Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
Dokładnie tak kostki często się upalają , trzeba dać nowe kostki
Albo źle podłączone kostki albo to wina przełącznika pod kierownicą.
brak masy w lampie, wygrzany styk w kostce
Lecz chodzi o to czego niema(sądzę że dmuchawy),czy tak?.
http://obrazki.elektroda.net/53_12441964... W kostce tyle kabli bo są cztery głośniki. Każdy po 2 przewody.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Kostka stacyjki. Nie czekaj i zmieniaj.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Kostka stacyjki pewnie.
siemanko wie ktos moze ktoredyj ida te przewody do tej lapki bo potrzeby mi misnus ten co pojawia sie jak sie otwozy dzwi jakis schemacik mile widzany nawet recznie narysowany bo gdzies musi byc kostka przy bezpiecznikach co sie łaczaa te czujniki kracowe z dzwi dzieki za odpowiedz
Uszkodzony sterownik, bądź jakieś zalanie na kostkach. Podrzuć drugi ster od silnika i wszystko się pokaże.
Witam, może przewody do czujnika nie mają ciągłości, kostka przy czujniku wygląda dobrze, a w środku nie łączy.
Zasilanie do światła na szybie to skąd jest wzięte ( domniemywam że to nie jest oryginalnie zamontowane światło) Wypnij kostkę od lampy i sprawdź na kostce nie na stykach od żarówki.
Najpierw sprawdż pracę wentylatora poza okablowaniem instalacji samochodu czy pracuje.W moim przypadku skorodowały końcówki kabla w kostce zasilającej wentylator tuż przy silniku wentylatora.
brak dmuchawy oraz zasilania gniazda zapalniczki spowodowane jest przepaleniem pinów w kostce po stronie kierowcy na lewym słupku
Napięcie trochę niskie,ile pinów ma kostka.
Jak auto długo stało to zobacz czy nie jest zaśniedziały bezpiecznik.Nie wiem jak w Seicento ,ale Ciękuś miał połączenie zasilnia po kluczyku w kostce do zasilania radia.
Trzeba sprawdzic stacjke .moze nie laczy kostka
Kostka stacyjki do wymiany.
Panasonic rdp202n, auto seicento
tak sprawdzałem w seicento jest kostka z philipsa taka jak na zdjęciu nr.1 a chce podłączyć właśnie radio z podpięciem ze zdjęcia nr.2
Wydaje mi się że to może być pod plastikiem który masz obok lewej nogi(jest przykręcony na dwa wkręty i bynajmniej w seiu 1.1 tam jest kostka)
Czeka mnie ta sama operacja. Dałeś radę sam to wymienić? Jak wygląda ta kostka od immobilizera?
Kostka oryginał Fiat?
jezeli jest to seicento z EOBD (tzn. kostka diagnostyczna jest pod skrzynka bezpiecznikowa, a centrala posiada dwie kostki) to musisz sie podłaczyc do centralki pod pin 3 lub 4.
do sprawdzenia kostka stacyjki.
Kostka stacyjki najprawdopodobniej
Problem rozwiązany - spalone kostki przy światłach
Podczas normalnej pracy silnika jakie napięcie powinno iść na kostkę od cewek? Bo w tym przewodzie od przekaźnika mam 12 V z masą samochodu, a jak końcówki miernika włożę do kostki, to podczas próby uruchomienia mam 1 V - 0,5 V, tak skacze. Na wtrysku (słychać że pracuje) też dochodzi 12 V, a na kostce 6 V - 8 V. Kable między ECU a kostkami sprawdzałem...
pewnie spalony styk w stacyjce, zrób zworkę w stacyjce do tego kabla w 3 pinowej kostce stacyjki w której nie ma prądu, tak przez żarówkę, najlepiej H4 bo musi być to żarówka dużej mocy (nie od migacza czy pozycji) wg tego co znalazłem narysowałem Ci schemat, oczywiście żarówka wpięta z założonymi kostkami stacyjki https://obrazki.elektroda.pl/6494305400_...
Na 100% źle podłączone kable do kostek w lampach.
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Sprawdz , gdy nie chce zapalić czy cewka ma zasilanie 12 V. Jego brak , może wskazywac na kostkę stacyjki.
czujnik nie jest uszkodzony przynajmniej wizualnie ,wszyskie kostki są polączone
Własnie ta druga opcja byłaby prostsza, ciekawe czy gdzies to sprzedają jako nowe? może jakies zamienniki. 95% seicento do roku 2001 miało liczniki na linke. Kupiłes licznik z cyfrowym wyświetlaczem przebiegu z wersji od 2002r? Czy jeszcze analog? Zastanawia mnie czy kostki pasują ze starej wersji do nowej.
Z prawj strony kolumny kierowniczej. Żółta kostka.
Brak masy na silniku. Dodano po 48 Lub kostką stacyjki.
Zmierz go omomierzem i sprawdź połączenie kostki. Prawdopodobnie jest przerwa.
już działa, mam wersję z instalacją jak dla poduszki powietrznej, gdzie zastosowano przekaźnik (nie łączył) zamykam temat klaksonu w SC 900
Witam. Mam Fiata Seicento z oryginalnymi przednimi głośnikami oraz fabryczną kostką ISO. Chciałbym dołożyć dwa głośniki ale z kostki wyprowadzone jest 8 wiązek głośnikowych choć jak już pisałem są tylko dwa głośniki. Czy wie ktoś gdzie te dodatkowe 4 do tylnych głośników są położone?
Na kablu od świateł postojowych w kostce stacyjki nie ma prądu, dalej nie sprawdzałem.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Nie używaj tych kostek,lutuj i izoluj.
Posprawdzać spadki napięć na zasilaniu, bezpośrednio na sterowniku, dokładnie sprawdzić kostkę stacyjki.
A sprawdzałeś kostkę w stacyjce?
Zobacz bezpiecznik F12 odpowiedzialny za zasilanie cewek przekaźników i F13 (światła)a jeśli nie one to kostka stacyjki i raczej będzie to jeśli i światła mijania nie świecą w ogóle. Z tyłu skrzynki bezpieczników przewodem grubym żółtoniebieskim powinno być przekazywane napięcie plus akumulatora po kluczyku w stacyjce na MAR jeśli nie ma to przerwa...
Nie było fabrycznych liczników z obrotomierzem, obrotomierz był dokładany w osobnej obudowie na środku deski rozdzielczej, w wersjach Sporting, Suite i Schumacher. Nie każde Seicento ma wyprowadzoną fabrycznie kostkę do obrotomierza, więc to nie jest "wsadzasz i działa". Najlepiej spytać [url=www.seicento.pl]tutaj.
Czujnik jest przy skrzyni - kostka z tego co pamiętam 3 pinowa
a jak kluczyk włączasz to zaświeca się czek "marchewka" ? i po kilkunastu sekundach jak tak czekasz gaśnie? bo jak się nie zapala marchewka to komputer niema zasilania (zwykle kostka stacyjki) lub zdycha komputer
Może być też uszkodzona kostka stacyjki, albo... Dorabiany autoalarm który właśnie zdechł.
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Winna okazała się kostka stacyjki, jest do wymiany. Dzięki za podpowiedzi.
Powinna być kostka ISO.
Przerywacz to pierwsza kostka od prawej strony w dolnej części skrzynki bezpieczników.
wita jak we fiacie seicento jak odlaczyć immobizajzer .po wymianie wkładki zamka problem z odpaleniem po przyłożeniu starego kluczyka do kostki immobilazjera przy stacyjne odpala raz na 10 prób.
Pewnie szukasz kabelka do obrotomierza? Masz go pod deską wraz z kostką
Nawet nowa panda nie ma przekaźnika na mijania (na drogowe ma) i wypala się kostka nad pedałami
Wymieniając pasek musialeś fizycznie wymontowac czujnik polożenia wału. Sprawdź jego mocowanie- odstęp od kola fonicznego i czy go nie uszkodziłeś przy demontażu. Można pomierzyć go multimetrem po rozpieciu kostki (poni żej zbiornika wyrównawczego
Poszukaj jeszcze raz w okolicy odmy czy nie ruszyłeś wiązki, nie wypiałeś żadnej kostki skoro było dobrze przed.
A co napisałem wyżej? Skoro nie będzie zasilania ( co nie zostało stwierdzone) na kostce to będzie przyczyna...
jeżeli żarówki są wporządku to przerywacz znajduje się przy bezpicznikach w sam. z lewej strony niebieska kostka
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Sprawdzałem kostki przekaźników A od czego sprawdzałeś przekażniki w tym Seicento .. ?
Utnij na szrocie kostki, mogą być nawet z punto I
Wiem, że temat archiwalny ale dopowiem dla potomnych. Sygnał dla obrotomierza w większości seicento jest pod osłonką słupka koło nogi kierowcy ;) Są tam dwie kostki, biała i żółta. Do żółtej od dołu wchodzi cieniutki czerwony przewód- właśnie na nim jest sygnał dla obrotomierza. Pozdrawiam
Ależ tam, na 100% tam ale albo w samej lampie albo na kostce lampy lub przyłączu masowym wiązki lampy.
A sygnał do obrotomierza z pod maski ciągnąłeś czy z kostki koło lewj nogi kierowcy ?
Sprawdz kostki przy lewej nodze kierowcy za plastikowym boczkiem. Poruszaj je.
1. Odepnij akumulator 2. Ustaw koła do jazdy na wprost - kierownica w poziomie 3. Odkręć poduszkę, wysuń do siebie i wypnij kostkę z poduszki 4. Odkręć kluczem nasadowym śrubę z wału kierownicy 5. Odpowiednio nagniatając i ciągnąc zdejmij kierownicę z wału. Montaż w odwrotnej kolejności.
http://obrazki.elektroda.pl/6484480900_1... Udało się zdobyć wszystkie części. Z Punto 1.2 16v. Cała wiązka z każdym czujnikiem, a nawet kolektorem i wtryskami, sterownikiem oraz modułem do imobilajzera i kluczykiem. Więc już nie powinno być problemów z elektryką w autku. Jedno mnie nurtuje, jeszcze tego nie mam u siebie. Trzeba coś...
Sprawdź czy problem odpalania w Seicento to nie czasem wina rozrusznika, bo co prawda to było w 1,1 ale tam były te Denso fatalne i one stawały po prostu, akumulator nie miał siły tym obrócić, pomimo że był ok ciężkie do kitu te rozruszniki. Znam przypadek że ta mała kostka fiatowska 40Ah odpalała spokojnie 2,0 TDI a z Seicento był problem z odpalaniem,...
Prawdopodobnie sz to kostki szyb elektrycznych nie centralnego
Witam Masz słaba masę w lampie,przeczyść styki ,to typowa usterka. Dodano po 2 Sprawdź kostkę lampy,przypalony PIN masowy.
Byłem u mechanika. On powiedział, że w seicento nie ustawia się żadnej odległości bo coś tam.. powiedział mi, że może kostka w stacyjce siada.. powiedział też, że ten nowy czujnik może być uszkodzony.. no i teraz nie wiem co mam robić..
Wymienić popalone kostki na nowsze, zaizolować przewody. Żarówki nie są za mocne?
Przez zawór evap na pewno nie zgasło, możesz go odłączyć i to nie ma żadnego znaczenia, to tylko pseudoekologiczny syf. Bez sondy lambda 900-tka pracuje tak samo dobrze jak i z nią, być może więcej pali benzyny, nie wiem bo ja na gazie jeździłem 99% i miałem specjalnie ją odłączoną, bo wtedy lepiej trzyma wolne obroty na 1gen lpg. Przez czujnik położenia...
Przekażniki to musisz sobie założyć.A jeszcze jedno, sprawdz kostki przy żarówkach często wytopiona masa-czarny przewód-.
Fizycznie wejdą jedynie musisz kostki w instalacji przerobić.
Żóty 12v po stacyjce w kostce a tam faktycznie zółto brązowy...
Może kostka stacyjki, jeden z jej torów - o ile pamiętam, 15/54 czarny.
Ok a może być tak, że kostka przy wymianie została źle zmontowana, podłączona czy wtedy świateł mijania by też nie było? Żarówki podmieniłem.
Na początek sprawdź masy, kostkę stacyjki itp... (w skrócie mówiąc połączenia).
Witam, powiedz jeszcze czy jest instalacja gazowa i jakie kody błędów są zapisane w centralce? W tych rocznikach często pojawiają się błędy wynikające ze słabych styków w kostkach na złączach. Warto je przeczyścić i zakonserwować. Pozdrawiam.
Jak to dobrze czasami się zorientować w kilku miejscach naraz. Podjechałem do innego znajomego mechanika, akurat zaraz jak do nich jechałem to mi wysiadł kierunek także mogłem dokładnie pokazać o co chodzi. Panowie się bawili i zaczęła im pulsować lampka od długich. Pół minuty później okazało się że przyczyną awarii są zaśniedziałe styki na kostce od...
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
pod maska z pawej strony gdzies na wysokosci mocowania amorka a blizej podszybia jest takie czarne uzadzenie ok 2cmx2cmx4cm z dwoma gomowymi wezykami i kostka z 3kablami {dokladnie nie pamietam dawno nie widzialem takiego autka} wymien i jezdzij dalej
Brak masy to potoczne okreslenie braku połączenia elektrycznego między odbiornikiem (w tym przypadku lampą), a ujemnym biegunem zasilania połaczonym z nadwoziem samochodu. Wymontuj lampę, sprawdź, czy kostka z kablami jest pewnie połaczona z płytką z żarówkami i czy styki nie są gdzieś zaśniedziałe lub skorodowane. Jesli jesteś laikiem to obawiam się,...
A komp na pewno od Seicento? Nie od Punto czasami ? W Punto są inne mapy paliwa , trzeba wtedy kostkę podmienić . Ja robiłem w ten sposób . Komp był dwa razy tańszy . Na oryginalnym z punto łapał 3 tyś obrotów na jałowym
Odepnij kostkę od tego czujnika. Jak zgaśnie, tzn. że czujnik usiadł.
Kostka stacyjki , nie zaszkodzi ją sprawdzić /napięcie tzw. 15 na poz.I /.
Z tego głośnika to basu za wiele nie wyciągniesz. Jak masz kase to kup LW800(na jego temat poszukaj na elce). Do napędzenia tego głośnika wystarczy ci kostka TDA1562Q(ok. 50W).
W Seicento najczęstszym takim uszkodzeniem gdy nie kręci "dobry" rozrusznik było uszkodzenie kostki stacyjki http://obrazki.elektroda.pl/3918025000_1... lub brak masy.
Przy lewej nodze jak siedzisz masz z boku plastikowa osłonę.slupka. Za nią jest kostka instalacji przod-tyl i w niej zapewne wytopil się pin zasilający pompe
Witam mam problem z podłaczeniem obrotomierza sa 4 kable do podłacznia z obrotomierza czarno niebieski,żołto czarny,czarny i czerwony powedzcie gdzie mam je podłaczyc szukałem kostki nie umie ja znalesc mam seicento 1.1 mpi 2006 oznacznie 600
Niestetytrzeba wyjąć licznik,jest przykręcony na trz srubki na klucz wewnętrzny (imbus)5mm,dwie sruby są pod osłonami stacyjki (trzeba odkręcić i zdjąć dolną i górną oraz jedna śruba z góry przy szybie jest przykryta taką gumową zaślepką,po odkręceniu trzeba odłączyć linke prędkościomierza i kostki elektryczne ,jest tam chyba 5 żaróweczek 1,2 Watt/12V
Gunslinger Dobrze myślisz ale w fiacie seicento 900 nie ma oryginalnej kostki od radia tylko kable luzem i teraz jeżeli z tego wynika że jest tam + po stacyjce to musimy dowiedzieć się jakiego kolor jest ten kabel :) Dodano po 3 wojtek1234321 Tak chodzi o zwykłe ledy do jazdy dziennej. Nie ma jednak wbudowane w nie żadnych innych dodatkowych opcji tak...
CZujnik podciśnienia to taka mała kostka zamontowana najczęściej na grodzi między kabina a silnikiem i podłaczona do kolektora ssącego wężykiem.
kostka seicento kostka stacyjki seicento seicento kostka radio
czujnik klimatyzacji vectra przetwornica xenon działać tl074 lm324
zderzak naprawa zderzak naprawa
Koszt obudowy do prostownika TELWIN LEADER 400 Start Spirala grzejna w suszarce Babyliss Pro Ceramic & Ionic