To ustrojstwo to dźwignia korektora, ma nim sterować w zależności od stopnia ugięcia tylnego zawieszenia. Działa to w ten sposób, że reguluje intensywność hamowania tylnymi hamulcami w zależności od obciążenia tyłu pojazdu, im cięższy tył/ bardziej ugięte zawieszenie, tym mocniejsze hamowanie tylnych hamulców
mechanik usunął korektory (takie tulejki na przewodach) bo stwierdził że były skorodowane Ciekawe czy tłumik też by wywalił jak by był skorodowany zamiast go wymienić. Ale fakt faktem, że jak tylne hamulce są kiepskie to i brak korektorów może być niezauważalny. Gorzej jak kolega ma dobre hamulce z tyłu, wtedy można się zdziwić.
Nie znam dokładnie schematu układu hamulcowego Twojego auta ale sprawdź czy prawidłowo działa korektor hamulca. Miałem podobne objawy kiedyś w Vw Transorter. Z reguły jest w okolicach osi tylnej i połączony dźwignia z nadwoziem
Walczyłem wielokrotnie z hamulcami w tych autach,dobry efekt przyniosło dopiero wymiana płynu hamulcowego z dot4 na dot4 plus i podciągnięciu korektora hamulca tylnego (jeśli jest bez abs)
Pierwsza rzecz to czy czujesz że dźwignia ręcznego puszcza powietrze? Jeśli tak to trzeba zlokalizować zawór przekaźnikowy od ręcznego. Przy słownikach hamulców tylnych kół masz po 2 przewody, jeden to od hamulca roboczego (przychodzi od pedalu hamulca po przez korektor siły hamowania ) drugi to przewód od ręcznego który idzie do zaworu przekaźnikowy...
Rozebrałem przed chwilą ten korektor na aucie, ściągnąłem tą dźwigienkę, zdjąłem osłonę gumową. Wystają tam 2 takie małe bolce z tego korektora przy wciskaniu i puszczaniu hamulca poruszają się bez problemu, czyli zacięty korektor nie jest, już sam nie wiem co może być przyczyną.
Podła pompa lub dostał się jakiś paprok przy dolewaniu płynu. Powietrze w układzie, lub uszkodzone samoregulatory. Uszkodzony korektor hamulca tylnego. Widziałeś ten układ na oczy? Pisanie głupot=nagroda.
Dzisiaj dałem pod kolektora sylikonu ale jednak dalej przy dodaniu gazu kopci z jego okolic https://filmy.elektroda.pl/32_1684778546... Od sprzedającego dostałem tylko informacje że są do zrobienia hamulce i linka od biegów,teraz doszło to dymienie,brak ładowania i jeszcze parę popsutych rzeczy
abs brak przed wymontowaniem był bo korektor stał
Most za drogi, korektor hamulców precz, bo nowe bębny za drogie - kup sobie może Dacię, albo innego tańszego pick-upa?
Do sedna i co z hamulcem ? jest ok ? Odpowietrz ale proponował bym na zapalonym silniku, proponowałbym odpowietrzyć wszystkie cylinderki, a tył to bezwzględnie.!!! i fajnie by było sprawdzić jakość płynu. Czasem mogą wystąpić jakieś niespodzianki, a to korektor , a to cylinderek itp.!
Skoro ma ABS to ten korektor można śmiało wywalić. Ja reguluję szczęki w ten sposób, że najpierw luzuję linkę całkowicie. Potem kręcę bębnem i szczęki ustawiam tak, żeby lekko ocierały, ma być słyszalne ocieranie i lekki opór. Ale bardzo lekki. W kaczce osobno reguluje się obie szczęki, więc ja reguluję jedną, potem cofam o kilka ząbków, ustawiam drugą...
Kolego SEWIK korektor hamowania w przypadku hamulców lucasa jest pod maską koło serwa. Ger 56 wszyscy się produkują chcą Ci pomóc ,a Ty nie reagujesz na sugestie. Przy znacznych ubytkach płynu w zbiorniczku, musi być jakiś poważny przeciek.Powinien być widoczny gołym okiem bez specjalnych zabiegów.Daj znać czy znalazłeś.Powodzenia
Płyn słabo leci z odpowietrznika,pedał hamulca jest trochę twardy Ten korektor siły jest jakoś naprawialny czy tylko wymiana na inny?
Nie miałem czasu zbytnio przy tym robić. Zaciski sprawdzone, były założone inne 100% sprawne z takiego samego modelu samochodu. I nadal występuje ten problem, niezależnie na którym zacisku. Dziwne, co zauważyłem, to linki na korektorze długości linek przy dźwigni ręcznego, przy puszczonej dźwigni lewa (słaby hamulec) linka jest luźniejsza niż prawa,...
Balans hamulców w Ładach (blokujący się tył) ? W Ładzie występuje korektor hamowania. Gdy jest on sprawny i dobrze ustawiony to nic się nie blokuje, nawet przy pustej budzie.
Witam to znowu ja nie bede zakładał nowego tematu co do tego korektora skoro nie działa (przerdzewiał i pękł w jednym miejscu) mogę go całkowicie wywalić i podłączyć rurke bezpośrednio omijając korektor???
Raczej korektor.
wcisnę kilka razy hamulec i nagle staje się twardy pedał Jak pedał masz sprężynujący a po paru wduszeniach pedału twardnieje to odpowietrz układ. Dodatkowo korektor sił hamowania podmień, tak jak wyżej ktoś pisze.
http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na... http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/te... Powinno się parami. No chyba że oba są sprawne.
Ogólnie wynik jest przeciętny, moim zdaniem niekoniecznie wymaga naprawy. Hamulce z tyłu są słabe, gdyż auto posiada korektor siły hamowania. Siła hamowania jest automatycznie regulowana w funkcji obciążenia tylnej osi. Proszę powtórzyć pomiary dociążając tylną oś. Różnica pomiędzy kołem prawym, a lewym może wynikać z różnego zużycia/ zatłuszczenia...
Popuść przewód hamulcowy przed korektorem siły hamowania i sprawdż czy tam płyn dochodzi, jeśli tak to regulator do naprawy/wymiany. I hamulca przynajmniej na tym kole raczej nie było przed Twoimi działaniami.
Większe tarcze. I trochę stałe korektory.
Dlaczego moderacja usuwa wpis jak pytam gdzie sa ? Dodano po 6 Kolega tygrys nie ma argumentow ze zchodzi z tematu ? Naprawa polega na prawidlowym postawieniu diagnozy i usunieciu usterki. Za chwile ktos napisze zeby nadspawac szczeki bo za daleko do bebna maja. Temat troche zszedl z toru. Ja bym przyjzal sie korektorowi sily hamowania. Zacisnal lewy...
Przyczyną był niedrożny korektor, już hamulce działają idealnie w 100% na każdym kole :)
Modulatory Ok, zaciski Ok. Ale dzisiaj zauważyłem ze przyłapuje tylne koła podczas jak branie hamulca. Może to korektor siły hamowania ? Już mi ręce opadają.
masz może korektor siły hamowania moze on jest zapiczony i dlatego nie masz hamulca tylnego pozdrawiam GRZES Korektory siły chamowania były zmienione.
Poratuje ktoś opisem wejść i wyjść z korektora siły hamowania ? Ktoś pozbawił tej t4rki hamulców z tyłu i wywalił korektor. Kupiłem nowy zamiennik ale nie mam opisu wejść/wyjść.. z góry dzięki
korektor siły hamowania
Nie podajesz rocznika auta. Znam przypadek z hamulcem w takim samym aucie z tym, że przód prawie nie hamował a tył od razu blokował koła. Okazało się, że pompa hamulcowa była sprawna i rozdzielała oddzielnie hamowanie na koła przednie i łącznie na tylne koła, poprzez korektor siły hamowania. Po dokładnym odpowietrzeniu układu hamulcowego i naprawie...
Może to korektor, ale nie mogę go namierzyć w samochodzie. Jesli jest, to przy lewym wahaczu.
Przy tym typie hamulców VW nie trzeba pomagać samoregulatorom. Sprężyna po trzecim naciśnięciu na pedał na pewno zrobi swoje i szczęki ustawią się odpowiednio bez Twojej pomocy. Na Twoim miejscu sprawdziłbym najpierw, czy założyłeś odpowiednie cylinderki - średnica. Potem pojechał na Stację i wjechał na rolki. Sprawdzanie hamulców z tyłu po podniesieniu...
Przyszedł przegląd i przypomniało mi się o hamulcach :D Wymieniłem przód i tył. Z tyłu wymieniłem cały komplet (szczęki, bębny, cylinderek, tarcza kotwiczna). Po prawidłowym wyregulowaniu jest dość dziwnie. Przód prawie 2kN Tył 0,6kN Ręczny 1,3kN Diagnosta nie za bardzo chciał podbić przeglądu ale go ubłagałem "że się ułoży". Na serio ktoś wie czemu...
Jeśli przejrzałeś cały układ dobrze czyli zaciski , klocki , prowadnice , tarcze to została tobie - pompa abs - korektor Tylko nie zapomnij o tym że w tych modelach jak się nie mylę był odpowietrznik na korektorze siły hamowania
To pewnie tak jak w starszych VW, te ze słabszymi silnikami nie mają korektora, mocniejsze mają.
Wszystkie auta osobowe mają korektor?
Jeśli komuś Uno kiepsko hamuje. To proponuje sprawdzić sprężynę przy korektorze tylnych hamulców w jakim jest stanie. U mnie przy 146000 po dotknięciu palcem sprezyna się urwała. Wymiana na nowa plus wyrobiona blaszkę regulacyjna hamulce o 30% skuteczniejsze. 37zl komplet w fiacie.
Układ hamulcowy w Megane jest układem bezobsługowym, tzn. nie wymaga ekstra regulacji. Natomiast jak każdy układ wymaga utrzymania go w dobrym stanie technicznym. Takie utrzymanie nie polega tylko na wymianie tarcz i klocków hamulcowych, ale na zadbaniu o stan pozostałych elementów całego układu hamulcowego. Najwięcej kłopotu sprawia układ hamulcowy...
... ja mam ten sam problem z hamulcami , gdzie są te korektory , też może u mnie pomogą????
Proszę bardzo. Nie dotykaj śruby regulacyjnej 3, gdyż jest to tylko do regulacji w trakcie produkcji i służy do regulacji skoku membranki w zaworze przekaźnikowym (tym na górze), który jest integralną częścią całości. Śrubą nr 2 regulujesz maksymalne ciśnienie do siłowników, jakie zawór regulacyjny może osiągnąć (czyli przy maksymalnym obciążeniu przyczepy)....
Pedał hamulca jest twardy. Korektory siły hamowania zostały wymienione na inne (wyciągnięte z innego samochodu). Zastanawiam się nad wymianą przewodu hamulcowego może jest przytkany, ale podczas odpowietrzania mechanik nie zauważył żeby płyn nie chciał ściekać.
Nie ma czujnika, tylko korektor siły hamowania. Najlepiej jedź na diagnostykę, z hamulcami nie ma żartów.
Korektor hamowania szczelny moze kiepsko odpowietrzyliście hamulce.
Główny zawór hamulcowy rozdziela koła przednie i tylne . Korektor koryguje tylko koła tylne.
elektrozawór 22 ma przewód 4 dochodzi do zaworu 11 ( korektor siły hamowania ) omiń korektor łącząc przewody 1,2 i sprawdź działanie hamulców
W Uno nie ma abs. Przód tarcze tył bębny korektor tyle.
(at)carrot Pewnie chodzi o korektor siły hamowania - zawór połączony dźwigienka z zawieszeniem. Dźwigienka koroduje i się urywa.
tak, przewody są drożne-dziękuję serdecznie za rady i podpowiedź ale chyba doszedłem przyczyny, a mianowicie ominołem (przewodem elastycznym)korektor siły hamowania i objawy stopniowego zaciskania się hamulców ustąpiły..co sądzicie, można tak jeździć bez korektora? pozdrawiam mobilki:)
Btw. sam miałem tico i z naprawdę dobrze wyregulowanymi hamulcami tylnymi to ręczny działał idealnie na dwa koła blokując je zawsze. Pamiętaj jednak że tico nie posiada z tyłu korektora siły hamowania więc zbyt "ciasne" ustawienie szczęk hamulcowym względem bębna może powodować zarzucanie tyłu podczas hamowania w zakręcie. Miej to na uwadze !
Sprawdź dokładnie przewody hamulcowe czy po drodze nie ma jakiś dziwnych elementów to mogą być korektory (tak jak w ciękusiu) . Jeśli ich nie ma to rolę korektorów pełni ABS , może w parametrach będą podane wartości ciśnienia . Można spróbować odłączyć ABS , jak zachowa się tylny hamulec . A tak z ciekawości auto było przypięte pasami , skąd taka wartość...
Zapewne opada podczas wciśnięcia hamulca, najprawdopodobniej spadł plastikowy element, łączący korektor wysokości. Najlepiej wymienić na nowy i po kłopocie.
zaciski i pompa, spotkalem sie juz z nowymi markowymi zaciskami, ktore za bardzo cofaly tloczek po puszczeniu pedalu hamulca.
Witam Mam problem z hamulcem, jak nacisne lekko pedał hamulca to samochód za bardzo hamuje (blokuje koła). kupiłem ostatnio nowy korektor siły hamowania i to samo sie dzieje. co może być nie tak? można ustawić to korektorem i jak?
Wygląda mi to na korektor siły hamowania. Pozdrawiam
Ano właśnie nie odpowietrzałem, z tym, że w warsztacie sprawdzali wszystko i niby jest w porządku wszystko, a na przeglądzie już nie za bardzo. Dodam, że pedał hamulca działa normalnie. Zastanawiam się, czy to może być wina korektora. Można to jakoś wyregulować?
Auto jak w temacie,zabudowa kontener. Po wymianie dwóch przewodów metalowych dochodzących do korektora nie mogę odpowietrzyć hamulców - pedał wpada do podłogi.Przy kołach płyn wycieka bez powietrza,jak popuszczę na przewodach też nie ma powietrza ale hamulca też. Jest jakiś knif na odpowietrzenie tego auta?
Więc tak auto mam jakieś trzy miesiące.Jak tylko zauważyłem że jest problem zaglądam do przodu tarcze i klocki ok tylko przewody elastyczne są trochę popękane na zewnątrz pewnie są tam od nowości.Jeżeli chodzi o tył to szczęki są świeże hamulec ręczny bardzo dobry korektor siły hamowania padł?
witam posiadam golfa II w którym nie moge odpowietrzyc hamulców, wymienione zostały przód tarcze+klocki tył tarcze+klocki+regeneracja zacisków tzn wymiana wszystkich gumek, wymieniona została rowniez pompa hamulcowa. odpowietrzanie zacząłem od prawego tylnego koła nastepnie tył lewe pozniej przód prawe i przód lewe, korektor siły hamowania został wymontowany...
Jeśli nie pompa to zapowietrzone jest albo szczęki daleko od bębnów. Żeby odpowietrzyć trzeba zasymulować max obciążenie osi bo korektor może nie puszczac płynu.
Wymieniłem korektor siły hamowania i nic to nie dało (tylko zabrało "kase") hamulec nadal raz jest o key , a za chwile słaby.
Witam ja mam inny problem z takim samym polo wczasie jazdy blokuja mi tylne hamulce i wtedy pedal hamulca robi sie twardy czy to moze byc wina serwa czy pompy hamulcowej albo korektora sily hamowania czy raczej cylinderkow i szczek hamulcow tylnych??
A przed korektorem jest ciśnienie?
Oczywiście stan zawsze max. Pol roku temu wymieniany korektor siły hamowania w Polsce ale zaraz po wymianie wszystko było ok
Ponad wszelką wątpliwość zapowietrzony układ. Może jest jeszcze gdzieś odpowietrznik, np. na korektorze. Napisz jaką metodą odpowietrzasz. Jak odłączasz przednie hamulce?
Zrób zdjęcie zaworu albo podaj jego nr. Masz pewnie 5 przyłączy? 11, 12, 21, 22 ... 5 przyłącze wydaje mi się, że powinno być podłączone do kolektora siły hamowania tylnej osi. Odlacz ten przewod na próbę. Nie pamiętam dokładnie jak to jest, jeśli z niego leci powietrze to nasz problem z tym korektorem.
Daro122 super manual! Ale on nie wiem czemu nie dotyczy wersji z abs widać to na schemacie. Korektor przy tylnych hamulcach powinien byc montowany wraz z cieglem mocowanym przy tulejach resorow. Nic z tego nie mam, a przewody zamiast przechodzic w tym miejscu w poprzek ramy ida wzdłuż. Na razie znalazłem ze ta wersja mogła być produkowana tylko w 94-95....
Schematu budowy nie mam, ale na logikę: jak dociska bo obciążony to znaczy, że zwiększa ciśnienie na tył, bo ma za ciężko. Samoregulator możesz rozebrać /nawiercić przy pierścieniach zabezpieczjących tłoczki i je wyjąć, ale i tak Ci to nic nie da, bo nie ma części zamiennych/. Jak nie cieknie- daj mu spokój. Podnieś samochód do góry- oś tylna wisi....
Jeśli jest to laguna po 98 to kontrolka stop i ręczny może się świecić również od usterki abs-u(nie ma mechanicznego korektora siły hamowania tylnej osi)-pozostaje diagnoza abs-u.
a korektor siły hamowania sprawdziłeś ?
Szczęki, cylinderki, samoregulatory, korektor, przewody elastyczne w jakim stanie?
Szczerze to wiem o czym kolega RafalGT2 mówi mam dwa accordy lat 94 i mam problemy z hamulcami z tyłu mimo że mam tarcze , poprostu przód ścina ok ale tył nie , nawet przy bardzo mocnym hamowaniu zostawiam tylko 2 ślady hamowania, tył się nie blokuje ale coś tam hamuje, korektora hamowania się nie dopatrzyłem , ba nawet nigdzie nie ma żadnej dzwigienki...
pompa wydaje sie ok ale niewiem czy czasami za malo nie jest odpowietrzony a vi czy korektor sily hamowania ma cos wspolnego z przednia oska?
Skoro wymieniał korektor hamowania to pewnie chodzi o tył.
Witam mam problem z hamulcami w nissanie usunąłem wszystkie korektory hamowania bo były popsute wszystkie reperaturki nowe klocki itp , wszystko odpowietrzone i to co się dało sprawdzone i chodzi hamuje tylko ze pedał wpada w podłogę nie do końca ale taka gąbka nie hamulec , czy ma ktoś jakimś pomysł co to ? Drugi problem to przy odpalaniu na zimny...
Pompa wspomagania hamulca (Serwo) może siadła. Sprawdź też podciśnienie które do niej idzie Dodano po 13 1. korektor jest na przewodach hamulcowych za pompą chociaż nie we wszystkich modelach Clio I. Z tego co wiem jeżeli masz hamulce bendixa to korektor masz w cylinderkach a jeżeli lucasa to musisz mieć korektor 2. W pompie mogła się uszkodzić sekcja...
Mam problem z hamulcami w zestawie scania 4 (2002r) i naczepie Fliegl SDS 360 (1999r), scania z ebs a naczepa abs. Na pusto auto ma dobre hamulce(bynajmniej tak się wydaje, ponieważ uważam że głównie hamuje sam ciągnik), po załadowaniu 24t hamulce są słabe, miałem okazję przekonać się o tym, gdy docisnąłem hamulec do końca a żadne z kół naczepy nie...
Mozna sprawdzić jaki jest luz pomiędzy pompą a trzpieniem w serwie. Ważna jest średnica pompy bo mogą być 25,04 mm lub 28,58mm. Jeżeli jest w układzie korektor siły hamowania to też może powodować, że pedał będzie niski tak samo jak "świńskie ogony" na wymienionych miedzianych przewodach. Hamulce można odpowietrzyć bez rozszczelnienia układu. Odkręcamy...
U mnie zaciski są jeszcze nie regenerowane, nie mają luzów, na sworzniach pracują bardzo lekko (po wyjęciu klocków można je przesuwać jedną ręką), cofają się również błyskawicznie i oba tak samo (lewy z prawym), a koła kręcą się bez problemu. Dzieje się to od czasu do czasu w trasie pod pełnym załadunkiem, wystarczy chwilę postać, żeby hamulce ostygły...
Tak, na uruchomionym. Nie wiedziałem, że jest różnica między TD, a benzyną. Bo w benzynie kolegi nic takiego się nie działo. Dziś będę miał oryginalny przewód. Zobaczę czy będą jakieś zmiany. A czy korektor siły hamowania może mieć wpływ?
A jakby zmienił charakterystykę sprężyn w pompie hamulcowej ? Korektor będzie się sprawdzał tylko na równej nawierzchni. A jakie znaczenie mają sprężyny w pompie hamulcowej? One mają tylko cofać tłoczki pompy spowrotem. Korektor zaś ma zdławić dopływ płynu do hamulców tylnej osi, żeby hamowały słabiej - dławienie ma być proporcjonalne do obciążenia...
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
Koledzy czytajcie posty autora. On wyrażenie pisze że od 3 lat abs nie sprawny. Może najpierw udało by się ustalić czy w tym samochodzie jest abs czy ebs bo dla mnie do wypowiedzi było by nieodzowne. Podejrzewam że jest to ebs Wabco i jeśli nie jest sprawny to nie będzie nigdy poprawnego rozdziału sił hamowania między osią przednią a tylną. W tym systemie...
Bardzo trafna uwaga z korektorem. Cienki mechanik może rozbierać te hamulce 100 razy, wszystko będzie optycznie wyglądało na sprawne a objaw opisany jak przez autora. Pozdrawiam.
a co ma hamulec do tego ustrojstwa sprawdz styki pod spodem przy sprężarce bo lubia zaśniedziec a zeby sprawdzic czy dziala to zdejmij z wachacza korektory od ustawiania poziomu
Pompa wody powinna dać radę, węże będą praktycznie proste i nie będzie przecież tłoczyła 2m w górę tylko w poziomie. Te dwa linki do ogłoszeń co ci podesłałem to widziałeś - da się bez problemu (tylko trochę kombinacji ale chyba o to w tym chodzi :) ) Cudów nie będzie ale polatasz na pewno. Z przodu też daj tarcze - raz że bębny szybciej ugotujesz jak...
Był tu już kiedyś taki wątek,nie pamiętam jakie auta dotyczył,w każdym bądź razie wyrzucenie korektora pomogło. Pozostaje jednak problem sił hamowania,lepiej go wymienic na nowy Powodzenia
Nie mówiłem nic mechanikowi, że nierówno pracują te hamulce, wymienił i myślałem, że coś się zmieni. Pojazd nie posiada ABS ani korektora siły hamowania, chyba, że na tylne koła. Wciskam mocno, blokuje się lewe koło, wciskam mocniej to i prawe, puszczam i odblokowane są. Wcisnę szybko hamulec 2 razy czyli napompuję to oba się blokują.
witam. mam audi 80 b4 1,9 td. Jakimś dziwnym sposobem urwał mi się przewodz od wspomogania hamulców który znajduje się koło samego serwa,pewnie koleś uszkodził go przy wymianie filtra ale mniejsza z tym. Czy od urwania tego przewodu mogły się zapowietrzyć hamulce? Bo mam jeszcze cieknący korektor siły hamowania ale wczesniej oprócz tego że co jakiś...
witam cały układ hudrauliczny hamulców, zawieszenia i wspomagania jest ze soba scisle i trwale powiazane i napedzane jedna pompa i płynem LHM potrzebujesz kogos kto sie na tym zna nie podnosi sie tył bo prawdopodobnie jest zapchany tylny korektor
Witam.Problem z uciekającym powietrzem w Mercedes Atego 818 rok 2004, bez pneumatycznego zawieszenia.Wymieniono na nowe: Zawór główny hamulca pod pedałami, modulatory abs, zawór obwodowy dołączany do podstawy osuszacza, korektor tył, modulator tył abs. Gdzie szukać przyczyny. Dobija do 12 bar, po 6 godzinach schodzi do 4 bar i nigdzie nie słychać skąd...
odpowiadam: 1. hamulec ręczny działa poprawnie. 2. Szczęki są ok bębny ciężko powiedzieć ale jak łapie ręczny to chyba są ok. 3. hyy korektor hamowania jak bym wiedział gdzie to jest i jak to wygląda oraz jak to mniej więcej się ustawia to bym to zrobił, można jakieś wyjaśnienie. Ile kosztuje taki korektor hamowania gdzie mogę go zamówić w internecie...
widzisz gdyby korektor siły hamowania nawalił to byłby pedał hamulca na starych zaciskach tez miękki jakby zapowietrzony a on jest b.dobry. tylko gdy założę lucasy z golfa III to wtedy jest miękki. Dodam ze moje stare zaciski z golfa II maja średnicę 36mm a lucasy z golfa III które nie działają poprawnie to maja średnicę tłoczka 38mm. dlatego nie sadze...
mam problem z hamulcami tylnymi w palio po wymianie szczek linek przewodów hamulcowych grzeja sie .czy moglem przewody miedziane zle podlaczyc do pompy czy to korektory sil hamowania
korektor odpada przecież odkręcił przewód przy pompie i tam nie miał już ciśnienia
Witam. Najprawdopodobniej padł ci zawór hamulcowy. Sprawdź czy tył auta opada po wciśnięciu hamulca. Jeśli tak to zawór do wymiany. Jeśli jednak tył hamuje to musisz szukać innej przyczyny(korektor wysokości, zawory, sfery).
Dzisiaj wymieniłem obydwa cylinderki i dwa przewody sztywne, ale wydaje mi sie że bedzie do wymiany jeszcze co najmniej jeden bo zbierają sie na nim kropelki płynu. Jednak przyczyną takiego skoku pedału nie były cylinderki. Zauważyłem, że jak naciśnie sie pedał hamulca to słychać syk powietrza na wylocie filtra powietrza. Zdjąłem to i właśnie leci powietrze...
Pewnikiem kolega od ślizgania przez roztargnienie pomylił się z poldasem Truckiem .......tu były samoregulatory cierne...........Mam nadzieje że krystianeq321 zamontował most z hamplami Lukasa , a tu rzeczywiście samoregulatory mogą powodować rzeczony problem. Problem jest tym większy że mało kto rozumie istotę działania tego ustrojstwa. Z tym wypadaniem...
Może korektor siły hamowania tylnej osi.
Posiadam jedynie schemat układu do l2000 http://obrazki.elektroda.pl/2030561300_1... 1.Sprężarka, 2.osuszacz ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia, 3.zawór bezpieczeństwa, 4.zbiornik regeneracyjny osuszacza, 5.króciec zasilania zewnętrznego, 6.filtr na przewodzie pneumatycznym, 7.złącze pneumatyczne zasilania, 8.złącze pneumatyczne...
N ie mam pojęcia jak wyglądają te ząbki nie przyjrzałem się poprawiłem skuteczność hamulców w ten sposób wlazłem pod auto z tyłu i wypryskałem korektor siły hamowania wd 40 dźwigienka stała w miejscu rozruszałem ją ładnie chodzi elegancko teraz,lecz zauważyłem że ten korektor teraz to i tak nie pełni żadnej roli bo w ogóle nie jest połączony z zawieszeniem...
technics korektor korektor korektor onkyo radio korektor
laser klasa wspomaganie elektryczne cyfrowy analizator
Nussbaum PowerLift – wymiana górnego łożyska śruby nośnej, instrukcja, narzędzia, testy Schemat połączeń sterownika City Coco – opis wiązki, kolory przewodów, podłączenie silnika