Pasek na pewno taki jaki powinien być? Ewentualnie wyrobione koło pasowe
A koło pasowe prawidłowo założone?
Montowałem do s-301d alternator od fiata seicento. Koło pasowe na wałku rozrządu 270mm, na alternatorze oryginalne. Przy kole 230mm na wałku rozrządu, ładowania nie było, zbyt małe obroty.
pasek zaczął piszczeć po przejechaniu około 0,5 km. silnik (w czasie jazdy) zwalniał światła przygasały by po ok. 1-2 sekundach silnik dostawał wigoru i rwał do przodu Ewidentnie alternator stawia opór. Może zaciera się koło pasowe altka?
Witam, czy iskra jest na ciepłym silniku?, zgadzał się z kolego wyżej, koledzy myślą że może jak silnik się rozgrzeje to koło pasowe się kurczy :), oczywiście żart,
Znak koło zębate na wale i odnośnik, pod pasowym.
Z własnego podwórka to mi się nasuwają takie spostrzeżenia: Koło pasowe(" foniczne") przestawione o 120 stopni , nie na te śruby. Zamienione kable zasilające między cewkami albo parami wysokiego napięcia ( na jedno wychodzi). Z innych żadko spotykanych usterek z którymi się spodkałem: niedrożności wewnątrz kloektora ssącego lub wydechowego.
pasek idzie w jednej linii bo mierzyłem odsadzenie koła od obudowy a ona jest taka sama jak w starym a alternator jest chyba od Pandy albo od Seicento
Może nie jest temu winny alter tylko pompa wody? Jak któreś koło pasowe będzie nazbyt wyrobione[wytarte] to też będzie rozcinało pasek[podobny przypadek w oplu]
a chodzi mi o to czy koło pasowe od seicenta 0,9 będzie pasowało do C 360?? Dodano po 1 koło pasowe z alternatorem
Może zdejmowałeś koło pasowe na wale i zamontowałes nie tak jak trzeba.Jak ktoś nie wie to może sie pomylić bo tam jest taki maleńki bolczyk który musi trafić w otwór.
Witam. Proszę o wasze opinie. Mam SEICENTO 900 99 r. 196500 km. Od pewnego czasu bierze dużo oleju na 200 km. do pracy jadąc ekspresówką 100-110 km/h dolewa 2-3 setki oleju. Czytałem że to zapieczone pierścienie, wymoczyłem je naftą po zabiegu jest - 1 - 10,5/11,5, 2 - 11,5/12, 3 - 10,5/11,5, 4 - 11/11,5. Niby jest lepiej, ale świece 1 i 2 mokre, nawet...
Musisz zrozumieć, że niestety błądzisz. Człowieku, alternator z malucha ma taką moc (ok. 500 - 600 W), że na pewno ci wystarczy. Przyczyna twojego niezadowolenia tkwi w czym innym - pisałem o tym w poście ALTERNATOR-SEICENTO. Rozwiązanie jest jedno - wymienić koło pasowe na alternatorze na mniejsze - o jakieś 1 - 1.5 cm na średnicy, o ile takie załatwisz,...
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Czy jest jakaś serwisówka w pdf do tego auta bo nie chce zawracać głowy a kolejne problemy się pojawiły. Mam tylko "sam naprawiam seicento" Tymczasem walczę nadal bo wczoraj pracował perfekt, dziś znów nie chce palić na benzynie i gaśnie, chyba że przytrzymam gaz na full wtedy tak zamula chwile a potem się wkręca na obroty maksymalne. Na lpg odpala...
Koledzy witam po trochę dłuższym czasie niż zapowiadałem. Jak w temacie mojego pierwszego wpisu/problemu chciałbym w końcu poinformować o zakończeniu napraw. Panowie z uwagi na niewielki koszt, w porównaniu z tym co już wydałem na mojego sejka, wymieniłem uszczelki po pokrywą zespołu wtryskowego jak również pod przepustnicą. Nastąpiła niewielka poprawa....
Moze lepiej kupic co nieco bo bez kosztów się i tak nie obejdzie a zabieg i tak nie będzie tani, moja propozycjia taka: kup wtryskiwacz z osprzętem i obudową na giełdzie z fiata CC900/1100 cena za nowe 150zł do tego sterownik -150zł, zostanie ci czujnik podciśnienia cena(?) czujnik na koło pasowe wału korbowego(?) lamda 80zł, kabelki+przekazniczki,...
1. Silnik jednofazowy + falownik to nieporozumienie w jakimkolwiek zastosowaniu. Jeśli masz już taki silnik to możesz go wykorzystać. Zainstalowałbym jednak jakieś koło zamachowe, które zapewni zgromadzenie energii, która będą pochłaniały hamulce. W teorii możliwe, ale żeby rozpędzić koło zamachowe i nadać mu taką energię jaką rozpraszają hamulce w...
Problem z mechaniką (a jednak) A przecież scenariusz (patrząc na spokojnie) na to wskazywał: "bity" prawy przód, strona mocowania koła pasowego wału korbowego. Na skutek uderzenia scięło klin na którym "siedzi" kołom pasowe. Faktycznie wszystko wydawało się być OK bo na kole żadnych oznak uszkodzenia (trzeba było się jednak lepiej przyjżeć), elektronika...
Witam. Posiadam na sprzedaż cały silnik od CC 900 na wtrysku. Silnik rozebrany na części, sprzedam poszczególne elementy. Przykładowe ceny: -Głowica, sprawna, zawory szczelne, do wymiany uszczelniacze: 30zł. -Pokrywa zaworów wraz z korkiem wlewu oleju- 10zł. -Tłoki wraz z korbowodami, stan dobry do wymiany wiadomo pierścienie: 10zł/szt. -Wał korbowy...
koło pasowe koło seicento koło pasowe bębna
palet maszyna tranzystor bc337 rezonans karoserii
elektrownia wiatrowa radio alpine jakie kupić
Samsung Freestyle SP-LSP3BLA Projector Review and Specs Renault Espace III 2.0i 2002 - Czy ma koło dwumasowe?