Co by się nie rozpisywać. https://m.youtube.com/watch?v=6kPLAOATGR...
Trzeba sprawdzić czy koło pasowe po prostu jest poluzowane i do dokręcenia, czy problem jest na wałku wirnika. Ogółem pralka starsza od węgla, konstrukcja wodożerna. Rozważył bym wywalenie teg i zakup czegoś cywilizowanego :)
Wygląda na gwint o kierunku zgodnym do obrotów (w tym wypadku wygląda na prawy - normlany).
Witam - proszę zobaczyć to może będzie pomocne ; https://abc-rc.pl/product-pol-6732-Zebat... https://abc-rc.pl/product-pol-7637-Zebat... Dodano po 2 https://abc-rc.pl/product-pol-9739-Kolo-...
1,5 kW 2800 obr. Były też chyba 1.1 kW jednofazowe które łatwo było przeciążyć grubościówką. Koło takie jak na zdjęciu
Czyli posiadasz tam smart drive i ten model tak ma. Dla potwierdzenia obejrzyj to. https://m.youtube.com/watch?v=2uSZSPIfCg...
Znalazłem takie coś:[url=https://besplatka.ua/obyavlenie... To koło pasowe jest na wieloklinie i trzeba je zdjąć z osi silnika.
Dla silnika Z12XEP Zamontować piastę wału korbowego Wskazówka: 2. mechanik • Wkręcić śrubę – Użyć nowej śruby • Zamontować KM-956-1/-2 • Dokręcić śrubę mocującą piasty wału korbowego 150 Nm + 45° + 15° – Użyć nowej śruby – Przytrzymać za pomocą KM-956-1 w połączeniu z KM-956-2 https://obrazki.elektroda.pl/7703949500_...
Witam. Wpisz w google "krzyżak bębna AWE" i zobaczysz co masz wymienić.
To zagięcie łopatki ma wpychać powietrze do wnętrza? Nie. To jest wentylator "odśrodkowy" i taka jest jego zasada działania - od środka na zewnątrz.
Jeżeli silnik pracuje to jedynie zerwany może być krzyżak bębna lub zerwane koło pasowe. Zdejmij pasek i sprawdź czy koło pasowe nie obraca się na osi krzyżaka. Pralka nie pracowała przypadkiem bardzo głośno przez dłuższy czas? Jeżeli koło pasowe nie będzie zerwane na osi krzyżaka to pozostaje wymiana zespołu piorącego: https://www.bekoczesci.pl/bk/czesci-agd/...
Odkręć (zluzuj) śrubę mocującą koło pasowe silnika . Ustaw koło pasowe na osi wirnika tak by śruba weszła w wycięcie i przykręć śrubę. Po przykręceniu śruby na osi wirnika załóż pasek i pokręć wirnikiem tak by koło pasowe na silniku zrównało się z kołem na wirniku. Gdy się zrówna to dokręć śrubę na osi silnika i powinno działać i nie spadać.
Palnikiem delikatnie podgrzej a potem ściągacz do skutku.
To kółko ze zdjęcia pochodzi od pilarki spalinowej która ma ponad 70 lat, to tylko dla przykładu jak ma to wyglądać. Średnicę trzeba zrobić większą. Wyjmij tę zaślepkę z logo Briggsa pod nią jest śruba. Jak odkręcisz to zejdzie ten kielich z siatką.Koło przykręcasz też tą nakrętką. Im większa średnica tym lżej będzie.
Chciałbym je wymienić tylko nie mam pojęcia jak je odkręcić. Pokaż jak jest przykręcone, coś się wymyśli. I zastanawiam sie czy moge je wymienić na troszkę mniejsze czy lepiej zostawić taka wielkość jak jest Zasada numer 1 - jeżeli coś działa jak powinno to nie ruszać bo się spierdzieli.
Na tej osi jest zamocowana piasta i nie moze sie poruszac gora -dol .Jak duzy wykonuje skok ta oska? Nie masz racji. Autor dobrze kombinuje. Ten wystający kwadrat to wrzeciono wiertarki na które przekazywany jest moment z koła pasowego. To co widać w tej chwili na zdjęciu to łożysko zabieraka które zabezpieczone jest pierścieniem osadczym. Po zdjęciu...
Obroty powinny wynosić około 1150obr/min co przy silniku 2800obr/min i kole pasowym 22,5cm daje nam na silniku koło pasowe o rozmiarze : 1150/2800 * 22,5cm= 9, 25 cm Aktualne obroty na sprężarce to : 6/22,5 * 2800 =746,66 0br/min , może są za niskie. Przy kołe o średnicy 10cm wtedy= 10/22,5*2800=1244obr/min. Więc powinno być więcej niż 9 cm ale mniej...
Tam nie ma klinów na rozrządzie -nie odkręcać bez blokowania
nie dokreciles dobrze koła,zrobilo teraz bum i czapka do zrzucenia.Rozrzad masz tam bez klina na wale i dlatego tak się porobiło.Teraz nie będzie cie to kosztowac 420 euro tylko 1000. Pozdrawiam i więcej się sam nie zabieraj za remonty
1mm odchyłki to jest żaden problem i nie ma co wyrzucać dobrego koła pasowego.
Ja mam silnik 2,2kw do wałka 20cm, ramy zespawane z profila 3x5cm
Nie ma problemu.Mogę przesłac.
Tylko udarem ,ręcznie nawet nie próbujcie bo nawet udar nieraz ma problemy i przede wszystkim trzeba mieć specjalny klucz.P http://obrazki.elektroda.net/94_12277022...
Koło pasowe nie zachodzi całkowicie na stożek. Śrubę należy dokręcać do oporu i na tym koniec.
O ile pamiętam przekładnię pasową rysowało się tak jak poniżej. Trójkąt w środku oznacza pas klinowy, a koła wyglądają płasko, tak jak tu, albo w postaci dwuteowników. http://obrazki.elektroda.pl/6933608900_1...
Trochę matematyki. 40/(2*3,14*0,3)= ~21 - tyle obrotów musi wykonać tarcza w ciągu sekundy, by miała prędkość 40m/s. Skoro twój silnik ma 1410 obr/m, to ma (1410/60) ~23 obr/s. To teraz przełożenie. 21 obr. tarcza - 23 obr. silnik - koło pas. Φ240 21/23 = 0,91 0,91* 240 = 218 Na silnik trzeba założyć koło Φ218, dla 40m/s, tarczy Φ600....
Podgrzej palnikiem aż kropelka zmięknie. Wykręcenie samej śruby w zależności od tego ile wystaje lub przewiercenie i nagwintowanie na m-8 jeśli jest miejsce. Można spróbować wywiercić mniejszy otwór w śrubie i użyć wykrętaków ale to średnio wychodzi.
Nie no chyba pasek zdjoł A bo to wiesz? :D Zapewne rdza trzyma, nic innego. Przeczyścić szczotką drucianą, dodać chemii, opukać, rozruszać - musi zejść.
To jest śruba na klucz torx (chyba 40).
tam jest gwint normalny tz. prawy
Obejrzy spód talerza lusterkiem dookoła, może od spodu jest jakiś zatrzask.
Porządny twardy klucz i w lewo odkręcasz.
Podaj nr serwisowy pralki (dziesięciocyfrowy zaczynający się na 71..). W różnych odmianach tego modelu wg dokumentacji serwisowej występują dwa różne koła pasowe - takie, jakie kupiłeś (2808010100) oraz 2808010200. Paski (w zależności od wielkości koła) - 1037 J6 lub 1317 J4.
to znaczy koło na bębnie? normalnie ,to przecie taka sama jak electrolux odkręć śrubę na kole i sciągnij koło jak nie chce zejść to majsel młotek i schodzi co do łożysk nie pamiętam jak zdejmiesz to zobaczysz jak zbiornik plastikowy to do wyjęcia zbiornik i tam jest normalny simering jak z nierdzewki to krzyżak do zdjęcia
Jak wał był szlifowany to powinni yo zauważyć ze jest krzywy.Na zdjęciu widać jak by było coś spawane ??? mogło rzucić przy spawaniu. Takich remontów już nie warto robić.
Zdejmij pasek, chwyć ręką koło pasowe od pompy, parę razy pokręć samym kółkiem , w taki sposób łatwo sie przekonasz o jej sprawności przecież. Aha ortografia , popraw te liczne błędy
Najlepiej ściągaczem odkręcając śrube musisz opukać młotkiem koło wokół osi żeby zruszyć tlenek aluminium powstający na styku z osią. Ściągacz 3 łapowy. Powodzenia.
Przy składaniu nie podgrzewasz, wkładasz najpierw większe na wał, potem tulejkę a na końcu mniejsze. To śruba powinna wszystko ostatecznie docisnąć i osadzić. Po skręceniu, odkręcasz śrubę i koła nie powinny się luźno obracać. Jeśli się obracają to albo podkładka pod śrubę, albo jedno koło ma niewłaściwą średnicę wewnętrzną (w złym momencie sie klinuje...
jak jest zblokowane, to jest do wymiany. Zablokuj wirnik i spróbuj obrócić koło, będziesz miał pewność.
miganie oznacza uszkodzenie świecy żarowej.
Trzeba było najpierw pomyśleć, przed zdjęciem kółka. :wink: Silnik INDESCO. Masz prasę? To w czym problem? Ja tam zawsze zapieram na tym "jakimś metalowym kołku", żeby to koło wcisnąć i magnes zostaje nienaruszony. Tylko fakt, trzeba jednak trochę uważać, żeby się wirnik nie ześliznął. Wtedy może być problem. I nic na siłę. A robisz to pierwszy raz?...
Tylko te cztery na torxy.
Odkręcasz śrubę na kole pasowym, rękami w prawo i w lewo ciągniesz za koło (schodzi), potem odkręcasz śruby na krzyżaku, wkręcasz śrubę M-8 w oś, walisz młotem w oś (krzyżak schodzi), wybijasz stare łożyska i simmering, wprasowujesz nowe łożyska (na prasie) i simmering, składasz wszystko do kupy, tylko w odwrotnej kolejności. Jasne?!
Można ściągaczem lub pomiędzy koło a łożyskowanie wbić wkrętak z jednej i drugiej to powinno zejść
Ściągaczem zniszczysz koło. Weź dwa duże śrubokręty i podważ nimi rozstawiając możliwie o 180stopni. Wtedy musisz pociągnąć równo do siebie i powinno zejść. Mi zawsze schodzi :)
Te koła się rozlatują, a czy podczas demontażu, niezbędnego do wymiany paska rozrządu, w warsztacie mu "pomogli", to już ciężko powiedzieć.
Jak napinacz da radę to zostaw. Tam sa 2 lub 3 paski jak jest klima uważaj żeby dobrze w rowki powchodziły.
W tym aucie koło pasowe i koło paska rozrządu jest przykręcone jedną śrubą brak klina .Tak jak kolega wyżej ustawić i kompresje zmierzyć.
Pływające mam na myśli bez klina, obojętnie jak założysz i przykręcisz jest ok. Ale nadal nie kojarzę klina na wale w tym silniku, choć mogę się mylić, bo parę typów jest.
Norma...prawy, na kleju - czasem trzeba zagrzać bo ciężko idzie.
koło pasowe rozrządu odkręcić koło pasowe duże koło pasowe
junkers gasnąć zapalać comfort system modem huawei simlocka
whirlpool lnk623pg whirlpool lnk623pg
Kolejność mocowania zacisków fazowych w rozdzielnicy elektrycznej Wartość prądu przewodów nawojowych dla klas izolacji A-H