Nie podałeś czy przedlift czy polift.
biały i zielony, skręcone ze sobą.
https://obrazki.elektroda.pl/1165795400_...
Czy "ujek google umarł?" https://www.google.com/search?q=vectra+b...
Jak zresztą przy każdym oplu.Ten czarny niżej w kostce stacyjki.
jedna kostka jest to miejsce na przetwornik - transformatorek umożliwjajacy podłączenie zestawu głośnomówiącego pod radio druga - nie pamiętam jarek
Plus po stacyjce daje CIM, jest on ograniczony prądowo, zastosuj przekaźnik i po kłopocie. Możesz jeszcze wziąć plus z zapalniczki ale on pojawia się w 2 pozycji kluczyka.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Proszę bardzo.
pin 1 - Gala powyżej jest to widok gniazda w radioodbiorniku w oplu nazywa się to AVC- głośność regulowana w zależności od prędkości jazdy Posty scaliłem, proszę używać klawisza Zmień ! <SławeK>
Rzeczywiście nie ma diagnozy i system jest trochę kłopotliwy w naprawie; no, chyba że się ma kasetę KDAS. Na PW wysłałem ci to co potrzeba.
Moduł świec żarowych.
+ z przekaźnika głównego, sterowanie masą pin 47. Sprawdź na kostce zasilanie żarówką 3W .
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Na tej stronce masz chyba opisane przewody zasilajace,ktore kable od glosnikow to sprawdz bateryjka 1,5 V albo zerknij pod glosnik,jak jest w miare latwy dostep do niego i po sprawie. Pozdrawiam
lampy zwykłe, czy xenony? częsta usterka to zalanie wodą , lub zawilgocenie urządzenia poziomowania swiateł. Dalej-problem może byc w instalacji radia, jeżeli nieoryginalne, to dochodzi do zwarcia pinu Vss w kostce ISO
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
Też myślę że masz dobre przeczucie:) Troche inna stacyjka ale podobnie w vw z tych lat tak się zdarzało jak styki łączyły "na żyletkę".W słońcu jakieś odkształcenie nastepuje i juz nie ma kontaktu.Jak zdechnie to zdejmij obudowę,przekręć kluczyk na rozruch i poruszaj kostką z kablami.Na 99% zapali.A jak zapali to po nową "kostkę"do sklepu.
odłącz kostki i sprawdż jakie wartości pokaże tester
Jest w bloku silnika, patrz po przewodach. Kostka trzy pinowa jak i na czujnik rozrządu.
studio24.prv.pl
Kostka w aucie
Problem rozwiązano powodem była kostka stacyjki .
kostka cewki zapłonowej
Bezpieczniki sprawdzone , gniazda bezpieczników czyściłem ,wyczyściłem też kostki pod spodem ,
Na Twoim miejscu najpierw sprawdził bym czy pokrętło od siły nadmuchu działa poprawnie (sprawdź też styki na kostkach).
Do sprawdzenia stacyjka tj. "kostka" pod nią.
Jak w temacie . Poszukuje opisu kostki wyświetlacza Vectra C . Kostka czarna 18 pin. Wyświetlacz TID - najbiedniejsza wersja 2003 r - radio zegarek i termometr bez komputera. Wyświetlacz taki jak na foto z dwoma guzikami na dole. Opisy do innych typów wyświetlaczy są ale do tego nie mogę nigdzie poszukać.
Nie posiadam złącza ani kostki aby podłączyć bezpośrednio
Ciągnąc do góry. Możesz delikatnie podważyć widelcem, wtedy podłóż coś co ochroni tę czarna tarczę. Zakładasz tak samo, wciskasz. Jak wciśniesz to postaw zegary pionowo, tak jak są zamontowane w aucie i sprawdź czy wskazówki pokazują na zero czy się lekko przestawiły. Za pierwszym razem to trochę ma się stracha ale jak zrobisz to na spokojnie z wyczuciem...
mialem w vectrze b,ze sie kostka rozwaliła :-)
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
O alterku zapomnij, bez niego też musi zapalić ,sprawdź rozrząd i kostki elektryki masy wiązki silnika i prawidłowość połączeń
kostka radia http://obrazki.elektroda.net/2_117709565...
wymień kostkę ABS środek zaradczy
Vectra A? Biała kostka? Do BC - komputerek pokładowy. Wyjmij zegarek i sprawdź czy masz wyprowadzoną źółtą kostkę, jeżeli tak, to na 100% jest to instalacja do BC.
Kostka 5-pinowa, od zbiornika z płynem wspomagania.
zwierasz brązowy(masa)ibrązowy z żółtym paskiem,są obok siebie. Dodano po 20 wg.zdjęcia po przeciwnej stronie kostki.
Moduł UEC (koło akumulatora), który odpowiada m.in za przednie światła działa tak, że jak na danym obwodzie oświetlenia nie ma odpowiedniego obciążenia, to odetnie napięcie zasilające żarówkę, dlatego sugeruję dokładnie sprawdzić, zwłaszcza masy lamp w kostkach
znalazlem tez bezpiecznik przepalony za bateria i wsadzilem inny i dalej to stukniecie i koniec czyli przekaźnik ? a ten przekaznik pompy to gdzie jest? to sa te rozowe kostki ?
Podmień kostkę stacyjki.
A to co było do nich wpięte to zostało w angliku? Zobacz kontrolką czy masz światła na czarnej kostce.
Witam, powinna jeszcze gdzieś u mnie być taka wiązka do podłączenia radia, wyświetlacza i kostki OBD.
Może być alarm a również może być kostka pod stacyjką.
Odłącz radio z kostek Iso i wtedy sprawdź Ehh ... kolego napisałem wyżej że wyjmowałem radio ;) (a tzn. że odłączałem od kostki)
A ja mam inny drobny problem ale też z kostką 13p ;) Auto - OPEL VECTRA C (z fabrycznym modułem) W kostce 13 pinowej zanika mi światło STOP. Tzn. po naciśnięciu hamulca i trzymaniu światło w przyczepie pojawia się i po sekundzie znika. Reszta świateł jest ok. Ponieważ muszę holować przyczepę zanim zdiagnozuję ten moduł czy Waszym zdaniem bardzo źle...
Może od tych wskaźników- bezpieczniki ewentualnie kostka stacyjki.
Witam wszystkich potrzebny mi opis kostki tej większej czarnej a najlepiej schemacik klimatronicu w vb pozdrawiam
Walnięta w tym przypadku , to może być , kostka stacyjki.
Odepnij kostkę od zegara i sprawdź styki na początek.
Kostka stacyjki.
Styki (kostka) stacyjki do weryfikacji.
Witam. Poszukuję schematu kostki sterownika do vectry c z silnikiem z32se a dokładniej opisu pinów kostek do sterownika. A tak naj dokładniej to które piny na kostce są od czujnika położenia wału korbowego.(opel vectra c 3.2 v6 z 2003r dwa piny na czujniku )
witam ja miałem taki sam problem i w moim przypadku chodziło o czujnik położenia wału a ściśle mówiąc chodziło o przewód.Przy pokrywie zaworów sa przewody połączone wtyczkami i jak tam zaglądnołem to było zielono,oczyściłem i wszystko zadziałało.
Próbowałeś może zamienić miejscami głośniki w kostce od radia?
Jeszcze nie zaślepiałem, ale podłączyłem kompa wyskoczyły dwa błędy:
Oj jest z tym babrania, oj jest. Ja to nawet zrobiłem tak, że dałem spokój tej kostce z oryginalną wiązką i obok po prostu spod tapicerki wychodzi zaizolowany kabel i wchodzi w taki otwór z zaślepką w deskę rozdzielczą :)
Gaszę przekażnikiem silnika kostka stacyjki podmieniana .
Co do ABS-u: sprawdź bezpiecznik pod kierownicą, jest podane na obudowie który dokładnie. Jeśli jest wyjęty lub przepalony kontrolka świeci. Jeśli jest OK, obejrzyj przewody przy kołach, może któryś przewód nie łączy. Co do poduszki to kostki pod fotelami nie łączą. Na Vectra Klub piszą żeby wyciąć kostki i polutować na sztywno i trzeba skasować błąd...
Bez wyjmowania wyświetlacza raczej nie da rady. Obejrzyj kostkę przy radiu. Generalnie obcina się kabelek zaraz tam przy niej. Jeśli nie, czeka Cię robienie TIDa
Może kostka w stacyjce? rozłącza podczas kręcenia dlatego gaśnie wszystko na zegarach,spróbuj na pych jeśli odpali to masz odpowiedź.
Tak, najczęściej ona to powoduje; częstokroć przyczynia się też do awarii rozrusznika-nie cofnie z pozycji rozruch. Kostki nie musisz kupować oryginalnej, może być podróbka np z Torpan lub Febi.
styki są takie same jak w oplach (vectra a na pewno) i wystarczy wymienić kostkę bez wyjmowania bębenka stacyjki...koszt takiej kostki to ok. 25 zł ale nie w ASO :)
Moduł nowy czy "używka"?
To już piszę: Sanki silnika, wydech, drążek zmiany biegów przy skrzyni, kostki ze skrzyni (włącznik światła cofania), półosie, wyciągnięcie sworzni z wahaczy.
Kostka stacyjki na początek.
Grzebane w kostce od radia.
Jeśli kupiłeś Antka dedykowanego do Opla to powinno być sterowanie z kierownicy, czasem są zestawie są dwa typy kostek z przewodami lub przejściówki
To luknij, czy wszystkie kostki są podpięte do radia.
Fakt nie ma co tlumaczyć
a może to kostka stacyjki,sprawdz czy masz napięcie na cewce zapłonowej podczas kręcenia rozrusznikiem . dołączam schemat może Ci w czymś pomoże
Sprawdziłbym dokładnie wiązkę silnika pod kątem przetarć, przebić izolacji, korozji przewodów i wszystkich konektorów w kostkach połączeniowych.
Sprawdź kostkę stacyjki i kostke przy rozruszniku u mnie mazda miala ten sam problem i była kostka zaśniedziała.
Nie opisujesz kostki sa takie same różnią się kolorem. Sprawdź na próbę.
1. Nie miesza się sygnałów operatorów na jednym kablu. 2. Masz telewizję cyfrową i (jeszcze) analogową - ok 20 kan cyfrowych niekodowanych i ok 25 analogowych. 3. Mylisz pojęcia DVB-T z DVB-C, czyli dekoder dvb-t nie ruszy na sygnale operatorskim 4. Modem może pracować w trybie brigde lub router. W I trybie dostajesz dwa adresy publiczne, w II masz...
Napięcie do kostki dochodzi. Oba ?
wiesz ale na orginalnym radiu dziala wszystko ok tylko na innym nie dziala tak.Nie musze pozmieniac czasami kabli w kostce?
Witam ponownie jakie powinny być napięcia na kostce czujnika wału
Bo Tobie Kolego zasilanie niknie. Linia po "kluczyku". Tutaj szukaj problemu. Nie wykluczyłbym kostki stacyjki.
a kostka w stacyjce
Witam, jest vectra c '02 z kostką iso i radyjko cd30 ze złączem fakra. Jest opcja że po krosowaniu zasilań i canu i wylogowaniu ruszy to ? Czy może w ogóle nie podchodzić ?
Sprawdz patrzac od przodu na prawe podszybie pod maska silnika, na prawym nadkolu obok kielicha zawieszenia powinna byc kostka.
Na początek sprawdź wszystkie masy i bezpieczniki czy nie są zaśniedziałe, tak samo kostki przy ECU.
sprawdż kostkę w stacyjce
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Kostka pasuje napięcie też jest Po przekręceniu kluczyka też nic
Naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedź na to proste pytanie?
Poodpinaj kostki z wszystkich modułów które nie są konieczne do jazdy i testuj. Jeśli problem ustanie to podpinaj kolejne sterowniki i w ten sposób ustal który sterownik sieje.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj .
Sprawdz czy nie spadla ci kostka z czujnika.
To zależy ile masz przewodów na kostce od czujnika wody w chłodnicy...jeżeli tylko dwa to wystarczy drutem zmostkować kostkę...wtedy o ile wentylator jest sprawny, przekaźniki i bezpieczniki też to nie ma możliwości żeby wentylator nie zaczął sie obracać...Jak masz kilka przewodów to oznacza to, że są np. dwa biegi prędkości...znajdź masę na kostce...
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
Brak masy na kostkach zasilających lampy
4 wymienione i błąd taki sam, brak zasniedzienia na wtyczce. Kostki też ładne. Błąd leży gdzie indziej, ewentualnie centralka padła :)
dzięki wszysko super działą :)
Teoretycznie powinien mieć podłączenie pod oryginalne sterowanie z kierownicy i funkcje uczenia się przycisków. Daj jeszcze zdjęcie kostki ISO w swoim samochodzie.
Kostka stacyjki sprawna?
Po prostu Opel ma inaczej obsadzone przewody w kostce. Kup przejścio ISO-ISO żeby nie ciąć oryginalnych kabli i w nim zostaw 5 przewodów zamieniając plusy miejscami przy okazji. SławeK
a kostkę przy stacyjce sprawdziłeś?
kostek światła vectra kostek stacyjka vectra odpalać kostek vectra
parametr maszynowy lodówka turbo wymiana silnika nawiewu
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Bresser Biolux AL - brak oświetlenia, możliwe przyczyny Nokia N85 nie włącza się po flashowaniu - jak naprawić?