płyn hamulcowy, (choć co do tego mam wątpliwości). Niestety dużo to nie zmieniło. Jedynie podregulowanie...
Witam, dziś trochę pogrzebałem przy tych hamulcach i tak: Wyregulowałem jeszcze raz samoregulatory, bębny teraz ciaśniej nachodzą, ale kręca się z niewielkim tarciem i nie grzały się podczas jazdy czyli chyba ok. Pedał nieco stwardniał. Tylne koła dalej nie blokowały podczas gwałtownego hamowania na śliskim asfalcie. Gdy miałem uniesione tylne koła...
Witam Mam problem z moim golfikiem a mianowicie od dłuższego czasu czuć podczas hamowania słabą skuteczność hamowania osi tylnej. Dodam że problem pojawiał się bardzo stopnioiwo tak że nie wyczułem tego od razu tylko po przesiadce na inny wóz. Nadmienię że według mnie hamulce przedniej osi działają bez zarzutu ale cóż z tego skoro ''nurkuje'' przy każdym...
Saxo 1,5D ! Na prostym odcinku pedał hamulca w podłogę i jakoś tam hamuje . Na prostej przy raptownym hamowaniu pedał hamulca w podłogę oraz brzęk gdzieś z tyłu i pedał hamulca wali mnie po stopie lub mocno faluje . Na wzniesieniu przód pochylony i po podpompowaniu hamuje idealnie . Dodam że w obu przypadkach prawy tył nie hamuje wcale . Nawet na ręcznym...
W skodach feliciach bardzo często skrzypi korektor siły hamowania. Jest on umiejscowiony na tylnej osi. Mechanik może mieć rację że to tylny układ hamulcowy tak skrzypi. A tak na marginesie dziwi mnie fakt że odpowietrzał tylko przód a tyłu nie. No ale cóż, to tylko moje spostrzeżenie. A co do tego skrzypienia to mam to dokładnie tak samo w samochodzie...
Witam ! mój problem to słaby hamulec na tylną oś, zawsze na pusto był słaby , pod ładunkiem lepszy, ale ostatnio i z ładunkiem był słaby i do tego zauważyłem , że wciskając mocniej hamował bardzo ostro, jednocześnie zauważyłem że po wyłączeniu silnika syczy mi powietrze z zaworu hamulcowego więc oddałem go do regeneracji po zamontowaniu do auta pedał...
widzisz gdyby korektor siły hamowania nawalił to byłby pedał hamulca na starych zaciskach tez miękki jakby zapowietrzony a on jest b.dobry. tylko gdy założę lucasy z golfa III to wtedy jest miękki. Dodam ze moje stare zaciski z golfa II maja średnicę 36mm a lucasy z golfa III które nie działają poprawnie to maja średnicę tłoczka 38mm. dlatego nie sadze...
N ie mam pojęcia jak wyglądają te ząbki nie przyjrzałem się poprawiłem skuteczność hamulców w ten sposób wlazłem pod auto z tyłu i wypryskałem korektor siły hamowania wd 40 dźwigienka stała w miejscu rozruszałem ją ładnie chodzi elegancko teraz,lecz zauważyłem że ten korektor teraz to i tak nie pełni żadnej roli bo w ogóle nie jest połączony z zawieszeniem...
Dzisiaj wymieniłem obydwa cylinderki i dwa przewody sztywne, ale wydaje mi sie że bedzie do wymiany jeszcze co najmniej jeden bo zbierają sie na nim kropelki płynu. Jednak przyczyną takiego skoku pedału nie były cylinderki. Zauważyłem, że jak naciśnie sie pedał hamulca to słychać syk powietrza na wylocie filtra powietrza. Zdjąłem to i właśnie leci powietrze...
Witam. Od dłuższego czasu mam problem z grzejącym się tylnym prawym kołem. Zauważyłem że grzeje się gdy często lub mocno hamuje. Robię np trasę 30km często hamując i koło jest mocno ciepłe. Robię tą samą trasę z powrotem ale hamuję rzadziej i koło jest zimne. Sprawdziłem tłoczek i pracuje bez zacięć. Prowadnicę zacisku również pracują prawidłowo. Dźwignia...
A może przyczyną jest korektor siły hamowania? Czy ktoś może posiada schemat lub wie, gdzie umiejscowione jest to urządzenie? Przeszukuje google, ale jakoś dotąd nic satysfakcjonującego nie znalazłem.
Dziękuję za dotychczasowe podpowiedzi i oczekuję dalszych. Teraz napiszę co bylo robione: Ze wzgledu na to, że kiepsko działał hamulec zasadniczy i ręczny, to pozwoliłem sobie na wymianę okładzin i bębnów. W trakcie naprawy przeczyściłem tłoczek lewy bo był zapieczony i po tej samej stronie rozpierak hamulca ręcznego. Wydawało mi się, że jest dobrze,...
Więc tak, jeżeli chodzi o stan hamulców to u mnie bezpieczeństwo najważniejsze i nie patrze na kwoty. 2 lata temu wymieniany zespół tylnych hamulców, tj wszystko prócz bębnów, powodem był niewielki wyciek z jednego cylinderka, wymieniając jeden wymieniłem i drugi oraz resztę osprzętu. Korektor siły hamowania był regulowany, coś było zmieniane, nie pamiętam,...
sprawdz jak wygląda korektor siły hamowania kól tylnej osi. Z tylu tarcze czy bebny? Tak czy inaczej sprawdź samoregulator hamulców tylnich bo moze któryś szwankuje i cofa sie za dużo, co w rezultacie pompka nie jest w stanie na jeden raz spowrotem nabić...
Większe tarcze. I trochę stałe korektory.
Witam :) Obyło się bez SKP które biorą pieniądze i twierdzą że jest wszystko ok,a jak pojedziesz na przegląd to nagle po kilku miesiącach auto jest w opłakanym stanie miałem już taki przypadek i dziękuję za ich usługi jadę jak muszę czyli co rok :( W uno z przodu zostały wymienione elastyczne przewody spękane były na zewnątrz, a co do tyłu to tak na...
Tarcze Brembo ujdą ale żadna to rewelacja mocnooo przereklamowane. Tył jest bardzo ważny jeśli ma skutecznie hamować. Korektor z tyłu sprawny? Ne podwyższony przypadkiem na zawieszeniu? No i te nowe bębny i szczęki mogą być wątpliwej jakości. Szerokość szczęk i bębnów właściwa? Cylinderki też mają różne średnice tłoczka. Ogólnie dużo jest możliwości...
Za darmo Peugeot 308 VF3LC9HCGES147365 MARKAPeugeot MODEL308 TYP NADWOZIAEstate LICZBA DRZWI5 LICZBA MIEJSC5 KLASA POJAZDUSAMOCHÓD KOMPAKTOWY TYP POJAZDUPOJAZD OSOBOWY lub Producent Peugeot Model 308 (T9) Rodzaj nadwozia Kombi Typ paliwa Diesel Kraj producenta Francja Kolor lakieru GRIS ALUMINIUM Próbka koloru lakieru Norma emisji spalin NORMA CZYSTOŚCI...
----------------------------------------... Tak naprawdę to przy eksploatacji nie ma żadnych negatywnych objawów, natomiast auto nie przeszło przegląu technicznego z powodu zbyt dużej różnicy w sile hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem tylnym (50 % różnicy). Po rozebraniu stanęło na tym że nie ma żadnych widocznych...
Tak naprawdę to przy eksploatacji nie ma żadnych negatywnych objawów, natomiast auto nie przeszło przegląu technicznego z powodu zbyt dużej różnicy w sile hamowania pomiędzy prawym a lewym kołem tylnym (50 % różnicy). Po rozebraniu stanęło na tym że nie ma żadnych widocznych usterek wszystko jak nowe ( auto o przebiegu 35 000 km) czyste bebny bez rantu,...
he he - ale się posypało dziękuję Wam za odpowiedzi i Tobie również sk700 :-) za podtrzymanie kultury w poście :-) Otóż kolego spinacz (tam nie ma co popsuć co się tak buzujesz jak ktoś naprawia MTV i rozbiera delikatniejsze rzeczy to co tam ma popsuć ?!!? ) ale już odpisuję dlaczego to zrobiłem obserwowałem to od ponad roku i przy pewnych obrotach...
Witam mam problem z jednym z moich Lt'ków . Problem tyczy się Lt 46, przyjechał z UK rozebrany więc nie wiem jak zachowywał się wcześniej. Dodam tylko, zę ten ma ABS, który nie wywala żadnych błędów. Kontrolki normalnie gasną po odpaleniu włącznie z ABD - coś ala ASR ? Układ hamulcowy jest po kompletniej renowacji tzn. nowe są wszystkie rurki oraz węże...
308 (T9) KOMBI 5DRZW 1.6 HDi 120 FAP (DV6FC) AUTOM SKRZ BIEGÓW 6 PRZEŁOŻEŃ TYPU STT Charakterystyki pojazdu Model308 (T9) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)14704 89 1 0889 Data Początku Gwarancji30.03.2017 NRE(homologacja)e2*2007/46*0405*13 P4A9806777099 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT...
Witam serdeczie A oto moj problem i coś co mnie doprowadza do szału Samochodzik jak w temacie a problem to nierównomierna siła hamowania przednich kół ( ciągnie na prawo). Przy wciskaniu pedału hamulca prawa strona szybciej bierze a co za tym idzie szybciej blokuje przednie prawe koło( po kilku dniowej jeździe widać na prawej feldze brud z klocków)....
Witam! Dzwonil dzis do mnie znajomy i mowil ze ma taki problem przy F2000 4x2 z ABS: Ogolnie hamulce dzialaja jak trzeba, jak sie depnie w pedal to mozna szybe nosem wybic. Ale od czasu do czasu pojawia sie taki problem np podczas manewrow kierowca dusi w pedal hamulca a samochod jedzie dalej. Twierdzili ze kierowca cos zmysla ale drugiemu kierowcy...
Może odpowiem trochę off topic ale jestem przeciwnikiem ale z zachowaniem zdrowego rozsądku, włączania świateł w dzień. Ma to owszem zaletę ale też i kilka wad. O dodatkowym zużyciu paliwa niewspomnę. Skoro tak lubimy powoływać się na kraje zachodnie to czytałem że niemcy obliczyli ile kosztuje to państwo a oni dopłacali promując paliwo bezołowiowe....
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Walczyłem wielokrotnie z hamulcami w tych autach,dobry efekt przyniosło dopiero wymiana płynu hamulcowego z dot4 na dot4 plus i podciągnięciu korektora hamulca tylnego (jeśli jest bez abs)
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
Witam. Zawsze przednie hamulce mają większą skuteczność niż tył. W przeciwnym wypadku zablokowany tył wpadałby w poślizg. Z tego względu nawet niektóre współczesne samochody mają z przodu tarcze, a z tyłu hamulce bębnowe z korektorem siły hamowania, korygującym siłę hamowania tyłu w zależności od obciążenia (jeżeli auto nie posiada ABS). Może jesteś...
Popuść przewód hamulcowy przed korektorem siły hamowania i sprawdż czy tam płyn dochodzi, jeśli tak to regulator do naprawy/wymiany. I hamulca przynajmniej na tym kole raczej nie było przed Twoimi działaniami.
Przyczyną był niedrożny korektor, już hamulce działają idealnie w 100% na każdym kole :)
Ogólnie wynik jest przeciętny, moim zdaniem niekoniecznie wymaga naprawy. Hamulce z tyłu są słabe, gdyż auto posiada korektor siły hamowania. Siła hamowania jest automatycznie regulowana w funkcji obciążenia tylnej osi. Proszę powtórzyć pomiary dociążając tylną oś. Różnica pomiędzy kołem prawym, a lewym może wynikać z różnego zużycia/ zatłuszczenia...
Być może to się przyda. http://skodaporadnik.republika.pl/porady...
Może korektor siły hamowania tylnej osi.
W tym samochodzie masz układ "na krzyż" o skuteczności 50/50% więc wada np. prawego tyłu osłabia skuteczność lewego przodu. Nie pisz bzdur. Sam bzdury piszesz, chyba na oczy nie widziałeś takiego samochodu. Do autora tematu: zobacz, czy masz na tylnej osi korektor hamowania, jego sprawność jest istotna.
Raczej korektor.
A on nie ma korektora sił hamowania z tyłu?
Modulatory Ok, zaciski Ok. Ale dzisiaj zauważyłem ze przyłapuje tylne koła podczas jak branie hamulca. Może to korektor siły hamowania ? Już mi ręce opadają.
Nie miałem czasu zbytnio przy tym robić. Zaciski sprawdzone, były założone inne 100% sprawne z takiego samego modelu samochodu. I nadal występuje ten problem, niezależnie na którym zacisku. Dziwne, co zauważyłem, to linki na korektorze długości linek przy dźwigni ręcznego, przy puszczonej dźwigni lewa (słaby hamulec) linka jest luźniejsza niż prawa,...
Dlaczego moderacja usuwa wpis jak pytam gdzie sa ? Dodano po 6 Kolega tygrys nie ma argumentow ze zchodzi z tematu ? Naprawa polega na prawidlowym postawieniu diagnozy i usunieciu usterki. Za chwile ktos napisze zeby nadspawac szczeki bo za daleko do bebna maja. Temat troche zszedl z toru. Ja bym przyjzal sie korektorowi sily hamowania. Zacisnal lewy...
Korektor hamowania szczelny moze kiepsko odpowietrzyliście hamulce.
a co ma hamulec do tego ustrojstwa sprawdz styki pod spodem przy sprężarce bo lubia zaśniedziec a zeby sprawdzic czy dziala to zdejmij z wachacza korektory od ustawiania poziomu
zaciski i pompa, spotkalem sie juz z nowymi markowymi zaciskami, ktore za bardzo cofaly tloczek po puszczeniu pedalu hamulca.
Cześć. Jakiś czas temu zaczął mi kapać (delikatnie) płyn hamulcowy z okolicy korektora siły hamowania. Pojechałem na kanał i okazało się że po naciśnięciu hamulca sączy się z wylotu z tegoż korektora (konkretnie końcówka przewodu wkręcana lewa). O dziwo dało się dokręcić rurkę do korektora (!) Przez weekend był spokój a dziś znowu już nie delikatnie...
Na twoim miejscu ,byłbym za tym ,aby jednak korektor był. Hamulce to twoje bezpieczeństwo , ludzi których wieziesz i użytkowników dróg .Tobie może nic się nie stanie w razie zblokowania kół - pomyśl o innych.Nie chcę być moralizatorem w tym momencie bo skoro ktoś wymyślił ten korektor hamowania , to widocznie przeprowadził i testy na hamowni i jeszcze...
może korektor siły hamowania przy tylnej osi Od bardzo dawna tam nie ma korektora.
mechanik usunął korektory (takie tulejki na przewodach) bo stwierdził że były skorodowane Ciekawe czy tłumik też by wywalił jak by był skorodowany zamiast go wymienić. Ale fakt faktem, że jak tylne hamulce są kiepskie to i brak korektorów może być niezauważalny. Gorzej jak kolega ma dobre hamulce z tyłu, wtedy można się zdziwić.
Zablokowany korektor siły hamowania, z tyłu w okolicach tylnej belki. Ponadto jeśli ABS jest, to ma działac, w przeciwnym przypadku z racji specyficznej budowy pogarsza hamulce.
Musisz tak wyregulować samoregulatory szczęk tylnych po założeniu bębnów by obracały się z lekkim oporem wtedy wyreguluj linke.Pedał hamulca będzie wysoki i hamulce powinny być skuteczne, chyba że są uszkodzone korektory siły hamowania
Ano właśnie nie odpowietrzałem, z tym, że w warsztacie sprawdzali wszystko i niby jest w porządku wszystko, a na przeglądzie już nie za bardzo. Dodam, że pedał hamulca działa normalnie. Zastanawiam się, czy to może być wina korektora. Można to jakoś wyregulować?
Witam ja mam inny problem z takim samym polo wczasie jazdy blokuja mi tylne hamulce i wtedy pedal hamulca robi sie twardy czy to moze byc wina serwa czy pompy hamulcowej albo korektora sily hamowania czy raczej cylinderkow i szczek hamulcow tylnych??
I do wymiany był korektor siły hamowania.
Tam jest ABS! Więc jaki korektor siły hamowania?
możliwe uszkodzenie korektora siły hamowania
Przed wymianą było ok? sprawdz czy dobrze działa korektor siły hamowania .
Oczywiście stan zawsze max. Pol roku temu wymieniany korektor siły hamowania w Polsce ale zaraz po wymianie wszystko było ok
Ponad wszelką wątpliwość zapowietrzony układ. Może jest jeszcze gdzieś odpowietrznik, np. na korektorze. Napisz jaką metodą odpowietrzasz. Jak odłączasz przednie hamulce?
witam. mam audi 80 b4 1,9 td. Jakimś dziwnym sposobem urwał mi się przewodz od wspomogania hamulców który znajduje się koło samego serwa,pewnie koleś uszkodził go przy wymianie filtra ale mniejsza z tym. Czy od urwania tego przewodu mogły się zapowietrzyć hamulce? Bo mam jeszcze cieknący korektor siły hamowania ale wczesniej oprócz tego że co jakiś...
Zrób zdjęcie zaworu albo podaj jego nr. Masz pewnie 5 przyłączy? 11, 12, 21, 22 ... 5 przyłącze wydaje mi się, że powinno być podłączone do kolektora siły hamowania tylnej osi. Odlacz ten przewod na próbę. Nie pamiętam dokładnie jak to jest, jeśli z niego leci powietrze to nasz problem z tym korektorem.
Pedał hamulca jest twardy. Korektory siły hamowania zostały wymienione na inne (wyciągnięte z innego samochodu). Zastanawiam się nad wymianą przewodu hamulcowego może jest przytkany, ale podczas odpowietrzania mechanik nie zauważył żeby płyn nie chciał ściekać.
technics korektor korektor scania hamulca naciśnięciu hamulca
naprawa formatera testy akumulatorów kontroler zapisem
przestroić amplituner at9100 zk140t nagrywanie
Jak sprawdzić strojenie bass-refleksu w kolumnie basowej? Electrolux suszarka błąd 1 - czujnik NTC i obwód grzewczy