Najczęściej uszczelka tylniej klapy puszcza, albo koło lamp się wlewa.
I nadal nic nie rozumiesz. Ruch wycieraczki rozpoczynasz sygnałem z manetki (podaje plus na jeden z pinów silniczka). I to u Ciebie działa. Do silniczka dochodzi jeszcze jeden przewód zasilający (plus po włączeniu stacyjki). Ten plus, za pomocą blaszki od spodu kółka i tych ślizgaczy, podawany jest na silnik, do czasu aż zatrzyma się on w odpowiedniej...
Nawet nie ma co sprawdzać, mądre książki mówią o nawet 1,5 mm, od razu dosunąć na jakieś 0,2, byle tylko o koło nie darło.
Tak samo z siebie koło?
W Seicento gnije wiązka jedynie koło akumulatora.P
Dokładnie tak to działa jak napisałeś. Ale zobacz jeszcze na zaworek zwrotny, na wężyku przedniego spryskiwacza, czarny, plastikowy koło mocowania kolumny zawieszenia przedniego, czasem się zatyka "na dębowo"
Wszystkie elementy są w bardzo dobrym stanie, nic niebtrzyma, wszystko pracuje płynnie, odpowietrzenie nic nie dało, po odłączeniu abs (bezpiecznik), podczas hamowania tylne prawe koło blokuje się od razu a pozostałe koła się toczą. Pomysłow brak. To jak w końcu, działa płynnie, czy od razu blokuje koło?
Miałem raz taki problem, dawał popalić przekaźnik, jeden z tych dwu co są w komorze silnikowej. Jak był gorący to cewka dostawała skrót (30 om), w normalnym stanie miała coś koło 72. A kontrolka code gaśnie? Marchewka też?
Czujnik wału, wałka i koło foniczne do weryfikacji.
Kontrolka (popularnie zwana "marchewą", ale tak na prawdę symbol przedstawia wtryskiwacz) sygnalizuje awarię w układzie wtryskowo-zapłonowym. Najlepiej będzie odczytać błędy na komputerze i zobaczyć co go boli (niestety diagnostyka w tym aucie jest bardzo prymitywna i nie koniecznie wyjdzie wprost w czym jest problem). Najprawdopodobniej jednak problem...
Ok a ten pod kierownica czerwony koło niebieskiego do czego słuzy ??
Odkręć koło i wymknie się koło amoryzatora.
Pasek na pewno taki jaki powinien być? Ewentualnie wyrobione koło pasowe
Z taką żeby jak zamontujesz koło nie miała wyczuwalnego luzu.
To zobacz czy nie jest pęknięty szlauchik MAP-sensora, pęka zaraz koło korpusu przepustnicy.
Należało by zrobić przegląd zawieszenia, jak nie na stacji to breszka do ręki, auto w górę i sprawdzasz elementy całego układu. Może koło niedokręcone, może odważniki spadły z koła i w skrajnych sytuacjach może być taki efekt.
Styk na czarnym kablu zazwyczaj się przegrzewa, traci sprężystość i żadne czyszczenie nic nie pomoże. Ja to robię tak, że lutuję kawałek kabla do masy w lampie i do czarnego kabla koło wtyczki
Montowałem do s-301d alternator od fiata seicento. Koło pasowe na wałku rozrządu 270mm, na alternatorze oryginalne. Przy kole 230mm na wałku rozrządu, ładowania nie było, zbyt małe obroty.
A koło pasowe prawidłowo założone?
Iskra we właściwym momencie? Znam "fachofca" co koło foniczne potrafił źle założyć, ale to było w Punto 1.2 w tym nie wiem jak to dokładnie wygląda.
Może cieknie na nią olej ze skrzyni biegów? Wtedy się szybko rozlatują. Sprawdź też pozostałe dwie, może są zbytnio wybite i powodują szybszą degradację tej koło skrzyni.
Świece oraz regulacja luzów zaworowych było robione? Konieczna wymiana świec oraz sprawdzenie luzów zaworowych na gazie co 20 tys. km. regulacja zaworów 8000 km temu (przy kapitalnym remoncie), świece były wymieniane około 17 000 km temu, kable zeszłej zimy. Podjadę kupić nowe świece koło południa.
Sprawdź węzyk, robi się taki gąbczasty zaraz koło króćca na postawce monowtrysku. Jak nie będzie palił na któryś to podciśnienie też będzie skakac. Albo jak podstawi zawory.
Sprawdź kabelek od czujnika czy nie jest przetarty koło niego ew. wymień czujnik.
Znam goscia w podkarpackiem co prawdopodobnie to robi. Wieś Trzebuska koło Rzeszowa
Czy jest tam łańcuch rozrządu? Tak jest i napinacz całkiem inny jak w 700. Jest trochę roboty misę trzeba opuszczać robota nie ciekawa bez kanału. Zdejmujesz nadkole koło z prawej strony i osprzęt żeby zdjąć dekiel uważaj na sprężynę napinacza bo wpadnie do misy olejowej.
Dokładnie nie pamiętam czy musiałem koło zdejmować czy wystarczyło je ostro skręcić w lewo i połowę osłony nadkola odgiąć aby mieć jako takie dojście do tych pompek. Dobrze kombinujesz, ale w 100% łatwiej jest zdjąć koło i nadkole (wystarczy wykręcić 4 blachowkręty) niż się siłować. Po zdjęciu nadkola mimo wszystko dostęp z montażem nie jest lekki...
Czy było sprawdzane czy ciągnik nie będzie miał 5 biegów wstecznych i 1 do przodu? Jeśli ma most (dyferencjał) to wystarczy go obrócić albo w środku w nim obrócić koło talerzowe na drugą stronę.
A sygnał do obrotomierza z pod maski ciągnąłeś czy z kostki koło lewj nogi kierowcy ?
Zacznij od masy silnika !!!! Koło poduszki silnika !!! Zmień przewody zapłonowe .
Zaadaptuj koło foniczne, trzy razy dodaj gazu ponad 4000 obr.
Czujnik położenia wału jest dobry bo mechanik mi sprawdzał, a gdzie znajduje się koło foniczne? Przełączam na benzynę to gaśnie.
Wygrzane styki koło lewej nogi w kostce masz.
Jak wysłużona i co nazywasz kierownicą? Koło kierownicze czy cały układ kierowniczy?
pasek zaczął piszczeć po przejechaniu około 0,5 km. silnik (w czasie jazdy) zwalniał światła przygasały by po ok. 1-2 sekundach silnik dostawał wigoru i rwał do przodu Ewidentnie alternator stawia opór. Może zaciera się koło pasowe altka?
Podsumowując. Rozbiórka, oględziny, głowica do warsztatu planowanie itd., nowe pierścienie i honowanie - wiertarką (w garażu). Taki mam plan... Dobry plan? Powoli nie tak szybko. Honowanie sobie daruj. Bo zamiast polepszyć , tylko pogorszysz. Cylinder który jest używany będzie miał kształt niewielkiego owalu. Cylindry honuje się dopiero po ich wytoczeniu....
koło silnika nawiewu , musisz odkręcic filcową osłone na grodzi czołowej
Poczytajcie o kalibracji czujnika skrętu w EPS. Problem najczesciej spotykany w Corsach ale w innych autach też. Wystarczy skalibrować czujnik obracając go wokół osi kolumny. Można to zrobić podpinając auto pod kompa w ASO lub wpinając sie woltomierzem w sterownik wspomagania i ustawiając równe napięcia na dwóch parach przewodów - rozkalibrowany czujnik...
Wiem, że temat archiwalny ale dopowiem dla potomnych. Sygnał dla obrotomierza w większości seicento jest pod osłonką słupka koło nogi kierowcy ;) Są tam dwie kostki, biała i żółta. Do żółtej od dołu wchodzi cieniutki czerwony przewód- właśnie na nim jest sygnał dla obrotomierza. Pozdrawiam
koło skrzynki bezpieczników,procesor hc11
Silniczek krokowy, pasek, i koło do wymiany było teraz jest ok. Pozdrawiam
Znak koło zębate na wale i odnośnik, pod pasowym.
Witam, czy iskra jest na ciepłym silniku?, zgadzał się z kolego wyżej, koledzy myślą że może jak silnik się rozgrzeje to koło pasowe się kurczy :), oczywiście żart,
Sprawdź bezpiecznik od pompy paliwa . Może zrobiłeś jakieś zwarcie. Który to jest z tych trzech (2 brązowych i niebieskiego), chodzi o te koło czerwonych przekaźników w komorze silnika?
Jakie masz opony? Podmień koła .
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Ręczny działa normalnie nic się nie blokuje , bez hamulców koło kręci się lekko. Ja jednak obstawiam regulator.
czujnik wału, a dokładzie koło zębate obejrzyj czy nie krzywe i jaka odległość czujnika od zębów.
Uwalony czujnik do kontroli, wkręcany w głowicę koło świecy od strony rozrządu-te same objawy co u mnie. Na zimnym silniku sygnalizowało przegrzanie. Nie zamierzałem kupować drogiego dziadostwa, które i tak jest niedokładne-gdy miałem ponad półtora roku temu uszkodzony wiatrak chłodnicy i wybijający płyn ani raczył powiadomić kontrolką. Odłączyłem całkiem....
Impulsatory tam padały. Jeszcze wycierało się koło napędu impulsatora wtedy prędkościomierz podskakiwał podczas jazdy. Probówka ledowa i wszystko sprawdzisz.
Bez demontażu skrzyni biegów się nie obejdzie. Pytanie czy w skrzyni biegów jest olej . Najprawdopodobniej jest zatarta skrzynia jak się nie mylę koło zębate 2 biegu. Jak włączysz jedynkę to skrzynia jest zablokowana i zachowuję się tak jakby były włączone 2 biegi na raz, bieg I i II pracuje na jednej piaście przesuwnej.
Ja na twoim miejscu zrobiłbym coś takiego jak tutaj [url=http://www.tomix.com.pl/galeria/war... tylko na jeden głośnik i zamontował z przodu zestaw odseparowany. Zagra to lepiej niż dwudrożne 10 z przodu i dwudrożne 16 z tyłu. Nie będziesz musiał martwić się o koło zapasowe.
Wymieniłem w Seicento bębny i szczeki .Ręczny popuściłem .Koło ciężko się kręciło po złożeniu .Przejechałem z 10km i felga była gorąca .Założyłem stary bęben i teraz jest ok .Gdzie szukać przyczyny grzania się bębna i koła.Pytałem mechanika i twierdzi że by się to dotarło.
Emeryt, są dwie wersje -IAW16 i sterownik jest duzy, koło reflektora -IAW59 i jest mały, na korpusie
Ta oś nie będzie już skrętna, więc jeśli założę felgi odwrotnie, to nie będzie to miało wpływu na skręt. Jesteś pewien? Nie wystarczy przełożyć przodu na tył. Koło przy ugięciu zmienia kąt pochylenia i dodatkowo skręca zawężając zakręt. Wszystko ma znaczenie.Przód robi inaczej. Nawet sztywny most skręca.
polecam hurtownie HERO w Modlnicy koło Krakowa cena siłowników ok20 zł
czy podejdzie sterownik silnika z sei. 1.0 do 1.1 ktoś wie coś na ten temat? wymieniony został silnik w sei. z 1.0 na 1.1 chodzi "mulasto" jakby miał żle ustawiony zapłon inne koło na wale?
Według instrukcji pobór prądu powinien wynosić 0,6x40Ah czyli 24mA. Aku był ładowany ale nie do 100%. Chyba mierzyłem ładowanie alternatora i było w normie. Założę nowy akumulator i zobaczę co się będzie działo. Gdzie szukać autoalarmu bo według instrukcji jest koło aku ale ja tam nic nie widzę...
Koło dolne rozrządu może mieć zerwany klin, ustawiałeś na blokadę i znak na kole zamachowym ?
Miałem nowy podmieniałem go i nic to nie dawało. Nie wiem, może to być koło foniczne mam drobny wyciek oleju i czujnik i koło są zawilgocone lejem. Nie wiem czy to może mieć wpływ.
pasek idzie w jednej linii bo mierzyłem odsadzenie koła od obudowy a ona jest taka sama jak w starym a alternator jest chyba od Pandy albo od Seicento
Wiem , wiem . Ten temat juz przerabiałem przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywa zaworów. Dzieki piekne za cenne wskazówki , koło czwartku rozbiore i zmierze srednice popychaczy.Powymieniam. Opisze czy pomogło .
Witam proszę o pomoc w sprawie hamulca koła lewego.Ostatnio zauważyłem że podczas hamowania samochód skręca w prawo,lewa felga była gorąca.rozebrałem zacisk i tłoczek się w ogóle nie cofał ani nie chciał wyjść dopiero po odpaleniu silnika z trudem wyszedł.Wyczyściłem tłuczek zmieniłem uszczelniacz tłoka i tłoczek delikatnie się schował więc odpowietrzyłem...
Jak słusznie zauważyli-masa,zaraz koło górnego mocowania alternatora.Tam jest takie rozgałęzienie. Masę najlepiej zrobić "śruba mocująca rozrusznik->śruba mocująca klakson".
to nie może się nigdzie lać, pewnie guma w regulatorze ciśnienia (koło wtryskiwacza) pękła i się leje i go zalewa, wymień całą tą górę cały kompletny nic nie kosztuje... https://allegro.pl/oferta/monowtrysk-wtr...
Mianowicie po licznych excesach autko przyciągneli do mnie. 3 litry za dużo oleju raczej benzyny :D:| w misce. Wtryskiwacz leje do pełna nad prezepustnica, po wymianie sterownika wtryskiwacz normalnie się zachowuje . Ale silnik kicha wyprzedzenie zapłonu ok 50' - na lampie- podejżewam że dali koło od innego autka no seicento. Jak wyciągne czujnik i...
wtryskiwacze gazowe łatwo przemyć - po prostu wykręć listwę, na węza zasilającego załóż lejek, do lejka nalej benzyny, i weź jakiś zasilacz/prostownik na 12v i końcówki np krokodylki i pykaj każdym elektrozaworem kilkadziesiąt razy tak aby benzyna wylatywała króćcem wyjścia gazu na dany cylinder i tak każdy elektrozawór po kolei i się przepłucze, możesz...
Może nie jest temu winny alter tylko pompa wody? Jak któreś koło pasowe będzie nazbyt wyrobione[wytarte] to też będzie rozcinało pasek[podobny przypadek w oplu]
Od seicento 900 wkładali na orginalną. Od civica nie ma życia ten napęd.
Odnośnie alarmu ,to prawdopodobnie masz rozładowany akumulator od syreny. Wymień filtr paliwa ,znajduje się koło zbiornika (potrzebny kanał lub podnośnik ), ewentualnie spuść paliwo, nalej z pewnej stacji.
Równie dobrze sygnał zaburzony z koła zębatego. Zabrudzone koło, zabrudzony czujnik lub tez uszkodzony... Cóż to za błąd?? Przecież te komputery w 1100 są pięknie diagnozowalne z pełną przejrzystością błędów jak i parametrów pracy...
Jak będzie miał właściwe wtryski i właściwe ciśnienie na listwie to powinien mniej palić. Choć w warunkach miejskich na dużo mniej bym nie liczył. Miałem Punto 75 (1.2 MPI 8V) to po mieście ciężko było zejść poniżej 8,5l/100km, za to bez problemu można było przekroczyć 10l/100km, w trasie paliło koło 6,5-7l/100km.
Cholera,nie wiem jak to jest w elettra,ale np w punto II miganie kontrolki oznacza że koło foniczne nie jest zaadaptowane. No ale elettra to całkiem co innego. Apropo-jak się tym jeździ?
Tak, mam sporo takich kabli, i robiłem nim i fiaty, i alfy romeo, ople do 2005r wszystko generalnie co idzie po linii K na pinie 7. Śmiało kupuj.
kolego immo jeste gdzieś koło tablicy zegarów pruj obudowę kolumny kierowniczej i patrz dokąd idzie kabel od tego urządzonka co przykładasz pastylkę
Znajomy zawsze podmieniał akumulatory na pracującym silniku, ale na wolnych obrotach. Wszystko japończyki, wiele tego było bo handlował japończykami. Nieraz mu mówiłem, że coś ubije, nigdy się nie zdarzyło. Roczniki od 1995 do 2015 plus minus. Maluch faktycznie, jak urwała się taśma masowa po przegazowaniu napięcie było koło 50-60 wolt. Tylko tam nie...
Paliwem czuć bo jest zimno i mieszanka jest wzbogacona, jak się zagrzeje to powinno przestać śmierdzieć. za 50zł to jest koło 9l paliwa, rezerwa jest dość umowna, więc można przyjąć że pali koło 10-11l/100km ale taki pomiar jest bardzo niemiarodajny. Podjeżdżając po 2-3km po mieście przy niskiej temperaturze w korkach to jest realne spalanie.
W samochodzie to Carpower CRB-250TCR zadowoli się pewnie i skrzynką 20-25l zamkniętą. Nie zejdzie tak nisko jak w większej, ale nie straci wiele. Mniejszy model słyszałem w seicento, był włożony w koło zapasowe, skrzynkę mial 15 lub 20l zamkniętą, jak dobrze pamiętam. Chodzi mi o ten głośnik: http://www.allegro.pl/item155595331_carp...
Zamontowałem nowe zaciski do mojego fiata seicento i niestety nie wszystko działa dobrze. Podczas krótkiego mocnego naciśnięcia na pedał hamulca wszystko jest ok, pedał jest twardy, auto staje jak wryte. Problem pojawia się podczas np. zjeżdżania z górki, przy lekkim wciskaniu hamulca, pedał bardzo wolno idzie w podłogę. Gdy jest już nisko, hamowanie...
Może zdejmowałeś koło pasowe na wale i zamontowałes nie tak jak trzeba.Jak ktoś nie wie to może sie pomylić bo tam jest taki maleńki bolczyk który musi trafić w otwór.
Witam. Jakie posiadasz rozmiar opon w aucie? Zazwyczaj na klapce wlewu paliwa, lub na słupku od drzwi jest tabela z rozmiarem opon, ilości przewożonych osób i tam pisze właśnie ciśnienie. Lecz będzie to zazwyczaj 2,0 - 2,1 Bara. Tu masz tabelkę z internetu: Silnik 899 cm3 - Van, 155/65 R13'' 73T | a) 2.0, b) 2.0 | a) 2.2, b) 2.2 | - Silnik 899 cm3,...
Akumulator ma ok. 2 lat, sprawdzany był w punkcie sprzedaży i jest OK, poza tym czy ładowanie/kable albo sam akumulator nagle cudownie "naprawiają się", jak się zrobi ciepło? A tego problemu nie ma, jak jest 10 stopni albo więcej. Problem występuje przy ujemnych temperaturach lub koło 0. Co do regeneracji, sam tego nie zrobię, w jednym miejscu chcą...
Czujniki temperatury pokazują ok. Sprawdź ciśnienie paliwa na wejściu do wtrysku. Pompa oryginalna podaje chyba 2.6 bara a regulator ciśnienia zbija to na około 1 bara. wystarczy że regulator się posypie lub zatkany powrót i już więcej paliwa idzie do silnika W seicento 1.1 MPI masz 3 bary. W 900 jest to coś koło 1,2 bara ;) Tyle ze w 1.1 mpi 3 bary...
Owe śruby służą tylko temu aby bęben Ci nie wypadł jak masz ściągnięte koło, za dwa tygodnie zapiecze ich do piasty i dalej będziesz grzmocił w nie młotkiem aby ściągnąć jak będziesz miał taką potrzebę.
Światła do jazdy dziennej idą z przodu więc najlepsze miejsce dla ciebie będzie znalezienie pod maską;-). Koło kielicha masz plastikową obudowę po ściągnięciu jej będą dwa bezpieczniki jeden jest stały drugi 12 po kluczyku. Jak dobrze pamiętam pomarańczowy przewód.
Nie podpinasz, ale jak chcesz to jest na 15 ( pod K)
Musisz zrozumieć, że niestety błądzisz. Człowieku, alternator z malucha ma taką moc (ok. 500 - 600 W), że na pewno ci wystarczy. Przyczyna twojego niezadowolenia tkwi w czym innym - pisałem o tym w poście ALTERNATOR-SEICENTO. Rozwiązanie jest jedno - wymienić koło pasowe na alternatorze na mniejsze - o jakieś 1 - 1.5 cm na średnicy, o ile takie załatwisz,...
Witam! Mam podobny problem. Zaczynam kręcić rozrusznikiem iskra skoczy 2-3 razy i koniec.Później czasem skoczy ale rzadko ale jak kończe kręcić rozrusznikiem też skoczy i jakby chciał zaskoczyć. Kręce 2,3,5 razy i nic a za którymś razem zaskoczy od razu. Czujnik na wale dobry, Pompa paliwa chodzi w momencie próby rozruchu i wtrysk też więc sterowanie...
Witam jak wykasować błąd poduszki w Seicento 1.1 SPI 99r ? Odkręcałem kierownice itd dałem zapłon przy odłączonej poduszce no i stało się. Idzie to wykasować za pomocą złącza 3 pinowego koło komputera, czy trzeba to zrobić złączem 2 pinowym które znalazłem koło skrzynki bezpieczników? Mam dostęp do KTS próbowaliśmy się podpiąć z znajomym mechanikiem...
Witam. ja bym radził odciąć pompe paliwa. Odkręć pokrywe pompy paliwa pod tylnym siedzeniem. będą tam cztery kabelki 2 cienkie i 2 grube jeden z tych grubszych to zasilanie pompy. ten kabelek znajdziesz jak rozbierzesz próg koło siedzenia kierowcy, tam go przetnij i zobacz czy auto zgaśnie.
Czyli może się wstrzymać:D. Znalazłem rodzynka: https://www.lm.pl/ogloszenie/10811498/se... Pan chce 6.5tyś auto garażowane nie jeżdżone w zimę (tylko odpalane w garażu na 15-20min), nie chce zejść poniżej tej kwoty, auto nic nie ma tylko szyby w prądzie i mało mocy 75km. Co myślicie? Cena z kosmosu;) niech pokaże zdjęcia fotela...
Ta adaptacja o której piszesz to jest adaptacja koła fonicznego na wale, ale ona dotyczy IAW 49F/59F, czyli Seicento 1.1 MPI / Punto mk. 2. Aha... Co prawda ja mam koło foniczne na wale i czujnik SEN-8 oraz dwie dwubiegunowe cewki. Qrczę ile ja czasu zmarnowałem na te "adaptacje".... Dzięęki!
wlasnie ostatnio zauwazylem ze gdy auto stoi przez noc, ogolnie jak jest zimne o wiele mocniej hamuje tylne prawe koło, praktycznie blokuje się, może mieć to jakiś związek? Dodano po 3 dodatkowo wszystko posprawdzalem i jest szczelne. Zauważyłem też że gdy zagne wężyk podciśnieniowy który idzie od filtra powietrza do wtrysku to oboty spadaja do normalnych.....
a chodzi mi o to czy koło pasowe od seicenta 0,9 będzie pasowało do C 360?? Dodano po 1 koło pasowe z alternatorem
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Witam, właśnie zrobiłem w swoim kultowym Fiacie seicento 900 wymianę poduszki silnika(prawa), jutro będę wymieniał także od strony skrzyni(lewa) tylna była wymieniana wcześniej, ale nie o tym chciałem pisać. Mam pytanie, czy między chłodnicą a kołem od pompy wody fabrycznie jest taka mała przestrzeń? Ledwie ok 1,5cm, czy muszę zrobić poprawkę, wiecie...
Jestem jestem praca mnie pochłonęła i spędzam całe dnie w garażu a co do tych wahaczy to zamieniłem je na kayaba 120zł podobno trochę lepsze. Pojawił mi sie problem właśnie z wymiana wahacza a mianowicie nie wiem jak wybić. odkręciłem wszystkie możliwe śruby i nakrętki i trzyma sie w miejscu koło tarczy hamulcowej. Biłem w tamtym miejscu młotkiem ale...
Masz coś sknocone w tej numeracji, to co masz podpisane 31-14-16 to TPS, a on powinien być podłączony 30-14-16. To co masz podpisane 2-31-3-20 to IAV (krokowy) i powinien być 2-20-3-21. Dalej masz wklejony IAT, który powinien być 31-16 i wreszcie na kawałku blachy przy ECU masz MAP, który powinien być 32-14-16. Te czujniki są dobre, jednak oryginalnie...
witam nie jestem elektrykiem samochodowym więc prosze o wyrozumiałość mianowicie sprowadził gość fiata seicento z Angli jeżdził chwile. przełożył sam kierownice na lewą strone i już nie odpalił sprawdziłem mu całą instalacje jest w porządku po podpięciu komputera kolega odczytał usterke 727- klucz elektroniczny pytanie mam takie czy padł immibilizer...
Faktycznie mój błąd. Naczytalem się o tym czujniku w chlodnicy i idąc po kablu od wtyczki wentylatora myślałem że idzie na bok chlodnicy. Dzisiaj sprawdziłem dokladnie i nic tam nie ma. Dzięki wielkie za nakierowanie. W takim razie wezmę się za wymianę termostatu bo według torque temperatura w czasie jazdy to 60-65°. Odczyt myślę że jest prawidłowy...
koło pasowe seicento zawieszenie seicento seicento seicento seicento lewarek
wałka laserowej ciśnienie układ chłodzenia skracania muzyki
proste konstrukcje lampowe audio
Wsad BIOS Lenovo IdeaPad S145-15IWL - jak pobrać i zaktualizować? Jak zwiększyć zasięg Wi-Fi do 300 metrów?