Dokładnie tak kostki często się upalają , trzeba dać nowe kostki
brak masy w lampie, wygrzany styk w kostce
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Lecz chodzi o to czego niema(sądzę że dmuchawy),czy tak?.
Kostka stacyjki pewnie.
http://obrazki.elektroda.net/53_12441964... W kostce tyle kabli bo są cztery głośniki. Każdy po 2 przewody.
Trzeba sprawdzic stacjke .moze nie laczy kostka
Wydaje mi się że to może być pod plastikiem który masz obok lewej nogi(jest przykręcony na dwa wkręty i bynajmniej w seiu 1.1 tam jest kostka)
Napięcie trochę niskie,ile pinów ma kostka.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Zasilanie do światła na szybie to skąd jest wzięte ( domniemywam że to nie jest oryginalnie zamontowane światło) Wypnij kostkę od lampy i sprawdź na kostce nie na stykach od żarówki.
I sprawdzić połączenie masy! Od tego trzeba zacząć bo objawy na to wskazują że nie ma masy w kostce.
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże.
Kostka stacyjki do wymiany.
Witam, może przewody do czujnika nie mają ciągłości, kostka przy czujniku wygląda dobrze, a w środku nie łączy.
Najpierw sprawdż pracę wentylatora poza okablowaniem instalacji samochodu czy pracuje.W moim przypadku skorodowały końcówki kabla w kostce zasilającej wentylator tuż przy silniku wentylatora.
brak dmuchawy oraz zasilania gniazda zapalniczki spowodowane jest przepaleniem pinów w kostce po stronie kierowcy na lewym słupku
Kostka oryginał Fiat?
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
Czeka mnie ta sama operacja. Dałeś radę sam to wymienić? Jak wygląda ta kostka od immobilizera?
do sprawdzenia kostka stacyjki.
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
Problem rozwiązany - spalone kostki przy światłach
czujnik nie jest uszkodzony przynajmniej wizualnie ,wszyskie kostki są polączone
Na 100% źle podłączone kable do kostek w lampach.
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
pompa Chyba od spryskiwacza. Dodano po 1 Czujniuk temp. padł, lub kostka spadła.
Panasonic rdp202n, auto seicento
Podczas normalnej pracy silnika jakie napięcie powinno iść na kostkę od cewek? Bo w tym przewodzie od przekaźnika mam 12 V z masą samochodu, a jak końcówki miernika włożę do kostki, to podczas próby uruchomienia mam 1 V - 0,5 V, tak skacze. Na wtrysku (słychać że pracuje) też dochodzi 12 V, a na kostce 6 V - 8 V. Kable między ECU a kostkami sprawdzałem...
siemanko wie ktos moze ktoredyj ida te przewody do tej lapki bo potrzeby mi misnus ten co pojawia sie jak sie otwozy dzwi jakis schemacik mile widzany nawet recznie narysowany bo gdzies musi byc kostka przy bezpiecznikach co sie łaczaa te czujniki kracowe z dzwi dzieki za odpowiedz
Z prawj strony kolumny kierowniczej. Żółta kostka.
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
Nie używaj tych kostek,lutuj i izoluj.
A sprawdzałeś kostkę w stacyjce?
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
Własnie ta druga opcja byłaby prostsza, ciekawe czy gdzies to sprzedają jako nowe? może jakies zamienniki. 95% seicento do roku 2001 miało liczniki na linke. Kupiłes licznik z cyfrowym wyświetlaczem przebiegu z wersji od 2002r? Czy jeszcze analog? Zastanawia mnie czy kostki pasują ze starej wersji do nowej.
jezeli jest to seicento z EOBD (tzn. kostka diagnostyczna jest pod skrzynka bezpiecznikowa, a centrala posiada dwie kostki) to musisz sie podłaczyc do centralki pod pin 3 lub 4.
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
tak sprawdzałem w seicento jest kostka z philipsa taka jak na zdjęciu nr.1 a chce podłączyć właśnie radio z podpięciem ze zdjęcia nr.2
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Czujnik jest przy skrzyni - kostka z tego co pamiętam 3 pinowa
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Pewnie szukasz kabelka do obrotomierza? Masz go pod deską wraz z kostką
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Poszukaj jeszcze raz w okolicy odmy czy nie ruszyłeś wiązki, nie wypiałeś żadnej kostki skoro było dobrze przed.
A co napisałem wyżej? Skoro nie będzie zasilania ( co nie zostało stwierdzone) na kostce to będzie przyczyna...
Wymieniając pasek musialeś fizycznie wymontowac czujnik polożenia wału. Sprawdź jego mocowanie- odstęp od kola fonicznego i czy go nie uszkodziłeś przy demontażu. Można pomierzyć go multimetrem po rozpieciu kostki (poni żej zbiornika wyrównawczego
Powinna być kostka ISO.
Przerywacz to pierwsza kostka od prawej strony w dolnej części skrzynki bezpieczników.
Nawet nowa panda nie ma przekaźnika na mijania (na drogowe ma) i wypala się kostka nad pedałami
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
Witam. Mam Fiata Seicento z oryginalnymi przednimi głośnikami oraz fabryczną kostką ISO. Chciałbym dołożyć dwa głośniki ale z kostki wyprowadzone jest 8 wiązek głośnikowych choć jak już pisałem są tylko dwa głośniki. Czy wie ktoś gdzie te dodatkowe 4 do tylnych głośników są położone?
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Jak to dobrze czasami się zorientować w kilku miejscach naraz. Podjechałem do innego znajomego mechanika, akurat zaraz jak do nich jechałem to mi wysiadł kierunek także mogłem dokładnie pokazać o co chodzi. Panowie się bawili i zaczęła im pulsować lampka od długich. Pół minuty później okazało się że przyczyną awarii są zaśniedziałe styki na kostce od...
Witam Masz słaba masę w lampie,przeczyść styki ,to typowa usterka. Dodano po 2 Sprawdź kostkę lampy,przypalony PIN masowy.
A sygnał do obrotomierza z pod maski ciągnąłeś czy z kostki koło lewj nogi kierowcy ?
wita jak we fiacie seicento jak odlaczyć immobizajzer .po wymianie wkładki zamka problem z odpaleniem po przyłożeniu starego kluczyka do kostki immobilazjera przy stacyjne odpala raz na 10 prób.
Utnij na szrocie kostki, mogą być nawet z punto I
jeżeli żarówki są wporządku to przerywacz znajduje się przy bezpicznikach w sam. z lewej strony niebieska kostka
Ależ tam, na 100% tam ale albo w samej lampie albo na kostce lampy lub przyłączu masowym wiązki lampy.
Sprawdzałem kostki przekaźników A od czego sprawdzałeś przekażniki w tym Seicento .. ?
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Sprawdz kostki przy lewej nodze kierowcy za plastikowym boczkiem. Poruszaj je.
Prawdopodobnie sz to kostki szyb elektrycznych nie centralnego
Nie było fabrycznych liczników z obrotomierzem, obrotomierz był dokładany w osobnej obudowie na środku deski rozdzielczej, w wersjach Sporting, Suite i Schumacher. Nie każde Seicento ma wyprowadzoną fabrycznie kostkę do obrotomierza, więc to nie jest "wsadzasz i działa". Najlepiej spytać [url=www.seicento.pl]tutaj.
Sprawdź czy problem odpalania w Seicento to nie czasem wina rozrusznika, bo co prawda to było w 1,1 ale tam były te Denso fatalne i one stawały po prostu, akumulator nie miał siły tym obrócić, pomimo że był ok ciężkie do kitu te rozruszniki. Znam przypadek że ta mała kostka fiatowska 40Ah odpalała spokojnie 2,0 TDI a z Seicento był problem z odpalaniem,...
Przekażniki to musisz sobie założyć.A jeszcze jedno, sprawdz kostki przy żarówkach często wytopiona masa-czarny przewód-.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
Wymienić popalone kostki na nowsze, zaizolować przewody. Żarówki nie są za mocne?
Żóty 12v po stacyjce w kostce a tam faktycznie zółto brązowy...
Fizycznie wejdą jedynie musisz kostki w instalacji przerobić.
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
Często jest tak że ciśnienie w układzie paliwowym jest niewłaściwe, czyli za wysokie z powodu uszkodzenia regulatora i silnik ciężko odpala na gorącym. Także ciśnienie powinno być sprawdzone a przy okazji wtryskiwacz czy przypadkiem nie jest nieszczelny. Z czujnikiem temperatury to nie jest taka prosta sprawa by go w ten sposób sprawdzać jak w książce...
Może kostka stacyjki, jeden z jej torów - o ile pamiętam, 15/54 czarny.
Witam, powiedz jeszcze czy jest instalacja gazowa i jakie kody błędów są zapisane w centralce? W tych rocznikach często pojawiają się błędy wynikające ze słabych styków w kostkach na złączach. Warto je przeczyścić i zakonserwować. Pozdrawiam.
Wiem, że temat archiwalny ale dopowiem dla potomnych. Sygnał dla obrotomierza w większości seicento jest pod osłonką słupka koło nogi kierowcy ;) Są tam dwie kostki, biała i żółta. Do żółtej od dołu wchodzi cieniutki czerwony przewód- właśnie na nim jest sygnał dla obrotomierza. Pozdrawiam
Ok a może być tak, że kostka przy wymianie została źle zmontowana, podłączona czy wtedy świateł mijania by też nie było? Żarówki podmieniłem.
Przez zawór evap na pewno nie zgasło, możesz go odłączyć i to nie ma żadnego znaczenia, to tylko pseudoekologiczny syf. Bez sondy lambda 900-tka pracuje tak samo dobrze jak i z nią, być może więcej pali benzyny, nie wiem bo ja na gazie jeździłem 99% i miałem specjalnie ją odłączoną, bo wtedy lepiej trzyma wolne obroty na 1gen lpg. Przez czujnik położenia...
Witam mam problem z podłaczeniem obrotomierza sa 4 kable do podłacznia z obrotomierza czarno niebieski,żołto czarny,czarny i czerwony powedzcie gdzie mam je podłaczyc szukałem kostki nie umie ja znalesc mam seicento 1.1 mpi 2006 oznacznie 600
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Byłem u mechanika. On powiedział, że w seicento nie ustawia się żadnej odległości bo coś tam.. powiedział mi, że może kostka w stacyjce siada.. powiedział też, że ten nowy czujnik może być uszkodzony.. no i teraz nie wiem co mam robić..
Witam. Jeśli jest to rok 1998 to jest immo na stałym kodzie. W twoim oryginalnym kluczyku jest szklana fiolka bo to jest rodzaj transpondera Megamos. Te kostki które kupiłeś razem z nowymi kluczami są to transpondery T5. Można je bez problemu zakodować czyli odczytać kod z oryginalnego klucza i zapisać na transpondery T5 za pomocą specjalnego urządzenia....
Odepnij kostkę od tego czujnika. Jak zgaśnie, tzn. że czujnik usiadł.
Z tego głośnika to basu za wiele nie wyciągniesz. Jak masz kase to kup LW800(na jego temat poszukaj na elce). Do napędzenia tego głośnika wystarczy ci kostka TDA1562Q(ok. 50W).
http://obrazki.elektroda.pl/6484480900_1... Udało się zdobyć wszystkie części. Z Punto 1.2 16v. Cała wiązka z każdym czujnikiem, a nawet kolektorem i wtryskami, sterownikiem oraz modułem do imobilajzera i kluczykiem. Więc już nie powinno być problemów z elektryką w autku. Jedno mnie nurtuje, jeszcze tego nie mam u siebie. Trzeba coś...
Kostka stacyjki , nie zaszkodzi ją sprawdzić /napięcie tzw. 15 na poz.I /.
pod maska z pawej strony gdzies na wysokosci mocowania amorka a blizej podszybia jest takie czarne uzadzenie ok 2cmx2cmx4cm z dwoma gomowymi wezykami i kostka z 3kablami {dokladnie nie pamietam dawno nie widzialem takiego autka} wymien i jezdzij dalej
masa była sprawdzana, wszystko czyszczone. Zasilania sprawdzałem miernikiem. Wiem że nikt tego za mnie nie zrobi ale może ktoś mi coś poradzi, podpowie co to może być bo już wyczerpały mi sie pomysły. spróbuje jeszcze jutro na krótko połączyć zworką kabel od rozrusznika w kostce od stacyjki, wyklucze wtedy kostke
Witam Jakiej wartości bezpiecznik do wycieraczek wsadzałeś ? Co do kierunku to brak styku. Trzeba szukać przy lampie, najlepiej przy włączonym kierunku ruszać kostką , kręcić żarówą, może nie dużo brakuje :-)
Niestetytrzeba wyjąć licznik,jest przykręcony na trz srubki na klucz wewnętrzny (imbus)5mm,dwie sruby są pod osłonami stacyjki (trzeba odkręcić i zdjąć dolną i górną oraz jedna śruba z góry przy szybie jest przykryta taką gumową zaślepką,po odkręceniu trzeba odłączyć linke prędkościomierza i kostki elektryczne ,jest tam chyba 5 żaróweczek 1,2 Watt/12V
Przy lewej nodze jak siedzisz masz z boku plastikowa osłonę.slupka. Za nią jest kostka instalacji przod-tyl i w niej zapewne wytopil się pin zasilający pompe
poniewaz autko dostalo w centralke ja dokupilem juz centralke na gieldzie naniej nic nie pisze w kostki pasuje ale nie odpala
seicento kostka kostka stacyjki seicento seicento kostka radio
paski ekranie cienkie otwórz pomocą internet explorer skrzynia automatyczna dodge
zderzak naprawa zderzak naprawa
Przekształcenie prądu stałego w zmienny za pomocą diod, rezystorów i kondensatorów Skacząca głośność w słuchawkach - przyczyny i rozwiązania