Na przykład tak https://obrazki.elektroda.pl/4425240900_...
A widzi kolega, u mnie 8406 to antena radiowa. :) https://obrazki.elektroda.pl/7842856500_... Na schematach kolegi są pokazane połączenia koncentryczne. Brak jest pokazania zasilania wzmacniacza antenowego. Wprawdzie ręki sobie uciąć nie dam, ale tam jest raczej wzmacniacz antenowy w tej podstawie anteny. U mnie moduł 8501 jest to...
Dzień dobry, Poszukuję schematu kostki zasilającej do radia z samochodu Seat Alhambra 1999 r. Radio dedykowane do wzmacniacza. Numer części 7M0 035 152S. AI: Czy chodzi Panu wyłącznie o schemat kostki zasilającej radia, czy również o schemat połączenia radia ze wzmacniaczem? Potrzebuję tylko schemat kostki zasilającej. AI: Czy wzmacniacz, do którego...
Aha i radio jest na pewno sprawne ponieważ testowałem też drugie identyczne radio i mam ten sam problem na tamtym To przyjmijmy, że wina jest po stronie samochodu. Z doświadczenia, a robiłem dużo "kodów" w radiach Audi, nie pamiętam sytuacji, w której potrzebna byłaby obecność tej dużej 10 pinowej kostki do poprawnej pracy radia. A zawsze testowałem...
Witam posiadam radio technostar AR-1002 chciałem je sprawdzić czy działa kabelkami podłączyć do kostki ale za nic w świecie nie mogę sie połapać gdzie znajduje sie zasilanie itp. .
Jeśli zamiana zasilań nie pomogła, to możliwe, że uszkodzone jest radio. Czy w kostce ISO nie ma podłączonych jakiś dodatkowych sygnałów? Zostaw w kostce tylko zasilania, masę. Jak radio ruszy, to podłączysz zasilanie anteny i ewentualnie podświetlenie.
To radio w Borze nie zagra .Trzeba przepiąc kostce zasilanie .Bora daje mu dwa napiecia ,a to radio potrzebuje trzy zasilanie.Sądze ze najlepiej bedzie jak udasz sie do fachowca. Dodano po 22 To radio w Borze nie zagra .Trzeba przepiąc kostce zasilanie .Bora daje mu dwa napiecia ,a to radio potrzebuje trzy zasilanie.Sądze ze najlepiej bedzie jak udasz...
Do pin 6 (załączanie podświetlania) w kostce zasilającej radio doprowadź +12V pojawiające się po włączeniu świateł pozycyjnych. Jeśli nie występuje taki przewód w wiązce zasilania radia, to połącz pin 6 z zasilaniem podświetlania zapalniczki lub zespołu wskaźników.
Z Twojego opisu to radio zachowuje się tak jakby nie miało napięcia po stacyjce. Sprawdzałeś na kostce zasilanie ? Pzdr
Na Twoim zdjęciu nr1 masz kostkę zasilającą radio,są tam wszystkie potrzebne Tobie przewody do prawidłowego podłączenia radia.Tak jak kilka postów wyżej na żółtym przewodzie masz niezależne zasilanie +12v a na czerwonym zależne od stacyjki,czarny minus,niebieski podświetlenie(opcja).W radiu trzeba sprawdzić czy piny w ISO są prawidłowo rozlokowane.
Na zasilanie na pewno masz czerwony,czarny i żółty to do kostki zasilającej radio. Druga kostka to głośniki. Najlepiej byłoby gdybyś zrobił tak: zobacz jakiego koloru masz kable przy każdym głośniku lub jeśli już masz głośniki to weź sobie bateryjkę 1.5V AA lub AAA i podłączaj do kabli(metoda prób i błędów) jeżeli trafisz na właściwe to usłyszysz brzęczenie...
Masa do radia z anteny, zasilanie z kostki. Fabrycznie w kostce nie ma masy, tylko + zasilania i + podświetlania.
Bo masz niewłaściwie podłączone zasilanie radia. W kostce A (zasilanie radia) - odłącz i zaizoluj przewód (gruby, czerwony) od pinu 5 i do tego pinu podłącz niebieski kabelek od (dokupionego i zamontowanego) separatora antenowego. - zamień miejscami przewody pin 7 i pin 4 Na bezpieczniku radia powinno być stale +12V Odłącz tą brązową kostkę głośnikową...
Dlaczego chcesz coś odcinać? Myślałem że czytasz ze zrozumieniem. Przejrzyj jedną z ofert radia samochodowego akurat te wymaga wyczyszczenia panela: Pioneer DEH-3300 UB CD/USB/AUX https://allegrolokalnie.pl/oferta/radio-... Jest kostka oryginalna przy radiu. Więc musisz zakupić tylko wtyczkę ISO kompletną: ISO...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Jeżeli nie pomoże reset przyciskiem, to odłącz zasilanie radia (wyciągnij kostkę) na co najmniej 10 minut.
http://lmgtfy.com/?q=z%C5%82%C4%85cze+is...
Dwa zasilania to oczywistość. Szukałeś na studio24? Pogooglełeś się z modelem radia?
Brak którego zasilania albo uszkodzone radio. Trzeba sprawdzić w kostce zasilającej czy plusy są na swoim miejscu a radio napewno pasuje do tego auta. SławeK
Bez problemu kupisz takie kostki w sklepie elektronicznym, a nawet w niektórych marketach. Ta na samym dole to zasilająca, a ta wyżej nad nią to głośnikowa. Można kupić je jako komplet, jako pojedyncze albo nawet jedną zespoloną. Dla przykładu link do znanego portalu [url=https://allegro.pl/oferta/iso-kostk...
Zamień miejscami plusy w kostce zasilającej radio.
Witam. Wpadło mi do naprawy radio nawigacja Alpine z Hondy CRV. Szukam opisu na której kostce jest zasilanie +12V .
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
To jest filtr przeciwzakłóceniowy, jeżeli go pominiesz możesz słyszeć w głośnikach pracę silników: wentylatora, wycieraczek, nawiewu i również układu zapłonowego.
Sprawdź, czy w kostce zasilającej radio są oba napięcia +12V [zazwyczaj czerwony i zółty przewód].
Kolego, model jest bardzo istotny. Sprawdż kostkę zasilającą radio oraz gniazdo w radiu. Sprawdż płytę główną, możliwe zimne luty.
Witam:Kolego proponuję sprawdzić czy nie było przyłączonego zestawu głośnomówiącego,jeśli tak to należy odłączyć zbędne przewody od kostki zasilającej radio,i starannie je zaizolować.życzę pomyślności.Pozdrawiam.
Pewnie standardowa usterka dla blaupunktów powstała w wyniku uszkodzonej masy w kostce zasilającej. Radio wtedy korzysta z masy anteny i chodzi poprawnie a uszkodzone będą tranzystory.
Witam ,ja ostatnio montowalem do tico radio i w kostce zasilajacej radio nie bylo masy tylko zasilanie do podświetlenia radia. Objawiało się to tym ze po podłaczeniu w/w przewodu jako masa do radia i po załączeniu świateł pozycyjnych radio przestawało działać. Pojawiało się +12V na tym przewodzie w kostce zasilającej. Pozostałe 2 przewody w kostce to:zasilanie...
Może wyjaśnisz mi z jakiego opla ta kostka i jakie masz radio?
Witam, u mnie problemem były źle podłączone przewody. W moim przypadku wystarczyło połączyć przewód czerwony z żółtym i żółty z czerwonym w kostce od zasilania. Po takim zabiegu radio zapisywało już ustawienia, a migotanie ustało.
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
[url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
bez + zasilania na wejsciu remote nie ruszy poprostu podłącz nowe radio jeśli masz takie same kostki zasilające przy nowym i starym radiu wszystko powinno działać jeśli jednak nie to do tego wejscia remote podłączysz przewód od sterowania automatyczną anteną (od radia) i będzie w porządku
Witam podczas słuchania muzyki na radiu pojawia sie napis amp error po wyjęciu kostki zasilania radio znowu działa a problem po 20 minutach znowu się pojawia proszę o pomoc.
Sprawdzić czy jest zasilanie na kostkach do radia.
Zasilanie bierzesz z kostki zasilajacej radio 12V i GND niebieska kostka 7pin=12v 8pin=GND zeby dzialaly USB oczywiscie musisz wpiąć również mini usb do modulu reszta przewodów - dokładnie 4 szt. to AUX czyli jack 2.5 . Do samego ładowania USB nie muszą byc podpięte przewody OD AUX. https://obrazki.elektroda.pl/5803792000_...
Cos znalazłem. Opis połączeń bmw. styk Sygnał 1 głośnik LF+ 2 głośnik RF+ 3 głośnik LR+ 4 telefon mute 5 zasilanie +12V 6 głośnik RR+ 7 nie podłączone/K-Line 8 głośnik LF- 9 podtrzymanie +12V 10 kontrola głośności* 11 głośnik RF- 12 głośnik LR- 13 podświetlenie 14 głośnik RR- 15 masa 16 ster.ant. automat. * w zależności od prędkości jazdy; niektóre...
To radio oplowskie, ma więc zamienione w kostce ISO zasilanie stałe (tutaj główne, w innych radiach to podtrzymanie pamięci) z zasilaniem po stacyjce (w innych radiach to jest główne zasilanie, tutaj jest tylko sygnałem sterującym). Przy prawidłowym podłączeniu da się je włączyć przy wyłączonym zapłonie ale samo się wyłączy po 1h.
Tak na próbe nie mając opisu kostki, to można podać +12V na bezpiecznik i masę na obudowę radia.
Dodatkowe zasilania w małej czarnej kostce podłączone ?
Nie podajesz jakie to radio ?W internecie znajdziesz schemat polaczen kostki do radia .Miernikiem mozesz okreslic gdzie masz zasilanie ,wyjscie na glosniki w instalacji samochodowej .Czesto jest ze radia potrzebuja 2 zasilania ,jedno do pamieci (pomarancz)oraz glowne (czerwony).
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Coś podobnego miałem w Scenicu i odpowiadając na twoje pytania: 1. Zasilanie. Gniazdo zapalniczki, ewentualnie z kostki zasilającej radio (tylko trzeba się dołączyć do plusa po stacyjce, a nie permanentnego) 2. W Scenicu dodatkowa opcja się pojawiła po wejściu do menu serwisowego i jej uaktywnieniu. Trzeba poszukać w internecie po modelu radia (a nie...
A to radio żeby wyciągnąć to trzeba rozebrać tapicerkę ?
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Opis masz na naklejce umieszczonej na pokrywie radia. W kostce A (zasilanie radia) +12V na pinach 5 7 i 4
Przewody skręcone razem , to głośniki , reszta- szukaj 12V bezpośrednie z aku i po 15 (kluczyku). Kostki dwie ; po prawej strony , kostka z wyprowadzeniami głośników , po lewej zasilanie , antena automatyczna inne. Wpisz w google ; kostki ISO i czytaj.
P.Ant - zasilanie anteny. Aktywne po włączeniu radia GND - masa ACC, B.UP -zasilanie +12V Ill + i - - zasilanie podświetlenia Pozostałe to głosniki
Musisz zamienić zasilanie stałego "+" z zasilaniem po stacyjce, na kostce zasilającej radio.
Bardziej wygląda to na usterkę w doprowadzanym do radia zasilaniu lub w układzie zasilania wewnątrz radia. Zaczynając od żółtego przewodu w kostce zasilającej, szukaj gdzie spada napięcie przy zwiększaniu siły głosu.
Przede wszystkim sprawdź czy w dostarczonej przejściówce połączenia radia, piny linii CAN są ułożone zgodnie z pinami w kostce zasilania radia.
Napisz kolego jeszcze jakie to radio? Sprawdź miernikiem czy na kostce jest stałe zasilanie + z akumulatora (bez włączania zapłonu). Powinno one być podłączone do pinu w radiu oznaczonego symbolem "akumulatora", Jest to niezbędne do podtrzymania pamięci, Dodam że niektóre radia (nie fabryczne) za nic nie chcą trzymać pamięci.
Sprawdż czy w kostce zasilającej radio masz stałe zasilanie ,jeżeli nie to chyba jednak przepalony bezpiecznik. Pozdr.
Sprawdz zasilanie kostka 7 .
Wymontuj radio i sprawdź podłączenie. Wygląda na model Philadelphia 835 z wbudowanym modułem CAN, dedykowane do aut z grupy VAG. Trzeba sprawdzić czy uruchamianie jest i było sterowane CANem, czy może jednak był dokładany dodatkowy plus po zapłonie na czwarty pin kostki zasilania ACC.
Pewnie że tak. Jeśli jest to przy włączaniu radia powinien pstryknąć. Da się oczywiście delikatnie rozebrać i sprawdzić z żaróweczką podpinając pod akumulator. Najprościej by było podłączyć pod kostkę radia nowe przewody ale to nie jest polecane. Większość ludzi tak robi jak coś się dzieje z oryginalnymi przewodami zasilającymi a nie potrafią zdiagnozować...
witam są dostępne oryginalne przejściówki z fabrycznych na iso , a jak chcesz ciąć tą oryginalną to nie zapomnij że masę musisz dać osobno oryginalnie jest brana z anteny czyli minus dajesz na blachę auta zasilanie miernikiem znajdziesz szersza kostka to głośniki
Update List Mp3 też. Odłączyć zasilanie radia na - powiedzmy minutę, dwie i OK. Lepiej odłączać kostkę zasilającą radia (lub wyjąć bezpiecznik odpowiedzialny za jego zasilanie) niż rozpinać klemę.
witam mam podobny zestaw podlaczony do xmomax rsu412 bt kamera podłączona do wejścia rear camera jeden przewód tylko plus podłączony do światła cofania . Masa ma obieg z radia po przewodzi kamery . Wszystko działa bez zarzutu . Może masz podłączone radio po zasilnia a nie po kluczyku z stacyjki u mnie byl taki problem . musiałem zamienić zasilanie w...
Źle miał kable w kostce podlaczone W mute miał wpięte zasilanie wzmacniacza antenowego
Zobacz to: http://obrazki.elektroda.pl/3011739200_1... A jeszcze więcej znajdziesz tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Tak teraz się zgadza idzie jeden stały plus i jest przed kostką rozdzielony na dwa plusy.Czyli tak jak piszesz jeden analogowy rozdzielony na dwa. A problem w tym że radio jest dwudinowe nie oryginalne i pobiera 600mA. Dodano po 2 Problem rozwiązany. Jest tam CAN BUS DECODE,czyli mały box wpięty między fakra a kostkę radia. Zasilanie radia jest na żółtym...
Zasilanie jest orginalna kostka ISO radio zamontowane w samochodzie więc zasilanie dobre. Pozdrawiam
Sprawdź czy masz zasilanie na kostkach radia.
To ze kostka wejdzie to nie znaczy że przewody sa standardowo osadzone, raczej nie są skoro radio sie nie włacza. Znając fiata masz zamienione piny i teraz 12v masz na 3 pinie zamiast 4 pinie.
Jeśli do kabla antenowego jest doklejona jedna żyła to właśnie jest zasilanie wzmacniacza, łączy się ją do kostki zasilającej radia na styk sterujący anteną automatyczną a kabel koncentryczny uzupełnia się zwykłą wtyczką antenową. Jak nie dostaniesz niemieckiej wtyczki jaka jest oryginalnie to można założyć starszego typu wtyczkę i odpowiednie przejście...
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Bezpiecznik Ok, jest przejście. Zasilanie wychodzi z kostki i idzie na płytę. Zaznaczyłem ze na ACC na płycie jest zasilanie które podaje do kostki.
Układ sygnałów w kości ISO jest znormalizowany czyli wszędzie taki sam, wystarczy poszukać opisu w internecie
Pod stacyjką miałem tak że po wyjęciu kluczyka wszystkie ustawienia się kasowały i niewygodne to jest. Dziś naładowałem go i zobaczymy jutro będzie. Problem w tym że z tyłu miałem aż dwie kostki zasilające do radia. I teraz wykorzystałem drugą bo ta pierwsza działa tylko z kluczykiem. (mówiąc kostka mam na myśli zasilanie bo moje radio nie ma kostki...
Jak to nowy opel, to odłącz wszystko, co zbędne z kostki zasilającej. Odwróciłeś zasilania?
Zasilania i głośniki powinny być w tych dwóch kostkach. Te oddzielne to jakaś dokładka. Sprawdź czy zagra po wpięciu wtyków. Brązowa to głośniki,czarna to zasilanie.
Tylko żeby uruchomić na stole nie potrzebujesz tego złącza D,złącze A na dole zasilanie,złącze B i C to głośniki i tyle.
czy podpinając tylko dwa kable czyli masa i +12 instalacja zostaje bezpieczna? Tak. gdyby kable +12 i masa zwarły się za radiem zadziała jakieś zabezpieczenie w samochodzie? Fabryczna instalacja radia jest zabezpieczona bezpiecznikiem, a ponieważ zasiliłeś radio z fabrycznej kostki to nie musisz tego dodatkowo zabezpieczać bo już jest zabezpieczone...
https://obrazki.elektroda.pl/2757276500_... A więc, jest to kostka ISO, czyli jeden człon to zasilanie, drugi to dźwięk. Jeśli nowe radio będzie miało inną "kostkę", to schemat podłączenia oczywiście będzie inny.
Dzięki za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanko ta kostka od strony samochodu wystaje w kieszeni na radio jakieś 7cm. Jak daleko idą te kable? Obejdzie się bez rozbierania samochodu?
Kostkę stacyjki sprawdź. Radio szaleje, jak zaczniesz ruszać kluczykiem?
Ale co mam podpiąć, jak kabel reverse jest schowany w kostce zasilającej radio i w CAN-bus? Po to jest CAN-bus, żeby dać sygnał. Spróbuję pogrzebać w ustawieniach jeszcze.
A wiesz że w tym radiu są podłączone nietypowo zasilania na kostce ISO :?:
przy głosie na maks przestało działać wyłączyło się Czy na pewno masz poprawnie podłączone zasilanie radia? W kostce radia powinno być: czarny (GND) -> MASA żółty (+B) -> +12V stale (z bezpiecznika > 20A) czerwony (ACC) -> +12V ze stacyjki Można podejrzewać, że główne zasilanie radia (żółty) miałeś ze stacyjki i po zwiększeniu głośności nie wytrzymały...
a po zdjęciu panela jak jest złącze to na tych pinach jest tylko to jedno napięcie. Trzeba sprawdzić zasilanie na kostce zasilającej radio, a nie na wewnętrznych układach radia. A tak swoją drogą co się dzieje po włączeniu jego, może wymaga wpisania kodu ? Czy coś na wyświetlaczu się pokazuje ?
podłączałem już normalnie i się w ogóle radio nie odpalało, musi być chyba coś z pinami na kostce od zasilanie...
Cześć Włącz zapłon i sprawdź napięcie na czerwonym i żółtym przewodzie kostki dołączonej do zestawu z radiem. Jeśli masz 2 zasilania radyjko na gwarancje jeżeli któregoś brakuje sprawdź bezpieczniki. Jeśli potrzebujesz mam gdzieś oryginalną przejściówkę na tylne głośniki. Pozdrawiam Dawid
Najlepiej jakbyś sprawdził jak wygląda zasilanie na kostce przed radiem, na moje nie masz tam stałego "plusa", albo problemy z masą. Radio fabryczne, czy dokładane ? Działa w ogóle "po zapłonie" jak przekręcisz kluczyk, ale bez odpalenia auta ? Pozdrawiam
Zawsze zalecam ostrozność przy w kładaniu wtyczek mimo że pasują. Podejrzewam że w dolnej kostce zasilającej tylko zasilania radia się zgadzają a pozostałe styki już nie. W nowych autach PSA na stykach tej kostki są sygnały z BSI komputera auta a w radiu może ten sygnał trafić np na TEL MUTE i masz dokładnie takie zachowanie radia. Zalecam Ci NATYCHMIAST...
Witam, święta zasada, to zasilanie, od tego zaczyna się naprawę, a w twoim przypadku to obowiązkowo. Wyjmij radio i sprawdź zasilanie na grubym przewodzie w kostce zasilającej. Czy możesz włączyć radio bez kluczyka?
Dziękuję za zainteresowanie ;-) Jeśli chodzi o zasilanie to jest ok. Po podłączeniu kostki zasilania radio się włącza jeśli przekręcę zapłon. Jeśli go zgaszę to radio nadal jest włączone, a gaśnie dopiero kiedy wyciągnę kluczyk. Problem leży właśnie w podłączeniu wyjść głośnikowych radia bo nie wiem do których kabli. Jest Bora z 1999 roku z silnikiem...
przy radiu piszesz, że prawidłowo. Radio by grało. Którego plusa przy radiu brakuje? Skąd wzmacniacz i tuba bierze zasilanie, może tam kłopot? Kostka stacyjki - moze wypalona. Cóż więcej mogę powiedziec.. powodzenia
radio problemow z zerujaca sie pamiecia nie ma i dziala bez przekrecenia stacyjki - chodzi tylko o to, ze jest podlaczone w miejscu, gdzie przy uruchamianiu silnika, wszystkie odbiorniki chwilowo sa odlaczane. wiec na dobra sprawe chyba wystarczy doprowadzic stale (nieprzerywane) napiecie do zasilania (zlacze 7 z kostki A), tak??? zeby radio sie poprostu...
Musisz zamienić przy kostce radia żółty przewód z czerwonym. Żółty jest pamięcią (podtrzymanie) radia i musi mieć zasilanie ciągle aby radio nie gubiło ustawień. Oba te przewody są + ale jeden jest stały drugi od stacyjki- nie piszesz jaki to konkretnie model ale obecnie raczej każde radio (a przynajmniej większą większość) na tych kabelkach ma złączki...
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Witam.Wymontowałem oryginalne radio opla i podłączyłem inne (overmax). W skutek tego zniknęło mi podświetlenie nawiewu. Radio jest podłączone na 2 kostki ( zasilanie radia i głośniki ), i jest jeszcze jedna nie podłączona kostka szersza.Czy to ona musi być jakoś podłączona by wróciło oświetlenie nawiewów?
w dodatku swiruje mi miernik (zolty 7.17V a na wlaczonym 6.53V) czerwony 7.03V a na wlaczonym 8.76V ogolnie napiecie nie wzrasta powyzej 9 V Baterie w mierniku wymieniłeś? Radzę miernik zostawić w spokoju a sklecić sobie prosty próbnik z żarówki 12V/2W z przylutowanymi przewodami. Radio odłącz, jeden z przewodów próbnika żarówkowego połącz z masą,...
A skad my mamy wiedziec? Twoje radio, masz nalepke, nr seryjne itp. Danych zadnych nie podales, wiec wrozyc nie bedziemy. Pozatym VW uzywa zwyklych kostek iso, zasilanie+glosniki. Z czasem w nowszych radiach jeszcze kostki dodatkowe male ISO (zmieniarka, sterowanie z kiery itp) A merc mial pewnie kiedys kostke Beckera w sobie. Ale skoro jej nie ma......
Próbowałem wszelkich sposobów: dodatkowa masa, podłączenie bezpośrednio do akumulatora, filtry itp... W ostateczności skorzystałem z zasilania jakie daje nam radio Gamma 4, czyli niebieski przewód kostki zasilającej radio, przewód ten służy min do zasilania elektrycznej anteny. Niebieski przewód zasilania anteny łączymy bezpośrednio z żółtym zmieniarki...
Witam wyciąg radio i zobacz czy na obu plusach w kostce masz zasilanie.
W grupie VAG z "normalnym" złączem iso, faktycznie zamieniony miejscami jest plus po zapłonie, z plusem stałym. Jeśli się tego nie przemieni radio ma amnezję.. ;)
Ja proponuję rozkręcić radio i obejrzeć ścieżki do pinów w kostce radia ;) Zasilanie i masę znajdziesz od razu, potem tylko piny od głośników i odpalisz swoje radyjko.
kostek zasilać radio clarion kostek zasilać wszystek radio pioneer kostek zasilać
pomiar prądu pomiar pradu zasilacz anteny televes eprom renault
pralka indesit migać dioda pralka indesit migać dioda
Lanca nie wchodzi do pistoletu Karchera - przyczyny i rozwiązania Opel Zafira C 2013 – lokalizacja czujnika ciśnienia klimatyzacji, presostat, wymiana