I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Kontrolka (popularnie zwana "marchewą", ale tak na prawdę symbol przedstawia wtryskiwacz) sygnalizuje awarię w układzie wtryskowo-zapłonowym. Najlepiej będzie odczytać błędy na komputerze i zobaczyć co go boli (niestety diagnostyka w tym aucie jest bardzo prymitywna i nie koniecznie wyjdzie wprost w czym jest problem). Najprawdopodobniej jednak problem...
Dokładnie tak to działa jak napisałeś. Ale zobacz jeszcze na zaworek zwrotny, na wężyku przedniego spryskiwacza, czarny, plastikowy koło mocowania kolumny zawieszenia przedniego, czasem się zatyka "na dębowo"
Najczęściej uszczelka tylniej klapy puszcza, albo koło lamp się wlewa.
Nawet nie ma co sprawdzać, mądre książki mówią o nawet 1,5 mm, od razu dosunąć na jakieś 0,2, byle tylko o koło nie darło.
Czy jest tam łańcuch rozrządu? Tak jest i napinacz całkiem inny jak w 700. Jest trochę roboty misę trzeba opuszczać robota nie ciekawa bez kanału. Zdejmujesz nadkole koło z prawej strony i osprzęt żeby zdjąć dekiel uważaj na sprężynę napinacza bo wpadnie do misy olejowej.
Miałem raz taki problem, dawał popalić przekaźnik, jeden z tych dwu co są w komorze silnikowej. Jak był gorący to cewka dostawała skrót (30 om), w normalnym stanie miała coś koło 72. A kontrolka code gaśnie? Marchewka też?
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
Dokładnie nie pamiętam czy musiałem koło zdejmować czy wystarczyło je ostro skręcić w lewo i połowę osłony nadkola odgiąć aby mieć jako takie dojście do tych pompek. Dobrze kombinujesz, ale w 100% łatwiej jest zdjąć koło i nadkole (wystarczy wykręcić 4 blachowkręty) niż się siłować. Po zdjęciu nadkola mimo wszystko dostęp z montażem nie jest lekki...
Należało by zrobić przegląd zawieszenia, jak nie na stacji to breszka do ręki, auto w górę i sprawdzasz elementy całego układu. Może koło niedokręcone, może odważniki spadły z koła i w skrajnych sytuacjach może być taki efekt.
Iskra we właściwym momencie? Znam "fachofca" co koło foniczne potrafił źle założyć, ale to było w Punto 1.2 w tym nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Sprawdź węzyk, robi się taki gąbczasty zaraz koło króćca na postawce monowtrysku. Jak nie będzie palił na któryś to podciśnienie też będzie skakac. Albo jak podstawi zawory.
Bez demontażu skrzyni biegów się nie obejdzie. Pytanie czy w skrzyni biegów jest olej . Najprawdopodobniej jest zatarta skrzynia jak się nie mylę koło zębate 2 biegu. Jak włączysz jedynkę to skrzynia jest zablokowana i zachowuję się tak jakby były włączone 2 biegi na raz, bieg I i II pracuje na jednej piaście przesuwnej.
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
wtryskiwacze gazowe łatwo przemyć - po prostu wykręć listwę, na węza zasilającego załóż lejek, do lejka nalej benzyny, i weź jakiś zasilacz/prostownik na 12v i końcówki np krokodylki i pykaj każdym elektrozaworem kilkadziesiąt razy tak aby benzyna wylatywała króćcem wyjścia gazu na dany cylinder i tak każdy elektrozawór po kolei i się przepłucze, możesz...
Czy było sprawdzane czy ciągnik nie będzie miał 5 biegów wstecznych i 1 do przodu? Jeśli ma most (dyferencjał) to wystarczy go obrócić albo w środku w nim obrócić koło talerzowe na drugą stronę.
Ok a ten pod kierownica czerwony koło niebieskiego do czego słuzy ??
Poczytajcie o kalibracji czujnika skrętu w EPS. Problem najczesciej spotykany w Corsach ale w innych autach też. Wystarczy skalibrować czujnik obracając go wokół osi kolumny. Można to zrobić podpinając auto pod kompa w ASO lub wpinając sie woltomierzem w sterownik wspomagania i ustawiając równe napięcia na dwóch parach przewodów - rozkalibrowany czujnik...
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Jesteś pewien? Nie wystarczy przełożyć przodu na tył. Koło przy ugięciu zmienia kąt pochylenia i dodatkowo skręca zawężając zakręt. Wszystko ma znaczenie.Przód robi inaczej. Nawet sztywny most skręca.
Taki temat: Fiat 900T - OHV 903cc 37PS - z roku 1979. Mikrobusik na bazie Fiata 6oo Multipla z lat 50 i 60. Z różnym powodów chcę się z nim pobawić i nieco go usprawnić mechanicznie. Mam prawie nowy silnik 899cc wydłubany z Seicento a.d. 2000 o przebiegu nieco ponad 15tys w stanie doskonałym. Silnik oryginalny w moim busiku ma swoje lata i przebieg....
Czujnik wału, wałka i koło foniczne do weryfikacji.
Akumulator ma ok. 2 lat, sprawdzany był w punkcie sprzedaży i jest OK, poza tym czy ładowanie/kable albo sam akumulator nagle cudownie "naprawiają się", jak się zrobi ciepło? A tego problemu nie ma, jak jest 10 stopni albo więcej. Problem występuje przy ujemnych temperaturach lub koło 0. Co do regeneracji, sam tego nie zrobię, w jednym miejscu chcą...
Wszystkie elementy są w bardzo dobrym stanie, nic niebtrzyma, wszystko pracuje płynnie, odpowietrzenie nic nie dało, po odłączeniu abs (bezpiecznik), podczas hamowania tylne prawe koło blokuje się od razu a pozostałe koła się toczą. Pomysłow brak. To jak w końcu, działa płynnie, czy od razu blokuje koło?
Zamontowałem nowe zaciski do mojego fiata seicento i niestety nie wszystko działa dobrze. Podczas krótkiego mocnego naciśnięcia na pedał hamulca wszystko jest ok, pedał jest twardy, auto staje jak wryte. Problem pojawia się podczas np. zjeżdżania z górki, przy lekkim wciskaniu hamulca, pedał bardzo wolno idzie w podłogę. Gdy jest już nisko, hamowanie...
koło silnika nawiewu , musisz odkręcic filcową osłone na grodzi czołowej
Z taką żeby jak zamontujesz koło nie miała wyczuwalnego luzu.
Zaadaptuj koło foniczne, trzy razy dodaj gazu ponad 4000 obr.
To zobacz czy nie jest pęknięty szlauchik MAP-sensora, pęka zaraz koło korpusu przepustnicy.
Znam goscia w podkarpackiem co prawdopodobnie to robi. Wieś Trzebuska koło Rzeszowa
Czujnik położenia wału jest dobry bo mechanik mi sprawdzał, a gdzie znajduje się koło foniczne? Przełączam na benzynę to gaśnie.
W Seicento gnije wiązka jedynie koło akumulatora.P
A koło pasowe prawidłowo założone?
Wiem, że temat archiwalny ale dopowiem dla potomnych. Sygnał dla obrotomierza w większości seicento jest pod osłonką słupka koło nogi kierowcy ;) Są tam dwie kostki, biała i żółta. Do żółtej od dołu wchodzi cieniutki czerwony przewód- właśnie na nim jest sygnał dla obrotomierza. Pozdrawiam
pasek zaczął piszczeć po przejechaniu około 0,5 km. silnik (w czasie jazdy) zwalniał światła przygasały by po ok. 1-2 sekundach silnik dostawał wigoru i rwał do przodu Ewidentnie alternator stawia opór. Może zaciera się koło pasowe altka?
Na początek z tyłu licznika należy, zdjąć czarną zaślepkę z śruby imbusowej, jeśli jej już nie masz to, od razu odkręć tą śrubę imbusem nr.5 Następnie odkręć cztery wkręty mocujące dolną część osłony pod kierownicą i kolejne dwie od górnej osłonki. Następnie musisz zdecydować czy chcesz sie pomęczyć z dwoma śrubami imbusowymi od mocowania licznika czy...
Styk na czarnym kablu zazwyczaj się przegrzewa, traci sprężystość i żadne czyszczenie nic nie pomoże. Ja to robię tak, że lutuję kawałek kabla do masy w lampie i do czarnego kabla koło wtyczki
Pasek na pewno taki jaki powinien być? Ewentualnie wyrobione koło pasowe
Dlaczego bardzo często wiele odpowiedzi na temat "Jak zrobić samemu i czy dam sobie radę" jest - daj do mechanika!! Jeżeli ktoś chce się "pobawić", nauczyć się czegoś to nie zniechęcajćie !!!! Czy mechanicy to jacyś magicy?? - NIE Teoretycznie każdy może zostać mechanikeim. Oczywiście wprawa robi swoje, odpowiednie narzędzia również, ale jeżeli ktoś...
Znak koło zębate na wale i odnośnik, pod pasowym.
Odkręć koło i wymknie się koło amoryzatora.
Ile nowy dowód? Płaciłem coś około 80 zł. Przy zmianie dowodu trzeba wymontować tablice bo wymagana jest zmiana hologramu na nich. Ile mandat to nie wiem, unikam takich spraw. Po kontroli z nieważnym przeglądem policja zatrzymuje dowód i wydaje pokwitowanie, jest chyba tydzień lub dwa na załatwienie sprawy. :D Przed wymianą dowodu należy zrobić przegląd,...
czujnik wału, a dokładzie koło zębate obejrzyj czy nie krzywe i jaka odległość czujnika od zębów.
Jak wysłużona i co nazywasz kierownicą? Koło kierownicze czy cały układ kierowniczy?
Koledzy witam po trochę dłuższym czasie niż zapowiadałem. Jak w temacie mojego pierwszego wpisu/problemu chciałbym w końcu poinformować o zakończeniu napraw. Panowie z uwagi na niewielki koszt, w porównaniu z tym co już wydałem na mojego sejka, wymieniłem uszczelki po pokrywą zespołu wtryskowego jak również pod przepustnicą. Nastąpiła niewielka poprawa....
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Sprawdź kabelek od czujnika czy nie jest przetarty koło niego ew. wymień czujnik.
Impulsatory tam padały. Jeszcze wycierało się koło napędu impulsatora wtedy prędkościomierz podskakiwał podczas jazdy. Probówka ledowa i wszystko sprawdzisz.
Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km. regulacja zaworów 8000 km temu (przy kapitalnym remoncie), świece były wymieniane około 17 000 km temu, kable zeszłej zimy. Podjadę kupić nowe świece koło południa.
Wygrzane styki koło lewej nogi w kostce masz.
Paliwem czuć bo jest zimno i mieszanka jest wzbogacona, jak się zagrzeje to powinno przestać śmierdzieć. za 50zł to jest koło 9l paliwa, rezerwa jest dość umowna, więc można przyjąć że pali koło 10-11l/100km ale taki pomiar jest bardzo niemiarodajny. Podjeżdżając po 2-3km po mieście przy niskiej temperaturze w korkach to jest realne spalanie.
A sygnał do obrotomierza z pod maski ciągnąłeś czy z kostki koło lewj nogi kierowcy ?
Może cieknie na nią olej ze skrzyni biegów? Wtedy się szybko rozlatują. Sprawdź też pozostałe dwie, może są zbytnio wybite i powodują szybszą degradację tej koło skrzyni.
Witam po dłuższej przerwie Chciałbym zrobić sobie rębak którym będę mógł pociąć drobne gałęzie (1 cm) i oczywiście jakieś grubsze Nie interesuje mnie posiekanie na wiór tylko kawałki ok 10cm Wacham się pomiędzy dwuwałkowym a bębnowym do napędu miałby być silnik elektryczny lub silnik 1,1 z fiata seicento zasilany lpg który leży w garażu i się marnuje...
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie. Który to jest z tych trzech (2 brązowych i niebieskiego), chodzi o te koło czerwonych przekaźników w komorze silnika?
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Jak słusznie zauważyli-masa,zaraz koło górnego mocowania alternatora.Tam jest takie rozgałęzienie. Masę najlepiej zrobić "śruba mocująca rozrusznik->śruba mocująca klakson".
koło skrzynki bezpieczników,procesor hc11
Kolego te kółka się nie wypracowują tak fest,ale na początek sprawdź ładowanie,ewentualnie jak masz delikatnie wyrobione koło to możesz zastosować grubszy pasek.
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
Znajomy zawsze podmieniał akumulatory na pracującym silniku, ale na wolnych obrotach. Wszystko japończyki, wiele tego było bo handlował japończykami. Nieraz mu mówiłem, że coś ubije, nigdy się nie zdarzyło. Roczniki od 1995 do 2015 plus minus. Maluch faktycznie, jak urwała się taśma masowa po przegazowaniu napięcie było koło 50-60 wolt. Tylko tam nie...
Koło dolne rozrządu może mieć zerwany klin, ustawiałeś na blokadę i znak na kole zamachowym ?
Witam, czy iskra jest na ciepłym silniku?, zgadzał się z kolego wyżej, koledzy myślą że może jak silnik się rozgrzeje to koło pasowe się kurczy :), oczywiście żart,
Ręczny działa normalnie nic się nie blokuje , bez hamulców koło kręci się lekko. Ja jednak obstawiam regulator.
Miałem nowy podmieniałem go i nic to nie dawało. Nie wiem, może to być koło foniczne mam drobny wyciek oleju i czujnik i koło są zawilgocone lejem. Nie wiem czy to może mieć wpływ.
Witam mam otóż taki problem ze huczy mi coś najprawdopodobniej w kole zaczyna sie tak przy predkości ok.60km/h i im wiecej tym bardziej/głośniej. Szukałem które to koło więc zrobiłem tak ze jedno koło przednie miałem podniesione i w miejscu jechałem i się rozpędzałem do prędkości ok.100 km/h i nic nie huczało jak w jednym kole tak w drugim. Sprawdzałem...
Ja na twoim miejscu zrobiłbym coś takiego jak tutaj [url=http://www.tomix.com.pl/galeria/war... tylko na jeden głośnik i zamontował z przodu zestaw odseparowany. Zagra to lepiej niż dwudrożne 10 z przodu i dwudrożne 16 z tyłu. Nie będziesz musiał martwić się o koło zapasowe.
Masz coś sknocone w tej numeracji, to co masz podpisane 31-14-16 to TPS, a on powinien być podłączony 30-14-16. To co masz podpisane 2-31-3-20 to IAV (krokowy) i powinien być 2-20-3-21. Dalej masz wklejony IAT, który powinien być 31-16 i wreszcie na kawałku blachy przy ECU masz MAP, który powinien być 32-14-16. Te czujniki są dobre, jednak oryginalnie...
Emeryt, są dwie wersje -IAW16 i sterownik jest duzy, koło reflektora -IAW59 i jest mały, na korpusie
Podczas gotowania wody zaczęła lekko świecić kontrolka na zegarach nie wiem przy jakiej temp ale można było palec wsadzić na parę sekund bo później zaczęło piec, strzelam że gdzieś koło 50 stopni i im bardziej się woda nagrzewała tym jaśniej świeciła się lampka na desce rozdzielczej więc czujnik do wymiany ale trochę się dziwię że po miesiącu od jego...
polecam hurtownie HERO w Modlnicy koło Krakowa cena siłowników ok20 zł
jest taka troche nierówna praca silnika wygląda to na zapłon koło na wale jest na pewno tak samo?
Wiem , wiem . Ten temat juz przerabiałem przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów. Dzieki piekne za cenne wskazówki , koło czwartku rozbiore i zmierze srednice popychaczy.Powymieniam. Opisze czy pomogło .
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały. Podmieniałem cały mechanizm z auta ze złomu w którym centralny zamek działał bez zarzutu. Niestety- to samo. Przelotka z drzwi do karoserii cała? Dzięki za chęć pomocy ale bardzo bym Cię prosił abyś przeczytał CAŁY pierwszy post...
Według instrukcji pobór prądu powinien wynosić 0,6x40Ah czyli 24mA. Aku był ładowany ale nie do 100%. Chyba mierzyłem ładowanie alternatora i było w normie. Założę nowy akumulator i zobaczę co się będzie działo. Gdzie szukać autoalarmu bo według instrukcji jest koło aku ale ja tam nic nie widzę...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Piszesz na samym początku, że zerwany był klin na wale i potem nic o sposobie naprawy rej usterki. Być może frez w który wchodzi klin był wyrobiony i koło nie ułożyło się na swoim miejscu. Stuki mogą pochodzić też od zużytego sprzęgła, a konkretnie od sprężynek na tarczy sprzęgłowej. Ogólnie to auto tak tanie i proste, że jeśli nie chcesz nim handlować...
pasek idzie w jednej linii bo mierzyłem odsadzenie koła od obudowy a ona jest taka sama jak w starym a alternator jest chyba od Pandy albo od Seicento
po co wymieniać pompę paliwa skoro nie odpala na plaku/benzynie wstrzykniętej? przecież od razu widać, że nie ma iskry CC/SC900i do odpalenia potrzebuje bardzo nikłe ciśnienie paliwa, wiem, bo kupiłem kiedyś od komornika cc900i które stało nie wiadomo ile lat i odpaliło bez problemu ale ledwo jechało (szarpało, mało mocy miało ogólnie) i jak wykręciłem...
Bez kanału będzie bardzo ciężko to wymienić. Instrukcja wymiany innego forum: 1. Zdejmujesz mieszek zmiany biegów - zatrzask i rzep. 2. Uwalniasz lewarek od linki zatrzaski kulowe delikatnie odciagasz śrubokrętem. 2. Wchodzisz pod samochód i wykręcasz trzy śruby w takim białym pudełku koło rury wydechowej. 4. Wyciągasz całe ustrojstwo z samochodu. 5....
Od seicento 900 wkładali na orginalną. Od civica nie ma życia ten napęd.
...poza tym na początku jazdy jak dodaje gazu to światła jaśniej świeca wycieraczki szybciej chodzą, jak włączę grzanie tylnej szyby to światła też mniej świecą jak otwieram szybę(elektryczne) to tez światła słabiej świecą po półgodziny jazdy się uspokaja ... , czyli ładowanie jest ok. problem leży gdzieś przy jakimś odbiorniku. w seicento jedną z...
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Może nie jest temu winny alter tylko pompa wody? Jak któreś koło pasowe będzie nazbyt wyrobione[wytarte] to też będzie rozcinało pasek[podobny przypadek w oplu]
przykład z najbliższego otoczenia: - Seicento 900 kolegi-mechanika - od zawsze na benzynie. Auto w jego rękach od dobrych 10 lat, wypalił się zawór od jazdy na benzynie (z gazem w podłodze, to Seicento potrafiło jechać 170) - mój własny Cinquecento 900 - (czyli ten sam silnik) - wypalony zawór od jazdy kilka lat na gazie 1gen, też z gazem w podłodze...
Faktycznie mój błąd. Naczytalem się o tym czujniku w chlodnicy i idąc po kablu od wtyczki wentylatora myślałem że idzie na bok chlodnicy. Dzisiaj sprawdziłem dokladnie i nic tam nie ma. Dzięki wielkie za nakierowanie. W takim razie wezmę się za wymianę termostatu bo według torque temperatura w czasie jazdy to 60-65°. Odczyt myślę że jest prawidłowy...
Witam. Jakie posiadasz rozmiar opon w aucie? Zazwyczaj na klapce wlewu paliwa, lub na słupku od drzwi jest tabela z rozmiarem opon, ilości przewożonych osób i tam pisze właśnie ciśnienie. Lecz będzie to zazwyczaj 2,0 - 2,1 Bara. Tu masz tabelkę z internetu: Silnik 899 cm3 - Van, 155/65 R13'' 73T | a) 2.0, b) 2.0 | a) 2.2, b) 2.2 | - Silnik 899 cm3,...
Witam jak wykasować błąd poduszki w Seicento 1.1 SPI 99r ? Odkręcałem kierownice itd dałem zapłon przy odłączonej poduszce no i stało się. Idzie to wykasować za pomocą złącza 3 pinowego koło komputera, czy trzeba to zrobić złączem 2 pinowym które znalazłem koło skrzynki bezpieczników? Mam dostęp do KTS próbowaliśmy się podpiąć z znajomym mechanikiem...
Jak będzie miał właściwe wtryski i właściwe ciśnienie na listwie to powinien mniej palić. Choć w warunkach miejskich na dużo mniej bym nie liczył. Miałem Punto 75 (1.2 MPI 8V) to po mieście ciężko było zejść poniżej 8,5l/100km, za to bez problemu można było przekroczyć 10l/100km, w trasie paliło koło 6,5-7l/100km.
Cześć Mam problem, grzejące się koła przednie. Do takiego stopnia że samochód nie miał siły. Gotowała się woda. Auto mało używane. Ostatnio odbyłem podróż ok 100 km po za tym że pod górę nie miał siły - dojechał. Później 30 km w korku i zaczęło się - koła z przodu gorące, brak siły aż się zagrzał. Postanowiłem się z tym rozprawić powymieniałem tył tłoczki,...
Światła do jazdy dziennej idą z przodu więc najlepsze miejsce dla ciebie będzie znalezienie pod maską;-). Koło kielicha masz plastikową obudowę po ściągnięciu jej będą dwa bezpieczniki jeden jest stały drugi 12 po kluczyku. Jak dobrze pamiętam pomarańczowy przewód.
kolego immo jeste gdzieś koło tablicy zegarów pruj obudowę kolumny kierowniczej i patrz dokąd idzie kabel od tego urządzonka co przykładasz pastylkę
Dopnę się do tematu po problem mam podobny ... Miałem problemy z przewodami masy i rozrusznikiem - objawem było głośne "strzelanie" dwóch przekaźników koło sterownika i zapalony ""CODE"" lub przekaźniki nie "strzelały" i nie było ""CODE"" tylko silnik nie kręcił. Po wyczyszczeniu rozrusznika i przewodów masy samochód odpala ale tylko przez procedurę...
Cholera,nie wiem jak to jest w elettra,ale np w punto II miganie kontrolki oznacza że koło foniczne nie jest zaadaptowane. No ale elettra to całkiem co innego. Apropo-jak się tym jeździ?
Panowie ale trochę dziwnie rozmawiamy bo prawo jazdy mam od 10 lat, a auto od 2... Jeździłem Mondeo TDCi, Golfem V 1,9 tdi, Cklasą kompressorem, Seicento a ostatnio kolega zakupił Golfa VII TSI. Po prostu dziwi mnie to że trzeba tyle gazu dawać żeby auto ruszyło płynnie i nie przygasało. Bez gazu to tym autem w ogóle nie rusze chyba że na pół sprzęgle...
Witam, właśnie zrobiłem w swoim kultowym Fiacie seicento 900 wymianę poduszki silnika(prawa), jutro będę wymieniał także od strony skrzyni(lewa) tylna była wymieniana wcześniej, ale nie o tym chciałem pisać. Mam pytanie, czy między chłodnicą a kołem od pompy wody fabrycznie jest taka mała przestrzeń? Ledwie ok 1,5cm, czy muszę zrobić poprawkę, wiecie...
najpierw sprawdź czy koło zębate od wałka rozrządu od 1.1 jest takie same jak do 1.2 jak jest mniejsze niż od 1.1 to je podmień bo od 1.1 jest większe wtedy zmienisz i zobaczysz rezultat
Może zdejmowałeś koło pasowe na wale i zamontowałes nie tak jak trzeba.Jak ktoś nie wie to może sie pomylić bo tam jest taki maleńki bolczyk który musi trafić w otwór.
Witam. Seicento nie chodziło od początku na benzynie, nie było odpowiedniego zasilania na pompie (tylko ok. 6V). Na gazie odpalało i chodziło normalnie. Postanowiłem sprawdzić przekaźnik pompy i bezpieczniki. Jako, że jest w nim taki biały przekaźnik zespolony to nie byłem w stanie go rozebrać i sprawdziłem tylko czy dochodzi do niego napięcie i tak...
Witam, Ja zrobiłem tak: 1. Wymontowałem mechanizm 2. Odkręciłem tylną ściankę 3. Ściągnąłem zabezpieczenie wałka (na szczycie, zaraz pod gwintem mocowania wycieraczki) 3. Wybiłem wałek (należy oprzeć otwartą obudowę (korpus) o dwie deski, tak aby elementy metalowe mechanizmu podczas wybijania mogły wejść między deski) Im bliżej nakrętki znajduja się...
Moje seicento pochodzi z 2003 roku, sondę znalazłem kładąc się pod samochodem, widać ją dobrze wtedy. Drugiej nie szukałem nawet, bo nie miałem pojęcia, że mogą być dwie :D emulator posiadam, jest przykręcony koło komputera. Nie mam problemów na gazie ani na zimnym, ani na ciepłym silniku. Spalanie gdzieś 6-7 l / 100 km gazu. Silnik pracuje równo i...
koło pasowe seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
wellon uszkodzony wymiana stringów dioda zenera spalić
kupić kartę graficzną kupić kartę graficzną
Pikanie w Mitsubishi Outlander bez kontrolek - przyczyny i rozwiązania Wymiana pokrętła wirówki w pralce Hotpoint-Ariston ATL 94 – instrukcja krok po kroku