A widzi kolega, u mnie 8406 to antena radiowa. :) https://obrazki.elektroda.pl/7842856500_... Na schematach kolegi są pokazane połączenia koncentryczne. Brak jest pokazania zasilania wzmacniacza antenowego. Wprawdzie ręki sobie uciąć nie dam, ale tam jest raczej wzmacniacz antenowy w tej podstawie anteny. U mnie moduł 8501 jest to...
Na przykład tak https://obrazki.elektroda.pl/4425240900_...
To jest filtr przeciwzakłóceniowy, jeżeli go pominiesz możesz słyszeć w głośnikach pracę silników: wentylatora, wycieraczek, nawiewu i również układu zapłonowego.
http://lmgtfy.com/?q=z%C5%82%C4%85cze+is...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Zamień miejscami plusy w kostce zasilającej radio.
Dzień dobry, Poszukuję schematu kostki zasilającej do radia z samochodu Seat Alhambra 1999 r. Radio dedykowane do wzmacniacza. Numer części 7M0 035 152S. AI: Czy chodzi Panu wyłącznie o schemat kostki zasilającej radia, czy również o schemat połączenia radia ze wzmacniaczem? Potrzebuję tylko schemat kostki zasilającej. AI: Czy wzmacniacz, do którego...
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Sprawdź, czy w kostce zasilającej radio są oba napięcia +12V [zazwyczaj czerwony i zółty przewód].
Kolego, model jest bardzo istotny. Sprawdż kostkę zasilającą radio oraz gniazdo w radiu. Sprawdż płytę główną, możliwe zimne luty.
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
Witam:Kolego proponuję sprawdzić czy nie było przyłączonego zestawu głośnomówiącego,jeśli tak to należy odłączyć zbędne przewody od kostki zasilającej radio,i starannie je zaizolować.życzę pomyślności.Pozdrawiam.
Pewnie standardowa usterka dla blaupunktów powstała w wyniku uszkodzonej masy w kostce zasilającej. Radio wtedy korzysta z masy anteny i chodzi poprawnie a uszkodzone będą tranzystory.
Aha i radio jest na pewno sprawne ponieważ testowałem też drugie identyczne radio i mam ten sam problem na tamtym To przyjmijmy, że wina jest po stronie samochodu. Z doświadczenia, a robiłem dużo "kodów" w radiach Audi, nie pamiętam sytuacji, w której potrzebna byłaby obecność tej dużej 10 pinowej kostki do poprawnej pracy radia. A zawsze testowałem...
Opis masz na naklejce umieszczonej na pokrywie radia. W kostce A (zasilanie radia) +12V na pinach 5 7 i 4
Układ sygnałów w kości ISO jest znormalizowany czyli wszędzie taki sam, wystarczy poszukać opisu w internecie
Do pin 6 (załączanie podświetlania) w kostce zasilającej radio doprowadź +12V pojawiające się po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli nie występuje taki przewód w wiązce zasilania radia, to połącz pin 6 z zasilaniem podświetlania zapalniczki lub zespołu wskaźników.
Bo masz niewłaściwie podłączone zasilanie radia. W kostce A (zasilanie radia) - odłącz i zaizoluj przewód (gruby, czerwony) od pinu 5 i do tego pinu podłącz niebieski kabelek od (dokupionego i zamontowanego) separatora antenowego. - zamień miejscami przewody pin 7 i pin 4 Na bezpieczniku radia powinno być stale +12V Odłącz tą brązową kostkę głośnikową...
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
Zobacz to: http://obrazki.elektroda.pl/3011739200_1... A jeszcze więcej znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Na zasilanie na pewno masz czerwony,czarny i żółty to do kostki zasilającej radio. Druga kostka to głośniki. Najlepiej byłoby gdybyś zrobił tak: zobacz jakiego koloru masz kable przy każdym głośniku lub jeśli już masz głośniki to weź sobie bateryjkę 1.5V AA lub AAA i podłączaj do kabli(metoda prób i błędów) jeżeli trafisz na właściwe to usłyszysz brzęczenie...
Dzięki, kostki raczej nie muszę kupić, bo poprzedni właściciel usunął kostki.
Witam. Czy posiadasz kostki takie jak na zdjęciu:? http://img1.aukcjoner.pl/gallery/0017350... Jeśli tak to poniżej masz rozwiązanie :) Złącze ze wszystkimi "pinami" jest do głośników. W drugiej kostce masz zasilanie , żółty i czerwony to "+" czarny to masa.
Jeśli do kabla antenowego jest doklejona jedna żyła to właśnie jest zasilanie wzmacniacza, łączy się ją do kostki zasilającej radia na styk sterujący anteną automatyczną a kabel koncentryczny uzupełnia się zwykłą wtyczką antenową. Jak nie dostaniesz niemieckiej wtyczki jaka jest oryginalnie to można założyć starszego typu wtyczkę i odpowiednie przejście...
Wystarczyło przecież pociągnąć zasilanie z kostki radia... Włącznik ma rozłączać zasilanie więc : - przychodzący + zasilania do styku C - minus zasilania do - - z zacisku NO do +(podświetlenie przycisku) i zacisku + w zapalniczce
To sobie pociągnie prąd z akumulatora mijają pirokleme. Która w tak starym aucie może być już ominięta. A by odcięła to trzeba zrobić dzwona a nie puknięcie. Co statystycznie częściej ma miejsce. A by dobrać baterię czy też kondensator trzeba znać pobór prądu przez kamerę i oczywiście jej napięcie zasilania. Część ma 12 a część 5V. Inaczej się nie da.
Ale co mam podpiąć, jak kabel reverse jest schowany w kostce zasilającej radio i w CAN-bus? Po to jest CAN-bus, żeby dać sygnał. Spróbuję pogrzebać w ustawieniach jeszcze.
Czy jesteś pewny że na kostce zasilającej masz dwa napięcia.
Jeżeli nie pomoże reset przyciskiem, to odłącz zasilanie radia (wyciągnij kostkę) na co najmniej 10 minut.
Brak którego zasilania albo uszkodzone radio. Trzeba sprawdzić w kostce zasilającej czy plusy są na swoim miejscu a radio napewno pasuje do tego auta. SławeK
Witam A czy samochód jest w ogóle przystosowany do obsługi tego radia.Może ktoś po prostu je założył i myślał że wystarczy podłączyć wtyczkę i gotowe.
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
Daj zdjęcie tego złącza, które masz aktualnie w samochodzie. Podejrzewam że to po prostu przejściówka do jakiegoś specyficznego radia, której ktoś nie wyjął.
Masz jakieś fotki tego złącza?
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Z tego wynika że zasilanie radia masz podłączone prawidłowo. Miałem kiedyś radio Alpine i pamiętam że przy kostce wychodzącej z radia są konektory które można przełączać. Widać to chyba też na zrzutach które wstawiłeś. Poszukaj na którym kablu masz stałe zasilanie i podłącz tam żółty kabel.
To radio w Borze nie zagra .Trzeba przepiąc kostce zasilanie .Bora daje mu dwa napiecia ,a to radio potrzebuje trzy zasilanie.Sądze ze najlepiej bedzie jak udasz sie do fachowca. Dodano po 22 To radio w Borze nie zagra .Trzeba przepiąc kostce zasilanie .Bora daje mu dwa napiecia ,a to radio potrzebuje trzy zasilanie.Sądze ze najlepiej bedzie jak udasz...
Masa do radia z anteny, zasilanie z kostki. Fabrycznie w kostce nie ma masy, tylko + zasilania i + podświetlania.
bez + zasilania na wejsciu remote nie ruszy poprostu podłącz nowe radio jeśli masz takie same kostki zasilające przy nowym i starym radiu wszystko powinno działać jeśli jednak nie to do tego wejscia remote podłączysz przewód od sterowania automatyczną anteną (od radia) i będzie w porządku
Nie, nie podejdzie. Masz takie kostki na Allegro. Z przewodami, jeden pin sobie wypniesz. Zresztą bez pina też da się zrobić.
Czerwony Żółty Czerwony to plus. Żółty to podtrzymanie pamięci. Możesz je złączyć razem. Czarny Czarny to minus.
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
Co odpalenie samochodu trzeba wpisywać kod Akumulator w pełni sprawny? Podłącz multimetr do kostki zasilającej radio i sprawdź na niej napięcie w trakcie uruchamiania rozrusznika. A tak w ogóle to wcześniej było dobrze, zmieniałeś radio czy może samochód świeżo kupiony i nic nie wiesz o jego przeszłości.
https://autotuning.expert/magnitola/rasp...
Instrukcja obsługi, strona 30. Tam jest rozpiska kostki zasilania. Trzeba odpowiednio podpiąć zasilanie.
Witam Proszę o pomoc w rozpisce pinów połączeniowych na gnieździe, wtyczce jaki i na schemacie. Mam bardzo podobną wtyczkę (wchodzi w gniazdo) ale się nie zatrzaskuje, i we wtyczce wyraźnie widać że dwa zewnętrzne połączenia są znacznej grubości niż te same piny w gnieździe odbiornika. Ale według schematu nie są to punkty zasilania radioodbiornika....
Coś podobnego miałem w Scenicu i odpowiadając na twoje pytania: 1. Zasilanie. Gniazdo zapalniczki, ewentualnie z kostki zasilającej radio (tylko trzeba się dołączyć do plusa po stacyjce, a nie permanentnego) 2. W Scenicu dodatkowa opcja się pojawiła po wejściu do menu serwisowego i jej uaktywnieniu. Trzeba poszukać w internecie po modelu radia (a nie...
Kostka zasilająca radio (ISO wychodzącą z instalacji samochodu) posiada przewód na pinie 5?
Zawsze zalecam ostrozność przy w kładaniu wtyczek mimo że pasują. Podejrzewam że w dolnej kostce zasilającej tylko zasilania radia się zgadzają a pozostałe styki już nie. W nowych autach PSA na stykach tej kostki są sygnały z BSI komputera auta a w radiu może ten sygnał trafić np na TEL MUTE i masz dokładnie takie zachowanie radia. Zalecam Ci NATYCHMIAST...
kostek zasilać radio clarion kostek zasilać wszystek radio schemat kostek zasilać
pralka oznaczenia niski temperatura silnik skoda drukować toshiba
skymaster 32sh4530 przekaźnik sprzęgła
Licznik energii Sanxing S34U28 – ile impulsów na 1 kWh? Stała LED, S0, P1/HAN Buderus GB022 – migający wykrzyknik w trójkącie, alarm, kody błędów LP, 6A, 4C, 3Y