Sprawdź kostkę stacyjki.
Pociągnij przewody zasilające w kostce szerokiej od ECU:)
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
A ja myślę że to przewód od pętli immo i dla tego nie odpala i masz kontrolkę CODE. Miejsce do podłączenia powinno być przy pierścieniu przy stacyjce.
Problemem będzie kostka połączeniowa lampy, wypalony styk...
Z tego co piszesz to najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie kostki stacyjki, lub przekaźnika zapłonu.
Najprościej przy kostce stacyjki... choć nie sugeruję rozcinać go przy samej kostce.
https://www.drive2.ru/l/6581434722046485... Dodano po 1 Podesłał mi ziomeczek z forum na FB. Zrobiłem zgodnie z instrukcją i działa. Także polecam.
Masz odpowiedź, wsuwki mają małe haczyki, podważ i wysuń przewody z kostki i zamień miejscami. Koniec.
Nic nie poradzę? Tzn. trzeba wymienić całą stacyjkę? nie można tylko tej kostki?
Zmierz miernikiem ewentualnie żarówką czy brakuje masy czy + na kostce.
Myślałem, ze może kostka stacyjki. Dziś rozkręcę kolumnę i zobaczę No kostka, kostka.
Daj go na krótko, albo zmierz prąd w jego kostce.
To ze kostka wejdzie to nie znaczy że przewody sa standardowo osadzone, raczej nie są skoro radio sie nie włacza. Znając fiata masz zamienione piny i teraz 12v masz na 3 pinie zamiast 4 pinie.
Witam, kupiłem Punto z 2016 r. i przy zakupie dostałem do niego najtańsze radio z Androidem, w którego kostce ISO piny są inaczej umiejscowione niż w kostce auta. Niestety nie mam żadnego schematu ani na radiu ani od tego konkretnego radia, a nie chcę go uszkodzić. Czy ktoś jest mi w stanie podpowiedzieć, jak to ogarnąć, by działało, jak te piny z...
Jak spojrzysz do tego złącza to masz tam cyferki. Jeśli nie to od strony anteny górny rząd 1-wolne 2-kontrolka code we wskaźnikach (białożółty) 3-zasilanie stałe +12V (30)(czerwonoszary) od strony anteny dolny rząd 4-masa diagnostyczna na pin 16 sterownika wtrysku (czarny) 5-(nie wiem ale jest kolor zielony) - przy opisie nie ma połączenia 6-linia code...
Wymień sam. Nie wiem gdzie się wypaliła, jeśli przy żarówce, to wymien też żarówkę, inaczej jej nadpalone styki szybko spowodują uszkodzenie nowej kostki.
Witam radze ci przeczyścic wszystkie kostki od elektryki
Może to, pomoże ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_... https://obrazki.elektroda.pl/4603919400_...
Sprawdź kostkę stacyjki
Już próbowałem, jak odpiąłem kostkę to nie kręci.
wyciągnij lampy i popatrz w kostki...
Wyrobione plastikowe gniazdo w kostce i jak szybko się wyłącza stacyjkę to po prostu nie obróci styków w kostce
A co z ta zółta kostką ? Mogę ją zostawić nie podpiętą ?
Tak P1702 oznacza włączenie kontrolki usterki skrzyni automatycznej, ale dalej mamy: usterka obwodu TRS (Transmission range sensor) to znaczy że jest problem z przełącznikiem wielofunkcyjnym (selekcjonerem). Przyczyn należy szukać w połączeniach elektrycznych skrzyni biegów (kostki, wtyczki pomiędzy skrzynią a komputerem).
To nie jest żadna usterka. W Punto 1 nie ma w kostce ISO +12V załączanego przez stacyjkę. Na obydwu pinach jest tak jak piszesz cały czas napięcie. Jeżeli bardzo Ci zależy to możesz podprowadzić sobie ze skrzynki bezpieczników przewód lub bezpośrednio ze stacyjki.
Mam się wpiąć kablami ze sterownika w te kolorowe a one z kolei cały czas są kostką podłączone do gniazda przy bezpiecznikach Tak
No jasne.........Kostka uwalona.
Przyglądnął bym się kostce stacyjki.
Witam Potrzebuję rozpiskę przewodów w kostce łączeniowej oryginalnego subwoofera do Punto II (kostka ma oznaczenie P92). Taka sama kostka jest też w Grande Punto i Fiacie 500. Nigdzie w necie nie mogę natrafić na schemat połączenia tego sprzętu. Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji. Z góry dzięki. Pozdro Mikser
I wymiana tej kostki pomorze ?
Grande Punto 2006 Blaupunkt 199 MP3 adapter AUX kabelek musi mieć kostkę żółta która wpinamy po lewej stronie patrząc na tył radia patrząc na radia przód zaś po prawej pozdrawiam
Sprawdż bezpieczniki nad lewą nogą kierowcy nr.37 i 51. następnie kostkę stacyjki.
(at)Chlebuś Każde radio jak kupisz dostajesz nową kieszeń a do tej ci nie podpasuje jedynie podłączenie przewodów z tej starej kieszeni do nowej kostki.
Mnie się wydaję że nie ma prądu na bezpieczniku bo skrzynka w tym włoskim złomie ma elektronikę i może być uszkodzona, w pandach i scenikach 2 skrzynki miały takie same wtyczki od świateł i poprostu dziadoskie wtyczki wypalały się to też może być bardzo możliwe, ja proponuję sprawdzić prąd na bezpiecznikach świateł jeśli jest, to poodpinaj wszystkie...
Z tego co piszesz wygląda na kostkę stacyjki.
Bardzo prosto sprawdzić podpowiedź Metronica i Pawła podając masę na pin nr.6 kostki A przełącznika zespolonego na kierownicy - po podaniu wycieraczka winna zaparkować!
na łączach w kostkach i żarówki
Jak nie mogl przekręcić klucza to raczej stacyjka lub kostka stacyjki.
Z tego co wyczytałem do można taki sterownik podpiąć w kostkę zaraz pod tablicą z bezpiecznikami tylko które kable?. Wiem że w kostce pod bezpiecznikami są dwa kable jeden odpowiedzialny za otwieranie a drugi za zamykanie - można sprawdzić to próbnikiem tylko chciałbym się dowiedzieć które z tych kabli ze sterownika ze zdjęcia podpiąć pod kable w kostce...
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Ja obstawiam brak masy lub któraś kostka zazieleniała.
Szczotki w rozruszniku do wymiany - wieszają się. Może też być styk 50 na kostce stacyjki.
Ale czy Fiata Punto bez radia? Pewien jesteś? Dodano po 5 Miałem kiedyś podobny problem kiedy klient kupił radio z Biedronki. Dodano po 4 Radio po wpięciu w oryginalne kostki i wyłączeniu, pobierało 1000mA prądu.
Każdy pin w kostce ISO ma konkretne przeznaczenie. Najwidoczniej oryginalne radio miało coś, czego nie ma to, które kupiłeś i/lub na odwrót. Kostka obsadzona wszystkimi pinami to głośniki - tam jest zawsze tak samo, natomiast ta druga to zasilanie i inne "funkcje", jak podświetlenie, automatyczna antena itp. Znajdź sobie w necie rozpiskę kostek ISO...
W fiatach jest problem z połączeniami elektrycznymi, jest możliwe że po tylu latach wytopiły się styki z kostki i jest zwarcie.
Sprawdzaj napięcia na kostce jak się zachowuje.
Trzeba sprawdzić całą wiązkę przewodów w drzwiach. Najczęściej pękają przewody w gumowej osłonie, przy kostce przy słupku, między zawiasami drzwi. Najlepiej to naprawić po wyjęciu wiązki z drzwi.
Kolego sprawdź czy dochodzi prąd do rozrusznika jeśli nie to raczej kostka stacyjki do zbadania .
Tutaj mamy poprawny schemat podłączenia kostki iso https://obrazki.elektroda.pl/1602824900_... A tak wygląda działająca kostka: https://obrazki.elektroda.pl/6048677800_...
Więc masz wypalony pin w kostce w panelu bezpiecznikowym.P
co to może być? Począwszy od wypiętej kostki głośników poprzez zimne luty na płycie aż do uszkodzenia końcówki mocy.
To powinno być to samo schematy są wszędzie podobne dane od producenta, różnica będzie taka że jakiś dokładnych może być podane miejsca kostek przelotekl ub oznaczen ale do silnika raczej będzie taki sam jak Ci wysłałem
VSS (vehicle speed sensor) [url=https://www.fiatforum.com/punto-ii/...
Ma ktoś patent na wyjęcie kostki elektrycznej z korpusu stacyjki? wkład (bębenek) potrafię wyjąć. Po przeciwnej stronie bębenka w korpusie stacyjki jest kostka wciśnięta do korpusu stacyjki do zaskoczenia dwóch zatrzasków. Wydawałoby się ze wystarczy wcisnąć te dwa zatrzaski by wysunąć do tyłu kostkę elektryczną. Niestety nie mogę tych zatrzasków wdusić...
zero reakcji, porównywałem kostki w puncie, są identyczne.
Skoro wariowały też zegary i przełącznik od LPG to na pewno jest to problem z zasilaniem. Może masz jakieś zwarcie i uszkodziło Ci kolejną kostkę stacyjki?
czyli kabelek z tamtej tyczki podłączyć do kostki iso wzbudzenia 12v ?
Utnij na szrocie kostki, mogą być nawet z punto I
Nowe to nie problem, gorzej jak uszkodzisz kostkę z immo...
a jak odłaczyć panowie kostkę pod lewym reflektorem w punto 2 ?
Kostka stacyjki do wymiany.
Wymień kostkę stacyjki najwyraźniej szwankuje.
Oryginalne radio Fiat Grande Punto 2005 funkcjonowało w oparciu o magistralę CAN, więc do kostki zasilania radia doprowadzone było tylko jedno napięcie +12V. Obecne radio (Pioneer) wymaga zasilania +12V stale (żółty przewód) i +12V ze stacyjki (czerwony przewód). Musisz więc znaleźć w instalacji samochodu (na bezpiecznikach) gdzie pojawia się +12V po...
Jesteś pewny że wszystkie kostki podłączyłeś?sprawdz to
Jeśli się opląca :!:
Sprawdź przy okazji bezpieczniki w komorze silnika (główne) i w kabinie. Ale uprzednio odłącz kostki od alarmu.
Sprawdź kostki/żarówki mijania w lampach.
A podpiłeś wszystkie kostki jeśli wyświetla Cancheck tzn. że nie ma podpiętej magistrali Can ,która jest podpinana przez trzecią kostkę w blaupunktach.
Dziekuje za pomoc ,wypaliła sie kostka elektryczna w stacyjce.Pozdrawiam.
Stacyjka ok. W pierwszej kolejności zanim skręciłem obudowę kolumny to: Nowa kostka podłączona do kabli wisiała na tych kablach. Kluczyk w stacyjce (poz1 bo immo) Nową kostkę przekręciłem śrubokrętem. Efekt identyczny.
Poszukaj pod kokpitem kabelka (np. podświetlenie popielniczki , zapalniczki itp?) na którym pojawia się i potem znika napięcie po przełączeniu kluczyka i pod niego podłącz kabelek potrzebny Ci do kostki ISO radia.
Sprawdź bezpieczniki i czy nie wypięła się kostka z przełącznika od awaryjek.
Wyczyszczenie styków żarówek i na kostkach oraz wymiana żarówek rozwiązało problem .
Na listę proponuję wymianę żarówek Fiat Stilo-światło mijania szczególnie lewa strona,często Fiat Grande Punto żarówka reflektora,gdy zapiecze się kostka na żarówce.Niektóre Japończyki gdzie do wymiany żarówki refl. trzeba wyjąć akumulator.
Szczerze to sam nie wiem co było przyczyną usterki Po dniu postoju sprawdziem żarówką H7 - zaświeciła na stykach w kostce w drzwiach. A więc spróbowałem na wyciągniętym podnośniku też zadziałało. Zamontowałem i wszystko gra. Ale co było ?? tego nie rozwiązałem.
akumulator jest slaby, nie wytrzymuje 5 dni stania w garażu po naladowaniu do pelna prostownikiem 6a 11h,niby zima ale zawsze, a mase sprawdze jeszcze raz dzieki tzok Dodano po 3 mase sprawdziłem tak jak mówiłeś, jest zarówno na silniku jak i na nadwoziu poczytałem troche podobnych tematów i mysle z tą kostką stacyjki to prawdopodobne, wiecie moze jak...
witam, dmuchawa i wycieraczki sprawne (punto I z immobilizerem), tylko włączają się po bliżej nieokreślonym czasie lub wcale. Jeden elektryk (niestety byłam wtedy w trasie przejazdem)powiedział,że to usterka kostki podstacyjkowej.(zużyte bądź nadpalone styki w kostce) Szukałam takiego elementu do kupienia-nie ma. Jest ale do punto II.W sklepie można...
Sprawdź czy kostki są dobrze wpięte i nie zaśniedziałe.
Co kupiłeś. Najlepiej wymienić komplet z kablem. Przeciągnąć nowy jest trochę zabawy. Najlepiej stary odciąć u góry przy podsufitce do niego dowiązać izolacją na zakład wtyczkę nowego i wciągać stary przy.radiu. Można nowy lekko dla poślizgu.ludwikiem maznąć. Mniejsze opory. Troszku zabawy jest. Ja obstawiam brak podłączonej masy anteny. Tego ekranu....
Zacznij faktycznie od bezpieczników w skrzynce bezpiecznikowej autka, sprawdz zasilania w kostce przy radiu
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
Miaaałem ten problem :) Już miałem się poddać ale wkońcu wymyśliłem jak to złożyć ... Poprostu zacząłeś od złej strony. Rozbieranie i składanie należy przeprowadzić po rozlutowaniu złączek na płytce drukowanej od góry, a nie rozbierać od dołu !! Ja też rozebrałem od dołu i się wszystko rozsypało. Musisz teraz rozlutować złącza na płytce drukowanej i...
Odlaczenie przycisku City nic nie daje sprawdzałem kostki przy bezpiecznikach również bez skutku
Papuga podpowiada ,że w tym modelu jest instalacja dla radia. Tyle tylko ,że jest pytanie ; czy masz na kierownicy sterowanie? Bezpiecznik nr.10 to , i podtrzymanie pamięci i zasilanie , iluminacja osobno. Kostka do radia pojedyncza.
Kostki masz oryginalne nie były cięte?
Wystarczylo przeczyścić kostki i działa. Dzięki za pomoc .
Udało mi się dojść do ładu, więc wrzucam schemat dla potomnych pt. jak odpalić silnik z Punto II 1.2 16V 80KM. Oczywiście zadziała to tylko ze zdjętym immo. Po podłączeniu, jak na schemacie silnik powinien odpalić, natomiast wystarczy jedynie dodać 5 przewodów do pedału gazu (pozostałe dwie kostki) i silnik może normalnie pracować.
Bardzo pomocny byłby schamat wiązki silnika,a dokładniej schemat połaczenia pedału gazu bo tego brakuje mi do szczescia, bo nie wiem gdzie podłączyć pedał gazu . Podłącz pedał do kostki pedału gazu.
Witam.Przyczyn może być wiele,napisz co sprawdziłeś.Może być kostka pod stacyjką,przekaźnik,słaba masa,rozrusznik.
Witam kupiłem dziś na giełdzie fabryczne radio do grandę punto(legalne ma książeczkę z kodem-nr. seryjny sie zgadza) gośc podpiął je do swojego grandę punto i u niego chodziło a ja podpinam do swojego i na wyświetlaczu pisze CANCHECK, moje punto ma orginalną kostkę iso(przewody od lini Can są wyprowadzone) , jest jakaś rada na to??
Fiat grande punto nie działa prędkościomierz. Zacznij sprawdzanie od bezpieczników,jak to nie pomoże sprawdź kostki połączeniowe,mogą być zaśnieżone.Rozłączyć oczyścić i złączyć.Sprawdź czy niema przetartego przewodu.Pozdrawiam Miro.Nasz kolego a które kostki są za to odpowiedzialne
Prawdopodobnie masz zle styki (kostki )lub masz do wymiany przekazniki.
Albo trzeba odszukać dołożony razem z alarmem przekaźnik i zewrzeć stosowne kable, albo wypiąć centralkę alarmu i podłączyć kabel niebieski z białym (4-ty od lewej w kostce alarmu) do masy
A komp na pewno od Seicento? Nie od Punto czasami ? W Punto są inne mapy paliwa , trzeba wtedy kostkę podmienić . Ja robiłem w ten sposób . Komp był dwa razy tańszy . Na oryginalnym z punto łapał 3 tyś obrotów na jałowym
nie ma tam czujnika, przynajmniej ja go nie widzę. Jest za to odpięta kostka i do niczego tam ona nie pasuje. bo jest tak że wiązki były również do pojazdów bez układów abs i w wtedy był czujnik potrzebny, a tak przy układzie z abs takowy czujnik jest nie potrzebny i kostka jest bo jest.
Prawdopodobnie nie ma bo podłączony jest dwiema kostkami a widzę w radiu wejście na trzecią. Fiat punto II rok 2000 Można to jakoś rozwiązać?
Witam, poszukuje schematu gdzie będą opisane piny w kostce którą podłącza sie wiązke silnika z samochodem. jedyny schemat jaki znalazłem to piny przy sterowniku a tego nigdzie nie ma dodam że jest to kostka do której przychodzi 13 kabli...
punto kostka kostka stacyjki punto punto kostka stacyjki
schemat silnika pralki siemens oporność kabel antenowy zasięg telewizji naziemnej
stacja lutownicza zelmer 01z013
Trwa cofanie zmian wprowadzonych na twoim komputerze - co oznacza? Access Point Ubiquiti - biała dioda świeci