Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
pin 1 - Gala powyżej jest to widok gniazda w radioodbiorniku w oplu nazywa się to AVC- głośność regulowana w zależności od prędkości jazdy Posty scaliłem, proszę używać klawisza Zmień ! <SławeK>
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Proszę bardzo.
Nie podałeś czy przedlift czy polift.
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
https://obrazki.elektroda.pl/1165795400_...
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
biały i zielony, skręcone ze sobą.
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
lampy zwykłe, czy xenony? częsta usterka to zalanie wodą , lub zawilgocenie urządzenia poziomowania swiateł. Dalej-problem może byc w instalacji radia, jeżeli nieoryginalne, to dochodzi do zwarcia pinu Vss w kostce ISO
jedna kostka jest to miejsce na przetwornik - transformatorek umożliwjajacy podłączenie zestawu głośnomówiącego pod radio druga - nie pamiętam jarek
Moduł UEC (koło akumulatora), który odpowiada m.in za przednie światła działa tak, że jak na danym obwodzie oświetlenia nie ma odpowiedniego obciążenia, to odetnie napięcie zasilające żarówkę, dlatego sugeruję dokładnie sprawdzić, zwłaszcza masy lamp w kostkach
Też myślę że masz dobre przeczucie:) Troche inna stacyjka ale podobnie w vw z tych lat tak się zdarzało jak styki łączyły "na żyletkę".W słońcu jakieś odkształcenie nastepuje i juz nie ma kontaktu.Jak zdechnie to zdejmij obudowę,przekręć kluczyk na rozruch i poruszaj kostką z kablami.Na 99% zapali.A jak zapali to po nową "kostkę"do sklepu.
Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym czy pokrętło od siły nadmuchu działa poprawnie (sprawdź też styki na kostkach).
Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
Czy "ujek google umarł?" https://www.google.com/search?q=vectra+b...
A to co było do nich wpięte to zostało w angliku? Zobacz kontrolką czy masz światła na czarnej kostce.
Odłącz radio z kostek Iso i wtedy sprawdź Ehh ... kolego napisałem wyżej że wyjmowałem radio ;) (a tzn. że odłączałem od kostki)
Ciągnąc do góry. Możesz delikatnie podważyć widelcem, wtedy podłóż coś co ochroni tę czarna tarczę. Zakładasz tak samo, wciskasz. Jak wciśniesz to postaw zegary pionowo, tak jak są zamontowane w aucie i sprawdź czy wskazówki pokazują na zero czy się lekko przestawiły. Za pierwszym razem to trochę ma się stracha ale jak zrobisz to na spokojnie z wyczuciem...
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
Bezpieczniki sprawdzone , gniazda bezpieczników czyściłem ,wyczyściłem też kostki pod spodem ,
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
Rzeczywiście nie ma diagnozy i system jest trochę kłopotliwy w naprawie; no, chyba że się ma kasetę KDAS. Na PW wysłałem ci to co potrzeba.
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Moduł świec żarowych.
mialem w vectrze b,ze sie kostka rozwaliła :-)
Jest w bloku silnika, patrz po przewodach. Kostka trzy pinowa jak i na czujnik rozrządu.
To zależy ile masz przewodów na kostce od czujnika wody w chłodnicy...jeżeli tylko dwa to wystarczy drutem zmostkować kostkę...wtedy o ile wentylator jest sprawny, przekaźniki i bezpieczniki też to nie ma możliwości żeby wentylator nie zaczął sie obracać...Jak masz kilka przewodów to oznacza to, że są np. dwa biegi prędkości...znajdź masę na kostce...
odłącz kostki i sprawdż jakie wartości pokaże tester
wymień kostkę ABS środek zaradczy
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
Bo ponieważ: pomijając fakt uszkodzenia pilota, w Vectrach masz możliwość uruchomienia radia po włożeniu kluczyka, bez jego przekręcania, jednocześnie po włożeniu kluczyka blokowana jest centrala CZ dla uniknięcia przypadkowego zaryglowania drzwi pilotem z kluczykiem w stacyjce. Wyjmij radio, zobacz czy nie zostały przypadkiem zmostkowane niewłaściwe...
Podmień kostkę stacyjki.
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
kostka cewki zapłonowej
O alterku zapomnij, bez niego też musi zapalić ,sprawdź rozrząd i kostki elektryki masy wiązki silnika i prawidłowość połączeń
Plus po stacyjce daje CIM, jest on ograniczony prądowo, zastosuj przekaźnik i po kłopocie. Możesz jeszcze wziąć plus z zapalniczki ale on pojawia się w 2 pozycji kluczyka.
Nie posiadam złącza ani kostki aby podłączyć bezpośrednio
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Kostka 5-pinowa, od zbiornika z płynem wspomagania.
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
Witam, powinna jeszcze gdzieś u mnie być taka wiązka do podłączenia radia, wyświetlacza i kostki OBD.
Sprawdziłbym dokładnie wiązkę silnika pod kątem przetarć, przebić izolacji, korozji przewodów i wszystkich konektorów w kostkach połączeniowych.
Kostka stacyjki.
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
wiesz ale na orginalnym radiu dziala wszystko ok tylko na innym nie dziala tak.Nie musze pozmieniac czasami kabli w kostce?
Jak w temacie . Poszukuje opisu kostki wyświetlacza Vectra C . Kostka czarna 18 pin. Wyświetlacz TID - najbiedniejsza wersja 2003 r - radio zegarek i termometr bez komputera. Wyświetlacz taki jak na foto z dwoma guzikami na dole. Opisy do innych typów wyświetlaczy są ale do tego nie mogę nigdzie poszukać.
Próbowałeś może zamienić miejscami głośniki w kostce od radia?
tak na tej stronce jest troszke o podłączeniu ale w kostkach iso, mi chodzi o kolory kabli w vectrze B i ich opis , które od lewego , prawego głośnika itp. HELP ! ! !
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
Witam. Myślę, że impulsator u siebie znajdziesz. Najlepsza metoda na sprawdzenie, to po prostu wymontowanie licznika. Możesz też poszukać żółtej kostki pasującej do zakupionego przez Ciebie komputerka. Może się ona znajdować za radiem, za "DuoDisplay", lub nawet za schowkiem i jest raczej dobrze zamaskowana... Jeśli jest kostka - jest też na pewno impulsator...
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
Sprawdz patrzac od przodu na prawe podszybie pod maska silnika, na prawym nadkolu obok kielicha zawieszenia powinna byc kostka.
Kostka w aucie
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Jak świeciła ci kontrolka akumulatora a silnik pracował zegary leżały to = brak zasilania licznika = bezpiecznik,kostka etc.
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
Podłącz miernik pod cewkę zapłonową. Włącz zapłon i patrz czy pojawia sięnapięcie. Następnie obserwuj miernik i spróbuj uruchomić mobila jeśli napięcie to zniknie to będzie wskazywało na uszkodzenie kostki stacyjki.
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p ;) Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem) W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok. Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle...
Grzebane w kostce od radia.
Odepnij kostkę od zegara i sprawdź styki na początek.
Witam ponownie jakie powinny być napięcia na kostce czujnika wału
Witam. Poszukuję schematu kostki sterownika do vectry c z silnikiem z32se a dokładniej opisu pinów kostek do sterownika. A tak naj dokładniej to które piny na kostce są od czujnika położenia wału korbowego.(opel vectra c 3.2 v6 z 2003r dwa piny na czujniku )
Napięcie do kostki dochodzi. Oba ?
Na początek sprawdź wszystkie masy i bezpieczniki czy nie są zaśniedziałe, tak samo kostki przy ECU.
a kostka w stacyjce
Jeśli kupiłeś Antka dedykowanego do Opla to powinno być sterowanie z kierownicy, czasem są zestawie są dwa typy kostek z przewodami lub przejściówki
sprawdż kostkę w stacyjce
To luknij, czy wszystkie kostki są podpięte do radia.
studio24.prv.pl
Sprawdz czy nie spadla ci kostka z czujnika.
Brak masy na kostkach zasilających lampy
dzięki wszysko super działą :)
Dorobiłem sobie swoje wyjście AUX pod Jacka 3,5mm ale ciekawi mnie do czego były używane te kable, które były wpięte w kostkę poprzednio.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj .
Vectra A? Biała kostka? Do BC - komputerek pokładowy. Wyjmij zegarek i sprawdź czy masz wyprowadzoną źółtą kostkę, jeżeli tak, to na 100% jest to instalacja do BC.
Sprawdź bezpieczniki i przełączniki, zobacz miernikiem czy do przełączników dochodzi prąd. Jeśli chodzi o lampki w przełącznikach to pewnie są przepalone albo coś przy kostce bądź kablach.
Bez wyjmowania wyświetlacza raczej nie da rady. Obejrzyj kostkę przy radiu. Generalnie obcina się kabelek zaraz tam przy niej. Jeśli nie, czeka Cię robienie TIDa
Tak, najczęściej ona to powoduje; częstokroć przyczynia się też do awarii rozrusznika-nie cofnie z pozycji rozruch. Kostki nie musisz kupować oryginalnej, może być podróbka np z Torpan lub Febi.
a ten twoj mechanior sprawdzil kostkę w stacyjce
poruszaj wtyczkami przy centralce i sprawdź przewody może któryś się wysunął lub kostka nie dociśnięta?
Kostka stacyjki sprawna?
Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.
Nie opisujesz kostki sa takie same różnią się kolorem. Sprawdź na próbę.
Temat uważam za zamknięty, problemem był przepalony bezpiecznik pod kostką zakręcaną koło akumulatora .
sprawdzic bezpieczniki oznaczone jako KL15,jeżeli są ok,to prawdopodobnie kostka pod stacyjką
a kostkę przy stacyjce sprawdziłeś?
Właśnie na niej może być przypalona kostka,a zwlaszcza masa.
Teoretycznie powinien mieć podłączenie pod oryginalne sterowanie z kierownicy i funkcje uczenia się przycisków. Daj jeszcze zdjęcie kostki ISO w swoim samochodzie.
Ja bym zerknął na prawy słupek do sterownika, czy czasem w kostkach nie jest zielono
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
cytat: "(chyba przyczyną był syf na złączu przy ecu bo po wymianie startował ale potem podmieniłem ecu na stary i wszystko się unormowało)" Poszedłbym jeszcze raz tym tropem, wyświetlił sobie przewody żarówką 21W. Oczywiście odłączone od ECU i aparatu oraz cewki(tą bym dla świętego spokoju podmienił na próbę). Dobrze je pociągnąć Z UMIAREM przy kostkach.
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Witam wszystkich potrzebny mi opis kostki tej większej czarnej a najlepiej schemacik klimatronicu w vb pozdrawiam
Do CID: MQS Radio o ile na starych kostkach to: JPT, Micro Timer II
Kostka stacyjki do kontroli.
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
kostek światła vectra kostek stacyjka vectra odpalać kostek vectra
neptun żarzenie miękki start wiertarka przedłużacz ethernet
laser dioda światłowód inwestycje
Wentylator w Technics SA-EX100 działa non-stop: przyczyny i rozwiązania Jak wymienić kontrolkę w zamrażarce Ardo?