witam podstaw kondensator nowy (sprawny) i przejrzyj kostkę silnika
Sprawdź i wyczyść układ hydrostatu - wężyk i kubek, sprawdź silnik - szczotki, kostkę.
Witam. W załączeniu jest przedstawiona kostka s-ka MEZ Michalovce- widok od strony wsuwek konektorowych. Tak więc jak podłączysz kostkę od wiązki przewodów pralki ma się to następująco: Żółty s-ka - żółty wiązki Niebieski s-ka - czerwony wiązki Biały s-ka - biały wiązki Czarny s-ka - zielony wiązki Czerwony s-ka - brązowy wiązki
Wszystko byłoby dobrze, gdybyś podał TYP pralki Polar. Pozdrawiam. PS. Jak kostka w programatorze, to pewnie DAFNE PDH585? :wink: Jak tak, to programator do wymiany.
Sprawdź też kostkę połączeniową silnika.
Skoro filtr i układ ciśnieniowy sprawne, silnik również to sprawdź sam kondensator lub styki w programatorze, które go przełączają (mogą być wypalone) i wyczyść też styki w kostce silnika.
Witam. Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14...
Tak, jak najbardziej. Podmień je i powinno być ok, sprawdź jeszcze kostkę silnika. pozdrawiam
Do sprawdzenia silnik (szczotki), pasek, kostka wiązki silnika, moduł
Sprawdź kondensator, kostkę silnika, prądniczkę tacho.
Użyj takich końcówek :idea: http://obrazki.elektroda.pl/9091053200_1...
Sprawdź termostat w chłodziarce, częste uszkodzenie lub kable na kostce koło światła
Zacznij od instalacji silnika (kostka)
sprawdź oporność uzwojeń sprawdź czy połączenie kostki slnika ma ciągłóść (podczas wkładania kostki wysuwają się wtyki)!!!! napięcie wychodzące z programatora na silnik
Sprawdź blokadę pokrywy.
Przebicie między uzwojeniem wolnych obrotów i uzwojeniem wirówki w silniku, lub na na jego kostce.
pozostaje pomiar rezystancji uzwojeń silnika>>>>>sprawdź programator czy nie ma widocznych nadpaleń (prosty demontarz jest na kostki)
Da się założyć silnik pompy uniwersalny tylko trzeba przerobić zasilanie z kostki na osobne końcówki konektorowe.
Filtry są ogólnie do stepne w każdym sklepie z częąciami AGD.Koszt niewielki ponadto zmień tę przypaloną kostkę.
zmostkuj c i l na blokadzie jeśli nie pomoże powąchaj programator jesli nie pomoze sprawdz pompke jesli nie pomoze sprawdź czy nad silnikiem nie zrobiła sie dziura w zbiorniku no i sprawdz sam silnik jesli nie pomoże to zmostkuj włącznik głowny pomijając go Dodano po 1 jesli nadal nie pomogło sprawdź grzałke czy nie ma przebicia i zajżyj do kostki silnika
Chore pieniądze kosztuje taki moduł: https://czesciagd.pl/modul-elektroniczny... Odczytaj co jest napisane na tej szarej kostce w Twoim module.
Witam. Wypnij kostki (są tylko 4) i zobaczysz nadpalenia.
Sprawdź kostkę silnika, może być uszkodzona-powypalana.
Sprawdź grzałkę,rezystancję i stan izolacji (na przebicie, upływność) i silnik - kostkę, stan izolacji itd. Zacznij od tego.
http://www.vagczesci.pl/product-pol-1544...
Witam. 1. Kondensator 2. Pasek klinowy 3. Uzwojenie silnika 4. Kostka silnika 5. Programator
Ile przewodów dochodzi do kostki silnika ?
Kończę o tym zabytku. W PDH 585 były kostki. A nie ma tam przypadkiem tylko czterech kostek zespolonych (bo pamięć już nie taka Ja również nie ufam swojej pamięci, ale bodajże była wersja z Eatonem i kostkami oraz starsza z P-124 na wsuwki. Eaton, to nowsza wersja PDT; w PDH jest i owszem P-124, ale unowocześniony, na P-124 z kostkami.
może być uszkodzony silnik lub złącze konektorowe silnika ma zwarcie, sprawdź to koniecznie, złącze to taka plastikowa kostka połączeniowa przy samym silniku
Prawdopodobnie zwarcie na kostce silnika. Będzie widać okopcenie kostki.
Brak grzałki lub pompki.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Pomoglo?
Sprawdź kostkę przy silniku.
Kostkę przy silniku wysuszyłeś? Jeśli nie to wiesz już czemu moduł się spalił.
Z kostki silnika zielony na 10H + przepinka na 1H i żółty na 9H.Pozdrawiam.
Witam. Przy tych objawach co opisujesz tutaj i w poprzednim poście, to sporo wskazuje na sam programator lub przynajmniej wtyk w kostce programatora.
Sprawdź ten kondensator 16µF i kostkę silnika.
Sprawdź czy podaje napięcie na kostce przył. silnika.
Może być zwęglona lub zamoczona kostka instalacji .Jeśli nie to przedzwoń przewody między kostką a programatorem.
Witam Szukam wiązki kabli wraz z kostką do modułu mod. 1000 G REMCO 5010 Wiązka może być obcięta, najbardziej zależy mi na kostce która nasuwa się na moduł Pozdrawiam JM
Sprawdź jakość styków na kondensatorze i w złączu ( kostce) silnika
W tej sytuacji albo silnik ma zwarcie do masy (trzeba sprawdzic też czy nie ma zwarcia w kostce silnika ) lub wiązka przewodów jest gdzieś przetarta , albo padł program.
może ułamane zaczepy są jednym ze skutków jakieś innej usterki, którą też należy wyeliminować? Może nie usterki, ale zamiłowaniem niektórych użytkowników, do wkładania do bębna prania poskładanego w kostkę - urwanie zaczepów gwarantowane, po kilkunastu cyklach.
To jest kapilara od termostatu Ale jak to możliwe, że przepływa tam ciecz jak kabelek idzie prosto do kostki regulatora temperatury?
Na kostce masz oznaczenia L i N, a czarny już jest na swoim miejscu.
Witam. Masz prawdopodobnie nadpalony programator, pod jedną kostką (chyba środkową).
A co z obrotami rewersyjnymi ? Często przyczyną takich objawów bywało obluzowanie zacisku w kostce silnika
sprawdż kostkę silnika popraw styki
To co było przed chwilą (na szczęście wyleciało) to nie był kondensator tylko filtr PZ. Kondensator jest na dole, powinien mieć pojemność 22µF. To sprawdź jako pierwsze. Kostka silnika nie przypalona?
Czy blokada drzwi do tej pralki podejdzie od Polar PDN 885 . ? Kostka oczywiście nie pasuje lecz chodzi mi o to czy będzie działać.
Być może grzeją się przewody,a podmuch z wirowania roznosi zapach, to zależy gdzie stoi pralka i czy jest zabudowana/zastawiona. Tak czy siak do przejrzenia przewody przy grzałce, przy termostatach, przy programatorze, kostka przyłączeniowa pralki, filtr przeciwzakłóceniowy, kostka silnika, zbiornik od spodu - czy nie przecieka i nie kapie na silnik...
sprawdź kondensator rozruchowy oraz kostkę przyłączeniową na silniku
lub nadpalona kostka przy silniku :D
Moja propozycja to,sprawdz stan kostki przyłączeniowej silnika.
witam w tym ukladzie elektronicznym do sterowania wirowaniwm wymienilem :triak, 2szt kondensatorów220mf/35v, 1mf/35. nastepnie sprawdzilem czy dziala wirowanie , dwa prania udalo mi sie zrobic z wirowaniem, nie wiem czy to poglo, jezeli nie to bede musial sprawdzic ta prondniczke(nie wiedzialem ze cos takiego istnieje w pralce), pozdrawiam kostek
Na 98% uszkodzony programator. Musisz zakupić nowy typ P-124, jeżli to program, to ma wypalone styki,naprawa raczej nie możliwa, a jak będziesz montował nowy sprawdź dokładnie kostkę połączeniową wiązki z programatorem czy też się nie wypaliła. pozdr.
Witam. Pokrętło jest zamocowane na wcisk z blaszką sprężystą. Zdejmujesz je wciągając do siebie, programator przykręcony wkrętami (jak zdejmiesz pokrętło to je zobaczysz), kostki (kolorowe trudno pomylić) wypinasz ze starego wpinasz do nowego i po strachu.
Skoro obroty lewo-prawo są ok, to problem jest z przełączaniem kondensatora. Do sprawdzenia: - styki programatora (E3-E5 i C3-C5 zwarte po ustawieniu programatora na odwirowanie) - połączenia silnik-programator (C5 do kostki, czerwony) - uzwojenia i kostka silnika
Podmieniłem programator - cisza, podmieniłem silnik - cisza, przy wstawianiu starego silnika coś mnie podrapało ... wylazły dwa kable z kostki silnika, miedź przy konektorkach w kostce widać była już przerwana wcześniej ale kable wylazły dopiero przy manipulowaniu kostką. Pralka działa.
może być w wężu zbiornik filt ciało obce,kondensator,kostka silnika,to należy sprawdzić
Zacznij od sprawdzenia przewodów w kostce silnika .Może byc uszkodzony kondensator rozruchowy czasami traci na pojemności i na praniu chodzi a na wirowaniu jest za slaby
Nie działa agregat lodówki, wogóle się nie włącza a taka kostka biła do nktórej są podłaczone przewody się nagrzewa, elektronik w pracy sprawdził mi termostad i jest dobry. może to być ta cewka uszkodzona? Proszę o pomoc, Pozdrawiam.
Najlepiej przylutować kable, które grzeją się w kostce bezpośrednio do modułu.
Sprawdź czy nie pomyliłeś przewodów podczas wymiany programatora. Sprawdź też kostkę na silniku . Końcówki przewodów w kostce podczas składania kostki lubią się wysuwać .
Czy może to być związane z zawilgoceniem tej wtyczki? Jest to możliwe Bo zauważyłem, że szybciej dochodzi do siebie jak się zostawi otwarty i pusty bęben niż jak zostanie w niej pranie. Sprawdź czy nie masz przypadkiem wycieku spod pralki Zawsze po nocy z otwartym, pustym bębnem, rano było już wszystko ok. Wietrzenie bębna pralki nie ma nic wspólnego...
Jeśli programator jest rzeczywiście ok to do sprawdzenia silnik - podłączyć na krótko z kondensatorem (schematy na Elektrodzie) na obroty prania w lewo i w prawo, lub przemierzyć oporności i przejścia uzwojeń. Jeśli silnik jest sprawny pozostaje jedynie sprawdzić połączenia i kostki
muszę jednak zacząc od kostki zasilajacej silnik....cała wypalona.
Przepraszam za tak banalne pytanie ale czy programatorem jest kostka/wybierak od pokretla programow?
Jeżeli wirowanie nie jest wyłączone, sprawdź kostkę silnika, wyczyść układ hydrostatu.
W tych sprzętach jest kiepskie połączenie pomiędzy termostatem, a płytką montażową jeśli termostat jest na bocznej ściance komory chłodziarki. Jeśli jest na górnym panelu - sprawdź połączenia elek. w kostkach i ew. wymień termostat.
Do sprawdzenia grzałka ,kostka połączeniowa silnika oraz sam silnik.
witam mam problem z podłączeniem silnika z pralki Polar w kostce jest 5 przewodów które podłaczyć do kondensatora i jak go podłaczyć zebym mógł przełączać miedzy niskimi i wysokimi obrotami bardzo prosiłbym o schemat i wytłumaczenie
Czy na kostce która jest na agregacie są jakieś opisy?
Na start do sprawdzenia szczotki, kostka przy silniku, tacho na uszkodzony magnes.
Sprawdź przewody idące do kostki silnika i od kostki silnika, oraz samą kostkę na silniku. Pozdrawiam
No raczej nie chcesz wracać na lawecie pol polski?
Sprawdź połączenie przewodów tych trzech bez kostki na programatorze mogą być zamienione.
Znajomy elektryk pomógł mi zlokalizowac przyczynę. Sprawdziliśmy grzałkę, wiązkę i na końcu przekaźnik. Tylko przekaźnik okazał się zepsuty, wymieniliśmy na nowy. Koszt 10 zł. Planuję wymienić grzałkę mimo wszystko, ma zmurszałą gumę i wydaje mi się, że jest źródłem małych przecieków. Zastanawiam się czy szukać tej popalonej kostki w internecie i tez...
Witam. Obejrzyj dobrze kostkę wiązki dochodzącą do silnika.
Witam, Odgrzeje kotleta. U mnie problemem byly utlenione, zasniedziale piny w kostce ktore prawdopodobnie robily zwarcie (woda) w module telefonu BIT II. Po oczyszczeniu sprayem do elektryki wszystko wrocilo do normy. Walczylem z tym z przerwami pol roku :D Przy okazji odswiezylem wszystkie kostki w przedziale bagaznika. Moje auto to E53 2002r. Pozdrawiam...
Witam, jako że buduję mini elektrownie wiatrową i mam silnik od pralki, wiem (z mojego doświadczenia) że silnik asynchroniczny może pracować jako prądnica (mój jest asynchroniczny), po podłączeniu kondensatorów pomiędzy fazy, i połączeniu silnika w gwiazdę. Niestety w moim silniku nie wiem jak to podłączyć. Jest to silnik 60-90W, produkcji włoskiej...
Sprawdź obwód tacho w kostce silnika od strony modułu.
sprawdź kondensator silnika(16uF)jest na dole obudowy i kostkę przyłączeniową silnika oraz programator.
Sprawdź kostkę silnika czy niema zwarcia-zalanie.Programator.Silnik.
Pralka naprawiona. Faktycznie przetarł się kabelek, został oklejony taśmą izolacyjną, fachowiec wymienił też kostkę. Dziękuję za pomoc!
Sprawdz również połączenia w kostce silnika i przy kond rozruchowym
Witam. A w kostkach nie masz jakichś nadpaleń, które się zgrzały.
mostkujesz szczotke+stojan i podpinasz pod napięcie wolną szczotkę i stojan(na kostce silnika) oczywiście
sprawdź kostkę silnika i konektory na programatorze
Raczej jest zaprogramowany eeprom. Sprawdź jeszcze raz kostki jedną którąś idzie pomylić nie pamiętam już którą.Jak nie jesteś pewien co do eeproma to odczytaj jego zawartość.Myslę jednak że problem jest w podłączeniu.
chciałbym najpierw te wymienić a potem podłączyć i zobaczyć co będzie się działo Najpierw sprawdź kostkę silnika,bo uszkodzenie typowe masz gdy dostanie się woda w ów wskazane miejsce. Rezystory oba takie same ( 13 k om).
Bywa czasem że grzałka ma przebicie i też obroty na wirowaniu spadają Kondensator też może być winny sprawdzić musisz kostkę na silniku zdarzy się że jest wyciek z węża zasobnik zbiornik i woda ścieka po zbiorniku i zalewa kostkę od silnika
podaj dokładny model swojej pralki Polar Gracja PDG 585 Wygląda na to ,że silnik jest ok ,inni z linków mieli prawie takie same wartości rezystancji na kostce silnika. Proszę o potwierdzenie.
Jeśli grzałka, regulator temp. są sprawne a przewody maja ciągłość to na programatorze EC 4676.01. masz wypalone konektory na zielonej kostce. Chyba, że mylę pralki. Pozdrawiam Kostka czarna (środkowa).Pozdrawiam.
Poza tym zrób jedną procedurę , mianowicie na ściągniętym pasku i obrotach maksymalnie najwyższych na jakie pozwoli Ci ta pralka przeczyść dociętym w długą kostkę pumeksem naturalnym komutator silnika.Nie powiem Ci dlaczego , ale jako odpowiedź przeczytaj dwa ostatnie zdania z mojego postu z 4 lutego.
O jeju, wyjmij zasilacz a tam jest wszystko napisane. To taka czarna kostka ( a właściwie dwie) ,najlepiej wymień obie.
Witam Kostkę silnika już na pewno sprawdziłeś ,co?
Dziękuję za szybką odpowiedz. Kwestia proszku odpada, były wypróbowane wszystkie możliwości. Węże odprowadzające wodę są drożne. Pompa działa. Hydrostat nie jest zatkany i wydaje mi się, ze również szczelny. Pretostat, tego nie sprawdzałem. Jest to mała czarna kostka? mogłem ją uszkodzić.
a zastanowiłeś się co było powodem palenia się kostki silnika??? Prawdopodobnie została zalana....usuń wyciek , sprawdź wyłącznik blokady drzwi...a potem programator.
Może być to przyczyną. Jeśli nadal problem z kostką można przewody połączyć na krótko - poza kostką dokładnie izolowując!. Jeśli kostka podpalona - wymień lub zrób jak ci napisałem.
pralka polar kostka silnika kostka wtryskiwacza kostka hyundai
kontrolka poziomu oleju delongi ekspres przedwzmacniacza magnetofonu
Wyłączony piekarnik Samsung wyłącza korki - przyczyny i diagnostyka Diagnostyka magistrali danych w VW Caddy 1.6 TDI 2010