Uszkodzona krańcówka...
Problemu szukaj w zamkach, a dokładniej w krańcówkach.
wstaw diody prostownicze na przewody krańcówek
Mam taki problem że zamykając auto z pilota czasem wszystko działa poprawnie a czasem zamiast zamknąć auto otwiera mi szyby i wcale się nie zbroi. Co to może być?? czy to może być wina uszkodzonej krańcówki??
może byc tak jak w innych vw czyli umarła krańcówka ........ale nie piszesz czy dotyczy to wszystkich drzwi. czy tylko dwojga
Kolego ps3store wiem ze nie kupie jej w sklepie motoryzacyjnym, ale sa sklepy elektroniczne gdzie mozna kupic rozne krancowki potrzebuje tylko wymiarow tej orginalnej.
Z tym siłownikiem master to nie pomyślałem że tak można :) Są takie piloty z czterema przyciskami np. taki z aukcji allegro nr.: 6572397357 zresztą jest ich dużo - żaden z nich nie obsłuży klaksony i klapy? Rozumiem, że sterowanie mikrostykiem w klapie też w tych centralkach jest nie do zrealizowania :( ? Chciałbym jeszcze prosić o poradę jak zdejmować...
Tniesz linie krańcówek diodami i wpinasz się między diodę a krańcówkę, te piki sieje bordnetz
Ja tak trochę z innej beczki. Jak uszkodzą się ultra, to auto staje się gotowe do plądrowania. Musisz często sprawdzać ich kondycję. Swoją drogą, pomyśl o krańcówce w bagażniku.
No robisz mi pod górkę strasznie, bo zupełnie nie znam VAG, nie lubie ich nawet. Myślałem, że oświetlenie schowka/bagażnika, ale 5A to za dużo raczej na te świecidełka. Może w komplecie z krańcówką drzwi? W sensie centralny zamek?
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Sprawdzono wtryski,pompę paliwa,sondę lambda i całą resztę a Skoda nadal ma zwiększony apetyt i co dziwne podczas hamowania silnikiem komputer pokazuje zużycie paliwa a powinien wskazywać 0,0 l/100km objaw niedomykającej się przepustnicy-brudna,zaciera się linka ,nie działa styk wolnych obrotów(krańcówka w przepustnicy)
żle założyłeś diody,sygnał z krańcówek ma wchodzić do modułu,ale nie wracać z niego,musisz je obrócić,potem dodatkowo separuj krańcówki od siebie,carrier wrzucił tu piekny łopatologiczny schemacik,powinien ci pomóc: http://www.elektroda.pl/rtvforum/re-skod...
Połącz na stałe przewody od krańcówki drzwi przed przelotką do drzwi.
Udało się otworzyć drzwi bez użycia siły :D okazało się, że dźwigienka która łączy się z linką od klamki nie wracała do końca po jej pociągnięciu przez linkę. Obcierała o elementy zamka, wystarczyło trochę ją podgiąć i jest ok. Ale sprawa centralnego wciąż nierozwiązana. Założony zamek, nowy zamiennik i jest tak samo jak w starym zamku, czyli nie otwiera/zamyka...
Witam posprawdzane i dalej nie wiem co jak ustawie świtało na otwieranie drzwi to czy otwieram prawe czy lewe to zapala się lampka czyli krańcówka działa to co może być nie tak
Ja pisałem o starym że może mieć zimne luty. Generalnie w zamku mnie ma elektroniki. Parę krańcówek silniczek i płytka że ścieżkami
Szyby tak, mam w prądzie. Ale, że co..., wiązka z drzwi która wchodzi do słupka przez złącze (do którego notabene od tyłu ni cholery się dostać nie można) nie idzie potem do modułu komfortu? Bo mnie się wydaje że idzie, a jeśli idzie, to masa podawana z krańcówki drzwi, też tam trafić powinna....
Według moich notatek w złączu XP1 pin 5 przewód czerwono-zielony odpowiada za otwieranie klapy, krańcówka jest wyprowadzona przewodem brązowo-niebieskim z pinu 4 gniazda XS5.
Witam. Odgrzewam temat. Klapy cały czas nie otwiera pilotem. Krańcówka i siłownik OK. Jak uaktywnić w wagcom otwieranie z pilota?
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Jeśli nie są to oryginalne siłowniki i moduł to najprawdopodoniej będzie to zwykłe standardowe sterowanie 2Xmasa. Jeśli jednak jest to oryginalny zamek to oba przewody z alarmu podłącz pod jeden przewód sterowania (np. kabel ze złącza drzwi kierowcy). Impuls "zamknij" podłącz normalnie, a "otwórz" podłącz do tego samego przewodu przez wspomniany opornik....
Musisz się dostać do podłączenia alarmu z krańcówką drzwi.Tam myślę jest problem.Alarm ma jedną linię drzwi i są odseparowane diodami.Może zimny lut?
Chodzi mi dokładnie o zlokalizowanie przewodu mikroukładu znajdującego się w zamku drzwi kierowcy odpowiedzialnego za oświetlenie wewnętrzne i sygnał dźwiękowy nie wyłączonych świateł mijania. Chcę zamiast wymiany całego zamka założyć krańcówkę w słupku i podpiąć ją w miejsce w/w mikroukładu
rozumiem,że 250mA?to strasznie dużo,jeżeli w alarmie jest syrena z własnym zasilaniem,może pobierać do 50mA+ do 25mA alarm,sprawdż,czygasnie lampka w bagażniku po zamknieciu klapy[złóż siedzenie i bedziesz widział],może krańcówka jest uszkodzona i nie zwróciłeś na to uwagi bo nie wida.ć
Prawdopodobnie jest to canowski HPV z dodatkowym modułem sterowania zamkiem centralnym. Pokrywa maski daje trzy sygnały jeżeli jest podłączona dodatkowa krańcówka, w przypadku krańcówki fabrycznej czytanej przez can lub syrenę WFS może to być sygnalizowane czterema sygnałami i tak najprawdopodobniej jest w Twoim przypadku.
Sam problem dostania się do krańcówki, wymiana jest prosta. Krańcowka jest w zamku w drzwiach, nie w zaczepie. Były dwa rozwiązania-sygnał krańcówki szedł luzem, i łapałeś sobie go na lewym słupku jak masz połączenie wiązki drzwi z wiązką kabiny. Wtedy rzeczywiście montowałeś krańcówkę na słupku A i to działało. W nowym rozwiązaniu sygnał krańcówki...
Jak w temacie.Niezależnie zapłon włączony czy nie moduł co chwila otwiera wszystkie zamki drzwiowe.Nie pomaga odłączenie sterowania z drzwi kierowcy.VCDS nie pokazuje błedów,w parametrach wszystkie krańcówki działają.Odłączony dodatkowy pilot(orginał uszkodzony).Prosze o jakieś sensowne podpowiedzi.
Mistrzu, masz centralny tylko z kluczyka więc jego sterowanie jest uzależnione od tylko od zamka kierowcy. Zostaw klapę w spokoju na tą chwilę. Gdybyś miał zaryglowane drzwi to za cholerę ich byś nie otworzył. Problem jest w tym że sterownik widzi cały cza zamknięte drzwi i z tego powodu nie działa centralny bo nie widzi sygnału z zamka kierowcy że...
Podepnę się do prawie świeżego tematu... :), objaw to pobór prądu po zamknięciu samochodu. Fabia 1.2 2006 rok Odpiąłem radio przez które niedawno miałem problem. Wymieniłem zamek w drzwiach kierowcy, teraz po zamknięciu z kluczyka dioda miga, a zamek się rygluje. Odpiąłem drzwi, klapę i nadal mam pobór na bezpieczniku modułu komfortu. Po zamknięciu...
Witam Ibiza 6L1 - bliźniak do fabi U mnie siłownik w drzwiach z dnia na dzień przestał działać (prawy tył), drzwi nie do otwarcia :) , wyciąłem siedzenie (siedlisko, oparcie),zdjołem tapicerkę, odciąłem wiązkę do siłownika 5 przewodów u mnie brązowy -masa najgrubszy 2 średnio grube to zasilanie siłownika (naprzemienne+/-) i 2 cienkie -sygnały z krańcówek....
Witam! Samego alarmu niestety nie znam, gdyż nie stosuję, ale za to temat "dziwnych" zdarzeń w Fabii po około 30 minutach od zamknięcia drzwi jest już mi doskonale znany :) Przy pierwszym alarmie montowanym w Fabii te 30 minut dało nam w firmie niezłego czadu i przez dwa dni walczyliśmy z elektroniką próbując znaleźć co się dzieje. Okazało się, że komputer...
Niestety ale rady kolegów były mało trafne (dzięki za dobre chęci). Problem rozwiązałem sam (jak zawsze zresztą). Podłaczyłem diody (razem 10szt. po dwie na krańcówkę) zgodnie ze schematem alarmu Cobra do Fabii. Skutecznie rozwiązało to problem alarmów co 30 min i nie zakłóciło to działania sieci pokładowej. Przydatne piny(moduł sieci pokładowej): złącze...
Skoda Fabia 1: Gnijąca wiązka elektryczna pod koszem akumulatora Przeciekające drzwi Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Silnik 1,2HTP (choroby wieku młodzieńczego - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów - poprawiono przedłużając ślizgi..ale że im to w testach nie wyszło...żenua) czujnik świateł stop, krańcówki...
W kasecie zamka jest 5 krańcówek. Jedna z nich daje sygnał czy drzwi są otwarte, dwie odczytują pozycję kluczyka w bębenku a dwie ostatnie odpowiadają za sygnał czy zamek jest otwarty czy zamknięty (a dokładniej zaryglowany, jeśli jest jedynie zamknięty żadna z tych krańcówek nie jest wciśnięta). Jeśli uszkodzona będzie krańcówka (lub ogólnie jej obwód)...
Pewnie problem rozwiązany ale dla potomnych. Za w/w stan rzeczy często odpowiada tzw. krańcówka (mikro-przełącznik) umieszczona na kasecie zamka dająca sygnał do modułu sterowania, że drzwi są otwarte czy też zamknięte. W Twoim przypadku według sterownika są cały czas zamknięte. Do zamka trzeba się dostać rozbierając tapicerkę, zdejmując blaszaną przegrodę,...
Witam 10.05 Nareszcie znalazłem :D Jak narazie otwieranie bagażnika działa prawidłowo. Zanim zadziałają krańcówki w klapie bagażnika( zaczep ma dwa stopnie- pierwsza krańcówka otwiera się od leda w tablicy a potem druga od oświetlenia bagażnika), proxima jest rozbrajana przez kompa Fabi.Impuls na siłownik drzwi a zarazem na Proximę jest szybszy (elektromagnes...
Problem jest niewielki:otwieranie następuje za pomocą przycisku elektrycznego,działa wówczas impulsowo siłownik i klapa odskakuje.Na 10 włączeń zawodzi raz,ale czasami po wyjściu z auta nie można otworzyć (po iluś próbach w końcu się udaje).Dokładnie zostało sprawdzone(miernik i kontrolka żarówkowa):styk włącznika klapy-działa za każdym razem styki...
Witam. kiedyś pisałem temat o problemach z zamkiem w fabii 1.4 2002r HB wersja Run. wczoraj wymieniłem w końcu krańcówki i lampka w kabinie zapala się normalnie, sygnał od zapalonych świateł też działa, centralny nie szleje. Ale nadal na liczniku nie zapala mi się kontrolka otwartych drzwi... czy możliwe, że ta fabia nie ma takiej opcji?może problem...
Szanowni koledzy, podłączajcie się jeśli można osobno pod "krańcówki" wszystkich drzwi. Podłączenie pod lampkę pozbawia Was tzw rearmingu.Fabia ma wyprowadzone przewody krańcowe drzwi w module sieci pokładowej a nie w module comfortu.Dodatkowo trzeba montować diody separujące i odcinające wzbudzanie alarmu przez sygnały sprawdzające zamknięcie drzwi.
Witam mam na warsztacie Fabię 2004, 1,4 16v bky rozładowuje mi się akumulator więc sprawdziłem upływność prądową i wychodzi że w stanie spoczynku wynosi ona aż 120mA odłączając bezpiecznik numer 43 wszystko wraca do normy A według schematu elektrycznego jest to zasilanie komputera pokładowego posprawdzałem wszystkie krańcówki i są w porządku. W parametrach...
Mam dziwną przypadłość zamka w drzwiach kierowcy w Skoda Fabia 1 2003r, mimo, że efekt wskazuje na elektronikę, to myślę, że to coś mechanicznego. Rozbierałem już kiedyś ten zamek i wiem, jak działają cięgna ryglujące i jak to się wszystko zachowuje, ale spytam, bo z pewnością jest tu ktoś bardziej doświadczony i podpowie co zrobić gdy: - zamek po stronie...
pisałem ci to już przy okazji twoich problemów ze skodą fabia[a za pomoc wypadało by podziekować],to ta sama instalacja i ten sam sposób podłaczania krańcówek[zaznaczyłem ci to w tamtym poście]
Witam. Mam nietypowy problem a nie mogę znaleźć rozwiązania. Po otwarciu drzwi obojętne których nie świeci oświetlenie wnętrza. Wymieniłem mikrostyk drzwi kierowcy ponieważ nie dział i myślałem że to będzie przyczyną, jednak pomogło to tylko na obrysówki drzwi przednich oraz sygnał włączonych świateł przy wyjęciu kluczyka :D. Dodam że nie działa jeszcze...
Witam! Ostatnie dni spędziłem przy komputerze, na forach studiując przypadek niedziałającego zamka centralnego w Skodzie Fabii I. I co? I nic, bo omawiane przypadki dotyczyły albo: uszkodzonej krańcówki, albo zaciętego zamka. W moim przypadku brzęczek o świateł i lampka oświetlenia działają prawidłowo, co wskazywało by na brak problemu z krańcówką....
Ja polecam Pythona, zwłaszcza wersję SP3000 V1. Solidna centralka, bezawaryjna, sporo funkcji (włącznie z antyporwaniówką), mała obudowa - generalnie sporo zalet i niska cena. Jeśli chodzi o "usypiającą elektronikę", czyli o dziwne impulsy pojawiające się na pewnych kablach w odstępach około 30 minutowych to łatwo sobie z tym poradzić stosując podwójną...
witam poszukuje schematu - koloru kabli do podłączenia alarmu samochodowego w Skodzie Fabi po liftingu z silniczkiem 1,2 HT P 64KM - AZQ , typ 6Y , wariant: SC AZQ X0 1 , wersja FM5 FM52T037 K ALLE 0GG konkretnie to : krańcówki drzwi , syrena , migacze lewy - prawy , plus , plus po zapłonie , masa , cewka zapłonowa lub pompa paliwa itd za wszelkie info...
fabia krańcówka krańcówka fabia skoda krańcówka
wharfedale peavey intel celeron t3500 sterowniki kamerki microsoft
sterownik easynote te69kb wybór pralki
Renault Master P182F – błąd IMS skrzyni, komunikat „Injection fault”, diagnostyka CAN Citroën C5 2010 Diesel – typowe usterki, elektronika BSI, DPF, Hydractive 3+, pilot