pewnie kostka stacyjki nie łączy
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Kostka stacyjki pewnie.
Kostka stacyjki do wymiany.
Czy w czasie braku działania kierunkowskazów jest sprawne światło np cofania? Podejrzewam kostkę stacyjki dlatego to proszę sprawdzić bo także można odkręcić skrzynkę bezpieczników i sprawdzić na grubym przewodzie białopomarańczowym zasilającym bezpieczniki F20 F21 F22 F23 czy tam w tym czasie nie ma zaniku napięcia . Jeśli jest to tak jak pisałem kostka...
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
Kostka jest na wcisk. Stacyjki nie tykaj
Zasilanie sterownika po stacyjce jest? Musiałbyś się schematem posiłkować. Kostka stacyjki to częsta usterka w SC. Czy w tym czasie jak nie słychać pompy paliwa działają inne urządzenia po kluczyku? Np nawiew wewnątrz itp?
rozkręć sobie obudowę kolumny kierownicy tam gdzie jest stacyjka i przyjrzyj się kablom od stacyjki - jeden (lub rzadziej dwa) z nich będzie rozcięty i podłączone do tych końców obce kable, musisz je obciąć i zlutować czy nawet na kostkę skręcić na powrót tak żeby kabel nie był już rozcięty. potem po tych dorobionych kabelkach już uciętych idziesz...
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Podmieniłem i dalej brak zasilania na liczniku i kierunkach Dodano po 1 podmieniłem licznik i cały przełącznik kierunków i dalej nic.Zamówiłem dzisiaj nową kostke stacyjki i zobaczymy Dodano po 3 kostka stacyjki podmieniona i dalej nic.Załamany
po co wymieniać pompę paliwa skoro nie odpala na plaku/benzynie wstrzykniętej? przecież od razu widać, że nie ma iskry CC/SC900i do odpalenia potrzebuje bardzo nikłe ciśnienie paliwa, wiem, bo kupiłem kiedyś od komornika cc900i które stało nie wiadomo ile lat i odpaliło bez problemu ale ledwo jechało (szarpało, mało mocy miało ogólnie) i jak wykręciłem...
Kostka stacyjki , nie zaszkodzi ją sprawdzić /napięcie tzw. 15 na poz.I /.
Bo mam wycięty z bravy kawałek instalacji tj. kostka do stacyjki i kawałek przewodu zakończonego skrzynką bezpieczników tak więc gotowiec estetycznie wykonany Być może przekaźnik nie będzie potrzebny Do podłączenia Klakson podwójny z astry G obowiązkowo 2 halogeny 55W każdy Światło cofania 21W Światło stop 21W Kontrolki ładowania oleju Wskaźnik temp...
Ok już wszystko podłączone i wszystko ładnie świeci :) Dla innych którzy bendą mieli taki problem jak ja : Bierzemy krzyżak śrubokręt odkręcamy pod kierownicą osłonę (4śrubki) żeby dostać się do stacyjki - po lewej stronie mamy 2 kostki. Pierwsza kostka jest z takim zatrzaskiem a druga zaraz za nią taka zwykłą. Na tej zwykłej że kostce mamy 3 kable...
Witam. Problem z napięciem powstaje przy kręceniu rozrusznikiem. Po włączeniu zapłonu na pin 23 czerwonego przekaźnika w komorze silnika na ok. 3 sekundy pojawia się 12,5v przy i kontrolka (próbnik świeci mocnym światłem), lecz gdy przekręcam na start rozrusznikiem napięcie spada do 6v i kontrolka (próbnik świeci się lekkim światłem). Na cewkach to...
Witam wszystkich. Zbudowałem pojazd typu buggy na bazie fiata seicento 1,1spi. Instalacja pozbawiona zbędnych kabli czyli el.szyby, sterowanie ogrzewaniem itp. Miałem problem z immo ale dałem komputer do wyczyszczenia i niby powinno być już dobrze ale nie jest. Spędziliśmy długi czas sprawdzając kable i dalej jest problem. Pierwszym objaw to brak zasilania...
Dzisiaj naprawiłem usterkę - nie łączyła kostka stacyjki (k.3 sekcji A, patrząc na stacyjkę w SC, lewy kabel czerwony sekcji 3-pinowej, górnej), po zmostkowaniu spinką do włosów z pinem środkowym (zasilanie z bezp.40A za akumulatorem), na stacyjce włączonej na MAR - SC odpalił, Immobilizer wydaje się "przeżył", do sprawdzenia w jeździe. Zdemontowałem...
Kostka stacyjki może mieć wpływ na to że, nie jest zasilana cewka przekażnika głównego właśnie po włączeniu zapłonu, wzbudzana jest natomiast masą z centralki wtryskowej. Wystarczy to szybko sprawdzić probówką żaden problem, co do czujnika położenia wału to przychodzi on w swoje miejsce i nic nie regulujesz , sam czujnik możesz sprawdzić oscyloskopem...
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
do sprawdzenia kostka stacyjki.
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
Sprawdź czy jest zasilanie na kostkę stacyjki jeśli nie ma szukać przerwy / uszkodzenia. Swiatła awaryjne powinny świecić bez względu na uszkodzenie kostki stacyjki.
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
Może kostka stacyjki, jeden z jej torów - o ile pamiętam, 15/54 czarny.
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
Żóty 12v po stacyjce w kostce a tam faktycznie zółto brązowy...
Piszesz ,że w czasie "kręcenia rozrusznikiem brak + na cewkę , wtryskiwacze itd." - co z kostką stacyjki? Po włączeniu zapłonu próbuj uruchomić rozrusznikiem " na krótko"!
masa była sprawdzana, wszystko czyszczone. Zasilania sprawdzałem miernikiem. Wiem że nikt tego za mnie nie zrobi ale może ktoś mi coś poradzi, podpowie co to może być bo już wyczerpały mi sie pomysły. spróbuje jeszcze jutro na krótko połączyć zworką kabel od rozrusznika w kostce od stacyjki, wyklucze wtedy kostke
Dziwi mnie tylko sprawa, że przy odpalaniu wszystkie kontrolki gasną i elektroniczny licznik kilometrów/przebiegu, nawet wskazówka z benzyny spada... Co to może być? Tak jakby aku słaby ale dziwne, że kręci... Stacyjka może być uszkodzona tzn kostka przy stacyjce. Nie podaje napięcia na zacisk 15 (plus po stacyjce.)
Spora szansa,że uszkodzona jest kostka stacyjki, jak włączasz rozrusznik, to ginie 15, czyli zasilanie wtrysku, samochód powinien normalnie odpalać z popchnięcia
witam, to jeszcze raz ja, przepraszam ze Was tak zanudzam ale wole miec sprawdzone informacje zanim przystapie do montazu....otwarlem prog kierowcy - sa trzy kostki, z czego nr 1 nie jest nigdzie wpieta w ktorej z tych kostek oraz pod jakim kolorem sa kierunki, i czy z nich moge wziasc zasilanie oraz +12 ze stacyjki ?
W Seicento najczęstszym takim uszkodzeniem gdy nie kręci "dobry" rozrusznik było uszkodzenie kostki stacyjki http://obrazki.elektroda.pl/3918025000_1... lub brak masy.
Mam problem z odpaleniem fiata seicento, kręci i nic się nie dzieje, paliwo jest, tylko że ma 3 lata i jest go dość sporo, bo 1/2 baku. Przez te 3 lata samochód nie był odpalany, stał na łące. Wyczyściłem świece i nic, pryskałem dezodorantem i też nic. Stacyjki nie mam, odpalam przez kostkę, odpiąłem całkowicie immobox i tylko kręci, czek się świeci...
Stacyjke włączałeś? Jak masz jeden plus czyli nie ma drugiego ze stacyjki - to cóż trzeba zczepić dwa plusy z kostki do tego z instalacji i " cześć pieśni"..
Znalazłem całą serwisówkę do fiata sc z cyklu zrób to sam... Patrząc na to, do gadania może tutaj mieć wyłącznik bezwładnościowy, który wciskałem, poza tym elektrozawór sterujący przypływem par paliwa (całkowicie nie wiem z czym to się je) i nic tam więcej nie widzę.... No, po drodze jest jeszcze stacyjka. Że te samochody muszą być tak skomplikowane...
Twój opis wskazuje raczej na przerwę w instalacji proponuje od tego zacząć czyli "przestrzel"połączenie alt-uku następnie srawdż kostkę stacyjki miernik do ręki i powodzenia .Daj znać o rezultatach nie można wykluczyć awarii alt. ale o tym pomyślimy póżniej .POZDRWIAM
seicento kostka kostka seicento kostka stacyjki ducato
brother przesunięcia obrót nawiew ekspres krups konserwacja
wkładka vectra ariston wybieg pompy
Montaż dekla osłony świateł mijania w Volvo V70 2003 Brak łączności drukarki HP Envy 4500 z komputerem: przyczyny i rozwiązania